You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
-
[IMG][IMG][IMG][IMG]
بیا بنویسیم-مهستی
[IMG][IMG][IMG][IMG]
-
[IMG][IMG][IMG][IMG]
بیا بنویسیم-مهستی
[IMG][IMG][IMG][IMG]
-
-
-
فدات شم
الهی بگردم
اره خوبه
دیشب کلی با هم اتیش سوزوندیم:D
ببخشید رفتم شوم
-
فدات شم گلم
اره دیشب دیدمش
یاهو میاد:|
تو چرا یاهو نیستی:|
-
-
اینقد بدم میاد از این ملت مرفه بی درد:razz:
-
:|بترکه الهی
غصه نخور:|
ترم بد جبران میکنی ایشالا:|
دایی خیلی درگیره تو ستاد انتخاباتیه
بزرگیتو بهش میرسونم
-
چیییییییییییییییییییی؟:|
الهی بمیرم:|
دایی هم خوبه:|
بد نیس:|
دیشب دیدمش:|
یاهو بود:|
-
فدا مدات
هاع تیمام شدن من راحت شدم
تو چیطور دادی؟؟؟
مال من خوب بودن:d
-
-
-
سلام عشخمممممممم
چشم دورت بگردم
ماچ ماچ
-
-
واییییییییییی
مرسی احسون خیلی باحاله
حس ارامش ناب