من دوتاشو با هم فهمیدم اصن هنگ کردم:cry:
دیشب شب خیلی بدی بود،خوش به حالت که نبودی:cry:
قبلش داشتم قرآن میخوندم:|
دنیای خیلی بدیه:|
خدا رفتگان همه رو بیامرزه:cry:
خدا به هردوشون صبر بده
مخصوصا علی:cry:
روانی بودنشم مال قبل خوردن خونه
آخه آدم عاقل خون میخوره؟؟؟
یکی به گاو علاقه داره باید بره یونجه بخوره؟؟؟به حق چیزای ندیدی:razz:
شوهرش بیشتر شکل خون آشامه فک کنم اشتباهی شده ها:|