You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
س
سلام امیرسلام محسن
محسن خیلی شیطون شدی جدیداهااااا
میام اذیتت میکنم هاااااا:biggrin:
-
س
اون چیزی که براش فرستادم نگاه کرد؟
-
س
هویجوری فرستادم ببخشیدخوووو
-
س
میخوادبره کامپیوترمگه؟[img]باباگل وگیاه بهتره [img]
توخودت چلاکامپیوترامتحان دادی دکی جون؟:w00:
یه توضیحی بده یواش[img]
-
-
س
مگه درس دداره راستی؟
بهم گفت درسم تموم شده که
-
س
الو؟چراجواب نمیدی تو[img]
-
-
س
چقدرخوف خوف میکنی تو[img]
نه زیاد:cry:آجی چلانمیاد؟
-
-
س
دارم به گوشیت میزنگم قاسمی بروگوشی روبردار:biggrin::biggrin::w15:
[IMG]
-
س
چطوری شیطون بلا؟عسل خوبه؟
-
-
س
باهاتون شوخی میکنم ازمن ناراحت نشین یه دف
سلام خوبی؟
-
س
سینه مالامال درداست ای دریغامرهمی
دل ز تنهایی به جان آمدخدا را همدمی
چشم آسایش که دارد از سپهر تیز رو
ساقیاجامی به من ده تابیاسایم دمی
-
-
-