راستی اینم که هیچکس نبینه نداریم مگه اینکه کلاپیام بازدیدکنندگان یاپیام خصوصی روببندی
ولی میشه محدودش کردبه دوستان یااعضای باشگاه یا.....
ولی اگه خواستی ازیکی دوستات نبینه اون دوستت روبه لیست سیاه اضافه کن اون دیگه هیچ عکس ومطلب وتاپیکی ازت نمیبینه توهم نمیبینی