You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ها؟
گامبو نیستم خو! غذا میخوام ، بخورم گامبو شم! کچل گامبو خوبه!!! غذا بده بخورم
-
خو خاله تو باید دعوت میکردی! تولد تو بوده!
-
خوشجله :smile: الان من دلم گردو خواست :دی
نیستم نیستم نیستم
-
هان، خو من نمیدونستم! اصلا چرا روز تولدت واسه من کیک نیاوردی ها؟!
-
نخیرم نیستم! تازه دارم میشم :دی
-
من کجا چاق هستم آخه!؟ :دی
لاغر مردنی استخونی ! ایشششش! :دی :دی :دی
-
خیلی هم دیر نشده ها! هنو وقت هست واسه تبریک
تولدت مبارک
خو چرا تاریخ الکی نوشتی خاله؟!
-
-
[IMG]
چه متحول شدی! آواتار و عکس پروف نو مبارک
-
مقسی . ایشالا تو یه موقعیت بهتر مزاحم میشیم :d
-
سیلااااااام رزا ژونی! خوفی؟ :دی
-
سلام، خوبی آقا مهدی؟
این دعوت بود الان؟ ینی ما الان بیایم اینجا مهمونی؟
-
خو مردم آزاری نیست! بی بریم
دعوت شدیم :دی
-
پروف YAGHOT SEFID خوبه؟ تا حالا نرفتم من، تو رفتی؟
-
-
حیا واسه شی خو؟
یه جا پیدا کن بریم مهمونی، خیلی وقته نرفتیما
-
-
-
سلااااام، چی میخواستی بگی؟
-
سلام، خوبم، خوشم، سلامتم
شما خوبی؟
خوش اومدی به باشگاه