نتایح جستجو

  1. kachal63

    آوا میگه بوگو دو تا ادول کلد با هم بخوره، گوش ندییا فیتو کلد بخور :دی

    آوا میگه بوگو دو تا ادول کلد با هم بخوره، گوش ندییا فیتو کلد بخور :دی
  2. kachal63

    خو برو بخور جفتشو، خوب شی

    خو برو بخور جفتشو، خوب شی
  3. kachal63

    شلخم نخوردی؟ قرص سرماخوردگی خوردی؟

    شلخم نخوردی؟ قرص سرماخوردگی خوردی؟
  4. kachal63

    خوبی؟ [IMG]

    خوبی؟ [IMG]
  5. kachal63

    سیلام

    سیلام
  6. kachal63

    خب پس هنوز میشه منتظر بارون باشم!

    خب پس هنوز میشه منتظر بارون باشم!
  7. kachal63

    سلام آقا رضا، خوبی؟ تا کی وقت واسه فرستادن عکس هست؟

    سلام آقا رضا، خوبی؟ تا کی وقت واسه فرستادن عکس هست؟
  8. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  9. kachal63

    ها خو عجیب باشه! نوموخوام

    ها خو عجیب باشه! نوموخوام
  10. kachal63

    اوهوم، خو شیه مگه؟

    اوهوم، خو شیه مگه؟
  11. kachal63

    نه دیگه! نمیخوام

    نه دیگه! نمیخوام
  12. kachal63

    مثلا کتک! امتحان! سفره!!! چتر، خیار شور، لاک، رژ

    مثلا کتک! امتحان! سفره!!! چتر، خیار شور، لاک، رژ
  13. kachal63

    نه، من خیلی چیزارو نمیخوام:d دیشبیه :d [IMG]

    نه، من خیلی چیزارو نمیخوام:d دیشبیه :d [IMG]
  14. kachal63

    اون شکلکه رو واسه ستایش نذاشتی؟ :دی

    اون شکلکه رو واسه ستایش نذاشتی؟ :دی
  15. kachal63

    اوهوم، منم میخوام، واسم بفرست بیاد! گرونه، پول ندارم بخرم :دی

    اوهوم، منم میخوام، واسم بفرست بیاد! گرونه، پول ندارم بخرم :دی
  16. kachal63

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    نردبان دزدی از نردبان خانه ای بالا می رفت. از شیار پنجره شنید که کودکی می پرسد: خدا کجاست؟ صدای مادرانه ای پاسخ می دهد: خدا در جنگل است، عزیزم. کودک می پرسید: چه کار می کند؟ مادر می گفت: دارد نردبان می سازد. دزد از نردبان خانه پایین آمد و در سیاهی شب گم شد. سالها بعد دزدی از نردبان خانه...
  17. kachal63

    خو زود یه کار بکن خوف شی، دکتر نخواد

    خو زود یه کار بکن خوف شی، دکتر نخواد
  18. kachal63

    نه نمیخواد! لازم نیست، خرج الکی نکن سردمه [IMG]

    نه نمیخواد! لازم نیست، خرج الکی نکن سردمه [IMG]
  19. kachal63

    منم هرکی میاد تولدم اول کادو رو ازش میگیرم! با زبون خوش نده به زور میگیرم بعدشم میفرستمش بره خونشون

    منم هرکی میاد تولدم اول کادو رو ازش میگیرم! با زبون خوش نده به زور میگیرم بعدشم میفرستمش بره خونشون
  20. kachal63

    هوم؟ نه همون سال دیگه تولدت جبران میکنم! تولد من فقط کادو بیار واسم ، کیک نمیدیم

    هوم؟ نه همون سال دیگه تولدت جبران میکنم! تولد من فقط کادو بیار واسم ، کیک نمیدیم
بالا