مرسی.......کاش کشته بودیش..........................پسر داییم کف دستش خیلی عرق می کنه....ولی معافش نکردن.........می گفت تو تمرین فرمانده اومد کنارم ببینه چی کار می کنم منم که کف دستم خیسسسسسسس هول شدم تفنگ تو دستم بیریک میزد به درو دیوار دو تا تیر زدم می گفت تیراش زیاد نبود والا یکیش می خورد بین...