نتایح جستجو

  1. Nilpar

    سلام مرسی....شما چه طوری

    سلام مرسی....شما چه طوری
  2. Nilpar

    خو ببخشید:cry::cry:

    خو ببخشید:cry::cry:
  3. Nilpar

    [IMG]

    [IMG]
  4. Nilpar

    [IMG]

    [IMG]
  5. Nilpar

    خوب اخه تو خیلی بد حالی....میترسم رو دستم بمونی:دییییییی

    خوب اخه تو خیلی بد حالی....میترسم رو دستم بمونی:دییییییی
  6. Nilpar

    salam baaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaa

    salam baaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaa
  7. Nilpar

    [IMG]

    [IMG]
  8. Nilpar

    چشم داش رضا:gol:

    چشم داش رضا:gol:
  9. Nilpar

    سلام....مرسی لرد جون که اددم کردی........:gol:

    سلام....مرسی لرد جون که اددم کردی........:gol:
  10. Nilpar

    سلام....من دیگه در مطبمو بستم....دیگه از پذیرفتن مریض بد حال معذوریم ! :دی

    سلام....من دیگه در مطبمو بستم....دیگه از پذیرفتن مریض بد حال معذوریم ! :دی
  11. Nilpar

    هر کی سوتی داده تعریف کنه!

    سر یک کلاسی که 25 تا دختر بودن و 30 تا پسر استادمون به شوخی بهمون گفت یه ازمایش روی ماهی سال نو انجام بدین و ماهی رو بیارین سر کلاس..............من اومدم بگم استاد اگه ماهیمون مرد چیکار کنیم؟ بلند گفتم.....ماهی,اگه استادمون مرد چی کار کنیم؟؟؟ کل کلاس رفت رو هوا
  12. Nilpar

    مرسی گلم...خیلی خوشحالم کردی عزیزم....شبت بخیر...بای

    مرسی گلم...خیلی خوشحالم کردی عزیزم....شبت بخیر...بای
  13. Nilpar

    چطور لکه‌های قهوه‌ای پوست را درمان کنیم؟

    سلام گلم....اره اسکراب سینره رو من امتحان کردم واسه نرمی پوستم واقعا خوب بود....راضی بودم...... اما ماسک طبیعی بذاری بهتره....من یه زن دایی دارم 60 سالشه اما پوستش خیلی از من بهتره....هر میوه ای که می خوره اگه پوست داشت فورا پوست میوه رو میذاره رو پوستش...........یه سری میوه می ذاره تو قابلمه و...
  14. Nilpar

    khoshbakhtam...cheghadr axe avataret jigare.....esmet chie?

    khoshbakhtam...cheghadr axe avataret jigare.....esmet chie?
  15. Nilpar

    سلام بابا....چرا منو بتشتی؟؟؟؟:cry:

    سلام بابا....چرا منو بتشتی؟؟؟؟:cry:
  16. Nilpar

    oh.....................:surprised: pas hesabi saret shooolooghe....modire mehrabooni...

    oh.....................:surprised: pas hesabi saret shooolooghe....modire mehrabooni hasti.....i love
  17. Nilpar

    salam...................mamnoonam az darkhastet dooste golam......man niloofaram....21...

    salam...................mamnoonam az darkhastet dooste golam......man niloofaram....21 salame....esfahaniam....khoshhalam ke tu liste dustat oomadam...omidvaram liaghatesho dashte basham
  18. Nilpar

    5 روز شد! :cry:

    5 روز شد! :cry:
  19. Nilpar

    merc golam...kheyli ghashang boood...ahangesho nadashtam....dl kardam...mamnoon

    merc golam...kheyli ghashang boood...ahangesho nadashtam....dl kardam...mamnoon
  20. Nilpar

    وداع عرض میکنیم!

    من دیر رسیدم همشهری...................................خدا همراهت..................................هروقت اومدی اطلاع بده
بالا