زیباییهای دنیا... بیشتر از وسعت شادی های من بود
من هر لحظه از زندگی را عاشقانه لبخند میزدم ...
خوشبختی را از روزگار زیرکانه قرض می گرفتم ...
تمام نمی شد... کم نمی آمد! و دلم به خوبی ها و قشنگی های زندگی ... خوش بود.
ولی از زمانیکه تک درخت مه گرفته انتهای دشت... همه دغدغه من شد
نمی دانم من از زیبایی ها دل بریدم یا زیباییها ... از من دل برید
سهم من از همه زیباییها و قشنگی های دنیا ... یک درخت مه گرفته شد ...
که همیشه در انتهای دشت است ... همیشه مه آلود است ...
و همیشه تنهاست ... اما ... حرفی نمی زند !؟
هوشمندانه سوال کنید!!
در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد:
«فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟
ماکس جواب می دهد: چرا از کشیش نمی پرسی؟»
جک نزد کشیش می رود و می پرسد:
«جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن »هستم، سیگار بکشم
»کشیش پاسخ می دهد: نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است.»
جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند.
»ماکس می گوید: تعجبی نداره. تو سوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم.»
ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: «آیا وقتی در حال سیگار کشیدنم می توانم دعا کنم »؟
کشیش مشتاقانه پاسخ می دهد: مطمئناً ، پسرم. مطمئناً
مهتاب ساعت 4:15 شد
دیگه نمیموندم
یعنی الان خستم
تا جایی که یادم اومد برات نوشتم
ببخش دیگه خیلی خستم
باید فکر میکردم بعد به انگلیسی بر میگردونم و برات مینوشتم
میدونی که چرا انگلیسی نوشتم
امیدوارم کمکت کنه
اخر هفته خوبی داشته باشی
The engine bay is ventilated by ram air intakes at the forward end of the front nozzle fairings and the wing roots . Air flow is assisted , whenever the engine is running , by flow inducer nozzles supplied by air bleed from the fan; this ensures that the bay is adequately ventilated in slow and hovering flight
through the high pressure compressor (HPC) and a combustion chamber to the high pressure (HP) and low pressure (LP) turbines . it is then ducted through rear , left and right , hot nozzles . Thermocouples in the turbine exhaust sample gas temperature and supply data to a digital jet pipe temperature (JPT) indicator and to the engine fuel system for JPT limiter (JPTL) . The digital signal is fed to the mission computer for engine life count
Air drawn through two intakes enters the fan . leaving the fan the air is divided , one flow passing to an annular plenum chamber from which it is ducted through front left and right , cold nozzles , the other flow passes through variable inlet guide vanes
In the remaining portions of this manual F402-RR-406 nomenclature will be used to indicate either the F402-RR-406A or F402-RR-F406B engines , and F402-RR-408 engine nomenclature shall be used to indicate either the F402-RR408 , F402-RR-408A , or the F402-RR-408B engine