ک
پسندها
7,040

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام دوست عزیزم
    چرا ! برای سلام؟
    ممنون بد نیست ولی زیاد هم خوب نیست.
    شما چطور؟ امیدوارم که ایام به کام شما باشد.
    ای کاش من هم اینقدر خواهان داشتم...
    بعضیا انگار نمیخوان خبری از رفقای قدیم بگیرند
    آواتار قابلت را ندارد! به گردن بیاویزش که برازنده توست!
    پ.ن: همین الان داستانکی به ذهنم آمد. آنرا در تاپیک داستانسرا گذاشتم. با مطالعه کردنش خوشحالم می کنی. ولی اگر خواستی نقدی بر آن بکنی در پروفایل خودم بگذار که در تاپیک اسپم نشود. ممنون!
    دل گیری ات از شیوه نگارشت پیداست. امیدوارم دلگیری ات هر چه سریع تر بر طرف شود . نمی توانم ببینم که کسی مثل تو هم ناراحت باشد.
    سلام عزیز. داستانسرا برای دوستانی است که داستان می نویسند. نقد کتاب هم تاپیکی است که در آن داستان کوتاهی از نویسنده ای نوشته می شود و آن داستان در آنجا نقد می شود. البته در تاپیک داستان سرا متاسفانه دو نقد وجود داره. اگه این تاپیک پا بگیره بد نیست که یه تاپیک برای نقدش هم گذاشته بشه. ولی در کل نقد جزء اهداف تاپیک داستانسرا نیست.
    پ.ن: اگه اسم تاپیک نقد کتاب به نقد داستان تغییر داده بشه ممنون میشم. چون این تاپیک اصلا ربطی به نقد کتاب نداره و من متاسفانه اشتباها این اسم را برایش انتخاب کردم. راستی حس می کنم از چیزی ناراحتی. اتفاقی افتاده دوست عزیز؟
    سلام عزیز! راستش هنوز نتونستم افکارمو سامان بدم. داستانی که داشتم می نوشتم کماکان نیمه کاره مونده. تونستم تمومش کنم حتما تو تاپیک داستانسرا می زارم.
    پ.ن: راستی تاپیک نقد داستان خاک گرفته. می دونی دلیل این بی علاقگی دوستان چیه؟
    خیلی خب حالا ...اصلا کی گفته من شلخته ام....:razz:...دروغ گفتم:lol:
    اوه..اوه....اون تاپیکه که الان فکر کنم رفته زیر خاک.:w04:...تاپیکی که من بزنم از این بهتر نمیشه:w12:
    مرسی خداپرست جون....:w27:
    باید یه فکری هم به حال اون تاپیک بکنم:w28:
    به به کافر جان آواتار جدید مبارک!
    تند تند عوض میکنیااا!
    سلام! حس می کنم با حرفهای دیشب موجبات ناراحتیت را فراهم کردم. پوزش مرا بپذیر.:gol:
    کشیده ات را بزن ولی نمی خواهم گریه ات را ببینم. منتظرم که حال فیزیکی ام خوب شود. مطمئن باش برای خوردن آن کشیده هم که شده پیشت می آیم!باز هم تشکر می کنم دوست عزیز!:gol:
    از حالم پرسیده بودی دوست گرامی. دوست ندارم وقت باارزشت برای مشکلات بی ارزش من تلف شود, بنابراین مختصر می گویم: روزی نیست که آرزوی مرگ نکنم. خسته شدم. آنقدر خسته که گاهی حتی خستگی هم از یادم می رود. ممنون از لطف و توجه ات!
    سلام بعد از مدتها امروز تو سایت اومدم یه گشتی بزنم و دیدم مدیر تالار شدی خیلی خوشحال شدم چون واقعا استحقاقشو داشتی و از تو بهتر نمی تونستند پیدا کنند تبریک مرا بپذیر امیدوارم همیشه در همه مراحل زندگیت موفق باشی:gol:
    سلام دوست عزیز! در رابطه با مطلبی که در قسمت "نقد ادبی یه توپ دارم..." مزاحمت شدم. پرسیده بودی که "در جغرافياي ادبي، جايگاهي به نام "طنز" حضور ندارد؟" باید بگویم که خود من شخصه زیاد طنز را جزوی از ادبیات حرفه ای نمی دانم. طنز تنها راهی است برای سرپوش گذاشتن بر بدی ها و پوچی زندگی اطراف. با این همه ,طنز - همانطور که مطمئن هستم خود به خوبی می دانی-فرق زیادی با فکاهه دارد. که به نظر حقیر مطلبی که در تاپیک مذکور گذاشته شده بود جز فکاهه ای بی هدف چیزی نبود. نمی دانم, شاید مشکل از من است که می خواهم همه چیز را آنطوری که به نظرم درست است درآورم. با آرزوی موفقیت.:gol:
    پ.ن: داشتم روی داستان جدیدی کار می کردم. نمی دانم چرا یکهو ذهنم به هم ریخت.بگو چه کنم؟ برایم دعا کن تا دوباره به حالت عادی برگردم.
    سلام کافر! ميبخش منو خيلي وقته تو باشگاه نيومدم... مشکلات زيادي داشتم. از ديدن تو هم خجالت ميکشيدم... راستي مديريتت رو تبريک ميگم واقعا لايقش بودي... تو خيلي مردي کافر... هميشه حسوديم شده بهت...
    جوجوي مهربان!:heart:
    همه مدير شدن ما رو تبريک مي‌گن تو کافر شدنمونو جوجو؟! (خنده و بوسه)
    خيلي لطف کردي جاويد عزيزم! به داشتن دوستان خوبي مثل شما هميشه‌ افتخار کرده‌ام... دوستت دارم! :w30:
    اندکی دیر اما شیرین
    کافر شدنت رو تسلیت میگم !
    راستی,نقد زیبایی را که درباره داستانم نوشته بودی برای دهمین بار خواندم و برای دهمین بار لذت بردم. ممنون.
    ممنون از لطفت! کتاب خاصی مورد نظرم نیست.( البته کتابی را هم در این زمینه نمیشناسم که مد نظر داشته باشم) فقط از اونجایی که می خوام همه ادیان رو کاملا بشناسم و بعد در مورد دین مطلوبم( اگه دین مطلوبی پیدا کنم) تصمیم بگیرم, یه کتابی که توضیح جامع و در عین حال کامل داده باشه مناسب خواهد بود. من فعلا به علت مشکل دیسک کمرم نمی تونم از خونه بیام بیرون. بهتر که شدم ( که حدود 1 هفته ای زمان می گیره) خودم خدمت میرسم و شخصا ملاقاتت می کنم.( لبته اگر مایل باشی):gol:
    شايد تناقض‌نما باشه!
    کفر لزوماً به معناي انکار خدا نمي‌تونه باشه. معناش با الحاد و زنديق که خدا رو کاملا نفي مي‌کنه، متفاوته.
    ما شايد برخي از مذاهب غير شيعه يا اديان غير اسلام رو تکفير کنيم، اونا هم ما رو... يعني چه بسا ما هم از نظر برخي از فرق يا اديان کافر باشيم!
    پس کفر نسبيه اما چنان‌چه ديديد لزوما به معناي عدم اعتقاد به خدا و عدم پرستشش نيست،‌ بلکه از ديد ديگران اين‌طوريه...
    خود من قصدم اين بوده: عدم تأکيد بر مذهب شخصي و ايجاد مقدمه‌ا‌ي براي اتحاد و تقريب با مذاهب و اديان ديگر و تأکيد بر نقطه مشترک(توحيد و خداپرستي)؛ چرا که به پيروان اديان و مذاهب احترام مي‌ذارم....
    از طرفي اين ترکيب از آرايه‌ ادبي "تضاد" نيز بي‌بهره نيست. آرايه‌اي که کاربرد بسياري در متون ادبي دارد؛ مثل خورشيد خاموش، شب روشن، کور بينا...
    از توجه‌تان سپاس‌گزارم!:gol:
    بله.خرمشهر.امن و امان.البته خیلی گرمه
    ای همچین.برام دعا کنید.کارم یه چیزی گیر کرده .شما دعاتون مستجاب می شه.برام دعا کنید
    من از تناقضی که در اسمو کاربریتون به کار بردید خیلی خوشم اومده.چرا این رو انتخاب کردید؟
    سلام منم تبریک می گم
    اگه دیر شده ببخشید اخه مدت هاست که شما رو ندیدم
    سلام ! امیدوارم خوب باشی. چند وقتیه که دنبال یه کتاب می گردم که توش آیین مسیحیت رو با تمام فرقه هاش به طور کامل توضیح داده باشه. اگه کتابی سراغ داری بهم معرفی کنی ممنون میشم.
    * راستی مدیریت تالار ادبیات مبارک!
    سلام کافر
    حالت چطوره؟
    منم به نوبه خودم تبریک میگم..
    به امید توفیقات روز افزون..........
    نه براي چي دير ..خيلي خيلي ممنون از تبريكتون:w27::w40:
    در ضمن مديريت رو هم بهتون تبريك ميگم:w32:
    به به!

    تبریک میگم کافر جان:gol:
    امیدوارم همیشه موفق باشی.

    (اولین باره چراغ شما رو روشن میبینم!:D)
    منم تبريك ميگم البته با تاخير این مدیریت حق شما بود اميدوارم هميشه موفق باشين ...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا