ممنون از لطف شما
امیدوارم حال شما هم خوب باشه
من در مورد مکانیزم استفاده از موتورها در خودروها وقطارهای الکتریکی تخصص و مطالعه خاصی ندارم
اما باید به یک مساله توجه کرد و اون تفاوت بین گیربکس و درایو هستش
گیربکس برای تغییر سرعت و نیرو با نسبتهای دقیق و قابل تنظیم استفاده میشه یعنی به جای...
هر ماشینی توانی به عنوان ورودی تحویل میگیره و توانی به عنوان خروجی تحویل میده که نسبت خروجی به ورودی راندمان رو نشون میده . توان خروجی حتما از توان ورودی کمتره چون تلفات وجود داره و هیچ دستگاه بدون تلفات وجود نداره . در رشته برق هم همینه هر مصرف کننده ( مثل الکتروموتور ) میتونه دو بخش مصرف کننده...
در واقع هیچ تفاوتی نداره . عملکرد یک چیزه اگر در شاخه مناسب قرار بگیره عملکرد یکسانه .
تو مدارات همیشه یک استارت وجود نداره و یا یک استارت فقط یک رله یا کنتاکتور رو تحریک نمیکنه بلکه به چند نقطه یا شاخه جدا جریان عبور میده اما تمام عملکرد با یک استپ از تحریک خارج میشه بنابراین باید توی شاخه اصلی...
با سلام خدمت مهندس عزیز
یه کتاب بهتون معرفی میکنم که موضوعات جالبی در مورد طراحی روشنایی داره ،آشنایی با اصول روشنایی تجهیزات و لوازم جانبی انواع محیط و اصول محاسبات .
از فصل ششم به بعد هم آشنایی و آموزش نرم افزار dialux رو دنبال میکنه.
" آشنایی با اصول طراحی روشنایی ، مولف : مهندس کاوه احمدیان...
سلام به همه بچه های با حال انزلی
اینجا خیلی خلوت به نظر میرسه
من برق تموم کردم و دلم میخواد اطلاعاتی از دانشگاه انزلی داشته باشم
ناگفته نماند انزلی زندگی میکنم
ممنون از شما
با سلام به همه متخصصهای عزیز
صحبت از تخصص نمیکنم اما بعد از دانشگاه تو زمینه نصب انواع جرثقیلهای بندری و اخیرا" در زمینه نصب جایگاه های سوخت CNG فعالیت میکنم
از آشنایی یا شما عزیزا و استفاده از تجربیات و اطلاعات شما خیلی خوشحال میشم
برای تبادل تجربیات و اطلاعاتی که دارم همه جوره در خدمتم
یا
با سلام
مهندس جان خسته نباشی در مورد سوالی که پرسیدی اصلا" جای نگرانی نیست کار در بخش خصوصی به مراتب بیشتر از بخش دولتی هست .
در این مورد میتونی خودت اقدام کنی و بری تو کار یه شرکت که برای این کار یه کمی سرمایه علم و تجربه کاری لازمه .
شرکت ها ، کارگاه ها و کارخونه های زیادی توی کشور هست که...