M
پسندها
6

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • ممنون از لطف شما
    امیدوارم حال شما هم خوب باشه
    من در مورد مکانیزم استفاده از موتورها در خودروها وقطارهای الکتریکی تخصص و مطالعه خاصی ندارم
    اما باید به یک مساله توجه کرد و اون تفاوت بین گیربکس و درایو هستش
    گیربکس برای تغییر سرعت و نیرو با نسبتهای دقیق و قابل تنظیم استفاده میشه یعنی به جای استفاده از موتور با KW بالا از گیربکس استفاده میشه واین در تخصص شماست و من جسارت کردم
    اما درایوها برای راه اندازی موتورهای الکتریکی کاربرد دارن و در کل برای
    تنظیم سرعت ، محدود کردن جریان راه اندازی ، راه اندازی به شکل نرم ( ramp ) ، حفاظت از الکتروموتور و حذف کنتاکتورهای مدار قدرت استفاده میشن
    البته در مورد درایو ها می تونم اگه اطلاعاتی خواستین در اختیارتون بذارم و حتی کاتالوگهای چند شرکت سازنده رو در اختیارتون بذارم تا استفاده کنین
    در مورد حذف گیر بکسها سعی میکنم از دوستای مکانیک بپرسم و موضوعی بدست اومد اطلاع میدم
    نمیدونم تا چه حد به سوالتون جواب دادم و خیلی خوشحال میشم بتونم از اطلاعات شما استفاده کنم
    در پناه حق
    سلام .اميدوارم حالتون خوب باشه.
    من نياز به يه سري اطلاعات در زمينه ي كاري شما دارم.خيلي ممنون مي شم كمكم كنيد.

    بايد يه مطلب شده حتي يك صفحه اي اما قانع كننده در اين باره بنويسم كه
    مي دونيم موتورهاي سري در خودروها و قطار ها ي الكتريكي همواره با جعبه دنده به كار مي رن علت به اين برمي گرده كه در راه اندازي موتور سري كه جريان كمه جعبه دنده مي تونه سرعت موتور رو كنترل كنه بدون اينكه متلاشي بشه.حالا بايد بگيم جعبه دنده چه طور اين كار و انجام مي ده؟

    من خودم از مطالبي كه search كردم به اين نتيجه رسيدم كه اولا، اين جعبه دنده نيست كه اين كار و مي كنه و يه driver كه قبل از چرخدنده قرار گرفته؛ثانيا توي چند تا پروژه جعبه دنده حذف شده .اما هر چي در خصوص چگونگي حذف تحقيق كردم به نتيجه اي نرسيدم... اگه مطلب يا ايده اي داريد واقعا ممنون مي شم برام بفرستيد.
    پيشاپيش ممنون.
    سلام.خواهش میکنم.گرایش لیسانسم مخابرات بود ولی ارشد الکترونیک میخونم.
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا