Recent content by J.A.J

  1. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    متن آخر njasaj خوبه... اگه تا شنبه تغییری نکرد بفرستیمش...
  2. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    بنظر من، متن خوبی بود ولی قبل از اینکه موارد 1تا 7 رو ذکر کنی این جملات خوب برگرفته از نوشته دوست خوبمون njasaj رو هم میتوان اضافه کرد: از طرف دیگر این مهندسان جوان با خلاقیت و توان بالای ذهنی ناشی از نزدیکی به زمان تحصیل برای خدمت به تعبیر مقام معظم رهبری در جبهه جهاد اقتصادی ایران عزم خود...
  3. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    توی این وضعیت دست روی دست گذاشتن جواب نمیده باید از هر اهرمی که بدستمون میرسه استفاده کنیم که بعدا شرمنده خودمون و خانواده مون نشویم. ایده بسیار خوبی بنظر میرسه ، همینجا از دوستانی که توانایی نوشتن متن کامل و جامعی که به صورت طریح مشکلاتمون رو بیان میکند دعوت میکنیم یه متن بنویسن بعد با اضافه...
  4. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    سلام دوست عزیز... من چند بار کامنت گذاشتم ولی تا این لحظه منعکس نشد، بنظر میرسه بیشتر از این نظرات بیننده ها رو منعکس نمیکنه. کسی میدونه با توجه به نوع قراردادی که داریم میشه وکیل گرفت و شکایت رسمی کرد؟
  5. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    سلام مثل اینکه از امروز شروع گرفتن به تماس، با منم امروز تماس گرفتن. برای بچه های گروه قبلی هم اس داده بودن و هم تماس گرفته بودن. آره من پروندم کامل بودش. طب 3 اسفند و گزینش 14 اسفند.
  6. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    سلام به همگی دوستان امروز به من هم زنگ زدن گفتن که پنج شنبه 1تیر ماهشهر، شهرک بعثت، مجموعه خوابگاه ره آوران خودم رو معرفی کنم. ارشد مهندسی برق-مخابرات، طب صنعتی: 3 اسفند، گزینش: 14 اسفند ان شاالله همگی دوستانی که منتظر هستن هر چه زودتر دعوت به کار بشن. یا علی التماس دعا
  7. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    خدا رو شكر مهندس... خيلي خوشحال شدم كه اين كامنت رو ديدم كه تويي طب قبول شدي، توي اين چند روز منتظر كامنتت بودم كه ببينم چي شده خدا رو شكر كه اين مرحله آخر رو هم پاس شدين....;) راستي اونجا راجع به شروع كار و دوره آموزشي چيزي نگفتن؟
  8. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    سلام خدمت دوستان عزیز ایشالله که همگی حالتون خوب باشه... ممنون میشم اگه کسی از دوستان نفت و گاز پارس شماره منابع انسانی شرکت رو بهم بده، چون اوایل اسفند طب صنعتی رو دادم نمیدونم جوابش اومده یانه... میخ.استم تماس بگیریم ببینم چی میگن... پیشاپیش ممنون از لطفتون
  9. J

    [ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

    سلام دوست عزیز امیدوارم در صحت سلامت باشی، من نفت و گاز پارسم و رشتم ارشد مهندسی برق مخابرات، 3 اسفند طب صنعتی دادم و توی طب یه مشکلی برام پیش اومد که ار اون موقع تا به حال دنبال کسی میگشتم که کمکم کنه که با دیدن این تاپیک شما و رابطه تون با پزشک طب صنعتی میخواستم ازتون خواهش کنم اگه امکان داره...
بالا