سلام دوست عزیز امیدوارم در صحت سلامت باشی،
من نفت و گاز پارسم و رشتم ارشد مهندسی برق مخابرات، 3 اسفند طب صنعتی دادم و توی طب یه مشکلی برام پیش اومد که ار اون موقع تا به حال دنبال کسی میگشتم که کمکم کنه که با دیدن این تاپیک شما و رابطه تون با پزشک طب صنعتی میخواستم ازتون خواهش کنم اگه امکان داره...