وبلاگ مهندسی صنایع
وبلاگ مهندسی صنایع
دوستان عزیز- بنده تجربیات دوره کارشناسی ارشد خود را در وبلاگی که به تازگی ساخته ام، فرار داده ام- فکر می کنم بازدید از آن مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.
آدرس:industry2014.blogfa.com
همکاری در ارئه مقاله
همکاری در ارئه مقاله
سلام دوستان- من دانشجوی ارشد صنایع هستم- دوست دارم کار تحقیقاتی کنم تا رزومم رو قوی کنم (مقاله های داخلی یا خارجی)ولی زیاد تجربه ندارم:redface:- البته ترجمه زبان انگلیسیم بد نیست و وقت ازاد هم دارم. دست به سرچم هم خوبه- دوستانی که نیاز به یک پاتنر کم...