همکاری در ارئه مقاله
همکاری در ارئه مقاله
سلام دوستان- من دانشجوی ارشد صنایع هستم- دوست دارم کار تحقیقاتی کنم تا رزومم رو قوی کنم (مقاله های داخلی یا خارجی)ولی زیاد تجربه ندارم:redface:- البته ترجمه زبان انگلیسیم بد نیست و وقت ازاد هم دارم. دست به سرچم هم خوبه- دوستانی که نیاز به یک پاتنر کم...