Recent content by delaram3

  1. delaram3

    سلام خواهش میکنم دوست عزیز

    سلام خواهش میکنم دوست عزیز
  2. delaram3

    آداب سلام و احوالپرسی در کشورهای مختلف

    آداب سلام و احـوالپـرسی در نقـاط مختـلف دنـیا اگر اهل گشت و گذار باشید و به كشورهای دیگر سفر كرده باشید، حتما متوجه تفاوت فرهنگی در كشورهای مختلف شده‌اید. تفاوتی كه در زوایای گوناگون زندگی مردم دیده می‌شود؛ از نوع گویش و پوشش گرفته تا شیوه رفتار و كردار. جالب است كه این تنوع و تفاوت در...
  3. delaram3

    ممنون

    ممنون
  4. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    ابزار و وسایل 1. اورهد پروژکتور 2. ویدئو 3. تلویزیون 4. تابلوهای آموزشی 5. استاندارد 6. کتب آموزشی اسلاید 7. کتب A.B.C 8. کتب A.P.T 9. دیسک رایانه ای A.B.C و A.P.T 10. لوازم التحریر 11. کتاب مقررات یاتا 12. کتب مربوط به مسافرتهای هوایی و زمینی و دریایی 13. کتبT.I.M 14. کتب راهنمای...
  5. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    مدیر تور کسی است که علاوه بر دارا بودن مهارت راهنمای تور داخلی و راهنمای تور حارجی از عهده انجام برنامه ریزی تور داخلی و تعلیمات سرپرستی برآید. نمونه وظایف 1. آشنایی با کشف علل وجود روحیه ناهنجار، عوامل عدم همکاری و راههای ایجاد روحیه هنجار و طرز برخورد صحیح در کارکنان 2. آشنایی با...
  6. delaram3

    ممنون ... امیدوارم شما هم عید خوبی داشته باشی

    ممنون ... امیدوارم شما هم عید خوبی داشته باشی
  7. delaram3

    داستانسرا

    سلام ..نمیدونم منظور از کوتاه چی بود اما امیدوارم بتونم اینجا فعالیت داشته باشم اونم یه بچه هست با سر و صدا وارد شدند و در حالیکه سعی می کردند هر کدام زودتر حرف بزنند .همدیگر را هل میدادند .با دست سرم را گرفتم و گفتم :«وای بسه ، چه خبره ؟یکی یکی ..» احسان با لبخند نگاهی به برادرش انداخت و گفت...
  8. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    ویژگیهای لازم برای یک رهبر و مدیر موفق ممکن است در زندگی با افراد زیادی روبه رو شوید که فکر می کنند توانایی و مهارت رهبر شدن را دارند، اما معدود افرادی را می بینید که واقعاً از آن مهارت ها بهره مند باشند. رهبری قابل یادگیری است، اما خیلی از ما آن را دست کم گرفته و فکر میکنیم که با خصوصیات و...
  9. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    راهنماي گردشگري كيست و طبق استانداردهاي WFTGA چه تعريفي دارد؟ طبق استانداردهاي تعريف شده ازسوي كميته استاندارد سازي كشورهاي اتحاديه اروپا كه ازسوي فدراسيون جهاني راهنمايان گردشگري نيز به تاييد رسيده است، راهنماي گردشگری كسي است كه گردشگران را به زباني كه ويژه آن هاست و به انتخاب آن هاست...
  10. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    ويژگي هاي راهنماي تور بر اساسي قانون طبيعت، همه مردم برابر و يکسان آفريده نشده اند. برخي تيز هوش تر از ديگرانند، گروهي از تندرستي بيشتري بهره مندند و کساني نيز از موهبت داشتن پيشينه و پس زمينه هاي کاري گوناگون برخوردارند. آنچه شما از يک راهنما انتظار داريد آميزه اي هرچه بيشتر از توانمندي ها و...
  11. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    وظايف سرپرست تور يک تور ليدر هر اندازه توان انجام کارهاي بيشتري را داشته باشد، ارجمندتر خواهد بود. تور ليدر بايد همواره آمادگي رويارويي با موارد اضطراري را داشته باشد. وظايف او مانند سرکرده پيشاهنگان، فرمانده سربازان يا مدير اداره است. بسته به توانمندي و کار آزمودگي، يک سرپرست گروه مي تواند بخشي...
  12. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    ویژگیهای راهنمای تور ایده آل راهنما، همراه گروه سفر مي کند و رابط ميان مسافران و شرکت برگزار کننده تور مي باشد. راهنما مسافران را به هنگام دشوار ي هاي شخصي کمک مي کند و بر انجام درست برنامه ها و کارها نظارت دارد و حساب و کتاب هزينه ها را از آغاز تا پايان نگاه مي دارد به علت همساني و تداخل وظايف،...
  13. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    سلام واحوالپرسی در نقاط مختلف دنیا سلام واحوالپرسی در نقاط مختلف دنیا اگر اهل گشت و گذار باشید و به كشورهای دیگر سفر كرده باشید، حتما متوجه تفاوت فرهنگی در كشورهای مختلف شده‌اید. تفاوتی كه در زوایای گوناگون زندگی مردم دیده می‌شود؛ از نوع گویش و پوشش گرفته تا شیوه رفتار و كردار.جالب است كه این...
  14. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    روابط عمومي ركن اساسي براي تحقق اهداف سازماني صنعت هتلداري است. در عصر ديجيتال براي تحقق اهداف سازماني، روابط عمومي وظيفه دارد كه نقاط ضعف و قوت درون سازمان را بشناسد و از فرصت‌ها و تهديدهاي برون سازماني نيز مطلع باشد تا بتواند با اطلاع‌رساني شفاف و واقعي و پرهيز از بزرگ‌نمايي و تعريف و تمجيد...
  15. delaram3

    رشته مدیریت جهانگردی و هتلداری

    ارتباط متقابل موفقيت هتل‌ها و رضايت مشتريان صنعت هتلداري به عنوان يکي از زيربخش‌هاي صنعت گردشگري همواره سهم قابل توجهي از درآمد حاصل از گردشگري کشورها را به خود اختصاص مي‌دهد. از اين‌رو توجه به اين صنعت براي کسب مزيت رقابتي بدون توجه به کيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان...
بالا