► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست قلعه نویی از کیهانی: میداوودی به دربی برسد

میلاد میداودی، مهاجم تیم استقلال از خطر دوری چند ماهه و عمل جراحی گریخت اما مصدومیت وی شرایطی را ایجاد کرد که این بازیکن دربی را از دست رفته ببیند اما سرمربی استقلال با این اتفاق موافق نیست.
میلاد میداودی در حالی از پارگی رباط گریخت که اکثر اعضای تیم استقلال پیش از عکس برداری از پای وی اعتقاد داشتند که دوری طولانی مدت وی از میادین قطعی است اما اینطور نشد و پزشکان اعلام کردند که این مهاجم باید سه هفته فیزیوتراپی و تمرینات ویژه انجام دهد تا برای حضور در تمرینات و ترکیب استقلال آماده شود.

این در حالی است که امیر قلعه نوعی برای دیدار با پرسپولیس به این مهاجم نیاز دارد و خواستار حضورش در ترکیب حتی برای چند دقیقه شده است به همین دلیل صحبتی بین وی و کیهانی انجام شده است که وی به همراه نوروزی این مشکل را حل کنند این اتفاق در حالی است که پیش از این اعلام شد میلاد میداودی تحت هیچ شرایطی به دربی نمی رسد و مربیان نباید روی حضور وی در ترکیب تیم حساب کنند.

در حال حاضر پزشکان در تلاش هستند تا وضعیت را طوری پیش ببرند که این مهاجم برای حضور در دربی آماده شود زیرا امیر قلعه نوعی چنین خواسته ای دارد.

شایان ذکر است: این بازیکن از مدافع نفت تهران که در بازی دوستانه با استقلال با تکلش موجب مصدومیت میداودی شد، گله کرد اما مدافع نفت اعلام کرده است که مهاجم استقلال پیش از حرکتش وی را نقش به زمین کرده و این بازیکن قصدی نداشته است./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده: تیم ملی فقط وقتی می برد که استقلالی هایش ۶ تا باشند!

علی فتح الله زاده می گوید منتقدان فتح الله زاده می توانند این قدر انتقاد کنند تا....!
علی فتح الله زاده مدیر استقلال درباره خرید های غیر فوتبالی پرسپولیس به خبرآنلاین می گوید:« مبارک شان باشد. به آقای رویانیان برای حمایتش از قهرمان های ملی تبریک می گویم اما این خرید ها باعث نمی شود که من هم راه بیفتم و بروم اوسین بولت را برای استقلال بیاورم. ما سالها قبل از حامیان رشته های المپیکی بودیم. حسن رنگرز و مهدی حاجی زاده با لباس استقلال توانستند قهرمانی لیگ کشتی ایران را برای مان بدست بیاورند. در همین تیم المپیک مان ها ، یک استقلالی یعنی محمدرضا رودکی از استقلال برای کشورمان سهمیه حضور در بازی ها را کسب کرد. استقلال این طوری کار می کند . یعنی قهرمان رو می کند. برای 4 سال بعد هم مطمئن باشید استقلال قرار است یک مدال آور و طلایی در المپیک داشته باشد. کسی که ما پدیده اش می کنیم. نه اینکه یک قهرمان را به تیم مان بیاوریم.»

او طوری از 4 سال بعد حرف می زند که قبلا حرف از بازنشستگی زده بود:« بابا حالا چرا می ترسی؟ می خواهم بازنشسته بشوم. یک 20 سال دیگر ، مدیریت استقلال را دست یک جوان می دهم و می روم خانه برای دوران بازنشستگی!( با صدای بلند می خندد)»

این روزها بازی های نچندان خوب استقلالی ها در تیم ملی اعتراض تعدادی از کارشناسان را به همراه داشته. نوک پیکان به سمت جواد نکونام است:« چه کسی با چه منطقی از نکونام انتقاد می کند. شما که عشق تان کروش است و هرچه او می گوید را کورکورانه می پذیرید بروید از خودش بپرسید بهترین بازیکن تیم ملی چه کسی بوده . بدون شک می گوید جواد نکونام. من این حرف را شنیدم که بعد از بازی هم گفته.»

با این شرایط نکونام در استقلال می ماند؟؛« اینجا خانه آقا جواد است. آمده که بماند. قلعه نویی از او راضی است. کروش هم همین طور من و آقا جواد هم راضی هستیم ... حالا دیگر هر کس ناراضی است این قدر انتقاد کند تا...!»

البته استقلالی های دیگر تیم ملی هم در بازی با تونس شب موفقی نداشتند. رحمتی و پژمان منتظری؛« کی گفته گل هایی که تیم ملی خورد تقصیر استقلالی هاست؟ اصلا من می گویم گل هایی که تیم ملی زد را استقلالی ها ساختند. گل اولی که خوردیم حاصل ضربه سر اشتباه چه کسی بود؟ روی گل دوم چه کسی هد نزد؟ اصلا بروید ببینید آخرین باری که تیم ملی خوب برده کی بوده؟ تیم ملی فقط وقتی خوب بازی می کند و خوب می برد که استقلالی های درون زمینش 6 نفر هستند ، مثل برد شیرین برابر بحرین!
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازيكني از استقلال جدا نمي‌شود

جام جم آنلاين: قلعه نويي اختلاف بين خود و فتح الله زاده را در خصوص فروش جواد نكونام تكذيب كرد و گفت: وقتي در مورد نكونام به من پيشنهاد شد جلسه درون تيمي گذاشتيم و نظراتمان را منتقل كرديم و به اين نتيجه رسيديم تا نيم فصل هيچ بازيكني از جمع ما جدا نشود.

امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با ملوان درخصوص شرايط استقلال با وجود مصدوميت جباري و ميداودي اظهار كرد: ما شرايط استقلال را ايده‌آل نمي‌دانيم اما شرايط بد هم نيست‌. در بازي دوستانه به دنبال نتيجه نبوديم و مي‌خواستيم به جوان‌ها فرصت بدهيم. شما ديديد كه نفت تهران بازي خوبي انجام داد اما به پيكان باخت.
وي افزود: مشكل ما اين است تا مي‌آييم شكل بگيريم به تعطيلات مي‌خوريم. وقتي فيلم بازي با مس را بررسي كرديم ديديم موقعيت‌هاي خوبي داشتيم و اعتقاد دارم شرايط‌مان بازي به بازي بهتر مي‌شود و هيچ نگراني ندارم اما با استقلالي كه مردم از ما انتظار دارند و قلعه نويي مي‌خواهد فاصله داريم ما بايد نقاط ضعفمان را برطرف كنيم اما بهتر مي‌شويم.
قلعه‌نويي در خصوص اين‌كه ممكن است بازيكنان استقلال بازي با ملوان را جدي نگيرند تا براي دربي مصدوم و محروم نشوند، گفت: ملوان تيم بسيار خوبي است كه مربي خوبي هم دارد و بازيكنان جديدي به اين تيم اضافه شده‌اند. بي دليل در بالاي جدول نيستند اما همان قدر كه بازي پرسپوليس مهم است ملوان هم اين شرايط را دارد. هر دو بازي 3 امتياز دارد اما اگر اين شرايط نبود باز با تمام قوا بازي مي‌كرديم.
وي در خصوص مصدومان تيم افزود: جباري و ميداودي در اختيارمان نيستند اما بازيكن محروم نداريم و يكسري از بازيكنان هم خسته هستند.
جانواريو مثل سابق ديگر نمي‌درخشد
سرمربي استقلال در خصوص آخرين وضعيت آمادگي جانواريو گفت: جانواريو آن بازيكني كه مثل سال‌هاي گذشته مي‌درخشيد براي ما نيست اما هنوز هم يكي از بهترين بازيكنانمان در اين فصل بوده است.
خبرنگاري پرسيد ظاهرا در جلسه با فتح الله زاده اعلام كرده‌ايد كه نياز به مهاجم داريد كه قلعه نويي گفت: چنين مساله‌اي نيست و ما جلسه با فتح الله زاده زياد برگزار مي‌كنيم. اما اين جلسه مورد نظر در خصوص مسائل مالي و ديگر مسائل بوده است. ما تا نيم فصل با همين بازيكنان ادامه مي‌دهيم.
يكي ديگر از خبرنگاران در اين باره گفت كه سايت باشگاه استقلال چنين مطلبي را منتشر كرده بود كه سرمربي آبي پوشان تصريح كرد: فتح الله زاده مدير فني است و آينده نگري مي‌كند. حتما او نقاط ضعف تيم را ديده و به اين نتيجه رسيده كه بايد در نيم فصل يك مهاجم بگيريم البته صحبت‌هايي شده است ولي تمركز ما روي همين سه مهاجم است چون ميداودي به شرايط آرماني رسيده بود اما متاسفانه مصدوم شد.
سرمربي استقلال در خصوص اين‌كه ظاهرا قرار بود بازيكنان روز گذشته از باشگاه پول دريافت كنند، گفت: آنها به باشگاه رفتند تا چك‌هاي خود را دريافت كنند. فتح الله زاده واقعا تلاش مي‌كند اما نمي‌دانم چرا شانس من اين گونه است به هر جا مي‌رويم به مشكل مي‌خوريم. در تيم ملي هم همين طور بود و در تراكتورسازي هم در عرض 5 ماه يك ريال هم پول نيامد. اميدوارم مشكلات حل شود و دوستان هم در تلاش‌اند.
تا نيم فصل هيچ بازيكني از استقلال جدا نمي‌شود
قلعه نويي اختلاف بين خود و فتح الله زاده را در خصوص فروش جواد نكونام تكذيب كرد و گفت: آنهايي كه من را مي‌شناسند مي‌دانند كه من چه در گرفتن بازيكن و چه در انتقال آن مشورت مي‌كنم. وقتي در مورد نكونام به من پيشنهاد شد جلسه درون تيمي گذاشتيم و نظراتمان را منتقل كرديم و به اين نتيجه رسيديم تا نيم فصل هيچ بازيكني از جمع ما جدا نشود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قلعه ‌نويي: اين بهترين بازي استقلال بود/تساوي پيش از داربي نگران‌كننده نيست



» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91053017575
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۶




امير قلعه ‌نويي مي‌گويد استقلال بهترين بازي خود را از ابتداي فصل تاكنون مقابل ملوان به نمايش گذاشته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از تساوي اين تيم مقابل ملوان در نشست خبري اظهار كرد: امروز بهترين بازي‌مان را در پنج ديداري كه تا الان در ليگ برتر انجام داده‌ايم به نمايش گذاشتيم. البته كمي هم بدشانس بوديم كه توپ 30 درصدي حريف وارد دروازه‌مان شد. تقريبا تمام اهداف تاكتيكي‌مان در زمين پياده كرديم.
وي افزود: امشب عدالت در فوتبال رعايت نشد چون ما بايد با اختلاف سه يا چهار گل اين بازي را مي برديم. با اين حال بازيكنان در اين بازي خيلي خوب كار كردند و اين بازي من را خيلي به آينده اميدوار كرد.
قلعه ‌نويي درباره مصدوميت خسرو حيدري گفت: وضعيت اين بازيكن فردا مشخص مي شود به هرحال اين موضوع هم استفاده تيم ملي براي ما است!
قلعه ‌نويي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از او درباره نگراني هواداران استقلال پيش از داربي پرسيده بود گفت: اين مساوي براي استقلال اصلا نگران‌كننده نيست. چطور پرسپوليس بازي خود را باخته است اما شما مي‌گوييد اين مساوي براي استقلال نگران‌كننده است؟ طبيعي است كه همه هواداران هر دو تيم دوست دارند داربي را ببرند و اين موضوع كه استقلال داربي گذشته را واگذار كرده است اصلا به امسال ارتباطي ندارد. آن بازي تمام شد و جمعه اين هفته داستان ديگري رقم خواهد خورد.شما ديديد كه ما با همه بازيكنانمان در اين بازي وارد ميدان شديم و كيفيت بازي هم خيلي خوب بود.
وي افزود:‌از هواداران تشكر مي‌كنم كه تا‌ آخرين لحظه ما را حمايت كردند. امروز بيشتر از شش موقعيت خيلي خوب داشتيم اما هنوز تيم ما مشكلاتي دارد و دليل آن هم اين است كه يك موقعيت 30 درصدي وارد دروازه‌ ما شده است و اين خوب نيست.
وي با اشاره به اين‌كه داوري بازي در سطح بالايي بود درباره سوال خبرنگاري كه پيرامون پست هاشم بيگ زاده پرسيده بود گفت: اين كه شما مي گوييد بيگ زاده در پست مدافع آخر بازي كرده اصلا درست نيست. او گوش چپ بود و به هيچ وجه در دفاع كار نكرد. اين بازي هماني بود كه ما مي خواستيم و ما به مرحله‌اي كه در نظر داشتيم رسيده‌ايم. همين كه سياوش اكبرپور در لحظات پاياني بهترين موقعيت گل را از دست مي‌دهد نشان مي‌دهد ما به شرايط خوبي رسيده‌ايم.
خبرنگاري از قلعه ‌نويي پرسيد «آيا امسال در استقلال شما چيزي به نام team behind team را مي‌بينيد» گفت: لطفا فارسي‌اش را بگوييد كه آن خبرنگار توضيح داد آيا در خارج از زمين‌ حمايت‌هاي لازم از استقلال انجام مي‌شود گفت: اين مسئله مربوط به مديريت است. كه جاي دارد من از فتح‌الله زاده تشكر كنم او يك تنه در باشگاه ايستاده و تا آخرين حد توانش تلاش مي‌كند.
وي در پايان درباره شايعه بازگشت مجيدي به استقلال و آماده باش باشگاه براي حضور او در نيم فصل در اين تيم گفت: من در اين باره خبري ندارم
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ماجدی: استقلال جاسوس ندارد/ حرف پرسپولیسی‌ها برای دهه 50 است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم جاسوس ندارد و تاکید می‌کند قلعه‌نویی ناراحت نیست.


میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مسائل اخیر مبنی بر اینکه به دلیل اعلام ترکیب استقلال پیش از دربی، این تیم جاسوس دارد و امیر قلعه نویی هم از این موضوع ناراحت است، عنوان کرد: این طور نیست که کسی گفته باشد تیم جاسوس دارد. یکی کار بدی انجام داده و این موضوع تمام شده است. قلعه نویی فقط همان روز ناراحت بود و اکنون تمرکزش روی مسائل دیگر است.

وی اضافه کرد: جو تیم ما عالی است و مشکلی وجود ندارد. این جوسازی ها خوب نیست. من حتی از اینکه برخی خبرنگاران اسم افراد را به عنوان کسی که جاسوس است، می آوردند ناراحت می شدم و تکذیب می کردم. حضرت علی(ع) می فرمایند اگر گناه کسی را هم دیدی نباید آن را بگویی. امیر قلعه نویی هم هرگز از کسی گلایه نکرده و ناراحت نیست.
ماجدی در مورد تعطیلی مسابقات استقلال تا 25 شهریور اظهار داشت: این شیوه فوتبال حرفه ای نیست. معنا ندارد یک بازیکن حرفه ای دو روز تمرین نداشته باشد و از شرایط مسابقه دور شود. من تقصیر را گردن سازمان لیگ نمی اندازم و می دانم آنها چه مشکلاتی را پشت سر می گذارند. هنوز هم به دلیل فشردگی مسابقات تاریخ بازی با پیکان را به ما نگفته اند!
سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس به آمار تلویزیون در مورد دربی و اینکه 55 درصد بازی در اختیار استقلال بوده اعتراض دارند، گفت: این حرف ها برای دهه 50 و 60 است. اگر به این حرف ها بود پس ما باید بگوییم گلمان در بازی با مس کرمان درست بوده و باید آن را قبول کنند. این شلوغ بازی ها قشنگ نیست. مثلا من از قول برخی مدیران و بازیکنان با تجربه پرسپولیس خوانده ام که این استقلالی ها بودند که اول سنگ زدند. این ادبیات درست نیست. ما به جای اینکه کار پرتاب سنگ را محکوم کنیم مسئله را رنگی می کنیم. نمی دانم چه زمانی قرار است تغییراتی در خود ایجاد کنیم.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
توقف استقلال مقابل پارسه در حضور مربیان تیم ملی



خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه برابر پارسه متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز در دیداری دوستانه به مصاف پارسه تهران رفت و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. گل‌های استقلال توسط توزی (12) و برهانی (65) به ثمر رسید و گل‌های پارسه را هیپکچی (12) و احسان خرسندی (75) به ثمر رساندند. تیم پارسه یک گل دیگر نیز به ثمر رساند که داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
سرمربیگری پارسه برعهده مهدی پاشازاده است.
* در حاشیه بازی
* مربیان تیم ملی تماشاگر این بازی بودند. امید نمازی، سیموئز، مارکار آقاجانیان به همراه سیروس دین‌محمدی این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.
* مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری 3 بازیکن ملی پوش تیم استقلال در تمرین امروز حضور پیدا کردند. حیدری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت از امروز با استقلالی‌ها استارت زد.
* در ترکیب تیم پارسه بازیکنانی چون پرویز برومند و مهرشاد مؤمنی بازی می‌کردند که قبلا در استقلال حضور داشتند. همچنین علی کریمی مهاجم اسبق تراکتورسازی و شهرداری تبریز در تیم پارسه حضور داشت.
* میثم بائو در حاشیه دیدار به دویدن دور زمین پرداخت اما سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده در این مسابقه غایب بودند. جانواریو نیز تنها تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت.
* حدود 300 طرفدار استقلال دیدار دوستانه این تیم را از نزدیک تماشا کردند.
* تمرینات استقلال از فردا تا روز شنبه تعطیل خواهد بود و این تیم پس از یک جلسه تمرین ساعت 17 روز یکشنبه آینده در مشهد به نفع زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی به مصاف ابومسلم خواهد رفت.

* قرار است بازیکنان خارجی استقلال در این تعطیلی 3 روزه در کمپ مرحوم حجازی تمرینات خود را پیگیری کنند و کادر فنی نیز نظاره‌گر تمرینات آنها خواهد بود.
* امیر نوری بازیگر صدا و سیما نیز برای دقایقی این بازی را از نزدیک تماشا کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خبرگزاری فارس: چهار بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در تعطیلی تمرینات، به خواست سرمربی تیم تمرین کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل بود امیر قلعه نویی از چهار بازیکن خارجی تیم خود خواسته بود در کمپ استقلال تمرینات خود را دنبال کنند.
توزی، ساموئل، جانواریو و ردی دروازه بان استرالیایی این تیم در دو سه روز گذشته تمرینات خود را پیگیری کردند.
* تمرینات استقلال بعد از سه روز تعطیلی از فردا در کمپ این تیم آغاز می شود.
* استقلال یکشنبه برای برگزاری دوستانه با ابومسلم که با هدف جمع‌‌آوری کمک برای زلزله زدگان صورت می گیرد به مشهد می رود. این مسابقه دوشنبه برگزار می شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: استقلال و پرسپولیس نظر مساعد وزیر را جلب می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات واعظ آشتیانی گفت: به او بگویید من منتظر پاداش و تشویق شدن هستم.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ابراز نارضایتی محمد عباسی وزیر ورزش از مخارج دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین صحبت‌های واعظ آشتیانی صحبت‌های زیر را مطرح کرد.
فارس: در هفته جدید به بازیکنان پول می‌دهید؟
فردا مذاکرات نهایی را با اسپانسر انجام می‌دهم و یکی دو روز بعد پول به دست بچه‌ها می‌رسد. در این مدت سعی کردیم تیم را جمع و جور کنیم و کم کم به خواسته خود و آنچه لیاقت داریم، برسیم.
فارس: از عملکرد قلعه‌نویی رضایت دارید؟
قلعه نویی زحمت خود را می کشد و اکنون هم در شرایطی است که تصمیمات نهایی را می‌گیرد و به این نتیجه رسیده که چه ترکیبی برای وی بهتر است چون همه نفرات را امتحان کرده است. من به کار او اطمینان دارم.
فارس: وزیر ورزش از مخارجی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته‌اند انتقاد کرده و از نظر فنی هم جایگاه دو تیم را مناسب ندانسته است.
شرایط ما با پرسپولیس فرق دارد، آنها در رده شانزدهم هستند اما ما با یک بازی کمتر می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالا برسانیم. درست است که ما باید پاسخگوی مخارجی که داشته‌ایم، باشیم. این صحبتی که من می‌کنم فقط برای پرسپولیس نیست و ما هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم و می‌توانیم خودمان را از این شرایط خارج کنیم.

مطمئن باشید در پایان فصل دو تیم استقلال و پرسپولیس نظر مساعد عباسی را جلب می‌کنند. به نظر من آقای عباسی حرفی خارج از عرف نزده است. ما هم بر اساس همان بودجه‌ای که در وزارت ورزش داریم طلب پول کرده‌ایم و انتظار بیشتری نداریم. 50درصد هزینه‌های باشگاه را وزارت باید بدهد و انتظار بیشتری نداریم اما در واقع در مورد هزینه‌ها استقلال و پرسپولیس مظلوم واقع شده‌اند. آیا شما به ما حق نمی‌دهید تیم‌های خود را در حد تراکتورسازی و سپاهان ببندیم؟ ما اثبات می‌کنیم که در حد همان هزینه‌ای که برای ما در نظر گرفته‌اند خرج کرده‌ایم. بررسی کنند اگر بالاتر از آن هزینه خرج کرده باشیم می‌توانند به ما پول ندهند.

استقلال طبق همان مصوبه هیئت مدیره خرج کرده و یک ریال بالاتر نبوده است. قطعا این جایگاه‌هایی که اکنون استقلال و پرسپولیس دارند حقشان نیست، حتی معتقدم پرسپولیس تیم قدرتمندی بسته شده و خود را بالا می‌کشد و مطمئن باشید این دو تیم در پایان فصل جزو سه تیم اول جدول خواهند شد.
فارس: از صحبت‌های واعظ آشتیانی خبر دارید؟
او را نمی‌شناسم.
فارس: او که به تازگی عضو هیئت مدیره باشگاه داماش شده در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده وزارت ورزش باید در مورد مدیرانی که وعده دادند 50درصد هزینه‌های باشگاه را تأمین کنند بررسی کند و اگر این اتفاق افتاده پاداش دهند و اگر نیفتاده با او برخورد کند.
چه عجب، احسنت و درود به واعظ آشتیانی که منصف شده است، خدا به او خیر بدهد. او گفته بود فوتبال کثیف است و سراغش نمی‌آید اما با این حال برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. من با کمال شجاعت و افتخار می‌گویم 50 درصد هزینه‌های باشگاه را تأمین کردم و قبل از اینکه آقای واعظ آشتیانی بگوید وزیر ورزش هم آن را رسیدگی کرده و منتظر تشویق هستم.

واعظ آشتیانی با وجود هیئت مدیره‌‌ اعلام کرد نمی‌تواند این هزینه را تأمین کند ولی من این هیئت مدیره را نداشتم. در آن زمان افرادی مثل زریبافان که اگر وزیر نیست کمتر از آنها نیست و یا فردی مثل خسرو دانشجو که از خیلی وزرا سطح بالاتری دارد و خودش هم می‌داند که این موضوع را قلبی می‌گویم؛ حضور داشتند. واعظ آشتیانی با وجود حضور این افراد در هیئت مدیره اعلام کرد نمی‌تواند 50درصد هزینه‌های باشگاه را تأمین کند اما من حتی بیشتر از 50درصد برای استقلال درآمدزایی کردم و امیدوارم مورد تشویق قرار گیرم. حتی اگر خود آشتیانی هم بخواهد می‌تواند به دفتر باشگاه بیاید و من مدارک را به او نشان دهم.
فارس: بگذریم. چند روزی است شایعه شده قرار است دروازه‌بان استرالیایی شما از استقلال جدا شود.
این خبر را حتما روزنامه‌ها نوشته‌اند. برخی از همین روزنامه‌ها می‌نوشتند بیک‌زاده به درد نمی‌خورد و حرف ما را قبول نمی‌کردند به آنها می‌گفتیم اگر به اندازه یک کارشناس ما را قبول دارید بپذیرید بیک زاده بازیکن خوبی است و دیدید که او به تیم ملی دعوت شد. اینها برای ما پروژه است و از هیچ، خبر می‌سازند.
فارس: یعنی مذاکره استقلال با قوچان نژاد هم پروسه است؟
او را نمی‌شناسم.
فارس:‌ بازیکنی که در لیگ بلژیک بازی می‌کند و به تازگی از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و می‌گویند جذب او بمب فتح الله زاده است.
ما بمب‌هایمان را ترکانده‌ایم و اکنون به فکر هسته‌ای هستیم! من چنین خبری را تازه شنیده‌ام. تیم ما قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد. درست است هنوز به جایگاه خود نرسیده‌ایم و کمی هم دیر شده اما مطمئن هستم خیلی زود به جایگاه خود می‌رسیم. من احساس می‌کنم کمی در خط حمله مشکل داریم که با همفکری سرمربی تیم اگر نیاز باشد نیم فصل یک مهاجم می‌گیریم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دین محمدی آنالیزور استقلال شد



خبرگزاری فارس: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان آنالیزور آبی‌پوشان انتخاب شد.



  • به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی با عقد قراردادی یکساله به ‌عنوان آنالیزور استقلال به کادرفنی این تیم اضافه شد.

به گزارش فارس، دین محمدی به جمع ایمان عالمی و نیما رسولی اضافه شده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قرارداد «ردی» با استقلال قانونی است و فسخ نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون باشگاه استقلال گفت که قرارداد دروازه‌بان استرالیایی با این تیم قانونی است و فسخ نمی‌شود.



به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد احتمال دارد قرارداد لیام ردی با باشگاه استقلال به دلیل نداشتن سابقه ملی فسخ شود اما علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طبق آیین نامه سازمان لیگ و کمیته روابط بین الملل هر تیمی که قصد داشته باشد با بازیکن خارجی قرارداد امضا کند قبل از ثبت قرارداد در سازمان لیگ باید تاییدیه روابط بین الملل را بگیرد.
وی افزود: روابط بین الملل سه شرط برای تایید بازیکن خارجی گذاشته که اگر بازیکن هر کدام از این سه شرط را داشته باشد تایید می شود. شرط اول عضویت در تیم ملی کشورش، شرط دوم سابقه بازی در تیم امید کشورش و شرط سوم حضور در لیگ قهرمانان آسیا در دو سال اخیر است. ردی هم شامل بند سوم است و قبل از اینکه قرارداد او در سازمان لیگ ثبت شود کمیته روابط بین الملل این بازیکن را تایید کرده است. بنابراین قرارداد این دروازه بان با استقلال قانونی است و دلیلی برای فسخ قرارداد وجود ندارد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پیروزی راه‌آهن مقابل استقلال‌«ب»/خوش و بش دایی با کریمی!
خبرگزاری فارس: تیم فوتبال راه‌آهن موفق شد در یک دیدار دوستانه، تیم استقلال«ب» را با نتیجه 4-2 شکست دهد.



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، این بازی در زمین شماره 2 اکباتان برگزار شد و علی دایی سرمربی راه‌آهن به خاطر بازی روز شنبه تیمش مقابل استقلال، از بازیکنانی بازی گرفت که یا مقابل استقلال بازی نکرده بودند یا اینکه به صورت تعویضی به زمین رفته بودند. با این حال تیم راه‌آهن حریف خود را شکست داد و با نتیجه 4-2 آنها را بدرقه کرد.
اصغر حاجیلو بازیکن و سرپرست اسبق استقلال و همچنین علی لطیفی بازیکن قدیمی این تیم که هم‌اکنون مسئولیت آکادمی باشگاه استقلال را به عهده دارند نیز این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند. نکته جالب اینکه مرتضی کریمی، کمک داور بازی چند سال قبل دربی که روز یکشنبه از داوری خداحافظی کرده بود نیز به همراه داوران این بازی دوستانه در ورزشگاه اکباتان حاضر بود و با دایی احوالپرسی کرد.
تیم راه آهن روز پنجشنبه عازم کردان کرج می‌شود و روز جمعه نیز برای بازی با داماش به قزوین می‌رود تا بازی هفته نهم خود را برگزار کند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پس از بررسی شرایط پیشنهاد تیم قطری را رد کردم
خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با رد پیشنهاد تیم قطری در استقلال ماندنی شدم.

فریدون زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: پس از صحبت با مسئولان تیم قطری روی پیشنهاد آنها فکر کردم اما به قطر نرفتم و با آنها تمرین هم نکردم.

وی اضافه کرد: هنگامی که استقلال در مشهد بود برای مذاکرات نهایی در تهران باقی ماندم و نماینده آن باشگاه قرارداد پیشنهادی را برای من ارسال کرد که پس از دیدن قرارداد و بررسی همه جوانب پیشنهاد آن تیم را رد کردم و در نهایت در استقلال ماندنی شدم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قلعه‌نویی: وقتی دادکان و مصطفوی خانه‌نشین می‌شوند در فوتبال ما زور حاکم می‌شود
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی اهل فن مثل دادکان و مصطفوی در خانه می‌نشینند در فوتبال ما هم زور حاکم می‌شود.



به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی با اشاره به مسابقه فردای تیمش اظهار داشت: هفته گذشته بازی نسبتاً خوبی انجام دادیم. برای ما گرفتن سه امتیاز خیلی مهم بود هرچند راه‌آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت اما بازی فردا بسیار مشکل است چون آنها تیم بسیار جوانی دارند و البته باید بگویم یاوری استاد همه ما است و اگر روبه‌روی او می‌نشینیم درس پس می‌دهیم.
وی افزود: آنها تاکتیکی و فنی هستند و ما هم سعی کردیم در طول هفته بیشتر کار کنیم و اگر در بازی فردا دوندگی و سرعت را بین هافبک و فرواردهای آنها به خصوص رضا حقیقی کمرنگ کنیم می‌توانیم به اهداف تاکتیکی خود برسیم. امیدوارم بازی فجر و استقلال بازی خوبی از آب در بیاید چون بعد از بازی گذشته از نظر روحی و روانی به جدول برگشتیم و حالا بازی با فجر می‌تواند ما را به صدر جدول نزدیک کند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: او دویدن را از هفته آینده شروع می‌کند که جا دارد از دکتر نوروزی و کادر پزشکی تشکر کنم که تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن بازیکنان مصدوم انجام می‌دهند.
در ادامه نشست یکی از خبرنگاران پرسید ظاهراً از حساب شما در تبریز مبلغ 50میلیون تومان کسر شده در این‌باره چه نظری دارید که قلعه‌نویی گفت: زیاد نمی‌خواهم در خصوص این مسئله حرف بزنم و به وقتش همه چیز را خواهم گفت اما این کار اخلاقی و درست نبوده و این مسئله را به پای مردم تبریز نمی‌گذارم و آدمهایی که از جنس فوتبال نیستند این کارها را انجام می‌دهند.
وی تأکید کرد: اگر کسی بخواهد اسناد را در اختیار او قرار می‌دهم اما جالب اینجاست که نمی‌دانند که این 50 میلیون به کدام حساب برگشته است، این کارها قشنگ نیست و وقتی اهل فن مثل دادکان و مصطفوی در خانه می‌نشینند در فوتبال ما هم زور حاکم می‌شود.
سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا چه کسانی هستند گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و تنها دغدغه ما مصدومیت جباری و کیانوش رحمتی است. البته بیک‌زاده دیروز کمی مصدوم شد که در حال تلاش هستیم تا او را به بازی برسانیم اما باید بگویم که برای انتخاب 11نفر اصلی تیمم کار مشکلی دارم چون تمامی نفرات در خدمت ما هستند.
به گزارش فارس یکی از خبرنگاران در خصوص تخصص یاوری در بردن استقلال و پرسپولیس از قلعه‌نویی سؤال کرد که سرمربی استقلال گفت: من که گفتم ایشان استاد ما است و با هر تیمی بوده برنامه‌ریزی درستی داشته است. البته فوتبال برد و باخت دارد ولی باز هم می‌گویم که محمود یاوری استاد همه ما فوتبالی‌ها است.
امیر قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سؤال که شما به جوان‌گرایی اعتقاد دارید و آیا در این فصل بازیکنی را دارید که معرفی کنید، گفت: فوتبال ما ضعف‌های خیلی زیادی دارد و وقتی فوتبالی‌ها خانه‌نشین باشند همین اتفاق‌ها هم می‌افتد. آیا به من اجازه می‌دهند که مدیر یک کارخانه صنعتی شوم. به من می‌گویند اگر کاری را بلدی در رشته خودت انجام بده. کلاً ورود غیرتخصصی‌ها باعث شده تا ورزش ما به خطر بیافتد. ولی در تیم ما سیدحسین حسینی و ریش‌اصفهانی آینده‌دار هستند. البته در حال حاضر شرایط تیمی ما به گونه‌ای است که سرمایه‌گذاری سخت خواهد بود اما اگر به آن شرایط برسیم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
همان خبرنگار پرسید آیا نبود بازیکنان جوان ضعف آکادمی استقلال محسوب نمی‌شود که قلعه‌نویی گفت:‌ اصغر حاجی‌لو در حال حاضر رئیس آکادمی استقلال است که فوتبالش را با یک پیراهن شروع و به پایان برد. البته مسائل مالی هم همانطور که بازیکنان بزرگسال را دچار مشکل کرده تیم‌های پایه ما را هم از هدفش دور کرده اما در آینده حتماً‌ روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
سرمربی تیم استقلال در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا شما قول می‌دهید برای تماشای بازی‌های تیم ملی نوجوانان به ورزشگاه بروید، گفت: من کسی نیستم که بخواهم قول بدهم و اگر به ورزشگاه بروم وظیفه خودم را انجام داده‌ام اما علی دوستی جزو کسانی است که هیچ‌گاه از او تقدیر درستی به عمل نیامده و اسمی از آنها برده نمی‌شود. حتی اگر آنها به فینال هم نروند در صورتی که بازی‌های آنها با تمرینات ما تداخل نداشته باشد به ورزشگاه می‌روم چون به دوستی علاقه خاصی دارم اما متأسفانه چه از لحاظ مالی و چه معنوی قدر او را ندانستیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حضور مدافع سابق استقلال و غیبت برهانی/ قلعه‌نویی بازیکنان را تمرین نداد

خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی این تیم آبی‌پوشان را تمرین نداد.



به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 در کمپ مرحوم حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد.
آبی‌پوشان در حالی تمرین را شروع کردند که امیر قلعه نویی در رختکن کمپ به تماشای فیلم بازی گذشته تیمش مقابل فجرسپاسی پرداخت و مجید صالح تمام امور فنی تمرین امروز را بر عهده گرفت.
* آرش برهانی تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.
* یک تماشاگر معلول به نام شهرام بحرینی از اهواز به تهران آمده بود تا با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال عکس یادگاری بگیرد. وی که پیراهن خسرو حیدری را به تن داشت مورد استقبال تمام بازیکنان این تیم قرار گرفت.
* 20 نفر از هواداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.
* سبو شهبازیان مدافع اسبق پاس و استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و برای دقایقی با جواد نکونام صحبت کرد.
* تمرین امروز آبی پوشان با صحبت‌های مجید صالح آغاز شد و سپس بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند و به مدت 70 دقیقه تمرین چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند. با توجه به نزدیکی فاصله زمانی تا دیدار با نفت آبادان امروز تمرین سبک‌تری برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود.
* مسئولان کمپ باشگاه استقلال جایگاهی برای خبرنگاران به وسیله داربست‌های فلزی در نظر گرفتند تا با توجه به خنک شدن تدریجی هوا اهالی رسانه مشکلی برای پوشش خبری نداشته باشند.
* تمرین استقلال فردا از ساعت 17 برگزار می‌شود و بازیکنان این تیم روز سه‌شنبه ساعت 10 صبح به سمت آبادان سفر خواهند کرد. قرار است این تیم در هتل کاروانسرای آبادان مستقر شود.
استقلال روز چهارشنبه از هفته نهم رقابت‌های برتر در ورزشگاه تختی آبادان از ساعت 18:30 به مصاف نفت خواهد رفت.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
متن نامه خدا حافظی فرهاد مجيدي برای هوادارن ...

متن نامه خدا حافظی فرهاد مجيدي برای هوادارن ...


.
.
.

هواداران عزیز

وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی‌ام رسیده که در آستانه 36 سالگی، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم!!


بازیکن و کاپیتان استقلال بودن، افتخاری است که برای "فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست!!

بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا "مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای "فرهاد" فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است.


در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام. با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی، شکست ها و از همه غم انگیزتر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی كه روز تلخی برای من و هواداران بود، هیچگاه از خاطرم نمی رود.

با عنایت خداوند متعال، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی "استقلال" به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد. اما امروز، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم.

طرفداران دوست داشتنی!

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است. قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما در این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبت هایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم.

علیرغم پیشنهادات بسیار از تیم های داخلی از ابتدای فصل تاکنون، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد و گویا تقدیر برای من این چنین بود.

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد، ادا نمایم.

در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان، مربیان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، پشتیبانی تیم و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف، اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم، سپاسگزاری نمایم.

در پایان، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جدایی ناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند.

بی گمان هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیم استقلال از خاطره ام پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد.

به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز انشاءا…

برادر کوچک شما

فرهاد مجیدی ... :(:gol:


 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
حیف شد رفت،
کاشکی امیر قلعه نوعی و فرهاد مجیدی باهم کنار میومدن و نیم فصل فرهاد به تیم اضافه میشد و یکدل به قهرمانی تیم کمک میکردن.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] نامه خداحافظي فرهاد مجيدي/ اميدوارم هواداران"جدایی ناخواسته" سرباز استقلال را بپذيرند

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91070704514
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶



فرهاد مجيدي كه سال‌ها پيراهن تيم فوتبال استقلال تهران و تيم ملي را بر تن كرده بود، امروز كفش‌هايش را آويخت و با مستطيل سبز وداع كرد.

به گزارش ايسنا، فرهاد مجيدي در نامه اي خطاب به هوادارانش صحبت هايي را مطرح كرد.

متن نامه مجيدي را ادامه مي‌خوانيد:

هواداران عزیز

وقتی 15 سال پیش به تیم محبوبم استقلال پیوستم، هرگز تصور نمی کردم روزی با حمایت هواداران پر شور و دوست داشتنی آبی دل استقلالی به جایگاه کنونی‌ام رسیده که در آستانه 36 سالگی ، هنوز با تمام وجود و با ذره ذره توانم برای هواداران بتوانم به میدان بروم.

بازیکن و کاپیتان استقلال بودن، افتخاری است که برای " فرهاد مجیدی" فراموش شدنی نیست. بازی کردن در تیمی که بزرگانی چون شادروان ناصر حجازی، علی جباری و حسن روشن روزگاری در آن عضویت داشتند یا پوشیدن پیراهن شماره 7 که در گذشته بر تن تکنیکی ترین بازیکن آسیا " مجید نامجو مطلق " بوده یا بستن بازوبندی که بر دستان ستارگانی چون برادران بیانی و جواد زرینچه بوده برای " فرهاد " فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال مایه اعتبار و افتخار است .

در این مدت در شادی و غم های زیادی با هواداران عزیز سهیم بوده ام . با شادی هوادار خندیدم و با گریه آنها اشک ریختم. پیروزی های دربی، جشن قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی ، شکست ها و از همه غم انگیز تر از دست دادن اسطوره تاریخ باشگاه استقلال ناصرخان حجازی كه روز تلخی برای من و هواداران بود، هیچگاه از خاطرم نمی رود.

با عنایت خداوند متعال، حمایت هواداران و لطف نام بزرگ و پیراهن آبی" استقلال" به آرزوهای مادی و معنوی خویش رسیده ام و مانند آقایانی که با خودخواهی ، همواره استقلال را مدیون خود می دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می کنند، فکر نمی کنم. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد. اما امروز ، پس از تحمل و سپری کردن روزهای سخت و فرا رسیدن روزهای آبی رنگ زندگی ورزشی ام ، می خواهم سخت ترین تصمیم زندگی ام را برای هواداران بازگو کنم .

طرفداران دوست داشتنی،

بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است . قطعا روزی با وجود و حضورم برای سربلندی استقلال تلاش کردم اما در این روزها اتفاقاتی افتاد و صحبتهایی شنیدم که به این نتیجه رسیدم باید برخلاف میل باطنی ام از فوتبال خداحافظی کنم .

علیرغم پیشنهادات بسیار از تیمهای داخلی از ابتدای فصل تاکنون، نتوانستم در ایران پیراهنی جز پیراهن آبی بپوشم و بسیار مایل بودم با حضور در تیم محبوبم استقلال به همراه دیگر بازیکنان بتوانم جام قهرمانی لیگ و حذفی را فتح کنم و در نهایت با پیراهن استقلال از میادین فوتبال برای همیشه خداحافظی کنم که این امکان فراهم نشد و گویا تقدیر برای من این چنین بود.

هر کجا که باشم خود را سرباز استقلال می دانم و امیدوارم در آینده، در کسوت های دیگر بتوانم دین خود به هواداران پرشور استقلال را با کسب جام های متعدد، ادا نمایم.

در این جا لازم می دانم از کلیه مدیران، کارشناسان، مربیان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، پشتیبانی تیم و نیز ارباب جراید که در ادوار مختلف، اسباب زحمت آنها را فراهم نمودم، سپاسگزاری نمایم .

در پایان ، از هواداران متعصب و دوست داشتنی استقلال که همواره در سرما و گرما مرا مورد حمایت و تشویق خویش قرار داده، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم عذر "جدایی ناخواسته" سرباز خویش را پذیرا باشند .

بی گمان هیچگاه خود را از استقلال جدا ندانسته و الطاف، حمایت ها و تشویق های هواداران پر شور و فهیم استقلال از خاطره ام پاک نخواهد شد و هر جا که باشم برای موفقیت آنها دعا خواهم کرد .

به امید قهرمانی استقلال در مسابقات داخلی و بین المللی و سرافرازی و تندرستی هواداران عزیز انشاءا…


برادر کوچک شما

فرهاد مجیدی
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
عشق است استقلال.

عشق است استقلال.

بارسا بازهم بهترین باشگاه جهان/ صعود استقلال، سقوط سپاهان و پرسپولیس

تهران – فدراسیون بین المللی تاریخ وآمارفوتبال جدیدترین رده بندی برترین تیم های باشگاهی جهان را در حالی منتشر کرد که بارسلونا همچنان در صدر قرار دارد.

به گزارش ایرنا، در این رده بندی بارسلونا همچون چندین ماه گذشته همچنان به صدرنشینی خود ادامه داده است و تیم های یونیورسیداد شیلی و بوکاجونیورز آرژانتین در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تیم های مادریدی رئال و اتلتیکو به همران اتلتیکو بیلبائو در رده های چهارم، پنجم و نهم جهان ایستاده اند تا در کنار بارسلونا چهار باشگاه اسپانیایی حاضر در میان ده تیم قدرتمند دنیا باشند.

در میان تیم های ایرانی نیز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در میان 400 باشگاه برتر جهان هستند.

استقلال در رده 95 (رتبه قبلی 106)، سپاهان در مکان 124 (رتبه قبلی 99) و پرسپولیس در جایگاه 315 (رتبه قبلی 291) این رده بندی ایستاده اند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازی سنگینی با تراکتورسازی داریم




خبرگزاری فارس: مربی تیم استقلال بازی با تراکتورسازی را سنگین خواند.




به گزارش خبرگزاری فارس، مجید صالح در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: سال گذشته همراه سایپا به تبریز آمدم و همان جا نوید دادم تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب آسیا خواهد شد و با پتانسیل بالای خود نتایج خوبی کسب خواهد کرد. می‌دانیم فردا بازی سنگینی در پیش داریم و روی تاکتیک‌های مد نظر خود کار کردیم و نسبت به حریف شناخت کافی داریم.
وی با اشاره به غیبت قلعه نویی گفت: ایشان به خاطر عمل جراحی که روی پایش انجام داده نتوانست به تبریز بیاید و اگر شرایطش بهبود پیدا کند شاید فردا به تبریز بیاید.
صالح در خصوص غایبان استقلال تصریح کرد: نکونام به دلیل مصدومیت در ترکیب ما حضور ندارد و جانواریو و توزی نیز در این مسابقه غایب هستند. جانواریو به دلیل ‌دلتنگی خانواده و با توجه به اینکه 4 ماه از آنها دور بوده در برزیل به سر می‌برد. امیدواریم سوء تفاهم ها با توزی هم حل شود.
مربی تیم استقلال در خصوص مشکلات مالی بازیکنان گفت: این مسئله تا حدودی حل شده و جا دارد از فتح الله زاده تشکر کنیم و امیدواریم همه چیز در روزهای آینده به شرایط ایده‌آل برسد.
به گزارش فارس دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فردا ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حضور قلعه نوعی روی نیمکت استقلال دردسر ساز شد

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی روبروست زیرا وی با درد پا و عفونت شدید روی نیمکت، استقلال را همراهی کرد در حالیکه وی از سوی پزشک خود با تجویز استراحت مطلق روبروست.


امیر قلعه نوعی با شرایط خاصی روبروست که از همراهی تیمش تا زمان بهبودی کامل منع شده است اما حضور وی در کنار زمین برای بازی با نفت وضعیت را برای این مربی سخت تر از قبل کرد و در حال حاضر وی شرایط همراهی تیم را در تمرینات ندارد
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
توصیه مسئولان برای مصاحبه به یک استقلالی



جواد نکونام هافبک تیم استقلال مدتی است که با اهالی فوتبال وارد بحث و جدل شده است به همین دلیل اعضای تیم استقلال از وی خواستند تا به این مصاحبه و جدل ها پایان دهد.


پس از دیدار تیم ملی انصاری فرد بحث هایی را مطرح کرد و با واکنش نکونام روبرو شد و این موضوع در خصوص کریم باقری نیز تکرار شد.
شایان ذکر است، مسئولان و اعضای این تیم به نکونام توصیه کردند برای حفظ آرامش خود به بحث با افراد فوتبالی پایان دهد.
وساطت برخی مسئولان کاپیتان استقلال را تغییر نداد

حرف و حدیث های مطرح شده در خصوص برخی مشکلات مابین دروازه بان استقلال و امیر قلعه نوعی باعث شد تا کادرفنی تصمیم بگیرند جواد نکونام را به عنوان کاپیتان معرفی کنند اما این اتفاق رخ نداد.
رحمتی پس از حضور در ترکیب استقلال با وجود مصدومیت بسیار زیاد با شرایطی روبرو شد که صحبت اتمام دوران کاپیتانی اش در تیم می شد اما وساطت برخی مسئولان و رفع مشکلات باعث شد که این اتفاق رخ ندهد و در نهایت رحمتی کاپیتان اول باقی بماند.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
حیف این تاپیک نیست بره پایین

[h=1]درخشش مهاجم سابق استقلال در تايلند[/h]
[h=2] گوران يرکوويچ مهاجم صرب استقلال که در نيم فصل دوم ليگ 91-90 براي اين تيم بازي کرد و 9 گل در ليگ و آسيا زد.[/h]

تيم بوريرام يونايتد تايلند با گلزني مهاجم سابق استقلال قهرمان جام حذفي تايلند شد. گوران يرکوويچ مهاجم صرب استقلال که در نيم فصل دوم ليگ 91-90 براي اين تيم بازي کرد و 9 گل در ليگ و آسيا زد، بعد از کنار گذاشته شدن از استقلال به تيم بوريرام تايلند پيوست و روز يکشنبه همين هفته در فينال جام حذفي 2 گل زد تا تيمش فاتح جام حذفي شده و سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد.

بوريرام در فينال تيم آرمي يونايتد را 2-1 شکست داد. يرکوويچ در بازي نيمه نهايي نيز 2 گل زده بود تا تيمش به فينال برسد.

اين تيم در ليگ حرفه اي تايلند چهارم شد و شنبه آينده نيز در فينال جام اتحاديه بايد به مصاف راتچابوري برود.

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین آبی‌پوشان
جانواریو آمد اما تمرین نکرد/ غیبت دوباره عمران‌زاده
خبرگزاری فارس: هافبک برزیلی استقلال سرانجام در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز استقلال از ساعت 16 در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد و طی آن فابیو جانواریو هافبک برزیلی این تیم پس از مدت‌ها در محل تمرین حضور یافت. این بازیکن با لباس شخصی در کمپ حجازی حاضر شد و پس از صحبت با مربیان استقلال محل تمرین را ترک کرد.
* عمران‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر همچنان در تمرینات شرکت نمی‌کند و زیر نظر کادر پزشکی آبی‌پوشان به مداوای خود می‌پردازد. ملی‌‌پوشان استقلال به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین شرکت نکردند.
* شاهرخ بیانی، ‌منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، سیروس دین‌محمدی نظاره‌گر تمرینات آبی‌پوشان بود.
* امیر قلعه‌نویی از ابتدای تمرین امروز برنامه تاکتیکی شاگردانش را زیر نظر گرفت و در گوشه‌های از زمین برنامه‌ها را زیر نظر داشت.
* دویدن دور زمین ،گرم ‌کردن بدن‌ها، شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین از اصلی‌ترین برنامه‌های آبی پوشان بود.
* حجت‌ چهارمحالی بازیکن اسبق فولاد در تمرین حضور داشت. ظاهرا این بازیکن با استقلالی‌ها به توافق رسیده از نیم فصل دوم به عضویت این تیم درخواهد آمد.
* حدود 50 نفر از ظرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.
* بنا به اعلام کادر فنی آبی‌پوشان تمرین فردای این تیم تعطیل و بازیکنان از روز شنبه از ساعت 15:30 برنامه‌های آماده‌سازی را دنبال خواهند کرد. قرار است آبی‌پوشان روز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف فجرسپاسی بروند
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین آبی‌پوشان
جانواریو آمد اما تمرین نکرد/ غیبت دوباره عمران‌زاده
خبرگزاری فارس: هافبک برزیلی استقلال سرانجام در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز استقلال از ساعت 16 در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد و طی آن فابیو جانواریو هافبک برزیلی این تیم پس از مدت‌ها در محل تمرین حضور یافت. این بازیکن با لباس شخصی در کمپ حجازی حاضر شد و پس از صحبت با مربیان استقلال محل تمرین را ترک کرد.
* عمران‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر همچنان در تمرینات شرکت نمی‌کند و زیر نظر کادر پزشکی آبی‌پوشان به مداوای خود می‌پردازد. ملی‌‌پوشان استقلال به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین شرکت نکردند.
* شاهرخ بیانی، ‌منصور پورحیدری، میرشاد ماجدی، سیروس دین‌محمدی نظاره‌گر تمرینات آبی‌پوشان بود.
* امیر قلعه‌نویی از ابتدای تمرین امروز برنامه تاکتیکی شاگردانش را زیر نظر گرفت و در گوشه‌های از زمین برنامه‌ها را زیر نظر داشت.
* دویدن دور زمین ،گرم ‌کردن بدن‌ها، شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین از اصلی‌ترین برنامه‌های آبی پوشان بود.
* حجت‌ چهارمحالی بازیکن اسبق فولاد در تمرین حضور داشت. ظاهرا این بازیکن با استقلالی‌ها به توافق رسیده از نیم فصل دوم به عضویت این تیم درخواهد آمد.
* حدود 50 نفر از ظرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.
* بنا به اعلام کادر فنی آبی‌پوشان تمرین فردای این تیم تعطیل و بازیکنان از روز شنبه از ساعت 15:30 برنامه‌های آماده‌سازی را دنبال خواهند کرد. قرار است آبی‌پوشان روز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف فجرسپاسی بروند
حجت چهارمحالی بازیکن خیلی خوبیه...
بازیهاشو دیدم....
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از بازگشت من احساس خطر کرده‌اند و مغرضانه رفتار می‌کنند.



وحید طالب‌لو درباره بعضی از اظهارات که به نقل از او در برخی سایتها منتشر شده مبنی بر اینکه در استقلال با او رفتار خوبی نشد اظهار داشت: من اصلا چنین مصاحبه‌ای انجام ندادم در نمایشگاه مطبوعات هم هرکه از من سؤالی پرسید گفتم استقلال روند خوبی دارد، اکنون صدرنشین است و باید از این تیم حمایت شود. در مورد بحث مالی خودم نیز گفتم فتح الله زاده به من قول داده مشکلات مالی‌ام را مرتفع کند.
وی افزود: کسانی هم که در مورد گذشته از من سؤال پرسیدند گفتم باتوجه به اینکه دوستانم به من مشاوره داده‌اند که دیگر در مورد گذشته صحبت نکنم و گذشت کنم حرفی نمی زنم و نمی‌خواهم به عقب بازگردم و به فکر آینده هستم.
طالب‌لو ادامه داد: فکر می‌کنم برخی دوستان چون می بینند که من به شرایط عادی بازگشته‌ام احساس خطر کردند و بدون اینکه صحت و سقم این حرفها را بدانند سریع عکس العمل نشان دادند. من جوابی به این گونه افراد ندارم و خیلی از این نوشته‌های مغرضانه و سطح پایین نشان می‌دهد که با چه اهدافی نوشته می‌شود و هر بچه‌ای می‌فهمد که این مطلب از روی غرض‌ورزی است.
وی تصریح کرد: همه می‌دانند که چون دستم شکسته بود تیم ندارم اما متأسفانه در مطلب خود نوشته‌اند وقتی از استقلال رفتم بدون تیم ماندم. خدمت این کسانی که چنین مطالبی می نویسم بگویم در اولین فرصت تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم و آنهایی که می‌خواهند من را مقابل استقلال قرار دهند بدانند که اگر استقلال به پیروزی می‌رسد کمتر از یک هوادار خوشحال نمی‌شوم و حتی با توجه به حساسیت مسابقه‌های لیگ در بازی با تراکتورسازی و نفت تهران به ورزشگاه رفتم.
طالب‌لو در پاسخ به این سؤال که وضعیت دست او به چه صورت است گفت: وضعیت دستم عالی است. دو ماه است که بدنسازی سنگین و فشرده‌ای می‌کنم. خیلی‌ها می‌گفتند که من قوای جسمانی خوبی ندارم و در این دو ماه روی این نقطه ضعفی که برخی کارشناسان به درستی می‌گفتند کار کرده‌ام.
طالب‌لو در پاسخ به این سؤال که از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد گفت: نمی‌خواهم به لحاظ اخلاقی اسم این تیمها را بیاورم اما از چند تیم خوب آسیایی و غیرآسیایی پیشنهاد دارم. باید ببینیم کدام یک از این تیمها قسمت می‌شود مطمئنا اگر این باشگاه‌ها از سلامتی من باخبر نبودند چنین پیشنهادهایی نمی‌دادند و خوشبختانه همه تیمها قبل از جذب بازیکن تست پزشکی می‌گیرند.
 
Similar threads

Similar threads

بالا