کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
چقد باحالهههههههه
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
game over
خوشم میاد تو کانون هم با همین کاربری عضوی حواسم به نظراتی که اونجا میذاری هست
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام حدادی ما بهتره تا حدادی شما( البته من جفتشون رو دوست دارم ) حامد استقلالیه ، دلت بسوزه :w07:
سلام..
بابا اسم احسان پرسپولیسی ما رو کنار حدادی خودتون نیار نایب قهرمان المپیکه هااااا ...:D
حدادی شما که اونجا نشسته آب خنک میخوره بازی هم نمیکنه ..
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/News/Smal_Pic/8-6-1391/IMAGE634818329724037471.jpg

[h=3][/h][h=1]رودست کریمی به بازیکنان پرسپولیس/ خودشان گفتند حق تمرین نداری ؛ حالا بگویند برگرد http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/Kind/1.png[/h][h=2]پروسه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس تنها یک راه دارد و آن هم گفت و گوی کریمی با رسانه هاست اما کریمی این خواست را اجابت نمی کند.[/h]
[h=4]مهدی مهدوی ، حسین ماهینی ، سید جلال حسینی و دیگر بزرگترهای پرسپولیس کمی از کاپیتان دوم تیم شان دلگیر هستند. آنها که برای راضی کردن مانوئل به بازگشت علی به خانه مربی پرتغالی سخت گیر تیم شان رفتند پس از ساعت ها کلنجار توانستند با شوخی و خنده او را راضی کنند تا در ازای اینکه کریمی در رسانه ها بگوید تمام تلاشش را می کند تا فضایی آرام میان او و سرمربی برقرار شود ، به تیم برگردد اما وقتی این قصه با کریمی در میان گذاشته شد ، پاسخ کریمی به این سئوال جالب بوده است. او گفته نیازی به این همه شلوغ کاری نیست . تنها کافی ست که به تمرینات برگردد و مثل یک حرفه ای کارش را با مربی از سر بگیرد. انگار ، نه انگار که اصلا اتفاقی افتاده است. مربی در بازه ای نسبتا طولانی به او گفته بود حق تمرین با تیم را ندارد ، حالا می تواند برگردد و تمرینش را از سر بگیرد و قصه به فراموشی سپرده شود .
ایده ای که حالا بازیکنان را رودرروی مربی تیم قرار داده است. با این وجود همچنان تلاش ها ادامه دارد تا علی کریمی که 3 روز دیگر مراسم تولد 34 سالگی اش را برگزار می کند ، بپذیرد از دل تمرینات تیم ملی بی آنکه ناچار به عذرخواهی باشد با گفتن اینکه همه تلاشش را برای تیم خواهد داشت ، به تمرینات برگردد.
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
به دلیل نداشتن بازیکن به اندازه کافی!/اردوی دبی پرسپولیس لغو شد [h=2]اردوی پرسپولیس در تعطیلات لیگ به جای دبی در کمپ درفشی فر برگزار می شود.[/h][h=4]پرسپولیس تنها تیم لیگ برتری که قصد داشت در تعطیلات لیگ ، اردوی خارجی برگزار کند از این تصمیم منصرف شد. درحالی که موج بی پولی ناشی از تحولات ارزی سبب شده تا بسیاری از تیم های لیگ برتری از برگزاری اردوهای خارجی منصرف شوند ، پرسپولیس این آمادگی را داشت تا 11 بازیکن حاضر در تمریناتش را به اردو ببرد اما کمبود بازیکن و مشکلات ناشی از حضور 7 یار تیم در اردوی تیم ملی و چند بازیکن در تیم جوانان ، سبب شد مدیریت پرسپولیس از اعزام تیم به این اردو منصرف شود. محمد رویانیان در این باره به خبرآنلاین گفت:« به احتمال فراوان این اردو برگزار نمی شود . هنوز تصمیم نهایی مان را در این باره نگرفتیم ولی تا این لحظه جمع بندی مان این است که تمرینات تیم در تهران ادامه پیدا کند.»
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از لغو اردوی دبی پرسپولیس/ گل محمدی: با دو تیم ایرانی در تهران بازی می‌کنیم [h=2]با لغو سفر خارجی پرسپولیسی‌ها گل محمدی خبر از دو بازی دوستانه در تهران می دهد.[/h][h=4]
پس از تمرین امروز صبح پرسپولیسی ها مشخص شد که اردوی آنها برای سفر به دبی کنسل شده است.
قرار بود سرخپوشان پس از تمرین امروز تا بعد از ظهر استراحت کنند و سپس راهی کشور امارات شوند اما گل محمدی در پایان تمرین خبر داد که این اردو لغو شده است و پرسپولیسی ها در تهران خواهند ماند.
اما چه دلیلی باعث لغو این اردو شده است؟گل محمدی می گوید:«به دلیل اینکه ملی پوشان خود را در اختیار نداریم تصمیم گرفتیم تا این اردو را کنسل کنیم.ما در تهران دو بازی دوستانه با یک تیم دسته اولی و یک تیم لیگ برتری برگزار می کنیم.»
او ادامه داد:«البته هنوز حریفان ما مشخص نشده اند.اما پس از بررسی های لازم نام تیم ها را اعلام خواهیم کرد.»
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
کارلوس کروش: من را با کسی که دنبال منافع شخصی است مقایسه نکنید/ کریمی در تیم من مثل یک مربی مفید است [h=2] کارلوس کروش در جمع خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ملی از دلایلش برای دعوت علی کریمی به اردو سخن گفت.[/h][h=4]این یک پاسخ صریح است از کارلوس کروش درباره دلیل دعوت از علی کریمی. سرمربی تیم ملی که پیش از آغاز دومین جلسه تمرین تیم ملی با خبرنگاران صحبت می کرد ، در این باره گفت تیم ملی در راه جام جهانی نیاز به بازیکنانی با تجربه بین المللی دارد . وقتی می‌توانیم در تیم ملی از حضور مثل کریمی که سال‌ها در اروپا بازی کرده و 120 بازی تیم ملی دارد ، تجربه را به جوانترها تزریق کنیم ، چرا او را دعوت نکنم او می‌تواند به بازیکنان تیم تجربه و دانشش را انتقال دهد و مهم است از چنین کسی در تیم استفاده کنیم. او برای تیم ما نقش یک مربی - بازیکن را دارد.»
آیا دعوت از کریمی به دلیل اختلافات با مانوئل است؟ کروش می گوید:« اصلا نمی‌خواهم راجع به مساله‌ای مثل اختلاف با ژوزه صحبت کنم، چنین مساله‌ای قابل صحبت نیست. به هیچ وجه قابل باور نیست که سرمربی تیم ملی منافع شخصی‌اش را در اولویت قرار دهد. من آمده‌ام که از منافع تیم ملی ایران دفاع کنم پس خواهش می‌کنم من را به با کسانی که فقط به فکر منافع خودشان هستند مقایسه نکنید و اگر سوال دیگری درباره تیم ملی دارید بپرسید.»
کارلوس در ادامه با سئوالی تکرار روبرو شد. اینکه چرا تیم ملی با تیم های درجه چندمی مثل ازبکستان بازی می کند و البته پاسخ او دقیقا همانی بود که بارها در همین شرایط تکرارش کرده است ما ازبکستان را برای قدرتش دعوت نکردیم. این تیم آمده تا ما برای بازی با ازبکستان آماده باشیم. سوال این است که پیش از بازی با ازبکستان با چه تیمی باید بازی کنیم، با برزیل و آرژانتین بازی کنیم یا تیمی مثل تاجیکستان؟ مساله دیگر این است که باید از تیم‌هایی که حاضرند با ما همکاری کنند، تشکر کنیم. واقعیت این است که اکثر تیم‌ها حاضر نیستند با ما همکاری کنند و دلیلش هم این است که مبالغ هنگفتی را طلب می‌کنند.»
خبرنگاری از کروش درباره نبود هادی عقیلی و ترس از بازیکنان بلند قد ازبک پرسید . چون تیم ملی در بازی با کره خیلی از روی توپ های بلند اذیت شد که سرمربی تیم ملی گفت:« در برابر کره حتی اگر برزیل و آرژانتین باشید مشکل خواهید داشت، چون بازیکنان این تیم در طول بازی با آرنج خود ضربات خطرناکی به بازیکنان ما وارد می‌کردند.»

[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
کریمی هم دیگه داره خیلی طولش میده ...حالا که ژوزه راضی شده، بیاد سر تمرین و یه عذرخواهی کنه و تموم شه دیگه ..
واقعا که ...:razz:
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: بازیکن معروف مان خیلی هم سرشناس نیست/ خیال تان راحت ؛ رونالدینیو را نمی خریم! http://www.www.www.iran-eng.ir/Images/Kind/1.png[h=2] محمد رویانیان می گوید در دو روز آینده و با شروع تمرینات پرسپولیس ، هافبک دفاعی و هافبک چپی خارجی به تمرینات پرسپولیس می آیند .[/h][h=4]رویانیان ، مدیرعامل پرسپولیس با اعلام این خبر گفت:« چندی قبل دیداری با پروجای صربستانی داشتم که مدیر برنامه های چند بازیکن با سابقه خارجی است. او یک پیشنهاد خوب برای پست هافبک دفاعی داشت که بزودی قرار شده در اردوی جدیدمان حاضر شود. البته قرار بود به دبی برود ولی چون این برنامه به احتمال فراوان لغو می شود ، او به تهران خواهد آمد تا در تمرینات مان حاضر شود. غیر از او یک بازیکن خارجی دیگر و یک هافبک چپ خوب هم از سوی ایجنت های دیگر به تیم معرفی شدند که باید عملکردشان از سوی کادرفنی بررسی شود تا یکی از آنها به تیم اضافه شود. » اما این بازیکن خارجی چقدر معروف است؟ رویانیان چندی قبل گفته بود می خواهد بازیکنی بین المللی را به پرسپولیس بیاورد و حتی گفته بود رزومه بازیکنی مثل رونالدینیو را برای حضور در استقلال بررسی کرده است ؛« نه بابا قطعا بازیکنی که می آوریم رونالدینیو نیست . اصلا قرار نیست این قدر ها هم معروف باشد. رزومه خوبی دارد ولی این قدری هم که می گویند سرشناس نیست. امیدواریم که بتوانیم بازیکن خوبی را جذب کنیم که مشکلات تیم را حل کند.»
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
استفان آپیا سرشناس ترین بازیکن خارجی لیگ برتر می شود؟/ بازیکن سابق یوونتوس گزینه جدید پرسپولیس [h=2]
استفان آپیا هافبک دفاعی سابق یوونتوس ایتالیا ، بازیکن مورد نظر پرسپولیس است برای بازی در پست هافبک دفاعی.
[/h][h=4]پس از مذاکرات رویانیان و پریجا ، بازیکن سابق رئال مادرید ، این ایجنت سرشناس صربستانی ، استپان آپیا بازیکن سابق یوونتوس را به پرسپولیسی ها معرفی کرده تا در تمرینات این تیم حاضر شود. آپیا که فصل قبل و به مدت یک نیم فصل در لیگ صربستان بازی کرده است ، بعد از 5 ماه بدون تیم ماندن به تهران می آید تا در پرسپولیس تست بدهد. او قرار است یک هفته در تمرینات پرسپولیس حاضر شود و در صورت تائید مانوئل به تیم اضافه شود. آپیا بیش از 60 بازی ملی برای تیم ملی غنا دارد و در صورت عقد قرارداد با پرسپولیس بالاتر از تایبو وست و جی لوئید ساموئل ، سرشناس ترین بازیکن لیگ برتر خواهد شد.
آپیا در صربستان هفته ای 25 هزار دلار حقوق می گرفت که می شود ماهی 100 هزار دلار. حالا باید دید پرسپولیسی ها برای این بازیکن چه رقمی را در نظر گرفته اند.

[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری‌فرد‌: رونالدو، ایگواین و فان‌پرسی الگوهای من هستند/ خوشحالم که جلوی کروش هت‌تریک کردم [h=2]
کریم انصاری‌فرد مهاجم پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته یک شب رؤیایی را پشت‌سر گذاشت.
[/h][h=4]او در طول این فصل به دلیل عدم گلزنی از سوی رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و شاید همین موضوع حتی از لحاظ فنی و روحی روی این بازیکن تأثیر منفی گذاشت. کریم اما مقابل پیکان با هت‌تریکی که انجام داد، بغض‌‌هایش را خالی کرد و هواداران پرسپولیس هم نشان دادند که علاقه ویژه‌ای به این بازیکن دارند. او حتی زمانی هم که گل نمی‌زد از طرف هواداران متعصب پرسپولیس مورد تشویق قرار می‌گرفت. کریم که حالا با روحیه بالایی در اردوی تیم‌ملی حضور دارد، کارلوس کروش را هم بابت آمادگی‌‌اش خوشحال کرده و حالا سرمربی تیم‌ملی برای آرایش ترکیب ثابت تیمش بیشتر روی انصاری‌فرد فکر خواهد کرد.


*یک شب رؤیایی برای تو و پرسپولیس بود، درست است؟
بله شب خیلی خوبی بود. بعد از این همه مدت که نتایج خوبی نمی‌گرفتیم، پیکان را شکست دادیم. این برد ذره‌ای کوچک از دلخوری هواداران پرسپولیس را از بین برد ولی ما حالا حالا به آنها بدهکار هستیم. آنها زحمات زیادی کشیدند و کم‌کم باید ناراحتی‌شان را جبران کنیم.
*نکته جالب تشویق کم‌سابقه آنها بود. از این موضوع خیلی خوشحالی نه؟
من شرمنده بودم و در چند هفته تمام تلاشم را انجام دادم. آنها خودشان می‌دانستند که من در بازی‌های قبلی هم تلاش می‌کردم، از طرفی در چند سال اخیر همیشه بحث حضور من در پرسپولیس مطرح شد ولی امکانش مهیا نبود که به پرسپولیس بیایم ولی هواداران همیشه به من لطف دارند.
*آیا پیش آمد که گاهی اوقات از آمدن به پرسپولیس پشیمان باشی؟
خیر، من برای تصمیمی که می‌گیرم، هیچ‌وقت پشیمان نمی‌شوم و دلیلی برای پشیمانی وجود ندارد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است، این درست که از روز اول بهترین عملکرد را نداشتم ولی وقتی یک بازیکن به یک تیم جدید می‌رود، همه چیز تغییر می‌کند و تا زمانی که بخواهد هماهنگ شود، نیاز به زمان دارد. از طرفی من زیاد بازی نمی‌کردم ولی خوشحالم که توسط تماشاگران پرسپولیس تشویق شدم.
*از اینکه بابت گل نزدن تحت فشار قرار می‌گرفتی، اذیت می‌شدی؟
بله. در این 5 سال با کمک خدا و دعای خیر پدر و مادرم همیشه در کورس آقای گلی بودم. در این شرایط خیلی سخت است که یک بازیکن گل نزند و قطعاً ناراحت می‌شدم. به نوعی باید بگویم که آقای گلی مرا بدعادت کرده بود.
*در مورد انتقادهایی که از تو می‌شد، صحبت کن. آیا ناراحت می‌شدی؟
من هیچ‌وقت از انتقادی که برای تخریب کردن نباشد ناراحت نمی‌شوم و وقتی عملکرد خوبی نداشته باشم، انتظار ندارم که از من تعریف کنند ولی انتقاد کردن نباید همراه با تخریب و غرض‌ورزی باشد.
*آیا در این مدت کسی با تو در مورد مشکلاتی که داشتی، حرف می‌زد؟
بچه‌های تیم خیلی به من لطف داشتند و بازیکنان قدیمی سایپا هم با من حرف می‌زدند. وقتی با پیشکسوتان پرسپولیس هم صحبت می‌کردم، آنها هم به من روحیه می‌دادند. بازیکنانی مثل جواد نکونام هم با من صحبت می‌کردند و به من می‌گفتند که فوتبال بالا و پایین دارد.
*در این مورد برخورد مانوئل ژوزه با تو مثبت بود یا منفی؟
برخورد او با من منفی نبود. او همیشه به من می‌گوید که می‌توانی فوتبالیست بزرگی شوی و پتانسیل بالایی داری. مانوئل هم امیدوار بود که پای من به گلزنی باز شود. از طرفی مهاجمان پرسپولیس چرخشی بازی می‌کردند و ترافیک خط حمله در نوع خودش مشکلاتی زیادی را به‌وجود می‌آورد. با این حال من همیشه تا حدی که توان دارم، تلاش می‌کنم تا بازیکن مؤثری باشم.
*مانوئل از لحاظ فنی و شخصیتی چطور است؟
مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد. او دیر آمد و پرسپولیس هم 16 بازیکن جدید گرفته بود و نیاز به زمان داشت تا بتواند تیم را هماهنگ کند. با این مسائل طبیعی بود که نتیجه نگیریم ولی امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. هیچ‌کس از نتیجه گرفتن بدش نمی‌آید و مانوئل هم زحمت می‌کشد. امیدوارم پرسپولیس نتایجی بگیرد که درخور نام بزرگش باشد و هوادران هم خوشحال شوند.
*اگر رویانیان، مانوئل را کنار می‌گذاشت، به نظر تو یک تصمیم منطقی بود؟
رویانیان مدیر باتجربه‌ای است و حتماً دیدگاه خاصی داشته که از این مربی حمایت کرده است. من نمی‌توانم در مورد تصمیم مدیران صحبت کنم و این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود.
*به آقای گلی فکر می‌کنی؟
من حتی زمانی که در کورس آقای گلی هم بودم، خودم را درگیر این موضوع نمی‌کردم. الان هم به فکر آقای گلی نیستم و فقط می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم. این از همه چیز مهمتر است ولی قول می‌دهم تا جایی که توان دارم، خوب بازی کنم و گل بزنم.
*هت‌تریک مقابل کارلوس کروش چه طعمی داشت؟
به‌هر‌حال طبیعی است که خوشحال باشم. او همیشه در تیم‌ملی به من کمک می‌کند و امیدوارم بازیکن خوبی برایش باشم. نظر کروش هم در مورد من مثبت است و امیدوارم با او به جام‌جهانی‌ برویم.
*در مورد اختلاف کروش با مانوئل چه صحبتی داری؟
این موضوعی نیست که به من مربوط شود ولی امیدوارم اگر مشکلی هست، برطرف شود.
*فکر می‌کنی پرسپولیس شانسی برای قهرمانی داشته باشد؟
بازیکنان، کادرفنی و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا پرسپولیس بهترین مقام را بگیرد و هیچ‌کس کم نمی‌گذارد. من معتقدم زیاد عقب نیستیم ولی نباید دل‌مان را فقط به این برد خوش کنیم. 20 هفته باقی‌مانده و این یعنی 60 امتیاز، پس هر چیزی ممکن است، اتفاق بیفتد.
*قبول داری صدرنشینی استقلال برای هواداران پرسپولیسخوشایند نیست؟
شرایط استقلال فرق می‌کند. امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است که این تیم را خیلی خوب می‌شناسد. در ضمن او در تیم‌های دیگر هم با همین بازیکنانی که الان در استقلال هستند، کار کرده است. به عنوان مثال حضور او می‌تواند مثل حضور علی دایی در پرسپولیس باشد. شرایط ما با استقلال فرق می‌کرد و مانوئل فقط 10 روز مانده به لیگ آمد.
*این دومین هت‌تریک تو در تاریخ لیگ‌برتر بود، قبول داری کم هت‌تریک می‌کنی؟
فکر می‌کنم در هت‌تریک بدشانس هستم.
*می‌گویند تو بازی مهاجمان خارجی را نگاه می‌کنی و زیاد فیلم فوتبال می‌بینی؟
بله درست است.
*کدام بازیکن الگوی توست؟
سعی می‌کنم از هر مهاجم یک چیزی یاد بگیرم و تماشای بازی آنها برای من یک کلاس است. به عنوان مثال رونالدو می‌تواند نماد یک بازیکنی باشد که زحمت می‌کشد یا مسی که خلاقیت دارد یا هیگواین که استاد گل کردن تک‌به‌تک است.
*بالاخره الگوی تو چه کسی است؟
رونالدو، هیگواین و فان‌پرسی الگوهای من هستند.
*فکر می‌کنی علی کریمی به پرسپولیس برگردد؟
همه بچه‌ها این را می‌خواهند. علی جزو نابغه‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است که راه رفتنش هم برای هر تیمی مؤثر است. امیدوارم در نهایت کریمی به پرسپولیس برگردد.
*بالاخره چه زمانی قرار است کریم انصاری‌فرد به اروپا برود؟
اگر خدا بخواهد، مطمئناً یک روز در اروپا بازی خواهم کرد.
*هدف تو این است که قبل از جام‌جهانی‌ به اروپا بروی یا بعد از جام‌جهانی؟
من همیشه هدف دارم. وقتی چند سال در سایپا ماندم هدف داشتم و پرسپولیس را هم با هدف انتخاب کردم.
*چرا واضح جواب نمی‌دهی، کی می‌خواهی به اروپا بروی؟
اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم. من در سال‌های گذشته هر وقت در مورد رفتن به اروپا صحبت کردم، همه گفتند انصاری‌فرد به دنبال بازارگرمی است. من تصمیم دارم در این مورد حرف نزنم.
*بازی ازبکستان را چطور می‌بینی؟
شما دیدید که در بازی با کره ملت ایران پشت یکدیگر قرار گرفتند و همه ما را حمایت کردند. وقتی یکدل باشیم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد. من امیدوارم در بازی با ازبکستان هم همه پشت تیم‌ملی باشند تا بتوانیم برنده شویم.
*ترافیک خط حمله تیم‌ملی برای تو ناراحت‌کننده نیست؟
خیر برای من خوشحال‌کننده است و این‌طور رقابت شدیدتر می‌شود و این به نفع تیم‌ملی است.
*ولی در بازی با کره نیمکت‌نشین بودی.
من معتقدم پیروزی تیم‌ملی و رفتن به جام‌جهانی‌ از هر چیزی مهمتر است. ما یک مجموعه هستیم که به هم کمک می‌کنیم تا این تیم موفق شود و مهم نیست کدام بازیکن بازی می‌کند و چه کسی روی نیمکت می‌نشیند. تیم‌ملی جای بهترین‌هاست و همه با هم رقابت می‌کنند، من هم تلاش می‌کنم تا بتوانم خودم را به کروش ثابت کنم و مطمئناً تلاشم را بیشتر خواهم کرد.
*حرف آخر ...
من در این مدت شاهد بودم که خانواده‌ام اذیت شدند و باید از آنها تشکر کنم که همیشه من را حمایت کردند و به من دلگرمی دادند
[/h]
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
ویکی پدیا اعلام کرد دکو پرسپولیسی شد ...

ویکی پدیا اعلام کرد دکو پرسپولیسی شد ...


.
.
.
سایت خارجی مدعی شد که ستاره سابق تیم های بارسلونا و چلسی که هم اکنون در لیگ برزیل توپ می زند،

به باشگاه پرسپولیس پیوسته است!!!





مسوولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک در تعطیلات نیم فصل رقابت های لیگ برتر هستند تا بتوانند نقطه ضعف خود را پوشش بدهند!!



پس از جذب روبرتو سوسا و کئون جون که البته سوسا به علت مصدومیت و کئون به دلیل عدم صادر شدن کارت بازی، نتوانستند کمک حال سرخپوشان شوند!!

مسوولان این تیم به دنبال جذب نفر دیگری هستند
...

،



اندرسون لوییر دسوزا ملقب به دکو بازیکن سابق تیم ملی پرتغال و تیم های پورتو، بارسلونا و چلسی که از سال 2010 برای فلومیننزه برزیل بازی می کند!!

مورد توجه مانوئل ژوزه و مدیریت باشگاه قرار گرفته است!!

،



با مراجعه به صفحه ویکیپدیا این بازیکن و در قسمت اطلاعات ، از پرسپولیس به عنوان باشگاه فعلی دکو نام برده شده است!!!:surprised:

حتی شماره 15 که پیش از این بر تن سوسا بود، به عنوان پیراهن دکو انتخاب شده است!!!

البته ادعاهای مطرح شده در این سایت سندیت ندارد و کاربران می توانند خودشان اطلاعات تیم های بازیکنان را دستخوش تغییر قرار دهند!!


از امروز که بحث حضور وی در پرسپولیس مطرح شده صفحه انگلیسی این بازیکن بیش از 32 بار ویرایش شده است!



با این وجود به نظر می رسد وی مد نظر ایرانی ها قرار داشته باشد.

دکو که 35 سال دارد و در جام جهانی 2006 به ایران گل زده بود، هنوز خبری مبنی بر انتقالش به پرسپولیس به صورت قطعی منتشر نشده!!!

اما احتمال دارد در صورت توافقات نهایی بر سر مبلغ قرارداد در نیم فصل دوم به پرسپولیس بپیوندد
...:que::warn:


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ویکی پدیا همین که حس کنه یه تیم داره به یه بازیکن فکر میکنه بلافاصله تو مشخصات بازیکن اسم تیمو درج میکنه ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: همه چیز برای بازگشت کریمی مهیا است/ دیگر از این واضح تر نمیتوانم بگویم!!

محمد رویانیان می‌گوید ژوزه مشکلی با بازگشت علی کریمی ندارد.
محمد رویانیان درباره‌ی بازگشت علی کریمی به پرسپولیس اظهار کرد: کریمی همین امشب از کی‌روش مرخصی بگیرد و به دیدار هم‌تیمی و مربی‌اش برود یا اگر نمی‌تواند فردا با گرفتن مرخصی از کی‌روش در تمرین‌های پرسپولیس حاضر شده و با تیم تمرین کند. من ساده‌تر از این نمی‌توانم توضیح دهم. پشت این حرف من معنای زیادی وجود دارد. دیگر به این صراحت نمی‌توانم بگویم. اگر مربی من مشکل داشت با او برخورد می‌کردم. البته ژوزه هم اعلام کرده که کریمی بیاید و با تیم تمرین کند. من که نمی‌توانم به ژوزه بگویم به دیدار کریمی برو. رویانیان افزود: کریمی محبوب من هم هست اما من به قیمت از دست رفتن اصول او را برنمی‌گردانم. بازیکن هرچه بزرگ‌تر باشد باید افتاده‌تر باشد. من کریمی را در یک مراسم دیدم و به او گفتم که سری به تیمت بزن اما این کار را نکرد. زمانی که خود کریمی به تمرین نمی‌رود من باید آشتی‌کنان راه بیندازم؟ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ی اختلافات به وجود آمده بین کی‌روش و ژوزه بیان کرد: من از کی‌روش انتظار ندارم که سه ساعت قبل از بازی‌مان بیانیه تند دهد. حرف من منطقی است و می‌گویم که تیم ملی ماحصل باشگاه‌ها باید باشد. ما در آستانه‌ی بازی با ازبکستان هستیم اما به جای این‌که از من بخواهند با آنها جلسه داشته باشم و به بازیکنم سر بزنم ما را فراری می‌دهند یا از ما فرار می‌کنند. من قبل از بازی با کره سه بار با کی‌روش جلسه خصوصی گذاشتم و در هتل نیز به مدت هفت ساعت با تک تک بازیکنانم صحبت کردم اما برای بازی با ازبکستان دلم نمی‌آید به تمرین بروم. وی با بیان این‌که باشگاه‌ها پایه‌های تیم ملی به حساب می‌آیند، تصریح کرد: وقتی هفت بازیکن از پرسپولیس در تیم ملی وجود دارد یعنی میلیون‌ها هوادار به تیم ملی جذب خواهند شد. ما نباید ستون تیم ملی را خراب کنیم. وقتی باشگاه تضعیف شود تیم ملی نخواهد بود. من مخلص کی‌روش هم هستم و همیشه از او حمایت کرده‌ام اما انتظار ندارم که سه ساعت قبل از بازی ما بیانیه تند علیه ژوزه بدهند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پس از اظهارات رویانیان / کریمی: بعد از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردم[/h]
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بعد از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس برخواهم گشت. محمد رویانیان بعدازظهر امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد که علی کریمی خودش باید به تمرینات پرسپولیس برگردد و با ژوزه دیدار کند.
از همین رو علی کریمی در گفت‌وگویی اظهار داشت: فعلا با توجه به دیدارهایی که پیش ‌رو داریم در خدمت تیم ملی ایران هستم اما پس از اتمام اردو به تمرینات پرسپولیس باز خواهم گشت و کار خودم را با این تیم از سر می‌گیرم. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. این در شرایطی است که علی کریمی از سوی ژوزه کنار گذاشته شده بود. در صورتی که کریمی در لیست کی‌روش در دیدار برابر ازبکستان باشد روز بیستم و پنجم آبان‌ماه به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت؛ در غیر این صورت این اتفاق زودتر خواهد افتاد. [h=4][/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]بازگشت جادوگر به پرسپولیس قطعی شد/حضور کریمی در تمرین فردای پرسپولیس و جشن تولد برای او با حضور ژوزه[/h]
مصاحبه شب گذشته محمد رویانیان تا حدودی تکلیف را روشن کرده بود. می شد حدس زد علی کریمی می تواند واکنشی مثبت به این حرف ها که مدیر عامل هیچ قید و شرطی برای بازگشت شماره 8 نگذاشته بود نشان دهد. این اتفاق خیلی زود رخ داد و کریمی در مصاحبه ای اعلام کرد به محض پایان اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد تا این داستان خسته کننده به پایان خود نزدیک شود.البته برای این پایان باید تا روز 25 آبان منتظر می ماندیم اما در تمام این مدت خیال همه پرسپولیسی ها راحت می شد که ماجرا تمام شده و تیم هم با خیال راحت تمرین می کرد تا آماده بازی ذوب آهن شود. این خبر در آستانه تولد علی کریمی می توانست بهترین خبر ممکن باشد کما اینکه مهدی مهدوی کیا هم اعلام کرد بعد از بازی تیم ملی مقابل تاجیکستان کریمی در روز تولدش کنار پرسپولیسی ها خواهد بود . این حرف های کیا که البته نصفه کاره ماند و او نخواست بیشتر از این خبر را لو بدهد اما ظاهرا علی کریمی فردا همان کاری را خواهد کرد که محمد رویانیان از او خواسته بود. درست فردای بازی با تاجیکستان علی کریمی می تواند با اجازه از کارلوس کی روش دقایقی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شود.آنجا یک کیک تولد ویژه و یک مراسم مختصر خودمانی انتظار او را می کشد و البته می توان منتظر بود مانوئل ژوزه که دیگر مثل سابق سفت و خشک نیست کنار بقیه در مراسم تولد کریمی شرکت کند و با او پشت کیک تولد 34 سالگی اش عکس یادگاری بگیرد. تمرین فردای پرسپولیس ساعت 15:30 برگزار می شود و و اواخر این جلسه تمرینی می توان منتظر جشن تولد و جشن بازگشت کریمی به تیم به صورت مشترک بود.
 

Similar threads

بالا