مهم ترین اخبار فوتبال ایران

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقدر تو ایران راحت اسم تیم ها رو تغییر میدن؟

گهر نام یه دریاچه ست نزدیک شهر دورود .
استیل آذین میتونست به صورت پسوند بهش اضافه شه تا حداقل یه هویتی از اون شهر داشته باشه .

چقدر مالکان تیم ها به شهرها و تماشاگراشون احترام میذارند !!!!!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اسمش این نیستاا درستش اینه " استیل آذین گهر درود" دیگه هم زاگرس نداره ....
مدیرعاملش دیروز تو برنامه ورزش و مردم گفت ...
 
آخرین ویرایش:

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کمیته انضباطی مربیان لیگ برتری را تهدید کرد

کمیته انضباطی مربیان لیگ برتری را تهدید کرد

[h=1] کمیته انضباطی مربیان لیگ برتری را تهدید کرد

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91072717718
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴



حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر حضور مربیان لیگ برتری در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل حسن زاده در این باره گفت: مربیان لیگ برتری باید در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی شرکت کنند. البته من در نامه‌ای به بهروان سرپرست سازمان لیگ هم تاکید کرده‌ام که این اتفاق باید بیفتد. ما درباره مربیانی که در کنفرانس شرکت نکرده بودند یک سری حکم صادر کردیم. مذاکراتی در این زمینه با بهروان داشتیم و توافق شده بود که سازمان لیگ طی نامه‌ای به کمیته انضباطی درخواست بخشش سرمربیان لیگ برتری کند و از این به بعد در صورت غیبت غیرموجه سرمربیان تیم‌های لیگ برتری مستحق مجازات نقدی شناخته شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل من در نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ نوشته‌ام که اگر سازمان لیگ می‌خواهد مربیان بخشیده شوند، موضوع را طی نامه‌ای به اطلاع کمیته انضباطی برساند. در غیر این صورت با وجود صدور رای قطعیت دادنامه، سرمربیانی که مبلغ جریمه نقدی ظرف مهلت یک ماهه از تاریخ ابلاغ پرداخت نکرده‌اند تا پرداخت جریمه از همراهی تیمشان محروم خواهند بود.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
یادداشت روز: هفت برش از تراکتورسازی- استقلال/ بر فراز آسمان ها

یادداشت روز: هفت برش از تراکتورسازی- استقلال/ بر فراز آسمان ها

یادداشت روز: هفت برش از تراکتورسازی- استقلال/ بر فراز آسمان ها

در سال های اخیر، بعضی از مربیان نوگرای ایرانی تلقی نادرستی از فوتبال مدرن داشته اند و تصور می کنند ارسال های بلند، بازی مستقیم و استفاده از ضربات سر، گناهی نابخشودنی است



سایت گل- بازی عصر شنبه تراکتورسازی و استقلال، با درنظر گرفتن سطح فوتبال ایران، یک بازی تماشاگرپسند و باکیفیت بود. در لیگی که اغلب بازی هایش با کمترین حادثه ها روی دروازه ها به پایان می رسد، این بازی می تواند صفت «مهیج» به خود بگیرد. درباره این بازی چند نکته را به اختصار مرور می کنم.


اول: اگر تراکتور سازی نمایشی که در دقایق 15 تا 45 ارائه کرد، در بازی های باقی مانده فصل ادامه دهد، می تواند «مدعی اول» قهرمانی لیگ امسال باشد. تراکتور در این نیم ساعت، مدرن، رو به جلو و هدفمند بازی می کرد و حریف را که اتفاقاً با مهاجمان بیشتری نسبت به آرایش همیشگی اش به زمین آمده بود، ناخواسته به عقب راند. حرکت های ترکیبی، پاس های موثر به قصد استفاده از درهای کناری، سانترهای کم نقص از مهم ترین فاکتورهای تیم اولیویرا در این نیمه بود. در فوتبال ایران، کمتر تیمی هست که دو دقیقه بعد از گل اول، باز هم موقعیت گل داشته باشد و به طور طبیعی حداقل برای چند دقیقه ای از گل زده، دفاع می کند اما تراکتور میل به زدن گل های بیشتر داشت و این نکته ای است که باید از آن تقدیر شود.



دوم: تیم هایی که امیر قلعه نویی را به عنوان مربی همراه دارند، ویژگی های مشترکی دارند؛ مثلاً حمله به دروازه حریف با 6 یا 7 نفر. استقلال در بیست دقیقه پایانی بازی، می توانست روی برتری عددی که در محوطه هجده قدم داشت، به گل برسد اما مدافعان تراکتور اشتباه نکردند و عقیل اعتمادی هم یک روز فوق العاده را سپری کرد. شاید سبک بازی تیم های قلعه نویی که عمدتاً بازی مستقیم و متکی بر توپ های بلند است، برای فوتبال دوستان تیکی تاکایی چندان خوشایند نباشد اما همین حضور پرتعداد در یک سوم دفاعی حریف، تماشاگران طرفدار استقلال را امیدوار می کند که حتی در دقیقه 90 هم منتظر برگشت تیم شان به بازی باشند. با این حال، استقلال فعلی هنوز در «فوتبال مالکانه» به اندازه کافی متبحر نیست و تیمی که مدعی قهرمانی است، باید بیش از این مالک توپ باشد.

سوم: مرور این بازی، باز هم سوال قدیمی را در ذهنم تازه کرد؛ «چرا مرتضی اسدی نباید یک بار به طور جدی در تیم ملی آزمایش شود؟» اسدی برای اینکه مدافع میانی تیم ملی باشد، به اندازه کافی قدبلند نیست ولی بدون تردید یکی از باهوش ترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران است و خصوصیات رهبری ذاتی او می تواند، به تیم ملی هم کمک کند. در روزهایی که هادی عقیلی از ترکیب اصلی دور شده، شاید مرتضی اسدی رقیب بهتری برای زوج سیدجلال و پژمان منتظری برای قلب خط دفاعی باشد.

چهارم: سال پیش تراکتورسازی با امیر قلعه نویی، استقلال را در ورزشگاه آزادی از روی هوا مغلوب کرد. سه گل تقریباً مشابه، با استفاده از توپ های بلند و ضربات سر. در این بازی هم هر دو گل تراکتور، با استفاده از ارسال های بلند و برتری در بازی هوایی «ساخته» شد. در سال های اخیر، بعضی از مربیان نوگرای ایرانی تلقی نادرستی از فوتبال مدرن داشته اند و تصور می کنند ارسال های بلند، بازی مستقیم و استفاده از ضربات سر، گناهی نابخشودنی است! وقتی تیمی، ابزار استفاده از این نوع فوتبال را داشته باشد، چه اشکالی دارد از هوا به دروازه حریف نزدیک شود؟

پنجم: ا
میر قلعه نویی از هفته ششم، به هواداران تیمش نوید قهرمانی داده اما این قول بدون داشتن یک مهاجم شش دانگ، که در محوطه هجده قدم «بوی گل» بدهد، بعید است محقق شود. قلعه نویی مربی زیرکی است و خوب می داند در نیم فصل دوم، باید مهاجم تازه ای به ترکیب فعلی تیمش اضافه کند. در ترکیب فعلی آبی ها، امین منوچهری جوان تر از آن است که یک مهاجم ثابت باشد، آرش برهانی فراز و نشیب زیادی دارد و میداوودی هم همچنان پایین تر از استانداردی که از او سراغ داشتیم، ظاهر می شود. به جدول بهترین گلزنان لیگ نگاه کنید؛ 12 بازیکن از 10 تیم مختلف بیش از 4 گل زده اند و سهم استقلال در این جمع، صفر است. آبی ها در این فصل فقط از مس کرمان، گهر درود و پرسپولیس بیشتر گل زده اند و با میانگین کمتر از یک گل برای هر بازی، نمی توانند به وعده مربی شان جامه عمل بپوشانند.

ششم:
قواعد مرسوم فوتبالی به ما می گوید سیدمهدی رحمتی نباید در این بازی، در ترکیب اصلی قرار می گرفت ولی حضور دروازه بان شماره یک تیم ملی برای استقلال در این بازی حساس، باعث شده بود، رحمتی را به هر قیمتی به این بازی برسانند. اما تصویر دروازه بانی که از دقیقه 10 بازی لنگ می زند و با درد ادامه می دهد، بیشتر از اینکه قوت قلب مدافعان باشد، مهاجمان حریف را به باز کردن دروازه حریص می کند. رحمتی روی گل دوم مقصر نبود، و در هر دو نیمه، موقعیت های خوبی هم از گرفت اما اگر آسیب دیدگی آشکارش نبود شاید اجازه نمی داد فلاویو در دقیقه 40 اینگونه از فاصله نزدیک با ضربه سر، دروازه را هدف قرار دهد.

هفتم:
ده هفته ابتدایی لیگ، ناامید کننده تر از حد تصور بود و اکثر بازی ها فاقد کیفیت لازم بودند. شاید این بازی، نوید روزهای بهتری برای فوتبال داخلی ایران باشد و تماشاگران بیشتری در هفته های آینده جذب بازی های تیم های مطرح لیگ شوند.


(سایت گل) Qaynaq : Gol saytı
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
بحران هويت ورزشي - نقش هواداران تراكتور در مقابل آن و مبارزات با بدعت هاي نادرست

بحران هويت ورزشي - نقش هواداران تراكتور در مقابل آن و مبارزات با بدعت هاي نادرست

بحران هويت ورزشي - نقش هواداران تراكتور در مقابل آن و مبارزات با بدعت هاي نادرست

ريشه كن كردن بدعت غلط تاوان دارد و گاهاً تاوان آن سكوت و بي اعتنايي به اطراف است بايد به باور و راه درستي كه در پيش گرفته ايم ايمان داشته باشيم و فرصت را به پاسخگويي هر سخن ياوه به بطالت طي نكنيم.

آنچه كه كارشناسان بي طرف در باب شخصيت دادن تراكتور و هواداران آن با بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال كشور به ليگ برتر ايران سخن رانده اند تنها بخشي از خيل تأثيرات اين رويداد عظيم است بايد واقع بين بود و از هر زاويه تأثيرات و تبعات آن را بررسي و تحليل نمود.
به واقع تعصب و حمايت از تيم باشگاهي بومي لازمه و جزو لاينكف فرهنگ هواداري فوتبال كلاسيك و روز دنيا ست.اينكه منچستر ،بارسلونا و يا رئال مادريد در سرتاسر دنيا هوادار دارند يك مسأله فرا مليتي ست آن در خارج از مرزهاي سياسي تعريف مي شود علت آن چندان هم پيچيده نيست حضور بزرگترين ستارگان دنيا در تيم هاي مطرح جهان و ارائه بازيهاي رويائي هر يك از هواداران فوتبالي دنيا را به سوي تيمي خاص ميل مي دهد انتخاب از ميان آنها نيز بيشتر جنبه سليقه اي دارد اما اكثريت آنها يك وجه مشترك دارند و آن اينكه تيم هاي متمول و پرستاره هستند و مسأله پخش مستقيم.بدون شك آنچه كه يك هوادار فوتبال در ايران از مسي مي داند از نيلمار نميداند!چرا كه بازي نيلمار پخش مستقيم نمي شود پس امروز طبيعي ست كه طرفداري از تيمهايي نظير فلامينگو يا ريورپلاته در كشور ما براي اكثريت بي معني باشد.اما همين تيم منچستر وقتي تحديد به ليگ جزيره و انگليس مي شود بدون شك خيل هواداران آن محدود به شهر منچستر مي شود و آن هم نه همه منچستري ها! شايد امروز حضور ديگر تيم متمول شهر منچستر، سيتي توجيهي براي گرايش ساير شهروندان منچستر به سوي آبي پوشان باشد اما هواداري يك لندني يا ناتينگهامي از دو تيم منچستر و يا برعكس براي فرهنگ هواداري ليگ جزيره تعريف نشده است.
روال در ايتاليا و اسپانيا و همه ليگ هاي معتبر و غير معتبر دنيا نيز بدون گونه است. يك شهروند والنسيايي به صرف شيفته مسي يا رونالدو بودن به خود اجازه نمي دهد در حضور تيم بومي به طرفداري از دو تيم بارسا يا رئال بپردازد و به آن هم فخر كند!
ما تصميم گرفتيم به جاي پاسخ تند به توهمات شديد رسانه هاي زرد موارد را علمي وار بررسي كنيم.آنچه كه از رفتار هواداري در كشور ما بر مي آيد مسأله بحران هويتي ورزشي مسأله غير قابل چشم پوشي ست جايي كه يك هوادار بايد شرمگين باشد يك حس فخر كاذب دارد اگرچه رسانه در اين امر نقش بسزايي دارد.وقتي كه ما انتظار داريم فرهنگ ورزشي را در جاي جاي استاديوم هاي كشور به اجرا در آوريم نخست بايد بدانيم معيار هاي فرهنگ هواداري در فوتبال ما بر چه پايه اي گسترده شده است. واضحاً ما اساسي ترين فرهنگ هواداري كه جزو اصول هواداري ست را نمي دانيم و آن حمايت از تيم بومي ولو فقير و بي ستاره است!

شما پدر يا مادر خود را به صرف فقير يا غير مشهور بودن نمي توانيد پس بياندازيد!چرا كه حتي اگر نام آنها را ازشناسنامه خود حذف كنيد چيزي در اصل موضوع تفاوت نكرده است. و بدون شك حمايت از تيم هاي حتي باشگاهي نيز فلسفه در هويت و مسأله داشته ها و باورهاي هواداران دارد. مطمئناً بحران هويت ورزشي به ساير زير مجموعه هاي جامعه و اصول زندگي اجتماعي قابل تعميم است.

تا پيش از حضور دوباره تراكتور در ليگ برتر ايران مسأله بحران هويت ورزشي در كشور ما موج مي زد كما آنكه در برخي مناطق اين مسأله شدت داشت. هوادار،كارشناس و مجري كه اين فقر فرهنگي را در رسانه با غرور و افتخار بيان كرده است! و با بيان جملاتي نظير:"در هيچ كجاي دنيا چنين نيست" و با ياد كردن آن به عنوان نكته مثبت!مي توان به اوج فلاكت فوتبال ايران و بي فرهنگي پي برد.
در عالم منطق نتيجه هر گزاره با مقدم نادرست،درست است اما در اجتماع، تأثيرات نادرستي از مفروضات نادرست بدست مي آيد.به عنوان مثال اجتماع آبي و قرمز هاي پايتخت مساوي با كل جمعيت ايران است و اشتراك آنها تهي! اين باور كل همان ملت نيست بلكه القا كردن باور يك عده به مليون ها انسان با تفكر آزاد است. رسانه از هر تريبوني براي تبليغ عنصر با طعم شوونيسيتي خود بهره برده است به عنوان مثال در سريال "دزد و پليس" اگرچه بيشتر جنبه تخريبي دارد اما با اين حال شيوه زيركانه تبليغ نيز در آن گنجانده شده است و ناديده گرفتن منطق فازي توهين به تفكر عموم ملت ايران است.از سوي ديگر كمتر ستاره ايراني بدون ورود به دو تيم آبي و قرمز پايتخت به تيم ملي ورود مي كند به عبارتي دروازه هاي تيم ملي از راه دو تيم رسانه اي پايتخت مي گذرد اين بدعت برنامه ريزي شده توسط برانكو در هم شكسته شد اما ديري نپاييد كه افكار بدعت گرايي معني دار عرصه را بر يكي از موفق ترين مربيان قرن تيم ملي تنگ كرد اين تبليغات زرد از يك سو و هماهنگ با آن نحوه دعوت بازيكن به تيم ملي ناخوداگاه تمامي ستارگان را به سوي اين دو تيم رهنمون مي سازد با اين شيوه حتي شما نيازي به نقدينگي نخواهيد داشت.چرا كه بازيكني كه در جام جهاني بازي مي كند تقريباً دروازه هاي شهرت و ثروت را به روي خود مي بيند و لزوم اين كار در كشور ما به عضويت در آمدن در يكي از دو تيم پايتخت است. هر آنكس كه به اين مسأله شك دارد يا منافعي دارد كه سكوت مي كند و يا يك احمق تمام عيار است!
به عناون مثال بازيكناني در سطح اميد ابراهيمي،محرم نويد كيا،آرش افشين،ايمان مبعلي،مهدي كياني،رضا حقيقي شانديز،محمد ابراهيمي،مرتضي اسدي و ... به صرف بازي كردن در تيمهاي غير از آبي و قرمز پايتخت عملاً و علناً هيچ جايگاهي در تيم ملي ندارند! حال آنكه تيمهاي رده 16 و نهمي در برخي اوقات غالب بر 8 بازيكن به تيم ملي معرفي كرده اند!
حتي گاهاً اشاعه جملات عوام فريبانه و غير كارشناسانه و ناعلمي نظير "هرگاه استقلال و پرسپوليس قدرتمندي داشتيم تيم ملي قدرتمندي داشتيم!" بلاي جان اين فوتبال شده است.

4 سال قبل زماني كه تراكتور به عرصه ليگ برتر بازگشت پيشرو حركتي نوين بود حركتي كه آغازگر انقلاب فكري و تحولات فرهنگ هواداري در كشور گشت اگرچه تأثيرات آن تدريجاً مشهود شد.تراختور حتي قبل از 8 سال دوري از مسابقات سطح اول كشور يك تيم محبوب محسوب مي شد اما ترانسفر شدن بازيكنان اسبق اين تيم به دو تيم مورد عنايت رسانه به دلايلي كه پيش تر بدان اشاره شد سبب فروپاشي و سقوط اين تيم به ليگ 1 شد تا جايي كه در مقطعي اين تيم حتي در آستانه سقوط به ليگ 2 بود! و به آهستگي رو به فراموشي سپرده مي شد.اين مسأله هوادارن اين تيم را به فكر فرو برد و آن ترس از تكرار اتفاقات قبل بود اگرچه هنوز از نظر رسانه اي و نقدينگي تيمي بي حامي بود اما نقش هوادار در فوتبال غير قابل انكار است از اين رو پس از 8 سال دوري، حمايت از تيم اين بار به شكل گسترده تري به مرحله اجرا در آمد چنانچه طي 3 سال گذشته عنوان پر هوادارترين تيم ايران به تراختور رسيد.

حوادث بوقوع پيوسته به طور غير طبيعي مقابل فقر فرهنگي و بدعت نادرست فوتبال ايران قرار گرفت.به طوري كه تنه مركزي بيماري را مورد هدف قرار داد.در طي پيشبرد اين انقلاب عظيم چند واقعه بزرگ نقشي پررنگ داشتند نخستين واقعه به اولين حضور تيم استقلال در تبريز پس از 8 سال بر ميگردد حضوري كه براي اولين بار يك معني و پيغام آشكار داشت!:"استقلال و پرسپوليس در خانه حريفان تنها يك ميهمان هستند نه كمتر و نه بيشتر." حضور 70 هزار نفري هواداران تراكتور در برابر چند هزار حدكثر استقلالي مؤيد اين موضوع بود.تا جايي كه همان تعدا معدود نيز بعداً به 30-40 نفر كاهش يافت.

دوم، اولين حضور در استاديوم آزادي ،در رويارويي با تيمهاي سرخابي هر آنچه كه سالها اين دو تيم از آن به عنوان مزيت استفاده مي كردند بر عليه شان شد!
در آزادي حضور 45 هزاري هوادار تراختور بيماري فوتبال ايران را عيان كرد! اگرچه قبل از آن چون اين حمايت در راستاي عقايد رسانه ها و مسولان ورزشي بود هرگز قابل لمس نبود!
پس از اين دو واقعه ي بزرگ شوك عظيمي به پيكر بيمار فوتبال ايران وارد شد.مركزيت اين شوك به رهبريت قلب تپنده-تراختور- ساير اجزا را براي نخستين بار در تاريخ فوتبال كشور به تكاپو انداخت. اگرچه نبايد از ديدگاه هواداران آگاه برخي مناطق كه همواره به هويت ورزشي بومي خود اصرار داشتند چشم پوشيد اما تراختور اين مسأله را علني كرد و پس از آن تعديل هواداران سرخابي در شهرستان ها سرعت چشمگيري پيدا كرد.

هواداران تراختور براي تثبيت جايگاه خود 3 فصل تمام انواع و اقسام توهين ها،ناسزاها و دشنام ها را به جان خرديدند توهين هايي كه رسانه هاي زرد از عاملان اصلي وقوع آن مي باشند.اما براي تثبيت شخصيت تيمي به زماني بيشتر از نيم دهه نياز است.

روند مبارزه با بدعت نادرست چون مبارزه با يك ويروس بيماري زاست:


  1. انكار تأثير
  2. مقابل به مثل عامل بيماري زا
  3. تب شديد
  4. وضعيت رو به بهبودي
  5. بهبودي نسبي و شرايط بالقوه براي برگشت بيماري
  6. بهبود كامل


در باب تثبيت مسأله پرهواداري فصل نخست فصل انكار هوادار تراختور بود.
فصل دوم و سوم چنانچه اين مسأله تثبيت شد و بر ويروس بيماري زا حضور گلبول ها سفيد و مبارز محرز مقابل به مثل ها شروع شد ،شديد ترين هجمه هاي رسانه اي و نظرسنجي هاي مشهور براي ناديده گرفتن و انكار هواداران تراكتور در همان دو فصل ابتدايي صورت پذيرفت و دوران تب سوزان اين بيماري مربوط به اواخر فصل اول و دو فصل بعدي بود.
مرحله اي كه هوادار تراكتور از نظر تثبيت جايگاه هواداري در آن قرار گرفته است هم اكنون شماره 4 است و مسأله رو به بهبودي چرا كه همگان به حضور پر شمار هواداران تراكتور ايمان آورده اند.اما عامل بيماري براي بازگشت بيماري گاهاً دست به ترفندهايي زد و مي زند تا هوادار تراختور را تعديل كند و بيمار شدن دوباره و حتي مرگ بيمار بستگي به شعور هواداران دارد!
همين روند براي تثبيت شخصيت تيمي اجرا مي شود با اين تفاوت كه زمان به نسبت طولاني نياز است.زماني كه سپاهان به خوبي آن را طي كرد و اكنون به يك تيم با شخصيت و در حد كلاس A آسيا تبديل شده است.

مرحله اي كه شخصيت تيمي تراكتور در آن قرار دارد در آغاز راه است و آن مرحله انكار و حالات اوليه مقابل به مثل است كه محتمل در آينده نزديك با تب سوزان همراه خواهد بود اين از هجمه سنگين رسانه ها پس از باخت اخير استقلال به تراختور مشهود است.در واقع هنوز در شوك اين مسأله هستند و بدون شك تا مدت ها سعي در شانسي جلو دادن اين برد و بردهاي مشابه برخواهند آمد.
لذا بر هوادار و تيم تراختور واجب است همانگونه كه جايگاه هواداري خود را با متانت و صبر تثبيت كردند ،جايگاه شخصيت تيمي خود را نيز با متانت و صبر مستحكم كنند.تا پس از اين سرخابي ها و حاميان آنها با باخت هاي آتي راحت تر كنار آيند.
بدون شك روزي خواهد رسيد كه فرهنگ هواداري به جاي جاي ايران سرايت خواهد كرد و آن زمان به كساني كه تيم منطقه و بوم خود را رها مي سازند به چشم يك بي هويت نگريسته خواهد شد اگرچه از نوع ورزشي!.

TƏBRİZLİ.M.s.T
(Sarp
)


منبع: تراکتور اف سی ( TractorFC.com )
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مهدوی‌کیا محبو‌ب‌ترین بازیکن فوتبال آسیا/کاپیتان استقلال در تعقیب "کیا"

مهدوی‌کیا محبو‌ب‌ترین بازیکن فوتبال آسیا/کاپیتان استقلال در تعقیب "کیا"

[h=1]

[/h] » سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91081710906
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲



در نخستین مرحله انتخاب محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان، مهدی مهدوی کیا در صدر بازیکنان آسیایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال پس از پایان نخستین مرحله نظرسنجی درباره محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان مهدی مهدوی کیا را به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیایی معرفی کرد. مهدوی کیا موفق شد در نخستین مرحله 80 هزار و 526 رای به خود اختصاص دهد.

بعد از کاپیتان پرسپولیس، مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با 31 هزار و 551 رای در رده دوم ایستاده است. این در حالی است که سایت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای کسب این عنوان توسط بازیکنان‌شان دست به تبلیغ اینترنتی زده‌اند و از هواداران تیم‌هایشان خواسته‌اند به بازیکن تیم‌شان را رای بدهند.

پس از دو بازیکن ایرانی، محمد نور بازیکن تیم ملی عربستان که موفق شد چهار سال پیش یکی از دو گل تیم ملی عربستان را در تهران وارد دروازه ایران کند با اختلاف معناداری پس از مهدوی کیا و رحمتی در جایگاه سوم ایستاده است. او توانسته تنها 14 هزار و 377 رای به دست بیاورد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مهدوی کیا واقعا لیاقتش بیشتر از این چیزاست ...متاسفانه هوادارا اونطور که لایقشه باهاش رفتار نمیکنن بنظرم بازیکن رودست مهدوی کیا تو این چند دهه نبوده و نیست چه از نظر فنی چه اخلاقی ..بازیکنی که وقتی تو لیست 18 نفر هم نیست با رفتارش درس اخلاق و تعصب میده به بقیه بازیکنا ...
بنظرم باید الگوی همه بازیکنای ایرانی باشه ..اما اونطور که لایقشه باهاش برخورد نمیشه مطمئن باشید تو این نظر سنجی اگه کریمی و مجیدی هم بودن امکان نداشت مهدوی کیا و رحمتی اول و دوم بشن در حالیکه بنظرم این دو نفر شایسته ترن ..
 

سامرانی

عضو جدید
کاربر ممتاز
آپيا ديگر درتمرينات پرسپوليس شرکت نخواهدکرد

آپيا ديگر درتمرينات پرسپوليس شرکت نخواهدکرد

زمان ارسال : دوشنبه 1391/08/22 15:01

آپيا ديگر درتمرينات پرسپوليس شرکت نخواهدکرد

هافبک 31 ساله غنايي پرسپوليس ديگر در تمرينات اين تيم شرکت نخواهد کرد.

با درخواست مسئولان باشگاه پرسپوليس استپان آپيا هافبک 31 ساله غنايي در تمرينات قرمز*پوشان براي تست فني به مدت 3 روز شرکت کرد.


به گزارش فارس، از همين رو با توجه به صحبت*هاي انجام شده اين بازيکن از امروز ديگر در تمرينات پرسپوليس شرکت نخواهد کرد تا تکليفش براي عقد قرارداد مشخص شود.

گفتني است آپيا صحبت*هايي را با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشته و قرار است به زودي تکليف عقد قرارداد*ش مشخص شود.
اين بازيکن با پيشنهاد يک تيم ديگر* ليگ برتري ايران هم مواجه شده است.

 

BaBak.Turk

اخراجی موقت
امداد بازاری های تبریز برای تهیه دلار پرتغالی های تراکتورسازی

امداد بازاری های تبریز برای تهیه دلار پرتغالی های تراکتورسازی

این روزها تامین حقوق و مبالغ سنگین قراردادهای مربیان و بازیکنان خارجی تیمهای لیگ برتری به مهمترین معضل باشگاهها تبدیل شده اما ظاهرا تراکتوریها فعلا این مشکل را پشت سر گذاشته اند.

جالب اینکه خبر مربوط به تهیه قسط قرارداد مربیان خارجی این تیم که با کمک بازاری های تبریز به دست آمده در سایت رسمی این باشگاه با تیتر «تلاشی که به ثمر رسید» درج شده و حکایت از کار بزرگی است که مسوولان این باشگاه انجام داده اند در حالی که بسیاری دیگر از باشگاهها هنوز با آن دست و پنجه نرم میکنند!
محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به تامین مبلغ قسط عقب افتاده قرارداد کادر فنی پرتغالی تیمش گفت: «بالاخره بعد از تلاش فراوان حقوق معوقه کادر فنی تامین شد. هر چند این مبالغ فعلا به صورت مقطعی و قرضی حل شد اما امیدواریم با کارسازی مسوولان ورزش کشور و ورزش بتوانیم در آینده از طریق قوانین مصوب به راحتی بتوانیم ارز مورد نیاز را تهیه کنیم. جا دارد از مهندس ابراهیمی مدیرعامل گروه تراکتورسازان و تراکتوریهای بازاری تبریز تشکر کنم که در تهیه ارز به ما کمک فراوانی کردند.»

 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس هیئت‌فوتبال استان گیلان : فدراسیون با این حرکت به استقلال باج داد/ متاسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم

رئیس هیئت‌فوتبال استان گیلان : فدراسیون با این حرکت به استقلال باج داد/ متاسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم

قربانعلی الماس‌خاله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تعویق 24ساعته بازی داماش و استقلال گفت:

استقلالی‌ها از نفوذ خودشان استفاده کردند و با این حرکت فدراسیون را زیر سؤال بردند. تنها تیم‌هایی که می‌توانند این کار را انجام دهند استقلال و پرسپولیس هستند. فکر می‌کنم این حرکت دیگر متداول شده و فدراسیون با مشکل روبرو می‌شود.

وی افزود: از نظر AFC فدراسیون ما به عنوان برترین فدراسیون سال انتخاب شده است. به عنوان یکی از افرادی که زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستم از اتفاقی که امروز افتاد بسیار ناراحتم، با کفاشیان و بهروان در مورد این مسئله صحبت کردم و به آنها تأکید کردم این اتفاق از این به بعد باب می‌شود و سنگ روی سنگ نمی‌ماند.

از تهران تا گیلان با اتوبان جدیدی که راه‌اندازی شده نهایت 4ساعت راه است. تعویق 24 ساعته بازی برای فواصل زیاد است. استقلالی‌ها چطور نمی‌توانند وقتی عصر پروازشان لغو شده اتوبوسی تهیه کنند و به اینجا بیایند. به آقای بهروان تأکید کردم بازی را لغو نکند.

الماس‌خاله خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق فتح‌الله‌زاده مصاحبه کرده و می‌گوید در شأن ما نیست که با اتوبوس به رشت سفر کنیم. ایشان به ما فخر می‌فروشد و به نوعی تیم‌هایی مثل ما را تحقیر می‌کند که می‌گوید در شأن ما نیست با اتوبوس سفر کنیم، مگر ما وقتی در بازی با سپاهان پروازمان دچار مشکل شد با اتوبوس به اصفهان سفر نکردیم؟ اینها فقط بلدند هزینه ایجاد کنند، بلیت هواپیما برای رامسر را گرفتند از رامسر تا رشت دو ساعت راه است حالا نمی‌شد با گرفتن اتوبوس چهار ساعت راه را تا گیلان طی کنند. مخصوصاً در شب که جاده بسیار خلوت است. برای خودم متأسفم که در این فدراسیون کار می‌کنم. فدراسیون با این حرکت به آنها باج داد، داماش حق دارد مقابل استقلال بازی نکند.

====================================================================

عابدینی : فدراسیون با لغو بازی داماش-استقلال عنادورزی خود با باشگاه داماش را علنی کرد!

مدير عامل باشگاه داماش با تاکيد بر اينکه از فدراسيون کفاشيان توقعي غير از تعويق بازي داماش- استقلال را نداشت، گفت: فدراسيون با اين تصميم، عنادورزي خود نسبت به باشگاه داماش را به طور علني نشان داد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر اميرعابديني در خصوص تعويق 24 ساعته ديدار تيم هاي فوتبال داماش و استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت : ما تقريبا هر شب با خودرو در مسير تهران - رشت و يا بالعکس تردد مي‌کنيم، مسيري که در حالت عادي 4 تا 5 ساعت زمان مي‌برد. مگر برف يا کولاک آمده که آقايان پس از لغو پروازشان حاضر نشدند از طريق زميني به رشت بيايند؟

وي افزود: البته از فدراسيون کفاشيان توقعي غير از تصميمات اين چنيني نداريم. رفتارهاي تبعيض آميز و عنادورزانه فدراسيون در چنين مواردي خودش را نشان داده و باعث نگراني اهالي فوتبال مي‌شود.

مديرعامل باشگاه داماش تاکيد کرد: حفظ جان همه مردم ايران و از جمله کاروان استقلال براي همه مهم است اما اين موضوع چه ارتباطي به لغو بازي دارد؟ در يک آزاد راهي که هرروز در آن تردد صدها خودرو صورت مي‌گيرد، در روز وسط هفته که خلوت نيز هست و هيچگونه برف، کولاک و باراني نيز اتفاق نيفتاده است، آقايان به خاطر لغو پروازشان، حاضر نشدند 4 ساعت راه زميني را تحمل کنند.

وي همچنين تصريح کرد: بر فرض 2 کيلومتر از مسير نيز مه باشد، مگر در يکشنبه شب اتوبوس‌هاي عادي ديگر در اين مسير برنامه حرکتي خود را لغو کرده و به سمت رشت حرکت نکردند؟ مگر شرايط اتوبوس استقلالي‌ها چه تفاوتي با آنها داشت؟

عابديني تصريح کرد: اين رفتار متناقض و سياست‌هاي يک بام و دو هواي فدراسيون به هيچ وجه قابل توجيه نيست. دقيقا سال قبل يک بار براي ما همين اتفاق افتاد و پرواز تيم ما لغو شد و طي تماسي که با عزيز محمدي داشتيم مشکل خود را با او مطرح کرده و از وي درخواست تعويق بازي را داشتيم.

وي اضافه کرد: در آن زمان رئيس وقت سازمان ليگ به ما گفت با اتوبوس حرکت کنيد و به موقع خودتان را برسانيد و گرنه 3 بر صفر بازنده خواهيد شد. ما در حالي که مسافت نيز بسيار طولاني بود، مجبور شديم با اتوبوس برويم.

============================================================

خوروش:

- تصمیمی که فدراسیون گرفته بر خلاف آیین نامه سازمان لیگ است. وقتی تیمی نمی تواند خود را به شهر مسابقه برساند باید 3 بر صفر بازنده اعلام شود. راه برای استقلال باز بوده است. این تصمیم فدراسیون غیر حرفه ای است و می خواهند با چنین کارهایی تیم های تهرانی را اول کنند.
- من از بهروان مصاحبه ای خواندم که گفته خستگی راه باعث شده تا تصمیم بگیرند بازی با 24 ساعت تعویق برگزار شود و اگر این صحبت از سوی بهروان حقیقت داشته باشد باید بگویم که چنین صحبتی عصاره فکری طرفداران دو آتشه استقلال است و نباید از زبان اهالی فدراسیون زده شود.

=============================================================
عابدینی :
استقلال تیم وزارت ورزش است؛ علیه آن رای صادر نمی‌کنند/ فدراسیون به وزارتخانه باج می‌دهد تا پوست موز را از زیر پایش بردارد.

آقای بهروان به عنوان رئیس سازمان لیگ اگر از این تیم‌ها مراقبت نكند، پس انتظار دارید از كدام تیم‌ها مراقبت كند؟ با هر ابزاری كه می‌توانند، از استقلال حمایت می‌كنند.
فدراسیون هم دنبال بقای خودش است. می‌خواهد پوست موز را از زیر پایش بردارد. 4 تا باج هم به وزارت ورزش بدهند، شرایطشان بهتر می‌شود! به همین دلیل به تیم وزارت ورزش حال دادند!

=============================================================

درخشان:
- یک تیمی دلش نمی خواهد به سفر برود ان وقت بدون اینکه با حریفش هماهنگ کنند ، بازی را لغو می کنند. از این باحال تر تا حالا دیده بودید؟

===============================================================

بهترین فدراسیون آسیا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای همینه که همیشه دوست دارم تمام تیم ها جلوی استقلال / پرسپولیس برنده باشند .

فقط تعصیبتون رو نسبت به تیمتون کنار بگذارید و ببینید چقدر حق تیم های غیرتهرانی رو تو این کشور پایمال میکنند !
البته این فقط ورزش نیست .........
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمیدونم فردا بازی چند چند میشه اما اگه داماش ببازه و استقلال ببره واسه همین تاخیره 24 ساعته هست؟؟
مگه همین بازی با سپاهان یهو نیومدن و سیاووش اکبرپور رو محروم کردن ؟؟ اونم 2 ساعت مونده به بازی ، اون موقع کسی نبود حرفی بزنه
نه سپاهانی ها حرفی زدن و نه پرسپولیسیا ، نه تراکتوریا و نه داماشیا
اما الان همه دارن داد و فریاد میکنن و جو میدن
تیم ساعت 15:30 پرواز داشته ، حدود 3 ساعت تو فرودگاه موندن تا ببینن پرواز انجام میشه یا نه ، این که دست استقلال نبوده
اتوبوس هم که دم در واینستاده که سریع السیر اینا سوار بشن ، منکر این نیستم که مسیر تهران رشت 4-5 ساعته هست اما اون شرایط مه آلود بودن مسیر میتونسته باعث بشه استقلال ساعت 2-3 نصفه شب یا حتی دیرتر برسه رشت ، این یه شرایط ویژه بوده که ربطی به استقلال نداشته و گرنه استقلال که با هوا لابی نکرده ، لیگ هم تو وضعیت خیلی حساسی نیست و به تیم قهرمان نیم فصل جامی هم نمیدن
به هر حال امیدوارم فردا یه بازی خوب از هر دو تیم ببینیم
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگاه روز:بحران سازی در مه

نگاه روز:بحران سازی در مه

این بار هم علی الظاهر"استقلال " یک سوی ماجرا باعث شد تا فدراسیون ضمن موافقت با درخواست آبیها به بحرانی خود ساخته سلام کند

سایت گل - این بار به حکایت میزبانی داماش در رشت ، مه آلود بودن شرایط جوی هم کمک کرد تا به لطف تدابیر حکیمانه فدراسیون برتر آسیا ، ماجرایی جدید خلق شود که از هر طرف به آن می نگری ، چیزی جز ضعف و ناتوانی متولیان فدراسیون نمیبینی .
فدراسیونی که نسبت عملکرد و عنوان بدست آمده اش به تناقض رنگ کت و شلوار و کفش رییس آن در مراسم خاص ای اف سی بود ظاهراً استقلایها پس از نا امیدی از پرواز مستقیم به رشت به دلیل شرایط نامساعد جوی ، طی یک استعلام از فدراسیون خواهان تعویق یک روزه دیدار با داماش شده اند . در خواستی که با یک" نه " منطقی و عاقلانه ، منتهی به عزیمت زمینی کاروان آبی پوشان و انجام سر موعد بازی آنها در رشت می شد.

با اتوبوس در شرایط عادی میان هفته از طریق آزاد راه و در هوایی مه آلود و سرعت پایین ، حداکثر پس از پنج ساعت رشت میزبان استقلال میشد . اما از آنجاییکه تجربه نشان داده است توانایی اندک مسؤلان مربوطه در آنالیز و حل مسايل و پیش بینی وقایع احتمالی پیش رو ، بستگی به شرایط جوی موارد مطروحه هم دارد !
این بار هم علی الظاهر (( استقلال )) یک سوی ماجرا باعث شد تا فدراسیون ضمن موافقت با درخواست آبیها به بحرانی خود ساخته سلام کند که میتواند همه شرایط پیش ، حین و پس از مسابقه را تحت تأثیر قرار دهد جفایی که هر بار به حق میزبانی داماش در انتخاب ورزشگاه میشود و باعث ایجاد احساس مظلومیت بین تماشاگران این تیم میگردد ، کم بود این ظلم آشکار فدراسیون ، هواداران داماش را تحت تأثیر مضاعفی قرار میدهد که اکنون کنترل احساسات آنها نیاز به تمهیدات بیشتری دارد .
آیا جناب کفاشیان و همکاران گزارش چنین افتضاحی در برنامه ریزی و اجرای مسابقات لیگ برتر را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا میدهند ؟ یعنی واقعاً به علاوه همه سندهای ساخته شده از ناتوانی خود در اداره و برگزاری یک دیدار رسمی به علت اندکی مه در آسمان هم برای ای اف سی عزیز سخن میگویند ؟
و سؤال آخر اینکه اگر داماش هم در چنین شرایط مه آلودی قرار میگرفت ، فدراسیون با تعویق این مسابقه موافقت مینمود ؟
البته پاسخ این سؤالات برای افکار عمومی آشنا و آشکار است .

پی نوشت : به مدیریت محترم باشگاه استقلال که برای پیچیده و بحرانی جلوه دادن شرایط ، مسیر چهار پنج ساعته زمینی تا رشت را با هوایی تا رامسر و سپس در نهایت بدشانسی با خراب شدن اتوبوس بی معرفت ، به وسیله ده دستگاه سواری تا رشت عوض نموده اند ، پیشنهاد مینماییم در صورت تکرار چنین موقعیتی برای پیچیده تر و بحرانی تر شدن اوضاع بخشی از راه را هم به صورت پیاده طی نمایند تا موجبات اقناع بیشتر اذهان عمومی فراهم شود.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمیدونم فردا بازی چند چند میشه اما اگه داماش ببازه و استقلال ببره واسه همین تاخیره 24 ساعته هست؟؟
مگه همین بازی با سپاهان یهو نیومدن و سیاووش اکبرپور رو محروم کردن ؟؟ اونم 2 ساعت مونده به بازی ، اون موقع کسی نبود حرفی بزنه
نه سپاهانی ها حرفی زدن و نه پرسپولیسیا ، نه تراکتوریا و نه داماشیا
اما الان همه دارن داد و فریاد میکنن و جو میدن
تیم ساعت 15:30 پرواز داشته ، حدود 3 ساعت تو فرودگاه موندن تا ببینن پرواز انجام میشه یا نه ، این که دست استقلال نبوده
اتوبوس هم که دم در واینستاده که سریع السیر اینا سوار بشن ، منکر این نیستم که مسیر تهران رشت 4-5 ساعته هست اما اون شرایط مه آلود بودن مسیر میتونسته باعث بشه استقلال ساعت 2-3 نصفه شب یا حتی دیرتر برسه رشت ، این یه شرایط ویژه بوده که ربطی به استقلال نداشته و گرنه استقلال که با هوا لابی نکرده ، لیگ هم تو وضعیت خیلی حساسی نیست و به تیم قهرمان نیم فصل جامی هم نمیدن
به هر حال امیدوارم فردا یه بازی خوب از هر دو تیم ببینیم

آخه سوالی که برای آدم پیش میاد اینکه چنین وضعیتی اگر برای تیمی مثل داماش بود هم اینقدر سریع موافقت میشد؟
هرچند بازی سپاهان و داماش هم این وضعیت برای داماش پیش اومد ولی فدراسیون برخورد دیگری داشت .
===================================================================
عابدینی همچنین درباره اظهار نظر درخشان مبنی بر این که امروز (دوشنبه) در زمین بازی حاضر می‌شوند، توضیح داد: ابتدا باید داور هم در زمین باشد تا ما در زمین حاضر شویم. ما که ابزار دیگری به جز قانون نداریم،‌ اما همین قانون به دست افرادی افتاده که بی‌قانون هستند. ما قانون را می‌فهمیم، اما آقایان بی‌قانونند.
وقتی پروازمان برای انجام بازی با تیم سپاهان لغو شد، آقایان به اجبار گفتند که با اتوبوس بیایید و ما هم بلافاصله پس از این که به اصفهان رسیدیم، در زمین حاضر شدیم. آن وقت آقایان می‌گویند که مسافت چهار ساعته را از رامسر می‌آید. به اعتقادم آنها یا از جغرافیای ایران سر در نمی‌آورند یا این که می‌خواهند به خرد مردم توهین کنند. از همان ابتدا بگویید که می‌خواهیم سه امتیاز را به استقلال بدهیم، دیگر چرا این بساط را به راه انداخته‌اید.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه سوالی که برای آدم پیش میاد اینکه چنین وضعیتی اگر برای تیمی مثل داماش بود هم اینقدر سریع موافقت میشد؟
هرچند بازی سپاهان و داماش هم این وضعیت برای داماش پیش اومد ولی فدراسیون برخورد دیگری داشت .
===================================================================
عابدینی همچنین درباره اظهار نظر درخشان مبنی بر این که امروز (دوشنبه) در زمین بازی حاضر می‌شوند، توضیح داد: ابتدا باید داور هم در زمین باشد تا ما در زمین حاضر شویم. ما که ابزار دیگری به جز قانون نداریم،‌ اما همین قانون به دست افرادی افتاده که بی‌قانون هستند. ما قانون را می‌فهمیم، اما آقایان بی‌قانونند.
وقتی پروازمان برای انجام بازی با تیم سپاهان لغو شد، آقایان به اجبار گفتند که با اتوبوس بیایید و ما هم بلافاصله پس از این که به اصفهان رسیدیم، در زمین حاضر شدیم. آن وقت آقایان می‌گویند که مسافت چهار ساعته را از رامسر می‌آید. به اعتقادم آنها یا از جغرافیای ایران سر در نمی‌آورند یا این که می‌خواهند به خرد مردم توهین کنند. از همان ابتدا بگویید که می‌خواهیم سه امتیاز را به استقلال بدهیم، دیگر چرا این بساط را به راه انداخته‌اید.

سپاهان با اتوبوس اومد رشت یا داماش با اتوبوس رفت اصفهان؟؟
ببین حتی کمک داورها هم نتونسته بودن پرواز کنن و استقلال تنها نبوده
من نمیگم تو فدراسون فساد نیست و لابی و پشت پرده نداریم ، اما میگم هر وقت اتفاقی میافته بر ضد استقلال جو سازی میشه
اما این اتفاق برای بقیه هم میافته اما انگار نه انگار
کلا یهو همه مظلوم میشن و استقلال ظالم
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
سپاهان با اتوبوس اومد رشت یا داماش با اتوبوس رفت اصفهان؟؟
ببین حتی کمک داورها هم نتونسته بودن پرواز کنن و استقلال تنها نبوده
من نمیگم تو فدراسون فساد نیست و لابی و پشت پرده نداریم ، اما میگم هر وقت اتفاقی میافته بر ضد استقلال جو سازی میشه
اما این اتفاق برای بقیه هم میافته اما انگار نه انگار
کلا یهو همه مظلوم میشن و استقلال ظالم

داماش با اتوبوس رفت اصفهان .

عابديني تصريح کرد: اين رفتار متناقض و سياست‌هاي يک بام و دو هواي فدراسيون به هيچ وجه قابل توجيه نيست. دقيقا سال قبل يک بار براي ما همين اتفاق افتاد و پرواز تيم ما لغو شد و طي تماسي که با عزيز محمدي داشتيم مشکل خود را با او مطرح کرده و از وي درخواست تعويق بازي را داشتيم.

وي اضافه کرد: در آن زمان رئيس وقت سازمان ليگ به ما گفت با اتوبوس حرکت کنيد و به موقع خودتان را برسانيد و گرنه 3 بر صفر بازنده خواهيد شد. ما در حالي که مسافت نيز بسيار طولاني بود، مجبور شديم با اتوبوس برويم.

کلا بحث سر تیم استقلال نیست.بحث سر اینکه همیشه تیم های استقلال و پرسپولیس تحت حمایت همه جانبه فدراسیون هست. این فقط نظر من هم نیست.شما تو شهرهای مختلف هم برید مطمئنا میبینید که خیلی ها این نظر رو نسبت به دو تیم پایتخت دارند.
هرچند این فقط مختص فوتبال نیست . کلا تو زمینه های ورزشی , اقتصادی و.... میخوان همیشه تهران رو قوی نگه دارند.
و بقیه استانها هم ضعیف.

ولی در کل کدوم آدم عاقلی مسافت تهران تا رشت رو اول با هواپیما میره رامسر بعد از رامسر با اتوبوس میاد رشت ؟!
از عابدینی خوشم نمیاد ولی این حرفش واقعا درست بود :

" وقتی پروازمان برای انجام بازی با تیم سپاهان لغو شد، آقایان به اجبار گفتند که با اتوبوس بیایید و ما هم بلافاصله پس از این که به اصفهان رسیدیم، در زمین حاضر شدیم. آن وقت آقایان می‌گویند که مسافت چهار ساعته را از رامسر می‌آید. به اعتقادم آنها یا از جغرافیای ایران سر در نمی‌آورند یا این که می‌خواهند به خرد مردم توهین کنند. "


حالا امیدوارم فردا بازی خوبی باشه و داماش هم برنده :w16:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
داماش با اتوبوس رفت اصفهان .
کلا بحث سر تیم استقلال نیست.بحث سر اینکه همیشه تیم های استقلال و پرسپولیس تحت حمایت همه جانبه فدراسیون هست. این فقط نظر من هم نیست.شما تو شهرهای مختلف هم برید مطمئنا میبینید که خیلی ها این نظر رو نسبت به دو تیم پایتخت دارند.
هرچند این فقط مختص فوتبال نیست . کلا تو زمینه های ورزشی , اقتصادی و.... میخوان همیشه تهران رو قوی نگه دارند.
و بقیه استانها هم ضعیف.
ولی در کل کدوم آدم عاقلی مسافت تهران تا رشت رو اول با هواپیما میره رامسر بعد از رامسر با اتوبوس میاد رشت ؟!
از عابدینی خوشم نمیاد ولی این حرفش واقعا درست بود :
" وقتی پروازمان برای انجام بازی با تیم سپاهان لغو شد، آقایان به اجبار گفتند که با اتوبوس بیایید و ما هم بلافاصله پس از این که به اصفهان رسیدیم، در زمین حاضر شدیم. آن وقت آقایان می‌گویند که مسافت چهار ساعته را از رامسر می‌آید. به اعتقادم آنها یا از جغرافیای ایران سر در نمی‌آورند یا این که می‌خواهند به خرد مردم توهین کنند. "
حالا امیدوارم فردا بازی خوبی باشه و داماش هم برنده :w16:

شاید اصلا استقلالیا میخواستم برن اردبیل و از اونجا بیان اما میگم مگه خبر داشتن که هواپیماشون کنسل میشه؟؟ کمک داورا هم تو همون پرواز بودن ، اگه کنسل نمیشد میومدن دیگه
موضوع اینه که کنسل شدن هواپیما دست استقلالیا نبوده ، و زمانشم کمی بد بوده ، خوب شاید اون موقع که گفتن الن و بلن داماش باید بره اصفهان اشتباه کرده باشن ، نه؟
منم تهرانی نیستم
اما 20 درصد مردم تهران واسه این منطقه هستند ، بقیشون مردم سایر نقاط ایرانن که اونا هم از امکانات تهران که بواسطه حضور همه اونهاست، استفاده میکنن
البته نمیگم درسته آ ، باید به همه جا رسیدگی بشه اما تقریبا تو 80-90 درصد کشورهای دنیا پایتخت بهترین شهره
ولی تو کشورهای پیشرفته تر اختلاف بین پایتخت و چند تا شهر بزرگ دیگه خیلی کمتره تا ایران
رشت رو نمیدونم اما تو ایران اوضاع مشهد و اصفهان و تبریزم خوب شده نه در حد تهران
ایشالله فردا استقلال میبره البته
 

eng_textile

عضو جدید
ضعف کفاشیان پر و بال دادن به کی‌روش است/ مشکلی با رفتن قلعه‌نویی به تیم ملی نداریم

ضعف کفاشیان پر و بال دادن به کی‌روش است/ مشکلی با رفتن قلعه‌نویی به تیم ملی نداریم

تح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:

ضعف کفاشیان پر و بال دادن به کی‌روش است/ مشکلی با رفتن قلعه‌نویی به تیم ملی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تنها ضعف کفاشیان پر و بال دادن به کی‌روش و عقب‌نشینی در مقابل خواسته‌هایش است.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاید اصلا استقلالیا میخواستم برن اردبیل و از اونجا بیان اما میگم مگه خبر داشتن که هواپیماشون کنسل میشه؟؟ کمک داورا هم تو همون پرواز بودن ، اگه کنسل نمیشد میومدن دیگه
موضوع اینه که کنسل شدن هواپیما دست استقلالیا نبوده ، و زمانشم کمی بد بوده ، خوب شاید اون موقع که گفتن الن و بلن داماش باید بره اصفهان اشتباه کرده باشن ، نه؟
منم تهرانی نیستم
اما 20 درصد مردم تهران واسه این منطقه هستند ، بقیشون مردم سایر نقاط ایرانن که اونا هم از امکانات تهران که بواسطه حضور همه اونهاست، استفاده میکنن
البته نمیگم درسته آ ، باید به همه جا رسیدگی بشه اما تقریبا تو 80-90 درصد کشورهای دنیا پایتخت بهترین شهره
ولی تو کشورهای پیشرفته تر اختلاف بین پایتخت و چند تا شهر بزرگ دیگه خیلی کمتره تا ایران
رشت رو نمیدونم اما تو ایران اوضاع مشهد و اصفهان و تبریزم خوب شده نه در حد تهران
ایشالله فردا استقلال میبره البته

دیگه فکر کنم دیشب تو نود در موردش خوب صحبت شد ......

به امید برد داماش :w16:

=======================
ولی در مورد امکانات :

گیلان ما رو کلا دارند با خاک یکسان میکنند:

ما در بیکاری جز دو سه تا استان اول ایرانیم.
از صنعت که اینجا اصلا خبری نیست.
کشاورزیش هم که اینقدر برنج و چای از اون هند و شرق وارد کرده اند که محصولات داخلی رو به نابودی کشوندند.
چای گیلان که جز بهترین چای جهان محسوب میشه تا دو سه سال دیگه کلا نابود میشه.

الان هم که افتادند به جون این طبیعت. مزارع کشاورزی دارند یکی یکی به ویلای تهرانی ها تبدیل میشه .

تقصیر مردم نیست.تو این کشورکلا چیزی سروسامان نداره...

مشکلات مردم ما پشت این طبیعت پنهان شده . در کل من چیزی جز ویرانی در گیلان نمیبینم .
 
آخرین ویرایش:

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیگه فکر کنم دیشب تو نود در موردش خوب صحبت شد ......
به امید برد داماش :w16:
======================
ولی در مورد امکانات :
گیلان ما رو کلا دارند با خاک یکسان میکنند:
ما در بیکاری جز دو سه تا استان اول ایرانیم.
از صنعت که اینجا اصلا خبری نیست.
کشاورزیش هم که اینقدر برنج و چای از اون هند و شرق وارد کرده اند که محصولات داخلی رو به نابودی کشوندند.
چای گیلان که جز بهترین چای جهان محسوب میشه تا دو سه سال دیگه کلا نابود میشه.
الان هم که افتادند به جون این طبیعت. مزارع کشاورزی دارند یکی یکی به ویلای تهرانی ها تبدیل میشه .
تقصیر مردم نیست.تو این کشورکلا چیزی سروسامان نداره...
مشکلات مردم ما پشت این طبیعت پنهان شده . در کل من چیزی جز ویرانی در گیلان نمیبینم .

من اون قسمت نود رو ندیدم واقعا
اما هنوزم میگم دست استقلالیا که نبوده هواپیما کنسل شه ، از طرفی مزیت عقب افتادن بازی چی بوده؟
غیر اینکه استقلال تو روز یک شنبه حتی فرصت تمرین هم پیدا نکرد؟؟ دوشنبه هم با اون وضع رسیدن و تمرین درست و حسابی نداشتن؟؟
خود زنی بوده که این نه لابی و پارتی بازی
-------------------
پس وضع گیلان مثل وضع کل ایرانه ، همه مملکت داره میره به سوی نابودی ، دلیلشم مشخصه
اونیم که من گفتم اصفهان و اینا خوب شدن فقط مقایسه ای بود بین بد و بدتر ، نه خوب و خوب تر

به امید برد استقلال
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدی تعویق 24 ساعته اصلا به نفع استقلال نبود؟؟
حق داماش بود که ببره ، استقلال بد بود
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
من اون قسمت نود رو ندیدم واقعا
اما هنوزم میگم دست استقلالیا که نبوده هواپیما کنسل شه ، از طرفی مزیت عقب افتادن بازی چی بوده؟
غیر اینکه استقلال تو روز یک شنبه حتی فرصت تمرین هم پیدا نکرد؟؟ دوشنبه هم با اون وضع رسیدن و تمرین درست و حسابی نداشتن؟؟
خود زنی بوده که این نه لابی و پارتی بازی
-------------------
پس وضع گیلان مثل وضع کل ایرانه ، همه مملکت داره میره به سوی نابودی ، دلیلشم مشخصه
اونیم که من گفتم اصفهان و اینا خوب شدن فقط مقایسه ای بود بین بد و بدتر ، نه خوب و خوب تر

به امید برد استقلال

یعنی قهرکردن فتح الله زاده رو ندیدی ؟ :D

گفتگوی عادل فردوسی پور با علی فتح الله زاده یکی از بخش های جنجالی برنامه دوشنبه شب نود بود.
علی فتح الله زاده گوشی تلفن را در شرایطی روی مجری برنامه نود قطع کرد که فردوسی پور به مدیر عامل باشگاه استقلال گفت که حتی ژاوی و مسی هم سوار اتوبوس شده اند اما شما حاضر نشدید با اتوبوس به رشت بروید.

بحث مجری 90 با فتح‌الله‌زاده بالا گرفت و ناگهان مدیرعامل استقلال از کوره در رفت و با دروغگو خطاب کردن فردوسی‌پور گفت:
برای صدا و سیما متاسفم که مجری‌ای مثل تو دارد که به راحتی می‌تواند روی آنتن هرچه می‌خواهد بگوید.

فتح‌الله‌زاده با بیان این جمله که
تو صلاحیت سوال پرسیدن از من را نداری تلفن را قطع کرد که حیرت مجری 90 را در پی داشت.

کلا بحثشون سر این بود که اگر تیم دیگری هم جز استقلال بود اینقدر مسئولین لیگ بازی رو راحت عقب مینداختند و....
که مسئولین لیگ هم اصلا پاسخی ندادند و گوشیشون خاموش بود و ....


دیدی تعویق 24 ساعته اصلا به نفع استقلال نبود؟؟
حق داماش بود که ببره ، استقلال بد بود

آره برد حق داماش بود. خیلی بهتر بودند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق!

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق!



خبرگزاری فارس: شبکه خبری العالم در مطلبی به احتمال سرمربیگری علی دایی در تیم ملی عراق اشاره کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از شبکه خبری العالم، منابع نزدیک فدراسیون فوتبال عراق مدعی شدند علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی عراق برای شرکت در مسابقات غرب آسیا در کویت و جام خلیج فارس که در بحرین برگزار می‌شود معرفی خواهد شد.
این گزارش ادامه می‌دهد: پس از آنکه سرمربیگری زیکوی برزیلی در عراق منتفی شد دایی به عنوان گزینه هدایت تیم ملی عراق معرفی شد.
نعیم سعد، کاپیتان تیم ملی عراق نیز این موضوع را تایید کرده و همچنین سلام شاکر، مدافع ملی‌پوش عراق در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده است.
فدراسیون فوتبال عراق امروز با حکیم شاکر به عنوان مربی تیم ملی عراق برای شرکت در مسابقات غرب آسیا به توافق رسید.
به گزارش فارس، دایی هم‌اکنون سرمربیگری تیم فوتبال راه‌آهن را برعهده دارد و این پیشنهاد در حالی است که مسابقات غرب آسیا از 18 آذرماه در کشور کویت آغاز خواهد شد
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اولتیماتوم 10 باشگاه لیگ برتری برای انصراف از مسابقات

اولتیماتوم 10 باشگاه لیگ برتری برای انصراف از مسابقات

اولتیماتوم 10 باشگاه لیگ برتری برای انصراف از مسابقات

خبرگزاری فارس: مدیرعاملان 10 باشگاه لیگ برتری فوتسال اعلام کردند در صورت عدم تغییر در ساختار کمیته فوتسال تیم‌هایشان در نیم فصل دوم به میدان نمی‌روند.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هیئت رئیسه فوتسال با حضور مدیر عاملان 10 باشگاه لیگ برتری، علی کفاشیان رئیس فدراسیون و همچنین عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته فوتسال عصر امروز برگزار شد.
در این جلسه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید ترابیان درباره عملکرد تیم ملی و همچنین شرایط فوتسال توضیحاتی داد. مدیرعاملان باشگاه‌ها نیز هر کدام درباره نقاط ضعف و قوت فوتسال صحبت کردند.
مدیرعاملان باشگاه‌های فرش آرا، میثاق تهران، شهرداری ساوه، شهرداری تبریز، دبیری تبریز، هلال‌احمر تبریز، منصوری قرچک، شرکت ملی حفاری اهواز، صبای قم و راه ساری در این جلسه حضور داشتند. این مدیرعاملان در نامه‌ای خطاب به علی کفاشیان عنوان کردند در صورتی که وضعیت فوتسال تغییر پیدا نکند، در نیم فصل دوم در مسابقات لیگ برتر حاضر نمی‌شوند.
در این نامه عنوان شده فوتسال از وضعیت کمیته به نائب رئیس ارتقا یابد و همچنین در بحث کمیته داوران و انضباطی مستقل عمل کند.
این جلسه در حالی برگزار شد که ظهر امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای عباس ترابیان موافقت کرده و سید رضا افتخاری را به عنوان سرپرست کمیته فوتسال معرفی کرد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
انتصاب‌های جدید در فدراسیون فوتبال

انتصاب‌های جدید در فدراسیون فوتبال

[h=1] انتصاب‌های جدید در فدراسیون فوتبال/میرشاد ماجدی، هوشنگ نصیرزاده و افتخاری حکم گرفتند

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91092112187
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶




میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان، هوشنگ نصیرزاده سرپرست کمیته تدوین مقررات و افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از جلسه هیات رییسه امروز (سه‌شنبه) فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان، هوشنگ نصیرزاده به عنوان سرپرست کمیته حقوقی و تدوین مقررات و افتخاری به سرپرست موقت کمیته فوتسال انتخاب شدند.
همچنین در این جسله صحبت‌هایی درباره‌ی برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون انجام شد اما که با نظر اکثریت اعضا این موضوع به زمان دیگری موکول شد اما قرار شد سه نفر از اعضا به عنوان نمایندگان هیات رییسه در جلسه‌ای با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان شرکت کرده و درباره مسایل و مشکلات فدراسیون با او صحبت کنند؛ هرچند عزیزخادم یکی از اعضا معتقد بود مجمع فوق‌العاده برگزار می‌شود اما در این باره باید با وزیر مشورت شود.
در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تمامی اعضا یعنی علی کفاشیان، سیدهادی آیت‌الهی،‌ فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و حیدر بهاروند به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون حضور داشتند اما سرپرستان انتخاب شده و همچنین عباس ترابیان رییس مستعفی کمیته فوتسال نبودند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آغاز مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال / اوج هیجان در جام حذفی

آغاز مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال / اوج هیجان در جام حذفی

آغاز مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال

استقلال - سایپا؛ نبرد قهرمان با نارنجی‌پوشان/ اوج هیجان در جام حذفی
خبرگزاری فارس: مرحله یک شانزدهم جام حذفی روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال مدعی قهرمانی به مصاف سایپا می‌رود.



به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک شانزدهم جام حذفی در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با برگزاری 9 مسابقه پیگیری می‌شود. 6 تیم نیز از حضور در این مسابقات انصراف دادند تا 6 تیم راحت و بدون دردسر به مرحله یک هشتم صعود کنند. نگاهی به بازی‌های روز پنجشنبه و جمعه می‌اندازیم، بازی‌هایی که می‌توان اوج هیجان را در آنها تجربه کرد زیرا هیچ بازی مساوی نمی‌شود و تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌روند:
استقلال - سایپا؛ نبرد استقلال قهرمان با نارنجی‌پوش مدعی
دیدار دو تیم در هفته دوم لیگ برتر با پیروزی 2 بر یک سایپا به پایان رسید. آن مسابقه اولین حضور جواد نکونام در استقلال بود و هواداران بعد از باخت فرهاد مجیدی را تشویق کردند اما اکنون شرایط کاملا متفاوت است. جواد نکونام در ترکیب استقلال جا افتاده و تیم دوم جدول است و سایپا 26 امتیازی در رده هشتم است. اگر سایپا موفق به تکرار نتیجه بازی لیگ در این بازی شود استقلال وداعی زود‌هنگام با جام حذفی خواهد داشت اتفاقی که بعید است برای مدعی قهرمانی این مسابقات بیفتد. پرویز مظلومی فصل گذشته استقلال را قهرمان جام حذفی کرد و این تیم به آسیا رسید. بنابراین سایپا برای خلق شگفتی و با انگیزه فراوان به میدان می‌آید و شاگردان ژنرال نیز نمی‌خواهند در اولین گام حذف شوند. به همین دلیل این بازی می‌تواند یکی از زیبا‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های حذفی باشد.
سپاهان - فولاد؛ تیم برنده فینالیست می‌شود؟
سپاهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر باید به مصاف تیم سوم جدول برود. بازی سپاهان و فولاد یکی از زیباترین و فنی‌ترین بازی‌های خواهد بود. هواداران اصفهانی اوج هیجان را در این بازی تجربه می‌کنند. دیداری که باید یک برنده داشته باشد برنده این بازی شاید یکی از فینالیست‌های جام باشد.
داماش ایرانیان - داماش گیلان؛ دیداری راحت برای شاگردان درخشان
دو تیم از نظر اسم خیلی شبیه هستند و شاید یک دیدار خانوادگی باشد که در تهران برگزار می‌شود. حمید درخشان که در آخرین دیدار لیگ استقلال را شکست داد دلش نمی‌خواهد وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد آن هم برابر تیمی ناشناس
سایپا شمال - مس سرچشمه؛ خوش سابقه
مس سرچشمه در جام حذفی سابقه خوبی دارد تیمی که دو فصل پیش هم در لیگ برتر بود و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
ذوب آهن اصفهان - ملی حفاری اهواز؛ اعاده حیثیت
ذوب آهن که با فرهاد کاظمی هم نتوانسته از انتهای جدول لیگ جدا شود می‌خواهد در جام حذفی اعاده حیثیت کند و با یک برد در جام حذفی به وضعیت خود حداقل از نظر روحی و روانی سروسامانی ببخشد.
شهرداری یاسوج - مس کرمان؛ نبرد سخت کویرنشینان
شهرداری یاسوج در رقابت‌های حذفی تیم گردن کلفتی است و تیم مس کرمان بازی‌ سختی در یاسوج خواهد داشت. تیم مس اگرچه در پایان نیم فصل اول به رده نهم رسید اما حاشیه‌های زیادی همچنان از آن به گوش می‌رسد.
استقلال اهواز - گهر دورود؛ کار سخت مایلی‌کهن
تیم گهر که با مایلی‌کهن فقط یک امتیاز در لیگ برتر از 4 مسابقه گرفته شاید در این بازی به دنبال کسب اعتبار بیشتر باشد هرچند اخباری که از تیم گهر منتشر می‌شود خیلی مناسب نیست و فریادشیران چند روز پیش از مشکلات مالی فراوان در تیم گهر خبر داد. مگر اینکه بازیکنان تیم گهر بخاطر دل هواداران پرشمار و پرشورشان خوب بازی کنند. مایلی کهن کار سختی در اهواز دارد.
ابومسلم - پیکان؛ پیکان با برد برمی گردد؟
شاید روی کاغذ پیکان برنده این بازی باشد زیرا وضعیتش بسیار بهتر از تیم پرحاشیه ابومسلم است اما جام حذفی جام شگفتی‌هاست.
نیروی زمینی - نفت آبادان؛ جوانان مقابل لیگ برتری ها
نیروی زمینی تیم جوان و دونده‌ای است که باید به مصاف تیم بحران‌زاده و لیگ برتری نفت ْآبادان برود. نفت آبادان که دو سرمربی پرتغالی در نیم فصل اول عوض کرده همچنان در رده هفدهم است. نفتی‌ها نیز برای ادعاده حیثیت بازی می‌کنند.
به گزارش فارس، 6 تیم راه آهن، نفت تهران، مس رفسنجان، صبای قم، فجرسپاسی و تراکتورسازی به دلیل انصراف حریفانشان بدون مسابقه به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرده‌اند.
پرسپولیس و ملوان نیز در روز 29 آذر ماه در ورزشگاه آزادی با یکدیگر بازی خواهند کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مستندات اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان به AFC و فیفا

مستندات اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان به AFC و فیفا

مستندات اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان به AFC و فیفا ارسال می‌شود

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن دلایل اتفاقاتی که در جریان بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان رخ داد مستندات خود را به فیفا و AFC ارسال می‌کند.



به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود گذشت چند ماه از بازی پرسپولیس و سپاهان و اتفاقات آن بازی که موجب بیهوشی و سرگیجه برخی از بازیکنان پرسپولیس شد هنوز دلایل وجود این اتفاق مشخص نشده است این درحالیست که از بازیکنان پرسپولیس آزمایشاتی هم گرفته شد اما نتیجه ای حاصل نشد.
در همین راستا شایعاتی مبنی بر اینکه این آزمایش ها بررسی نشده مطرح شد.
خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همین زمینه با دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری پزشک پرسپولیس صحبت کرد و وی در این باره گفت: پس از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان با کمک پزشکان دیگر آزمایشات مختلفی را از بازیکنانی که آن اتفاق برایشان پیش آمده بود، گرفتیم که مدارک آن هم موجود است.
وی افزود: با وجود گذشت چند ماه به دلیل مشخص نشدن دلیل این اتفاق پس از هماهنگی با مسئولین حقوقی باشگاه و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال قرار است این موضوع را به عنوان یک مورد جالب و عجیب برای بررسی به مجامع علمی دنیا و جهان و AFC و فیفا ارسال کنیم.
چشمه‌سری ادامه داد: ما می‌خواهیم جواب خود را بگیریم که چطور هافبک وسط ما یکباره بی‌حال شده است، البته کسی را متهم نمی‌کنیم اما شواهد و مدارکی که ما داریم این موضوع را مشخص می‌کند. می‌خواهیم از آزمایشگاه‌های بزرگ دنیا این موضوع را استعلام بگیریم چون اتفاق نادری افتاده که می‌خواهیم با علت‌یابی کاری کنیم که دوباره تکرار نشود.
وی خاطرنشان کرد: آزمایشاتی را که در ایران گرفتیم اگر یک قرص معمولی هم بازیکنان خورده باشند، مشخص خواهد کرد که در این قرص چند میلی‌گرم اجزای تشکیل‌دهنده قرص است. من باز هم از دوستان آزمایشگاهی پس از یکی دو بار آزمایش خواستم اگر امکان دارد، این آزمایشات را حتی به صورت دستی پیگیری کنند اما همه چیز منفی بود، حتی به ایزیو استار بازیکنان نیز رجوع کردیم که آیا چیزی داخل آن بوده یا خیر ولی باز هم به نتیجه‌ای نرسیدیم.
پزشک پرسپولیس ادامه داد: من برای برخی‌ها که اعلام کردند این نمونه‌ها گم شده و ما به همین دلیل پیگیری‌های لازم را نکردیم، متاسفم. لزومی ندارد پیگیری‌های علمی خودمان را که محرمانه است، فاش کنیم اما از این بحث هم کنار نمی‌کشیم و با پیگیری‌هایی که داریم سعی خواهیم کرد پس از هماهنگی‌های لازم و صحبت‌ها با استادان حقوقی این موضوع را از آزمایشگاه‌های بزرگ دنیا با ارسال آزمایش‌ها، آب‌های خورده شده و تمام مواردی که در رختکن بازیکنان خوردند و حتی غذاهای آنها پیگیری کنیم. چون این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده بود.
پزشک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مهدوی‌کیا خواسته بود تا این نمونه‌ها را به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال کنند، گفت: همه دوست داشتند تکلیف این موضوع روشن شود که ما هم پیگیر هستیم.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و صبا جریمه شدند

پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و صبا جریمه شدند

پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و صبا جریمه شدند




خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۴ تیم لیگ برتری را جریمه نقدی کرد.



  • Tweet



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم صبا قم و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هفدهم به میزبانی کرمان برگزار شد که تیم صبا قم با دو دقیقه تاخیر در نیمه دوم بازی وارد زمین شد. طبق بند 11 ماده 22 آئین نامه انضباطی باشگاه صبا قم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای تیم تراکتور سازی تبریز و پرسپولیس
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر در تهران برگزار شد که تماشاگران تیم پرسپولیس مرتکب تخلفاتی شدند.
بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به تخلفات تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز، این باشگاه نیز به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تاخیر دو دقیقه‌ای تیم تراکتورسازی در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم، باشگاه به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی
دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هفدهم برگزار شد که تیم ملوان با شش دقیقه تاخیر در نیمه نخست و یک دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین مسابقه شدند. بر همین اساس باشگاه ملوان بندر انزلی به پرداخت 21 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخلفات تماشاگران تیم ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
آتیلا حجازی: حتما ما برای تشویق حجازی از تهران خط داده بودیم!

آتیلا حجازی: حتما ما برای تشویق حجازی از تهران خط داده بودیم!




وارش اسپرت - تارنمای هواداران داماش گیلان:
بازی پایانی نیم فصل اول حواشیِ زیادی از سوی مسئولین استقلال به همراه داشت. از تعویق بازی با لابی گرفته تا ادعای واهی کادرفنی استقلالی مبنی بر فحاشی هوادارن داماش ، که در این بین تشویق ناصر حجازی توسط هواداران داماش نیز گویی به مذاق استقلالی ها خوش نیامد. همچنین در عکس فوق مشاهده می کنید که برخلاف ادعای استقلالی ها ، عکس ناصر حجازی توسط هواداران این تیم به استادیوم آورده شده بود!


آتیلا حجازی، بازیکن سابق استقلال رشت و پسر ناصر حجازی در گفتگوی اختصاصی با وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان از ابراز محبت هواداران داماش به پدرش تشکر کرد و مواردی را خاطرنشان کرد که در ادامه می خوانید:

varesh-sport.com : به گفته ی مسئولان استقلال،در بازی داماش و استقلال فحاشی انجام شد و معتقد بودند تشویق ناصر حجازی هم به حاشیه کشیدن استقلال بود. نظر شما چیست؟
من سال قبل با استقلال به رشت آمدم و از سوی هواداران داماش هیچ گونه توهینی ما نشد...هواداران استقلال هم تیم خود را تشویق کردند و هواداران هر دو تیم هم ناصر حجازی را تشویق کردند؛ حالا نمی دانم چه اتفاقی در این یک سال افتاده است که آقایان ادعا می کنند فحاشی شده است ضمن اینکه ابراز محبت هواداران داماش به پدرم هم که برای اولین بار نبوده است! کادرفنی سابق استقلال هم می توانند شهادت بدهند.


varesh-sport.com : ناصر حجازی در رشت نتایج خوبی نگرفت،اما همواره مورد توجه رشتی ها بوده است .آیا این محبوبیت و تشویق سرمربی سابق این تیم،باید به مذاق کادرفنی استقلال خوش نیاید؟

در این مورد نمی خواهم چیزی بگویم فقط لازم است در یک مورد توضیح دهم ؛ موبایل پدرم هم چنان روشن است و افراد زیادی پیام می دهند و زنگ می زنند.قبل از این مسباقه ده ها زنگ و پیام به گوشی پدرم شد و از من پرسیدند بنر ناصرخان را می خواهیم به عضدی ببریم و نظر شما چیست؟که من گفتم نه می گویم ببرید و نه می گویم نبرید!
بعد از مسابقه هم خیلی ها زنگ زدند و من از آن ها تشکر کردم، ولی باید واقعیتی را بگویم که پدرم در رشت نسبت به شهر های دیگر بیشتر تشویق شد که این نشان از خود جوش بودن این تشویق ها داشت چون وقتی پرسپولیس و استقلال به شهرستان های می روند،آن قدر هوادار به استادیوم می رود و شور و شوق دارند که لیدرها نمی توانند تاثیر بسزایی در این شور و شوق داشته باشند و تشویقِ ناصر حجازی با این گستردگی نشان از علاقه قلبی مردم رشت به پدرم داشت.

varesh-sport.com : اما مسئولین استقلال عقیده ی دیگری دارند...!
حتما ما برای تشویق حجازی از تهران خط داده بودیم!!

varesh-sport.com : بگذریم،شما سابقه بازیگری در استقلال رشت را دارید و شرایط آن زمان سکوهای رشت در خاطرتان است ولی اکنون شرایط عوض شده است و سکوهای استادیوم رشت در بازی با استقلال و پرسپولیس در اختیار هواداران داماش است،در این مورد چه نظری دارید؟
اینکه مردم رشت در مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس ، از تیم شهر خود حمایت می کنند خوشحال کننده است و شاید هم عده ای تعلق خاطر به استقلال و پرسپولیس داشته باشند اما شور و شوق اکثر مردم گیلان به داماش است و من هم با آنکه در آینده ممکن است این جو به برعلیه من باشد ، از این شور و شوق خوشحالم.
باید در اینجا نکته ای را متذکر شوم که تشویق تیم خودی، کری خوانی و سوراخ گفتن ها بر علیه تیم حریف جزئی از فوتبال است. درعوض توهین و فحاشی در همه شهرها قابل محکوم کردن است اما اگر منظور آقایان این است که کری خوانی و سوراخ گفتن ها وجود نداشته باشد، این قابل قبول نیست!

تهیه گزارش:رادنی دیدار
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دربی هفتادوششم 6 بهمن‌ ساعت 15 برگزار می‌شود

دربی هفتادوششم 6 بهمن‌ ساعت 15 برگزار می‌شود

دربی هفتادوششم 6 بهمن‌ ساعت 15 برگزار می‌شود



خبرگزاری فارس: دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس 6 بهمن‌ از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.



  • Tweet



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
تیم پرسپولیس در هفته هجدهم روز سه‌شنبه پنجم دی، ساعت 17:30 میزبان صنعت نفت آبادان است.
قرمزپوشان در هفته نوزدهم روز یکشنبه دهم دی از ساعت 15 در شیراز به مصاف تیم فجرسپاسی می‌روند.
سرخپوشان در هفته بیستم روز جمعه پانزدهم دی از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم گهر درود خواهند بود
. روز یکشنبه بیست و چهارم دی از ساعت 15:30 در هفته بیست و یکم میهمان صبا در قم هستند.
تیم پرسپولیس همچنین روز جمعه بیست و نهم دی در ورزشگاه آزادی از هفته بیست و دوم به مصاف تیم داماش می‌رود و در هفته بیست و سوم نیز روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی میهمان رقیب سنتی خود خواهند بود.
 

Similar threads

بالا