فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص)

s.j.khataeepour

کاربر بیش فعال
اولا پیامبر "یکی" نیست!!

ثانیاً این حکم فقط تو دین اسلام مطرح نشده! تو کتاب مقدس و اوستا و سایر ادیان هم این حکم لازم الاجراست!!

ثالثاً اینجا بحثِ دین مطرحه نه فرد! کسی که به مقدسات دینی توهین میکنه و بزرگترین فرد اون دین رو ساب میکنه در واقع داره به اصل اون دین توهین میکنه!ستون خیمه ی یک دین همون مقدساتشه، بنابر این اون فرد با حمله به مقدسات یک دین داره به قلب اون دین و اون آیین حمله میکنه!

الان کسی خدایی نکرده زبونم لال!!! به پدر شما توهین کنه چه حالی میشی؟ آیا دلت نمیخواد دست بندازی دهنشو جر بدی؟!(ببخشید اینطوری میگم میخوام میزان خشم رو نشون بدم!)

حالا یه آدمی میاد راحت و بی دغدغه! بزرگ دین ما رو ساب میکنه و هرچی میخواد بهش نسبت میده!! اونم فردی رو که مسلمانان معتقدند با ذات اقدس الهی در ارتباطه و پدر امته!! حالا به نظرت ما با این آدم همون طوری برخورد کنبم که شما با اون فردی که به پدرتون توهین کرده برخورد میکنید؟؟ یا کمتر؟؟!!

معلومه بیشتر!!چون قطعاً محمد(ص) شأنش بسیار بالاتر از یک فرد عادیه!!

سلام.


1-پیامبر یکی نیست؟ پس چند تاست؟

2-من فکر میکردم که این جور احکام فقط در اسلامه. ممنون که اطلاع دادی که گرد اوستا و تورات و انجیل هم باید خط کشید.

3-قبول. پیامبر ستون دین. حالا چرا کسی که به ستون یک دین حمله کنه باید بمیره؟؟

4- خب خیلی ها ناراحت میشن. بعضی ها کمتر، بعضی ها بیشتر. حتی اگه من از اون قاطی ها باشم و طرف رو بکشم، وقتی برم دادگاه بهم نمیگن دیواانه: بابت رو فحش داد. تو هم فحش میدادی. چرا کشتیش؟؟
5- اینکه شما یکی رو خیلی بزرگ میدونید درست. قبول . اما بزرگ دونستن شما دلیلی بر اینه که ساب طرف رو بکشید؟ مثلن اگه من بابام رو خیلی خیلی قبول داشته باشم و اونوقت برم کل ایل و خاندانه اونی که فحش داده بهش رو بکشم، کارم موجهه؟ تنها به این دلیل که "من" پدرم رو "خیلی قبول دارم؟

بعدشم برای من شان بابام از پیامبر بسیاااااار بالاتره.
 
  • Like
واکنش ها: ?Why

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بچه ها بیخیال
خودتونو ناراحت نکنید
اونم سر حرفای بچه گانه که منطق پشتش نیست
بیخیال.
هیچکس نمیتونه منطق و باور های کسیو عوض کنه.فقط این وسط درک ادما و حقیقتشون برای بقیه معلوم میشه
 

apn1388

کاربر بیش فعال
راه كارهاي موفقيت در گفتگو و مجادله احسن:

راه كارهاي موفقيت در گفتگو و مجادله احسن:

- هدف ما از مباحثه بايد روشن گري باشد نه محكوم كردن يكديگر.
- نبايد كاري كرد كه طرف مقابل به لجبازي و عناد بيفتد و يا عصباني گردد.
- براي ردكردن افكار مخاطب نبايد از افكار باطل و غلط استفاده كنيم.
- ازدشنام دادن و فحش دادن پرهيز نمائيم.
- ازسوء تعبير عبارات و كلمات طرف مقابل پرهيز كنيم.
- از بكار بردن كلمات و عبارات زشت و بي عفتي در كلام اجتناب كنيم.
- به شخصيت مخاطب توهين ننمائيم.
- ازصداي بلند و تند و خشن دوري كنيم.
- از حركات ناپسند سر و دست و چشم و ابرو و ساير اعضاي بدن كه بيزاري بوجود مي آورد، خودداري كنيم.
- به صحبت هاي طرف مقابل خوب گوش كرده و سخن او را قطع نكنيم.
- به عقايد و افكار مخاطب احترام بگذاريم.
- بحث را طولاني نكنيم.
- پس از ارائه دلائل خود، چنانچه طرف گفتگو قانع نشد، بحث را ادامه ندهيم و پافشاري و تكرار ننمائيم.
- از مخاطب، اقرار نگيريم كه آيا قانع شديد يا نه؟
- انتظار نداشته باشيم كه بگويد من روشن شده يا قانع شدم.
- شما نيز در عقايد و افكار خود مدعي نباشيد كه حق با من است.
- مي توانيد از عبارت هاي معتدل استفاده كنيد مانند:
اين طور بنظر مي رسد، شايد اين چنين باشد، آيا مي شود جور ديگري باشد، اين طور هم ممكن است گفته شود و...
- با افراد نادان، مغرور، متكبر، ناسزاگو، بددهن، بدبين، بدسابقه و آدم هاي شكاك، مجادله نكنيم.
 

apn1388

کاربر بیش فعال
ما ديدگاههاي خود را با دلايل روشن و با احترام كامل به مخاطب ارائه دهيم و چنانچه وي قانع نشد، دنباله بحث را نگيريم و اصرار نداشته باشيم كه در نهايت بخواهيم او را محكوم كرده و نظرش را تغيير دهيم. بلكه گفت و گو را به پايان برسانيم و هر دو طرف با احترام بر عقايد و نظريات خود باقي بمانند. لكم دينكم ولي دين (كافرون 6)
 

apn1388

کاربر بیش فعال
يك نمونه از مباحثه صحيح (جدال احسن)

يك نمونه از مباحثه صحيح (جدال احسن)

در مجلس مباحثه اي كه مأمون براي علماي مذاهب و اديان تشكيل داده بود و حضرت رضا(ع) نماينده مسلمانان بود، بين حضرت رضا(ع) و عالم مسيحي درباره الوهيت يا عبوديت عيسي(ع) بحث در گرفت. عالم مسيحي براي عيسي(ع) مقام الوهيت و فوق بشري قائل بود، حضرت رضا(ع) فرمود: عيسي مسيح همه چيزش خوب بود جز يك چيز و آن اين كه برخلاف ساير پيامبران به عبادت علاقه اي نداشت. عالم مسيحي گفت از تو اين چنين سخن عجيب است، او از همه مردم عابدتر بود.
همين كه حضرت، اعتراف عبادت عيسي رااز عالم مسيحي گرفت، فرمود: عيسي(ع) چه كسي را عبادت مي كرد؟ آيا عبادت دليل عبوديت نيست؟ آيا عبوديت دليل عدم الوهيت (مقام خدايي) نيست؟ به اين ترتيب امام(ع) با استفاده از امري كه مقبول طرف بود، البته مقبول خود امام هم بود، او را قانع كرد.

آشنايي با علوم اسلامي (منطق و فلسفه)، شهيد مطهري، صدرا، ص 511

 

apn1388

کاربر بیش فعال
ظهور اسلام در پرتو مجاهدت‌هاي نبي اعظم(ص) نقطه عطف تاريخ بشري است، كه دستاوردهاي بي‌شمار، پيشرفت همه جانبه تمدن كنوني را فرا روي بشريت قرار داده است. كمترين دستاورد اين شجره پاك آسماني گسترش خواندن، نوشتن و عالم‌گير شدن علوم در جهان اسلام و انتقال اين علوم ابتدا به اسپانيا، ايتاليا، آلمان، انگلستان و... ساير ملل و دول اروپا و سپس همه جهانيان شد، به طوري كه بدون اين نقطه عطف آسماني هرگز تمدن‌هايي چون روم، مصر و ايران باستان راهي به تمدن كنوني نداشتند. دلايل تاريخي اين حقيقت غير قابل انكار بي‌شمار است: يكي از اين دلايل اقرار مكرر دانشمندان اسلامي و خصوصاً غير اسلامي و اروپايي به اين حقيقت عظيم است كه نمونه كوچكي از آن را مي‌گوييم.

دانشمندان به نام اين جوامع بر خلاف تلاش‌هاي مذبوحانه و توهين آميز نه تنها پيامبر اسلام را از بزرگان طراز اول تمدن ديني مي‌دانند، بلكه با صراحت تمام بر جهاني شدن دين اسلام ـ به علت مزاياي بي شمار آن ـ اقرار نموده‌اند. و شايد توجه به اين واقعيت‌ها توهين كنندگان را به درد آورده و آن‌ها را به ورطه بي فرهنگي و توهين كشانده است.
 

apn1388

کاربر بیش فعال
پیامبری چونان محمد شایسته آن است که از آیین وی پیروی شود و برای پذیرش رسالتش بر یکدیگر پیشی گرفت زیرا دعوت شریف او بر شناخت آفریدگار و تشویق به امور خیر و باز داشتن از زشتیها استوار است وهمه آنچه برای بشریت به ارمغان آورده زیبا و خوبی آفرین است.

(گوستاو لوبون، دانشمند فرانسوی)
 

apn1388

کاربر بیش فعال
كارل ماركس، فيلسوف، سياستمدار و انقلابي آلماني الاصل در قرن 19 با درك عميق از شخصيت پيامبر عظيم الشأن اسلام چنين اظهار مي‌دارد: محمد مردي بود كه... از ميان مردمي بت پرست با اراده آهنين برخاست و آنان را به يگانه پرستي دعوت كرد و در دل‌هاي ايشان جاوداني روح و روان را بكاشت، بنابراين او را نه تنها بايد در رديف مردان بزرگ و برجسته تاريخ شمرد، بلكه سزاوار است كه به پيامبري او اعتراف كنيم و از دل و جان بگوييم كه او پيامبر خدا بوده است.
 

apn1388

کاربر بیش فعال
من زندگی این مرد شگفتی آور را بررسی کرده وبه این اعتقاد رسیده ام که باید اورا نجات بخش بشریت نامید و بر این باورم که اگر فرصت برای مردی همانند او فراهم شودو به تنهایی حکمران دنیای جدید گردد تو فیق خواهد یافت آن را با شیوه ای مسالمت آمیز بر طرف کند .
(برنارد شاو، نویسنده ایرلندی)
 

apn1388

کاربر بیش فعال
محمد با برجستگی بی نظیر و تعلیمات پر معنایش توانست اندیشه را با عمل جمع آورد و پیامبری با هوش و قانونگذار و گستراننده عدالت در میان مردم بود .

(ماکس سایکس نویسنده انگلیسی)
 

apn1388

کاربر بیش فعال
تولستوي نويسنده وفيلسوف اخلاق گراي معروف روسيه كه آموزه هايش سر مشق رهبران بزرگ سياسي در جهان بوده است در كتاب اسلام وعرب دكتر گستاولوبون صفحه 154و159 نظريه صائبي در مورد پيامبر اسلام بشرح زير دارد كه موضوع آن ماهيت و انگيزه پشت پرده كاريكاتورهاي توهين آميز غرب را بر ملا مي سازد.
تولستوي كه سر مشق افرادي همچون گاندي بوده چنين ميگويد : شخص شخيص پيامبراسلام سزاوار همه گونه احترام واكرام ميباشد . شريعت پيغمبر اسلام بعلت توافق آن با عقل و حكمت در آينده عالمگير خواهد شد
 

apn1388

کاربر بیش فعال
ولتر فرانسوي در كتاب اسلام از نظر ولتر صفحه 28و 53می گوید: حضرت محمد بي گمان مردي بسيار بزرگ بود . وي جهانگشايي توانا، قانونگذاري خردمند , سلطاني دادگر و پيامبري پرهيزگار بود .او بزرگترين نقشي را كه ممكن بود در مقابل چشمان مردم عادي ايفا كند، در روي زمين ايفا كرد .
 

apn1388

کاربر بیش فعال
دانشی که ما اروپاییان داریم تماماً از مشرق نش‍أت گرفته است، آن ها که این دانش را نخست به یونانیان( مردمی مغرور و متکبر) منتقل کردند، که این رومیان به سهم خود از آنان استفاده کردند و پس از آن که بربریت و توحش در سراسر جهان غرب گسترش یافت، مسلمانان با فتوحات خود بار دیگر آن دانش را در اروپا رواج دادند و همه این ها را مدیون محمد(ص) هستیم.سیمون آکلی، خاورشناس انگلیسی
 

apn1388

کاربر بیش فعال
وقتی محمد(ص) دعوت خود را در مکه آغاز کرد، قبایل عرب در تضاد و از هم گسستگی دائمی به سر می بردند. هر قبیله ای قوانین داخلی خود را برپاداشته و در جنگ دائمی با سایر قبایل به سر می برد. اتحاد معنای خود را از دست داده و زندگی در لوای یک قانون همسان که بتواند جایگاه آن ها را در تمدن جهان مشخص سازد، غیرممکن به نظر می رسید. حجازگویی محکوم به بربریت و خشونت بود و هیچ نشان و رنگی از تمدن در آن یافت نمی شد. 23 سال بعد، وقتی محمد(ص) در 8 ژوئن 632 از دنیا رفت، توانسته بود کلیه قبایل عرب را به دور یک پرچم گرد آورد. این واقعه ای گران به حساب می آمد. با آن که بسیاری از اعراب بدوی(صحراگرد) هنوز در دنیای بت پرستی خود در خفا به سر می بردند. محمد(ص) نیز این را به خوبی می دانست، اتحاد آنان عملی و غیرقابل گسستن شده بود. محمد(ص) نیز این را به خوبی می دانست، اتحاد آنان عملی و غیرقابل گسستن شده بود. محمد(ص) دارای ذوق و استعداد سیاسی خیلی بالایی بود. او شرایط داخلی زندگی آن ها را به کلی عوض کرد و ضمن رهایی از خشونت های بی حاصل و پراکندگی قبیله ای، هویت جدیدی برای قوم عرب ایجاد نمود. آن ها فرهنگ اصیل خود را بازیافته و تحت رهنمودهای محمد(ص) به آنچنان باوری رسیدند که در ظرف مدت صدسال، امپراطوری عرب از جبل الطارق تا هیمالیا وسعت یافت.کارن آرمسترانگ، نویسنده و محقق آمریکایی
 

apn1388

کاربر بیش فعال
دورانی که محمد(ص) در آن ظهور کرد، تاریک ترین دوران بود، روزگاری که تمدن تمام کشوره، از بلاد غول میرو گرفته تا شهرهای هند همه به هم ریخته و مضطرب بودند. نام او محمد(ص) بود. یهودیان به وعده کتاب شان منتظر شخصی به این نام بودند.امیل درمنگهام، اسلام شناس فرانسوی
 

apn1388

کاربر بیش فعال
در عصری که انحطاط روزافزون آن قسمتی از قلمرو سابق امپراطوری "دقیانوس" را در بر گرفته بود، یک مرتبه از دل بیابان ها، دشمن سرسخت امپراطوری پیر و فرسوده (و ممالک جدید) عربی به پاخاست و روز به روز پشرفت های محسوسی کرد. پیشرفت او چنان بود که گویی فقط عنایت دائمی خداوند است که لشکرهای با اخلاص آن را به سوی جهاد و پیروزی حتمی سوق می دهد، به گونه ای که پس از فتح سوریه و مصر چیزی نگذشت که امپراطوری ساسانیان را به هم ریخت و جانشینان کنستانتین را که بلاد بسیاری از دست شان رفته بود، با چنین خطری مواجه ساخت. این نهضت به ره بری یکی از بازرگانان قبیله قریش به نام ابوالقاسم محمدبن عبدالله آغاز شد. پیامبر تازه که در جوانی ثروت نداشت، در کاروان های تجاری که به سوریه و جنوب شبه جزیره عربی می رفتند، شرکت داشت.ادوارد دومیلی، دانشمند ایتالیایی
 

apn1388

کاربر بیش فعال
محمد(ص) به عنوان انسانی سواد نیاموخته(امی)، آن چنان که در قرآن نیز به همین صورت وصف شده، اهل خواندن و نوشتن نبود. او که توانایی خواندن و نوشتن را تنها هنگامی فراگرفت که کلام خدا در غاری دورافتاده بر فراز بیابان های مکه بر او هویدا شد. نزدیکی محمد(ص) به خدا، پیوند او با واقعیات برین، همه و همه محصول ذات پاک و بکر او در مقام مردی صحرانورد بود.ماریا ریکله، شاعر معروف آلمانی
 

apn1388

کاربر بیش فعال
در طول تاریخ، مسیحیان و مسلمانان همیشه با خشونت و سنگدلی خاصی با هم برخورد کرده اند، که در این میان ما چاره ای نداریم جز آنکه خود را به عنوان متجاوز مقصر بشناسیم، چرا که آنان در همه اعصار مهیای آن بوده اند تا به احترام شارع آسمانی دین ما مسیحیان به مصالحه های کلانی تن بدهند. در حالی که ما در برابر آن ها و پیامبرشان کاملاً اهانت آمیز و شنیع عمل کرده ایم و حتی یک امتیاز به سود آن ها روا نداشته ایم. کلیساهای شرقی مورد حمایت مسلمانانند و مجازند که مناسک دینی خود را به جای آورند، اما در اروپا... حتی مرگ را بر حمایت از فرقه مسلمان و اجازه به جای آودن آزادانه شعائر دینی شان ترجیح می دهند. ما به محمد جفا کرده ایم.هنری بولینگ بروک، دانشمند آلمانی
 

apn1388

کاربر بیش فعال
محمد(ص) مرد بسیار بزرگی بود که بزرگ ترین مذاهب را برای بشر به ارمغان آورد. محمد(ص) برای اعراب دینی جدید آورد و به آن ها آموخت که خدای یگانه را پرستش کنند.بی شک، محمد(ص) بسیار بزرگ بود و مردانی بزرگ نیز در دامان فضل و کمال خویش پرورش داد. او قانون گذاری خردمند، سلطانی دادگستر و پیامبری پرهیزکار بود و بزرگترین انقلاب های روی زمین را پدید آورد.در وجود محمد(ص) چیز عجیبی است که بسیار پسندیده و دل نشین است. او انسان را به تعجب و تقدیر وا می دارد، به این که با جان خود در این نبردها، به تنهایی در مقابل آن همه مردم مشرک که در برابر او بودند و می خواستند افکار او را ازبین ببند، ایستادگی کرد و مردم را به عبادت خدای یگانه فراخواند. او سال ها در راه دعوت به خدا شکنجه و آزار را تحمل کرد.فرانسوا ولتر، اندیشمند فرانسوی
 

saba jo00on

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی به طرز فکر دیگران و عقایدشون احترام نمی ذارن !!!
اگر ساکت بشینی ، وجود خودت رو هم زیر سوال می برن
 

scali

عضو جدید
منم میخواستم یه چیزی بگم .

راستش من 4 سال عضو باشگاه هستم ولی تا حالا پست ندادم و تو این مدت از نظرات دوستان تو تاپیک ها

استفاده کردم و چیز یاد گرفتم .

این تاپیک رو که میخوندم هر چی سعی کردم بازم پست ندم نشد که نشد من کل این 14 صفحه رو خوندم .

آدم نمیدونه از بابت فیلم توهین آمیز تاسف بخوره یا از حرف های بعضی از کاربرا .

بعضی پست ها گریه داره مثل مقایسه پدر با پیامبر یا سکوت در مقابل این حرکت از ترس آمریکا و گرانی ها و ......

بعضی از دوستان میگن پرچم آتیش نزنید .شلوغ نکنید . مسالمت آمیز و با فرهنگ رفتار کنید

یکی نیست بگه آخه داداش من اینا فرهنگ حالیشون نیست . کار یه بار دوبارشون نیست که .

یه بار ایات قرآن رو عوض میکنن . یه بار کاریکاتور میکشن . یه بار قرآن میسوزونن و ....

حالا هم فیلم توهین آمیز .این اولیش نبوده مطمئنا آخریش هم نخواهد بود .

بابا یه ذره به خودمون بیایم . ما از بیرون کم تحت فشاریم . کم سر ما بازی در میارن

حالا این وسط بعضی ها تو داخل کشور یه حرفایی میزنن مثل خنجر از پشت میمونه .

انسان غربی لاییک داره میگه نباید به ادیان و پیامبراشون توهین بشه بعدش بعضی ها تو این تاپیک و البته تو

جامعه میگن که حالا ساخته که ساخته مگه چی شده . خودتونو به خواب زدید یا واقعا خوابید .

با این حرف ها چی رو میخواید ثابت کنید ؟ اینکه روشنفکر و متمدن و خواهان آزادی بیان هستید ؟

آزادی بیان یعنی توهین و مسخره کردن ادیان ؟

اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .
 
آخرین ویرایش:

apn1388

کاربر بیش فعال
«پیامبر رحمت (ص) اسوه ی حسنه »

«پیامبر رحمت (ص) اسوه ی حسنه »

لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن کَانَ یَرْجُو اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْآخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِیراً

بر اساس این آیه، پیامبر خدا اسوه ی حسنه نام گرفتن.
اسوه یعنی سر مشق و مقتدا.
عبارت اسوه سه مرتبه در قرآن آمده است. دو مرتبه در مورد حضرت ابراهیم (ع) (ممتحنه/4 و 6)و یک مرتبه در مورد حضرت محمّد (ص) در سوره ی احزاب.
این آیه پیامبر اکرم(ص) را به عنوان انسانی کامل که نیکو ترین سر مشق و الگو می باشد، معرفی می کند. ایشان بهترین الگو در همه امور دنیا و آخرت هستند. در ایمان و اخلاص، در زهد و تقوی، در صبر و استقامت، در توکل و فداکاری، در شجاعت و دلاوری، در نظم و نظافت، در عبادت و خودسازی و خلاصه در تمام اعتقادات، اعمال و گفتار کاملترین سر مشق برای انسانهای جهان هستند و مردم با پیروی از این الگوی نیکو می توانند به سعادت دنیا و آخرت برسند.
 

apn1388

کاربر بیش فعال
راهكار یک کارشناس دینی براي مقابله با توهين به پيامبر اسلام (ص)

راهكار یک کارشناس دینی براي مقابله با توهين به پيامبر اسلام (ص)

راه مقابله با این‌گونه اقدامات، معرفی دقیق و صحیح اسلام است زیرا گمراهی هنگامی مشخص می‌شود که هدایت شناخته شده باشد. در زمینه شناخت پیامبر اسلام فیلم محمد رسول الله فیلم خوبی بود اما باید این روند ادامه پیدا می‌کرد زیرا هر جزء زندگی پیامبر در کتاب‌ها موجود است و می‌توان از آنها در جهت رسیدن به این اهداف استفاده کرد. بر همين اساس باید تمام فعالان فرهنگی مسلمان وارد ميدان شوند و اقداماتی را انجام دهند.وی تاکید کرد: انجام راهپیمایی‌های مودبانه ما در برابر چنین حرکاتی می‌تواند تاثیر بسیار خوب و مثبتی داشته باشد.
 

تیکا

عضو جدید
کاربر ممتاز
...

...

امروز کتاب خاتم انبیاء از بهتاش رو خریدم
به نظرم کتاب خوبیه
البته هنوز تمومش نکردم
پیشنهاد می کنم دوستانی که بدون آگاهی حرف می زنن برن یه کم با این پیامبر بزرگوار آشنا بشن
بعد ببینن به چه عزیزی توهین شده

جالبه خانم کلینتون گفته که اگه بگیریمش ازادی بیان چی میشه
اخه حرف نزنی که بهتره

دوستان هر کتاب خوبی که درباره حضرت محمد خوندین لطفا معرفی کنین که ما هم بخونیم

دوست دارم همه کتابا رو بخونم
 

مسعود.م

متخصص والیبال باشگاه ورزشی
کاربر ممتاز
پیشنهاد می کنم دوستانی که بدون آگاهی حرف می زنن برن یه کم با این پیامبر بزرگوار آشنا بشن
بعد ببینن به چه عزیزی توهین شده

جالبه خانم کلینتون گفته که اگه بگیریمش ازادی بیان چی میشه
اخه حرف نزنی که بهتره

دوستان هر کتاب خوبی که درباره حضرت محمد خوندین لطفا معرفی کنین که ما هم بخونیم

دوست دارم همه کتابا رو بخونم
همان طور که گفتید بیشتر این نظرات به دلیل عدم اشنایی با عقاید و تفکر پیامبر اکرم (ص‏)‏ است به هر حال من هم به دوستان دو کتاب پیامبر شناسی‏‏(رضوانی‏)‏ و فروغ ابدیت‏(ایت الله سبحانی‏)‏ را معرفی می کنم البته همان طور که نشر عقاید شرک امیز به دلیل ایجاد شبهه در عقاید مومنان حرام و غیرقانونی است و به دلیل این که در بعضی تالارهای باشگاه تاپیک هایی با ذکر جزییات این فیلم موهن وجود دارد از مدیران باشگاه انتظار می رود که با این تاپیک ها به مانند تاپیک های سیاسی برخورد کنند
 
آخرین ویرایش:
به نظر من این اعتراضات درست،اما دیگه وحشی بازی نباید کرد امثال اونایی که زدن سفیرو کشتن
بیشترین چیزی که میتونه اسم مسلمونا رو بالا ببره موفقیتیه که میشه تو زمینه های مختلف به دست آورد
یعنی این که جای این که همش به فکر تخریب طرف مقابل باشیم به فکر تقویت خودمون باشیم، "مسلمان" بودن رو تمرین کنیم("مسلمان" در معنی حقیقیش مساویه با "انسان" بس هرکی دوست داره بخونه "انسان بودن رو تمرین کنیم!)
 

JavadMessi

مدیر بازنشسته
بحث فرهنگ و جنبه است عزیزم.
شما اگه به یه آدم متشخص، بدترین فحشها رو بدی، با کرامت باهات برخورد میکنه.

اما با لاتهای سر کوچه چشم تو چشم بشی، جرت میدن.

یکی اومده توهین کرده ، اینها هم میخان جر بدن! دستشونبه سفیر رسید ، جرش دادن. بقیه کشورها هم که ملت دستشون به کسی نرسید! دارن خودشونو جر میدن.

بذار جر بدن. ما که میشینیم کنار، نیگاه میکنیم و :D
مطمئند شما كنار نشسته ايد و فقط نگاه ميكنيد؟؟؟ البته در مورد شكلك آخري كاملا مطمئنم كه همچين حالي داريد;)
خب با كشتن سفير و بقيه انسانهايي كه نقش مستقيم نداشتند مخالفم اين از اين!
ببخش اين مثالو ميزنم ولي براي افرادي كه هيچ عقيده و پايبندي به مكتب و خدايي ندارند و به قول معروف از هر دو جهان آزادند فقط ميشه با اين مثالها تصوير سازي درستي كرد!
عكس يكي از نواميس شما به دست يه كامپيوتري ميفته.طرف بر ميداره عكس رو مونتاژ ميكنه و به دروغ اون شخص رو بازيگر فيلمهاي ... معرفي ميكنه.حالا عكس العمل خود شخص ممكنه در بهترين حالت دعا براي هدايت شدن اون طرف باشه! ضمنا اينو ميدوني كه طرف كلا با خاندان شما لجه يعني فقط دنبال اينه كه آبروي خاندان شما رو به هر شكلي ببره! همچنين دستگاه قضايي به بهانه آزادي بيان اون فرد رو آزاد گذاشته(خواهشا تو مثل مناقشه نكنيد!!) حالا عكس العمل شما؟؟؟
1-طرف انسان آزاد و محترميست خب عشقش ميكشه!!!!
2-ميريد و از او خواهش ميكنيد كه اين كار را نكند ولو يك ميليارد بار!!
3-مغازه اش رو به آتيش ميكشيد!
دوست عزيز شما يا خوابي يا خودت رو به خواب ميزني.مطمئن باش اگر در جواب سيلي اول جوابي ندادي اينها چپ و راستت ميكنند ضمن اينكه اين مثال در مقياس 1 به 1500000000 بود:gol:
 

JavadMessi

مدیر بازنشسته
سلام.


1-پیامبر یکی نیست؟ پس چند تاست؟

2-من فکر میکردم که این جور احکام فقط در اسلامه. ممنون که اطلاع دادی که گرد اوستا و تورات و انجیل هم باید خط کشید.

3-قبول. پیامبر ستون دین. حالا چرا کسی که به ستون یک دین حمله کنه باید بمیره؟؟

4- خب خیلی ها ناراحت میشن. بعضی ها کمتر، بعضی ها بیشتر. حتی اگه من از اون قاطی ها باشم و طرف رو بکشم، وقتی برم دادگاه بهم نمیگن دیواانه: بابت رو فحش داد. تو هم فحش میدادی. چرا کشتیش؟؟
5- اینکه شما یکی رو خیلی بزرگ میدونید درست. قبول . اما بزرگ دونستن شما دلیلی بر اینه که ساب طرف رو بکشید؟ مثلن اگه من بابام رو خیلی خیلی قبول داشته باشم و اونوقت برم کل ایل و خاندانه اونی که فحش داده بهش رو بکشم، کارم موجهه؟ تنها به این دلیل که "من" پدرم رو "خیلی قبول دارم؟

بعدشم برای من شان بابام از پیامبر بسیاااااار بالاتره.
دقيقا اين بحث مشابه تاپيك خودت در مورد ارتداده اگه حرفي براي گفتن داري همونجا ادامه بده تا جوابت رو بدم!
 

JavadMessi

مدیر بازنشسته
دوستاني كه ميخواند انتخابات گزينشي خودشون رو از بعضي كتب تاريخي نشر بدن و فكر كنند كه آره تفكرشان(!) پيروز شده تو تاپيك خودشون چون اگه باز هم تاپيك منحرف بشه به شدت برخورد ميكنم با هر دو طرف هستم
 
بالا