کلوپ طرفداران پرسپولیس

azera46

عضو جدید
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
پرسپولیس



می نویسم روی قلب سرخ خود

ای تو ارام دل و جان پرسپولیس

می زند فریاد قلب سرخ من

تا ابد دوستت دارم پرسپولیس

خوش ترین رنگ زمانی پرسپولیس

در نورد ایران،چو طوفانی پرسپولیس

مستطیل سبز جولان گاه توست

صدر جدول،قهرمانی راه توست

گر که باشد لیگ ایران چون صدف

در میانش دُر غلطان،پرسپولیس

اس اس تهران را از جا بکن

ان سپاهان را گلی زیبا بزن

ذوب و سایپا و صبا مدهوش کن

ان تراکتور را همی خاموش کن

جان مولا غیرتت را رو نما

خوش نشین برصدر جدول دلربا
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رویانیان: هیچ بازیکنی از من نخواسته مانوئل را برکنار یا مایلی را مربی کنم

کانون هواداران پرسپولیس : رویانیان می‌گوید در دوره مدیریتش در پرسپولیس، یک ریال هم بدهی نداشته است.


محمد رویانیان در گفت و گویی از تمام شایعاتی سخن می گوید که این روزها دور و بر پرسپولیس شنیده می شود. او می گوید تنها پشت گرمی اش به حمایت هواداران است و خیال همه را راخت می کند:« تا آخر فصل از مانوئل حمایت می کنم ، هر اتفاقی هم که بیفتد مهم نیست. خوشحالم که هواداران فهیم تیم با من هستند و پشت خدمتگذارشان را خالی نکرده اند.»



*از بازی های دیروز لیگ دوومیدانی شروع کنیم. رفتن شما و پرسپولیسی ها به ورزشگاه ، هیجانی به این لیگ داده بود؟!


-اگر می گوییم باشگاه باید واقعا یک باشگاه باشیم. همه چیز ورزش کگه فقط فوتبال نیست. اینکه یک قهرمان ملی و جهانی در پرسپولیس باشد افتخاری برای همه ماست. آن هم قهرمانی که یک شرکت آمریکایی به بهانه تحریم ها قراردادش را با او لغو کرده و حالا یک برند داخلی ، یک تیم معتبر و محبوب داخلی به کنار این قهرمان می رود و نمی گذارد تنها بماند ، این یعنی باشگاه داری. اینکه او باورش می شود در همین کشورمان برای کارش ارزش قائل می شوند و به او بها می دهند. الان هواداران ما هنوز نمی دانند برای تشویق قهرمانان ملی شان کجا باید بروند . ما دنبال این هستیم تا این فرهنگ را نهادینه کنیم . هوادارمان می تواند به یک پهلوان ملی افتخار کند. کسی که می رود و با نام پرسپولیس قهرمان مهمترین رشته های ورزشی انفرادی جهان می شود ، در المپیک افتخار می آفریند و ... همه چیز ورزش که نباید فقط در فوتبال خلاصه شود .باید به فکر راهکارهایی باشیم که غرورآفرینی کنیم. تا کی باید همه برای یک قهرمانی در لیگ فوتبال همدیگر را بزنیم. دست به هر ترفندی زده شود تا یک قهرمانی بدست بیاید که آخرش هم معلوم نیست آن قهرمانی بدست آمده واقعا درست است یا نه!



*فکر کنم منظورتان این شوک تماس های مشکوک به بازیکنان پرسپولیس باشد؟


-واقعا آنچه اتفاق افتاد ، کار بدی بود. 4 هفته است که به 3 یا 4 بازیکن ما مدانم زنگ می زنند و می خواهند آنها را در برابر تیم قرار بدهند. واقعا نمی فهممم کمک مربی تیم رقیب ما چرا بین دو نیمه و در رختکن به یار جوان ما گفته اگر می آمدی تیم ما الان فیکس بودی . حرفی که یک بازیکن جوان را تحریک می کند و حاصلش می شود این اتفاقات. از مدیر سابق تیم گرفته تا مسئولانی که در پرسپولیس بودند در این هفته ها مدام چنین رفتارهایی را با بازیمکنان تیم ما تکرار کردند. چند نفری از بچه ها که تجربه بالایی دارند ، ضربه نمی خورند اما یکی که جوانتر است ، تحت تاثیر قرار می گیرد و با یک مصاحبه همه چیز به هم می ریزد. آقایان مدام نشستند علیه تیم و سرمربی اش حرف می زنند. این کجایش حرفه ای است. با رویانیان مشکل دارید چرا به بازیکن از سرمربی تیم بد می گویید و جو تیم را به هم می ریزید؟ این تیم که مال من نیست، پرسپولیس تیم مردم است و با این کارهای تان دارید شیرازه تیم را به هم می ریزید. با 4 بازیکن موثر ما تماس گرفتند و حرف هایی زدند که واقعا آدم تعجب می کند . چطور این قدر راحت هم از این می گویند که پرسپولیس را دوست دارند.این ها از سر دلسوزی نیست.


*شاید شرایط طوری پیش می رود که مجبور شوید سرمربی تیم تان را عوض کنید؟!


-متاسفانه همه در این فوتبال نتیجه گرا شدند. همه وقتی پای میز کارشناسی می نشینند از ثبات حرف می زنند از اینکه نباید نتیجه گرا بود و اینکه باید برای پیشرفت فوتبال زمان در اختیار کادر گذاشت اما از اولین شکست انتقادها را شروع کردند. حتی آنها که شعار می دهند که نباید نتیجه گرایی کنیم. چیزهای ریز را زیر سئوال می برند. همه در این مملکت نتیجه گرا هستند. برای اینکه فرصت نفس کشیدن هم در اختیار ما نگذارند ، بهانه های ریز و درشت می گیرند. اگر به من دو سال وقت بدهند می توانم ساختارسازی کنم. در این مدت همه کارشناسان و کارشناس نما ها به من تاختند اما جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم . آنها تنها گروهی بودند که مثل مرد پشتم ایستادند و از تلاشی که برای شان می کردیم حمایت کردند. من تصمیماتم را بر اساس خواست مردم گرفتم و آنها هم به همین دلیل از من حمایت کردند چون شاهد اتفاقاتی که می افتد ، هستند و خیلی خوب مسائل را آنالیز می کنند.من از مانوئل حمایت می کنمچون اخراج مربی یعنی تراژدی فصل قبل.


*ولی الان زیر فشارید تا مربی ایرانی بیاورید؟


-مربی ایرانی؟ در پرسپولیس این چند ساله مگر استیلی یا دایی نبودند؟ هر کس را بیاورم می زنندش . الان بهترین کار استفاده از مانوئل است تا زمان عبور از بحران. من توجهی به این جوسازی ها ندارم. ولی باید فرهنگ سازی کنیم که 2 سال دیگر مربی ایرانی بیاوریم. امسال راهی نداشتم. کدام مربی ایرانی را می آوردم که شرایط اینی که هست نشود؟ من از بین خارجی ها یکی از بهترین ها را آوردم . مانوئل مرد سال آفریقا و پرتغال بوده. این همه موفقیت در کارنامه اش نمی تواند اتفاقی باشد. اینجا اگر به دست انداز افتادیم باید به عواملی بپردازیم که نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد. طوری درباره اش می گویند که انگار یک آدم بی کارنامه است.



*روزنامه ها حتی از جبهه جدیدی در انتقاد از مانوئل نوشتند. یکی از روزنامه ها نوشته بود کادرفنی تیم ملی هم از مربی پرتغالی تان انتقاد دارند؟


-من هم شایعات این طوری را شنیدم وقتی مدیران سابق زنگ می زنند و می گویند این که شایعه شود در تیم ملی هم این اتفاق می افتد ، نباید تعجبی از بروز شایعه اش داشت ولی من باورم نمی شود کروش چنین کاری را انجام بدهد. او یک مربی حرفه ای است. وقتی از لبنان برگردد با او تماس می گیرم و به دیدنش می روم. باید شخصا از او در این باره بپرسم. حتما به دیدنش می روم با او حرف می زنم البته باورم نمی شود که او چنین کاری کرده باشد. البته این شایعات دور و بر کارهای من همیشه هست. موج جدید انتقادات شان شده شایعه درباره انتخابات. من کجا و کاندزداتوری ریاست جمهوری کجا؟ من یک سربازم. یک خادم ، من سرباز ولایتم و بی اذن ولی هیچ کاری را انجام نمی دهم. همین جا و خیلی قاطع می گویم در هیچ انتخاباتی کاندیدا نمی شوم ، نه ریاست جمهوری ، نه مجلس و نه شوراها تا خیال آقایان راحت باشد.



*یکی از گلایه های تان مدام از فضای فوتبال است؟


-ورزش و به خصوص فوتبال خیلی خراب است.گفتم این نتیجه گرایی چرخه مسموم دلالیسم به راه انداخته و هرچه در این سیستم پول می ریزیم بلعیده می شود. من می گویم آقای وزیر 2 سال این فوتبال را تعطیل کنیم و آن را از نو بنا کنیم. ادبیاتش ، ساختارهایش ، همه چیز باید از ریشه اصلاح شود. وقتی راست می گویم ، این طور باید جوابگو باشم. این طور مورد هجمه قرار می گیرم و...


*با اتفاقاتی که این فصل افتاد فکر نمی کنید بهتر بود در ابتدای فصل این چنین تیم تان را کهکشانی نمی بستید؟


-پرسپولیس نمی تواند بازیکن گمنام بخرد. اگر مدیری بخواهد پرسپولیس را متحول کند ، باید در 3 سال تیم را جوان کند. در سال اول مدیریتم نمی توانستم بازیکن غیر آشنا را به تیم بیاورم . علم مدیریت می گوید بهترین ها را بیاور. در کنار این بهترین ها 7 جوان آینده دار آوردم و 3 تای دیگرهم تا انتهای فصل می آیند ، سال دیگر هم 5 بازیکن 17 تا 21 سال می گیریم که مجموع تیم مان می شود 15 بازیکن زیر 21 سال. من دارم پشتوانه سازی می کنم و اینگونه در عرض 2 تا 3 سال این تیم از درون بازسازی و احیاء می شود. برای اینکه تیم را یکباره جوان کنم باید 2 سال زمان بدهند و نتیجه از من نخواهند. همین حالا جوان ها را می گذاریم و در عرض دو سال تیمی متحول را تحویل می دهیم اما جوان ها برای بازی کردن نباید استرس داشته باشند. الان فکر می کنم طرفداران بهتر با ایده های من آشنا شدند.



*صحت دارد که بزرگترهای تیم از شما خواستند مانوئل را برکنار کنید؟


-خدایی هیچ کدام از بازیکنان به من نگفتند مانوئل را برکنار کنم. ممکن است از او ایراد گرفته باشند. تعدادی از آنها به من گفتند یکسری مشکلات هست ، من هم گفتم خودتان مشکلات را به سرمربی تیم بگویید . به مانوئل هم گفتم حرف شان را بشنود و اگر درست می گفتند ، لحاظش کنند. چند تا پیشنهاد داشتند که چطور تیم درست شود. بعد از بازگشت ملی پوشان از سفر لبنان قرار شده آنها با مانوئل جلسه ای داشته باشند.



*اینکه می گویند یکی از بزرگان تیم پیشنهاد داده مایلی کهن را بیاورید چطور؟


-نه این را هم هیچ کدام از بازیکنان نگفتند. من مایلی کهن را دوست دارم با اینکه مدام تهمت می زند به ما. ولی مایلی باید متعادل تر برخورد کند. او مدام ، هرچه دلش می خواهد را به ما می گوید. این شیوه درستی نیست.



*گفتید برای آینده به مربی ایرانی فکر می کنید. این مربی از جنس مایلی کهن ، درخشان یا قدیمی تر هاست یا به گزینه های جوان فکر می کنید که فوتبال را اخیرا کنار گذاشتند؟


-من از الان دنبال مربی های جوان ایرانی هستم که هم خوب نتیجه گرفتند هم همه مردم از نتایج شان راضی هستند و دوست شان دارند. دارم روی شان کار می کنم. آینده پرسپولیس برای مربی های جوان و صاحب دانش روز است. شک نکنید. انتخاب مرا از سال آینده خواهید دید. زمانی که تیم قرار است با یک پرسپولیسی موفق به میدان برود. الان 3 نفر در لیست انتخاب های بلندمدت من هستند که در زمان انتخاب مربی ایرانی ، یکی از آنها روی نیمکت تیم می نشیند. ولی باز هم می گویم قطعا تا پایان این فصل کارمان را با مانوئل ادامه می دهیم . از این بحران هم خارج می شویم.



*و شایعه آخر درباره پرسپولیس این است که بدهی های تیم با شما به 40 میلیارد تومان رسیده است. رقمی که هیچ کس توان پرداختش را ندارد؟!


-همین شنبه هر مدیری را که آوردند به جای من ، تیم را با هزینه هایی کمتر از سال قبل و تعهد مالی کمتر از سال قبل تحویل می دهم. یک ریال بدهی مازاد در دوره خودم نداشته و نخواهم داشت. و آمادگی کامل دارم رسما تراز مالی و هزینه انجام شده را اعلام کنم. تراز مالی ام می خواند. من تیم را بدون بدهی تحویل می دهم. به شرطی که دولت هم بدهی هایش به تیم را بدهد. اگر سهم دولتی بدهی ها پرداخت شوند ، در بدترین شرایط ، بازده مالی دوران ما صفر خواهد بود. تازه قول می دهم کسی که تیم را از من می گیرد ، امکاناتی در اختیار دارد که در 50 سال گذشته ، هیچ مدیری در پرسپولیس آنها را نداشته است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پيشنهاد فتح‌الله‌زاده به يک مدير پرسپوليسي:eek:


مديرعامل باشگاه اس تق لال از مديرعامل پيشين پرسپوليس خواست که به اس تق لال برود.




امير عابديني در گفت و گو با خبرنگار فارس از پيشنهادي خبر مي دهد که کمي عجيب است.

وي گفت: روز گذشته علي فتح الله زاده با من تماس گرفت و پس از احوال‌پرسي هاي هميشگي خودمان به من گفت هر پستي که خواستي بگو اما به اس تق لال بيا.

وي افزود: من تعجب کرده بودم و به او گفتم چطور مي خواهي من به اس تق لال بيايم. او گفت تو مدير هستي و حتما نبايد در پرسپوليس باشي.

عابديني ادامه داد: من به فتح الله زاده گفتم به دليل مسئوليتي که در داماش دارم و تازه اين تيم از شرايط بحراني خارج شده نمي توانم اين پيشنهاد را قبول کنم ضمن اينکه من هميشه پرسپوليسي بودم و به فوتبال غير قرمز نمي توانم فکر کنم.

-----------------------------------
کاراستقلال بجایی رسیده که از هر روشی شده میخواد پرسپولیس رو بیرون زمین خراب کنه .
:razz:... تا جایی که فتح اله زاده به عابدینی پیشنهاد میده بیاد استقلال تا با هم رویانیان رو زمین بزنن ..

 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام به دوستان پرسپولیی و استقلالی نمیدونم چی به سر پرسپولیس اومده در حال حاضر یکی از ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ رو شاهد هستیم که نه نظم تکنیکی و تاکتیکی داره و نه روانی فوتبال هر چی هست عادی نیست و یه جای کار می ناله همه میگن ژوزه مقصر نیست ولی من میگم هست خیلی هم هست اون باید مدیریت داشته باشه کم کاری میبینه از امیداش استفاده کنه خداییش سیف الهی بد بازی کردذ؟ نه خیلی خوب و با انگیزه مشکل ما اینه که داریم با تعصب بیش از حد تیممون رو بزرگ جلوه میدیم نه الان تنها ما چندین ساله ابهت پرسپولیس رو نمیبینیم بعد از قهرمانی با قطبی روز خوش نداشتیم من همه این مشکلا رو ورود دایی به پرسپولیس میدونم اون پرپولیس رو نابود کرد و ناخواسته یا خواسته دو دستگی بین هوادارا ایجاد کرد هوادارایی که عشقشون پرسپولیس بود حتی اگه می باخت دوسش داشتن پارسال رو یادمون نرفته که با کوچکترین بازی بد هی داد میزدن دایی دایی این یه مشکل بزرگ بود وقتی مربی و بازیکن از طرف هوادار خورد بشه چطور انتظار داریم بازی کنن . به هر حال این پرسپولیس دوست داشتنی نیست نه اینکه دوسش نداریم نه این نوع پرسپولیس دوست داشتنی نیست ژوزه در این شرایط باید بره و جاش رو به هر کی بده بهتره غیر از دایی
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
این پرسپولیسی های بدشانس/ بازیکن کره ای نیامده مصدوم شد.

لیگ برتر - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

بداقبالی پرسپولیس در مصدومیت‌ها پایان ندارد. کئون جون امروز از ناحیه مچ پا دچار پارگی لیگامنت شد. دکتر چشمه سری امروز (شنبه) پس از معاینه این بازیکن در محل تمرین گفت: کئون جون در هنگام تمرین از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.
وی افزود: بعد از معاینات، با توجه به شدت آسیب، پارگی لیگامنت مچ پا محرز شده است. البته برای MRI اقدام نمی‌شود تا سطح آسیب مشخص شود اما پارگی محرز است. مدت زمان لازم برای بهبودی هم طبق استانداردهای پزشکی، حداقل یک ماه خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:

azera46

عضو جدید
حالا که قاضی و پولادی تو اردوی تیم ملی مصدوم شدن ، فدراسیون باید غرامت پرداخت کنه . تو همه جای دنیا این قانون وجود داره . شما خبر ندارین که آیا فدراسیون پولی به پرسپولیس میده یا نه ؟
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام رفقای سرخ سرخ سرخ

من تازه این تاپیک رو دیدم...من از اون پرسپولیسی های
:biggrin:
6:biggrin: آتیشه هستم خوشحالم تو جمعتون هستم....

اگه کسی اینجا هست و تو سایت ها و انجمن پرسپولیس عضوه بهم بگه شاید آشنا در اومدیم...من تو تمام کانون و انجمن ها نام کاربریم گلپسر
:D است
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام رفقای سرخ سرخ سرخ من تازه این تاپیک رو دیدم...من از اون پرسپولیسی های :biggrin:6:biggrin: آتیشه هستم خوشحالم تو جمعتون هستم.... اگه کسی اینجا هست و تو سایت ها و انجمن پرسپولیس عضوه بهم بگه شاید آشنا در اومدیم...من تو تمام کانون و انجمن ها نام کاربریم گلپسر:D است
سلام دوست همپرسپولیسی ..خوش اومدی ..:gol:
حالا که قاضی و پولادی تو اردوی تیم ملی مصدوم شدن ، فدراسیون باید غرامت پرداخت کنه . تو همه جای دنیا این قانون وجود داره . شما خبر ندارین که آیا فدراسیون پولی به پرسپولیس میده یا نه ؟
حرفا میزنیدا ..:D.. فدراسیون حق پخش تلویزیونی رو نمیده میخوای این چیزا رو بده ..تازه طلبکار هم هستن ...
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا که قاضی و پولادی تو اردوی تیم ملی مصدوم شدن ، فدراسیون باید غرامت پرداخت کنه . تو همه جای دنیا این قانون وجود داره . شما خبر ندارین که آیا فدراسیون پولی به پرسپولیس میده یا نه ؟

اینجا ایرانه...:D
;)
سلام رفقای سرخ سرخ سرخ

من تازه این تاپیک رو دیدم...من از اون پرسپولیسی های
:biggrin:
6:biggrin: آتیشه هستم خوشحالم تو جمعتون هستم....

اگه کسی اینجا هست و تو سایت ها و انجمن پرسپولیس عضوه بهم بگه شاید آشنا در اومدیم...من تو تمام کانون و انجمن ها نام کاربریم گلپسر
:D است

خوش اومدی....
just perspolis
;)
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از توافق ۳ ساله باشگاه پرسپولیس با رکورددار پارالمپیک/ رویانیان: سیامند رحمان عزیز ما است.

مدیریت ورزش - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:[h=4]سیامند رحمان دارنده مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک لندن و قوی‌ترین مرد جهان با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.محمد رویانیان ضمن تایید این خبر افزود: پیش از این اعلام کرده بودیم که در راستای توسعه باشگاه و فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی قطعا در ورزش جانبازان و معلولان نیز تیمداری خواهیم کرد. در همین راستا وقتی امروز از طریق روابط عمومی باشگاه در جریان مصاحبه آقای سیامند رحمان دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن قرار گرفتم برای مذاکره و توافق با ایشان اقدام کردیم. بسیار خوشحالم که فردی مثل سیامند رحمان با صراحت از علاقه خود به پرسپولیس سخن گفته، این نکته نشان‌دهنده میزان علاقه ایشان به پرسپولیس و همچنین فراگیر بودن محبوبیت این باشگاه مردمی دارد. البته بنده پیش از این نیز در نظر داشتم در صورت اینکه رحمان با باشگاه یا اسپانسری قرارداد نداشته باشد با او مذاکره کنم تا این قهرمان افتخارآفرین تحت قرارداد با پرسپولیس باشد.
رویانیان درباره توافقات انجام شده با قوی‌ترین مرد جهان گفت: مذاکرات انجام شده و با ایشان به توافق رسیده‌ایم که قرارداد سه ساله‌ای به امضا برسد. بر اساس این قرارداد آقای رحمان در رقابت‌های قهرمانی کشور، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس خواهد بود و این قرارداد به محض سفر ایشان به تهران به امضا طرفین خواهد رسید.
رویانیان در پایان گفت: سیامند رحمان عزیز ماست و ما افتخار می‌کنیم که ایشان خود را از علاقه‌مندان پرسپولیس می‌دانند. باشگاه پرسپولیس قطعا در سایر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان نیز فعالیت خواهد کرد.

[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس هما را ۶ تایی کرد. [h=2]لیگ برتر - شاگردان ژوزه مانوئل موفق شدند هما را در هم بکوبند.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تیم دسته دومی هما را شکست دهد.در این دیدار که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد شاگردان ژوزه مانوئل با 6 گل هما را شکست دهند.
گل‌های پرسپولیس را در این بازی، هادی نوروزی (2 گل)، غلامرضا رضایی (2 گل)، روح‌الله سیف‌اللهی و بازیکن حریف به ثمر رساندند.
ترکیب پرسپولیس در نیمه اول
مهدوی‌کیا، نوروزی، کاظمیان، معدنچی، نقی‌زاده، خان‌زاده، اسماعیل‌زاده، رضایی، بنگر، نورمحمدی و عابدزاده
ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم
عابدزاده، عجمی، نورمحمدی، بنگر، خان‌زاده، نقی‌زاده، آقازمانی، اسماعیل‌زاده، کاظمیان، سیف الهی و احمدزاده.

[/h]
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
پرسپولیس هما را ۶ تایی کرد. لیگ برتر - شاگردان ژوزه مانوئل موفق شدند هما را در هم بکوبند.

به گزارش خبرآنلاین؛در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تیم دسته دومی هما را شکست دهد.در این دیدار که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد شاگردان ژوزه مانوئل با 6 گل هما را شکست دهند.
گل‌های پرسپولیس را در این بازی، هادی نوروزی (2 گل)، غلامرضا رضایی (2 گل)، روح‌الله سیف‌اللهی و بازیکن حریف به ثمر رساندند.
ترکیب پرسپولیس در نیمه اول
مهدوی‌کیا، نوروزی، کاظمیان، معدنچی، نقی‌زاده، خان‌زاده، اسماعیل‌زاده، رضایی، بنگر، نورمحمدی و عابدزاده
ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم
عابدزاده، عجمی، نورمحمدی، بنگر، خان‌زاده، نقی‌زاده، آقازمانی، اسماعیل‌زاده، کاظمیان، سیف الهی و احمدزاده.

هما هم به جمع استقلال و الشباب پیوست:D
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژوزه: می دانم هواداران ناراحت هستند/مشکل پرسپولیس نداشتن اعتماد به نفس است/داریم به سمت نتایج خوب حرکت می کنیم [h=2]لیگ برتر - مانوئل می گوید دارد تمام تلاشش را می کند تا پرسپولیس را از بحران خارج کند.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی دوستانه با هما گفت:«هم من و هم بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم از وضعیتی که در آن هستیم خارج شویم.»
ژوزه مانوئل این را گفت و ادامه داد:«من یک مربی حرفه ای هستم و می دانم که هواداران از اتفاقاتی که افتاده ناراحت هستند.اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی خروج از این بحران است.»
مانوئل در ادامه در مورد بازی دوستانه با هما هم حرف می زند و می گوید:« در این بازی هم مثل سایر بازی های قبل سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر بازی کرده اند.البته من خیلی از ملی پوشانم را در این بازی های تدارکاتی در اختیار ندارم اما همچنان روند رو به رشد را در پرسپولیس دنبال می کنم.»
ژوزه در ادامه به نکته ای اشاره می کند و می گوید:«ما در حال حاضر هفت بازیکن داریم که در سمت راست زمین می‌توانند به میدان بروند، اما فقط یک بازیکن داریم که فقط در سمت چپ توانایی بازی دارد که آن هم مهرزاد معدنچی است. همچنین با مصدومیت‌های اخیر بازیکنان فقط سامان آقازمانی را به‌عنوان هافبک دفاعی داریم. با این وجود، همه‌ی تلاش ما این است که در این شرایط به بهترین شکل کارمان را انجام دهیم و به سمت نتایج خوب حرکت کنیم.»
سرمربی پرسپولیس در پایان مصاحبه اش در حالی که شیرینی سرپرست باشگاه را در آغوش گرفته بود گفت که پرسپولیس باید بازیکنانی مثل شیرینی داشته باشد.او گفت:« در این چند وقته مشکل پرسپولیس نداشتن اعتمادبه‌نفس بوده است. شما ببینید پرسپولیس مقابل تیم‌های بزرگی مانند استقلال بسیار خوب بازی کرد و اعتمادبه‌نفس بالایی هم داشت، اما چه شد پنج روز پس از آن در بازی مقابل فولاد پرسپولیس آن اعتمادبه‌نفس لازم را نداشت .این به‌دلیل فشار زیادی است که روی دوش بازیکنان است و تمام هدف من این است که این بار سنگین را از روی دوش بازیکنان بردارم تا با آرامش بیشتری در بازی‌های بعد به میدان بروند.»

[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اس تق لالو هما و الشباب پیوندتـــــــان مبـــــــــارک.........!!:D
این لیست داره خیلی بلند میشه ..میتونیم بگیم الشباب هما پیوندتان مبارک استقلال که داخل تیم حساب نمیشه آخه ..:biggrin:
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس/گردان مشکلی ندارد،قاضی به زودی آماده بازی می شود [h=2]لیگ برتر - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:[/h][h=4]پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را اعلام کرد.وجیه ا... چشمه سری گفت: کئون جون که در معاینات، با پارگی لیگامنت ناحیه مچ پا مواجه شده بود، پس از MRI به فیزیوتراپی پرداخت. امروز جواب MRI می آید و وضعیتش مشخص می شود.
وی در مورد مصدومیت سوسا افزود: روبروتو از ناحیه زانو با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و نیاز به جراحی دارد که زمان درمان او 6 تا 8 ماه به طول خواهد انجامید. بر همین اساس گزارش پزشکی این بازیکن به باشگاه ارائه شده تا آخرین تصمیمات در خصوص این بازیکن اتخاذ گردد.
دکتر چشمه سری در مورد شرایط فشنگچی نیز تصریح کرد: امیر حسین که با یک تکل در بازی با فولاد دچار پارگی لیگامنت خارجی و داخلی شده بود. پس از معاینات و MRI تحت درمان قرار گرفت و به فیزیوتراپی پرداخت. وی همچنین بطور میانگین روزی سه جلسه فیزیوتراپی می کند که امروز به چهار جلسه فیزیوتراپی خواهد پرداخت. ضمن اینکه مدت زمان درمان این بازیکن حداقل یک ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به گذشت 10 روز از این مدت، وی حداقل حدود 20 روز دیگر تحت درمان خواهد بود.
پزشک سرخپوشان درباره مصدومیت محمد قاضی در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: در تماسی با دکتر خانلری پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان مطلع شدیم که وضعیت قاضی رو به بهبودی است و در تمرینات گروهی نیز شرکت می کند.
چشمه سری در مورد مصدومیت جزیی گردان نیز گفت: شهاب از ناحیه تاندون زیر کشک پا دچار التهاب شده بود که با فیزیوتراپی تا حدودی رفع شده و وضعیت نهایی او فردا مشخص می شود. گردان قطعا برای بازی با نفت مشکلی نخواهد داشت.
پزشک پرسپولیس در پایان در خصوص وضعیت مهرداد پولادی هم حرف زد و گفت: مهرداد در تمرینات تیم ملی دچار پارگی عضله از نوع گرید 2 شد که درمان او چهار تا شش هفته به طول خواهد انجامید و پس از آن می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.
[/h]
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]صحبت های رویانیان درباره اخبار چند وقت اخیر پرسپولیس!![/h]
کانون هواداران پرسپولیس : محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات مدیر عامل باشگاه نفت تهران اظهار داشت: «من به قنبر زاده و حسن زاده احترام می گذارم. کمیته انضباطی هم برای من و باشگاه پرسپولیس قابل احترام است. مطمئن باشید اگر غیر از این بود راحت عقیده ام را می گفتم.» وی افزود: «زمانی که قنبرزاده به کمیته انضباطی رفت من تهران نبودم و به همین دلیل نتوانستم به کمیته انضباطی مراجعت کنم. در آن مقطع تلفنی با حسن زاده تماس گرفتم و بابت حضور پیدا نکردن در جلسه کمیته انضباطی عذر خواهی کردم حتی خواستم از قنبرزاده هم عذر خواهی کنند. حالا که ایشان این صحبت ها را بیان کرده اند اگر بخواهد به دفتر او می روم و با هم چای می خوریم.»
رویانیان در باره تیتر یکی از روزنامه های ورزشی که خبر از امضای تفاهم نامه همکاری بین دو باشگاه پرسپولیس و آث میلان داده بود گفت: «ممکن است صحبت ها و مذاکراتی بین دو باشگاه صورت گرفته باشد اما آن روزنامه اشتباه کرد که چنین خبر اشتباهی را روی جلد خود برد.»
مدیر عامل پرسپولیس درباره شایعه قهر مهدی مهدوی کیا و علی کریمی و اینکه گفته می شود او به کریمی تذکر داده تا از ژوزه حمایت کند عنوان کرد: «کریمی بازیکن بزرگی است و یکی از ارزشمند ترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس به حساب می آید. مهدوی کیا هم بازیکنی بزرگ و با اخلاق است که سال ها برای پرسپولیس و تیم ملی افتخار آفرینی کرده است. این دو بازیکن با یکدیگر قهر نیستند و باید به حال آنهایی که هر روز شایعاتی را به راه می اندازند تأسف خورد.»
وی افزود: «یک روز شایعه قهر دو بازیکن بزرگ پرسپولیس را به راه می اندازند دیگر روز شایعه می کنند که من به کریمی تذکر داده ام.کریمی و مهدوی کیا با قدرت از ژوزه و پرسپولیس حمایت می کنند و از تمام تلاش خود برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران بهره می گیرند زیرا هر دوی آن ها اینگونه تربیت شده اند.»
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک مصدوم دیگر روی دست پرسپولیسی ها/بینی خانزاده شکست [h=2]لیگ برتر - پزشکان پرسپولیس تشخیص داده اند که بینی مدافع این تیم شکسته است.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛این هم از بدشانسی پرسپولیسی ها است که هر هفته باید یکی از بازیکنانشان با مصدومیت روبرو شود.در حالی که مهرداد پولادی،محمد قاضی،فشنگچی و کئون هنوز از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده اند،بینی یکی دیگر از بازیکنان این تیم در تمرینات شکست تا مصدومی دیگر روی دست پرسپولیسی ها باقی بماند.
محمد رضا خانزاده در تمرین امروز سرخپوشان،زمانی که داشت پا به پای سایرین فوتبال دستگرمی بازی می کرد به بازیکن دیگری برخورد و بینی اش آسیب دید.
این اتفاق در حالی افتاده است که به گفته پزشکان پرسپولیس بینی خا‌نزاده شکسته است اما وضعیت نهایی و اینکه از چه زمانی می تواند در تمرینات شرکت کند تا دو روز آینده مشخص خواهد شد.
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
روزی که مهدوی‌کیا، موشک شد [h=2]فوتبال ملی - 15 سال پیش در چنین روزی تیم ملی ایران در یک بازی به یاد ماندنی مقابل چین در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1998 پیروز شد.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛ سایت فیفا در سالروز این بازی به وقایع آن اشاره و به نقش مهدی مهدوی کیا در آن برد تاریخی پرداخته است. در زیر بخشی از مطلب سایت فیفا را می‌خوانید:
13 سپتامبر 1997 و در استادیوم جین ژو دالیان تیم ملی چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 1997 میزبان ایران بود. این بازی نقطه ظهور و آغاز درخشش مهدوی کیا بود. چین با کاپیتانی فان زی هی و ستارگان جوانی مثل لی تای و سان جی های پیروزی در این بازی خانگی را برای خود کنار گذاشته بودند. اما ایران نیز ستارگانی مثل علی دایی، کریم باقری و خداداد عزیزی را داشت که کمتر از یک سال پیش در جام ملت های آسیا کره جنوبی را 6-2 خُرد کرده بودند. در سایه این ستاره ها، یک جوان 19 ساله به نام مهدی مهدوی کیا ایستاده بود.
تیم میزبان لحظاتی پیش از پایان نیمه اول با گل فان زی هی از نقطه پنالتی پیش افتاد. چینی ها بلافاصله پس از آغاز نیمه دوم با گل لی مینگ اندوخته خود را دو برابر کردند. در حالی که چینی ها اندیشه یک برد راحت را در سر می پروراندند، ایران به بازی برگشت. فان زی هی روی دایی خطای پنالتی کرد و کریم باقری توپ را در قعر دروازه چولیانگ جای داد. به نظر می رسید میزبان با این گل دچار اضطراب و استرس شد.
ایران فشار خود بر روی دروازه چین را بیشتر کرد. از این جا به بعد بود که مهدوی کیا ورود خود را اعلام کرد! مهدی از عمق حرکت کرد و یک پاس از هافبک های تیمش گرفت و پس از جا گذاشتن چند مدافع چین، توپ را به گوشه سمت راست بالای دروازه زد. در حالی که میزبان حیرت زده و ناامید از این گل بود، مهدوی کیای جوان مثل یک موشک حرکت کرد و از فاصله 35 یاردی توپ را دور از دستان چولیانگ در دروازه چین جای داد تا برترین گل ماه آسیا این گونه به ثمر برسد. علی اصغر مدیرروستا نیز گل چهارم را به ثمر رساند تا ایران یک بازگشت تاریخی را در دالیان جشن بگیرد.
این بازی برای مهدی مهدوی کیا نقطه آغازی برای حضورش در عرصه بین المللی بود. مهدوی کیا از اینجا درخشش خود در عرصه ملی و باشگاهی را آغاز کرد و در سال 2003 بهترین بازیکن سال آسیا شد و با تیم ملی ایران در دو جام جهانی 1998 و 2006 حضور یافت".
مهدی مهدوی کیا اولین بازی ملی خود را 15 آذر 1375 و در جام ملت های آسیا مقابل عراق انجام داد و در سال 1388 با بازی مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2010 به کار خود در تیم ملی پایان داد. مهدوی کیا طی 13 سال حضور در تیم ملی در 111 بازی به میدان رفت و 13 گل نیز به ثمر رساند که گل دوم او در بازی مقابل چین به عنوان گل سال 1997 آسیا برگزیده شد.
[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
علیرغم عذرخواهی از سرمربی پرسپولیس/مانوئل به علی عسگر اجازه تمرین کردن نمی دهد
[h=2]لیگ برتر - حمید علی عسگر فعلا اجازه تمرین کردن با تیم بزرگسالان را ندارد.[/h][h=4]به گزارش خبرآنلاین؛تمرین امروز سرخپوشان در حالی برگزار شد که ژوزه مانوئل به حمید علی عسگر اجازه تمرین کردن نداد.علی عسگر علیرغم اینکه به خاطر اتفاقات هفته گذشته از مانوئل عذرخواهی کرده است اما نمی تواند به همراه بازیکنان بزرگ سال در درفشی فر تمرین کند.این مربی همچنان بر تصمیمی که گرفته پایبند است و اعلام کرده که علی عسگر باید با تیم دوم تمرین کند.
هنوز مشخص نیست که مانوئل تا چه زمانی قرار است اجازه تمرین کردن به علی عسگر را ندهد اما هرچه که هست او از اتفاقاتی که افتاده ناراحت بسیار ناراحت است.

[/h]
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=3]سوسا قراردادش را فسخ کرد و رفت.
[/h][h=2]لیگ برتر - هافبک برزیلی پرسپولیس به کشورش برگشت.[/h]
[h=4]به گزارش خبرآنلاین؛ روبرتو سوسا هافبك دفاعی برزیلی پرسپولیس كه مصدوم شده بود و نمی‌توانست تا چند ماه آینده با پرسپولیس تمرین كند، پس از فسخ قراردادش به كشورش برگشت. رباط صلیبی این بازیكن پاره شده بود و نمی‌توانست تا 8 ماه آینده پرسپولیس را همراهی كند. به همین منظور او قراردادش را فسخ كرد و از ایران رفت. طبق نوشته سایت باشگاه پرسپولیس، او درصد قابل توجهی از قراردادش را دریافت نخواهد كرد.
[/h]
 

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
مگه پرسپولیس هنوزم طرفدار داره؟
اصلا مگه هنوزم فوتبال ایران رو دنبال میکنید؟:biggrin:
دل خوشی داریدها
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مگه پرسپولیس هنوزم طرفدار داره؟
اصلا مگه هنوزم فوتبال ایران رو دنبال میکنید؟:biggrin:
دل خوشی داریدها

آره هنوز طرفدار داره اینقد که خیلیا رو میسوزونه و مجبور میشن بیان یه حرفایی بزنن که آروم بشن :biggrin:...بسوز سرتقلالی بسوز ..:d
 

Similar threads

بالا