بیولوژی دریا میخونین و ساکن تهران؟!
بهتره بود جنوب میبودین![]()
جنوب؟؟؟؟؟؟
فکرشم نمیشه کرد که بری جنوب زندگی کنی
دیگه همیشه این تضادها زیبا هستن
رشته دریایی بخونی ولی راهت دور از دریا باشه
مهندسی نفت و محفل زیست شناسی؟؟؟
اینم یکی دیگه از اون تضادهاست....![]()
گفتم که اسم مستانه چشمو گرفت...!
اسم دخمو مستانه میذارم در آینده...!
7/10 دنیا رو دریاها پوشنده
و تنوع و تعداد موجودان دریایی خیلی بیشتر از خشکی هس
و خیلی از منابع اقتصادی دنیا تو همین دریاس
پس خوشت بیاد از دریا و جنوب!!



