کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از شبکه سه/ داماش- پرسپولیس ساعت 22:30 یکشنبه آینده







مرجع خبری پرسپولیس :

شبكه سه سيما از جريان رقابت*هاي ليگ برتر فوتبال، 2 مسابفه تیم های استقلال و پرسپولیس را پخش می کند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ برنامه «فوتبال برتر» به تهیه*کنندگي مهدی هاشمی، از جريان مسابقات لیگ برتر، بازي استقلال و ملوان و داماش - پرسپولیس را پخش می کند.
مسابقه فوتبال داماش و پرسپولیس یکشنبه ـ 29 مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقيقه پخش زنده خواهد شد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادي: قوچان نژاد فوتباليست خوبي است


ارتش سرخ دات كام:

مهرداد پولادي، مدافع چپ پاي تيم ملي شرايط فعلي ملي پوشان را مناسب توصيف کرده و معتقد است که در اردوي مجارستان همه چيز خوب است.

پولادي در گفت وگویی حرف هايش را در مورد اردوي مجارستان اين گونه آغاز مي کند: «فکر مي کنم در فرصت مناسبي اين اردو برگزار شد و هر از چند گاهي بايد دور هم جمع شويم تا کي روش از آخرين وضعيت شاگردانش مطلع باشد. اردوي خوبي در مجارستان داريم و امکانات خوبي هم در اختيار ما است و مشکل خاصي هم وجود ندارد.»

اردوي تيم ملي در مجارستان يک ميهمان تازه هم دارد و او کسي نيست جز رضا قوچان نژاد ، بازيکن دورگه اي که کي روش او را به تيم ملي دعوت کرد. از پولادي در خصوص وضعيت اين بازيکن سئوال مي کنيم که اين گونه جواب مي دهد: «ما هنوز بازي نکرده ايم که بتوانيم بازي قوچان نژاد را ببينيم ولي من معتقدم او فوتباليست خوبي است که مي تواند به تيم ملي کمک کند.»

پولادي در پاسخ به اين سئوال که فکر مي کني کي روش در بازي هاي آينده از تو در چه پستي استفاده کند: «براي من فرقي ندارد، هر جا کي روش صلاح بداند بازي مي کنم ولي بارها گفته ام که در پست دفاع چپ راحت هستم.»



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حقیقی دوشنبه در مجارستان/ محل برگزاری بازی ایران و تونس تغییر کرد





مرجع خبری پرسپولیس :

امید نظری امروز به جمع ملی*پوشان فوتبال در مجارستان ملحق می*شود.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و تونس در روز 25 مرداد در شهری واقع در 86 کیلومتری بوداپست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.

به گفته خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی، به دلیل اینکه در روز 25 مرداد برابر با 15 اوت که روز فیفا است تیم ملی مجارستان نیز در بوداپست یک دیدار تدارکاتی دارد، قرار شد دیدار تیم های ملی ایران و تونس در شهری به نام "کشکه مت" واقع در 86 کیلومتری پایتخت مجارستان برگزار شود. این شهر هشتمین شهر بزرگ مجارستان است که مابین بوداپست و "ژگد" که سومین شهر بزرگ مجارستان است قرار دارد و فاصله آن از هر دو این شهرها 86 کیلومتر است. براساس این گزارش، تمرینات تیم ملی ایران تا روز یکشنبه در کمپ تیم ملی مجارستان ادامه دارد و پس از آن محل اقامت تیم ایران به هتل رامادا بوداپست و محل تمرینات به زمین اختصاصی باشگاه واشاش منتقل خواهد شد. والی زاده افزود: با ملحق شدن عقیلی و قوچان نژاد به اردوی تیم ملی، سه بازیکن دیگر که عضو باشگاه های خارجی هستند نیز در روزهای آینده به اردو خواهند پیوست. براساس برنامه اعلام شده، امید نظری امروز و اشکان دژاگه و علیرضا حقیقی روز 23 مرداد در مجارستان به اردوی تیم ملی ایران می پیوندند. تیم ملی فوتبال ایران که به منظور برپایی یک اردوی هفت روزه به مجارستان سفر کرده است، بامداد جمعه 27 مرداد به ایران بازخواهد گشت.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کوتاه از پرسپولیس: پروین در انتظار بازگشت وزیر ورزش از لندن







مرجع خبری پرسپولیس :

مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری...
براي سرمربي پرتغالي، درست پاس دادن همان قدر مهم است كه خوب دفاع كردن و گل زدن. او اين نكته را در تمرين*هاي پيش از اين هميشه به پرسپوليسي*ها گوشزد كرده و بخشي از برنامه*هاي تمريني هر روزه*اش را سپرده به همين موضوع. هنوز البته سرخ*ها رضايتش را جلب نكرده*اند و در بازي پنج*شنبه برابر نيروي زميني شاهد بوديم كه به خاطر همين موضوع بارها فريادش به آسمان رفت. هربار كه توپ لو مي*رفت، ژوزه با فرياد بازيكنانش را به تمركز و دقت بيشتر دعوت مي*كرد و همه تاكيدش اين بود كه: «بي*هدف پاس ندهيد. عجله*اي در كار نيست. يارتان را پيدا كنيد بعد پاس بدهيد اما توپ را به هر جايي نفرستيد.
درخواست زود هنگام هواداران از پرسپوليسي*ها/ تو را به خدا دربي را ببريد
پرسپوليس امروز همان جايي ايستاده كه در پايان فصل پيش ايستاده بود؛ روي پله دوازدهم و با تنها 4 امتياز از 4 بازي. اين خودش دليل قانع*كننده*اي است براي نگراني هواداراني كه پرسپوليس رويايي را از مديرعامل وعده گرفته بودند. با وجود همه اين نگراني*ها آنها عصر پنج*شنبه سكوهاي درفشي*فر را قرق كرده و يكسره پرسپوليس را در بازي دوستانه*اش با نيروي زميني تشويق مي*كردند. بعد از شنيدن سوت پايان هم همچون روزهاي ديگري كه در ورزشگاه به روي*شان بسته بود خود را به در اصلي رساندند و منتظر ماندند براي خروج بازيكنان. بازيكناني كه موقع مواجه شدن با نزديك به 300 هوادار منتظر، چاره*اي براي*شان نمي*ماند جز توقفي چند دقيقه*اي و صحبت با آنها و دادن عكس و امضاي يادگاري.پاسخشان به درخواست*هاي تكراري اين هواداران هم كه پيروزي پرسپوليس در بازي*هاي بعدي را طلب مي*كردند، وعده*اي بود كه اميدوارشان مي*كرد: «شرايط تيم روز به روز بهتر مي*شود و اگر شما دست از حمايت برنداريد حتماً به موفقيت مي*رسيم.»
هواداران اما بيش از هر چيز براي دربي نگرانند كه دو هفته بيشتر به آن زمان نداريم و با اين جمله كه: «ترا به خدا حداقل دربي را ببريد.» پيروزي در آن بازي را از بازيكنان مي*خواستند و براي اين پيروزي از سرخ*ها قول گرفتند.
تقدير ژوزه از سرخپوشان جوان؛ عالي بوديددر روزي كه نه از ملي*پوش*ها خبري بود و نه ديگر با تجربه*ها توانستند از پس نيروي زميني ليگ يكي بربيايند، اين جوان*هاي هميشه نيمكت*نشين بودند كه پيروزي را به پرسپوليس هديه كردند.

امير عابدزاده، روح*ا... سيف*اللهي، سعيد قدمي، محمد خانزاده و افشين اسماعيل*زاده كه نيمه نخست بازي را به نيمكت*نشيني گذرانده بودند بعد از حضور در زمين، بازي را به سود پرسپوليس برگرداندند و توانستند از شكستي كه نيروي زميني به پرسپوليس تحميل كرده بود، پيروزي بسازند.

به همين خاطر سوت پايان را شنيديم، مانوئل ژوزه وارد زمين شد و به سمت آنها رفت تا از بازي خوبشان تقدير كند. او بر سر تك*تك جوان*هاي حاضر در زمين دست كشيد، با آنها دست داد و گفت: «همه*تان عالي بوديد. از تجربه*ترها بهتر كار كرديد و با تلاش شما تيم برنده شد. از شما راضي*ام و انتظار دارم با ادامه همين روند، خود را به تركيب اصلي پرسپوليس برسانيد.»
پروين منتظر بازگشت وزير ورزش از لندن
بعد از آن مصاحبه تند و گزنده درباره سرمربي پرتغالي پرسپوليس، علي پروين سكوت اختيار كرده و در پاسخ به همه پرسش*ها مي*گويد كه حرفي درباره فوتبال و پرسپوليس ندارد. اين سكوت اما بي*دليل نيست و در واقع علي پروين منتظر نشسته براي بازگشت محمد عباسي وزير ورزش از لندن تا سكوتش را در حضور او بشكند. پروين در تلاش است وقتي از عباسي بگيرد و بعد از بازگشت او به ديدارش برود و درباره وضعيت پرسپوليس با وزير ورزش صحبت كند. صحبت*هايي كه به نظر مي*رسد بيشتر به اختلاف*هاي پنهاني موجود در باشگاه مربوط است تا آنچه بر پرسپوليس مي*گذرد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابد*زاده: این حرکات را از پدرم آموخته*ام/ امیدوارم مشکلم حل شود







مرجع خبری پرسپولیس :


دروازه*بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حرکاتم درون دروازه شبیه پدرم است دلیلش این دلیل است که همه چیز را از او یاد گرفته*ام. امیر عابد*زاده درباره حضورش در بازی دوستانه پرسپولیس برابر نیروی زمینی گفت: این اولین حضور من با لباس پرسپولیس در یک دیدار غیررسمی بود اما انگیزه لازم را برای درخشش داشتم. بازی خوبی انجام دادیم و کادرفنی به دنبال محک زدن بازیکنان بود. حریف هم بسیار جنگنده و با انگیزه بالا بازی می*کرد اما ما در نهایت 3 بر 2 پیروز شدیم.وی در خصوص حرکاتش درون دروازه پرسپولیس که شبیه پدرش احمد*رضا عابد*زاده بود، عنوان کرد: این حرکات را از پدرم یاد گرفتم. پدرم الگوی من است و امیدوارم بتوانم مانند او به پرسپولیس خدمت کنم. از پدرم چیز*های زیادی یاد گرفتم و سعی خواهم کرد آنها را به خوبی پیاده کنم.عابد*زاده در مورد تشویقش گفت: مردم همیشه به من و پدرم لطف داشتند و خیلی خوشحالم که دل آنها را شاد کردم. کار خاصی نکردم و فقط وظیفه*ام را انجام دادم.دروازه*بان پیشین تیم لوس*آنجلس بلوز آمریکا درباره رفع مشکلش با مسئولان این باشگاه تاکید کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند این مشکل حل شود. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا با خیال راحت در خدمت پرسپولیس باشم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانزاده: گل های سوباسایی می خوریم/ سیف اللهی: ژوزه به جوان ها اعتقاد دارد


قدمی: باید به مانوئل فرصت بدهند


مرجع خبری پرسپولیس : يكي از جوان*هاي پرسپوليس كه عصر پنج*شنبه مقابل نيروي زميني نمايش خوبي ارائه كرد محمدرضا خانزاده بود.
خانزاده كه فصل قبل براي راه*آهن چند بازي انجام داد و به تيم زير 21 ساله*هاي ايران رسيد، درباره بازي تداركاتي سرخ*ها مي*گويد: خدا را شكر خوب كار كرديم اما انگار هرچه آنها مي*زدند گل مي*شد. يكي دو بار هم از راه دور شوت زدند كه نزديك بود گل شود البته نمي*گويم دروازه*بان ما ضعيف بوده اما آنها خيلي باانگيزه بودند. تيم ما هم خيلي بدشانس است چون يك گل را از پشت 18 قدم و يكي را با قيچي از كنج 18 قدم خورديم. يكي از آن گل*هاي سوباسايي كه در كارتون فوتباليست*ها مي*ديديم.خانزاده درباره پرسپوليس مي*گويد: «امسال در بازي*هاي*مان اتفاقات عجيبي مي*افتد. نمي*دانم چه بگويم اما انگار جادو شده*ايم و سردرگم بازي مي*كنيم وگرنه به لحاظ مهره يك سر و گردن از همه تيم*ها بهتريم.» مدافع جوان پرسپوليس درخصوص پست بازي*اش در اين ديدار تداركاتي مي*گويد: «پست اصلي من مدافع مياني است اما در اين ديدار در دفاع راست بازي كردم البته در راه*آهن هم مدافع راست بوده*ام.» خانزاده كه در ديدار مقابل صبا به ليست 18 نفره رسيد در پاسخ به اينكه آيا مانوئل از كارت راضي است يا نه مي*گويد: «خب بازي 3-2 بود كه ما در نيمه دوم بازي كرديم و چون برنده شديم مانوئل بايد راضي باشد. من هم تمام توكلم به خدا است و تلاش مي*كنم تا در هفته*هاي آينده ليگ بازي كنم.» خانزاده كه به خاطر حضور در اردوهاي طولاني تيم زير 21 سال تمرين*هاي پيش فصل پرسپوليس را از دست داده مي*گويد: «دقيقاً نمي*دانم اردوهاي بعدي تيم زير 21 سال چه زماني باشد. فعلاً با پرسپوليس هستم اما احتمالش وجود دارد تا دوباره به اردو برويم.»روح*ا... سيف*اللهي همان مهاجم جواني كه از رده اميد به تيم اصلي پرسپوليس رفت و حتي در يكي از دربي*هاي فصل گذشته به ميدان رفت هم مقابل نيروي زميني خوش درخشيد. سيف*اللهي درباره بازي تداركاتي عصر پنج*شنبه مي*گويد: «بازي خوبي بود. نيروي زميني يك تيم جوان و منسجم دارد كه در ليگ يك بازي مي*كند و خيلي هم خوب بازي را شروع كرد. آنها دو گل به ما زدند كه البته روي اتفاق بود. نيروي زميني خيلي خوب و با نشاط بازي مي*كرد و از طرفي روي تيم* ما فشار روحي رواني زيادي بود اما در نيمه دوم بازي دست ما بود و گل برتري را هم زديم.»
وي درباره بازي خودش مي*گويد: «من دقيقه 50 وارد بازي شدم و به عنوان گوش راست در تركيب قرار گرفتم. فكر كنم عملكرد خوبي هم داشتم و خواست خدا بود كه گل بزنم البته آقاي نوروزي پاس خيلي خوبي به من داد تا اسم من هم در بين گلزنان اين بازي قرار بگيرد.»
سيف*اللهي فصل قبل در بازي با راه*آهن موقعيت تك به تك را گل نكرد تا اشك بريزد اما حالا او مي*گويد: «آن موقعيت درس عبرتي شد براي من كه ديگر پاس ندهم و خودم بزنم حتي اگر قرار باشد توپ برود بين تماشاگران.»
وي درباره تشويق جوان*ها از سوي مانوئل مي*گويد: «مانوئل به جوان*ها اعتقاد دارد و اين را در جلسات گفته است. مطمئنا اگر ما خودمان را در تمرين*ها نشان دهيم و تلاشمان را زياد كنيم مي*توانيم بازي كنيم. هر چند امسال تيم ما بازيكنان خوب زيادي دارد و بازي كردن خيلي سخت شده است ولي ما تلاش مي*كنيم و بي*انگيزه نيستيم.» سيف اللهي مي*گويد كوچكتر از آن است كه درباره نتيجه نگرفتن پرسپوليس صحبت كند و تنها مي*گويد: «ان*شاءا... با يك برد خوب همه چيز درست مي*شود.»
سعيد قدمي يكي ديگر از بازيكنان جوان پرسپوليس است كه اميد دارد امسال در تركيب اين تيم پرستاره بازي كند البته اين جوان خوزستاني مي*گويد براي بازي كردن عجله*اي ندارد و بايد به پختگي لازم برسد. قدمي هم در ديدار تداركاتي مقابل نيروي زميني يكي از خوب*هاي پرسپوليس بود تا مانوئل در پايان مسابقه او و ساير جوان*هاي تيم را تشويق كند.
قدمي درباره خودش و بازي با نيروي زميني مي*گويد: «خدا را شكر بازي خوبي بود. من در پست دفاع چپ به ميدان رفتم. من هم در هافبك چپ هم دفاع چپ مي*توانم بازي كنم اما در اين بازي 90 دقيقه به عنوان مدافع چپ بازي كردم.»

وي ادامه مي*دهد: «تيم ما كاملاً جوان بود. هر دو تيم خيلي خوب بازي كردند و تيم ما نيمه دوم بهتر شد چرا كه در نيمه اول هوا گرم بود و فشار روي بازيكنان زياد بود. در نيمه دوم ما راه افتاديم و حملات زيادي كرديم كه البته يكي از آنها گل شد.»

قدمي درباره رضايت مانوئل از جوان*ها مي*گويد: «مانوئل از همه بازيكنان راضي بود چرا كه همه خوب كار كردند كه نتيجه گرفتيم. اگر يكي دو نفر خوب باشند كه نمي*شود نتيجه گرفت. در تيم ما همه چيز به صورت گروهي جلو مي*رود.»
بازيكن جوان سرخ*ها درباره شرايط پرسپوليس مي*گويد: «مطمئنم شرايط پرسپوليس بهتر از قبل مي*شود. ما يك مربي حرفه*اي داريم و روز به روز بهتر مي*شويم. مانوئل تازه آمده و بايد به او فرصت بدهند. او مربي كاربلدي است و كارنامه قابل قبولي دارد.»
قدمي در پاسخ به اين سوالي كه كي به تركيب مي*رسي؟ مي*گويد: «ما فعلاً جوانيم و جا براي بازي داريم. فعلاً موفقيت تيم مهم*تر است وگرنه ما هنوز خيلي فرصت داريم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
معدنچی: به ترکیب اصلی می رسم/ وقتی ژوزه ترکیب را بشناسد همه چیز حل می شود






مرجع خبری پرسپولیس :
مهرزاد معدنچی هافبک چپ پای پرسپولیس در بازی دوستانه این تیم مقابل نیروی زمینی توانست یکی از گل*های سرخپوشان را به ثمر برساند تا خودش را رفته رفته آماده حضور در ترکیب این تیم کند.


معدنچی در ابتدای حرف*هایش در خصوص وضعیتی که پرسپولیس در آن به سر می*برد می*گوید:


«*همه می*دانند که پرسپولیس قبل از شروع فصل شرایط ویژه*ای داشت. سرمربی ما دیر به تیم اضافه شد و حالا نیاز به زمان دارد تا با شرایط پرسپولیس آشنا شود. بی*جهت نیست که مانوئل ژوزه در این تعطیلات برای پرسپولیس بازی*های دوستانه در نظر می*گیرد چون هنوز ترکیب اصلی را نشناخته است و این موضوع نیاز به زمان دارد.»
او ادامه می*دهد: «اگر دقت کنید می*بینید که پرسپولیس فقط در خط دفاعی ثبات داشته و در خط هافبک و حمله تغییرات زیادی رخ داده است. این نشان می*دهد که هنوز مانوئل به طور کامل تیمش را نشناخته و با خصوصیات بازیکنان به طور کامل آشنا نیست. اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم باید بگویم که او نیاز به زمان دارد و باید صبر کنیم.»
معدنچی در قسمتی از حرف*هایش می*گوید: «به نظر من ژوزه مربی خوبی است و مطمئن هستم که تیم ما وقتی مانوئل ترکیب اصلی*اش را پیدا کند درست خواهد شد. این درست که امتیازهای حساسی را از دست دادیم ولی مانوئل در این چند روز روی تیم کار خواهد کرد و مشکلات حل خواهد شد. ما نباید در مورد این مربی غیرمنطقی حرف بزنیم و نباید فراموش کنیم که او فقط 10 روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس آمد. سرمربی نیاز به زمان دارد تا بداند بازیکنان در چه پستی جواب می*دهند.»

از معدنچی در مورد وضعیت خودش سوال می*کنیم که می*گوید: «خدا را شکر نسبت به روزهای گذشته شرایط بهتری دارم و مانوئل در بازی با نیروی زمینی از من استفاده کرد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرم.خوشبختانه گل هم زدم. من دیر به تیم ملحق شدم ولی رفته رفته خودم را به دیگر بازیکنان می*رسانم و اگر از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط ایده آل برسم به ترکیب اصلی راه پیدا خواهم کرد.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیام تبریک مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به محمد باقری معتمد و صادق گودرزی



مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی کسب مدال نقره رقابت های المپیک 2012 لندن را به محمد باقری معتمد و صادق گودرزی تبریک گفت.

محمد رویانیان کسب مدال نقره را به دو ورزشکار کشورمان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، افتخارآفرینی های ورزشکاران کشورمان در تاریخ رقابت های المپیک بی سابقه بوده و ادامه داشته باشد.

متن پیام محمد رویانیان به شرح ذیل می باشد:

مدال آوران افتخار آفرین تکواندو و کشتی آزاد ایران
آقایان محمد باقری معتمد و صادق گودرزی

کسب مدال نقره در رقابت های تکواندو و کشتی آزاد رقابت های المپیک 2012 لندن را صمیمانه به شما، خانواده محترمتان، مربیان تیم ملی، مسئولان فدراسیون های تکواندو و کشتی و جامعه ورزش کشورمان تبریک می گویم.

شایستگی شما بار دیگر به اثبات رسید و امیدواریم افتخارآفرینی های ورزشکاران ایران در المپیک همچنان ادامه داشته باشد. اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاد کردن دل میلیون ها ایرانی نعمت بزرگی است که خداوند به شما هدیه کرده است. سلامت و موفقیت روزافزون شما آرزوی ماست.

بدینوسیله از طرف خودم و به نیابت هواداران میلیونی پرسپولیس، این افتخار آفرینی های به یاد ماندنی و تاریخی را به شما تبریک گفته و امیدواریم در این ایام پربرکت شاهد درخشش دیگر ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن باشیم.

محمد رویانیان
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضایی: به تیم ملی برمی*گردم/ المپیکی*های ما کاری کردند کارستان


مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: با حضور در ترکیب پرسپولیس قول می*دهم در لیست بعدی تیم ملی حضور خواهم داشت. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس، قرار نگرفتن در لیست کارلوس کی روش برای شرکت در اردوی مجارستان و مسائلی از این دست، گفت و گویی انجام داد که با هم می خوانیم:
بعد از مدتی مصدومیت سرانجام برای پرسپولیس به میدان رفتی...

هر بازیکنی که از مصدومیت رهایی پیدا می**کند، زمان می*برد که دوباره به شرایط آرمانی برسد. من هم در بازی سوم در زمانی که در زمین بودم بد کار نکردم. در بازی مقابل صبا نیز تمام تلاشم را انجام دادم ولی صبایی*ها دست به دفاع فشرده زدند و با دو حمله ما را غافلگیر کردند.


چرا این اتفاق به راحتی می*افتد؟ یعنی شما حمله می*کنید و حریف گل می*زند.

پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی دارد و حریفان اول می*خواهند گل نخورند و برابر ما به یک امتیاز برسند بعد به مسائل دیگر فکر می*کنند. پرسپولیس مربی*ای را به خدمت گرفته که هیچکدام از بازیکنان را نمی*شناخت، ژوزه دیر به جمع ما اضافه شد و حتی در دوران بدنسازی نیز وقت نبود تا به خواسته*هایش برسد. تیم در هر بازی با یک ترکیب به میدان می*رود چون هنوز ژوزه تیم را نشناخته و این موضوع هم طبیعی است اما مطمئن باشید با پتانسیلی که در او وجود دارد در کنار بازیکنان خوب، تیم خیلی زود از این شرایط خارج می*شود. فقط امیدوارم هواداران صبور باشند.

برخی هواداران نگران وضعیت پرسپولیس مخصوصا در دربی هستند.

آن بازی شرایط خودش را دارد و به نظر من شرایط دربی با همه بازی*ها فرق می*کند. ما تیم خوب و کاملی داریم و فقط باید تلاش، کوشش و تمرکز خود را بیشتر کنیم. من برای استقلال احترام خاصی قائلم ولی به پرسپولیس اعتقاد قلبی دارم. همانطور که به المپیکی*ها اعتقاد داشتم و می*بینید که در لندن کاری کردند کارستان.

در مورد المپیکی*ها حرف زدی، نظرت درباره مدال*آوری ورزشکاران ما چیست؟

تمام بازیکنان پرسپولیس هر وقت که ملی*پوشان المپیکی ما به میدان می*روند در رختکن پرسپولیس جمع می*شوند و با تمام وجود ورزشکاران المپیک را تشویق می*کنند. پس از هر موفقیت در رختکن پرسپولیس بغض گلویمان را می*گرفت و از شدت خوشحالی می*خواستیم پرواز کنیم. به عنوان یک ایرانی افتخار می*کنم و دوست دارم دست این عزیزان را ببوسم. امیدوارم تیم ملی فوتبال ما هم بتواند با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد کند.


در لیست جدید تیم ملی جایی نداری...

قول می*دهم حتما در اردوی بعدی تیم ملی حضور پیدا خواهم کرد. نگرانی وجود ندارد، من برمی*گردم و جای خودم را پس می*گیرم. می*خواهم جزو افرادی باشم که برای رفتن به جام* جهانی به تیم ملی کشورم کمک کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
امير، «عابدزاده» را به پرسپوليس بازگرداند



اخبار بازیکنان
مرجع خبری پرسپولیس :
واكنش*ها به سرخپوش شدن امير عابدزاده، سراسر منفي بود. مي*گفتند با لابي خودش را رسانده به پرسپوليس و از نام و سابقه پدرش سوءاستفاده كرده.


تنها پاسخ امير به اين انتقادهاي گزنده اما تنها يك جمله بود: «ثابت مي*كنم به خاطر توانايي*ام انتخابم كرده*اند.» تعريف و تمجيدهاي مربي مصري دروازه*بان*هاي تيم از عابدزاده هم آبي بود به آتش انتقادها. اما اين تنها چيزي بود كه مي*شنيديم و همه منتظر بودند براي رونمايي از عابدزاده كوچك؛ اتفاقي كه در بازي پنج*شنبه برابر نيروي زميني رخ داد. اشتباه*هاي ژونيور برزيلي آنقدر ويرانگر بود كه سرمربي چاره*اي نديد جز به بازي گرفتن امير عابدزاده 19 ساله.او اما با همان سن و سال كمش ياد عابدزاده را در ذهن*ها زنده كرد. جسارت و اعتماد به نفس بالايش دقيقا هماني بود كه بعد از احمدرضا عابدزاده در وجود هيچ دروازه*بان ديگري نديده بوديم.استايل دروازه*باني امير هم كوچكترين تفاوتي با شيوه ماندگار پدرش نداشت. امير عابدزاده در همان فرصت يك نيمه*اي كه نصيبش شد، آمادگي بالاي روحي و بدني*اش را به رخ كشيد و اوج درخشش*اش جايي بود كه توپ*هاي بلند را به شيوه عابدزاده بزرگ، با يك دست مهار مي*كرد و هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد مي*آورد. تا جايي كه بارها از سوي آنها مورد تشويق قرار گرفت و در پايان بازي هم مانوئل ژوزه به*خاطر عملكردش و بسته ماندن دروازه پرسپوليس، از او تقدير كرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبري خوب براي پرسپوليس / سوسا در تمرين امروز استارت زد




مرجع خبري پرسپوليس : سوسا هافبك دفاعي سرخپوشان و تنها مصدوم پرسپوليس امروز در تمرينات اين تيم استارت زد.

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس؛ سوسا بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از انجام چندین مورد MRI مشخص شد نیازی به عمل جراحی ندارد و بر همین اساس و بعد از فیزیوتراپی، کادر پزشکی پرسپولیس تصمیم گرفت این بازیکن از امروز دویدن را در دستور کار قرار دهد.

سوسا پس از دویدن دور زمین احساس درد نداشت و این موضوع باعث خوشحالی کادر پزشکی شد.

دکتر چشمه سری در این خصوص گفت: پس از حذف گزینه جراحی برای سوسا، فیزیوتراپی همراه با تست های مورد نظر را انجام دادیم و برای تست های تعادلی و حرکتی، دویدن را برای این بازیکن در نظر گرفتیم که مشخص شد مشکلی ندارد و او می تواند فیزیوتراپی همراه با دویدن را در برنامه تمرینات روزانه خود داشته باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برق شيراز دومين حريف تداركاتي سرخپوشان



مرجع خبري پرسپوليس : تيم فوتبال پرسپوليس تهران روز دوشنبه در مجموعه ورزشي درفشي فر به مصاف برق شيراز مي رود.

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس، تيم فوتبال پرسپوليس روز دوشنبه در دومین دیدار تدارکاتی اش در تعطیلی لیگ برتر در ورزشگاه درفشی فر به مصاف تيم فوتبال برق شيراز مي رود. گفتني است اين ديدار ساعت 18:00 روز دوشنبه دوشنبه 23 مرداد ماه در مجموعه ورزشي درفشي فر محل تمريني سرخپوشان برگزار خواهد شد.

تيم فوتبال برق با خريد امتياز تيم دسته اولي استيل اذين تهران از دسته دوم باشگاه هاي كشور به دسته اول نقل مكان كرد.

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس، باشگاه پرسپوليس هنوز حضور رسانه ها و هواداران را در اين ديدار بلامانع اعلام نكرده است
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوری: به دلم افتاده بود که در لیست تیم ملی جا دارم/ بازی تونس شبیه لبنان





مرجع خبری پرسپولیس :

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از اینکه لیست تیم ملی اعلام شد و من جایی در آن نداشتم به دلم افتاده بود که ملی*پوش هستم.
محمد نوری در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال کشورمان در دقایق پایانی سفر به مجارستان، اظهار داشت: پس از اینکه لیست تیم ملی روز سه*شنبه اعلام شد، در ذهن خودم این فکر را کردم که شاید به خاطر نتایج پرسپولیس، کی*روش روی من خط قرمز کشیده بود.
وی افزود: باور کنید به هیچ عنوان ناراحت نبودم چون مطمئن بودم که پرسپولیس در هفته*های آینده به مراتب نتایج بهتری خواهد گرفت و جای خود را در تیم ملی پس می*گیرم.نوری ادامه داد: خدا خواست و همانطوری که به دلم افتاده بود به تیم لیست ملی اضافه خواهم شد، این اتفاق افتاد و جا دارد که از اعتماد کادر فنی تیم ملی تشکر کنم.هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدتی بازیکنان تیم ملی از هم دور بودند به نظر من اردوی مجارستان بسیار مفید خواهد بود. از طرف دیگر تونس که باید برابر آن تیم بازی تدارکاتی انجام دهیم، فوتبالی تقریبا شبیه به لبنان انجام خواهد داد. امیدوارم کادر فنی این اعتماد را به من بدهد که در بازی*های تیم ملی به میدان بروم و خودم را ثابت کنم.نوری خاطرنشان کرد: تمام ملی*پوشان پرسپولیس سعی خواهیم کرد با تمرینات خوب در اردوی تیم ملی آماده و سرحال به جمع قرمزپوشان برگردیم تا انشاءالله با بازی*های خوب و نتایج بهتر هواداران را از نگرانی بابت نتایج ضعیف در چند بازی اول خارج کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهروان: سرخابی ها در اطراف تهران هتل بگیرند







مرجع خبری پرسپولیس :

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: در صورتی كه باشگاه های پرسپولیس و استقلال برای گرفتن هتل پیش از دربی دچار مشكل هستند در اطرف تهران اردو بزنند.

غلامرضا بهروان گفت: نامه هر دو باشگاه در خصوص نبود هتل در تهران برای برگزاری اردو پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال به دست ما رسیده است و جواب آنها را داده ایم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به این دو باشگاه این است، در صورتی كه موفق به پیدا كردن هتل در تهران نشدند، در اطراف تهران اردو بزنند.
سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: فاصله تهران تا كرج زیاد نیست و می توانند در این شهر مستقر شوند، اما فكر می كنم با كمی تلاش می توانند در تهران نیز اردو برگزار كنند.وی تصریح كرد: این دو تیم از شهرستان نیامده اند كه اینچنین مشكل را بزرگ می كنند، *آنها می توانند با كمی حوصله بهترین اردو را برگزار كنند.وی در خصوص احتمال تغییر زمان برگزاری این دیدار، اظهار داشت: به هیچ وجه زمان برگزاری این بازی تغییر نخواهد كرد و ما در تاریخ اعلام شده دربی پایتخت را برگزار می كنیم.بهروان خاطرنشان كرد: برای برگزاری این بازی با مسئولان كشور بار ها جلسه برگزار كردیم و موافقت آنها را نیز گرفته ایم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: خوشحالم فتح الله زاده با احمدی نژاد دیدار کرده است



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دولت به دو باشگاه پرطرفدار و مردمی پرسپولیس و استقلال توجه ویژه و نگاه یکسانی دارد و همواره مشکلات این دو باشگاه بزرگ را برطرف کرده است.
محمد رویانیان افزود: دسترسی به آقای احمدی نژاد به واسطه همکاری با دولت برای بنده مقدورتر است و خوشحالم که آقای فتح الله زاده با ایشان دیدار داشته و توانسته مشکلات باشگاه خود را با آقای احمدی نژاد در میان بگذارد.
رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا شما امکان ملاقات فتح الله زاده با احمدی نژاد را فراهم کرده اید، گفت: بنده اگر هم بستر چنین ملاقاتی را فراهم کرده باشم خوشحالم و امیدوارم نیازهای این دو باشگاه در زمینه برخی مسائل با این ملاقات ها برطرف شود.رویانیان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان ذیربط از جمله بانک مرکزی و وزارت ورزش و جوانان در پرداخت اعتبارات این دو باشگاه، تامین بودجه و ارائه تسهیلات، همکاری لازم را داشته باشند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اصفهانیان: داور ایرانی دربی چند روز مانده به شروع مسابقه معرفی می شود



مرجع خبری پرسپولیس :

فریدون اصفهانیان از مشخص شدن نام داور دربی هفتاد و پنجم پایتخت، چند روز پیش از شروع این مسابقه خبر داد. فریدون اصفهانیان گفت : از سوی كمیته داوران هنوز تغییری در دپارتمان داوری صورت نگرفته است و تنها با پیشنهاد دبیركل فدراسیون فوتبال قرار شد آیین نامه جدیدی برای آن نوشته شود.
وی ادامه داد: درسال های اخیر آیین كمیته داوران مصوب نشده است وبه همین دلیل ما ابتدا باید منتظر تصویب آیین نامه باشیم و سپس اعضای دپارتمان را معرفی كنیم.رییس كمیته داوران درخصوص اینكه آیا احتمال تغییر در میان اعضا دپارتمان وجود دارد، گفت: در حال حاضر نمی خواهم، در این خصوص صحبت كنم، زیرا در ابتدا باید مشكلات آیین نامه برطرف شود.وی تصریح كرد: تنها چیزی كه می توانم اعلام كنم، این است كه وظایف همه مشخص شده و قانون باید هرچه سریعتر اجرا شود.وی با اشاره به وظایف دپارتمان داوری، اظهار داشت: دپارتمان دبیرخانه ما است و باید كار های اجرایی را پس از تصویب انجام دهد.اصفهانیان در پاسخ به این سئوال كه آیا با توجه به اختلافاتش با رییس دپارتمان داوری پس از تصویب آیین نامه او را بركنار خواهد كرد، گفت: اصلا اختلافی وجود ندارد و من به همه احترام می گذارم. اطمینان داشته باشید از تمام كسانی كه برای جامعه داوری مفید هستند استفاده خواهیم كرد. اما اگر كسی بخواهد خرد جمعی را زیر پا بگذارد او دیگر در جمع ما جایگاهی نخواهد داشت.وی در پایان اعلام كرد كه داور دیدار
پرسپولیس
و استقلال تهران ایرانی خواهد بود و در آخرین روز های باقی مانده به این دیدار نام داور اعلام خواهد شد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلطانی: یقین دارم گردان در پرسپولیس موفق می شود
/ در مورد درخشان سکوت می کنم






مرجع خبری پرسپولیس :

دروازه*بان اسبق پرسپوليس گفت: كفگير فوتبال ما به ته ديگ خورده است و بايد تغييراتي در آن ايجاد شود.
بهروز سلطاني درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس گفت: هر سازماني يك رئيس دارد كه پس از سال*ها كار و تجربه به اين مقام رسيده است. رويانيان هم مدير كاربلدي است اما مشاوران خوبي ندارد. به عنوان نمونه وقتي مي*خواستند براي پرسپوليس دروازه بان بياورند دست كم بهتر بود به چند تن از پيشكسوتان تيم ملي، مثل من و عابدزاده زنگ مي*زدند و مشورت مي*گرفتند. خدا شاهد است كه براي كمك به پرسپوليس هيچ چشمداشتي به پول و پست و مقام ندارم.وي ادامه داد: پيش از اين دو دروازبان جوان را كه مرا نديده بودند به تيم معرفي كردم و گفتم حداقل يك سال با آن*ها كار كنند. همچنين از مسئولان خواستم معمارزاده را همين طور بيرون نيندازند، چون او جوان است و فقط يك فصل گل*هاي بدي خورده است. او كمي زود به پرسپوليس آمده بود. اين را به گردان هم گفتم. دروازه*بان پريسپوليس بايد مراحلي را طي كند و از رده هاي جوانان و اميد به ليگ برتر برسد.سلطاني در ادامه با بيان اينكه شهاب گردان را خيلي دوست دارد، اظهار كرد: آرزو دارم كه شهاب موفق شود و يقين دارم كه مي*شود اما به او گفته*ام كه در پرسپوليس بايد دو برابر ذوب آهن تمرين كند. اين جا برخلاف اصفهان اگر 5000 هم به تماشاي بازي بيايند، گلري كردن سخت است. در گذشته پروين پوست ما را مي*كند و تمرين*هاي طاقت فرسايي به ما مي*داد، اما امروز تمرين*ها كافي نيستند و تازه مربي*هاي خارجي كه مي*آيند سبك بازي ما را نمي*شناسند. مثلا نوع سانترهاي ما با خارجي*ها فرق مي**كند و به همين نسبت نوع تمرين*ها هم بايد فرق داشته باشد.دروازه بان اسبق پرسپوليس همچنين گفت: سال قبل، حسين فركي از مشاوره چند تن از مربيان اميد بهره برد و كساني را به تيم آورد كه پديده شدند. امروزه ديگر فوتباليست* بالاي 25 سال پير حساب مي*شود. بازيكناني مثل علي كريمي استثنا هستند كه بايد هميشه حضور داشته باشند. يكي از افتخارات من اين است كه در يك فصل بيش از 10 گل نخورده*ام . حالا چه شده كه تيم در يك بازي سه گل مي*خورد؟سلطاني مدعي شد: متاسفانه يك حلقه هفت ـ هشت نفره از مربيان وجود دارد كه تماما با پول و رابطه بازي به تيم*هاي مختلف مي*روند و هر فصل فقط جابجا مي*شوند. در اين حال برخي مربيان كارنامه*دار و با دانش ما خانه نشين شده*اند. كفگير فوتبال ما به ته ديگ خورده است و بايد تغييراتي در آن ايجاد شود. بايد شارلاتان*ها را از فوتبال دور كنيم و مربيان خوب را به جاي آن*ها بياوريم.وي همچنين درباره درگيري رسانه*اي*اش با حميد درخشان گفت: مدت*هاست كه در پرسپوليس كار مي*كنم و شخص رويانيان در جريان كارهاي من و همكارانم هست، نمي*شود كه يك نفر با نيم ساعت سر تمرين آمدن در جريان همه*چيز قرار بگيرد. آن*وقت حرف*هايي مي*زنند كه صحيح نيست. پنج شنبه مطلبي را در چهار صفحه آماده كرده بودم كه به عنوان جوابيه منتشر كنم اما به دليل تماس بزرگترهايم كه از من خواستند سكوت كنم، فعلا دست نگه داشته*ام. آقايان بدانند كه اگر يك كلمه ديگر عليه من در جايي حرف بزنند، حرف*هايم را خواهم زد. متاسفانه حرف**هاي من هم در يكي از سايتها كاملا برعكس منعكس شده بود كه از آن خبرنگار هم گله دارم. از سالي كه با تيم پايه پرسپوليس شروع به كار كردم پنج كلاس دارم كه هر كدام 7 تا 8 شاگرد دارد. در بين اين*ها شاگردي دارم كه مجاني آمده و كسي هم هست كه پول خوبي مي*دهد اما هرگز كسي را كه قابليت نداشته با دريافت پول به تيم نياورده*ام.سلطاني همچنين افزود: بازيكنان زيادي را از شهرهاي بوشهر، اهواز، اروميه، تبريز، شمال كشور و ... به خرج خودمان به تيم آورده*ايم و تيم خوبي را شكل داده*ايم. تيم* ما امسال شايد هشتم شود اما سال بعد جزو سه تاي اول است و سال بعد از آن هم تيم*هاي ايران را مي*برد. در اين راه رويانيان كمك زيادي به ما كرده هرچند يك ريال هم پول نداده است. علاوه بر سردار چند نفر ديگر هم به ما كمك كرده*اند كه شايددوست نداشته باشند اسم از آنها ببرم.دروازه بان اسبق پرسپوليس ادامه داد: تعدادي دلال كه فقط براي پول آمده*اند نمي*گذارند كه پرسپوليس و استقلال بدون حاشيه بماند. آن*ها حتي در فدراسيون و در كنار تيم*ها هستند تا روزي به پست و مقامي برسند. اكنون كه المپيك در جريان است، با موفقيت هر ورزشكاري هم خوشحال مي*شوند. دختر من ممكن است كشتي را نفهمد اما پرچم ايران را مي*شناسد و با بالا رفتن آن گريه مي*كند. هر كسي كه اين پرچم را دوست دارد بايد براي فوتبال كاري كند. فوتبال كه در آن به بازيكني معمولي چند صد ميليون پول مي*دهند، فوتبال نيست.سلطاني هم چنين گفت: سه سال پيش به كفاشيان گفتم كه 60 شاگرد دارم كه همه گلر هستند و همه از شهرستان آمده*اند و به همين دليل پول زيادي از آنها نمي*گيريم. از كفاشيان خواستم براي تهيه زمين تمرين و توپ به ما كمك كند. او هم در يك نامه دستور داد كه 10 توپ به ما بدهد كه آن هم به دست نوچه يكي از آقايان افتاد و پس از سه ماه 10 توپ به ما دادند كه خدا شاهد است كه مخصوص بازي دختربچه*ها بود! حتي از محمد حسن انصاري*فرد هم كمك خواستم ولي قبول نكرد. دست آخر سردار آجرلو را در يك بازي ديدم و او هم روي يك كاغذ پاره دستور داد كه به بچه*هاي ما توپ و گرمكن و وسايل بدهند.دروازه*بان اسبق پرسپوليس از كميته آموزش سابق فدراسيون فوتبال هم انتقاد كرد و گفت: متاسفانه همين طور به افراد مدارك A وB داده مي*شد. زماني دو نفر آمده بودند كه مي*گفتند مدرك A دارند اما يك آبدارچي هم از آن*ها بهتر تمرين مي*داد! مدرك A گرفتن هم شده كشك! دست*هايي در فوتبال هست كه مي*خواهند فوتبال را خراب كنند. من از رئيس فدراسيون، وزير ورزش و حتي رئيس جمهور خواهش مي*كنم كه وقت بيشتري براي فوتبال بگذارند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگر: تا پرسپولیس بالای جدول نیاید مصاحبه نمی کنم



مرجع خبری پرسپولیس :

مدافع میانی پرسپولیس گفت: تا پرسپولیس به مکان های بالای جدول نرسد، صحبت نمی کنم.
محسن بنگرگفت: هواداران از ما حرف نمی خواهند عمل می خواهند. اوضاع هم اینطور نمی ماند و من هم تصمیم گرفته ام تا پرسپولیس به مکان های بالای جدول نرسد، دیگر صحبت نکنم. این روزها به زحمت می توانم بخندم. در تمرینات هم، اینطور است. در این شرایط تا پرسپولیس بالای جدول نیاید مصاحبه ای از من نخواهید دید.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مربی پرسپولیس تا دوشنبه مشخص می‌شود/ انتخاب مربی از سوی کمیته فنی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مربی جدید این تیم ظرف 48 ساعت آینده معرفی می‌شود، گفت: پیشنهادی برای مربیگری و مدیریت فنی در پرسپولیس به آقای رویانیان نداده‌ام. حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مطالبی که در برخی از رسانه‌ها مبنی بر پیشنهاد وی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای برعهده گرفتن سمت مدیرفنی این تیم مطرح شده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مطالبی که برخی از رسانه‌ها در خصوص پیشنهاد من به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای سمت مدیرفنی تیم مطرح کرده‌اند کذب محض بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.
وی در همین خصوص افزود: من برای مدیریت فنی تیم پرسپولیس هیچ پیشنهادی به مدیرعامل باشگاه نداده‌ام و هیچگونه پیشنهادی نیز در این خصوص از سوی باشگاه به من نشده است. مطرح شدن چنین موضوعاتی تحلیل برخی از رسانه‌های خاص است که دلیل این کار آنها برای من مشخص است.
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیش از این نیز صحبت‌هایی در خصوص جایگزینی من به عنوان مربی به جای عاشوری در تیم پرسپولیس مطرح شده بود که دیدید صحت نداشته و رویانیان در این خصوص پیشنهادی به من نداده است.
وی در مورد انتخاب مربی جایگزین محسن عاشوری در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این موضوع در جلسه کمیته فنی باشگاه مطرح شده و گزینه‌های پیشنهادی توسط مدیرعامل و سایر اعضای کمیته فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند تا در نهایت مربی جدید تیم معرفی شود.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: جلسه کمیته فنی ظرف 48 ساعت آینده برگزار شده و تکلیف مربی جدید تیم در آن جلسه مشخص خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که "آیا شما گزینه‌هایی را برای مربیگری تیم پرسپولیس مدنظر دارید که آنها را در جلسه کمیته فنی مطرح کنید؟"، گفت: من دو گزینه را مدنظر دارم که در حال حاضر تا تشکیل جلسه کمیته فنی باشگاه دلیلی ندارد نام این گزینه‌ها را مطرح کنم.
 

moseu

عضو جدید
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک دفاعی ماشین سازی تبریز پس از حضور در تمرینات پرسپولیس و بازی تدارکاتی مقابل نیروی زمینی منتظر تصمیم مانوئل ژوزه است. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ باشگاه پرسپولیس در پست هافبک دفاعی با مشکل مواجه شده است به همین خاطر یک بازیکن لیگ یکی با حضور در تمرینات و بازی تدارکاتی مقابل نیروی زمینی توانایی های خود را به مانوئل ژوزه نشان داد.
این بازیکن در بازی مقابل نیروی زمینی یک نیمه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و مانوئل ژوزه و دستیارانش عملکرد او را زیر نظر گرفتند. به گزارش مرجع خبری؛ قرار است مانوئل ژوزه و دستیارانش پس از جمع بندی نهایی تکلیف میثم نقی زاده هافبک دفاعی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را برای حضور در پرسپولیس مشخص کنند.
 

moseu

عضو جدید
مرجع خبری پرسپولیس : حسین ماهینی تنها بازیکنی است که در تمام بازی های تیم ملی فوتبال ایران در سال 2012 حضور داشته است. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیم ملی فوتبال ایران در سال 2012 میلادی 6 بازی انجام داده است و حسین ماهینی مدافع محبوب این روزهای پرسپولیس تنها بازیکنی است که در تمام بازی های تیم ملی حاضر بوده است.
4 بازیکن ملی پوش هم در 5 بازی تیم ملی حاضر بودند که از میان آن ها سید جلال حسینی و کریم انصاری فرد ستاره های پرسپولیسی تیم ملی ایران هستند. پژمان نوری هم یکی از این 4 نفر است که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد.
 

moseu

عضو جدید
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سر به نیروزی زمینی گل زدم و درواقع هنوز پایم به گلزنی باز نشده است. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهرزاد معدنچی در گفت‌وگویی اظهار داشت: به دلیل تعطیلی 12 روزه لیگ با تصمیم کادر فنی قرار است در چند بازی تدارکاتی به میدان برویم.
وی افزود: بازی خوبی مقابل نیروی زمینی انجام دادیم. هدف از این بازی به میدان رفتن بازیکنانی است که کمتر در دیدارهای رسمی به میدان رفته‌اند. نیروی زمینی تیم بسیار خوبی بود اما به دلیل گرمای هوا در بازی دوستانه کمی از لحاظ فنی دو تیم دچار مشکل شده بودند اما در مجموع هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. معدنچی در مورد باز شدن پایش به گلزنی گفت: چون با سر گلزنی کردم هنوز پایم به گلزنی باز نشده است! خوشحالم که این اتفاق افتاد. البته من به دنبال این هستم خیلی زود در بازی‌های رسمی به میدان بروم. این اولین بار بود که پس از مدت ها دوری برای پرسپولیس بازی و گلزنی کردم. معدنچی درباره احتمال حضورش در بازی مقال داماش گفت: هیچ مشکلی برای بازی ندارم. در دو بازی دوستانه می‌توانم از لحاظ آمادگی جسمانی خودم را بسنجم. انگیزه زیادی دارم که آنقدر در تمرینات خوب باشم که ژوزه بتواند از من استفاده کند. البته ما در چند بازی آینده کار بسیار سختی را در پیش داریم و امیدوارم با نتایج خوب بدشانسی‌های چند بازی گذشته‌ را به هر قیمت که شده جبران کنیم.
 

moseu

عضو جدید
[h=1]فرشاد احمدزاده به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست[/h]
[h=2] با تصميم ژوزه مانوئل بازيکن سابق تيم سابق داماش گيلان به پرسپوليس پيوست.[/h]

مسئولان باشگاه پرسپوليس براي رفع چند نقطه از ضعف‌هاي تيم فوتبال خود مجددا دست به جذب چند بازيکن جوان زده‌اند.

از همين رو با تصميم مانوئل ژوزه، فرشاد احمد زاده بعد از ظهر امروز با عقد قرار داد 3 ساله به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

اين بازيکن سابقه حضور در تيم فوتبال داماش گيلان را دارد و جزو سهميه زير 23 سال پرسپوليس محسوب مي‌شود.

 

moseu

عضو جدید
مرجع خبری پرسپولیس : حسین ماهینی تنها بازیکنی است که در تمام بازی های تیم ملی فوتبال ایران در سال 2012 حضور داشته است. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیم ملی فوتبال ایران در سال 2012 میلادی 6 بازی انجام داده است و حسین ماهینی مدافع محبوب این روزهای پرسپولیس تنها بازیکنی است که در تمام بازی های تیم ملی حاضر بوده است.
4 بازیکن ملی پوش هم در 5 بازی تیم ملی حاضر بودند که از میان آن ها سید جلال حسینی و کریم انصاری فرد ستاره های پرسپولیسی تیم ملی ایران هستند. پژمان نوری هم یکی از این 4 نفر است که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
با این فرض شما بله
اما فرض کن یه شرایط دیگه داشته باشه نحوه آفساید شدن و مثلا حساس باشه و میلیمتری و سریع هم اتفاق بیافته اونم توی 6 قدم
بخصوص وقتی میگن گل ما درست بوده ، که البته من خودم صحنشو ندیدم ، نه میدونم چه مدلی بود ، نه میدونم درست یا غلط ، اما به نظر خیلی تابلو آفساید نبوده

خب آفساید میلیمتری هم آفسایده دیگه ..گل که نیست... اصلا وقتی کمک داور پرچم زد توپ گل هم شده باشه باز آفسایده و بعنوان موقعیت گل حساب نمیشه که ....
سلام ، چطوری؟؟ ;)
ما اونشب در پایان 4 تا مدال گرفتیم ، مگه نه؟ این 4 برام خیلی آشناست ، نمیدونم منو یاد چی میندازه
سلام..
آآآ مرسی که یادمون انداختی ..پرسپولیس 4 سرتقلال 1 ....تنها بازی 4تایی تاریخ دربی
راستی استقلال تا حالا نتونسته 3 تا بیشتر به ما بزنه هااا ولی ما هم 3 تا زدیم هم 4 تا هم 6 تا ......پیش بینی کنید دربی های آینده رو ..:w07:
 
آخرین ویرایش:

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی مدیر تالار نجوم.
سحر نیستش دیگه!کسی ازش خبر نداره؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابراز همدردی و تسلیت اعضای تیم ملی فوتبال با زلزله زدگان


مرجع خبری پرسپولیس : اعضای تیم ملی فوتبال ایران که هم اکنون در اردوی تدارکاتی مجارستان بسر می برند در پیامی با زلزله زدگان شمال غرب کشور ابراز همدردی کردند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی*زاده مدیر رسانه*ای تیم ملی گفت: از زمان شنیدن خبر زمین لرزه در شمال غرب کشور غم و اندوه فراوانی بر اعضای تیم ملی مستولی گشت.
خسرو والی زاده افزود: کادر فنی، بازیکنان و کلیه همراهان تیم ملی در پیامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با کلیه عزیزان زلزله زده و آسیب دیدگان این حادثه دردناک در استان*های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی برای از دست رفتگان، شفای مجروحان و آسیب دیدگان و همچنین صبر جمیل برای بازماندگان این حادثه را مسالت می*کنند.
زلزله شدیدی دیروز استان*های شمال غرب کشور را لرزاند و متاسفانه باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دکتر اسماعیلی: محموله کمک های پرسپولیس فردا به مناطق زلزله زده اعزام می شود





مرجع خبری پرسپولیس : مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس گفت: محموله کمک های باشگاه پرسپولیس برای حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی تا فردا ارسال خواهد شد.
دکتر علیرضا اسماعیلی گفت: محموله ای در قالب یک کامیون متشکل از اقلام زیستی مانند مواد غذایی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی در حال تهیه است و تا فردا از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای زلزله زدگان ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: نظر به اینکه در حال حاضر مردم عزیزی که با این حادثه روبرو شده اند با شرایط اضطراری روبرو هستند و با توجه به اعلام مسئولان امر مبنی بر لزوم انجام اقدامات سریع باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت در اولین اقدام نسبت به تهیه برخی اقلام حیاتی و ارسال آن اقدام نمایند.مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدون تردید این اقدام حرکتی کوچک در مقابل مصیبتی بزرگ است ولی ما قصد داشتیم در این شرایط سخت این پیام را به برادران، خواهران و بچه های این آب و خاک بدهیم که باشگاه پرسپولیس و میلیون ها هوادار آن به فکر آنها هستند. شاید کمی مایه قوت قلب آنها شود.دکتر اسماعیلی در پایان افزود: در حال حاضر در منطقه زلزله زده، اقدامات امدادی در دستور کار قرار دارد و برای مراحل بعد امکان کمک های معنوی فرهنگی و ورزشی به آسیب دیدگان بررسی خواهد شد.





 

Similar threads

بالا