کشتار مسلمانان میانمار

saeedniki70

کاربر فعال
0072.jpg

0012.jpg





 

saeedniki70

کاربر فعال
بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی كُنْتُمْ تُوعَدُونَ «فصلت/30»


به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که:
«نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

 

saeedniki70

کاربر فعال
اللهم انا نشکو الیک فقد نبیّنا، صلواتک علیه وآله، وغیبه ولیّنا و کثره عدوّنا و قله عددنا وشدّه الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا...

مسلمانان بیدار شوید و امت رسول الله را ببینید که در زیر ظلم کافران اند و توان فریاد هم ندارند، آنانی که تنها جرمشان ایمان به خدا و محمد مصطفی صلی الله علیه و آله است. بیدار شوید و ببینید که امت واحده را زنده زنده می سوزانند، دسته جمعی قتل عام می کنند و حرمت زنان و دخترانشان را هتک می نمایند. یا رسول الله به تو شکایت می کنیم از این مصیبت، به فریادمان برس و دل های به خواب رفته مان را بیدار کن.
 

saeedniki70

کاربر فعال
تاریخ را فراموش نکرده ایم، آنگاه که مستضعفان عالم را از خانه و کاشانه شان راندند، خانه هاشان را غصب کردند، آنان را آزردند و به جرم مسلمانی کشتند. فجایع بوسنی، غزه، لبنان، بحرین و ... را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
 

saeedniki70

کاربر فعال
کافران ظالم و بوداییان تندرو میانمار چندی است که با تایید دولتمردان فاجر میانمار و در سکوت کامل مجامع و رسانه های استکبار جهانی دست به کشتار فجیعانه مسلمانان این کشور زده اند تا ریشه ایمان را منقطع و نسل اسلام را از این سرزمین برچینند، آنان را از سرزمینشان اخراج و آواره ی اردوگاه های سازمان ملل نمایند.

رئیس جمهور مستکبر میانمار اعلام نموده که مسلمانان شهروند این کشور نیستند و فعالان حقوق بشر این کشور و برنده جایزه صلح نوبل از میانمار زبان به سکوت فرو بسته اند. نه خبری از سازمان های صلح و حقوق بشری است و نه حتی رسانه های سینه چاک حقوق بشر، حتی خبری هم از این فجایع منعکس نکرده اند.
 

saeedniki70

کاربر فعال

این روزها که کشته شدن مسلمانان غریب و مظلوم کشور میانمار را می بینیم، به این فکر می کنیم که چقدر جای پسر فاطمه خالی است... و امروز که در ماه مبارک رمضان فقط یک دعا زیر لب داریم و آن هم این است:
اللهم عجل لولیک الفرج



به امید روزی که در هیچ جای جهان اثری از ظلم و استبداد نباشد.
 

saeedniki70

کاربر فعال
در قاب تصویر رسانه های غربی اسلام مبارز است، اسلام خشن است، اسلام می کشد، اسلام نابود می کند، اسلام برج های دوقلو را از بین می برد، اسلام با برخی تعصبات همراه است.
اما حقیقت چیزه دیگریست! از سالها پیش می گفتند که بودا آئین آرامش است، آئین صفا، صلح و بزرگواری است، اصلا دین رهایی بخش در سال ۲۰۱۲ همین بودا است.
اما؛
اما، این عکس ها، این فیلم ها که پخش شد فهمیدیم لباس سرخ دالایلاما یکی از رده های پرچم سفید و قرمز ایلات متحده است…





مسلمانان میانمار کشته می شوند. به جرم دینشان! و صاحبان جایزه صلح نوبل هنوز درگیر این هستند که فلان آشوب طب سیاسی و طرف فلان گروهک در زندان سرما خورده .
مسلمانان میانمار را می کشند و جهان به نظاره نشسته است! (وای بر من و شما)
زمانی که مجسمه بودا در افغانستان به دست طالبان تخریب شد همه سازمانهای بین المللی سرو صدا راه انداختند که این توهین به مقدسات است، بیانیه پشت بیانیه…
امروز نه یک مجسمه بلکه هزاران انسان را می کشند اما جهانیان خاموش تر از همیشه.
استاد رادمهر نمی دونم اون حرف هایی که شما در درس اندیشه شرق باستان میزدید توهم و خیال بود یا این صحنه هایی که ما داریم از بوداییسم و پیروان آن می بینیم خوابی آشفته از سر پر خوری شبانه مان است!
اون همه تعریف و تمجید از انسانیت بودایی ها اون همه اوج گرفتن که فلانند و فلان، آیین گل و بلبل عشق و دوستی این بود!
 

saeedniki70

کاربر فعال
لاَ یُکَلِّفُ اللّهُ نَفْسًا إِلاَّ وُسْعَهَا
حداقل کاری که ما میتوانیم انجام دهیم سکوت نکردن در قبال این فاجعه انسانی است و آگاه کردن دیگران؛ چون بسیاری هنوز از این مصیبت بزرگ خبر ندارند.....
 

saeedniki70

کاربر فعال
در فیلم‌های زیر که توسط برخی گروه‌های اسلام گرا تدوین و منتشر شده است، عکس‌ها و فیلم‌هایی از به قتل رساندن و زنده زنده در آتش سوزانده شدن مسلمانان میانمار گردآوری شده است و هم‌چنین به وضعیت مسلمانان میانمار که طی سال‌ها به بنگلادش گریخته‌اند و علل آن پرداخته شده است. گفتنی است تماشای این فیلم‌ها به دلیل خشونت زیاد، به افراد زیر ۱۸ سال و هم‌چنین بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.
در این فیلم گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره از رنج و محنت و مهاجرت مسلمانان میانمار به بنگلادش را می‌بینید:

[FONT=&quot]دانلود فیلم 1[/FONT]
 

Similar threads

بالا