اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)


  • مجموع رای دهندگان
    7

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 12:04


[h=1]پيشنهاد 2 بازي دوستانه تيم‌هاي ايران و ترکيه[/h]
[h=2]سرمربي تيم ملي نوجوانان از احتمال برگزاري دو ديدار دوستانه ميان تيم‌هاي ايران و ترکيه خبر داد.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي دوستي مهر گفت: فردا (جمعه) ساعت 9:30 يک ديدار دوستانه با تيم اميد پيکان در زمين اردوگاه شهيد باهنر منظريه داريم که مي‌تواند براي ما مفيد باشد. ما نقاط ضعف و قوت را شناسايي کرده‌ايم و بازي مقابل ژاپن ضعف‌هاي ما را نشان داد و اميدواريم که بتوانيم در مدت زماني که تا رقابتها باقي مانده، همه ضعف‌ها را برطرف کنيم. بازي مقابل اميد پيکان مي‌تواند فرصت خوبي براي تيم ملي نوجوانان باشد که در مقابل يک تيم با اختلاف سني و از لحاظ بدني، قوي‌تر بازي کند و شرايط سخت را تجربه کند.

دوستي مهر در پايان گفت: اردويي در ترکيه خواهيم داشت که در شهريور خواهد بود و اگر فدراسيون فوتبال ترکيه قبول کند دو بازي با تيم ملي نوجوانان ترکيه خواهيم داشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 12:11


[h=1]دعوت از 25 بازيکن به اردوي تيم ملي جوانان[/h]
[h=2]اکبر محمدي سرمربي تيم ملي جوانان 25 بازيکن را به اردوي اين تيم ملي دعوت کرد.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اين اردو از يک تا 8 مرداد در هتل المپيک برگزار مي‌شود. بازيکنان بايد روز يکشنبه اول مرداد ساعت 17 خود را به کادر فني تيم ملي معرفي کنند.

تاريخ خروج از اردوي تيم ملي جوانان بعدازظهر يک شنبه 8 مرداد خواهد بود. اسامي 25 بازيکني که به اردوي تيم ملي دعوت شده‌اند به شرح زير است:

روزبه چشمي، علي محسن‌زاده، ارسلان مطهري، وحيد حيدريه، محمد حسين کنعاني زادگان، علي رحيمي، بهنام برزاي، يوسف وکيا، احمد عبدالله زاده، امين جهان کهن، علي اکبر آهکي، احسان کياني، وليد مشاعي زاده، حسين شناني، محمد رضا قدرتي پور، سردار آزمون، حسين فاضلي، عليرضا جهانبخش، محمد دانشگر، فرشيد اسماعيلي، محمد فرامرزي، احسان پهلوان، محسن صائمي، فرشاد مراد کريمي، حجت صدقي.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 15:25


[h=1]ديدار تيم‌ ملي ايران با تونس قطعي شد[/h]
[h=2]مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال ايران از قطعي شدن ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي ايران و تونس در تاريخ 15 اوت (25 مرداد) خبر داد.[/h]


خسرو والي زاده گفت: پيش از اين سرمربي تيم ملي تونس پيشنهاد برگزاري اين ديدار در تاريخ 23 مرداد را داده بود اما کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران با توجه به اينکه 25 مرداد روز فيفا است و او مي تواند کليه بازيکنان را دراختيار داشته باشد، بر انجام اين بازي در اين روز تاکيد داشت که در نهايت مورد موافقت تونسي ها نيز قرار گرفت.

به گزارش فارس ،تيم ملي ايران اردوي خود را از تاريخ 19 مردادماه در کشور مجارستان برپا خواهد کرد. اين اردو تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 12:07


[h=1]تساوي تيم ملي نوجوانان مقابل اميد‌هاي پيکان[/h]
[h=2]تيم ملي فوتبال نوجوانان در ديدار دوستانه برابر اميد پيکان به تساوي رسيد.[/h]


تيم ملي نوجوانان صبح امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم اميد پيکان رفت. اين مسابقه با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. گل هاي تيم نوجوانان را کيوان هاشمي به ثمر رساند.

تيم نوجوانان از سوم مرداد بار ديگر اردوي خود را در اراک برگزار مي کند. شاگردان علي دوستي در اين اردو يک بازي تدارکاتي هم برگزار مي کنند.

نوجوانان از تاريخ ششم تا شانزدهم مرداد در کمپ تيم هاي ملي اردوي خود را پيگيري مي کنند و از سوم تا سيزدهم شهريور راهي اردوي ترکيه مي شوند.

تيم نوجوانان خود را براي مسابقات قهرماني آسيا که مهرماه در تهران برگزار مي شود، آماده مي کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 14:10


[h=1]دوستي مهر 26 بازيکن را دعوت کرد[/h]
[h=2]اردوي تيم ملي نوجوانان در اراک برگزار مي شود.[/h]


اردوي تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در اراک برگزار مي شود و علي دوستي مهر 26 بازيکن را دعوت کرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين اردو از 3 تا 16 مرداد در اراک برگزار خواهد شد.

بازيکنان روز سه شنبه سوم مرداد ساعت 12 ظهر بايد وارد کمپ تيم هاي ملي شوند و بعداز همان روز تهران را به مقصد اراک ترک مي کنند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:

مجتبي مقتدايي، علي هزامي، محمد ياسيني،ساسان جعفري کيا، عرفان وجداني، کميل حق زاده، رضا کرملا چعب، دانيال کاظم نيا، علي ريگي، سيد سجاد سيد، سيدمجيد حسيني، سيدمحمد خرم حسيني، اميرمحمد مظلوم، علي شجاعي، محمد بازاج، ميلاد داعي، اميرنصرآزاداني، شروين کاظمي، مهدي صدقيان، کيوان هاشمي، سعيد عزت اللهي، سعيد عزت اللهي، صادق محرمي، محمد بائوج، نويد مرادخاني، عبدالرضا زارعي، عرفان اسطخري


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 15:38

اعلام ليست تيم ملي 3 روز قبل از اردو
[h=1]کي‌روش با کفاشيان ديدار مي‌کند[/h]
[h=2]مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال اعلام کرد کي‌روش در روزهاي آينده با علي کفاشيان و اعضاي هيئت رئيسه جلسه‌اي برگزار مي‌کند.[/h]


خسرو والي‌زاده مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال اعلام کرد کي‌روش که روز گذشته وارد ايران شد با علي کفاشيان و همچنين اعضاي هيئت رئيسه جلسه‌اي برگزار مي‌کند.

همچنين کي‌روش امروز با اعضاي کادر فني تيم ملي جلسه‌اي برگزار کرد که طي آن در مورد مسائل مختلف به گفت و گو پرداخت.

تيم ملي قرار است از 19 تا 25 مرداد ماه در اردويي تدارکاتي به مجارستان سفر ‌کند و 25 مرداد در اين اردو در يک ديدار دوستانه به مصاف تيم ملي تونس برود.

طبق اعلام مدير رسانه‌اي تيم ملي ليست دعوت شدگان به اين اردو سه روز قبل از اعزام اعلام مي‌شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 22:51


[h=1]ديدار دوستانه ايران و تونس قطعي شد[/h]
[h=2]مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال ايران از قطعي شدن ديدار دوستانه تيم هاي ملي ايران و تونس در تاريخ 25 مرداد خبر داد.[/h]


خسرو والي‌زاده در اين‌باره به سايت فدراسيون فوتبال گفت: پيش از اين سرمربي تيم ملي تونس پيشنهاد برگزاري اين ديدار در تاريخ 23 مرداد را داده بود اما کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران با توجه به اينکه 25 مرداد روز فيفاست و او مي تواند کليه بازيکنان را دراختيار داشته باشد، بر انجام اين بازي در اين روز تاکيد داشت که در نهايت مورد موافقت تونسي‌ها نيز قرار گرفت.

تيم ملي ايران اردوي خود را از تاريخ 19 مردادماه در کشور مجارستان برپا خواهد کرد. اين اردو تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تصميم ملي‌پوشان، صعود به جام جهاني را به خطر مي‌اندازد؟

تصميم ملي‌پوشان، صعود به جام جهاني را به خطر مي‌اندازد؟

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91060100466
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴




در فوتبال امروز دنيا اتفاقات رنگارنگي روي مي‌دهد، اما گويا تركيب رنگ اين رويدادها در فوتبال ايران متنوع‌تر و گاهي عجيب و غريب‌تر است. تازه‌ترين اتفاق شگفتي آور فوتبال ايران قول و قراري است كه بعضي از بازيكنان تيم ملي با يكديگر گذاشته‌اند؛ آنها با هم عهد بسته‌اند كه رسانه‌ها را تحريم كنند!


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ملي‌پوشان فوتبال ايران كه به همراه تيم ملي در حساس‌ترين مرحله از مسابقات انتخابي جام جهاني برزيل قرار دارند به تازگي تصميمي گرفته‌اند كه در نوع خود در تاريخ فوتبال جهان بي‌سابقه است. آنها با يكديگر عهد بسته‌اند كه رسانه‌ها را به ويژه رسانه‌هاي تصويري را تحريم كنند و تن به هيچ مصاحبه‌اي ندهند! آن طور كه مشخص است اين تصميم در اردوي مجارستان و پس از ديدار دوستانه ايران با تونس گرفته شده است. اين اتفاق، تصميم، تعهدنامه يا هر چيزي كه نامش را بگذاريم، از مساله‌اي حكايت مي‌كند كه سال‌هاست همچون كمندي بر گردن فوتبال ايران افتاده و روز به روز با تنگ‌تر كردن حلقه‌اش هواي سالم را از فوتبال مي‌گيرد و آن را خفه مي‌كند؛ مساله اين است كه فوتباليست‌هاي امروز ما خود را از هر چه و حتي از تيم ملي فراتر مي‌دانند.

در گذشته نه چندان دور، فوتباليست‌هاي ايراني حاضر بودند سرشان را براي پيروزي تيمشان بدهند. آنها به عشق پيراهن تيم محبوبشان بازي مي‌كردند و در عوض خدمت بي‌دريغ‌شان، مزدي نمي‌گرفتند و شايد تنها به اين كه تصويرشان در معدود روزنامه‌‌ها و مجله‌هاي آن زمان چاپ شود و مصاحبه‌ و گزارشي، دل خوش بودند. اين حكايت تيم‌هاي باشگاهي بود، چرا كه بحث تيم ملي وراي اين‌ها بود و ملي‌پوشان در مقابل سربازي براي پرچم ايران و سربلندي تيم ملي حتي انتظار چاپ تصوير و مصاحبه‌شان در روزنامه‌‌ را هم نداشتند. امروز اما برخي از فوتباليست‌هاي ايراني، بيشتر شباهت به «لردها» مي‌برند تا ورزشكار، آن گونه كه امير عابديني گفته است: " در گذشته تيمي مثل پرسپوليس به بازيكنان هويت مي‌داد، اما حالا كار به جايي رسيده كه بازيكنان مي‌‌خواهند به پرسپوليس هويت بدهند. آنها خودشان را از تيم، برتر مي‌دانند."

فارغ از اين كه تصميم ملي‌پوشان فوتبال ايران مبني بر تحريم رسانه‌ها حاصل چه مساله‌اي است، بايد گفت روزگاري همين بازيكنان با كمك همين رسانه‌ها رشد كرده و به جايگاه‌هاي بلند رسيده‌اند، حالا اما رسانه‌ها مغضوب فوتباليست‌ها شده‌اند تنها به اين جرم كه از آنها در مقطعي انتقاد كرده‌اند. گفته مي‌شود دليل اين تصميم ملي‌پوشان، انتقادهاي تند رسانه‌ها از فوتباليست‌ها پس از موفقيت كاروان اعزامي ايران به المپيك لندن بوده است. حال سوال اين جاست كه آيا پاسخ به يك انتقاد، تحريم منتقد است؟ آن هم منتقدي كه از سر دلسوزي و فقط براي پيشرفت فوتبال و بازيكنانش مي‌كوشد و هدفي جز اين ندارد.

نكته ديگري كه در اين ميان حائز اهميت است، نقش اين بازيكنان در تيم ملي است. تيم ملي هم اكنون در موقعيت حساسي قرار دارد كه كوچك‌ترين حاشيه‌اي مي‌تواند مسير آن را تغيير داده و دست آن را از رسيدن به جام جهاني كوتاه كند. در اين شرايط تحريم رسانه‌ها از سوي ملي‌پوشان ممكن است به تيم ملي لطمه وارد كند، هر چند مدير رسانه اي تيم ملي با اين حرف مخالف است. خسرو والي زاده در اين رابطه به ايسنا گفت: " اگر ملي‌پوشان چنين تصميمي گرفته باشند به خودشان مربوط است و به تيم ملي ربطي ندارد. اگر روزي آنها در اردوي تيم ملي از مصاحبه امتناع كنند، آن وقت ما مي‌توانيم درباره‌شان تصميم بگيريم، اما فعلا بحث در حد باشگاه است. چند روز قبل در سايتي خواندم كه نوشته بود مسئولان تيم ملي بازيكنان را ممنوع المصاحبه كرده‌اند كه صحت ندارد. به هر حال بهتر است درباره اين موضوع با خود بازيكنان صحبت شود."

پس از آن كه بازيكنان تيم ملي عهد كرده‌اند كه مصاحبه نكنند، تنها سيد جلال حسيني با خبرنگاران صحبت كرده است و سايرين يا از انجام گفت‌وگو طفره رفته‌اند يا مانند محمدرضا خلعتبري حرمت خبرنگاران زير سوال برده‌اند. در نهايت بايد گفت كه انجام چنين كارهايي جز آن كه تصوير فوتبال ما را در دنيا عجيب و غريب نشان دهد و باعث ايجاد حاشيه‌هاي بي دليل گردد، حاصلي نخواهد داشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
23 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ نامی از گردان و انصاریفرد نیست

23 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ نامی از گردان و انصاریفرد نیست

"کارلوس کی‌روش"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، 23 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم برای تشکیل اردوی تدارکاتی در امان و دیدار با اردن و لبنان دعوت کرد که در بین آنها نامی از انصاریفرد و شهاب گردان دیده نمی‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو والی‌زاده، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را به این شرح اعلام کرد:

دروازه بانان:
سیدمهدی رحمتی (استقلال)، علیرضا حقیقی (روبین کازان روسیه) و رحمان احمدی (سایپا)
مدافعان:
حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی (پرسپولیس)، پژمان منتظری و هاشم بیک‌زاده (استقلال)، مازیار زارع (ملوان بندرانزلی)، احسان حاج صفی (تراکتورسازی تبریز) و هادی عقیلی (القطر قطر)
بازیکنان میانی:
علی کریمی و محمد نوری (پرسپولیس)، پژمان نوری (ملوان بندرانزلی)، قاسم حدادی‌فر (ذوب آهن اصفهان)، امید نظری (انگل هولم سوئد) و جواد نکونام (استقلال)
مهاجمان:
اشکان دژآگه (ولفسبورگ آلمان)، محمد ابراهیمی (تراکتورسازی تبریز)، محمد قاضی (پرسپولیس)، محمدرضا خلعتبری (سپاهان اصفهان)، رضا قوچان نژاد (سن ترویدن بلژیک) و مسعود شجاعی (اوساسونای اسپانیا)
والی‌زاده در ادامه گفت: بازیکنان دعوت شده باید ساعت 5 بعدازظهر روز پنجشنبه نهم شهریورماه جاری با بهمراه داشتن گذرنامه، خود را در محل هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. نخستین تمرین تیم ملی ساعت 6 همان روز در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.
تیم ملی ایران ساعت ۵ بامداد روز ۱۰ شهریور، تهران را به مقصد اردن ترک خواهد کرد. اردوی آماده سازی تیم ملی در اردن تا تاریخ ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و در این تاریخ اردن را به مقصد لبنان ترک خواهد کرد. قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ایران در اردن دیدار دوستانه‌ای است که در تاریخ ۱۵ شهریور مقابل تیم ملی آن کشور برگزار خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استدلال ملي‌پوشان فوتبال در تحريم رسانه‌ها چيست؟

استدلال ملي‌پوشان فوتبال در تحريم رسانه‌ها چيست؟

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 91061509082
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴



يك كارشناس رسانه‌اي معتقد است بازيكنان تيم ملي فوتبال كه اين روزها با تحريم رسانه‌ها مصاحبه نمي‌كنند، بايد با طرح استدلال در اين مورد به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

دكتر حميد قاسمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مصاحبه نكردن ملي‌پوشان فوتبال با رسانه‌ها به دليل انتقاداتي كه به عملكردشان مي‌شود، گفت: بازيكنان تيم ملي اگر به دليل انتقادها، رسانه‌ها را تحريم كرده‌اند، بايد وارد بحث شوند و اگر مخالفند با استدلال‌هايشان آن را رد كنند يا اگر دليلي ندارند، انتقادها را بپذيرند.

وي ادامه داد: اين كه ارتباط تيم ملي با رسانه‌ها قطع شود، منطقي نيست و ما نياز داريم با كمك ورزش، جامعه به سمت بحث منطقي پيش برود. بنابراين ملي‌پوشان اگر انتقادها را مي‌پذيرند، خودشان را تقويت كنند. از طرفي هم رسانه‌ها بايد ورزشكاران را تشويق كنند تا به جاي تحريم و قهر به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

اين كارشناس رسانه همچنين به اهميت وجود برنامه در سازمان‌ها و تيم‌هاي ورزش جهت ارتباط با رسانه‌ها اشاره كرد و افزود: همه سازمان‌ها به لحاظ حرفه‌اي نيازمند ارتباط با رسانه‌ها هستند و اين امر به عهده روابط عمومي است كه فدراسيون و هيات رييسه مربوطه بايد قوي ترين گزينه را در راس آن قرار دهد بنابراين قطع شدن ارتباط با رسانه‌ها غير حرفه‌اي است.

دكتر قاسمي اضافه كرد: تاكنون چارچوب معيني براي اين ارتباط وجود نداشته، اما در دنيا مشخص مي‌شود كه رسانه‌ها بايد در چه مكان و چه زماني با بازيكنان معتبر ارتباط داشته باشند و نحوه دسترسي به آنها تعيين شده است. همچنين اگر اين شرايط مهيا نبود، فردي را به عنوان سخنگو انتخاب مي‌كنند تا اگر سوالي به وجود آمده بود، پاسخگو باشد. با اين اوصاف اگر برنامه‌اي نباشد، معضلات بسيار جدي به وجود خواهد آمد. از طرفي هم تعداد رسانه‌ها در ايران كم نيستند و همه آنها مي‌‌خواهند سريع‌تر از بقيه خبر دهند. در اين زمينه طيف بندي رسانه‌ها مي‌تواند تاثيرگذار باشد. به طوري كه با توجه به نفوذ يك خبرگزاري، ارتباط ها تقسيم بندي شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعا این بازیکنا دیگه خیلی پرتوقع شدن !! بازیشون که افتضاحه مصاحبه هم نمیکنن کسی هم انتقاد کنه ناراحت میشن ..روزنامه گل نوشته یکی از بازیکنا اعتراف کرده که بهمون گفتن هر کی حرف بزنه از تیم ملی خط میخوره ...یعنی همش کار کی روشه ..:biggrin:
جالبه که سرمربی تیم ملی هم همینطوریه و تو مصاحبه جدیدش ناراحت شده از منتقدای تیم ملی ... بنظر من هیچ فرقی نمیکنه جام جهانی بریم یا نریم .. فوتبال ما پسرفت هم کرده پیشرفت نکرده چه فرقی میکنه جام جهانی بریم یا نریم ...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عراق و ژاپن با برزیل بازی می‌کنند، ایران با کره‌شمالی هم بازی نمی‌کند!

عراق و ژاپن با برزیل بازی می‌کنند، ایران با کره‌شمالی هم بازی نمی‌کند!

عراق و ژاپن با برزیل بازی می‌کنند، ایران با کره‌شمالی هم بازی نمی‌کند!
خبرگزاری فارس: در شرایطی که تیم‌های آسیایی با تیم‌های بزرگ دیدارهای دوستانه برگزار می‌کنند، تیم ملی فوتبال ایران از رویارویی با کره‌شمالی خودداری می‌کند.



به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران 25 مهر در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف کره‌جنوبی می‌رود و این در شرایطی است که به خواسته کی‌روش بازی دوستانه پیش از این دیدار، با کره‌شمالی لغو شده است.
لغو این بازی در شرایطی است که تیم‌های دیگر آسیایی با برگزاری منظم و هدفمند دیدارهای دوستانه درصدد بالابردن آمادگی خود هستند.
بدون شک برگزاری بازی دوستانه با برزیل یکی از بهترین محک‌ها به شمار می‌رود و قرار است تیم ملی عراق در تاریخ 20 مهرماه (11 اکتبر) با برزیل بازی کند و ژاپن 25 مهرماه‌ به مصاف برزیل برود.
این پیکارهای دوستانه در شرایطی است که تیم ملی ایران نه تنها با تیم‌های ملی قدرتمند جهان بازی نمی‌کند بلکه دیدار خود با تیمی نه‌چندان مطرح همچون کره‌شمالی را هم لغو می‌کند.
پیش از دیدار ایران و لبنان، مدیر رسانه‌ای تیم ملی به نقل از کی‌روش در جواب انتقادها مبنی بر اینکه چرا تیم ملی برابر تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کند، گفت چه دلیل دارد تیم ملی قبل از بازی با لبنان به مصاف اسپانیا یا برزیل یا تیم‌های بزرگ برود.
جدا از بازی کردن با بازی نکردن با تیم‌های بزرگ، شکست برابر لبنان نشان داد دیدار آماده‌سازی مقابل اردن هم برای تیم ملی سودمند نبود و شاگردان کی‌روش همان ضعف‌های گذشته را همراه خود داشتند و این البته مقوله جداگانه‌ای است که چرا تیم ملی با وجود این دیدارهای دوستانه ضعف‌هایش را از بین نبرده است.
کی‌روش بحث مالی را مطرح و گفته بود 30 سال باید زحمت کشید تا با تیم‌های قدرتمند بازی کرد اما باید پرسید حالا که خبری از برزیل و ایتالیا و فرانسه و اسپانیا نیست چرا قبل از رویارویی با قدرتمندترین تیم گروه خود (کره جنوبی)، بازی دوستانه‌ با کره‌شمالی که می‌تواند به تیم ملی کمک زیادی کند لغو می‌شود و سرمربی از برگزاری بازی با کره‌شمالی خودداری می‌کند؟
حالا که فرصت برای رویارویی با تیم‌های بزرگ وجود ندارد چرا تیم ملی از اندک فرصت‌های خود برای آماده‌سازی و افزایش روحیه تیمی نزد ملی‌پوشان بهره نمی‌برد؟ و سوال دیگر اینکه چطور تیم‌های ملی دیگر کشورها برنامه‌های بلند مدت یک‌ساله، دوساله و چندین ساله دوستانه خود را اعلام و با برنامه‌ریزی دقیق بدون کوچکترین تغییری دیدارهای خود را برگزار می‌کنند اما ما با بازی با کره شمالی که سبک نزدیک کره جنوبی دارد را لغو می‌کنیم؟ آیا دلیل این موضوع را باید در ترس از باخت که برخی می‌گویند این روزها روی تیم ملی سایه افکنده جستجو کرد؟ آیا تیم ملی و فدراسیون فوتبال راه را درست می‌روند؟
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب میترسه دیگه...
این نشونه ی ترس واقعیه...
کیروش اگه مقابل کره شمالی ببازه که دیگه هیچ !
همون بهتر که با تیم ملی که اصلا وجود نداره بازی کنن لااقل مساوی کنن ...آبرومون نره !
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فوتبال نوجوانان آسيا؛ صعود مقتدرانه ايران

فوتبال نوجوانان آسيا؛ صعود مقتدرانه ايران

فوتبال نوجوانان آسيا؛

صعود مقتدرانه ايران
جام جم آنلاين: تیم فوتبال نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل کویت، مقتدرانه به مرحله حذفی مسابقه‌های قهرمانی آسیا صعود کرد تا در یکچهارم نهایی به مصاف استرالیا برود.

نوجوانان فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در ورزشگاه دستگردی تهران و با قضاوت والنتین کوالنکوف از ازبکستان به مصاف کویت رفتند و در پایان به برتری 2 بر یک رسیدند.
شاگردان علی دوستی مهر با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 9 رسانده تا مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه A راهی مرحله حذفی شوند.
نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف استرالیا تیم دوم گروه B می روند.
دیدار ایران با کویت با برتری ميهمان آغاز شد و در دقیقه 27، بادر دکرالله پاس در عمق بازیکنان تیم کویت را با ضربه‌ای فنی درون دروازه ایران قرار داد.
در دقیقه 40، تیم ایران مزد حملات خود را گرفت و با ضربه ایستگاهی زیبای سیدمجید موسوی بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم بازیکنان ایران برتری خود در میانه میدان را ادامه داده و در دقیقه 62 به گل دوم دست یافتند.
دراین لحظه، علی شجاعی از شلوغی محوطه جریمه کویت به خوبی استفاده کرد و گل دوم ایران را به امغان آورد تا ورزشگاه دستگردی غرق در شادی شود.
در دیگر دیدار همزمان این گروه تیم‌های لائوس و یمن در وررشگاه اکباتان به مصاف هم رفتند که در پایان لائوس به برتری 2 بر یک رسید.
با این اوصاف از گروه A ایران با 9 و کویت با 4 امتیاز راهی مرحله حذفی شدند و لائوس با 3 و یمن با یک امتیاز از رسیدن به مرحله حذفی بازماندند. (ايرنا)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی صعود کرد

تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی صعود کرد

تیم فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی صعود کرد




خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری برابر استرالیا به جام جهانی 2013 امارات راه یافت.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نوجوانان ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 17 به مصاف استرالیا رفت و با برتری 5 بر یک ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی راهی جام جهانی شد.
سعید عزت‌الهی در دقیقه 31 از نقطه پنالتی، رضا کرملاچب در دقیقه 35 و 90+3، محمدرضا بازاج در دقیقه 63 و علی ریگی در دقیقه 80 گل‌های ایران را به ثمر رساندند و آنتانیو در دقیقه 87 تک گل استرالیا را وارد دروازه ایران کرد.
ایران با این پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت و باید در این مرحله با ازبکستان دیدار کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آفرین بهشون واقعا باغیرت بودن ..
کاش صدا و سیما هم یکم اهمیت میداد و حالا که خودمون میزبانیم حداقل این بازی آخر رو پخش میکرد ..یه شبکه عربی بازی امروزو زنده پخش کرد اونوقت صدا و سیمای خودمون ......
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تازه‌ترين رده‌بندي فيفا / سقوط 4 پله‌اي ايران و صعود 15 رده‌اي لبنان!

تازه‌ترين رده‌بندي فيفا / سقوط 4 پله‌اي ايران و صعود 15 رده‌اي لبنان!

[h=1] تازه‌ترين رده‌بندي فيفا اعلام شد/ سقوط 4 پله‌اي ايران و صعود 15 رده‌اي لبنان!

[/h] » سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91071208234
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹



در تازه‌ترين رده‌بندي فيفا تيم ملي ايران با 4 پله سقوط در مكان 58 دنيا قرار گرفت، اين در حالي است كه كره‌جنوبي جريف ايران با دو پله صعود به رده 25 رسيد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فيفا امروز تازه‌ترين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان را اعلام كرد كه در اين رده‌بندي تيم ملي ايران به واسطه باخت برابر لبنان 4 پله سقوط كرد و در مكان 58 ايستاد.

ايران در رده‌بندي آسيايي همچنان تيم چهارم آسياست. لبنان حريف ايران در بازي گذشته رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني با سه امتيازي كه از مردان كي‌روش گرفت، با 15 پله صعود رتبه 109 را به خود اختصاص داد. استراليا هم كه به اردن باخته بود، در رده‌بندي جهاني 9 پله سقوط كرد ودر رده 34 ايستاد. كانگوروها با اين سقوط جايگاه دومي خود را در آسيا به كره جنوبي واگذار كردند.

در رده‌بندي جهاني نيز صعود 13 پله‌اي كلمبيا و قرار گرفتن در رده نهم، بزرگترين جهش است.

رده‌بندي 10 تيم برتر جهان در ماه اكتبر:

1- اسپانيا 1611 امتياز

2- آلمان 1459 امتياز

3- پرتغال 1259 امتياز

4- آرژانتين 1208 امتياز

5- انگليس 1196 امتياز

6- هلند 1141 امتياز

7- اروگوئه 1140 امتياز

8- ايتاليا 1106 امتياز

9- كلمبيا 1102 امتياز

10- يونان 1029 امتياز
 

vahid haghverdi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بالاخره به استحقاقش رسید...
این فوتبال لیاقت بیشتر از اینا رو داره!:w22:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ایران 10نفره, چشم بادامی ها را برد!!

ایران 10نفره, چشم بادامی ها را برد!!

کره ایی ها با یک بازیکن بیشتر هم تنوانستند حریف ما شوند...


تیم ملی فوتبال ایران در حالی که تقریبا یک نیمه را با 10 نفر بازی می‌کرد، موفق شد کره‌ جنوبی را شکست دهد تا طلسم شکست‌ناپذیری‌اش برابر این تیم در تهران باقی بماند.
در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین بازی خود موفق شد با یک گل مقابل کره جنوبی به برتری برسد تا به گفته کارشناسان بیش از نیمی از راه صعود به جام جهانی را طی کرده باشد.

ایران با این پیروزی 7 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول گروه A قرار گرفت. تیم ملی ایران در حالی به این پیروزی شیرین خانگی دست پیدا کرد که در نیمه اول بازی عملکرد بسیار بدی داشت و در آغاز نیمه دوم نیز با اخراج مسعود شجاعی 10 نفره به بازی ادامه می‌داد. پس از اخراج شجاعی، کارلوس کی‌روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داد و بازیکنان نیز سعی بیشتری کردند که بتوانند روند بازی را در دست بگیرند. اینچنین بود که در دقیقه 74 و روی توپ برگشتی از یک ضربه ایستگاهی که روی خطا بر روی حسین ماهینی ایجاد شده بود جواد نکونام موفق شد تک گل ایران را وارد دروازه حریف چشم بادامی کند.

حدود 120 هزار تماشاگر مشتاق حاضر در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد پیروزی دلچسب ملی‌پوشان فوتبال ایران بودند.

این تعداد تماشاگر در نوع خود رکورد دیگری در قاره آسیا محسوب می‌شود.

ایران با این پیروزی 7 امتیازی شد تا در کنار کره جنوبی که با همین امتیاز در صدر جدول قرار دارد، امید زیادی به صعود مستقیم به جام جهانی داشته باشد

. پس از ایران تیم‌های ازبکستان، لبنان و قطر در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

پارک از کره جنوبی کارت زرد گرفت.


رحمتی در دقایق اخر مصدوم شد که پس از چند دقیقه به بازی برگشت و چند دقیقه بعد دوباره مصدوم شد که باز هم به زمین برگشت!!

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
این کره اییا قبل بازی یه چیزایی گفته بون ..اینکه اومدن واس یه برد تاریخی اونم تو تهران مقابل 100 هزار نفر یه برد پر گل ...
همچین گفته بودن انگار اومدن با مالدیو مسابقه بدن ... گفته بودن 20 دقیقه اول کار ایرانو تموم میکنیم ..:razz: ..حیف بچه های ما یه خورده دقت نکردن مقابل لبنان اینجوری نبازن که باعث بشن بقیه تیما دربارمون اینطوری فکر کنن ولی با این برد بهشون فهموندیم دیگه از این فکرا نکنن ..
 

M A S III

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم دیدم....دمش گرم.....ولی آخر آخریاااااااااا داشتن ایرانو ترور میکردنااااااااااااااااااا:surprised:
 

alireza-1991

عضو جدید
مردیم تا بردیم. از بس داد زدیم سردرد گرفتم.
این مردک شجاعی رو اینقدر تعویض نکرد تا اخراج شد.کلا اصلا بلد نیست ترکیب بچینه و تا الانش هم خیلی شانس اوردیم
 

میثم...

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم ما حتی 1 حمله درست و حسابی هم نکرد. واقعا شانس آوردیم
باید ببینیم اینطوری کج دار و مریض تاکجا پیش میرن
 

ehsanstr

عضو جدید
اقدام جالب تماشاگران‌کره‌ای در ورزشگاه آزادی+ عکس

اقدام جالب تماشاگران‌کره‌ای در ورزشگاه آزادی+ عکس

اقدام جالب تماشاگران‌کره‌ای در ورزشگاه آزادی+ عکس

عکسی از خبرگزاری موج جالب توجه است؛ تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و در حالی که ورزشگاه را ترک می کنند اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.


فرارو: خبرگزاری های مختلف تصاویری از حواشی این دیدار منتشر کردند که در این میان عکسی از خبرگزاری موج جالب توجه است؛ تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و در حالی که ورزشگاه را ترک می کنند اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.





 

"Pejman"

دستیار مدیر مهندسی کشاورزی گیاهان دارویی
اقدام جالب تماشاگران‌کره‌ای در ورزشگاه آزادی+ عکس

عکسی از خبرگزاری موج جالب توجه است؛ تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و در حالی که ورزشگاه را ترک می کنند اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.


فرارو: خبرگزاری های مختلف تصاویری از حواشی این دیدار منتشر کردند که در این میان عکسی از خبرگزاری موج جالب توجه است؛ تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و در حالی که ورزشگاه را ترک می کنند اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.





خیلی کارشون جالبه.... نشون دهنده فرهنگ بسیار بالایی هست که دارن....
 

Similar threads

بالا