کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
:D :surprised:

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
در میان استقبال هواداران پرسپولیس ،مانوئل خوزه وارد تهران شد

كانون هواداران پرسپوليس : سرمربی جدید تیم پرسپولیس مطابق قرار قبلی،ساعت 1:30 بامداد روز چهارشنبه به تهران رسید.

خوزه مانوئل در فرودگاه امام(ره)مورد استقبال برخی مدیران و جمعی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

این در حالی است که در میان مسولان باشگاه پرسپولیس ،محمد رویانیان حضور ندارد.قرار است صبح روز چهارشنبه نشستی میان محمد رویانیان،علی پروین و مانوئل برگزار شود تا پس از امضا قرارداد،وی از روز پنجشنبه فعالیتش را آغاز کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
چرا باید به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم ؟؟؟ به این دلایلی که پایین اومده:

ما پرسپولیسیها تا ابد به این موارد افتخار می کنیم :<
br> 1 ـــــ اس تق لالیای 6 سوراخه را به 6 (شیـــــــــــش) میخ کشاندیم ..

2 ـــــ دسته 3 نرفتیم .(مثل اس تق لالیای 6 سوراخه ) . نکته این که پرسپولیس تنها تیمی است که تو تمام ادوار لیگ حاضر بوده ! ...

3 – ما 15 سال زودتر اس تق لال را چوبله پوبله کردیم !

4 ـــــ پرطرفدارترین تیم آسیاییم با توجه به صدها نظر سنجی . (حداقل 3 برابر اس تق لال 6 سوراخه طرفدار داریم )....

. 5 ــــ ما 3 تا بازیکن داریم که بهترین بازیکن آسیا شده اند : مهدوی کیا - کریمی – علی دایی ....

6 ــــ بهترین بازیکنان تاریخ ایران پرسپولیسی اند : کریمی – مهدوی کیا – باقری -علی دایی – عابدزاده و ......

7 ــــ پر افتخار ترین تیم ایرانیم با 10 قهرمانی لیگ ...

.8 ــــ سیزدهم لیگ نشدیم !(مثل استفراغیهای 6 سوراخه )....

9 – با وجود کسر 6 امتیاز توانستیم قهرمان لیگ 87 شویم .

10 – توانسته ایم بدون باخت قهرمان لیگ شویم ....

11 – در هر 3 بار که جام جهانی رفتیم کاپیتانهای ایران پرسپولیسی بوده اند ( پروین و عابدزاده ودایی )...

12 – پرسپولیس و سایپا تنها تیمهایین که تونستن تو یک سال لیگ و حذفی را ببرن ...

13 - ـــ توی داربی 74 توانستیم10 نفره و توی 10 دقیقه مقابل اس تق لالیا نتیجه 2 بر 0 باخته را با برد عوض کردیم .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 07:47


[h=1]خوزه: باشرايط تيم هاي پرطرفدار آشنا هستم[/h]
[h=2]سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به خوبي با شرايط تيم هاي پر طرفدار آشنا هستم.[/h]


''مانوئل خوزه ''بامداد روز چهارشنبه پس از حضور در ايران در هتل محل استقرارش گفت: سال ها در تيم هاي پر طرفدار کار کرده ام و به خوبي با شرايط اين تيم ها آشنا هستم.

اين مربي پرتغالي ادامه داد: در مصر هدايت تيم الاهلي را بر عهده داشتم که ميليونها هوادار داشت و به طور حتم کار کردن در اين شرايط براي هر مربي هم سخت و هم آسان است.

سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران افزود: اطمينان دارم پس از مدت کوتاهي حضور در ايران به وضعيت تيم پر طرفدار پرسپوليس نيز عادت خواهم کرد.

وي تصريح کرد: اميدوارم بتوانم در پرسپوليس موفق باشم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا دل هواداران ميليوني اين تيم را نيز مانند تيم هايي که در آن کار کردم، شاد کنم.

وي اظهار داشت: قبل از ورودم به ايران به خوبي با شرايط تيم پرسپوليس آشنا شدم و از اين بابت هيچ نگراني نخواهم داشت.

مانوئل خوزه سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران بامداد چهارشنبه وارد ايران شد تا پس از ساعاتي با مسئولان اين باشگاه جلسات پاياني خود را برگزار کند و روز پنجشنبه نيز از تمرينات سرخپوشان بازديد نمايد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 09:18

خوزه مانوئل و دستيارانش به ايران آمدند
[h=1]درگيري درفرودگاه سرمربي پرسپوليس را فراري داد[/h]
[h=2]برخي از هواداران با پلاکاردهايي که به زبان فارسي و انگليسي نوشته شده بود، به استقبال خوزه مانوئل در فرودگاه رفتند.[/h]


به گزارش خبرگزاري فارس، خوزه مانوئل، سرمربي پرتغالي تيم پرسپوليس بعد از حرف و حديث‌هاي فراوان بالاخره ساعت 2:30 بامداد امروز از طريق فرودگاه امام خميني(ره) وارد ايران شد. که حاشيه‌هاي حضور اين مربي پرتغالي را مي‌خوانيم.

* حدود 100 هوادار با در دست داشتن دسته گل‌ و پلاکاردهاي خوش‌آمدگويي که به 2 زبان فارسي و انگليسي نوشته شده بود به استقبال از خوزه مانوئل رفتند.

* در کنار ليدرهاي پرسپوليس برخي از هواداران نيز با پوشيدن کاورهايي که بر روي آن نوشته بود طوفان سرخ کامل شد، در انتظار سرمربي پرتغالي سرخ‌پوشان بودند.

* برخي از مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز براي استقبال از خوزه مانوئل به فرودگاه امام(ره) رفتند.

* حدود 20 خبرنگار تصويري و نوشتاري و عکاس ورود خوزه مانوئل به ايران را با حضور در فرودگاه مهرآباد تحت پوشش خبري قرار دادند.

* نکته جالب اين بود که خوزه مانوئل ساعت 2:30 دقيقه بامداد وارد ايران شد. وي ابتدا به قسمت CIP فرودگاه رفت و سپس خود را آماده کرد از پله‌هاي فرودگاه پايين بيايد اما اين مربي هنگامي که قصد پايين آمدن را داشت ناگهان در اتفاقي عجيب درگيري شديدي بين عکاسان و ماموران حراست فرودگاه امام خميني پيش آمد که باعث تعجب خوزه مانوئل شد. سپس اين مربي سريعا مسير خود را عوض کرد و دوباره به سالن بالا برگشت. پس از گذشت ساعاتي خوزه مانوئل از درب ديگري از فرودگاه خارج و به محل اسکانش برده شد.

* 2 دستيار خارجي خوزه مانوئل نيز همراه او به ايران آمده بودند.

* خوزه مانوئل قرار است امروز در جلسه‌اي با مسئولان باشگاه پرسپوليس شرکت کند.

اين مربي با عقد قرارداد دو ساله سکان هدايت قرمزپوشان را برعهده گرفته است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 12:03


[h=1]رونمايي از لباس جديد پرسپوليس در فصل آينده[/h]
[h=2]در مراسم ويژه باشگاه پرسپوليس از لباس فصل آينده اين تيم رونمايي شد.[/h]


باشگاه پرسپوليس شب گذشته به مناسبت اعياد شعبانيه و ميلاد حضرت مهدي (عج) مراسم جشني در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار کرد. در اين مراسم پيشکسوتان باشگاه به همراه خانواده‌هايشان حضور داشتند.

* هواداراني که پشت در بودند درخواست حضور در ورزشگاه را داشتند اما از آنجايي که ورود به اين مراسم با کارت امکان پذير بود اين هواداران نتوانستند به مراسم بيايند و مراتب اعتراض خود را به مسئولان و مدير عامل باشگاه اعلام کردند.

* رضا وطن‌خواه، حميد درخشان، محمد صادقي، کاظم رحيمي، جواد الله وردي، ضياء عربشاهي و کاظم سيد عليخاني، نفراتي بودند که به نمايندگي از پيشکسوتان باشگاه مورد تقدير قرار گرفتند. رويانيان، زارع و پروين از اين افراد تقدير کردند.

* سعيد فخار بازيکن تيم فوتبال جوانان پرسپوليس که رکورددار رو پايي زدن و حرکات نمايشي در جهان است و نامش در کتاب گينس نيز ثبت شده به انجام حرکات نمايشي پرداخت. رويانيان که از اين موضوع به وجد آمده بود اعلام کرد با اين بازيکن قرارداد 10 ساله مي‌بندد، ضمن اينکه با جوايزي از وي تقدير کرد.

* از لباس جديد پرسپوليس در فصل جديد رونمايي شد. اين کار توسط يکي از هواداران پرسپوليس صورت گرفت. رويانيان در توضيح اين موضوع گفت که اين هوادار از سال 82 تاکنون به عشق پرسپوليس بيوگرافي و رزومه تمام بازيکنان و پيشکسوتان را با دست خط خودش نوشته و نگه داشته است.

* کميته بانوان باشگاه پرسپوليس نيز راه اندازي شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری : رونمایی از لباس فصل آینده پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : مراسم رونمایی از لباس فصل آینده تیم پرسپولیس و جشن نیمه شعبان با حضور بازیکنان و پیشکسوتان این تیم برگزار شد. گزارش این مراسم به روایت عکس:


مهدی ریاضتی - سایت پرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تمدید شد

مرجع خبري پرسپوليس : سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد از تمدید مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر خبر داد.
در حالی که پیش از این اعلام شده بود پایان نقل و انتقالات لیگ برتر 17 تیر است، سازمان لیگ امروز اعلام کرد تیم*های لیگ برتری تا 22 تیر فرصت دارند بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند. دوازدهمین دوره لیگ برتر از 29 تیر با حضور 18 تیم برگزار می*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
لیگ برتر در ماه رمضان برگزار می شود/ خبری از تعویق نیست

ارتش سرخ دات كام: غلامرضا بهروان در گفت وگویی اظهار داشت: برخی باشگاه ها می خواستند مسابقات در ماه رمضان برگزار نشود اما طبق برنامه ای که قبلا اعلام کردیم بازی ها را برگزار می کنیم.
وی تاکید کرد: مسابقات لیگ برتر نه به تعویق می افتد و نه تاریخ آن جابه جا می شود. برنامه 7 هفته اول مسابقات و تاریخ و ساعت برگزاری آن مشخص شده و به زودی اعلام می شود.
دوازدهمین دوره لیگ برتر از 29 تیر با حضور 18 تیم آغاز می شود. در این مدت حرف و حدیث هایی مبنی بر تعویق این مسابقات به گوش می رسید و باشگاه پرسپولیس نیز خواستار برگزار نشدن این رقابت ها در ماه مبارک رمضان شده بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کل کل قدیمی کروش و سرمربی جدید پرسپولیس / خوزه: تیم کارلوس «سیرک» است

ارتش سرخ دات كام: کروش و مانوئل خوزه پیش از این بارها در رسانه های پرتغالی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده اند.

مانوئل خوزه د ژسوس سیلوا که همه او را به اسم مانوئل خوزه می شناسند، متولد 1946 در ویلا رال در سانتو آنتونیو است.
خیلی ها او را یکی از موفق ترین مربیان باشگاهی در رقابتهای لیگ قهرمانان آفریقا می دانند که تجربه 4 حضور متوالی درفینال این رقابتها در طول سالهای 2005 تا 2008 را درکارنامه اش می بیند و تیم او در این 4 فینال به 3 قهرمانی رسیده .
مانوئل خوزه درمجموع 4 قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان آفریقا را تجربه کرده و درسالهای 2002، 2006،2007 و 2009 دراین رقابتها به قهرمانی رسیده و اولین مربی ای بود که تیمی آفریقایی را در رقابتهای جام باشگاه های جهان در سال 2006 به مقام سوم رساند.
او که یک بازیکن میانی فوتبال بود در طول سالهای 1962 تا 1979 فوتبال بازی می کرد و فوتبالش را در بنفیکا آغاز کرد. بنفیکا مشهورترین تیمی بود که در آن توپ می زد و آخرین تیم او اسپورتینگ د اسپینیو بود که در طول سالهای 1977 تا 1979 برای این تیم بازی می کرد.
جالب اینجا بود که درهمین میان ، یعنی از سال 1978 هدایت این تیم را نیز در دست داشت.
او علاوه بر اسپورتینگ اسپینیو، سابقه هدایت تیم هایی مثل اسپورتینگ لیسبون، ویتوریا گیمارش،بنفیکا، ماریتیمو، الاهلی مصر، الاتحاد و تیم ملی آنگولا را در کارنامه مربیگری اش می بیند و موفق ترین دوران مربیگری اش را در مصر و باشگاه الاهلی سپری کرد و درسه دوره هدایت این تیم را در دست گرفت. ولی با شروع شدن درگیری ها و نا آرامی ها در مصر بود که این کشور را ترک کرد و چند ماهی بی کار بود.

کل کل های او با کروش
او برای اولین بار در سال 2010 به انتقاد از تیم کارلوس کروش پرداخت و البته دکو و کریس رونالدو هم از کمند این انتقادات در امان نبودند.
مانوئل خوزه در صحبتهایی به تی اس اف گفت :« تیم کارلوس کروش ، رهبر ندارد و بی اعتمادی عظیمی نسبت به این تیم وجود دارد.اوتصمیماتی می گیرد که اعتماد تیمی را تضعیف می کند.»
او درمورد بازی تیم ملی پرتغال مقابل ساحل عاج در جام جهانی 2010 گفت:« پرتغال با ترس از باخت بازی می کرد و کاملا مشخص بود که تیمی بدون لیدر است واشتباهات فراوانی را انجام داده است.»
البته این مربی پرتغالی گام را فراتر از این گذاشت و گفت:« با وجودی که پرتغال بازیکنان فوق العاده ای دارد ولی انگیزه کافی برای برد و انرژی کافی برای بازی کردن را ندارد و تیمی پژمرده است.» او اعتقاد داشت که برای چنین تیمی خیلی سخت است که با این شیوه، در یک بازی جدی، بتواند به پیروزی برسد.
از نظر او، تیم ملی پرتغال در زمان کروش درجام جهانی 2010، به دکوی چند سال پیش از آن نیاز داشت و به رونالدو در پشت و جایگاهی دیگر.

آغاز فاز جدید انتقادات در سال 2012
مانوئل خوزه در سال 2012 بار دیگر تیر انتقادی اش را به سمت کروش نشانه گرفت و در صحبت هایی ، اوضاع در تیم کروش را «سیرک تیم ملی» نامید. البته او اعلام کرد که قصدش از برزبان آوردن صحبتهایی که به تی اس اف گفته، ایجاد جنجال در رختکن تیم ملی پرتغال نبوده و هدفش این بود که تاثیر مثبتی بگذارد و درعین حال اعلام کرده که از اوضاع تیم کروش خوشش نمی آمده.
البته این مربی پرتغالی اکنون و بعد از گذشت دو سال از رقابتهای جام جهانی گفت:« می دانستم که آن صحبتهایم تاثیرگذار خواهند بود ولی این تاثیرمثبت بود؛ چون قصد و منظور من هم هدف مثبتی بود.»
او ادامه داد:« دیدگاه های ما کاملا متفاوت است.من قصد ناراحت کردن او را نداشتم. قصد من مثبت بود .»

پاسخ کروش به این انتقادات
کارلوس کروش سرمربی کنونی تیم ملی ایران حدود دو هفته پیش در صحبت هایی اعلام کرد:« تعجبی نمی کنم که صحبتهای مانوئل خوزه واقعیت داشته باشد؛ چون خود او بارها چنین موضوع بی معنایی را به من گفته بود و دقیقا تیم ما را با یک سیرک مقایسه کرده بود. »
جالب اینجاست که مانوئل خوزه تیم پرتغال در یورو2012 را هم یک سیرک معتبر خوانده و از عملکرد این تیم هم انتقاد کرده بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
غریب : قرارداد مانوئل امضا شده است

ارتش سرخ دات كام: حمیدرضا غریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگویی اظهار داشت: مانوئل خوزه دیشب وارد تهران و پیرو مذاکرات قبلی قرارداد این مربی پرتغالی امضا شده و فقط باید او را هیئت فوتبال استان تهران بیاوریم و قراردادش را در هیئت فوتبال ثبت کنیم.

وي ادامه داد:ظرف امروز یا فردا این اتفاق خواهد افتاد و او رسماً هدایت پرسپولیس را برعهده می گیرد.
 

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جو" گرفتگی رسانه ای از نوع ایرانی!

جو" گرفتگی رسانه ای از نوع ایرانی!


مقالات فوتبال
چهارشنبه, 14 تیر 1391 ساعت 14:39
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس روز گذشته در اولین مسابقه تدارکاتی خود در فصل آماده سازی لیگ دوازدهم در زمین تمرینی درفشی فر برابر صبا به میدان رفت و تن به شکست داد. اما عکس العمل رسانه ها نسبت به این نتیجه جالب توجه بود. رسانه های مختلف نسبت به این مساله عکس العملی های متفاوتی نشان دادند.
سایت باشگاه بدون اشاره به نتیجه تیتر زد : «برگزاری دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر صبا با حضور هواداران». ایسنا نوشت : «شکست پرسپولیس مقابل صبا در دیداری دوستانه». مهر عنوان کرد : «تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صبای قم شکست خورد». اما از همه اینها گذشته خبررسانی جالب فارس است که پس از این مسابقه تیتر زد : «کهکشانی های پرسپولیس با دو گل مغلوب صبای قم شدند! ». رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی این تیم در روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد کار خودمان را تمام کردیم و از حالا به بعد به فکر مبارزه با مشکلات بیرون از زمین خواهیم بود. به نظر می رسد برای تحقق پیدا کردن گفته های رویانیان تنها چند ساعت بیشتر زمان لازم نبود تا اولین نمونه از این دست موانع در روند حرکتی پرسپولیس خودنمایی کند. فارس طوری شکست پرسپولیس را تیتر یک خود کرده که گویی کهکشانی های سرخ در فینال جام باشگاه های جهان در مقابل دیدگان دهها هزار تماشاگر افتضاحی فوتبال به بار آورده اند! انگار نه انگار این تیم چند ساعت بیشتر نیست که سرمربی خود را شناخته ، در حال حاضر در دوران بدنسازی به سر می برد و جلسات تمرینی تاکتیکی این تیم به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد ، آن هم تیمی که بیش از 70 درصد ترکیبش دستخوش تغییر شده است. رقم خوردن شکست در مسابقه تدارکاتی پرسپولیس برابر صبا نه یک فاجعه فوتبالی ، بلکه تنها زنگ خطری است که نشان می دهد تنها گردآوردی بازیکنان بزرگ ضامن موفقیت یک مجموعه نیست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرين امروزپرسپوليس پشت درهاي بسته

سرمربي جديد پرسپوليس از پنجشنبه در تمرينات اين تيم حاضر مي*شود.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، با نظر کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس، تمرين عصر امروز بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار مي شود. تمرين بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور محسن عاشوري، پشت درهاي بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار مي شود.

تمرين روز پنجشنبه سرخپوشان نيز با حضور مانوئل خوزه سرمربي جديد اين تيم برگزار مي شود و پس از آن خبرنگاران مي توانند با سرمربي جديد پرسپوليس گفت و گو کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
"جواهرات خانوادگي پرسپوليس" قرارداد خود را ثبت كردند
مهدي مهدوي كيا و علي كريمي دو جواهر خانوادگي پرسپوليس قرارداد سفيد امضاء خود را امروز به طور رسمي ثبت كردند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری : ثبت قرارداد کاپیتان های پرسپولیس
عكس روز : "جواهرات خانوادگي پرسپوليس" قرارداد خود را ثبت كردند
مرجع خبری پرسپولیس : گزارش ثبت قرارداد مهدی مهدوی کیا و علی کریمی ، کاپیتان های پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران به روایت عکس:





عکس - علی خارا
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کميته انضباطي پرسپوليس را محکوم کرد

کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس را به پرداخت پول به حسين عبدي محکوم کرد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي در مورد پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين بوشهر، با توجه به عدم حضور نمايندگان باشگاه در جلسه رسيدگي و عدم ارسال لايحه اي که موجب خدشه به درخواست محمد مومني شود، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 95000000 تومان به مومني محکوم کرد.

راي صادره در مهلت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال

در مورد پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال،با توجه به محتويات پرونده مبلغ خواسته هشتصد ميليون ريال قيد شده بود که کميته انضباطي اين مبلغ را به نهصد ميليون ريال افزايش داد و راي خود را اصلاح کرد.

پرونده تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان

کميته انضباطي در مورد درخواست تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيئت فوتبال استان خوزستان بابت ادعاي خسارت سازمان اتوبوسراني اهواز که باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ 63740000 ريال خسارت وارده به اتوبوس هاي شرکت توسط تماشاگران منتسب به تيم مذکور محکوم کرده بود، درخواست تجديد نظر خواهي را مردود اعلام کرد و راي صادره هيئت فوتبال استان خوزستان را قطعي دانست.

پرونده طلب وجه حسين عبدي از باشگاه پرسپوليس

کميته انضباطي در مورد ادعاي طلب وجه حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس از اين تيم، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 697015000 ريال به علاوه 4500000 ريال بابت هزينه دادرسي و همچنين حق الوکاله وکيل برابر تعرفه مربوطه به حسين عبدي محکوم کرد.راي صادره قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پخش جشن نیمه شعبان پرسپولیس در شبکه تهران

مرجع خبري پرسپوليس : مراسم جشن نیمه شعبان پرسپولیس فردا (پنجشنبه) از شبکه تهران پخش می شود.
مراسم شب گذشته سرخپوشان که در ورزشگاه درفشی فر انجام شد، فردا ساعت 19:50 تحت عنوان "انتظار سرخ" از شبکه تهران پخش خواهد شد. گفتني است در اين مراسم از پيراهن جديد سرخپوشان هم رو نمايي شد. روي شانهاي اين پيراهن 6 ستاره به رنگ سفيد ديده مي شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
"جو" گرفتگی رسانه ای از نوع ایرانی!
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس روز گذشته در اولین مسابقه تدارکاتی خود در فصل آماده سازی لیگ دوازدهم در زمین تمرینی درفشی فر برابر صبا به میدان رفت و تن به شکست داد.
اما عکس العمل رسانه ها نسبت به این نتیجه جالب توجه بود. رسانه های مختلف نسبت به این مساله عکس العملی های متفاوتی نشان دادند.

سایت باشگاه بدون اشاره به نتیجه تیتر زد : «برگزاری دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر صبا با حضور هواداران».ایسنا نوشت : «شکست پرسپولیس مقابل صبا در دیداری دوستانه».مهر عنوان کرد : «تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صبای قم شکست خورد».اما از همه اینها گذشته خبررسانی جالب فارس است که پس از این مسابقه تیتر زد : «کهکشانی های پرسپولیس با دو گل مغلوب صبای قم شدند! ».رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب سرمربی این تیم در روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد کار خودمان را تمام کردیم و از حالا به بعد به فکر مبارزه با مشکلات بیرون از زمین خواهیم بود.به نظر می رسد برای تحقق پیدا کردن گفته های رویانیان تنها چند ساعت بیشتر زمان لازم نبود تا اولین نمونه از این دست موانع در روند حرکتی پرسپولیس خودنمایی کند. فارس طوری شکست پرسپولیس را تیتر یک خود کرده که گویی کهکشانی های سرخ در فینال جام باشگاه های جهان در مقابل دیدگان دهها هزار تماشاگر افتضاحی فوتبال به بار آورده اند!انگار نه انگار این تیم چند ساعت بیشتر نیست که سرمربی خود را شناخته ، در حال حاضر در دوران بدنسازی به سر می برد و جلسات تمرینی تاکتیکی این تیم به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد ، آن هم تیمی که بیش از 70 درصد ترکیبش دستخوش تغییر شده است.رقم خوردن شکست در مسابقه تدارکاتی پرسپولیس برابر صبا نه یک فاجعه فوتبالی ، بلکه تنها زنگ خطری است که نشان می دهد تنها گردآوردی بازیکنان بزرگ ضامن موفقیت یک مجموعه نیست.حسن مهدوی/ انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کريمی: در آلمان هم اینقدر مالیات نمی دادند

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هنگام ثبت قراردادش از رقم سنگین مالیات قراردادش شکایت کرد.
علی کریمی که امروز قراردادش با پرسپولیس را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرده به هنگام ثبت قراردادش معترض بود.

علی کریمی که امروز در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش با پرسپولیس را برای فصل جدید ثبت کرده در صحبت های خصوصی اش با مهدی مهدوی کیا از مبلغ سنگین مالیات قراردادش به شدت شاکی بود.
باشگاه خبرنگاران می گوید این مساله باعث شده کریمی سوالات خبرنگاران را پاسخ ندهد و با آنها مصاحبه نکند.
کریمی در این رابطه به مهدوی کیا گفت: من در آلمان که بازی می کردم هم اینقدر مالیات نمی دادم که در ایران چنین رقم هایی باید پرداخت کنیم.

این در شرایطی بود که مهدی مهدوی کیا در محل حاضر بود و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنجشنبه استارت خوزه با پرسپولیس/ تمرین امروز با حضور عاشوری، پشت درهای بسته

مرجع خبری پرسپولیس : با نظر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین عصر امروز بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار می شود.
تمرین بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور محسن عاشوری، پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان نیز با حضور مانوئل خوزه سرمربی جدید این تیم برگزار و پس از آن خبرنگاران می توانند با سرمربی جدید پرسپولیس گفتگو کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
از سوی فدراسیون آمار و تاریخ اعلام شد / زاید در رده ۵۳ بهترین گلزن جهان

ارتش سرخ دات كام: به نقل از سایت فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان، آرش برهانی با زدن 5 گل در دیدارهای باشگاهی قاره ای از ابتدای سال 2012 تاکنون، در رده 53 جای گرفته است.
برهانی در این رتبه برونو سزار، گلزن برزیلی ****ان اصفهان و ایمون زاید، مهاجم لیبایی پرسپولیس را در کنار خود می بیند. همچنین بازیکنانی نظیر داریو کونکا از گوانگژو چین، ویکتور سیموس از الاهلی عربستان، اسماعیل دیارا از سرکل مالی، لئوناردو از کاشیوا ژاپن، نایف احمد از الاتحاد عربستان، امانوئل هررا از اونیون اسپانیا، یوسف ال سلیمان از کاظمیه کویت، خاویر آنتونیو از کروز مکزیک، هومبرتو آندره از مونتری شیلی، بیونگ سو یو از الهلال عربستان در رده 53 قرار دارند.در این فهرست لیونل مسی، فوق ستاره بارسا با 15 گل زده بهترین محسوب می شود. ریکاردو الیویرا از الجزیزه امارات با 12 گل زده صاحب رده دوم ایستادخ ومحمد ابوطریق از الاهلی مصر با 10 گل زده در رده سوم جای گرفته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بارویانیان صحبت کردم درپرسپولیس می مانم

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷
دروازه بان تیم پرسپولیس از توافقات صورت گرفته با مدیرعامل این باشگاه برای ادامه همکاری در فصل جدید خبر داد.
به گزارش افکارنیوز،میثاق معمارزاده در گفتگو با آنا، خاطرنشان کرد: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و انتظارات را برآورده نکردم.

وی ادامه داد: صحبت هایی را با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام داده ام و قرار شد برای یک فصل دیگر در این تیم بمانم.

وی افزود:*تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا بتوانم مشکلاتی را که در فصل گذشته داشتم جبران کنم و باعث موفقیت تیم پرسپولیس باشم.

معمارزاده به آنا گفت:* با توجه به توافقات صورت گرفته با رویانیان تا چند روز آینده قراردادم را با این تیم تمدید خواهم کرد.

دروازه بان پرسپولیس عنوان کرد: با گردان رفیق هستم و از رقابت با او نیز هراسی ندارم بلکه تمام تلاشم را به کار می گیرم تا مهره تاثیر گذاری برای پرسپولیس باشم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور پرسپولیس در دو جشنواره بزرگ تهران
مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در راستای توسعه فعالیتهای فرهنگی و تعامل هرچه بیشتر با هواداران خود در روزهای آتی همزمان در دو جشنواره بزرگ حضور خواهد داشت.
یکی از این برنامه ها حضور در جشنواره بین المملی بازی های رایانه ای جام دیجیتال در تهران استت.

از جمله این برنامه ها حضور در جشنواره بین المللی بازی*های رایانه ای جام دیجیتال تهران که 16 تا 19 تیرماه در میدان آزادی تهران با برگزاری لیگ ویژه بازی اختصاصی پرسپولیس (ردکاپ) در طول این جشنواره و نیز حضور در جشنواره تفریحی، ورزشی و فرهنگی بوستان پلیس (جشنواره منجی موعود) از 14 لغایت 22 تیرماه از جمله برنامه های روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس است که توسط روابط عمومی و کمیته فرهنگی باشگاه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.باشگاه پرسپولیس علاوه بر حضور بازیکنان و پیشکسوتان خود در ایام برگزاری این جشنواره ها برنامه*های متنوع فرهنگی و ورزشی نیز تدارک دیده است که علاقمندان می*توانند با حضور در غرفه پرسپولیس از آنها بهره مند شوند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیر برنامه های زاید: مشکل خاصی نیست، او می ماند




ارتش سرخ دات كام:
تکلیف ایمون زاید تا دیشب با پرسپولیس مشخص نشده بود و همین مسئله باعث شد برخی سایت های خبری از جدایی این مهاجم از جمع سرخپوشان خبر دهند.
این خبر را نه مسئولان باشگاه پرسپولیس و نه مدیر برنامه های زاید تأیید نکردند اما با توجه به طولانی شدن مذاکرات بین آن ها امکان هر اتفاقی ممکن است.
کامران گروهی در خصوص اخبار ضد و نقیض درباره زاید توضیح داد: «واقعیت این است که زاید به خاطر کم توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس به خودش، دلخور است اما من او را توجیه کردم که باشگاه در دو، سه هفته اخیر درگیر انتخاب سرمربی بود و از این رو فرصت نکرده به جذب بازیکن و تمدید قرار داد نفرات تیم فکر کند.»
او ادامه داد: «یک سری مشکلات شخصی هم در این میان وجود دارد که قابل حل شدن است. با توجه به انتخاب سرمربی تیم آخرین مذاکره باشگاه با ایمون زاید و در آخرین ساعات دیشب انجام شد و امروز تکلیف نهایی او مشخص خواهد شد.»
مدیر برنامه های زاید متذکر شد: «در روزهای اخیر مدام تأکید کرده ام باشگاه پرسپولیس علاقه مند به حفظ زاید است و مشکل چندانی برای تمدید قرار داد او وجود ندارد. در حال حاضر هم همین عقیده را دارم و به هواداران پرسپولیس اطمینان می دهم زاید در این تیم می ماند مگر اینکه مشکل خاصی رخ دهد.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکونام در گفت و گو با دی ناوارا: در اوساسونا می مانم/ الغرافه 4 میلیون یورو برایم هزینه می کند
فتل ترکید

مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال از توافق با جواد نکونام خبر می دهند، هافبک اوساسونا در گفت و گو با روزنامه اسپانیایی از ادامه همکاری اش با اوساسونا خبر داد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شرایطی که علی فتح الله زاده از توافق مالی با جواد نکونام سخن می گوید، این بازیکن در گفت و گو با دی ناوارا می گوید:
«پیشنهادات خوبی از ترکیه و قطر (نکونام نامی از استقلال نبرد!) دریافت کرده ام اما با این وجود دوست دارم در اوساسونا بمانم» این سایت البته از قول نکونام چنین تیتری را برای مطلب خود اختصاص داد: «اگر دنبال پول بودم تا به حال به قطر یا ترکیه رفته بودم.»نکونام در ادامه گفت و گو با دی ناوارا می گوید: «من سال های بسیار خوبی را در اوساسونا داشتم و زندگی خوب و راحتی در اسپانیا دارم، به همین خاطر دوست دارم اینجا بمانم.»وی می افزاید: «من از ترکیه پیشنهاد داشتم و دارم، سال گذشته هم با باشگاه مذاکرات 4 روزه در خصوص پیشنهاد رسیده از ترکیه داشتم. از الریان هم پیشنهاد داشتم و حالا هم الغرافه پیشنهاد بسیار خوبی به مدیر برنامه هایم داده است. با این حال مواضع من نسبت به گذشته فرق نکرده و دوست دارم همان پاسخی را که به الریان دادم به الغرافه هم بدهم چون می خواهم در اوساسونا بمانم. اگر دنبال پول بودم این پیشنهاد را می پذیرفتم چون الغرافه حاضر است مبلغ 2 میلیون یورویی رضایتنامه ام را پرداخت کند و حتی معادل همین مبلغ را به خودم بپردازد.»نکونام در پاسخ به این سئوال که آیا در اوساسونا به فوتبالش خاتمه می دهد؟ گفت: من می خواهم در پایان فوتبالم به ایران برگردم. در ایران 2 باشگاه پایتخت بسیار پرطرفدار هستند و رقابت سنتی با هم دارند، برای دربی این 2 تیم همیشه 110 هزار نفر به ورزشگاه می روند، حتی نیوکمپ هم در زمان ال کلاسیکو چنین جمعیتی به خود نمی بیند. من دوست دارم در تهران با فوتبال خداحافظی کنم. من در پایان دوران بازیگری ام به یکی از این 2 تیم خواهم پیوست.»
نکونام حتی با این نکته اشاره نکرده است که به طور حتم با حضور در استقلال به فوتبال خود خاتمه می دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مورینیو: اثرگذاری مانوئل خوزه را بعد از رفتنش هم می تواند دید
کی روش: کاری به استاد مانوئل نداشته باشید


مرجع خبری پرسپولیس : پس از مدت ها سرانجام مانوئل خوزه پرتغالی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد.
مانوئل خوزه یک شخصیت تاثیرگذار و قابل احترام در فوتبال پرتغال محسوب می شود که بسیاری از بزرگان این کشور در خصوص وی اظهار نظر کرده اند. به همین خاطر بد ندیدیم بخش هایی از زندگی خوزه را که در هیچ جای دیگری نخوانده اید در اختیار شما قرار دهیم:

* زمانی که مانوئل خوزه برای نخستین بار هدایت تیم فوتبال الاهلی مصر را به عهده گرفت از شرایط زندگی در کشورهای اسلامی آگاهی نداشت. او که در ماه رمضان وارد مصر شده بود مطالعه قرآن را آغاز کرد تا با خطوط فکری بازیکنانش و مردم مصر بیشتر آشنا شود.* حسن حمدی بازیکن تیم فوتبال الاهلی مصر در خصوص او می گوید: «بازیکن نسبت به خوزه نگاهی مثل یک پدر یا برادر بزرگتر داشتند که همیشه در کنار آن ها بود، او در تاریخ باشگاه الاهلی ثبت شده است.»* علی الفیعی دیگر بازیکن الاهلی در خصوص مانوئل خوزه می گوید: «او نمونه یک انسان خوب و وارسته است که من و خانواده ام عاشق او هستیم»* ابراهیم المتیسی نویسنده مصری در خصوص این مربی می نویسد: «بدون تردید مانوئل خوزه بهترین مربی تاریخ فوتبال مصر بوده است. عشق، صداقت و وفاداری نسبت به الاهلی از او مربی خاص برای فوتبال مصر ساخته بود که هرگز از یادها نخواهد رفت.* حسن المستکاوی در یادداشتی منتشر شده در روزنامه الشروق مصر می نویسد: «مانوئل خوزه را نمی توان فردی همیشه خوش شانس دانست اما او بدون شک یک قیصر همیشه فاتح است.»
* حتما طی روزهای گذشته در جریان اختلاف عمیق کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با مانوئل خوزه قرار گرفته اید، اما جالب است بدانید زمانی که یک خبرنگار آفریقایی از کی روش خواست در خصوص مانوئل اظهار نظر کند یا توصیه ای به او داشته باشد، وی گفت: «من کسی نیستم که بخواهم در خصوص مانوئل خوزه اظهار نظر کنم، اجازه دهید استاد مانوئل کارش را انجام دهد، مطمئن باشید محصول کار او را به خوبی درو خواهید کرد.»* و اما جالب است بدانید یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال جهان یعنی خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا در خصوص مانوئل خوزه می گوید: «او تا زمانی که یک تیم را به سر و سامان نرساند آنجا را ترک نمی کند، شما می تواند اثرگذاری شگفت انگیز مانوئل خوزه را حتی پس از جدایی اش از یک تیم مشاهده کنید.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکونام در پاسخ به این سئوال که آیا در اوساسونا به فوتبالش خاتمه می دهد؟ گفت: من می خواهم در پایان فوتبالم به ایران برگردم. در ایران 2 باشگاه پایتخت بسیار پرطرفدار هستند و رقابت سنتی با هم دارند، برای دربی این 2 تیم همیشه 110 هزار نفر به ورزشگاه می روند، حتی نیوکمپ هم در زمان ال کلاسیکو چنین جمعیتی به خود نمی بیند. من دوست دارم در تهران با فوتبال خداحافظی کنم. من در پایان دوران بازیگری ام به یکی از این 2 تیم خواهم پیوست.»



این استفراغی ها که میگن نکونام استفراغیه
باباش استفراغیه
دوست داره به فتل کمک کنه
به استقلال میاد
پس این چی میگه
اینجوری که ضایشون کرد رفت


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس/ قرارداد 10 ساله با یک بازیکن
اعلام رسمی آغاز به کار کمیته بانوان


مرجع خبری پرسپولیس : در مراسم ویژه باشگاه پرسپولیس از لباس فصل آینده این تیم رونمایی شد.
باشگاه پرسپولیس شب گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی (عج) مراسم جشنی در ورزشگاه درفشی*فر برگزار کرد. در این مراسم پیشکسوتان باشگاه به همراه خانواده*هایشان حضور داشتند.
* هوادارانی که پشت در بودند درخواست حضور در ورزشگاه را داشتند اما از آنجایی که ورود به این مراسم با کارت امکان پذیر بود این هواداران نتوانستند به مراسم بیایند و مراتب اعتراض خود را به مسئولان و مدیر عامل باشگاه اعلام کردند.* کاظم احمدزاده یکی از مجریان تلویزیون اجرای این مراسم را برعهده داشت. وی در طول مراسم بارها تاکید می*کرد که چیزی از فوتبال نمی*داند و اینکه گفته می*شود استقلالی است صحت ندارد چرا که او کلا سر رشته*ای از فوتبال ندارد. وی به شوخی مطالبی درباره محمود شهریاری اعلام کرد که با واکنش رویانیان مواجه شد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هنگامی که برای سخنرانی روی سن آمد به شوخی گفت هیچ کس حق ندارد پشت سر شهریاری حرف بزند.* در قسمتی از این مراسم و پس از تجلیل از پیشکسوتان، رویانیان یک شال قرمز نیز بنا به تقاضای احمد زاده دور گردن وی انداخت تا این مجری تلویزیونی هم پرسپولیسی شود.* رضا وطن*خواه، حمید درخشان، محمد صادقی، کاظم رحیمی، جواد الله وردی، ضیاء عربشاهی و کاظم سید علیخانی، نفراتی بودند که به نمایندگی از پیشکسوتان باشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند. رویانیان، زارع و پروین از این افراد تقدیر کردند.
* سعید فخار بازیکن تیم فوتبال جوانان پرسپولیس دقیقی به روپایی زدن و انجام حرکات نمایشی پرداخت. رویانیان که از این موضوع به وجد آمده بود اعلام کرد با این بازیکن قرارداد 10 ساله می*بندد، ضمن اینکه با جوایزی از وی تقدیر کرد.* از لباس جدید پرسپولیس در فصل جدید رونمایی شد. این کار توسط یکی از هواداران پرسپولیس صورت گرفت. رویانیان در توضیح این موضوع گفت که این هوادار از سال 82 تاکنون به عشق پرسپولیس بیوگرافی و رزومه تمام بازیکنان و پیشکسوتان را با دست خط خودش نوشته و نگه داشته است.* کمیته بانوان باشگاه پرسپولیس نیز راه اندازی و الهام صفوی زاده از مجریان تلویزیون به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
نکونام در پاسخ به این سئوال که آیا در اوساسونا به فوتبالش خاتمه می دهد؟ گفت: من می خواهم در پایان فوتبالم به ایران برگردم. در ایران 2 باشگاه پایتخت بسیار پرطرفدار هستند و رقابت سنتی با هم دارند، برای دربی این 2 تیم همیشه 110 هزار نفر به ورزشگاه می روند، حتی نیوکمپ هم در زمان ال کلاسیکو چنین جمعیتی به خود نمی بیند. من دوست دارم در تهران با فوتبال خداحافظی کنم. من در پایان دوران بازیگری ام به یکی از این 2 تیم خواهم پیوست.» این استفراغی ها که میگن نکونام استفراغیه باباش استفراغیه دوست داره به فتل کمک کنه به استقلال میاد پس این چی میگه اینجوری که ضایشون کرد رفت
یکی دو ماه پیش تو یه مصاحبه که تلویزیون اسپانیا ازش کرده بود و تو شبکه 3 هم پخش شد گفت دوست دارم تو اوساسونا با فوتبال خداحافظی کنم ...الانم گفته من هیچ برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم و نمیدونماین حرفایی که بعضی ها میزنن منظورشون چیه ..... فتل یه اسم بزرگ رو میاره تا چند روز هواداراشون باهاش خوش باشن خودشونم میدونستن نکونام و گتوزو استقلال بیا نیستن ...
 

Similar threads

بالا