کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
قرارداد سه ساله کریم انصاری فرد با پرسپولیس ثبت شد


ارتش سرخ دات كام:
مهاجم ملی پوش فصل گذشته تیم فوتبال سایپا پس از حضور در هیات فوتبال استان تهران، قرارداد خود را با پرسپولیس به ثبت رساند.کریم انصاری فرد پس از مذاکرات نهایی با سردار محمد رویانیان به همراه نماینده باشگاه راهی هیات فوتبال استان تهران شد و قراردادش را به مدت سه سال با پرسپولیس به ثبت رساند.
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس با شماره ۹ بازی خواهد کرد. کریم انصاری فرد ابتدا خواهان شماره 10 بود، اما با توجه به اینکه این پیراهن در فصل گذشته متعلق به غلامرضا رضایی بود، قرار شد انصاری فرد پیراهن شماره 9 پرسپولیس را بر تن کند و رضایی با شماره 10 در میادین حاضر شود.


امروز مشخص شد انصاری فرد سهمیه بازیکن زیر 23 سال پرسپولیس محسوب می شود و به این ترتیب سرخپوشان می توانند یک بازیکن لیگ برتری دیگر جذب کنند. طبق قانون هر باشگاه حق دارد 7 بازیکن لیگ برتری جذب کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
انصاری فرد: حضورم در پرسپولیس خواسته مردم بود

ارتش سرخ دات كام:
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حضور در این تیم خواسته مردم بود و از اینكه به این تیم پیوسته ام خوشحالم. كریم انصاری فرد پس از ثبت قرارداد سه ساله با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران افزود: بعد از چند سال حضور در تیم سایپا این حق را داشتم تا برای پیوستن به تیم های دیگر مذاكره كنم كه پس از بررسی همه جانبه تصمیم به حضور در تیم پرسپولیس گرفتم.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر موضوع حضور در تیم پرسپولیس زیاد مطرح شده بود و به خواسته مردم به جمع سرخ پوشان پیوستم كه امیدوارم بتوانم به این تیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر كمك كنم.

انصاری فرد در پاسخ به این پرسش كه آیا بزرگان باشگاه پرسپولیس نقشی در پیوستن او به سرخ پوشان داشته اند، اظهار داشت: پرسپولیس آنقدر بزرگ است كه نیاز نیست فردی واسطه حضور بازیكنی در این تیم شود.

مهاجم تیم پرسپولیس تصریح كرد: البته امیدوارم با الگوگیری از بزرگان فوتبال كشورمان و باشگاه پرسپولیس در آینده پیشرفت كنم. انصاری فرد كه پیش از این علاقه خاصی به پوشیدن پیراهن شماره 10 داشته است، اضافه كرد: در تیم ملی فوتبال كشورمان با شماره 10 بازی می كنم و با توافقی كه با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتم، قرار شد در لیگ برتر دوازدهم پیراهن شماره 9 بپوشم و از این بابت هیچ مشكلی ندارم.

مهاجم ملی پوش تیم پرسپولیس با بیان اینكه فوتبال را از 8 سالگی در مدارس فوتبال آغاز و در تمامی رده های ملی بازی كرده است، به علاقه مندان به این رشته توصیه كرد، فوتبال را در كنار تحصیل ادامه دهند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خودداری مهاجم پرسپولس از ثبت قرارد با استمپ آبی / کریم در تمرینات عصر پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام:
انصاری فرد که امروز در هیئت فوتبال حاضر شده بود، قبول نکرد با استامپ آبی پای قراردادش را امضا کند و در نهایت استامپ قرمز آوردند تا او با اثر انگشت قرمز پرسپولیسی شدنش را رسمی کند. قرار است وی در تمرین عصر پرسپولیس حضور یابد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
وااااااااااااااااااااااای. مسی قرار داد داخلی بست با استقلال!!دی:
تازه بخاطر علاقه زیادش به استقلال بهشون خیلی تخفیف داد و در نهایت سقف رو رعایت کرد ....

نظرسنجی : مصاحبه آخر هفته فتل متل توتوله را پیش بینی کنید !

1- خلعتبری مبارک پرسپولیسیا !

2- مجیدی مبارک مسی ها !

3- نکـونام مبارک اوساسوناییا !

4- گتوسو مبارک سوینی ها!

5- مسی مبارک بارسلونایی ها !
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حکم شلاق عابدزاده لغو شد/ اعتراض به جریمه 2 میلیون تومانی





ارتش سرخ دات كام:
وکیل عابدزاده اعلام کرد طبق حکم دادگاه وی به پرداخت ۲ میلیون تومان محکوم شده و درصدد اعتراض به این حکم است. یحیی لامعی اظهار داشت: در پی شکایت پزشک جراح احمدرضا عابدزاده به دلیل مصاحبه ای که در یکی از نشریات چاپ شده بود، امروز حکم دادگاه به ما ابلاغ شد. طبق حکمی که قاضی دادسرای کارکنان دولت داده عابدزاده به 2 میلیون تومان جزای نقدی محکوم و 51 ضربه شلاقی که قبلا حکم داده بودند منتفی شد.

وی افزود: فردا با لایحه ای که به دادگاه ارائه می کنیم به این حکم اعتراض می کنیم. بحث مالی نیست بلکه بحث دفاع از حق و حقوق است.

وکیل عابدزاده تصریح کرد: در حکم قبلی چون برگه های احضاریه دادگاه به دستمان نرسیده بود حکم را غیابی داده بودند و وکلای دکتر مددی با این استدلال که عابدزاده مدام در حال تردد به خارج از کشور است و باید از طریق مرزها او را پیدا کرد درخواست حکم ممنوع الخروجی وی را صادر کرده بودند. به همین دلیل عابدزاده در عید امسال که قصد خروج از ایران را داشت متوجه این مسئله شد. با اعتراض به این حکم مشکل ممنوع الخروجی وی برطرف شد.

لامعی خاطر نشان کرد: عابدزاده در مصاحبه ای که انجام داده توهینی نکرده و فقط نقل قول پزشکان آلمانی را آورده است. او دو شاهد هم دارد که پنجعلی یکی از این شاهدان است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکره ذوب*آهن با ايمون زايد

سرمربي تيم فوتبال ذوب*آهن از مذاکره مسئولان ذوب*آهن با ايمون زايد مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس براي فصل آينده خبر داد.

رسول کربکندي در گفتگويي پيرامون شايعات حضور ايمون زايد در تيم ذوب*آهن گفت: *با اين مهاجم مذاکره داشته*ايم و طي روزهاي گذشته با مديربرنامه*هاي او در تماس بوده*ايم و قرار است به زودي نتيجه را به ما اعلام کند.

وي ادامه داد: منتظريم که تکليف زايد با پرسپوليس مشخص شود و پس از آن نسبت به جذب اين بازيکن اقدام کنيم و اگر زايد در پرسپوليس نماند، به ذوب*آهن نزديک*تر از ساير تيم*ها خواهد بود.

سرمربي ذوب*آهن در مورد وضعيت تمرينات ذوب*آهن بيان داشت: از تمرينات خودمان رضايت کافي داريم و تيم ما همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در چادگان تمرين مي*کند.

وي تصريح کرد: بازيکنان خوبي براي فصل آينده جذب کرده*ايم و به بازيکنان خود اميدوار هستيم و مطمئنيم تيم ما براي فصل آينده نتايج خوبي مي*گيرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چک معاون اجرايي پرسپوليس برگشت خورد

دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان با اعلام اينکه چک ضمانت معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در خصوص انتقال پولادي، برگشت خورده از شکايت اين باشگاه به فدراسيون فوتبال براي جلوگيري از ثبت قرارداد پولادي با باشگاه پرسپوليس خبر داد.

سيدرضا هاشمي امروز سه شنبه ضمن بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: طبق تفاهم*نامه*اي که بين باشگاه مس کرمان و پرسپوليس منعقد شده، قرار شد مهرداد پولادي به عنوان بازيکن قرضي از تيم مس کرمان به پرسپوليس برود تا در رقابت*هاي ليگ قهرمانان آسيا، براي اين تيم بازي کند.

وي در همين خصوص افزود: طبق اين تفاهم*نامه قرار شد مبلغ 160 ميليون تومان بابت مطالبات باشگاه مس از مهرداد پولادي که شامل مبالغ پرداختي مازاد باشگاه به وي بود، از سوي باشگاه پرسپوليس به باشگاه مس پرداخت شود که در همين رابطه آقاي شيريني، معاون باشگاه پرسپوليس يک فقره چک شخصي خود را به مبلغ 160 ميليون تومان جهت تضمين پرداخت در اختيار باشگاه مس کرمان قرار داد.

دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان، تاکيد کرد: هفته گذشته چک باشگاه پرسپوليس را جهت پرداخت بخشي از قرارداد کيوان امرايي در اختيار وي گذاشتيم که معلوم شد حساب مزبور خالي بوده و بر همين اساس چک را برگشت زديم.

هاشمي تاکيد کرد: متعاقب اين موضوع جمشيد زارع، قائم مقام باشگاه پرسپوليس با حضور در دفتر رئيس هيات مديره باشگاه مس با اظهار اين موضوع که پويا سيف پناهي پس از انعقاد قرارداد داخلي با پرسپوليس، نقض قرار کرده و به مس کرمان پيوسته است خواستار آن شد که ضرر و زيان ناشي از نقض قرارداد داخلي پويا سيف پناهي با مبلغ چک مهرداد پولادي جبران شده و باشگاه مس کرمان چک مزبور را عودت دهد.

دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان در ادامه اظهار داشت: اين موضوع از سوي داوري، رئيس هيات مديره باشگاه مس کرمان به دفتر حقوقي باشگاه ارجاع شد و پس از بررسي قرارداد پويا سيف پناهي مشخص شد که در متن قرارداد وي با باشگاه مس آمده است که سيف پناهي هيچگونه تعهدي به ساير باشگاه*ها ندارد ضمن آنکه سيف پناهي به واحدي، قائم مقام باشگاه مس گفته بود که مسئله قرارداد داخلي من با باشگاه پرسپوليس از طريق مذاکره با سردار رويانيان حل شده و در اين رابطه هيچ تعهدي متوجه باشگاه مس کرمان نيست.

دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان در خاتمه تصريح کرد: با توجه به اين مقدمات و پس از عدم پرداخت مبلغ 160 ميليون تومان مربوط به تعهدات مهرداد پولادي به باشگاه مس کرمان، طي نامه*اي به فدراسيون فوتبال خواستار عدم ثبت قرارداد جديد مهرداد پولادي تا تسويه حساب کامل وي با باشگاه مس کرمان شده*ايم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تازه بخاطر علاقه زیادش به استقلال بهشون خیلی تخفیف داد و در نهایت سقف رو رعایت کرد ....

نظرسنجی : مصاحبه آخر هفته فتل متل توتوله را پیش بینی کنید !

1- خلعتبری مبارک پرسپولیسیا !

2- مجیدی مبارک مسی ها !

3- نکـونام مبارک اوساسوناییا !

4- گتوسو مبارک سوینی ها!

5- مسی مبارک بارسلونایی ها !
وااااااااااای
کر کر خنده بود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
توجه!!رنگ استمپ!!توجه!!!

توجه!!رنگ استمپ!!توجه!!!

گزارش تصویری : ثبت قرارداد کریم انصاری فرد
مرجع خبری پرسپولیس : گزارش تصویری ثبت قرارداد 3 ساله کریم انصاری فرد با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران با استمپ قرمز! برای مشاهده عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید...
دانیال فدایی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
هیئت فوتبال می گوید انصاری فرد سهمیه لیگ برتری است/پرسپولیس می گوید هنوز سهمیه داریم
مرجع خبری پرسپولیس : رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: مهاجم ملی پوش جدید تیم پرسپولیس سهمیه لیگ برتری این تیم محسوب می شود.


كریم انصاری فرد ساعتی قبل قرارداد سه ساله خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت كرد، امااین موضوع كه این بازیكن سهمیه لیگ برتری این تیم محسوب می شود یا نه به موضوعی مبهم تبدیل شده است.


حبیب الله ابوالحسن شیرازی دراین باره گفت: این بازیكن سال گذشته قرارداد خود را با باشگاه سایپا به عنوان بازیكن زیر 23 سال امضا كرده است و دیگر نمی تواند از این شرایط استفاده كند بنابر این به عنوان یك بازیكن لیگ برتری به پرسپولیس پیوست.

با این حال یكی از مسئولین باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار كرد كه كریم انصاری فرد به عنوان بازیكن زیر 23 سال به این تیم پیوسته است و ما همچنان در پی جذب یك بازیكن لیگ برتری دیگر هستیم.

هوشنگ نصیرزاده كارشناس مدیریت فوتبال هم در این باره گفت: به دلیل اینكه انصاری فرد در میانه های فصل از سن 23 سال می گذرد، نمی تواند به عنوان سهمیه امید قرارداد ببندد . البته این موضوع ربطی به قرارداد فصل گذشته او با سایپا ندارد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب واردات هزار دستگاه خودرو با ارز دولتی از اتهام زنندگان شکایت کرد

  • باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه واردات خودرو از مراجع خبری که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر واردات هزار دستگاه خودرو توسط این باشگاه با استفاده از رانت دولتی منتشر کرده بودند، به مراجع قضایی شکایت کرد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طی روزهای گذشته اخبار کذبی با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه مدیریت باشگاه در مقطع حساس نقل و انتقالات مبنی بر واردات هزار دستگاه خودرو با استفاده از ارز دولتی و رانت خواری از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شد که متاسفانه این مطلب سراسر کذب، در دو روزنامه ورزشی نیز انعکاس یافت.
    باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این خبر اعلام می کند که از این رسانه ها به اتهام انتشار اخبار کذب به قصد تشویش اذهان عمومی به مراجع قضایی شکایت کرد.
    متأسفانه انتشار این اخبار در حالی مطرح می شود که هیچگونه اقدام عملی در خصوص واردات خودرو از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نگرفته است. مع الوصف هرگونه اقدام اقتصادی در قالب واردات خودرو در چارچوب مقررات عمومی می تواند در دستور کار هر شرکت تجاری از جمله شرکت پرسپولیس قرار گیرد. همانگونه که مطابق آمار سالیانه چهل هزار دستگاه خودرو از طریق بخش خصوصی وارد کشور می شود.
    باشگاه پرسپولیس تاکید دارد تا ضمن گسترش فعالیت های اقتصادی خود بر مبنای قانون مداری از کلیه ظرفیت های قانونی در این راستا استفاده نماید و لذا به برخی عناصر که با هدف تضعیف باشگاه قصد دروغ پراکنی و تشویش اذهان مخاطبان را دارند هشدار می دهد در جهت سالم سازی فضای رسانه ای ورزشی از ابزارهای قانونی خود که شکایت به مراجع قضایی است استفاده می کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان:عملکرد رسانه*ها قیمت مانوئل را بالا برد/خلعتبری به ما قول داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حل مشکل رضایتنامه کریم انصاری*فرد خبر داد و گفت: موضوع رضایت*نامه انصاری*فرد امروز (سه*شنبه) نهایی شده و او می*تواند از این پس در تمرینات پرسپولیس شرکت کند. محمد رویانیان با بیان اینکه مشکل رضایت*نامه کریم انصاری فرد حل شده است، اظهار کرد: کار اخذ رضایتنامه کریم انصاری*فرد از طریق کمیته انضباطی فدراسیون امروز (سه*شنبه) نهایی می*شود. بنابراین او می*تواند از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
** عملکرد بعضی رسانه*ها قیمت خوزه مانئول را بالا برد
وی درباره آخرین نتایج از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس نیز گفت: اگر بعضی رسانه*ها از جمله تلویزیون و برخی مطبوعات اجازه می*دادند ما امروز قراردادمان را هم با سرمربی جدید بسته بودیم. متاسفانه برخی گزینه*هایی که هنوز ما با آنها مذاکره نکرده بودیم، نام*شان مطرح شد و تحلیل*هایی را درباره آنها منتشر می*کردند. به طور مثال شبکه خبر تلویزیون یک برنامه مفصل از عملکرد خوزه مانوئل پخش کرد و او را مربی بسیار توانمندی دانست. در برخی مطبوعات هم مانورهایی درباره او دادند تا بالاخره بوجود آمدن این فضا باعث شد مانوئل رقم پیشنهادی*اش را بالا ببرد! اجازه ندادند ما با آرامش و بدون جنجال*های خبری کارمان را پیش ببریم.

** می*دانم که رسانه*ها از انتخاب سرمربی پرسپولیس نفع مالی نمی*برند
وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان برخی رسانه*ها از انتخاب سرمربی مدنظرشان در پرسپولیس نفع مالی می*برند، خاطرنشان کرد: خیر، رسانه*ها از انتخاب هر کدام از مربیان مطرح شده هیچ نفع مالی نمی*برند و صرفا موضوع رقابت خبری باعث شده چنین رویکردی داشته باشند اما به هر حال هرچه که هست به ضرر ما تمام می*شود. حتی من مانند مرحله قبلی که بالاخره ما دنیزلی را انتخاب کردیم، شرایطی بوجود آورده*ام که کسی نمی*داند کجا و با چه کسی مذاکره می*کنم اما باز هم با چنین شرایطی مواجه هستیم.

** هر مربی موفق اروپایی الزاما در پرسپولیس موفق نیست
رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا گزینه*هایتان برای هدایت پرسپولیس تغییر کرده و پیش*بینی می*کنید چند روز دیگر سرمربی جدید را معرفی کنید، به ایسنا گفت: گزینه*های ما چندان تغییری نکرده است. من می*توانم مربیان بزرگ اروپایی را هم به پرسپولیس بیاورم اما بخاطر شرایط متفاوت فوتبال آسیا و اروپا بهتر است مربی خارجی معتبری را انتخاب کنیم که در آسیا و به ویژه کشورهای اطراف ایران کار کرده و نتایج خوبی هم گرفته باشد؛ بنابراین دایره انتخاب*هایمان محدود می*شود.

** بدون توجه به فشار برخی دلال*ها با همکاری بعضی لیدرها، کار خودمان را می**کنیم
وی افزود: هر چند الان بازیکنان زیر نظر یکی از بهترین مربیان بدنسازی ایران با یک برنامه*ریزی منظم و فشرده مشغول تمرین هستند اما حضور سرمربی بالای سر تیم بسیار مهم است. امیدوارم ظرف چند روز آینده کار را تمام کنم. متاسفانه عرصه برای جولان دادن بعضی دلال*ها که با برخی لیدرها همکاری می*کنند، باز شده است. پیش از این به آنها اجازه جولان دادن نداده بودیم، اما الان مشغول حرکت*هایی هستند تا بر ما فشار وارد کنند اما ما کار خودمان را می*کنیم.

** خلعتبری به ما قول محکمی داد که به پرسپولیس می*آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نتیجه مذاکراتش برای جذب محمدرضا خلعتبری با توجه به اینکه شنیده می شود استقلال مبلغ میلیاردی سنگینی را به او پیشنهاد داده، اظهار کرد: ما با خلعتبری صحبت کردیم و او هم قول محکمی داده بود تا به پرسپولیس بپیوندد. الان هم اعلام می**کنیم او را می*خواهیم اما اگر الان در واکنش به پیشنهاد مالی سنگین استقلالی*ها بخواهد متقاعد شود و به این تیم برود دیگر خودش می*داند. شاید ما نتوانیم پول سنگین که درباره*اش طرح شده را بپردازیم.

** لیست قرارداد تمام بازیکنان را به وزارت ورزش دادم
وی با بیان اینکه لیست مبالغ قراردادهای بازیکنان پرسپولیس را به وزارت ورزش و جوانان داده است، دراین باره توضیح داد: من لیست تمام قراردادهای بازیکنان پرسپولیس و ترازنامه مالی باشگاه* را به وزارت ورزش و جوانان دادم و تصمیم دارم آنها را به مسوولان سازمان بازرسی کل کشور، نهادهای حراستی و هر دستگاه مسوول مرتبط با این موضوع بدهم. حالا باید ببینیم بقیه باشگاه*ها هم این کار را می*کنند؟ من متاسفم برای این فوتبال که عده*ای چنین جنجال*های بیهوده و کاذبی را در آن ایجاد می*کنند. هر حرفی را بدون اطلاعات می*زنند و شرایطی ایجاد می*کنند که بعضی بازیکنان باورشان می شود ارزش میلیاردی دارند!

** به بازیکنم گفته*اند جریمه رویانیان و ۲۰۰ میلیون بالاتر را می*دهیم به تیم ما بیا!
رویانیان تاکید کرد: اگر من سقف را رعایت نکردم، ممکن است با اندکی بالاتر از آن بازیکن گرفته باشم، نه چنین مبالغی که به ما می*بندند، اتهام می*زنند و جو متشنجی راه می**اندازند که از اصول کار مدیریتی فاصله دارد. من متاسفم برای آن شیوه عملکردی که با بازیکن من تماس گرفته و می*گویند، حاضریم جریمه قراردادی که با رویانیان بستی را بدهیم و ۲۰۰ میلیون تومان هم به مبلغ توافقی با آنها بیافزاییم تا به تیم ما بپیوندی!

** استقلال یک سردار کم داشت و خوشحالم بالاخره سردارش را پیدا کرد!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به حضور سردار صلاحی در هیات مدیره استقلال که ظاهرا از دوستان اوست نیز اظهار کرد: استقلال یک سردار کم داشت و خوشحالم که بالاخره سردار خودش را هم پیدا کرد تا اوضاع بهتری پیدا کند.

** درباره حضور مایلی*کهن و دایی در پرسپولیس اندیشیده*ام
وی درباره احتمال حضور محمد مایلی*کهن در کمیته فنی یا کادر فنی پرسپولیس، تصریح کرد: من مایلی*کهن را دوست دارم. او آدم باشخصیت و مسلمانی است. روی حضور او در پرسپولیس فکر کردم. درباره علی دایی هم همین تامل را داشتم. آنها از ستاره*های پرسپولیس بودند؛ حالا باید ببنیم در آینده چه شرایطی خواهیم داشت تا نهایتا بهترین تصمیم را بگیریم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دو گزینه از کاندیداهای هدایت پرسپولیس سابقه شکست استقلال را دارند


قلعه نویی هم به متسو باخته هم کالدرون

مرجع خبری پرسپولیس :
در حالی که همچنان باشگاه پرسپولیس بین سه نام برای هدایت این تیم رفت و آمد می کند نکات جالب توجهی در کارنامه های این مربیان دیده می شود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، برونو متسو و گابریل کالدرون از گزینه های هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده سابقه شکست تیم استقلال را دارند.


باشگاه پرسپولیس تا به حال رسما از چهار مربی به نام های برونو متسو ، گابریل کالدرون ، مانوئل خوزه و ژرارد هولیه به عنوان گزینه های هدایت این تیم نام برده است که از این میان با اشتغال هولیه سرمربی سابق تیم لیورپول در باشگاه ردبول اتریش مذاکرات با وی بی نتیجه مانده است.

برونو متسو با توافق با پرسپولیس ایران را ترک کرده است و منتظر تماس باشگاه پرسپولیس است، گابریل کالدرون هم که در ترکیه با رویانیان دیدار کرده منتظر پاسخ این تیم است و قرار است مذاکرات با مانوئل خوزه پرتغالی نیز در تهران ادامه یابد.

از میان سه مربی باقی مانده دو مربی سابقه کار در کشورهای حوزه خلیج فارس و شکست تیم استقلال را دارا می باشند.

گابریل کالدرون مربی گری در خاورمیانه را از سال 2004 و با هدایت تیم ملی عربستان آغاز کرد و به جام جهانی 2006 صعود کرد. وی در سال 2008 پس از قهرمانی با الاتحاد راهی لیگ قهرمانان سال 2009 آسیا شد.


در لیگ قهرمانان 2009 الاتحاد با استقلال همگروه بود که یک برد و یک تساوی مقابل این تیم بدست آورد. استقلال در این بازی تاریخی با گل دقیقه 77 آرش برهانی از حریف خود پیش بود اما در نهایت با گل های دقایق 87 و 90 عماد مطیب و هشام بوشروان شاگردان کالدرون نتیجه را به سود خود به پایان رساندند. هدایت استقلال در این بازی بر عهده امیر قلعه نویی بود.


الاتحاد برای سومین بار با کالدرون به فینال لیگ قهرمانان 2009 رسید، اما شکست 2-1 مقابل پوهانگ کره جنوبی به معنای پایان کار کالدرون در الاتحاد بود.


اما برونو متسو گزینه فرانسوی هدایت پرسپولیس پس از جام جهانی 2002 راهی امارات شد و تا سال 2012 در تیم های عربی مربی گری کرد. وی با العین، الغرافه، تیم ملی امارات و تیم ملی قطر تاکنون 11 بار مقابل تیم های باشگاهی و تیم ملی ایران قرار گرفته که 3 برد و 2 تساوی و 6 باخت بدست آورده است.


او مقابل استقلال و ****ان با العین و الغرافه پیروز شده و با تیم ملی قطر نیز مقابل تیم ملی ایران یک برد 3-1 در سال 88 کسب کرده است.


برتری متسو با الغرافه برابر ****ان در زمان مربی گری امیرقلعه نویی اتفاق افتاد. ****ان در ديدار چهارم خود در ليگ قهرمانان آسيا در اردیبهشت ماه 90 به مصاف
الغرافه قطر رفت و با نتيجه يك بر صفربرابر تیم متسو تن به شکست داد. رحمتی در این مسابقه یک پنالتی الغرافه را نیز مهار کرد
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
فکر کنم این دکتر حاج فتل استقلالی ها در بازیگری طنز موفق تر باشد تا در سمت مدیر عامل یک باشگاه فوتبال.
(پیشنهاد به کارگردان های سریال های طنز).:D
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]چک معاون اجرايي پرسپوليس برگشت خورد:biggrin:
:biggrin:[/h][h=1]:biggrin:[/h]
[h=2]دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان با اعلام اينکه چک ضمانت معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در خصوص انتقال پولادي، برگشت خورده از شکايت اين باشگاه به فدراسيون فوتبال براي جلوگيري از ثبت قرارداد پولادي با باشگاه پرسپوليس خبر داد.[/h]


سيدرضا هاشمي امروز سه شنبه ضمن بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: طبق تفاهم‌نامه‌اي که بين باشگاه مس کرمان و پرسپوليس منعقد شده، قرار شد مهرداد پولادي به عنوان بازيکن قرضي از تيم مس کرمان به پرسپوليس برود تا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، براي اين تيم بازي کند.

وي در همين خصوص افزود: طبق اين تفاهم‌نامه قرار شد مبلغ 160 ميليون تومان بابت مطالبات باشگاه مس از مهرداد پولادي که شامل مبالغ پرداختي مازاد باشگاه به وي بود، از سوي باشگاه پرسپوليس به باشگاه مس پرداخت شود که در همين رابطه آقاي شيريني، معاون باشگاه پرسپوليس يک فقره چک شخصي خود را به مبلغ 160 ميليون تومان جهت تضمين پرداخت در اختيار باشگاه مس کرمان قرار داد.

دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان، تاکيد کرد: هفته گذشته چک باشگاه پرسپوليس را جهت پرداخت بخشي از قرارداد کيوان امرايي در اختيار وي گذاشتيم که معلوم شد حساب مزبور خالي بوده و بر همين اساس چک را برگشت زديم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=1]چک معاون اجرايي پرسپوليس برگشت خورد:biggrin: :biggrin:[/h][h=1]:biggrin:[/h] [h=2]دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان با اعلام اينکه چک ضمانت معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس در خصوص انتقال پولادي، برگشت خورده از شکايت اين باشگاه به فدراسيون فوتبال براي جلوگيري از ثبت قرارداد پولادي با باشگاه پرسپوليس خبر داد.[/h]

سيدرضا هاشمي امروز سه شنبه ضمن بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: طبق تفاهم‌نامه‌اي که بين باشگاه مس کرمان و پرسپوليس منعقد شده، قرار شد مهرداد پولادي به عنوان بازيکن قرضي از تيم مس کرمان به پرسپوليس برود تا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، براي اين تيم بازي کند. وي در همين خصوص افزود: طبق اين تفاهم‌نامه قرار شد مبلغ 160 ميليون تومان بابت مطالبات باشگاه مس از مهرداد پولادي که شامل مبالغ پرداختي مازاد باشگاه به وي بود، از سوي باشگاه پرسپوليس به باشگاه مس پرداخت شود که در همين رابطه آقاي شيريني، معاون باشگاه پرسپوليس يک فقره چک شخصي خود را به مبلغ 160 ميليون تومان جهت تضمين پرداخت در اختيار باشگاه مس کرمان قرار داد. دبير هيات مديره باشگاه مس کرمان، تاکيد کرد: هفته گذشته چک باشگاه پرسپوليس را جهت پرداخت بخشي از قرارداد کيوان امرايي در اختيار وي گذاشتيم که معلوم شد حساب مزبور خالي بوده و بر همين اساس چک را برگشت زديم
ظهر یک پست اینجا گذاشته بودی گزارش تخلف دادم پستت پاک شد اما دفعه بعد به گزارش تخلف بسنده نمی کنیم ... خیلی محترمانه میگم برو بیرون اینجا جای کل کل نیست اگه ما بخوایم بیایم تو تاپیک شما سوژه های بیشتری برای خندیدن و مسخره کردنتون داریم اما حد خودمونو اینقد پایین نمیاریم بیایم باهاتون هم کلام شیم ..بهتره احترام خودتونو نگه دارید ..
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
ظهر یک پست اینجا گذاشته بودی گزارش تخلف دادم پستت پاک شد اما دفعه بعد به گزارش تخلف بسنده نمی کنیم ... خیلی محترمانه میگم برو بیرون اینجا جای کل کل نیست اگه ما بخوایم بیایم تو تاپیک شما سوژه های بیشتری برای خندیدن و مسخره کردنتون داریم اما حد خودمونو اینقد پایین نمیاریم بیایم باهاتون هم کلام شیم ..بهتره احترام خودتونو نگه دارید ..

من هزار بار گفتم این آبکیا حق ندارن بیان اینجا نظر بذارن آخه درحد کلوپ اینجا نیستن ولی بازم....... نمیدونم شایدم سواد ندارن عنوان تاپیکو بخونن............
مثلا ک چی؟؟چک معاون اجرایی برگشت خورد؟؟....ما اگه بخوایم سوتی های اس اس سوراخو اون فتل درپیتشونو اینجا بنویسیم ک دیگه ازسنگینی سایت باز نمیشه!!........
 

red-girl

عضو جدید
امیدوارم امسال دیگه پرسپولیس رویاییمون رو ببینیم
فقط خدا کنه هرچه زودتر تکلیف سرمربی روشن بشه امیدوارم یک سرمربی خوب ودرجه یک رو سردار بیاره
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من هزار بار گفتم این آبکیا حق ندارن بیان اینجا نظر بذارن آخه درحد کلوپ اینجا نیستن ولی بازم....... نمیدونم شایدم سواد ندارن عنوان تاپیکو بخونن............ مثلا ک چی؟؟چک معاون اجرایی برگشت خورد؟؟....ما اگه بخوایم سوتی های اس اس سوراخو اون فتل درپیتشونو اینجا بنویسیم ک دیگه ازسنگینی سایت باز نمیشه!!........
خدایی خیلی پررون ..خودشون تو این چند روز اینقدر سوتی دادن که ما اگه بخوایم تاپیکشون و سوتیاشونو بگیم همشون فرار میکنن .. از قرارداد بستن گتوزو بگیر تا کپی پیست کردن از روی کارای پرسپولیس ...

در ضمن چک معاون اجرایی برگشت نخورده و خودشون حساب رو مسدود کردن بخاطر اینکه قبلا با مس مذاکره کردن و به این نتیجه رسیدن که مبلغ این چک بجای حق خسارتی که مس باید بابت قراداد داخلی پویا سیف پناهی بده ... این فصل مس خیلی داره کارشکنی میکنه باید 6تاییشون کنیم تا حالشون جا بیاد ...
امیدوارم امسال دیگه پرسپولیس رویاییمون رو ببینیم فقط خدا کنه هرچه زودتر تکلیف سرمربی روشن بشه امیدوارم یک سرمربی خوب ودرجه یک رو سردار بیاره
من واقعا نگرانم ..الان یه چیزایی در مورد سرمربی رو سایت ها قرار گرفته که با خوندنش سردرد گرفتم ....این 24 ساعت واسه ما خیلی سخته فقط دعا کنین اینا همش شایعه باشه و سردار تو انتخاب سرمربی دقت بیشتری به خرج بده ..
 
آخرین ویرایش:

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدایی خیلی پررون ..خودشون تو این چند روز اینقدر سوتی دادن که ما اگه بخوایم تاپیکشون و سوتیاشونو بگیم همشون فرار میکنن .. از قرارداد بستن گتوزو بگیر تا کپی پیست کردن از روی کارای پرسپولیس ...

اصلا گتوزو خودش کافیه:biggrin:
در ضمن چک معاون اجرایی برگشت نخورده و خودشون حساب رو مسدود کردن بخاطر اینکه قبلا با مس مذاکره کردن و به این نتیجه رسیدن که مبلغ این چک بجای حق خسارتی که مس باید بابت قراداد داخلی پویا سیف پناهی بده ... این فصل مس خیلی داره کارشکنی میکنه باید 6تاییشون کنیم تا حالشون جا بیاد ... من واقعا نگرانم ..الان یه چیزایی در مورد سرمربی رو سایت ها قرار گرفته که با خوندنش سردرد گرفتم ....این 24 ساعت واسه ما خیلی سخته فقط دعا کنین اینا همش شایعه باشه و سردار تو انتخاب سرمربی دقت بیشتری به خرج بده ..

آره بخدا مسم زبونش دراز شده!!!...... ایشالا کسی ک لایق پرسپولیس باشه میاد....
 

moseu

عضو جدید
بچه ها مربی خوب و درجه یک سردار مون شده علی پروین
به نظرتون سرنوشت پرسپولیس با علی پروین به کجا میرسه|؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
من هزار بار گفتم این آبکیا حق ندارن بیان اینجا نظر بذارن آخه درحد کلوپ اینجا نیستن ولی بازم....... نمیدونم شایدم سواد ندارن عنوان تاپیکو بخونن............
مثلا ک چی؟؟چک معاون اجرایی برگشت خورد؟؟....ما اگه بخوایم سوتی های اس اس سوراخو اون فتل درپیتشونو اینجا بنویسیم ک دیگه ازسنگینی سایت باز نمیشه!!........
تازه سحر جون تکذیب شد این خبر
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی دیگه حوصله ندارم اخبار بذارم.
گند زدن ب تمام خرید ها.
مسخره ی همه شدیم.
اه
 

moseu

عضو جدید
بچه ها تازه خبر شنیدم که گفتن سردار همه رو سر کار گذاشته با این خبرش تا راحتتر با گزینه هایی که هنوز معلوم نیست مزاکره کنه بعضی ها میگن که علی دایی گزینه اش هست
نمیدونم تا چه اندازه صحت داشته باشه
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخشان: متسو بهتر از علی پروین است/ هر وقت سرمربی انتخاب شد نظر می دهم
مرجع خبری پرسپولیس : بحث حضور علی پروین در پرسپولیس آن هم به عنوان سرمربی، حرف و حدیث*های زیادی را درست کرده و اظهارنظرهای متفاوتی هم در این خصوص مطرح شده است.

حمید درخشان مربی و بازیکن اسبق پرسپولیس اما دوست ندارد در مورد بحث حضور پروین در پرسپولیس صحبت کند. او می*گوید: رویانیان اعلام کرده که اگر مربی خارجی انتخاب نشود به احتمال فراوان از پروین استفاده خواهد کرد.

این موضوع فقط در حد حرف بوده و هنوز پروین به عنوان سرمربی انتخاب نشده که بخواهم در این خصوص صحبت کنم. اگر این اتفاق افتاد در موردش نظر می*دهم.
درخشان در پاسخ به این سوال که به نظر شما در بین گزینه*های خارجی پرسپولیس کدام*یک مناسب*تر است تاکید می*کند: به نظر من مسوولان باشگاه پرسپولیس با بررسی گزینه*های خارجی می*توانند بهترین تصمیم را بگیرند. با این حال من معتقدم که متسو به دلیل کار کردن در منطقه و آشنایی با فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس گزینه بهتری برای پرسپولیس است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی پروین و محمد رویانیان تشکیل جلسه دادند
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گزینه جدی سرمربیگری این تیم جلسه تشكیل داد.
محمد رویانیان شب گذشته اعلام كرد كه در صورتی كه در مدت 24 ساعت با گزینه های خارجی مد نظر این باشگاه به توافق نرسد علی پروین به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان معرفی می شود.
برخی منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس خبر از برگزاری مراسم معارفه پروین در حاشیه تمرین صبح امروز پرسپولیس می دادند اما در حال حاضر جلسه ای در دفتر مدیرعامل پرسپولیس تشكیل شده است كه درباره بازگشت مربی اسبق این تیم تصمیم نهایی گرفته شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان خطاب به مدیر برنامه*های زاید: ایمون را می*خواهیم

مرجع خبری پرسپولیس : در روزهای گذشته حرف و حدیث*های زیادی در مورد جدایی ایمون زاید از پرسپولیس مطرح شده ولی گویا قرار است او در پرسپولیس ماندگار شود.


جذب مهاجماني مثل محمد قاضي و كريم انصاري*فرد و همچنين ترافيك در خط حمله پرسپوليس باعث شده تا اين روزها خبرهايي در خصوص كنار گذاشتن زايد از پرسپوليس مطرح شود.

حتي بحث حضور او در ذوب آهن و چند تيم ديگر به صورت جدي مطرح است ولي گويا قرار نيست باشگاه پرسپوليس او را از دست بدهد.

با توجه به شايعات چند روز اخير مديربرنامه*هاي ايمون زايد با رويانيان تماس گرفته تا در مورد تصميم باشگاه پرسپوليس در مورد زايد از او سوال كند. رويانيان هم به مديربرنامه*هاي اين بازيكن گفته كه باشگاه پرسپوليس او را مي*خواهد و زايد به هيچ تيمي نخواهد رفت.
 

Similar threads

بالا