کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنجعلی: پرسپولیس بهترین ها را جذب كرده است

ارتش سرخ دات كام: محمد پنجعلی روز شنبه درگفت وگویی با بیان اینكه مدیران این باشگاه در این ارتباط عملكرد بسیار مطلوبی داشته اند،افزود: امیدوارم با این شرایط تیم در فصل آینده نتایج قابل قبولی بگیرد تا كام مردم همانند فصل گذشته تلخ نشود.

وی افزود: البته بازیكنان ی كه به این تیم اضافه شده اند، باید مراقب حواشی باشند تا ضمن دفاع از سابقه فوتبالی خود در این تیم نیز ماندگار شوند.

مربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سووال كه بازیكنان دراین تیم بایدچگونه رفتاركنند تا از حواشی بدور بمانند، گفت: پرسپولیس تیم پرطرفداری است از سوی دیگر نمایندگان رسانه ها نیز همواره دراطراف تیم هستند و اخبار ریز و درشت تیم را برای مخاطبان خود ارسال می كنند.

به اعتقاد وی بازیكنان باید مراقبت از خود را دراین تیم بیشتر كنند و از برخوردهای بی جا و بی مورد پرهیز كنند. علاوه براین نظم و انضباط بشدت رعایت و از كادر فنی باید حرف شنوی كامل داشته باشند.

وی ابراز امیدواری كرد: بدین ترتیب بازیكنان جدید در این تیم ماندگار خواهند شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس ازخانه تكانی'مصطفی دنیزلی'و نگاه داشتن تنها 11 بازیكن فصل گذشته این تیم برای فصل جاری، به تازگی و درفصل نقل وانتقالات با سیدجلال حسینی،حسین ماهینی، محسن بنگر و شهاب گردان به توافق رسیده و این بازیكنان در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتراین تیم را همراهی خواهند كرد كه در سال های اخیرحضور این تعداد بازیكن مستعد در این تیم كم سابقه بوده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
افشین اسماعيل زاده: يكي از آرزوهاي من پيوستن به پرسپوليس بود

ارتش سرخ دات كام: افشين اسماعيل زاده بازيكن فصل گذشته داماش و سابق تيم ملي جوانان كشورمان پنج شنبه شب با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با پرسپوليس ي ها ثبت كرد.

وي درباره اين قرارداد گفت: بسيار خوشحالم كه به تيم بزرگ پرسپوليس آمدم و از نگاه ويژه رويانيان به جوانان در سال جاري بسيار سپاسگزارم.

اسماعیل زاده افزود: يكي از آرزوهاي من پيوستن به پرسپوليس بود كه به آن رسيدم و از الان بايد تلاش كنم كه 3 سال خودم را در اين تيم نشان دهم.

گفتنی است مدت قراداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس سه سال می باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیگیری جدی پرسپولیسی ها برای جذب طهماسبی

ارتش سرخ دات كام: باشگاه پرسپولیس تهران به شدت خواهان جذب مهاجم سابق آلومینیوم هرمزگان است. بهمن طهماسبی که در کارنامه ورزشی خود حضور در استقلال را دارد احتمال این که در لیگ دوازدهم در پرسپولیس توپ بزند بسیار است.

بهمن طهماسبی مهاجم سابق تیم های استقلال – نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد بازی دارد.

این بازیکن که کارنامه ی مناسبی را در لیگ یک در تیم آلومینیوم هرمزگان از خود به ثبت رسانده است به شدت مورد علاقه پرسپولیس ی ها قرار گرفته است از این رو با توجه به شرایط بحرانی آلومینیوم احتمال اینکه وی در لیگ دوازدهم پیراهن پرسپولیس را به تن بپوشاند بسیار است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پله پرتغال در یک قدمی پرسپولیس/ توافق اولیه با بازیکن سابق اینترمیلان

ارتش سرخ دات كام: مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان با ویکتور هوگو پاسوس ملقب به پله پرتغال برای پیوستن به این تیم در حال مذاکره هستند.

همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم باشگاه پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی به دنبال یک بازیکن 25 ساله اهل پرتغال است و مذاکرات میان طرفین همچنان ادامه دارد، حتی شنیده می شود این بازیکن با سرخپوشان به توافق اولیه رسیده است.

این بازیکن که در کشور پرتغال به پله مشهور است فوتبال خود را در سال 2005 با باشگاه بنفیکا لیسبون آغاز کرد و در سال 2006-07 با امضای قراردادی 5 ساله به اینترمیلان ایتالیا پیوست اما یکسال بعد این تیم را به مقصد پورتوی پرتغال ترک کرد.

در سال 2010 پس از دو سال حضور در پورتو به باشگاه پورتموث انگلستان پیوست اما در این تیم هم بیش از یکسال نماند و دوباره راهی پورتو شد. پله در سال 2010 با قراردادی قرضی با وایادولید اسپانیا رفت تا تجربه حضور در لیگ این کشور را نیز پیدا کند. وی پس از وایادولید راهی شرق اروپا شد و اسکی شهیر ترکیه آخرین مقصد این بازیکن بوده است.

البته این بازیکن در اسکی شهیر یک مصدومیت سخت را سپری کرد و چند ماه دور از میادین بود اما خودش را به بازی های آخر لیگ ترکیه رساند و در آخرین بازی اسکی شهیر نیز از دقیقه 72 در پست تخصصی به زمین بازی آمد.

ویکتور هوگو پاسوس در حال حاضر جدی ترین گزینه سرخپوشان برای پست هافبک دفاعی محسوب می شود، هر چند رویانیان برای آنکه دستش در پوست گردو نماند نیم نگاهی نیز به جذب رضا حقیقی دارد تا بزرگترین ضعف فعلی تیمش را نیز مرتفع کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکرات با نوری ادامه دارد / دیدار رویانیان با مسئولان تیم های پایه

ارتش سرخ دات كام: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که نگاه ویژه ای به تیم های پایه باشگاه دارد امروز در دیداری با مدیران تیم های پایه پرسپولیس شرکت کرد و برنامه های خود را برای سال جاری به آنها ابلاغ کرد.

همچنین بعدازظهر امروز جلسه شورای معاونین باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد یکسال گذشته و برنامه های پیش رو برگزار شد.

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این باشگاه با یک بازیکن پرتقالی و پژمان نوری برای حضور در خط هافبک دفاعی همچنان در حال مذاکره است و قرار است ظرف 2 روز آینده تکلیف این بازیکنان را مشخص کند. نوری همه چیز را منوط به وضعیت باشگاه ملوان اعلام کرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی پیچانده شد / اولی ویرا سرمربی تراکتورسازی شد

ارتش سرخ دات كام: براساس اعلام باشگاه تراکتورسازی تبریز، به دنبال حصول توافق بااولی ویرا پرتغالی ، وی بمدت یک فصل به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم تراکتورسازی می نشیند و این تیم را در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا هدایت می کند.

این مربی پرتغالی سابقه سرمربیگری در تیم های بنفیکا، سویا، بوردو، الاهلی مصر، الاتحاد و الاتفاق عربستان، شن یانگ چین و الشارجه امارات را در کارنامه ورزشی خود دارد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با کسب 66 امتیاز نایب قهرمان لیگ شد و جواز حضور در رقابت های باشگاه های آسیا را کسب کرد.

این تیم تاکنون با مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی و فلاویو لوپز تمدید قرارداد کرده و چهار بازیکن جدید به نام های ژائو ویلا، آنسلمو گونزالس، محمد ایران پوریان و محمد نصرتی را به خدمت گرفته است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام: به روال هر روز صبح نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی چاپ صبح امروز کشور را برسی می کنیم :
















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آشتياني: مافيا مانع اجراي قانون سقف قرارداد مي شود/سازمان ليگ كاري براي بهبودي ليگ نمي كند

ارتش سرخ دات كام: پيشكسوت فوتبال ايران معتقد است كه پول هاي فراواني كه در فوتبال ايران وجود دارد باعث هجوم افراد فرصت طلب به بازار نقل و انتقالات شده است.

ابراهيم آشتياني در گفت وگویی، با انتقاد شديد از اداره شدن باشگاه هاي فوتبال ايران توسط دولت اظهار كرد: در هيچ جاي دنيا سراغ نداريد كه دولت فوتبال را اداره كند. متاسفانه ليگ ما سال به سال ضعيف تر مي شود كه اين مسئله به دليل وجود پول هاي زيادي است كه در فوتبال رد و بدل مي شود. پول هايي كه به فوتبال ما تزريق مي شود باعث هجوم افراد فرصت طلبي شده است كه به عنوان دلال، واسطه و حتي مديرعامل تيشه به ريشه فوتبال مي زنند و آن را نابود مي كنند، به همين دليل است كه فوتبال پايه ما در حال نابودي است.

وي ادامه داد: نگاه كنيد چه بدبختي بر سر فوتبال ما آمده است! فوتبال يك صنعت است و اگر قرار باشد دولت فقط در آن هزينه كند و هيچ درآمدي نداشته باشد، ديگر صنعت معنا پيدا نمي كند. فوتبال بايد خرجش را خودش دربياورد نه اينكه دولت در آن هزينه كند. دلال ها چندين بازيكن پا به سن گذاشته را از اين باشگاه به باشگاه ديگر جابه جا مي كنند و اجازه بروز استعداد جوان ها را نمي دهند.

آشتياني در ادامه با بيان اين كه بازار نقل و انتقالات بازيكنان تحت تاثير رفتار دلالان قرار مي گيرد، گفت: شنيدم كه يك بازيكن تا قراردادش را در هيات فوتبال ثبت كند، با شش باشگاه مذاكره كرده است. اين فاجعه است! در همه جاي دنيا بازيكن مدير برنامه رسمي دارد و طبق اصول و قواعد حرفه اي با باشگاهي قرارداد مي بندد و سهم باشگاه مبدا و فدراسيون فوتبال را مي پردازد، ولي اوضاع در ايران به قدري آشفته است كه برخي بازيكنان تا لحظه آخر نمي دانند به كدام باشگاه خواهند رفت، چون دلال ها اجازه نمي دهند كه بازار سروسامان بگيرد.

وي درباره بازارگرمي عده اي از بازيكنان در فصل نقل و انتقالات نيز به ايسنا گفت: خودم طرفدار بازيكنان هستم اما برخي از ارقامي كه پرداخت مي شود اصلا درست نيست و برخي بازيكنان در حد رقم هاي بالا نيستند. متاسفانه دلال ها به آشفته بازار نقل و انتقالات دامن مي زنند و برخي بازيكنان هم دانسته يا ندانسته در دام آن ها مي افتند. اين افراد پس از دوران بازي غالبا به سمت انحراف و اعتياد و مشكلات عديده ديگر سوق پيدا مي كنند و بيشتر آن ها به دليل مسائل غير اخلاقي در زندگي زناشويي خود شكست مي خورند.

بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه به بحث تباني در فوتبال ايتاليا و متهم شدن چندين بازيكن و مربي فوتبال در اين كشور اشاره و خاطرنشان كرد: ممكن بود فدراسيون فوتبال ايتاليا قيد حضور در مسابقه هاي يورو 2012 را بزند اما در اين جا برخي افراد كه حتي نمي دانند فوتبال چيست به خاطر كسب درآمدهاي هنگفت وارد بازار مي شوند. ايران بالاترين استعدادها در كل آسيا را در اختيار دارد و بايد براي سازندگي اقدام كند. زماني كه دلال بازي در فوتبال ايران نبود پديده هاي ما بسيار زياد بودند.

آشتياني ادامه داد: ما بايد بهترين نوجوانان و جوانان فوتبال آسيا را داشته باشيم اما چرا اين گونه نيست و ما به المپيك صعود نمي كنيم؟ يك نوجوان علاقه مند به فوتبال در ايران، حتي اگر مانند "مسي" هم توانمند باشد براي ثبت نام در مدرسه فوتبال يك باشگاه بايد چند ده ميليون تومان پول بپردازد! متاسفانه ريشه فوتبال ما فاسد شده است. من نمي خواهم كسي را محكوم كنم اما به نظرم سازمان ليگ هيچ كاري در جهت بهبود ليگ ما نمي كند. به عنوان نمونه همين قانون سقف قراردادها كه اجرايش هم كاري ندارد چرا اجرا نمي شود؟

وي ادامه داد: قانون سقف قراردادها راحت عملي مي شود اما مافيا و دست هاي پشت پرده به خاطر منافع شخصي جلوي اجرايش را مي گيرند. حرف اين است كه بازيكن، پولش را از باشگاه مي گيرد و باشگاه بودجه خود را از دولت دريافت مي كند، بنابراين به راحتي مي توان جلوي تخطي از قانون سقف قرارداد ها را بگيرند اما عواملي در كار هستند كه دوست دارند بي نظمي در كار وجود داشته باشد.

آشتياني در پايان اظهار كرد: بخش خصوصي براي خرج كردن در فوتبال سنجيده تر عمل مي كند. اگر باشگاه هاي دولتي ما به بخش خصوصي واگذار شوند، جلوي انحراف ها، دزدي ها و كلاهبرداري در فوتبال گرفته مي شود و تيم ملي ما به سطح اول آسيا و جهان نزديك مي شود، چون باشگاه هاي خصوصي ناچار هستند در برابر سرمايه گذاران باشگاه پاسخگو باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليس از روي شماره/ پيراهن ها چگونه تقسيم مي شوند؟

ارتش سرخ دات كام: اين كه « پرسپوليس با كدام ستاره ها رويايي خواهد شد؟» دغدغه اي بود كه در همه اين هفته هاي مبهم سايه اش را بالاي سر پرسپوليس مي ديديم. دغدغه اي كه امروز جاي خود را داده به پرسشي تازه تر و آن اينكه «سهم تازه واردها از پرسپوليس ، كدام شماره است؟!» شماره هايي اگرچه ساده اما پر از نوستالژي و چشم انتظار كه قرعه كدام سرخپوش به نام شان مي افتد!

آسوده خاطرتر از همه جواد كاظميان است كه شماره 17 محبوبش را بدون شك به هيچ سرخپوش ديگري پيشكش نخواهد كرد و قرار است اين پيراهن را در فصل پيش رو هم بر تن او ببينيم. حكايت شماره هشت و علي كريمي هم همين است و كسي حتي خواب اين پيراهن را هم نمي تواند ببيند؛ مگر اينكه قرارداد جادوگر تا سوت شروع فصل، امضا نشده بماند! حميدرضا علي عسگري هم كه هفت تاريخي را همين پارسال از پرسپوليس هديه گرفت و جز به پوشيدن دوباره اين پيراهن راضي نخواهد شد و بعيد است كه از سوي باشگاه هم مخالفتي سر راهش ايجاد شود، همان گونه كه قرار است پيراهن شماره 10 همچنان در اختيار غلامرضا رضايي باشد و شماره 12 به نام ايمون زايد.

هادي نوروزي 24 چند ساله اش را نگه مي دارد و محمد قاضي هم شماره 9 را كه در يكي دو فصل پيش بر تن مازيار زارع بود، از باشگاه نشين ها وعده گرفته است. شماره 3 را مهرداد پولادي پس داده تا به آرزويش برسد و 16 پرسپوليس را مال خود كند. او حتي از رضا شاهرودي رخصت هم گرفته تا اينگونه به هم تيمي هايش بگويد كه به پيراهن شماره 16 چشم نداشته باشند.

حسين ماهيني هم با تكرار چندباره علاقه اش به شماره 13 آن را مال خود كرد و البته خوش شانس هم بود كه شيث رضايي به عنوان تنها مشتري شماره 13 از پرسپوليس كنار گذاشته شد. درون دروازه هم شماره يك بي هيچ حرفي رسيد به شهاب گردان ، دروازه باني كه مي شنيديم براي «يك» ماندن بايد با آسمير آودوكيچ رقابت كند اما از خوش شانسي اش دروازه بان بوسنيايي هم راهي جز رفتن برايش نماند تا «يك» پرسپوليس به نام گردان سند بخورد. او امروز تنها دروازه بان پرسپوليس است و آسوده خاطر از اينكه شماره 22 را كنار گذاشته اند براي آن گزينه خارجي كه قرار است نيمكت نشين شهاب گردان باشد.

براي شماره 4 سيدجلال حسيني كانديدا شده و محسن بنگر هم گفته كه مي خواهد 6 بپوشد. هنوز البته قولي به آنها داده نشده اما به نظر مي رسد كه نزديك ترين ها به 4 و 6، همين مدافعان تازه واردند مگر اينكه عليرضا نورمحمدي هم خواهان يكي از همين ها باشد. او تا پيش از اين شماره 20 را به تن داشت اما شايد او هم 20 را پس بدهد و برود به استقبال يك فصل تازه.

شماره 2 هم البته فعلا خالي است، پيراهني كه صاحبش عليرضا محمد بود و معلوم نيست به چه بازيكني مي رسد. اگر محمد اميدهايش نااميد نشود و راهي پيدا كند براي ماندن، باز 2 مال خودش است و در غير اين صورت، مهدي مهدوي كيا كه سال ها پيراهن شماره 2 تيم ملي بر تنش بود، 19 را مي دهد و به جاي آن پيراهن 2 پرسپوليس را مي گيرد. عجيب تر از همه اما بلاتكليفي شماره يازده است كه با رفتن حسين بادامكي خالي مانده. درست مثل 15، 18، 25 و 26 كه هنوز براي شان مشتري پيدا نشده و البته چشمي هم دنبال شان نيست.
همه چشم ها اما دوخته شده اند به جاي خالي نامي كه قرار است پشت پيراهن شماره يازده نوشته شود و آن نام شايد محمد نوري باشد، بازيكني كه از وقتي سرخپوش شد، شماره 14 را به تن كرد و امروز كه «11» در انتظار مشتري است، شايد نوري بدش نيايد پوشيدن آن را بگذارد كنار تجربه هايش
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
معاون اجتماعی ناجا: در شان خانوم ها نیست با آقایان در سینما فوتبال تماشا کنند!

ارتش سرخ دات كام: سینماداران امیدوار بودند بتوانند با اکران مسابقات فوتبال یورو 2012، کمی رونق را به سالن ها برگردانند، اما محدودیت پلیس برای مردانه شدن سالن های سینما در زمان پخش فوتبال، این امید را کمرنگ کرده است.امروز سردار بهمن کارگر، معاون اجتماعی ناجا، در حاشیه مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمای پلیس حضور خانم ها در زمان پخش فوتبال در سینما را به دور از شان آنها دانست و گفت:

"پلیس مستندسازی زیادی از حضور زنان و مردان در هنگام بازی فوتبال در سراسر کشور انجام داده است و متوجه شدیم که هنگامی که زنان و مردان با یکدیگر به تماشای فوتبال می پرداند، وضعیت مناسبی نیست."

او گفت: " به هرحال اختلاط زن و مرد مورد تایید ما نیست. فوتبال بازی هیجانی است. مردم در هنگام تماشای این بازی حواسشان جمع نیست. مردان در هنگام بازی فوتبال هیجانی می شوند و بعضا فحش های رکیک داده یا شوخی های بدی انجام می دهند، آیا این در شان زنان است که در این مکان حضور بیابند؟"

معاون اجتماعی ناجا گفت: وضعیت حضور زنان و مردان در سینماها برای تماشای بازی فوتبال مناسب نیست، این در شان زنان نیست که با آقایان فوتبال نگاه کنند و زنان باید از نیروی انتظامی در این زمینه تشکر کنند."

گفتنی است شب گذشته، نیروی انتظامی اعلام کرد با پخش فوتبال مسابقات یورو 2012 در سینما موافق است اما زنان اجازه حضور در سالن های سینما هنگام پخش بازی فوتبال را ندارند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوري: به خاطر هواداران پرسپولیس هیچ وقت به استقلال نمی روم

ارتش سرخ دات كام: هافبک شمالي فوتبال کشورمان که در تيم الامارات امارات توپ مي زند و امسال قصد دارد به ليگ برتر ايران برگردد در خصوص تيم جديد و پيشنهادهايش گفت: پرسپوليس مرا نخواهد به ملوان مي روم. پژمان نوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به حضورم در تيم ملي از نظر بدني آماده بوده و همچنان به دنبال تيم جديد هستم.

وي افزود: از قبل قلعه نوعي را خوب مي شناسم ولي من به خاطر هواداران پرسپوليس ، هیچ وقت به اين تيم نخواهم رفت.

نوري تصريح کرد: تا اين لحظه از پرسپوليس خبري نيست و من بيشتر دوست دارم به شهر خودم کمک کنم.

وي خاطر نشان کرد: من هم مثل شما شنيدم که هدايتي مي خواهد اين تيم را بگيرد اگر از اين تيم حمايت کامل شود مردم اين شهر واقعاً فوتبال دوست هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام: به روال هر روز صبح نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی چاپ صبح امروز کشور را برسی می کنیم :


















 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس در حال از دست دادن وقت است/چرا دنیزلی به ایران نمی آید؟

کانون هواداران پرسپولیس : مصطفی دنیزلی پ
س از آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که با شکست 3 بر صفر سرخ*پوشان مقابل الاتحاد عربستان همراه شد، به ترکیه رفت و تا امروز خبری از او نشده است.

در این مدت خبرهای ضد و نقیضی در این باره منتشر شد. از یک سو گفته می*شد این مربی درحال مذاکره با باشگاه بشیکتاش است و از سوی دیگر برخی اعتقاد داشتند که او چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد،* به ایران بازخواهد گشت.
مصاحبه*های مختلف از دنیزلی و البته متفاوت همه را دچار سردرگمی کرد.
در برخی از مصاحبه*های منتشر شده در رسانه*های ترکیه، دنیزلی از تمایلش برای مربیگری در بشیکتاش حرف می*زند و در آن سو در مصاحبه* با رسانه*های ایرانی همه چیز را تکذیب می*کرد.
در این مدت مسئولان باشگاه پرسپولیس موضع روشنی اتخاذ نکردند و رویانیان تنها به ذکر این نکته که دنیزلی با ما قرارداد دارد و می*خواهد پولش حلال باشد، بسنده کرد. مدیرعامل پرسپولیس البته زمانی که دید دنیزلی فعلا خیال بازگشت به ایران را ندارد، گفت که مرخصی این مربی را تمدید کرده است!

دنیزلی به بهانه آنچه که بیماری همسر و پدر همسرش اعلام شده، در ترکیه است و در تازه*ترین اخبار، گفته شده که ممکن است تا پایان هفته جاری به کشورمان بازگردد، البته اگر این بار هم همانند گذشته نباشد.

این در شرایطی است که بیشتر تیم*های لیگ برتری تمرینات خود را برای حضور در لیگ دوازدهم آغاز کرده*اند. در شرایطی که رویانیان در تهران دنبال بمب ترکاندن است و با جذب بازیکنان بزرگ در اندیشه ساختن تیمی قوی است، دنیزل در ترکیه به سر می*برد و مشخص نیست چه زمانی می*خواهد به ایران بازگردد.

آنهایی که فوتبالی هستند می*دانند که بهترین زمان برای آماده سازی یک تیم همین روزهایی است که پرسپولیس در حال از دست دادن آنها است. نتیجه*گیری یک تیم ارتباط مستقیمی به دوران بدنسازی و تمرینات آماده سازی پیش از فصل دارد و پرسپولیس به راحتی در حال از دست دادن این روزها است.

دوازدهمین دوره لیگ برتر 31 تیر یعنی حدود 40 روز دیگر آغاز می*شود اما پرسپولیس هنوز تکلیف سرمربیگری*اش را نمی*داند. از یک سو گفته می*شود دنیزلی تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و از سویی دیگر اعلام می*شود او قرارداد دارد و باید به ایران بیاید. باز هم از یک طرف شنیده می*شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل نتایج نامطلوب تمایل چندانی به ادامه فعالیت با دنیزلی ندارند و به دنبال یک مربی دیگر هستند.

در این میان نام مربیان خارجی مطرح می*شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تا کنون پاسخ روشن و واکنش قاطعی در مقابل این شایعات و مسائل رخ داده نشان نداده*اند.

سؤال اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس تا چند وقت دیگر می*خواهند منتظر دنیزلی بمانند. آیا در قرارداد این مربی درباره مرخصی و حضور این مربی در ایران چیزی ذکر نشده و اگر ذکر شده پس چرا امروز دنیزلی تا هر زمان که می*خواهد در خارج از کشور می*ماند و مدیران پرسپولیس واکنشی نشان نمی*دهند؟

صدای این روزهایی که پرسپولیس از دست می*دهد بعدا درمی*آید. یعنی زمانی که لیگ آغاز شود و پرسپولیس به خاطر از دست دادن فصل آماده سازی طوری به میدان برود که هوادارانش را ناامید کند. هواداران پرسپولیس بعد از سپری کردن یک فصل کابوس وار دیگر تحمل ناکامی*های این تیم آن هم با ستاره*های بزرگ را ندارند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیم نگاهی به قرارداد های بازیکنان پرسپولیس/سردار تیم خود را قبلا بسته بود

کانون هواداران پرسپولیس : پرسپوليس براي فصل جديد ستاره*هاي بزرگي را به خدمت گرفته؛ ستاره*هايي كه مي*خواهند اين تيم را متحول كرده و به قول محمد رويانيان به قهرماني برسانند.
اما سرخپوشان در حالي اين بازيكنان را جذب تيم خود كردند كه خيلي از تيم*هاي ليگ برتر نيز به دنبال به خدمت گرفتن آنها بودند اما در ميان آنها اين پرسپوليس بود كه توانست در فصل نقل و انتقالات موفق عمل كند و آنها را صيد كند.با اين حال تا همين چند روز پيش به طور قطعي مشخص نبود كه آيا اين بازيكناني كه به عضويت پرسپوليس در آمده*اند، بالاخره به كدام تيم مي*روند؟!
****ان هر روز اعلام مي*كرد، هر طور كه شده سيدجلال حسيني و محسن بنگر را حفظ مي*كنيم. حضور حسين ماهيني به طور قطعي مشخص نبود. آمدن شهاب گردان با حضور آسمير آودوكيچ در هاله*اي از ابهام قرار داشت. حتي صحبت از حضور مهرداد پولادي در ****ان بود و پرسپوليسي شدن قاضي هم به صورت رسمي اعلام شده بود. اما با نگاهي گذرا به دفتر ثبت شده هيات فوتبال استان تهران نشان مي*دهد كه پرسپوليس خيلي زودتر از اين حرف*ها و زماني كه در ليگ قهرمانان آسيا، آماده بازي با الاتحاد عربستان مي*شد، قرارداد مهره*هاي اصلي خود را به ثبت رسانده است. در حال حاضر قرارداد 10 بازيكن پرسپوليس به طور رسمي در دفتر هيات فوتبال استان تهران به ثبت رسيده است.
1 - محمد قاضي نجف*آبادي
اين مهاجم فصل گذشته ذوب*آهن 10 خرداد 91 به مدت 24 ماه با پرسپوليس قرارداد بسته و تا پايان فصل 93- 92 با سرخپوشان قرارداد دارد.
2 - مهرداد پولادي
اين مدافع- هافبك فصل گذشته مس كرمان كه نيم فصل گذشته به صورت قرضي به پرسپوليس آمد و در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان رفت و تا هفته پيش صحبت از رفتن او به ****ان بود. 27 ارديبهشت 91 قرارداد داخلي 24 ماهه*اي را با پرسپوليس بسته بود كه 16 خرداد آن را رسمي كرده است. او هم تا پايان فصل 93- 92 با پرسپوليس قرارداد دارد.
3 - شهاب گردان
اين دروازه*بان فصل گذشته ذوب*آهن، روز 17 خرداد 91 قرارداد 12 ماهه*اي را با پرسپوليس به ثبت رساند كه تا 17 خرداد 92 اعتبار دارد.
4 - جواد كاظميان
در حالي كه گفته مي*شد قرارداد اين بازيكن دو ساله است اما قرارداد كاظميان 17 خرداد 91 به مدت 12 ماه تمديد شده است. 5 محسن بنگر از مدت*ها پيش بحث حضور اين مدافع ****ان در پرسپوليس مطرح بود و خود اين بازيكن هم آن را تاييد مي*كرد، در شرايطي كه ****ان هم به شدت در پي حفظ اين بازيكن بود. اما نكته اينجاست كه بنگر چهار خرداد 91 يعني بيش از دو هفته پيش با پرسپوليس قرارداد داخلي بسته بوده و 18 خرداد 91 آن را به صورت رسمي به ثبت رسانده است. قرارداد وي تا 12 ماه اعتبار دارد.
6 - سيدجلال حسيني
شرايط اين مدافع ****ان هم شبيه بنگر است. استقلال تا يك روز قبل از ثبت قرارداد رسمي سيدجلال حسيني با پرسپوليس به دنبال اين بازيكن بود و صحبت ناهار خوردن او با قلعه*نويي هم مطرح شده بود اما غافل از اينكه او روز پنجم خردادماه با پرسپوليس قرارداد داخلي بسته بوده و كمي تا قسمتي همه سركار بوده*اند! قرارداد سيدجلال، 18 خرداد رسمي شده و 12 ماه اعتبار دارد.
7 - حسين ماهيني
قرارداد اين مدافع فصل گذشته ذو*ب*آهن هم خيلي زودتر از اينها با پرسپوليس به ثبت رسيده بود. او روز 26 ارديبهشت ماه قرارداد داخلي 24 ماهه*اي را با سرخپوشان بسته بود كه 18 خردادماه رسمي شده است.
8 - غلامرضا رضايي
اين مهاجم پرسپوليس هم روز 16 خردادماه قرارداد داخلي 24 ماهه*اي را با پرسپوليس بسته بوده كه 18 خرداد ماه رسمي شده است.
9 - افشين اسماعيل*زاده
اين بازيكن فصل گذشته داماش، در فهرست بازيكنان پايه*اي پرسپوليس است كه روز 17 خردادماه 92 قرارداد 36 ماهه*اي را با سرخپوشان به امضا رساند.
10 - محمدرضا خانزاده اين مدافع فصل گذشته راه*آهن هم در فهرست بازيكنان پايه*اي پرسپوليس است كه روز گذشته قرارداد 36 ماهه*اي را به صورت رسمي با سرخپوشان به ثبت رساند. 11-محمد نوری: این هافبک بازیساز که ظاهرا از استقلال پشنهاد داشت روز گذشته قرارداد خود را به مدت یه فصل دیگر تمدید کرد تا همچنان قرمزپوش باقی بماند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختصاصی کانون/یکی از آن دوستاره پله است؟/پله در ویکی پدیا پرسپولیسی شد!

کانون هواداران پرسپولیس :
این تیتر یک روزنامه پرسپولیس، روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس است: 48ساعت صبر کنید دو ستاره بزرگ در راه اند.
حال به جرات می توان گفت یکی از آن دو ستاره ویکتور هوگو گومز ملقب به په له بازیکن سابق اینتر میلان است که که اگر اتفاق خاصی پیش نیاید برای فصل آینده در باشگاه پرسپولیس توپ خواهد زد و شماره 18 را به تن خواهد کرد خبری که کانون هواداران پرسپولیس در روز 17 خرداد از آن پرده بر داشت.
بازیکنی که برای پست هافبک دفاعی پرسپولیس در نظر گرفته شده است و مورد تائید مصطفی دنیزلی و کارلوس کی روش مربی تیم ملی نیز هست این بازیکن امروز در صفحه ویکی پدیا برای فصل 2012به پرسپولیس پیوسته،خبری که روزنامه پیروزی هم آن را تائید میکند. اکنون باید دید آیا تا 48ساعت آینده این بازیکن به پرسپولیس خواهد پیوست یا نه؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گل همچنان به حاشیه سازی ادامه می دهد؟/دایی: لیست پرسپولیس را من ندادم

کانون هواداران پرسپولیس : ليگ
يازدهم كه به پايان رسيد، علي دايي پس از يك فصل سختي كشيدن در راه*آهن به مسافرت خارج از كشور رفت. اما حتي اين دوري از ايران باعث نشد حاشيه*سازان براي او حرف درنياورند. از جمله اينكه علي دايي ليست فصل آينده پرسپوليس را داده است. ديگر اينكه خبر تمايل باشگاه هرتابرلين آلمان نسبت به حضور شهريار به عنوان سرمربي اين تيم ديگر سوژه خبري داغ درباره آقاي گل جهان فوتبال بود.

پايان فصل صحبت*ها و حرف و حديث*ها پيرامون شرايط كاري علي دايي براي فصل آينده به راه افتاد، خودتان در جريان اين اخبار هستيد؟
شما بگوييد كه كي درباره من صحبت و حرف و حديث نبوده كه اين دفعه دومش باشد.
فصل تمام شد و به سفر رفتيد، آيا صحبتي درباره حضورتان در فصل جديد و تيم*هاي ايراني نشده است؟
خدا را شكر چند روزي رفتم مسافرت و از اين مسايل دور بودم. فعلا كه خبر خاصي نيست، اگر اتفاقي افتاد آن وقت مي*توان درباره*اش صحبت كرد.
يعني امكان دارد علي دايي در ليگ دوازدهم فعاليتي به عنوان مربي نداشته باشد؟
شايد؛ امكان هر اتفاقي وجود دارد. حالا صبر مي*كنم تا ان*شاءا... ببينم چه مي*شود.


اما در نبود شما خبر از تيم*هايي بود كه خواهان حضور شما به عنوان سرمربي*شان بودند، از تيم*هاي داخلي گرفته تا تيم*هاي خارجي.
در اين مدت با نماينده تام*الاختيارم در ارتباط بودم و آقاي دهقان هماهنگ با من به اين موارد رسيدگي مي*كرد. ابتدا از تيم*هايي كه خواهان حضور من بودند تشكر و سپس عذرخواهي مي*كنم. به*خصوص از باشگاه تراكتورسازي و مردم خوب تبريز كه به من لطف داشتند. خيلي دوست داشتم به اين ترتيب بتوانم به مردم شريف آذربايجان اداي دين كنم، اما متاسفانه به دليل شرايط كاري اين فصل از اين اتفاق دور ماندم. ان*شاءا... روزي اين فرصت نصيبم شود تا بتوانم به عنوان سرمربي تراكتورسازي به مردم خوب تبريز و آذري*زبان*هاي عزيز خدمت كنم.
در چند روز گذشته خبري درباره تمايل هرتابرلين براي حضور شما در اين تيم به عنوان سرمربي شنيديم، اين موضوع تا چه حد صحت دارد؟
هر وقت اتفاقي به صورت جدي در اين باره افتاد، بعد مي*توان درباره آن صحبت كرد. فعلا در اين باره صحبتي ندارم. شايعاتي هم مطرح شد كه علي دايي ليست فصل آينده پرسپوليس را داده است، نه مصطفي دنيزلي.
واقعا جالب بود، خودم هم يك چيزهايي در اين باره شنيده*ام. اين*بار اولي نيست كه چنين وصله*هايي به من مي*چسبانند. گفتم يك 17، 18 روزي نيستم و از اين حرف و حديث*ها دور هستم، اما انگار فايده*اي نداشت.
چقدر امكان دارد كه ليگ دوازدهم را با راه*آهن ادامه دهيد؟
اگر شرايط بخواهد مانند فصل قبل باشد كه به هيچ*وجه چنين اتفاقي نخواهد افتاد. مگر اينكه بخواهند تغييرات اساسي نسبت به فصل قبل در بعضي مسايل داشته باشند.
با حسين كعبي كه صحبت مي*كردم، مي*گفت منتظرم ببينم علي دايي به چه تيمي مي*رود.
از همه اين عزيزان سپاسگزارم، به طور حتم ترتيبي خواهيم داد كه در اين مورد هيچ*كس متضرر نشود.
شرايط تيم ملي را در راه جام*جهاني چگونه مي*بينيد؟
بازي ازبكستان را به طور كامل ديدم. خدا را شكر كه در اين ديدار سه امتياز حساس را در يك ديدار سخت خارج از خانه كسب كرديم. اين پيروزي كار بزرگي از سوي كارلوس كرش و بازيكنان تيم ملي بود. حالا ان*شاءا... بازي برابر قطر را نيز با پيروزي پشت*سر مي*گذاريم تا با شرايط بهتري مسير صعود به جام*جهاني را ادامه بدهيم.
جام ملت*هاي اروپا هم شروع شده؛ احتمالا بايد طرفدار آلمان باشيد؟
اتفاقا برعكس نظر شما طرفدار اسپانيا هستم و فكر مي*كنم آنها بتوانند سومين قهرماني بزرگ و متوالي خود را به دست آورند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولادی: نمی خواهم به زور در پرسپولیس بمانم/ نمی دانم چرا تکلیفم را روشن نمی کنند

کانون هواداران پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته انتظار دارد باشگاه پرسپولیس زودتر تکلیف او را برای فصل آینده روشن کند.
مهرداد اولادی اظهارداشت: این روزها به صورت انفرادی تمرین می کنم تا آماده باشم. بلا تکلیفی اذیتم می کند و نمی دانم چرا باشگاه هم تکلیف من را روشن نمی کند. واقعا هنوز نمی دانم قرار است در پرسپولیس بمانم یا نه. وی ادامه داد: برایم عجیب است که چرا هیچ تماسی از باشگاه پرسپولیس با من گرفته نمی شود. من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و باید برای فسخ قرارداد و تسویه حساب با من تماس بگیرند. تا وقتی هم که از پرسپولیس رضایت نامه نگیرم نمی توانم با تیم دیگری مذاکره کنم. اولادی افزود: فعلا حواس رویانیان به جذب بازیکنان جدید است و آنها را در اولویت قرار داده است. در صورتی که من هم حق دارم تکلیفم را بدانم. من که نمی خواهم به زور در پرسپولیس بمانم فقط می خواهم تکلیفم را روشن کنند. اصلا نمی دانم واقعا خود دنیزلی گفته من را نمی خواهد یا نه. وی درباره بازگشت احتمالی به ملوان گفت: هنوز که صحبتی با من در این باره نشده است. نمی توانم بگویم به ملوان می روم یا نمی روم اما خاطرات خوبی از زمان حضور در ملوان دارم و شاید به این تیم برگردم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کیا: فصل را با قدرت شروع می کنیم تا حاشیه های فصل قبل را نداشته باشیم

دوست داشتم در اوج خداحافظی کنم، برای همین ماندم
کانون هواداران پرسپولیس : "مهدی مهدوی کیا" کاپیتان تیم پرسپولیس فصل بسیار بدی رابا این تیم پشت سر گذاشت اما امیدوار است در آخرین سال بازیگری اش پرسپولیس قهرمان شود و با خاطره ای خوش از فوتبال خداحافظی کند. *پرسپولیس بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است.در این رابطه صحبت می*کنید؟ -خدا را شکر پرسپولیس برای فصل بعد تیم بسیار خوبی را دارد می بندد و نفراتی که مربی خواسته، جذب شده اند.امیدوارم نتایجی در فصل جدید کسب کنیم که همه همه نتایج فصل قبل را فراموش کنند. *به نظر می رسد پرسپولیس امسال کهکشانی است.اینطور نیست؟ - هر تیمی می خواهد در طول فصل موفق باشد،باید در فصل نقل و انتقالات فعالیت بیشتری داشته باشد. رویانیان در نقل وانتقالات خیلی خوب عمل کرده و امیدوارم این بازیکنان هواداران پرسپولیس را با نتایج خوبی که می گیرند، خوشحال کنند. رویانیان کار بزرگ و سختی انجام داده و همه بازیکنانی که مد نظر دنیزلی بودند را جذب کرده است. *این تیم کهکشانی به سرنوشت استقلال کهکشانی فصل قبل دچار نمی شود؟ - فوتبال قابل پیش بینی نیست. نفرات جدید نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند. خیلی امیدوارم فصل را با قدرت شروع کنیم و حاشیه ای کنار تیم نباشد. به فصل جدید خیلی خوشبین هستم. *یعنی پرسپولیس به همان تیمی تبدیل می شود که هواداران انتظارش را دارند؟ - فکر می*کنم در فصل جدید مشکلات فصل قبل را نخواهیم داشت و هواداران فصل بسیار خوبی خواهند داشت. * شما در این فصل چقدر انگیزه دارید؟ -دوست نداشتم با رتبه دوازدهم پرسپولیس از فوتبال کنار بروم. دوست داشتم پرسپولیس در اوج باشد و خداحافظی کنم. در صحبتی که با مربی داشتم، خواستند که امسال هم بمانم و من هم با پرسپولیس تمدید کردم. سال آخر بازیگری ام است و خیلی امیدوارم که فصل خوبی داشته باشم و بتوانم برای پرسپولیس تاثیر گذار باشم و خیلی امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم. افزودن نظر
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیث رضایی:دنیزلی فوق*العاده دوست داشتنی است ، از او تشکر می*کنم

کانون هواداران پرسپولیس : شیث رضایی دوباره از پ
رسپولیس دور شد. او امیدوار بود که در فصل جدید هم پیراهن پرسپولیس را برتن کند ولی در فهرست مورد نظر آقا مصطفی جایی نداشت و حالا باید در تیم دیگری فوتبالش را ادامه دهد. شیث در مورد جدایی از پرسپولیس حرف*های جالبی می*زند. نکته جالب این است که رضایی در مورد دنیزلی همچنان مثبت حرف می*زند و از او ناراحت نیست.


* جدایی از پرسپولیس برای تو سخت است نه؟
- این را همه می*دانند و نیازی نیست بگویم. به هر حال چنین اتفاقات سختی معمولا در زندگی آدم*ها رخ می*دهد. ولی باید با آن کنار آمد در ضمن من بابت همین جایگاهی که تا الان داشته*ام خدا را شکر می*کنم.
* تصور می*کردی از پرسپولیس کنار گذاشته شوی؟
- من 4 ماه غایب بودم و به محض اینکه برگشتم توسط دنیزلی به بازی گرفته شدم. یادم می*آید بین 2 بازی ما 11 روز فاصله بود و من 9 روز مصدوم بودم و 2 روز تمرین کردم اما دنیزلی مرا بازی داد. فکر نمی*کردم به خاطر یک بازی پراشتباه کنار گذاشته شوم و برای هر فوتبالیستی پیش می*آید که گاهی اوقات خوب بازی نکند.

* فکر می*کنی همین موضوع باعث شد تا تو را کنار بگذارند؟
- فکر نمی*کنم اینطور باشد. من در مورد دلایل کنار گذاشته شدن خودم خیلی پرس*وجو کردم و سرانجام فهمیدم ماجرا چیست. محسن بنگر و جلال حسینی شرط گذاشته بودند در شرایطی به پرسپولیس می*آیند که من نباشم و دلیل رفتن من از پرسپولیس چیزی جز این نیست.

* آنها در مورد محمد نصرتی هم این شرط را گذاشته بودند؟
- من در مورد خودم حرف می*زنم و اطلاعی ندارم که آیا چنین شرطی را برای نصرتی گذاشته بودند یا خیر. من این موضوع را از یکی پرسیدم و او هم قسم داد که هیچ وقت اسمش را نگویم ولی با صراحت این شرط را گذاشته بودند که من نباشم. با این حال من امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس آمده*اند بتوانند در این تیم موفق باشند و خوشحالی هواداران پرسپولیس از همه چیز مهمتر است.

* نظر تو در مورد جلال حسینی و بنگر چیست؟
- آنها بازیکنان خیلی خوبی هستند. بنگر همشهری من است و با سیدجلال هم در تیم امید هم بازی بودم. آنها دوستان من هستند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

* مثل اینکه قرار است حسین ماهینی پیراهن تو را برتن کند؟
- پیراهن شماره 13 که نباید تا ابد بر تن من باشد. ماهینی رفیق من است و پسر بسیار خوبی است امیدوارم شماره 13 برای او خوش یمن باشد همانطور که برای من خوش یمن بود و بهترین لحظات را با آن تجربه کردم.

* سال بعد در کدام تیم بازی می*کنی؟
- من منتظر بودم تا تکلیف مدافعان جدید پرسپولیس مشخص شود تا بتوانم تصمیم بگیرم. هنوز عجله*ای ندارم در ضمن 28 سال هم بیشتر ندارم. الان مدافعان 33 ساله در لیگ بازی می*کنند و 28 سال که سنی نیست.

* دوست داری در تهران بازی کنی یا شهرستان؟
-اولویت من تهران است ولی اگر شرایط فراهم نشد به شهرستان هم می*روم. آدم برای ساختن زندگی باید با خیلی چیزها کنار بیاید.

* از مصطفی دنیزلی ناراحتی؟
- من یک سر سوزن از او ناراحت نیستم و چرا باید ناراحت باشم. او همان کسی است که بعد از 4 ماه به من بازی داد و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتم. دنیزلی فوق*العاده دوست داشتنی است و از او تشکر می*کنم.

* بهتر نبود در مورد لیست پرسپولیس با دنیزلی حرف می*زدی؟
- نه با دنیزلی حرف زدم نه با رویانیان. وقتی این لیست اعلام شد. مصاحبه کردم و نظرم را گفتم. من هیچ مشکلی با دنیزلی و رویانیان ندارم.

* چقدر از پرسپولیس طلب داری؟
- وقتی یک بازیکن قرارداد نداشته باشد و بخواهد جدا شود 20 درصد از مبلغ قراردادش کم می*شود. در ضمن بازیکنان 20درصد هم جریمه شده*اند و اگر همه این*ها را حساب کنیم 80 میلیون طلبکارم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دعوت رویانیان به ورزش و مردم جمعه این هفته

مرجع خبری پرسپولیس : مجری برنامه ورزش و مردم از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برای حضور در برنامه این هفته ورزش و مردم دعوت به عمل آورد.

بهرام شفیع گفت: رویه ما تعامل با دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس است از این رو مدیران این دو باشگاه دعوت شده اند تا این هفته به برنامه ما بیایند.

وی اظهار داشت: سوء تفاهمی با آقای رویانیان به وجود آمده بود که طی یک تماسی تلفنی برطرف شد. کسی که قرار بود با رویانیان تماس بگیرد دچار مشکل فنی شد و به علت خرابی دستگاه نتوانستیم او را روی خط بیاوریم.

رویانیان روز گذشته پس از پخش برنامه جمعه ورزش و مردم که با مطرح شدن صحبت هایی علیه باشگاه پرسپولیس توسط افراد مختلف همراه شد با انتقاد از این برنامه شفیع را به تخریب پرسپولیس متهم کرده بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه 2 ساعته زارع و کریمی در اردوی تیم ملی/ توافق کامل برای تمدید قرارداد
مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیده است. بعدازظهر ديروز جمشيد زارع قائم*مقام باشگاه پرسپوليس به هتل آزادي محل اردوي تيم ملي رفت تا با علي كريمي كاپيتان پرسپوليس ديدار كند. جلسه طرفين حدود دو ساعت طول كشيد و كريمي و زارع درباره مسائل مخلتف از جمله تمديد قرارداد جادوگر صحبت كردند. گفته مي*شود كريمي درخصوص وضعيت تيم با زارع صحبت كرده است. براي تمديد قرارداد جادوگر با پرسپوليس هم مشكلي وجود ندارد و بعيد نيست طي امروز و فردا كريمي قراردادش را تمديد كند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: بهترین چپ پاهای تاریخ در پرسپولیس بازی کرده اند
کهکشانی معنی ندارد، باید در زمین خودمان را نشان دهیم
مرجع خبری پرسپولیس :
مهرداد پولادي موافق اين نيست كه به پرسپوليس لقب كهكشاني بدهند و معتقد است كه از حالا نمي*توان در مورد اين تيم نظر داد. او كه در حال حاضر در اردوي تيم ملي به سر مي*برد، اميدوار است كه فصل خوبي را با پرسپوليس پشت سر گذاشته و ناكامي*هاي سال گذشته جبران شود. پولادي در آستانه بازي حساس ايران و قطر در مورد اين بازي و همچنين شرايط پرسپوليس به سوالات پاسخ مي*دهد.

از بازي با قطر شروع كنيم، در مورد شكست پرگل اين تيم مقابل كره جنوبي چه نظري داري؟
* به نظر من قطر بازي خوبي انجام داد. اين درست كه آنها 4 گل خوردند ولي اين دليل نمي*شود كه قطر را دست كم بگيريم. تيم*هاي عربي هميشه حاشيه*هاي خاص خودشان را دارند در ضمن من معتقدم آنها تيم ضعيفي نيستند. اميدوارم در ورزشگاه آزادي 3 امتياز را بگيريم و از هواداران تيم ملي هم مي*خواهيم به ورزشگاه آزادي بيايند و ايران را حمايت كنند.
فكر نمي*كني يك پيروزي كم دردسر در انتظار ايران است؟
* در فوتبال هيچ ديداري راحت نيست در ضمن قرار نيست قطر دوباره نمايش ضعيفي داشته باشد. آنها هنوز شانس صعود به جام جهاني دارند و به ايران مي*آيند تا امتياز بگيرند.

برخي معتقدند با توجه به شكست قطر در بازي قبلي و تساوي ازبكستان، اگر فردا 3 امتياز را بگيريم كارمان براي صعود راحت*تر خواهد شد. نظر تو چيست؟
** من هم معتقدم اگر اين بازي را ببريم تقريبا صعود خواهيم كرد و شرايط خوبي در جدول پيدا مي*كنيم. با اين حال فعلا اول راه هستيم.

شرايط خودت چطور است؟
*** از لحاظ روحي و فني آماده اين بازي هستم. البته ما در اين بازي پژمان منتظري، محمد قاضي و مجتبي جباري را در اختيار نداريم و اميدوارم با تلاش ديگر بازيكنان 3 امتياز را بگيريم.

فكر مي*كني در اين بازي در تركيب ثابت باشي؟
** تمام سعي و تلاشم را در تمرين*ها انجام دادم و همه چيز به نظر كروش بستگي دارد. با اين حال معتقدم بازي كردن فرد خاصي زياد مهم نيست و برد تيم ملي از همه چيز مهم*تر است.
راستي از اينكه در پرسپوليس ماندي چه حسي داري؟
** خدا را شكر كه بعد از كش و قوس*هاي فراوان قراردادم را تمديد كردم و اميدوارم سال خوبي در پرسپوليس داشته باشم. اميدوارم با تلاش بازيكنان، كادر فني و مسوولان باشگاه ناكامي فصل گذشته را جبران كنيم.
در مورد اينكه به پرسپوليس لقب كهكشاني دادند چه نظري داري؟
*** فكر نمي*كنم چنين چيزي باشد و اعتقادم اين است كه كهكشاني معني ندارد. ما بايد در زمين، خودمان را نشان دهيم و خيلي چيزها را ثابت كنيم. امسال مسووليت سنگيني روي دوش بازيكنان وجود دارد كه اين كار ما را سخت*تر مي*كند.
راستي قرار است شماره 16 را بر تن كني؟
*** بله، پارسال مي*خواستم در آسيا شماره 16 را بپوشم ولي ليست اسامي و شماره*ها رد شده بود. من قبلا هم از رضا شاهرودي رخصت گرفتم و چند سال پيش هم افتخار داشتم كه در پيكان يك فصل با آقا رضا همبازي باشم. من بازي*هاي او را در مقدماتي جام جهاني 98 به ياد دارم و معتقدم يكي از بهترين چپ پاهاي تاريخ تيم ملي است. پرسپوليس با وجود بازيكناني مثل محرمي، منافي، ميناوند، شاهرودي و... بهترين چپ پاهاي تاريخ را در اختيار داشته است
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین : پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته / ۲ ساعت با رویانیان درددل کردم

پرسپولیس اف سی :
علی پروین در گفت*وگویی درباره دیدار روز گذشته*اش با رویانیان گفت: این جلسه حدود ۲ ساعت به طول انجامید و هرچه در دلم بود را به سردار گفتم و سعی نکردم چیزی را در خودم نگه دارم. اگر حرفی می*زنم نگران پرسپولیس هستم چون فصل گذشته همه در این تیم سختی کشیدند.
وی افزود: آرزو می*کنم امسال تیم خوب، قلدر و مستحکمی را راهی دو جام کنیم تا انشاءالله اتفاقات گذشته جبران شود. باید این را بدانیم که باتوجه به حساسیت*های لیگ برتر در حال حاضر باید تمرکز لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشیم و نگوییم حالا که بازیکنان جذب شدند همه چیز تمام شده است. بازیکنانی که آمدند باید خودشان را نشان دهند. پروین در جواب به این سؤال که آیا بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند خوب هستند گفت: خداوکیلی نفرات خوبی را جذب کردیم اما انشاءالله دو سه بازیکن قلدر، تکنیکی و کاربلد خارجی نیز بگیریم تا تیمی به مراتب قوی*تر و خطرناک*تر را داشته باشیم. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعاتی مبنی بر خرید امتیاز برخی تیم*های لیگ برتری گفت: به این حرف*ها توجه نکنید. برخی این صحبت*ها را انجام می*دهند که نباید روی آن حساب کرد. سرمربی پیشین تیم ملی درباره بازی سه شنبه ایران و قطر گفت: این بازی حساس نیاز به دعوت ندارد. هواداران می*دانند باید چطور از تیم ملی حمایت کنند. قبلا گفتم باز هم می*گویم برد برای ما حیاتی است. به هیچ عنوان حق نداریم قطری*ها را دستکم بگیریم چون هر بازی حکم فینال را دارد. اگر در همان نیمه اول کار را تمام کنیم شاهکار کرده*ایم. پروین درباره وضعیت محمد پروین تصریح کرد: محمد چوب پسر پروین بودن را می*خورد اما انشاءالله تمریناتش را ادامه خواهد داد و با توانایی خودش به یک تیم خوب می*رود. هر وقت محمد در تیم*های لیگ یک بازی کرده تیمش به لیگ برتر صعود کرده و این نشان می*دهد محمد تلاش خود را انجام می*دهد. سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه گفت*وگو با فارس درباره جام ملت*های اروپا اظهار داشت: شب گذشته برای اولین بار بازی دانمارک و هلند را دیدم. می*گویند فوتبال قابل پیش بینی نیست و این موضوع شب گذشته ثابت شد. بازی آلمان و پرتغال را دیدم که بازی بدی نبود اما به نظر من اسپانیا اگر اتفاقی برایش پیش نیاید شانس اصلی قهرمانی است. پروین خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد شب گذشته بازی دوستانه بسیار قشنگی بین برزیل و آرژانتین برگزار شد. خدا را شکر مسی پس از مدت*ها موفق شد بازی خوبی برای آرژانتین به نمایش بگذارد و نتیجه*اش را هم دیدید. آرژانتین با برتری ۴ بر ۳ در این بازی نشان داد تیمی بسیار خطرناک و فرصت*طلب است و اگر مسی آماده باشد سخت می*شود این تیم را کنترل کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • معاون اقتصادی پرسپولیس؛ هواداران را در اداره باشگاه شریک می کنیم

  • باشگاه پرسپولیس در راستای حرکت به سمت خوداتکایی مالی، مطالعه روی پروژه های اقتصادی و اجرای آنها در مراحل بعدی را در دستور کار قرار داده است. در همین راستا کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس پروژه های مختلفی را در دست بررسی و اجرا دارد.

    بر همین اساس سراغ دکتر فرهاد بیاشاد، معاون اقتصادی و رئیس کمیته اقتصادی و بازرگانی رفتیم تا گزارشی از اقدام های صورت گرفته یا در دست اقدام ارایه کنیم.
    یک ظرفیت بکر اقتصادی
    در وهله اول باید بگویم این باعث افتخار است که در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس برای دل هواداران گام بر می داریم. ضمن آنکه پرسپولیس یک ظرفیت بکر و فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری و انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری است. در یک برآورد سرانگشتی این باشگاه حداقل 30 میلیون هوادار دارد. این هوادار سرمایه غنی و منبع بزرگ در جهت پیشبرد اهداف باشگاه است و می توانند کمک های شایان توجهی بکنند.
    هواداران دیده نشده اند
    این هواداران از روز اول بوده اند، اما آنطور که باید دیده نشدند. متاسفانه هیچ پل ارتباطی بین باشگاه و آنها وجود نداشته است. نهایت امر این بوده است که هواداران در استادیوم حضور داشته اند. در حالی که سالها است مفهوم باشگاه داری در دنیا عوض شده است و باشگاه ها در تمام ابعاد زندگی هواداران خود حضور دارند. باشگاه پرسپولیس و شخص سردار رویانیان با چنین تفکری معاونت و کمیته اقتصادی خود را فعال کرده است.
    درآمد با تعداد هواداران سازگار نیست
    هدف ما ایجاد یک زیربنای نوین اقتصادی همپای سایر باشگاه های دنیا است. امروز در مقوله ورزشی از اصطلاح صنعت باشگاهداری استفاده می شود و دیگر فقط بازی نیست. مجموعه هایی مثل پرسپولیس نهادهایی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی است. باشگاه ها در سطح دنیا با بودجه های کلان و عمدتا با پشتیبانی هواداران خود اداره می شوند. بعضی از این باشگاه ها تا 480 میلیون یورو بود و گردش مالی دارند اما باشگاهی مثل پرسپولیس باید با 10، 12 میلیارد تومان پاسخگوی 30 میلیون هوادار باشد. ارقامی که اصلا با هم سازگار نیستند و تازه این در حالی است که در دریافت همین بودجه به خاطر مسائل دولتی با مشکل مواجه هستیم.
    باید مردم پای کار بیایند
    در این شرایط ما به دنبال آن هستیم که باشگاه را بر اساس تعریف معقول و منطقی صنعتی ببینیم. صنعت باید درآمد داشته باشد. صنعتی که فقط از سوی منابع دولتی تغذیه شود و مصرف کننده باشد، موفق نیست.
    ما مردمی داریم که وقتی به ریشه های تاریخ آنها نگاه می کنیم می بینیم اگر به درستی توجیه شوند و پای کار بیایند می توانند یک صدا و همدل کارهای بزرگی را انجام بدهند. باید بتوانیم کمک های مردمی را به گونه ای جذب کنیم که هم خواسته های آنها برای داشتن یک تیم قدرتمند برآورده شود و هم نیازهای آنها به عنوان یک هوادار بر آورده شود، موفق خواهیم بود. در واقع ما اگر می گوییم هواداران صاحبان تیم مردمی پرسپولیس هستند باید این امکان را داشته باشند که در اداره آن مشارکت کرده و حضور تیم محبوب خود را در زندگی خود احساس کنند.
    با نسبت یک به 25 نمی توان خواسته ها را برآورد کرد
    در حال حاضر ما در همین آسیا با لیگ هایی رقابت می کنیم که خیلی جلوتر از ما هستند. طبق اعداد و ارقامی که ارایه می شود؛ لیگ ژاپن بودجه ای 25 برابر لیگ ایران دارد. با این تناسب یک به 25 چگونه می توان، تعادل برقرار کرد.
    پرسپولیس هوادارانی دارد که باید گفت به معنای واقعی جان بر کف هستند. اگر بستر مناسبی فراهم باشد، این هوادار می تواند به تیمش کمک کند و البته با ادامه شرایط فعلی و زیاد شدن فاصله روزافزون با سایر باشگاه های دنیا پاسخگویی به انتظارات هواداران دشوار تر می شود چون باشگاه دست بسته است و نمی تواند امکانات لازم را ایجاد کند. با این شرایط لزوم ایجاد تغییرات بیش از پیش احساس می شود.
    پرسپولیس با حق عضویت هواداران بی نیاز می شود
    اگر نگاهی به تاریخ کشورمان بیندازیم، می بینیم هر جایی مشکلی در کار بوده است با حضور مردم برطرف شده است. از انقلاب گرفته تا جنگ اینطور بوده است
    پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و آنها با خریدن ارزانترین کارت هواداری، پرسپولیس را بی نیاز خواهند کرد. البته این مساله با توجه به مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است و لزوم جلب اعتماد هواداران یک پروژه زمانبر است. به عنوان مثال هواداری که کارت عضویت دریافت می کند، می تواند با استفاده از یک خدمت ارایه شده، هزینه پرداختی را جبران کند.
    هواداران، رایگان کارت می گیرند
    هواداران در واقع با دریافت کارت هواداری نه تنها به عضویت رسمی بدل می شوند بلکه یکسری خدمات و مزایا را خریداری می کنند. آنها در واقع با این اقدام فقط صاحب یک تیم کهکشانی و ایده آل نمی شوند، بلکه در زندگی شخصی از آن استفاده می کنند.
    به عنوان مثال با قراردادی که در شرف انعقاد آن با بیمه ایران هستیم. هواداران می توانند با تخصیصی که برای دریافت خدمات بیمه ای مورد نیاز خود دریافت می کنند. تمام هزینه پرداختی برای حق عضویت را جبران خواهند کرد. در واقع این یک همکاری بوده است در واقع هیچیک از طرف ها هزینه ای نمی کند، اما همه سود می برند اما جا انداختن این مساله در فوتبالی که با این مباحث غزیبه است، آسان نیست.
    این تازه یکی از خدماتی است که ارایه می شود و اقدامات دیگری مثل عقد قرارداد با مراکز پزشکی در دست انجام است که برای هواداران تخفیف های پزشکی را به همراه خواهد داشت.
    در واقع وقتی این پروژه تکمیل شود. دارنده کارت هواداری با صرفه جویی در هزینه ها در طول سال از ناحیه شرکت های طرف قرارداد با باشگاه در واقع درآمدی خواهد داشت.
    دفاتر بازرگانی پرسپولیس در خارج از مرزها
    فعالیت های کمیته اقتصادی فقط به این بخش محدود نمی شود. تیمی که 30 میلیون هوادار دارد، می تواند مخاطبان خود را در عرصه های نامحدودی پیدا کند. یکی از اقدامات باشگاه در بخش خدمات بازرگانی و اقتصادی خواهد بود. کمیته بازرگانی و اقتصادی در اربیل عراق و مالزی دفاتری به عنوان ارایه دهنده خدمات بازرگانی در نظر گرفته است. تاجران و بازرگانان پرسپولیس که برای انجام فعالیت های خود نیاز به شریک معتبری در خارج از مرزها دارند، می توانند از امکانات باشگاه مورد علاقه خود استفاده کنند.
    درخواست های بسیار برای همکاری با پرسپولیس
    این فعالیت ها در آینده گسترش می یابد هر روز با پیغام هایی از سوی نهادهای خدماتی، بازرگانی و صنعتی روبرو هستیم که برای همکاری اعلام آمادگی می کنند و این نشان دهنده شروع موج تازه ای در فوتبال و ورزش ایران است که البته با حمایت هواداران از باشگاه محبوبشان محقق می شود.
    در همین راستا ما ثبت نام برای راه اندازی دفاتر نمایندگی باشگاه در شهرستان ها و حتی خارج از کشور را آغاز کرده ایم که هدف از آن ایجاد ارتباط بهتر با هواداران و همچنین کانال های قابل اطیمنان با باشگاه برای انتقال خواسته ها و نظرات هواداران، گسترش فعالیت های باشگاه و بهبود خدمت رسانی است.
    به حمایت های قانونی نیاز داریم
    یکی از درخواست های هواداران باشگاه های محبوب این است که بتوانند محصولاتی اختصاصی را خریداری کنند. باشگاه پرسپولیس با فعال کردن بخش فروشگاه ها آمادگی این را پیدا می کند که چنین خدماتی را ارایه نماید. از سوی دیگر هواداران با خرید کالاهای عرضه شده، ضمن به دست آوردن هدایا و کالاهای مورد نیاز از تیم محبوب خودشان حمایت می کنند.
    باشگاه های معتبر دنیا سالانه 40 تا 50 میلیون دلار از این ناحیه درآمد دارند. البته برای اجرای چنین برنامه هایی نیاز به حمایت های قانونی داریم. قانون مالکیت معنوی یا همان کپی رایت از نیازهای تجارت و اقتصاد ما، بویژه در حوزه فوتبال است.
    درآمد کم از حق پخش تلویزیونی
    از دیگر موانع افزایش درآمد در ورزش فوتبال بحث حق پخش تلویزیونی است. این حرکت تازه آغاز شده است و باید بطور جدی روی آن کار کرد. درآمد باشگاهی مثل پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی با توجه به مخاطبانی که ارایه می کند باید به مراتب بیش از این باشد. همین حالا درآمد سازمان آگهی های صدا و سیما از محل پخش بازی های پرسپولیس به مراتب بیشتر از مجموع بودجه سالانه باشگاه پرسپولیس است. در این راستا به حمایت های بیشتری نیازمندیم و روی کمک های وزارت ورزش حساب کرده ایم.
    کمک به پرسپولیس به جای مالیات
    یکسری ظرفیت های قانونی هم داریم که مورد توجه قرار نگرفته است. در حال حاضر پروژه ای را با وزارت دارایی و امور اقتصادی دنبال می کنیم. برنامه این است که کمک های مالی فعالین پرسپولیس در حوزه اقتصاد، صنعت و تجارت به باشگاه پرسپولیس به عنوان مکانی عام المنفعه با ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی در قالب هزینه های قابل قبول در صورت های مالی پذیرفته شود.
    طبق قانون در صورتی که فرد یا افرادی اعم از حقیقی و حقوقی به باشگاه های فرهنگی و ورزشی مبالغی را اهدا کنند با ضرایب مشخص جز و هزینه های قابل قبول برای وزارت دارایی به حساب می آید. احیای این قانون تلاش می کنیم تا زمینه ای فراهم شود که هواداران ضمن کمک به باشگاه مورد علاقه خود از مزایای مالی آن بهره مند شوند.
    به هر حال طرح ها و ایده های بسیاری وجود دارد که امیدواریم مرحله به مرحله آنها را اجرایی کنیم. البته تردیدی نیست که این موارد فقط با پشتیبانی هواداران و حمایت نهادهای بالادستی امکان پذیر خواهد بود تا روزی که آرزوی دیرینه خود اتکایی باشگاه های بزرگ عملی شود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام: هافبک شمالي فوتبال کشورمان که در تيم الامارات امارات توپ مي زند و امسال قصد دارد به ليگ برتر ايران برگردد در خصوص تيم جديد و پيشنهادهايش گفت: پرسپوليس مرا نخواهد به ملوان مي روم. پژمان نوري در گفتگویی گفت: با توجه به حضورم در تيم ملي از نظر بدني آماده بوده و همچنان به دنبال تيم جديد هستم.

وي افزود: از قبل قلعه نوعي را خوب مي شناسم ولي من به خاطر هواداران پرسپوليس ، هیچ وقت به اين تيم نخواهم رفت.

نوري تصريح کرد: تا اين لحظه از پرسپوليس خبري نيست و من بيشتر دوست دارم به شهر خودم کمک کنم.

وي خاطر نشان کرد: من هم مثل شما شنيدم که هدايتي مي خواهد اين تيم را بگيرد اگر از اين تيم حمايت کامل شود مردم اين شهر واقعاً فوتبال دوست هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام: سوژه اصلی بازیکنان در اردوی تیم ملی پس از بازی قطر ؛بازار نقل و انتقالات است . در بین بازیکنان هم گه گاهی کر کری هایی در مورد خریدها پیش می آید که جالب و قابل انتشار است .
یکی از این کرکری ها بین رحمتی و پولادی است که مدام خرید ها را سوژه کرده اند . پولادی از خریدهای تیمش حرف می زد و با هیجان می گفت امسال پرسپولیس قهرمان است ...
پس از اتمام تماس اش رحمتی عنوان کرد :" نه مهرداد کمه ... پنج تا بازیکن هم از تیم ملی آلمان بخرید "
مهرداد اما جواب داد :" نه مهدی جون بسه .... این خریدها برای بردن دربی کافیه " رحمتی هم با لبخندی معنی دار جواب پولادی را داد و گفت :" دلت رو به همین خوش کن ".
پولادی در حالی قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کرده که مهدی رحمتی هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده است اما باید او را گلر این فصل آبی پوشان دانست
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی عسگری: پیشنهاد تیم های اسپانیایی و آلمانی را رد کردم


بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشتیم
مرجع خبری پرسپولیس :حميدرضا علي عسگري بعد از تمديد قراردادش با پرسپوليس درباره شرايط تيم مي*گويد: به نظرم پرسپوليس امسال خيلي بهتر از سال قبل باشد چون بازيكنان خيلي خوبي گرفتيم.
اميدوارم امسال با اين تيم خوب بدشانسي گريبانگير ما نشود. تيم ما در همه پست*ها يكي دو بازيكن خيلي خوب دارد و فكر مي*كنم تنها در پست هافبك دفاعي نياز به بازيكن داريم چون مازيار نمي*ماند.
در پست هافبك هم هنوز وضعيت كريمي مشخص نشده. وي در خصوص اينكه آيا اين تيم را مي*توان كهكشاني ناميد؟ گفت: كهكشاني؟ بالاخره تيم خوبي بسته شده. مي*شود كهكشاني يا هر لقب ديگري به پرسپوليس امسال داد چون واقعا تيم جوري است و اميدوارم بتوانيم هدف قهرماني ليگ را به سرانجام برسانيم.
ما واقعا در فصل نقل و انتقالات بهترين عملكرد را داشتيم. علي عسگري گفت: امسال بازيكنان خيلي خوبي در سمت راست داريم. با آمدن ماهيني به پرسپوليس، من در پست تخصصي*ام يعني گوش راست مي*توانم بازي كنم.
البته زمان دايي گوش چپ بيشتر بازي مي*كردم با اين حال تخصص من در گوش راست است و اميدوارم با بودن مهدوي كيا، ماهيني و من بتوانيم سمت راست قدرتمندي داشته باشيم. وي گفت: هدفم اين است در پرسپوليس بدرخشم و به تيم ملي دعوت شوم. تا موقعي كه مصدوم نبودم، به تيم ملي دعوت مي*شدم با اين حال اميدوارم امسال اگر مصدوميت پيش نيايد بتوانم پيراهن تيم ملي را برتن كنم و بعد هم به اروپا برسم. امسال پيشنهادهايي از كشورهاي آلمان و اسپانيا داشتم ولي بايد مي*رفتم سرتمرين*ها بعد قرارداد مي*بستم. از يك تيم ليگ يكي انگليس هم پيشنهاد داشتم كه زياد جدي نبود ولي اينها را به خاطر پرسپوليس رد كردم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزینه آبی حذف شد/ کریم به دوراهی رسید

ارتش سرخ دات كام: كريم انصاري فرد همچنان در نقش خاص خود در بازار نقل و انتقالات فرو رفته است. اين بازيكن اردبيلي بعد از جدايي از تيم سايپا مورد توجه جدي 3 خريدار بزرگ آغاز فصل نقل و انتقالات ، پرسپوليس ، استقلال و ****ان قرار داشته است. كريم كه خود در اردوي تيم ملي است از طريق برادرش مذاكرات را پيش مي برد. برادري كه باسواد و خوش پوش است و راه و رسم مذاكره را آموخته است.

در ابتداي روزهاي نقل و انتقالات شنيده شد كه انصاري فرد به ****ان قول داده به اصفهان برود اما بعد تصوير حضور برادر كريم در باشگاه استقلال منتشر شد تا آبي ها او را به عنوان شكار بزرگ فصل نقل و انتقالات در ذهن خود داشته باشند و از حضور علي فتح الله زاده در اين باشگاه خدا را شكر كنند اما با وجود همه خوش بيني ها و آنچه كه مديران استقلال درباره قطعيت حضور انصاري فرد درجمع آبي ها به زبان مي آوردند برادر كريم پريشب در گفت وگويي با محمد رويانيان شركت كرد و در نهايت با او به توافق نسبي رسيد.

بر سر دو راهي

آيا كريم انصاري فرد گزينه پرسپوليس را به عنوان گزينه نهايي انتخاب كرده است؟ پاسخ به اين سوال چندان راحت نيست. چه، در اين اشفته بازار ممكن است قيمت هايي از آستين مديران بيرون بيايد كه همه چيز را تغيير بدهد اما طبق آنچه كه يكي از مسوولان باشگاه پرسپولي مي گويد كريم انصاري فرد به هيچ وجه به استقلال نخواهد رفت. او مي گويد: انصاري فرد با ما به توافق رسيده و اگر قرار باشد در ايران به فوتبال ادامه بدهد بدون ترديد پرسپوليس را انتخاب خواهد كرد. اين در حالي است كه محمودرضا فاضلي مديربرنامه هاي ايراني مقيم اروپا كار انصاري فرد را براي حضور در يك تيم خارجي اوكي كرده و آقاي گل اين فصل ايران بايد تصميم خود را براي ادامه زندگي حرفه اي در اروپا يا ايران اتخاذ كند. انصاري فرد كه به مرور ويژگي هاي خود را براي ترنسفر به اروپا از دست مي دهد بايد در اين زمينه زودتر تصميم بگيرد چرا كه شرايط سني او به مرور از جذابيتش براي تيم هاي اروپايي خواهد كاست. البته بايد ديد كه انصاري فرد به دنبال چيست؟ دريافت پول بيشتر در ايران يا پيشرفت حرفه اي با حضور در يك ليگ خوب اروپايي.

مي گويند انصاري فرد بعد از بازي مقابل قطر در اين باره تصميم خواهد گرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان: من خودم مرد قانونم خلاف نمي كنم/ پارسال كه استقلال بمب مي تركاند خواب بوديد

ارتش سرخ دات كام: اظهارنظر عجيب مصاحبه عجيب احمد رسولي نژاد رئيس هيات مديره باشگاه استقلال درباره مديرعامل باشگاه پرسپوليس و طعنه او كه، تازه واردها بازار نقل و انتقالات فوتبال ايران را خراب كرده اند با واكنش مديرعامل باشگاه پرسپوليس توام شد. كسي كه تا به اينجاي كار از نظر طرفداران فوتبال عملكرد فوق العاده در فصل نقل و انتقالات داشته است، رويانيان كه از اين اظهارنظر رسولي نژاد تعجب كرده است حرف هايش را با سايت گل از اينجا آغاز مي كند كه نبايد فضاي ذهني طرفداران فوتبال را با اين حرف ها مشوش كرد.

آنچه كه مي خوانيد بخش گفت وگوي بلند با محمد رويانيان است او اجازه نداد كه بيش از اين حرف هايش را منتشر كنيم. البته در لابه لاي حرف هاي گفت وگو با رويانيان اين جمله مرتبا در كلام او مي گشت كه موقع اش حرف هايي دارد كه به زبان آوردن آنها تبعات سنگيني خواهد داشت.

رويانيان ادامه مي دهد:« جرم ما چيست اينكه در فصل نقل و انتقالات خوب كار كرديم، اينكه بازيكن خوب گرفتيم، اينكه برنامه داشتيم؟ مسلم است كه هميشه و همه جاي دنيا بين تيم هاي خوب رقابت است. تيم هاي بزرگ دوست دارند با نهايت قدرت در يك رقابت شركت كنند و پرسپوليس هم بعد از يك سال بد قصد دارد يك فصل خوب را به هوادارانش هديه كند و ابزار ما در اين راه بازيكنان هستند، حالا ما خيلي كار عجيبي كرديم؟»

رويانيان ادامه داد:« من واقعا تعجب مي كنم از آقاي رسولي نژاد كه نماينده دولت هستند مثل ما. آقاي رسولي نژاد ما هر دو از يك جا به كار گمارده شده ايم بهتر است طوري حرف نزيم كه ذهن مردم مشوش بشود لفظ ما بايد به سمتي باشد كه طرفداران فوتبال احساس آرامش كنند.»

رويانيان در لابه لاي حرف هايش گفت:« من مبني اعتراض آقاي رسولي نژاد را نمي فهمم يعني چه ما مثل بچه يتيم ها بايد يك گوشه بنشنيم اين كار را انجام دهيم آقاي رويانيان خوشحال مي شوند. بايد بايستيم همه يارهاي خوب را در بازار بگيرند و بعد ته مانده هاي بازار به پرسپوليس برسد. آقاي رسولي نژاد من يكسال است به فوتبال آمدم شما كه پارسال تيمتان پشت سر هم ستاره استخدام مي كرد خواب بوديد. آيا همه آن بازيكنان با ارقام قانوني به استقلال آمدند؟»

رويانيان با تكرار اين جمله كه مي خواهند پرسپوليس ضعيف باشد و مثل تيم هاي كوچك با آنها رفتار كنند ادامه داد:« من خودم مرد قانونم خلاف هم نمي كنم اما پارسال اتفاقات زيادي در اين فوتبال افتاد سال هاي قبلش هم بوده، قبلا هم دلال ها در اين فوتبال لفت و ليس مي كردند و هيچ كس سقف قرارداد را رعايت نمي كرده امسال هم تنها اتفاقي كه افتاده اين است كه يك تيم به رقيب ها اضافه شده پرسپوليس كه به استقلال و ****ان و بقيه تيم هاي صنعتي اضافه شده و اتفاقا خوب هم اضافه شده ... آقاي رسولي نژاد شما آنجايي ركب خوريد كه من از چند ماه پيش جذب بازيكن را شروع كردم. شما آنجا به ما باختيد، آنجايي كه من زودتر به بازار رفتم و اتفاقا خريدهاي ارزان تري هم انجام دادم ...پولي كه پرسپوليس امسال خرج خريد بازيكن كرده نرخ پارسال است نه امسال چون ما زودتر برنامه ريزي كرديم و همه شما را جا گذاشتيم.»

مديرعامل پرسپوليس در پايان حرف هايش مي گويد:« من دوست ندارم بيشتر از اين صحبت كنم اما چيزهي زيادي از اين فصل نقل و انتقالات در ذهنم مانده و برايم قطعي شده كه اگر بخواهم آنها را به زبان بياورم خيلي باشگاه ها و كل فوتبال ايران به لرزه مي افتد. من فعلا قصد به زبان آوردن اين حرف ها را ندارم اما وقتش كه برسد شايد گفتم كه چه كساني با چه ارقامي در بازار نقل و انتقالات فعاليت مي كنند و آن وقت ديگران را به بي اخلاقي، خراب كردن بازار و چيزهايي از اين دست متهم مي كنند. من متاسفم .»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
صدا و سيما قصد پخش بازي تيم ملي را ندارد؟



مرجع خبري پرسپوليس : در هيچ يك از برنامه هاي خبري و زيرنويس هاي صدا و سيما، درباره بازي تيم ملي ايران وقطر حرفي زده نشده و نگاهي به جدول برنامه هاي تلويزيوني روز چهارشنبه نشان مي دهد كه در کنداکتور نامی از پخش مستقیم بازی تیم ملی وجود ندارد.

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس، شفاف نوشت: بعد از آنكه صدا و سيما در آخرين لحظات پيش از بازي با ازبكستان توانست اين ديدار را روي آنتن ببرد،* گويا اين بار اهالي اين سازمان قصد ندارند كه بازي تيم ملي ايران برابر قطر كه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود را به صورت زنده و مستقيم پخش كنند. صدا و سیما همچنان با مسئولان بخش مارکتینگ شرکت world sport group برای پخش بازی های انتخابی جام جهانی به توافق نرسیده است و همين امر به احتمال فراوان سبب شود كه به جاي بازي ايران و قطر از سري رقابت هاي مرحله گروهي جام جهاني،* ديدار تيم هاي جمهوري چك و يونان روي آنتن تلويزيون برود. البته به نظر مي رسد رقم نجومي اين شركت براي ارائه حق پخش بازي به صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران باعث شده تا بازي فردا پخش نشود. نكته جالب توجه اينجاست كه در هيچ يك از برنامه هاي خبري و زيرنويس هاي صدا و سيما، درباره بازي تيم ملي ايران وقطر حرفي زده نشده و نگاهي به جدول برنامه هاي تلويزيوني روز سه شنبه نشان مي دهد كه در کنداکتور نامی از پخش مستقیم بازی تیم ملی وجود ندارد. بنابراين گزارش بعيد نيست كه صدا و سيما اين بازي را نيز همچون ديدار تيم هاي ايران و ازبكستان با چسبانده شدن یک برچسب با توپ فوتبال روی لوگوی شبکه هفتم الجزیره اسپرت، قطع صدای ورزشگاه و گزارشگر عرب بازی و البته لیبل عربی نتیجه و تایمر بازی در بالا و گوشه سمت چپ از شرکت اصلی پخش کننده خريداري نكند.
 

Similar threads

بالا