کلوپ طرفداران پرسپولیس

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
عليرضا محمد: بايد با دنيزلي صحبت کنم
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد با شخص دنيزلي درباره خودم صحبت کنم.

عليرضا محمد در خصوص حضورش در ليست اخراجي‌هاي پرسپوليس اظهار داشت: دوست نداشتم زياد دراين باره صحبت کنم اما با توجه به حرف‌هايي که با دنيزلي زدم امکان دارد که همچنان در پرسپوليس به فعاليتم ادامه دهم.

وي افزود: بايد با شخص دنيزلي درباره اين ليست و خودم صحبت‌هايي داشته باشم و تا آن وقت صبر خواهم کرد.

محمد تاکيد کرد:‌ متأسفانه مصدوميت به من اجازه نداد تا در ترکيب پرسپوليس به ميدان بروم و به همين دليل خيلي از بازي‌ها را از دست دادم. با دنيزلي حرف‌هايي زدم که براي فصل جاري بود اما شما زنگ زديد و اين خبر را به من داديد.

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه پيشنهادهاي خوبي هم دارم اما بازهم تکرار مي‌کنم که بايد با شخص دنيزلي درباره اين موضوعات صحبت‌هايي داشته باشم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آودوکیچ همچین آشه دهنسوزی هم نیست همون بهترکه بره
آودوکیچ تو آسیا ثابت کرده که خیلی دروازه بان خوبیه با وجود اینکه دفاع افتضاح بود اما پرسپولیس یکی از بهترین خط دفاعا رو داشت بازی آخر هم که رو همه گل ها مقصر دفاع بودن ...من نمیدونم دیگه باید چیکار کنه که ثابت شه دروازه بان خوبیه ..... من که اصلا دوست ندارم آودوکیچ بره و یکی مثل گردان بیاد ... امیدوارم پرسپولیس آودوکیچو نگهداره من مطمئنم بهترین گلر لیگ خواهد شد ...
عصر ایران ورزشی - پس از انتقاد علی پروین از وضع مدیریت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در صدد دلجویی از پروین برآمد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مدير عامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه هميشه آمادگي دارم تا حرف ها و نظرات علي پروين را بشنوم، گفت: پروین بزرگ ما در پرسپوليس است و من براي شنيدن حرف هاي ايشان نياز به بلندگو ندارم.

استفاده از عبارت "بلندگو"، به خوبی نشان می دهد که محمد رویانیان از انتقادات علنی پروین آزرده خاطر شده است.

رویانیان افزود: علي پروين بزرگ پرسپوليس است و در بحران ها هميشه از حضور وي بهره برده ايم. پروين هميشه کنار پرسپوليس و ما حضور دارد و براي شنيدن حرف هاي او نياز به بلندگو نيست. من هميشه منتظرم حرف هاي او را بشنوم تا آنها را براي ساختن پرسپوليس بزرگ به کار بگيرم.

وی در پايان ادامه داد: مسلما بايد هر چه سريعتر کميته بررسي عملکرد تيم پرسپوليس با حضور علي پروين تشکيل شده و از نظرات ايشان استفاده شود.

علي پروين روز گذشته انتقاداتي را در رابطه با دنيزلي و باشگاه پرسپوليس مطرح و مدیران پرسپولیس را تهدید کرد که از این تیم می رود.

چرا از این خبرگزاریای دره پیت خبر میزارید اینا دشمن پرسپولیسن تو کل تیمای لیگ فقط واسه پرسپولیس حاشیه درست میکنن ....خبر فقط اخبار کانون هواداران خودمون ...
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبر از پرسپوليس

مسئولان کميته حقوقي باشگاه پرسپوليس تفاهم*نامه اين باشگاه با وينگادا را براي مربي پرتغالي ارسال کردند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس با وينگادا سرمربي سابق پرتغالي اين تيم به توافق رسيدند تا در ازاي پرداخت 300 هزار دلار پرونده شکايت او با قرمزپوشان بسته شود.

از همين رو مسئولان حقوقي باشگاه پرسپوليس روز گذشته اين تفاهم*نامه را که قبلا به صورت تلفني توافق شده بود، به پرتغال براي امضاي وينگادا ارسال کردند. در صورتي که وينگادا اين توافق*نامه را امضاء* کند باشگاه پرسپوليس 300 هزار دلار به حساب او واريز خواهد کرد.

*پس از مشکلاتي که بين رويانيان و پروين پيش آمد، قرار است در جلسه*اي ظرف 2 روز آينده مديرعامل پرسپوليس و مدير راهبردي قرمزپوشان در کنار يکديگر بنشينند و براي رفع سوء تفاهمات و کدورت*ها با همديگر گفت و گو کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نقل از شبكه خبر در مصاحبه با مسولين باشگاه پرسپوليس: با يك دروازبان ليگ برترى داخلى قرارداد امضا كرده ايم؛ با آسمير هم سر ماندن مذاكره خواهيم كرد. براى ماندن شيث و نصرتى در حال مطالعه هستيم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عبدي: تغييرات گسترده به صلاح تيم نيست

مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران در باره تغييرات گسترده در اين تيم گفت: تغييرات گسترده در پرسپوليس به صلاح نيست و اميدوارم مديران و کادر فني اين تيم با احساسات، تصميم گيري نکرده باشند.

حسين عبدي و پس از اعلام نظر قطعي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در اعلام نفرات مازاد اين تيم در گفت و گو با ايرنا اضافه کرد: مصطفي دنيزلي سرمربي فعلي تيم پرسپوليس تهران است و نظراتش محترم است.

وي اظهار داشت: البته بايد بدانيم مديريت تيم به دنبال چه چيزي است و چه مقدار به اين سرمربي اختيار داده تا با چه شرايط و چه هزينه اي تيم را براي فصل بعد آماده کند.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران با بيان اينکه تمامي بازيکنان اين تيم به لحاظ فردي بازيکنان بزرگي بوده اند، افزود: معتجبم چرا سرمربي اين تيم فقط 10 بازيکن را براي فصل بعد نگاه مي دارد و اين موضوع جاي سوال دارد.

هافبک اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران ادامه داد: درست است پرسپوليس فصل خيلي بدي را پشت سرگذاشت اما اين موضوع فقط به بازيکنان بر نمي گردد و به تفکرات کادر فني نيز مرتبط است.

وي در اين ارتباط به رفتار ''لوکا بوناچيچ'' در تيم ''النصر'' امارات عربي متحده اشاره کرد و افزود: سرمربي اسبق تيم فوتبال ****ان اصفهان هنگامي که سرمربي اين تيم عربي شد، در اين تيم تغييرات گسترده اي ايجاد کرد و بسياري از بازيکنان اين تيم را مازاد اعلام کرد تا با جايگزين کردن نفرات بهتر، تيم نتايج مناسب تري بگيرد.

به گفته وي اما زمان به خوبي نشان داد تصميم اين سرمربي در امارات عربي متحده اشتباه بوده به طوريکه هنوز هم اين تيم عربي پس از گذشت آن دوران بد، به شرايط عادي بازنگشته و وضعيتش بحراني است.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ادامه به مديران و کادر فني اين تيم يادآور شد: در فوتبال همواره بازيکنان با کيفيت نتيجه را رقم مي زنند اما تجربه ثابت کرده تيم هماهنگ تر، مثمرثمر بوده و نتايج بهتري مي گيرد.

عبدي خاطرنشان کرد: اميدوارم آنان دنبال تبليغات نباشند و فقط

به فکر تيم پرسپوليس باشند چون اين آخرين فرصت براي کادر فني در اين تيم پرطرفدار است.

وي در خاتمه ابراز اميدواري کرد: مصطفي دنيزلي در انتخاب بازيکنان فصل بعد اين تيم کاملا آزاد باشد و از سوي مديريت براي جذب يک يا چند بازيکن تحت فشار نباشد.

ساعتي قبل کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام کرد: مهدي مهدوي کيا، علي کريمي، محمد نوري، غلامرضا رضايي، حميدرضا علي عسگري، اميرحسين فشنگچي، رضا نورمحمدي، هادي نوروزي، مهرداد پولادي و ايمون زايد، بازيکنان مورد نظر مصطفي دنيزلي هستند و ساير بازيکنان اين تيم در يازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر مازاد اعلام شدند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رويانيان :کدورتي بين من و پروين نيست

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هيچ کدورتي بين من و پروين وجود ندارد که درباره*اش صحبت کنيم.

محمد رويانيان در خصوص رفع کدورت*ها بين خودش و علي پروين اظهار داشت: هيچ کدورتي بين من و پروين وجود ندارد و قرار نيست در اين باره صحبتي با يکديگر داشته باشيم.

وي ادامه داد: خوشبختانه همه چيز طبق روال در حال طي شدن است تا انشاءالله بتوانيم به اهدافمان در فصل جاري برسيم. اميدواريم از اين حرف*هايي که بين من و پروين کدورت وجود دارد نوشته نشود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی که آب سر بالار می رود ، فارس دلسوز ملت می شود!




مرجع خبری پرسپولیس : خبرگزاری فارس در ادامه کینه ورزی های خود علیه مردمی ترین تیم کشور امروز تحلیلی روی خروجی قرار داده و از هزینه های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده است

این خبرگزاری با دست گذاشتن روی این نکته که رویانیان رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور است، خرج های صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس را از جیب سهمیه بنزین ملت قلمداد کرده است!

کاری نداریم به اینکه چرا این خبرگزاری تنها نگران خرج باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات است و هیچ اعتراضی نسبت به خریدهای میلیاردی ****ان اصفهان و مس کرمان نشان نمی دهد ، چراکه بحث آن از حوصله خارج است.

اما قصد داشتیم طی تحلیلی مفصل به چرایی مطرح شدن این مساله در این مقطع از فصل و تشریح جزئیات درآمدزایی باشگاه پرسپولیس طی ماه های گذشته بپردازیم که از آن صرف نظر کرده و به مطرح کردن چند سوال کوتاه در قبال اعتراض خبرگزاری فارس بسنده می کنیم:

1- پول صنعت مس کشور سهمیه ملت نیست؟

2- فولاد خوزستان متعلق به ملت ایران نیست؟ پول فولاد مبارکه اصفهان برای ملت نیست؟

3- پول حامی مالی تراکتورسازی ، بانک انصار متعلق به ملتِ عضو **** پاسداران نیست؟!

4- اعضای کارخانه ذوب آهن اصفهان جزئی از ملت نیست؟!

5- پول صنعت نفت تهران با میانگین 500 تماشاگر در لیگ سهم ملت نیست؟!

6- پول بستن استقلال کهکشانی لیگ قبل از کدام بخش از سهمیه ملت تامین شد؟



ای کاش خبرگزاری فارس همیشه به فکر ملت بود!


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسئولان پرسپوليس به دنبال مهاجم آلومينيوم

تيم پرسپوليس تهران در ليگ يازدهم با ضعف هايي بسياري مواجه بوده است از اين رو مسئولان اين تيم براي رفع نقاط منفي پرسپوليس در خط حمله به دنبال جذب بهمن طهماسبي مهاجم تيم آلومينيوم هرمزگان هستند.

بهمن طهماسبي در تيم آلومينيوم هرمزگان بسيار خوش درخشيده است و موفق به کسب عنوان آقاي گلي رقابت هاي ليگ آزادگان شده است از طرفي مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس نيز در صدد جذب بازيکنان با کيفيت هستند از اين رو قصد جذب طهماسبي و بهره بردن از طهماسبي در خط حمله خود هستند.

گفتني است، طبق اطلاعات ما که از يک منبع موثق حاصل شده است زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اين بازيکن صحبت مختصري در خصوص حضور وي در ليگ دوازدهم براي پرسپوليس انجام داده است. اما نکته قابل توجه اينجاست که اگر طهماسبي جزو سهميه ليگ برتري محسوب نشود.

در اين صورت پيشنهاد مسئولان پرسپوليس شکل جدي تر و رسمي تر به خود خواهد گرفت.

شايان ذکر است، با توجه به شرايط نامساعدي که در باشگاه آلومينيوم هرمزگان وجود دارد در صورت فراهم شدن زمينه ي حضور به احتمال فراوان طهماسبي فصل بعد قرمز پوش خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولادي: فصل بسيار وحشتناکي بود

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه اگر دنيزلي وي را نخواهد از تيم* محبوبش جدا مي*شود،گفت: هميشه سر خواستنم دعوا بود اما به خاطر مصدوميت سختي که در اين فصل داشتم، امروز سر نخواستنم دعواست.

مهرداد اولادي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد قرار نگرفتن نامش در فهرست نفرات مدنظر دنيزلي براي فصل آينده ضمن بيان مطلب فوق گفت: قراردادم با پرسپوليس 2 ساله اما مشروط بود و در صورتيکه پرسپوليس يا دنيزلي من را نخواهد، مي*توانم از اين تيم جدا شوم.

وي اضافه کرد: فوتبال همين است، اگر يک روز خوب نباشي، کنار گذاشته مي*شوي. من اگر مصدوم نبودم، اين اتفاق برايم رخ نمي*داد اما متاسفانه در اين فصل با مصدوميتي سختي و طولاني مواجه شدم که روحيه*ام را به هم ريخت. هميشه سر خواستم دعوا بود اما امروز اين مصدوميت باعث شد، سر نخواستنم دعوا باشد.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه هيچ پيشنهاد داخلي و خارجي ندارد، افزود: سال فوق العاده بدي را سپري کردن و امروز هم با شنيدن اين خبر ناراحت شدم. اگر از پرسپوليس هم جدا شوم، براي موفقيت اين تيم دعا خواهم کرد.

وي با اشاره به اينکه هم استيلي و هم دنيزلي براي موفقيت پرسپوليس در اين فصل تلاش کردند، ادامه داد: در ابتداي فصل ملي*پوش بودم و با عنوان يکي از بهترين بازيکنان ليگ دهم، به پرسپوليس آمدم اما مصدوميت باعث شد نتوانم براي تيم به ميدان بروم. در ابتداي حضور دنيزلي هم چند بازي انجام دادم اما دوباره مصدوم شدم تا فصل را از دست بدهم.

اولادي ابراز اميدواري کرد با عنايت خداوند در فصل آينده دچار مصدوميت نشود، در پايان گفت: هيچ کس فکر نمي*کرد پرسپوليس در اين فصل با چنين وضعيتي مواجه شود. فصل بسيار وحشتناکي بود و خدا را شکر تمام شد. اميدوارم پرسپوليس با بازيکناني که جذب مي*کند، سال آينده به جايگاه واقعي*اش دست يابد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بادامکي:
مسوولين* پرسپوليس با آبروي ما بازي* کردند

هافبک تيم پرسپوليس بعداز اينکه نامش در ليست مازاد اين تيم قرار گرفت، گفت: مسوولين باشگاه در صدد بازي کردن با آبروي ما هستند و بهتر است چنين کاري را انجام ندهند.

حسين بادامکي در گفت*و*گو با ايلنا با بيان اين مطلب افزود: به هر حال باشگاه ليست مازادي را اعلام کرده و حتما اين نظر سرمربي تيم بوده و به طور يقين نمي*تواند از طرف خودشان ليست مازادي اعلام کنند.

وي ادامه داد: من اطلاع ندارم دنيزلي به ايران آمده يا نه اما فکر مي*کنم باشگاه اجازه نداشته باشد خودسرانه ليست مازادي را اعلام کند، با اين حال هر کسي سليقه*اي دارد و با سليقه آقايان من جايي در اين تيم ندارم.

اين بازيکن مشهدي پرسپوليس همچنين تصريح کرد: متاسفانه در باشگاه پرسپوليس به تلاش*ها توجه نمي*کنند. از اواسط فصل دائما مي*گفتند يکسري بازيکنان در ليست مازاد هستند و با آبروي ما بازي مي*کردند. دوستان مي*خواهند با آبروي ما بازي کنند، بعدا مي*گويند چرا تيم نتيجه نمي*گيرد.

بادامکي در پاسخ به اين سوال در ناکامي فصل گذشته چه کسي و چه کساني مقصر بودند، اظهار داشت: وقتي تيمي ناکام مي*شود نمي*توان نام يک يا چند نفر را آورد. همه در ناکامي*ها مقصر هستند. حالا ما از اين تيم مي*رويم انشاءالله براي سال آينده تيم خوبي ببندند و به قول خودشان بازيکنان خوبي را بگيرند.

وي همچنين تاکيد کرد: به هر حال هر آمدني، رفتني دارد. خدا را شکر من چند پيشنهاد دارم به آنجا مي*روم. فصل گذشته با ناکامي تمام شد و نبايد دنبال مقصر آن گشت. من هم در پرسپوليس در هر دقيقه و هر بازي که به ميدان رفتم با تمام وجود بازي کردم.

بادامکي در پايان متذکر شد: وجدان من راحت است با تمام وجود کار کردم، حالا چه خوب، چه بد. من به هيچ وجه کم کاري نکردم. در طول فصل بار*ها به ما انگ زدند که کم کاري کرديد اما با تما م وجود کار کرديم. اميدارم هواداران پرسپوليس از کار ما راضي باشند.
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضی هم که اومد توی پرسپولیس
اینطور که دنیزلی بازیکنها رو رد میکنه حتما می خواد یه سری بازیکنهای خیلی خیلی خوب بیاره توی باشگاه
دیگه واقعا باید گفت پرسپولیس رئالی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بادامکي:
مسوولين* پرسپوليس با آبروي ما بازي* کردند

هافبک تيم پرسپوليس بعداز اينکه نامش در ليست مازاد اين تيم قرار گرفت، گفت: مسوولين باشگاه در صدد بازي کردن با آبروي ما هستند و بهتر است چنين کاري را انجام ندهند.

حسين بادامکي در گفت*و*گو با ايلنا با بيان اين مطلب افزود: به هر حال باشگاه ليست مازادي را اعلام کرده و حتما اين نظر سرمربي تيم بوده و به طور يقين نمي*تواند از طرف خودشان ليست مازادي اعلام کنند.

وي ادامه داد: من اطلاع ندارم دنيزلي به ايران آمده يا نه اما فکر مي*کنم باشگاه اجازه نداشته باشد خودسرانه ليست مازادي را اعلام کند، با اين حال هر کسي سليقه*اي دارد و با سليقه آقايان من جايي در اين تيم ندارم.

اين بازيکن مشهدي پرسپوليس همچنين تصريح کرد: متاسفانه در باشگاه پرسپوليس به تلاش*ها توجه نمي*کنند. از اواسط فصل دائما مي*گفتند يکسري بازيکنان در ليست مازاد هستند و با آبروي ما بازي مي*کردند. دوستان مي*خواهند با آبروي ما بازي کنند، بعدا مي*گويند چرا تيم نتيجه نمي*گيرد.

بادامکي در پاسخ به اين سوال در ناکامي فصل گذشته چه کسي و چه کساني مقصر بودند، اظهار داشت: وقتي تيمي ناکام مي*شود نمي*توان نام يک يا چند نفر را آورد. همه در ناکامي*ها مقصر هستند. حالا ما از اين تيم مي*رويم انشاءالله براي سال آينده تيم خوبي ببندند و به قول خودشان بازيکنان خوبي را بگيرند.

وي همچنين تاکيد کرد: به هر حال هر آمدني، رفتني دارد. خدا را شکر من چند پيشنهاد دارم به آنجا مي*روم. فصل گذشته با ناکامي تمام شد و نبايد دنبال مقصر آن گشت. من هم در پرسپوليس در هر دقيقه و هر بازي که به ميدان رفتم با تمام وجود بازي کردم.

بادامکي در پايان متذکر شد: وجدان من راحت است با تمام وجود کار کردم، حالا چه خوب، چه بد. من به هيچ وجه کم کاري نکردم. در طول فصل بار*ها به ما انگ زدند که کم کاري کرديد اما با تما م وجود کار کرديم. اميدارم هواداران پرسپوليس از کار ما راضي باشند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شکار جدید پرسپولیس
علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است.

علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است. جهانبخش که سابقه بازی در تیم های داماش تهران، پیام البرز قزوین و داماش گیلان را دارد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران هم هست، او متولد 1372 و بیش از چهار سال است که عضو داماش گیلان است.
جهانبخش بعد از اینکه تارتار سرمربی داماش شد، بیشتر فرصت بازی در این تیم را پیدا کرد. او در دو بازی آخر داماش در برابر نفت تهران و شهرداری تبریز بازیکن فیکس داماش بود و در برابر شهرداری تبریز یک گل زیبا هم به ثمر رساند.
این بازیکن با استعداد، یک بار هم در هفته بیستم موفق شده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند. جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان سال گذشته هم به برنامه 90 دعوت شد و در آن برنامه توسط فردوسی پور به خودخواهی و پاس ندادن متهم شد.
او در همان برنامه از مهدی مهدوی کیا که در آن زمان عضو تیم داماش بود به عنوان الگوی خودش نام برد. جهانبخش در تیم ملی جوانان در دو پست هافبک وسط و هافبک راست بازی می کند و پنالتی زن اول تیم ملی جوانان است. امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه با پانا این انتقال را تایید کرده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عوض كردن پيراهن آبي به قرمز يا برعکس در فوتبال كشور ما اگر چه از نظر هواداران امري غير قابل پذيرش است ولي اين اتفاق اولين بار به دست استقلالي ها رقم خورد و رفته رفته از درجه نامباركي آن كمتر شد.
باشگاه خبرنگاران، در فصل نقل و انتقالات گروه زيادي از بازيكنان تيم فصل گذشته خود را ترك مي كنند و به تيم ديگري مي پيوندند از جمله اين انتقالات، انتقال سرخابي ها به تيم هاي مقابل وجود دارد.
داريوش مصطفوي، نخستين استقلالي بود كه در سال 1349 به پرسپوليس رفت و بعد از وي نيز بازيكناني مثل جواداله وردي، اميرموسوي نيا، عابدزاده و مجيد نامجو مطلق و شاهرخ بياني از جمع آبي پوشاني بودند که به تيم سرخ پيوستند.
از اواخر دهه 70، برخي پرسپوليسي ها نيز شروع به پيوستن به تيم استقلال کردند كه نقش فعاليت هاي فتح اله زاده در اين ميان بسيار پررنگ بود.
از آن طرف در تيم پرسپوليس نيز، اميرعابديني با فتح اله زاده در رقابت بود كه البته به پاي وي نرسيد.

*علي لطيفي و داريوش يزداني
علي لطيفي و داريوش يزداني در سال 1376 به عنوان يار كمكي در تيم پرسپوليس بازي مي كردند، كه علي فتح اله زاده اين دو بازيكن را جذب تيم خود كرد.

*ستارهمداني

يكي از بازيكناني كه ابتدا علاقه داشت از بهمن به پرسپوليس بپيوندد، تحت تأثير پورحيدري و فتح اله زاده از پيوستن به پرسپوليس منصرف شد و در حالي كه هواداران پرسپوليس به و لقب "ستار پرسپوليس" داده بودند. به استقلال پيوست.

*نيكبخت واحدي

در سال 1377، ابومسلم خراسان موفق شد در ورزشگاه آزادي استقلال را با نتيجه 2 بر يك شكست دهد كه در آن ديدار نيكبخت واحدي با پيراهن ابومسلم بازي درگيرانه اي را انجام داد.
اگر چه انتظارها بر اين بود كه با توجه به حضور نيكبخت در تيم ملي اميد ايران و شاگردي وي در مقابل پروين، وي به تيم پرسپوليس بپيوند ولي فتح اله زاده باز هم موفق عمل كرد و نيكبخت را جذب تيم استقلال كرد، نيكبخت بعد از مدت ها به پرسپوليس پيوست.

*فرهاد مجيدي
مجيدي از هنگامي كه در تيم بهمن بازي مي كرد به علت هنرنمايي خوبش در تيررس نگاه هر دو تيم استقلال و پرسپوليس، بود. ولي علاقه فردي مجيدي به استقلال باعث شد تا وي به آبي پوشان پايتخت بپيوندد.

*مهدي هاشمي نسب

انتقال مهدي هاشمي نسب از اين جهت بسيار پر سر و صدا بود كه وي به عنوان مهره اي تأثيرگذار در پرسپوليس بخصوص در دربي هاي پايتخت بوده است ، به علت بروز اختلاف بين وي و پروين و پيشنهاد مناسب علي فتح اله زاده وي به تيم استقلال پيوست.

*بهمن طهماسبي
بهمن طهماسبي با درخشش خود در تيم ايرسوتر نوشهر، باعث شد تا سرخابي ها به فكر جذب او باشند. اما دوباره علي فتح اله زاده توانست با وي قرارداد منعقد كند تا طهماسبي به استقلال بپيوندد، البته وي در استقلال يك نيمكت نشين بود.
*احمدمؤمن زاده
در حالي كه احمد مؤمن زاده در آستانه بستن قرارداد با پرسپوليس بود دوباره فتح اله زاده وارد عمل شد و مذاكرات وي باعث شد تا مؤمن زاده به استقلال بپيوندد.

*داود سيدعباسي

سيدعباسي در فجر سپاسي شيراز عملكرد بسيار خوبي داشت و در حالي كه همه رسانه ها تصور مي كردند وي با استقلال قرارداد بسته است، خبر از پيوستنش به استقلال منعقد شد.
وي در پايان فصل با سرمربي استقلال دچار مشكل شد و به ****ان پیوست ،وی بعدها به پرسپولیس نیز پیوست.

* آرش برهانی
آرش برهانی نیز از جمله بازیکنانی بود که همه صحبت ها از مذاکره رسمی وی با پرسپولیس زده بودند ولی دوباره فتح الله زاده در جذب بازیکن مهارت خود را نشان داد و برهانی آبی پوش شد.

*علیرضا اکبر پور
اکبرپور در اواسط دهه هفتاد به استقلال آمد وعملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت ،او در پایان لیگ با استقلالی ها دچار مشکل شد و در آستانه قرارداد با پرسپولیس قرار گرفت.
فتح الله زاده وقتی جدی شدن موضوع پیوستن اکبر پور به پرسپولیس را مشاهده کرد به تکاپور افتاد و وی را دوباره مبلغی بالاتر به استقلال آورد، اگر چه عملکرد وی در استقلال پس از آن چندان جالب نبود.

*مجتبی جباری

جباری ستاره پرحاشیه تیم استقلال تهران در آستانه لیگ هفتم پس از اختلافاتش با فتح الله زاده به سمت تیم پرسپولیس رفت و تهدید به بستن قرارداد با این تیم کرد ولي سرانجام با تدبیرات کاشانی سرپرست موقت پرسپولیس جباری دوباره به استقلال پیوست.

* امیر قلعه نوعی

قلعه نوعی پس از درخشش در شاهین به استقلال پیوست درحالیکه گفته می شد قلعه نوعی پس ازشاهین به پرسپولیس می پیوندد وی با توجه به علاقه خود به استقلال رفت و در زمانی که حتی این تیم به دسته سوم سقوط کرد به عنوان کاپیتان با این تیم ادامه داد.

*میلاد میداوودی

میداوودی ازهمان زمان که در تیم استقلال اهواز بود علاقه خود را به تیم استقلال و رنگ آبی عنوان کرده بود ولی با این حال باز هم شایعاتی مبنی بر پیوستن وی به پرسپولیس مطرح شده بود، ولی در پایان وی به استقلال پیوست.

*علی کریمی
در روزهایی که مشکلات میان علی کریمی و عباس انصاریفرد بالا گرفت شایعه پیوستن کریمی به استقلال مطرح شد.ولی چندی بعد کریمی به استیل آذین پیوست.

*محمد نصرتی

نصرتی قبل از لیگ یازدهم با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد ولی چندی بعد به طور رسمی به پرسپولیس پیوست.

* علی اکبریان

در اواسط دهه هفتاد علی اکبریان در استقلال حضور بسیار خوبی داشت پس از مدتی علی پروین از شیوه بازی وی راضی بود و اکبریان به تیم پرسپولیس پیوست که البته حضور موفقی در این تیم نداشت.

* ایمان مبعلی

مبعلی در فولاد خوزستان حضور بسیار چشمگیری داشت وي چندی بعد عنوان کرد که بازی برای پرسپولیس را ترجیح می دهد ولی پس از چندی به امارات پیوست و 5 سال در این کشور بازی کرد وی پس از بازگشتن به استقلال پیوست و یک فصل برای این تیم بازی کرد.

*علی انصاریان

علی انصاریان در تیم پرسپولیس حضورموفقی داشت و در روزهایی که نیکبخت از استقلال به پرسپولیس پیوست وی نیز از تیم سرخپوش پایتخت جدا شد و به جمع آبی پوشان ملحق شد که البته چندان در آن موفق نبود.

*کریم باقری

کریم باقری از جمله سرخپوشانی بود که سرخ باقی ماند چرا که حتی مذاکرات فتح الله زاده با وی در زمان جدایی قطبی از پرسپولیس جواب نداد و او پس از آمدن دوباره قطبی به تیم، دوباره پرسپولیس شد و قراردادش را تمدید کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

قلع و قمع عاملان ناکامی پرسپولیس

رضا پارسی - اعلام فهرست مردان مورد نظر مصطفی دنیزلی، برای فصل آینده هر چند خیال 10 بازیکن سرخپوش را راحت کرد اما ابهاماتی در مورد آینده تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس را فراهم کرد.



این ابهام بیشتر در قالب یک سؤال مطرح می شود و آن این که آیا همه بازیکنانی که در این جمع 10 نفره نیستند باید از پرسپولیس بروند؟
چند هفته قبل از پایان رقابتهای لیگ برتر مصطفی دنیزلی در پایان یکی از بازیهای بد پرسپولیس - که تعدادشان در یازدهمین دوره لیگ برتر کم هم نبود - اعلام کرد که به زودی اسامی بازیکنانی که نمی توانند فصل آینده با پرسپولیس باشند را اعلام خواهد کرد.
سرانجام انتظارها به سر رسید و دیروز باشگاه پرسپولیس اسامی بازیکنانی که فصل بعد می توانند همچنان پیراهن پرسپولیس را برتن کنند اعلام کرد که در بین آنها برخی عوامل مقصر در همه ناکامی های سرخپوشان حضور نداشتند تا ثابت شود دنیزلی با کسی شوخی ندارد و از کنار نام های بزرگی که ممکن بود هر مربی این کار را نکند به راحتی گذشت.
اما نکته جالب توجه به اقدام دنیزلی به بیرون گذاشتن بیش از 15 بازیکن پرسپولیس برمی گردد که در بین آنان بازیکنان مطرحی هم وجود دارد. هر چند از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است که دنیزلی به بقیه بازیکنان نیازی ندارد اما پس از اعلام فهرست 10 نفره، سایر بازیکنان به اظهار نظر در مورد کنار گذاشتنشان از پرسپولیس پرداختند.
اما بیرون ماندن نام هایی چون محمد نصرتی و شیث رضایی که سال پرحاشیه ای را سپری کردند یکی از اتفاقات عجیب باشگاه پرسپولیس است. هر چند که شیث عملکرد ضعیفی داشت و شاید خیلی دور از ذهن نبود که کنار گذاشته شود، اما محمد نصرتی که مقبول تر از شیث است دوری اش از پرسپولیس عجیب به نظر می رسد و این احتمال را باید داد که جزو بازگشتی ها باشد.
یکی دیگر از اسامی که نبودنش در بین بازیکنان مورد نظر دنیزلی تعجب خیلی ها را به دنبال داشت نام آسمیرو آودوکیچ دروازه بان صربستانی پرسپولیس بود که با وجود عملکرد خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت اما جایی در فهرست دنیزلی ندارد. او که شاید آزاد کردن ورود دروازه بانان خارجی به واسطه عملکرد خوب او بود با مسوولان باشگاه مس کرمان وارد مذاکره شده است. با این حال وضعیت نهایی او هم مشخص نیست.
میثاق معمارزاده و حسین هوشیار دو دروازه بان پرسروصدای پرسپولیس نیز از جمله بازیکنانی هستند که پیش بینی می شد جایی در فهرست فصل بعد دنیزلی نداشته باشند. در این میان کنار گذاشتن 3 دروازه بان پرسپولیس که همه موجودی این تیم درون چارچوب بود، یکی از اتفاقات عجیب تصمیم دنیزلی است.
ضمن اینکه نام وحید هاشمیان نیز در میان بازیکنانی به چشم می خورد که دنیزلی علاقه ای به ماندنش در پرسپولیس ندارد. هاشمیان که بازیکن کم حاشیه و آرامی است تاکنون به این اتفاق واکنشی نشان نداده اما به نظر می رسد که او قصد دارد فصل آینده را هم بازی کند. حالا یا با بازگشت به فهرست پرسپولیس و یا در تیم دیگر. او فعلا قصد سفر به آلمان را دارد.
هر چند دنیزلی بیش از 15 بازیکن پرسپولیس را در فهرست اصلی خود قرار نداده اما به نظر نمی رسد که همه این بازیکنان از جمع سرخپوشان جدا شوند. قطعا سرنوشت آنها بستگی به بازیکنانی خواهد داشت که از سوی باشگاه جذب خواهند شد.اجازه جذب 7 بازیکن لیگ برتری و 4 بازیکن خارجی فرصت مناسبی به مسؤولان این باشگاه داده است تا تیم مقتدری را راهی رقابت های فصل آینده کند. با شناختی که از دوره قبل حضور دنیزلی در پرسپولیس وجود دارد به نظر می رسد که او فهرست 25 نفره تیمش برای فصل آینده را کاملا پر نکند و با همین 21 بازیکن لیگ را شروع کند و چند جای خالی در فهرست تیمش بگذارد برای نیم فصل. اگر این اتفاق بیفتد همه مقصران ناکامی های پرسپولیس در درون دروازه و خط دفاعی باید از این تیم بروند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاسم حدادی فر؛
پیشنهاد پرسپولیس جدی نیست
حدادی فر می گوید تمام تلاشش را می کند تا در لیست نهایی کی روش برای جام جهانی قرار بگیرد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، قاسم حدادی فر تا تیرماه سرباز است و پس از این تاریخ دیگر قراردادی با تراکتورسازی ندارد. اما این بازیکن حتی پس از اتمام قراردادش هم نمی تواند به تیمی غیر از ذوب آهن برود، چون 6 ماه دیگر با این تیم اصفهانی قرار داد دارد. او می گوید: «خدمت من در تیر ماه به اتمام می رسد. اما پس از آن شش ماه دیگر هم با ذوب آهن قرار داد دارم. شکی وجود ندارد که تا اتمام قرار داد من با تراکتور سازی فصل نقل و انتقالات به اتمام می رسد. به همین دلیل اگر مسئولان تراکتور سازی مساعدت کنند من می توانم از ابتدای لیگ در تیم جدیدم بازی کنم.»
او در مورد تیم جدیدش هم حرف می زند و می گوید: «هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام. ابتدا باید وضعیتم با تراکتور سازی مشخص شود. اما اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال فراوان فصل آینده را در اصفهان خواهم بود.»
از او در مورد پیشنهاد پرسپولیسی ها سوال کردیم که حدادی فر گفت: «یک سری پیشنهاد هایی شده است اما جدی نیست. هنوز هیچ مقام رسمی از این باشگاه با من تماس نگرفته است. اما به غیر از پرسپولیس از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم. فقط منتظر هستم تا ببینم مسئولان تراکتورسازی چه تصمیمی می گیرند.»
حدادی فر ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در این مورد هم حرف زد و گفت: «امیدوارم ازبکستان را شکست دهیم تا گام اول را بلند برداریم. من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم یک بار دیگر نظر کارلوس کی روش را جلب کنم تا به تیم ملی دعوتم کند. هنوز زمان زیادی تا جام جهانی باقی مانده است و شانس این را دارم که در لیست نهایی کی روش قرار بگیرم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضی هم که اومد توی پرسپولیس
اینطور که دنیزلی بازیکنها رو رد میکنه حتما می خواد یه سری بازیکنهای خیلی خیلی خوب بیاره توی باشگاه
دیگه واقعا باید گفت پرسپولیس رئالی

بله دوستم
تا دقایقی دیگه عکس قرار داد بستنشو میگذارم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلعتبری: دست قلعه نویی
درد نکند اما / گفته بودم در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم




در واکنش به پیشنهاد استقلال



مرجع خبری پرسپولیس :

خروجي جلسه هيات مديره استقلال جز انتخاب امير قلعه نويي به عنوان سرمربي، حاوي نكات ديگري هم بود.

يكي از مسائلي كه در اين جلسه مطرح شد، تلاش هيات مديره براي جذب خلعتبري بود؛ كاري كه قرار است بر اساس خواست سرمربي جديد استقلال انجام شود به همين بهانه با خلعتبري كه خود را آماده مي كند تا در تمرينات كروش و تيم ملي فوتبال شركت كند، تماس مي گيريم و نظرش را مي پرسيم.

وی حضورش در استقلال را تكذيب مي كند و تاكيد دارد كه اگر قرار است به ايران بيايد، حتما در جمع سرخ*پوشان قرار مي*گيرد.

محمدرضا خلعتبري درباره پيشنهاد باشگاه استقلال مي گويد: نه پيشنهادي از باشگاه استقلال به دست من رسيده و نه صحبتي با من انجام شده است. مسئولان استقلال به من لطف دارند كه نام مرا در جلسه هيات مديره مطرح كرده اند . دست امير قلعه نويي درد نكند. او به من لطف دارد و اميدوارم مثل هميشه كه موفق است در استقلال هم موفق باشد.


خلعتبري جوابي به پيشنهاد احتمالي استقلال نمي دهد اما به نظر مي رسد قصد ندارد براي فصل آينده لباس آبي بپوشد. او مي گويد: فعلا نمي توانم در اين رابطه حرفي بزنم اما يك بازيكن حرفه اي بايد تمام جوانب را بسنجد و بعد درباره تيم آينده اش تصميم بگيرد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم و بهترين تصميم را مي گيرم اما قبلا هم گفته بودم اگر بخواهم فصل بعد به ليگ ايران برگردم حتما لباس قرمز مي پوشم و پرسپوليسي مي شوم. مدير برنامه هايم با رويانيان حرف زده و خودم هم به مديرعامل پرسپوليس قول دادم تا در صورت بازگشت به ليگ ايران پرسپوليسي شوم.


خلعتبري درباره حضور در اردوي تيم ملي در تركيه مي گويد: براي بازي با آلباني مسئولان الوصل اجازه ندادند به اردوي تيم ملي ملحق شوم. بازي هاي حساسي در الوصل داريم و به همين خاطر اجازه نداشتم به تيم ملي بروم و مقابل آلباني بازي كنم. حالا چون بازي با ازبكستان در روز فيفا است مي توانم بدون هيچ مشكلي به اردوي تيم ملي بروم و ملي پوشان را همراهي كنم. فردا در قطر يك بازي حساس پيش رو داريم . در اين ديدار براي الوصل به ميدان مي روم و پس از آن، از آنجا راهي تركيه مي شوم تا در اردوي تيم ملي حاضر شوم و همراه ساير بازيكنان به ازبكستان بروم.


خلعتبري كه در روز شكست مقابل آلباني غايب بود، درباره بازي تيم ملي اينگونه صحبت مي كند: شكست در اين ديدارهاي دوستانه نبايد چندان مهم باشد. خصوصا اينكه تيم ملي يك دوره بدنسازي كوتاه را پشت سر گذاشته بود و با اين شرايط روبروي آلباني قرار گرفت. شكست تيم ملي نبايد ناراحت كننده باشد چرا كه اين شكست مي تواند پلي براي رسيدن به پيروزي هاي بعدي مقابل ازبكستان و قطر باشد.





 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگاهی به روزنامه های ورزشی چهارشنبه



مرجع خبری پرسپولیس :
مطابق روال هر روز صبح نگاهی داریم بر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهارشنبه در گیشه مطبوعات پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس :









 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کیا: بعد از نمایش خوب در فصل آینده، با خاطره خوش خداحافظی می کنم




مرجع خبری پرسپولیس :

بازیکن باسابقه تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت*هایش با دنیزلی در عربستان،گفت: دوست داشتم با خاطره خوشی کنار بروم که خوشبختانه نظر ایشان برای حضورم در تیم برای فصل آینده هم مثبت بود

مهدی مهدوی*کیا در مورد حضورش در تمرین تیم فوتبال نوجونان کشورمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: خیلی دوست داشتم در تمرینات تیم*های پایه حضور یافته و از نزدیک ببینم کار در این رده چگونه است.
در زمان حضورم در تمرین تیم نوجوانان 45 دقیقه برای بازیکنان صحبت کردم و قطعا در آینده هم بیشتر در تمرینات این تیم*ها حضور خواهم یافت.

وی با اشاره به اینکه دوستی*مهر یکی از مربیان مطرح در این رده است و پیشکسوت و مربی*اش بوده و هست، اضافه کرد: امیدوارم تیم نوجوانان بتواند در مسابقات مهم قهرمانی آسیا ضمن صعود به جام جهانی، به عنوان قهرمانی هم دست یابد زیرا موفقیت فوتبال پایه و توجه بیشتر به آن، در پیشرفت*های آینده فوتبال کشورمان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در مورد صحبت*های علی دوستی*مهر در خصوص فعالیت بیشتر در تیم نوجوانان اظهار داشت: بصورت جدی نه اما قصد دارم در زمان*های فراغت در کنار تیم باشم زیرا برای خودم خوب است و با شرایط کار در رده نوجوانان بیشتر آشنا می*شوم. من دوست دارم کار مربیگری را از همین رده*ها شروع کنم.


وی در مورد اینکه چرا دوست دارد کار مربیگری را از همین رده*ها شروع کند در حالیکه خیلی از همه رده*هایش کار مربیگری را از تیم*های لیگ برتر شروع کرده*اند، ادامه داد: هر کسی نظر و برنامه*ای برای خودش دارد. باشگاه هامبورگ به من پیشنهاد برای کار در رده*های پایه را داده است و باید بیشتر خودم را برای کار در چنین رده*هایی آماده کنم.

مهدوی*کیا در بخش دیگری از گفتگویش در مورد قرار گرفتن نامش در فهرست نفرات مدنظر دنیزلی برای فصل آینده تاکید کرد: در عربستان با دنیزلی در مورد وضعیتم در پرسپولیس صحبت کردم، دوست داشتم با خاطره خوشی کنار بروم که خوشبختانه نظر ایشان برای حضورم در تیم برای فصل آینده هم مثبت بود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در مقطع حساسی از نیم فصل دوم مصدوم شدم و به آن صورت که می*خواستم نتوانستم برای پرسپولیس به میدان بروم. قطعا با یک بدنسازی خوب در ابتدای فصل جاری، امیدوارم در فصل آینده نمایش و بازی*های بهتری را برای تیم به نمایش بگذارم.

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در پایان گفت: فصل بسیار بدی بود که به سختی گذشت و اتفاقات بد و تلخ آن بیشتر از خاطرات خوبش بود. من یک نیم فصل کنار تیم بودم اما در مجموع روزهای سختی برای بازیکنان و کادرفنی بود. امیدوارم امسال مسئولان باشگاه با تصمیمات مناسبی که اتخاذ می*کنند، تیم خوبی برای فصل آینده ببندند که هم هواداران را خوشحال کنند و من هم در نهایت با خاطره*ای خوش از کنار بروم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
"و اینجاست که سایه کوچک یک امید پرسپولیس
بر سر کاپیتان وطن فروش بزرگتان



سنگینی میکند..."

به شخصه خیلی قبولش دارم، از خیلی ها با غیرت تره و خیلی آینده داره،
علی کریمی هم نشون داده خیلی قبولش داره،





 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابراهیمی : چند بازیکن ذوب آهن به پرسپولیس می روند



گردان ، قاضی و ...
مرجع خبری پرسپولیس :
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ابراز امیداوری کرد که تا پایان مردادماه مشکلات مالی باشگاه برطرف شود.


خسرو ابراهیمی در مورد جذب بازیکنان جدید، گفت: تاکنون مهدی رجب*زاده را از فجر و یک بازیکن به نام بابک را از لیگ دسته اول جذب کرده*ایم وبه غیر از بازیکنانی که گفته اند به پرسپولیس و تیم*های دیگر می*روند، 7-8 بازیکن اصلی تیم هم در ذوب آهن می*مانند.



وی در مورد وضعیت فرشید طالبی، شهاب گردان و محمد قاضی گفت: جدایی این بازیکنان از ذوب آهن قطعی است.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه کربکندی از بی*اعتمادی بازیکنان به باشگاه سخن گفته است، گفت: فصل گذشته به دلیل اینکه پرداخت*ها طول کشید و شرایطی هم برای تیم ما پیش آمد که رسانه*ها به آن دامن زدند این مسایل پیش آمد اما تمامی باشگاه*ها چنین شرایطی داشتند. اعتماد بازیکنان را در این فصل جلب می*کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: تا اواخر مرداد ماه انشالله مشکلات مالی باشگاه برطرف خواهد شد.




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابراهیمی : چند بازیکن ذوب آهن به پرسپولیس می روند



گردان ، قاضی و ...
مرجع خبری پرسپولیس :
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ابراز امیداوری کرد که تا پایان مردادماه مشکلات مالی باشگاه برطرف شود.


خسرو ابراهیمی در مورد جذب بازیکنان جدید، گفت: تاکنون مهدی رجب*زاده را از فجر و یک بازیکن به نام بابک را از لیگ دسته اول جذب کرده*ایم وبه غیر از بازیکنانی که گفته اند به پرسپولیس و تیم*های دیگر می*روند، 7-8 بازیکن اصلی تیم هم در ذوب آهن می*مانند.



وی در مورد وضعیت فرشید طالبی، شهاب گردان و محمد قاضی گفت: جدایی این بازیکنان از ذوب آهن قطعی است.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه کربکندی از بی*اعتمادی بازیکنان به باشگاه سخن گفته است، گفت: فصل گذشته به دلیل اینکه پرداخت*ها طول کشید و شرایطی هم برای تیم ما پیش آمد که رسانه*ها به آن دامن زدند این مسایل پیش آمد اما تمامی باشگاه*ها چنین شرایطی داشتند. اعتماد بازیکنان را در این فصل جلب می*کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: تا اواخر مرداد ماه انشالله مشکلات مالی باشگاه برطرف خواهد شد.




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اكثر باشگاه*ها بدهي دارند/ وضعيت برخي باشگاه*ها براي حرفه*اي شدن بحراني است



مرجع خبری پرسپولیس :
كارشناس كميته* صدور مجوز سازمان ليگ فوتبال شرايط باشگاه*هاي فوتبال براي دريافت مجوز حرفه*اي AFC را بررسي مي*كند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ كميته* صدور مجوز سازمان ليگ حرفه*اي فوتبال به پيشنهاد علي كفاشيان و تصويب هيات رييسه فدراسيون فوتبال از ارديبهشت 90 رسما فعاليتش را آغاز كرد.
اعضاي اين كميته* كه افراد متخصص در زمينه*هاي مختلف* هستند، پيش از تشكيل آن در كميته**هاي فني و توسعه، بين*الملل و مسابقات حضور داشتند، اما بنا به الزام صدور مجوز در كميته*اي گردهم آمدند. وظايف كميته* صدور مجوز پيگيري و مميزي استانداردهاي AFC در باشگاه*هاي فوتبال است. اين كميته* پس از ارزيابي*هايش در نهايت باشگاه*هاي واجد شرايط را به AFC معرفي مي*كند تا مجوز باشگاه حرفه*اي را بگيرند.

خبرنگاری سراغ يكي از اعضاي كميته* صدور مجوز رفت تا وضعيت باشگاه*هاي ايراني در فاصله چهار ماه مانده به پايان ضرب العجل نتيجه* را جويا شود.

سهيل مهدي كارشناس كميته* صدور مجوز AFC در گفت*وگو با ايسنا با تاكيد بر اين كه ناظران AFC از ابتداي مهر مميزي به باشگاه*هاي ايران را آغاز مي*كنند، گفت: كنفدراسيون فوتبال آسيا پنج دسته اصلي را براي كشورهاي آسيايي در نظر گرفته* كه براي اخذ جواز حرفه*اي بايد آن*ها را رعايت كنند. اين معيارها شامل معيارهاي ورزشي، زير ساختي ، مالي ، حقوقي و كاركنان است.

وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه وضعيت باشگاه*هاي ايراني در حال حاضر در مهيا كردن اين معيارها چگونه است؟ بيان كرد: طبق بازديدهايي كه طي ماه*هاي گذشته از باشگاه*ها داشتيم، وضعيت برخي از آن*ها در تعدادي از معيارها بحراني است و براي رسيدن به استانداردها AFC زمان بيشتري نياز دارند.

وي افزود: باشگاه*هاي ما در بحث زير ساخت*ها كه مهم*ترينش فراهم كردن استاديوم استاندارد است بايد از طريق بودجه و داشتن زمان مناسب حل شود. در اين ميان ورزشگاه*هاي بوشهر، آبادان، دستگردي تختي اهواز، قم ، ملوان و حتي آزادي نقص*هايي را دارند. تبريز و البرز هم به تازگي كارشان را شروع كرده*اند كه اميدوارم برسند. همچنين تيم پيكان كه به تازگي ليگ برتري شده، ورزشگاه خاصي را معرفي نكرده و گهر درود هم كه هيچ امكاناتي ندارد و نمي*دانم مي**خواهند چه كار كنند. ورزشگاه* اصفهان نيز در گذشته توسط ناظران AFC تاييد شده*اند و جزو استاديوم*هاي درجه يك محسوب مي*شوند، اما لازم است تغييراتي را انجام دهند تا در بازديد مجدد ناظران مشكلي رخ ندهد.

وي در در پاسخ به اين پرسش كه اوضاع باشگاه*ها به لحاظ مالي براي كسب مجوزهاي AFC چطور است؟ گفت: در حال حاضر تمام باشگاه*ها را مجبور كرديم تا گزارش*هاي حسابرسي كه به تاييد موسسه حسابرسي رسمي رسيده را به صورت سالانه در اختيار كميته* صدور مجوز قرار دهند كه اين كار عملا در قالب كنترل مالي قرار مي*گيرد. پس از گزارش*هاي حسابرسي بند بدهي*هاي ناشي از نقل و انتقالات مي*ماند كه اگر باشگاهي آن را صفر نكند، نمي*تواند مجوز را بگيرد. ما حتي در اين زمينه از كميته* انضباطي استعلام گرفتيم و تيم*هايي كه بدهي داشتند به ما معرفي شدند. ما نيز به باشگاه*هاي مربوطه نامه زديم تا اين موارد را بررسي و حل و فصل كنند، اما در حال حاضر اكثر باشگاه*ها با اين مشكل دست به گريبانند.


وي همچنين در خصوص معيارهاي تيم*هاي پايه و آكادمي*هاي فوتبال، عنوان كرد: باشگاه*ها در اين زمينه كم و بيش جلو رفته*اند، چون بحث تيم*هاي پايه و آكادمي*ها از دو سال قبل و به خاطر گرفتن سهميه ليگ قهرمانان مطرح بوده و باشگاه*ها از آن زمان كار را آغاز كرده*اند. در حال حاضر سه، چهار تيم اين موارد را رعايت نكرده*اند كه اميدوارم شروع كنند و بحث ساختار آكادميك را شكل دهند.

كارشناس كميته* صدور مجوز در ادامه از باشگاه*هايي در زمينه فوتبال پايه پيشرفت داشته*اند، نام برد و افزود: تيم*هاي فولاد خوزستان، ****ان اصفهان، سايپاي البرز، تراكتورسازي و شهرداري تبريز كارهاي خوبي را در اين زمينه انجام داده*اند. پرسپوليس و استقلال هم اخيرا تيم*هاي پايه را شكل داده*اند. بقيه باشگاه*ها نيز اين پتانسيل را دارند، اما هنوز ساختار لازم را شكل نداده*اند.

سهيل مهدي با اشاره به معيارهاي حقوقي AFC براي تيم*هاي فوتبال، خاطر نشان كرد: بحث بدهي*ها يكي از آيتم*هاي حقوقي است. همچنين در اين زمينه بايد مواردي مثل اسناد مالكيت و اجاره نامه زمين تمرين و مسابقه، قراردادهاي معتبر با بازيكنان و كادر فني يك به يك مورد بررسي قرار گيرد.

وي افزود: آخرين معيار AFC معيار كاركنان باشگاه*هاست كه بايد يكسري افراد به صورت تمام وقت در باشگاه فعال باشند. از جمله افسر امنيتي، مدير رسانه*اي، نماينده حقوقي باشگاه، سرمربي و كادر فني كه بايد قرارداد تمام وقت داشته باشند و ما نيز در كميته* صدور مجوز اجبار كرديم تا اين موارد انجام شود.




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضي رسما به پرسپوليس پيوست

مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال ذوب*آهن با عقد قرارداد 2 ساله رسما به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

پس از صحبت*هاي نهايي بين محمد قاضي مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال ذوب*آهن اصفهان و مسئولان باشگاه پرسپوليس بالاخره اين بازيکن با عقد قراردادي 2 ساله به جمع قرمزپوشان پيوست. قاضي دقايق ديگر با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.

اين اولين صيد رويانيان است.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاضي :
قراردادميلياردي*ام با پرسپوليس شايعه است

مهاجم جديد تيم پرسپوليس گفت: شايعات درباره مبلغ قراردادم با پرسپوليس زياد است، اما لطفا شما زياد توجه نکنيد.

محمد قاضي پس از پيوستن رسمي به پرسپوليس اظهار داشت: بالاخره همه در جريان هستند که پرسپوليس تيم بزرگ و ريشه*داري است و من هم آمده*ام تا به اندازه خودم به اين تيم خدمت کنم تا دل هواداران شاد شود.

وي افزود: تجربه بازي در تيم*هاي پر طرفدار را دارم اما قبول دارم که طرفداران پرسپوليس خيلي بيشتر از تيم*هاي ديگر هستند. به همين دليل بايد سعي و تلاش خودم را چندين برابر کنم تا بتوانم در خط حمله پرسپوليس مؤثر و مفيد باشد. پرسپوليس بازيکنان خوبي دارد که خوشحالم با تک تک آنها همبازي مي*شوم.

وي درباره نگراني باشگاه پرسپوليس از مصدوميتش نيز گفت: خوشبختانه شرايطم خوب است و زير نظر پزشکان تيم ملي در حال بهبودي هستم. تمام تلاش خودم را مي*کنم که به بازي مقابل قطر برسم که اميدوارم اين اتفاق بيفتد اما نگراني وجود ندارد. جا دارد همين جا از اعتماد کادر فني و مسئولان پرسپوليس تشکر ويژه*اي داشته باشم.

قاضي درباره حضور ايمون زايد در خط حمله پرسپوليس و رقابت با او نيز گفت: من براي خودم در پرسپوليس هدفگذاري کردم. هدف من نتيجه گرفتن پرسپوليس است و هيچ فرقي ندارد چه فردي به ميدان برود. مهم اين است که دل ميليون*ها هوادار پرسپوليس شاد شود و مردم از فوتبال خوب پرسپوليس لذت ببرند. باز هم مي*گويم مهم نيست چه کسي بازي کند، مهم سربلندي پرسپوليس است.

قاضي درباره شايعه مبلغ قرارداد ميلياردي*اش با باشگاه پرسپوليس نيز گفت: خيلي شايعات در چند روز اخير درباره مبلغ قرارداد من با پرسپوليس اعلام شده که لطفا به اين مسائل توجهي نکنيد. از اين حرف*ها زياد مي*زنند.

قاضي در پايان تاکيد کرد: اميدوار هستم که سال خوبي را با پرسپوليس پشت سر بگذارم. سعي مي*کنم از بهترين تجاربم براي کمک به اين تيم استفاده کنم. خوشبختانه پرسپوليس مربي خوبي مثل دنيزلي دارد که افکارش حرفه*اي است. با توجه به اينکه پرسپوليس هوادارانش در فصل جاري چشم*انتظار نتايج اين تيم هستند من هم سعي مي*کنم به نوبه خودم يک مهره مؤثر براي اين تيم باشم. البته کار سخت است ولي آمدم تا به پرسپوليس کمک کنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان حمایت کند پرسپولیس در آسیا آقایی می کند​
بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس تهران از تصمیم اخیر دنیزلی استقبال می کند و آن را به نفع این تیم و هوادارانش می داند.
رضا شاهرودی در رابطه با لیست فروشی که دنیزلی اخیراً به باشگاه اعلام کرده به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فصلی که گذشت یکی از بدترین فصل ها برای هواداران بود آنها روزهای عذاب آوری را سپری کرد ولی همان روزها همه مسئولان و اعضای کادر فنی این تیم خبر از پرسپولیس رویایی این فصل را می داند و حال زمان آن رسیده تا به وعده خود عمل کنند و پرسپولیس را ؟؟ زند که هواداران انتظارش را دارند. وی ادامه داد: وقتی شنیدم او فقط ده نفر را حفظ کرده و باقی بازیکنانش را در لیست فروش قرار داده است خوشحال شدم از این که او تغییرات را آغاز می کرد و حرف هایش شعار نبوده است دنیزلی با این تصمیم اولین گام را محکم برداشت و همه نشان داد که ترس از نام های به اصطلاح بزرگ و تغییرات ندارد او با کنار گذاشتن بازیکنانی که نام آنها را تریلی نمی کشد و سابقه ملی دارند نشان دار حرفه ای است و اگر از سوی مدیریت حمایت می شود می تواند پرسپولیس را بر جام فوتبال آسیا بنشاند. شاهرودی افزود: اولین قدم افندی مثبت بود البته امیدوارم او به جای بازیکنان کنار گذاشته شده بازیکنان لایق را جذب کند که قدر این پیراهن پر افتخار را بدانند و برای قهرمانی تلاش کنند تا اینکه هدفشان فقط حضور در این تیم باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد قاضي شماره پيراهن 9 را بر تن مي كند





مرجع خبري پرسپوليس :
مهاجم جديد سرخپوشان تهراني براي فصل جديد شماره 9 اين تيم را به تن خواهد كرد.

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس؛ محمد قاضي پس از ثبت قرارداد خود در هيئت فوتبال كه به عنوان اولين خريد فصل جديد پرسپوليس تهران نيز لقب گرفت براي حضور در فصل 90-91 پيراهن شماره 9 اين تيم را به تن خواهد كرد.

سايت باشگاه پرسپوليس تهران در صفحه اصلي خود بخشي را با عنوان پرسپولیس 91-کهکشان سرخ به معرفي بازيكنان جديد تيم اختصاص داده است كه در بين نام هاي (علي كريمي؛ مهدي مهدوي كيا؛ عليرضا نورمحمدي؛ حميد علي عسگر؛ هادي نوروزي؛ غلامرضا رضايي؛ محمد نوري؛ ايمون زائد؛ امير حسين فشنگچي و مهرداد پولادي) نام محمد قاضي پس از ثبت قرارداد نيز ديده مي شود.



در اين بخش محمد قاضي مهاجم جديد سرخپوشان را با پيراهن شماره 9 كه فصل پيش بر تن مازيار زارع بود معرفي كرده است در اين قسمت تاريخ پيوستن وي را دو روز پيش 1391/3/8 معرفي كرده است.


گفتني است در اين قسمت چند روز پيش نام سيدجلال حسيني، محسن بنگر و شجاع خليل زاده نيز ديده مي شد كه بنا به دلايل نامعلوم از صفحه اصلي سايت رسمي باشگاه پرسپوليس حذف شد.
 

Similar threads

بالا