کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری: الشباب 1-3 پرسپولیس




مرجع خبری پرسپولیس :
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 3-1 مقابل الشباب امارات به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رسید. گزارش این مسابقه از نگاه دوربین:









 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش AFC از صعود سرخپوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا




مرجع خبری پرسپولیس :
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به صعود دو غول فوتبال ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از دور آخر مرحله گروهی رقابت*های لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی پرسپولیس و سپـاهان، دو نماینده ایران مقابل حریفان پرداخت و نوشت:

پرسپولیسی*ها، غول*های ایرانی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل الشباب امارات حضور خود در مرحله یک* *هشتم را قطعی کردند.

عیسی محمد در دقیقه 8 اولین گل بازی را درون دروازه پرسپولیس جا داد، اما خوشحالی آنها یک نیمه هم دوام نداشت و ایمون زاید در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان 45 دقیقه اول گل تساوی را به ثمر رساند.

مهرداد پولادی در دقیقه 54 گل برتری را به نام خود ثبت کرد و سپس حسین بادامکی که در دقیقه 83 به زمین بازی آمد، در وقت*های تلف شده نیمه دوم گل سوم بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس با وجود این پیروزی در مکان دوم گروه D قرار گرفت و الهلال که توانست 2 بر یک الغرافه را شکست دهد، با یک امتیاز بیشتر صدرنشین شد.

با این نتیجه پیروزی باید هفته آینده در دور یک*هشتم برای دیدار با الاتحاد عربستان، صدرنشین گروه B به جده سفر کند.


در دیدار دیگر نماینده ایران که در فولادشهر اصفهان برگزار شد، محسن بنگر در فاصله 4 دقیقه به پایان مسابقه برای سپـاهان گلزنی کرد تا نماینده ایران برای صدرنشینی در گروه C الاهلی را پشت سر بگذارد.

سپـاهان
که برای صدرنشینی به یک پیروزی نیاز داشت و اخیرا برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده، با شایستگی صدرنشین شد.

زرد*پوشان اصفهانی توسط جواهیر سوکای در دقیقه 19 به گل رسیدند. میزبان می*توانست در نیمه اول به گل*های بیشتری برسد، اما چند موقعیت را از دست داد تا بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد.
احمد الحسنی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند تا اینکه بنگر که در دقایق پایانی به جلو آمده بود، توانست بالاتر از دفاع الاهلی ضربه سر را در دقیقه86 مسابقه به گل پیروزی سپـاهان تبدیل کند.

سپـاهان با این پیروزی صدرنشین شد تا سه*شنبه آینده در دور بعد به مصاف یکی از تیم*های استقلال تهران یا الریان قطر برود. الاهلی نیز به ابوظبی سفر می*کند تا با الجزیره صدرنشین گروه A مسابقه دهد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس به دنبال هتل و بلیت برای پرواز به جده





مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال هتل جدید در امارات هستند.

مسئولان پرسپولیس به دنبال هتلی جدید برای اقامت خود در امارات هستند و سپس یکشنبه هفته آینده راهی جده عربستان شوند. دنیزلی اصرار دارد تمرینات تیم در باشگاه ایرانیان دبی برگزار شود.

*با توجه به اینکه دریافت روادید برای جده عربستان به سختی صورت می گیرد باشگاه پرسپولیس بدون خبرنگاران در جده حضور پیدا می کنند.

*ایمون زاید در جریان بازی شب گذشته مقابل الشباب دچار مصدومیت جزیی شد که البته مشکل خاصی ندارد.

شب گذشته همچنین سفیر ایران در باشگاه ایرانیان حضور پیدا کرد و پیروزی پرسپولیس را تبریک گفت.

مسئولان این باشگاه به دنبال بلیت سفر به عربستان هم هستند که هنوز پیدا نکرده اند. پرسپولیس هفته آینده به دیدار الاتحاد عربستان می رود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان:
دنیزلی و کریمی
فصل آینده در پرسپولیس می مانند



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ادامه حضور علی کریمی و مصطفی دنیزلی در این باشگاه خبر داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی در خصوص حضور دنیزلی در این باشگاه اظهار داشت:* قرارداد آقای دنیزلی در سال دیگر هم ادامه دارد؛ ما یک بازی حماسی با الاتحاد عربستان در پیش داریم که خیلی هم سخت است.

متاسفانه ما فرصت بازی با الهلال را در ورزشگاه آزادی از دست دادیم و نتوانستیم در آن بازی مساوی کنیم یا ببریم؛ ما یک بازی با عربستان در خانه خودشان داریم که خیلی سخت است البته بازی برای ****ان و استقلال هم مثل پرسپولیس مشکل است چراکه قرار است با الاتحاد در خانه خودش بازی کنیم،* آقای دنیزلی باید این مرحله را با آرامش پشت سر بگذارد.

رویانیان اضافه کرد: البته ما ضعف هایی داشتیم و در لیگ ضعیف بودیم ولی این دلیل نمی*شود که ما خودمان را از بین ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آقای دنیزلی در پرسپولیس می*ماند اما یک کمیته فنی هم دارید که رئیسش آقای علی پروین است؛ ما با آقای پروین، و کمیته فنی و آقای دنیزلی می*نشینیم و عملکرد را تحلیل می*کنیم و ضعف*ها را مورد بررسی قرا رمی*دهیم و تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد چراکه فصل جدید باید فصل محکم*تری برای ما باشد.

رویانیان در خصوص ادامه حضور کریمی در باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: آقای *کریمی پرسپولیسی است و می*ماند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمون زاید بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الشباب شد






مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن خارجی پرسپولیس بهترین بازیکن زمین از دید کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.


ایمون زاید از سوی سایت کنفدراسیون آسیا به عنوان بازیکن برتر بازی شب گذشته پرسپولیس - الشباب معرفی شد.


زاید پیش از این در بازی رفت دو تیم در تهران هم موفق به کسب این عنوان شده بود.غلامرضا رضایی و علی کریمی هم به ترتیب در بازی*های رفت و برگشت برابر الغرافه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مازیار زارع به کمیته انضباطی پرسپولیس فراخوانده شد






مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به کمیته انضباطی باشگاه دعوت می*شود.



مازیار زارع که شب گذشته به دلیل نبودن در ترکیب اصلی پرسپولیس به این مسئله اعتراض کرد و به ورزشگاه نرفت، بعد از اعلام گزارش سرپرست تیم به کمیته انضباطی باشگاه احضار می*شود.


* باشگاه پرسپولیس از 10 مشوق اعزامی به امارات به خاطر زحماتی که در دیدار با الشباب کشیدند و با ایجاد نظم وانضباط خوب روی سکوها تیم را مورد حمایت تشویق قرار دادند تقدیر کرد.


* فیلم آخرین بازی*های تیم الاتحاد عربستان برای آنالیز به دست مصطفی دنیزلی رسید.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کوتاه و خواندنی از خبرهای پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس :
چند خبر کوتاه از پرسپولیس را در ادامه مرور می کنید به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

بعد از بازگشت از امارات و جده، علي كريمي در نشستي درباره تمديد قراردادش با پرسپوليس به مذاكره با رويانيان خواهد نشست.



* محمد رويانيان تصميم داشت ديروز صبح خودش را به اردوي پرسپوليس در دبي برساند كه به خاطر مشغله كاري*اش در باشگاه اين سفر منتفي و قرار شد گزارش سفر سرخ*ها را جمشيد زارع در اختيار مديرعامل بگذارد.


* بعد از تقاضاي مجدد مسوولان پرسپوليس مسوولان باشگاه الشباب 300 بليت ديگر براي هواداران پرسپوليس در نظر گرفتند.


* فيلم بازي قبلي الشباب برابر الغرافه ديروز ظهر از سوي دنيزلي براي پرسپوليسي*ها آناليز شد.



* ممدوتال كه فعلا به فيزيوتراپي در كلينيك پرسپوليس مشغول است بعد از مشخص شدن وضعيت آسيب*ديدگي*اش درباره ماندن يا نماندن در فوتبال ايران تصميم مي*گيرد.



* قرار است محمد رويانيان در نشست با رييس كانون هواداران و مشوقان پرسپوليس درباره ليدرها تصميم*گيري كند و حتي ممكن است اين كانون بار ديگر منحل و همه ليدرها اخراج شوند. با تصمیم قبلی تشویق کنندگان جایگزین لیدرها شده بودند!



* آنطور كه حرف و حدیث ها حكايت مي*كند جدايي 10 تا 12 بازيكن از پرسپوليس قطعي شده و به جاي آنها، 6 بازيكن ليگ برتري، 1 یا 2 ليگ يكي، 2 خارجي، 2 بازيكن از رده جوانان و اميد و 1 یا 2 بازيكن هم از سهميه آزاد، سرخپوش مي*شوند. امکان دارد




* محمدی سرمربی تیم جوانان با تکذیب خبر مشاوره نقل و انتقالات به رویانیان و انتقال بازیکنان به این تیم گفت: سال قبل قرار بود تيم جوانان به روسيه برود و با توجه به اينكه حسين كنعاني بازيكن پرسپوليس هم با ما بود از طريق آقاي رويانيان مشكل خروجي بازيكنان را حل كرديم. همان جا دنيزلي از من خواست با او جلسه*اي در مورد كنعاني بگذاريم و به من گفت اگر بازيكني مثل كنعاني در تيم جوانان بود به او معرفي كنم. من هم به او گفتم اكثر بازيكنان تيم قرارداد دارند و خودشان اگر از من مشورتي بخواهند وضعيت تيم*ها را براي*شان توضيح مي*دهم. آينده مشخص مي*كند كه من مشاوره*اي به رويانيان ندادم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي
: پاسخ اعتماد هواداران را مي*دهيم



مصطفي دنيزلي در صحبتهايي اعلام کرد که تيمش به دنبال قهرماني در رقابتهاي آسيايي است.


پرسپوليس در آخرين ديدارش در مرحله گروهي رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه 1-3 الشباب را از مقابل برداشت واکنون بايد در مرحله حذفي مقابل الاتحاد عربستان به ميدان برود.

دنيزلي در صحبتهايي گفت:« پرسپوليس تيمي است که بايد از تمام فرصتهايي که پيش رويش قرار مي گيرد بهره ببرد. ما روحيه و ذهنيت تيممان را نشان داديم و قطعا در مراحل حذفي بهتر از اين هم خواهيم بود.من مطمئنم که تيممان مي تواند به مراحل بالاتر راه بيابد. در حال حاضر بايد بازيهاي مرحله حذفي را آغازکنيم و نهايت تلاشمان را به کار مي گيريم تا پاسخ اعتماد هوادارانمان را بدهيم.»

مربي ترکيه اي پرسپوليس ادامه داد:« قول مي دهيم تا در بازيهاي بعدي هرکاري که شايسته نام پرسپوليس باشد را انجام دهيم.ما در بازي سه شنبه شب مي توانستيم گلهاي بيشتري به ثمر برسانيم ولي اين نتيجه براي ما کافي بود، چون ما به دنبال سه امتياز بازي بوديم»

بعد از برد پرسپوليس، الهلال موفق شد تا در ديگر ديدار گروه دي با نتيجه 1-2 مقابل الغرافه به پيروزي برسد تا صدرنشين جدول اين گروه شده و پرسپوليس به عنوان تيم دوم گروه به دور بعد راه يافته و درمرحله بعد مقابل الاتحاد عربستان قرار گيرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگاهی به روزنامه های ورزشی پنجشتبه



مرجع خبری پرسپولیس :
مطابق روال هر روز صبح نگاهی داریم بر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنجشنبه در گیشه مطبوعات پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس:






 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
روزی که خدا هم پرسپولیسی بود...


مرجع خبری پرسپولیس :
فینال . اولین فینال لیگ در ایران . و شاید آخرینش. لیگی که انگار سرنوشتش از قرعه کشی معلوم بود. سه تیم اول سه هفته پایانی با هم مسابقه می دادند.

لیگی که اعتبارش به یک تیم بود. و اگر این یک تیم نبود این لیگ هم تاریخی نبود. پرظرفدارترین تیم آسیا بعد از 6 سال یکی از مدعیان قهرمانی شده بود. تیمی که تا پیش از این حتی یک سال سابقه مدعی نبودن نداشت . اما پای دیگر فینال نیز یک تیم معمولی نبود.

تیمی بود که در این 6 سال جام های زیادی رو از پرسپولیس گرفته بود . تیمی بود که یک سال قبل از این فینال سنگین ترین شکست خانگی تاریخ پرسپولیس رو رقم زده بود. در نیمه نهایی جام حذفی. در حضور 100 هزار پرچم سرخ. تیمی که پرسپولیس رو برای اولین بار نائب قهرمان جام حذفی کرده بود. تیمی که اولین قهرمان شهرستانی لیگ بود . تو همون سال هایی که پرسپولیس بی پروین می شد. بی هویت. بدون آن هفت نفر .



شاید شنبه روز انتقام بود. شنبه ای که روز آخر بود. شنبه ای که هزاران کارمند به محل کارشان نرفتند. دهها هزار جای خالی توی مدرسه ها بود. جمعیت پایتخت بیشتر از روزهای قبلش شده بود . شنبه ای که 40-50 هزار نفر به استادیوم رفتند ولی از خونه بازی رو دیدند.(مرجع خبری) ساعت 12 ظهر درهای ورزشگاه بسته شده بود. 5 ساعت مانده به فینال .



سوت مظفری زاده. ساعت 5 . خیابان های تهران خلوت. نه . خیابان های ایران خلوت. دو تیم توی زمین. ****ان قهرمان دوم آسیا. پرسپولیس. پرسپولیس قطبی. پرسپولیس با هویت. با خلیلی. پیوس جدید. با نیکبخت. با کریم. با........ با استیلی. بی مرزبان.


دقیقه 16. سانتر پژمان نوری از وسط زمین رو سر کریم. کریم توپو کاشت رو سینه خلیلی. پشت محوطه. شوت خلیلی. 100 هزار نفر رو هوا. نصف ایران رو هوا. وزن فلات ایران 30 میلیون نفر کم شد.


دو دقیقه بعد. ادامه بازی طوفانی. یک و دوی خلیلی و آقایی. شوت خلیلی. زیر طاق. ولی نه به تور. به تیر. بازی زود تموم نشد.


طوفان آرام میشه. دقیقه 30. یک پاس تو عمق و گل. حاج صفی. با خوشحالی توتی وار استادیوم رو ساکت میکنه. زنده شدن خاطرات بد. خاطره گل های محمود کریمی. گل های عماد رضا در بازی رفت. گل های پاس همدان. باخت به استقلال اهواز. باخت به ذوب آهن. دعوای قطبی و استیلی.



نیمه دوم. حمله پرسپولیس با دفاع منطقی ****ان. فرصتهای نه چندان خطرناک. استرس. میلیون ها قلب پر کار در ایران. قلب هایی که دیگه داشت رنگ سرخشون می پرید.




دقیقه 96. خطا. پشت محوطه. همه امیدوار. دست ها به آسمان. چشم ها بسته. به یاد گل دقیقه 93 بادامکی به استقلال اهواز. به یاد گل دقیقه 95 خلیلی به سایپا. به یاد اولین قهرمانی در لیگ برتر.


ضربه فرزاد آشوبی. به دیوار دفاعی. حالا خلیلی..... موقعیت برای بازیکنان پرسپولیس..... در دهانه دروازه....... و توپ توی دروازه قرار میگیره.....چه خبره ورزشگاه آزادی.... ایران رو هوا. قطبی وسط زمین. بغل کعبی. در آغوش دشمن قدیمی. عباس آقایی. چه فوتبالی شده این بازی. دقیقه نود و ششم قهرمان لیگ عوض میشه!


سوت پایان. قهرمانی. ترکیدن بغض 6 ساله. جامی که با خاطراتش میشه 6 سال دیگر رو هم بدون قهرمانی سپری کرد!


سال ها جام از پی جام که بیاد و بره ، دقیقه 96 ، 28 اردیبهشت 87 برای پرسپولیسی جماعت چیز دیگری است...






 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ضرورت اقدام فوری برای تمدید قرارداد پولادی/ پرسپولیس مراقب مشتری های مهرداد باشد



مرجع خبری پرسپولیس :

با اينكه زمان نقل و انتقال بازيكنان در ليگ برتر رسما از امروز آغاز مي*شود اما هفته*هاست كه تيم*ها باب مذاكره را با گزينه*هاي مورد نظرشان باز كرده*اند.

پرسپوليس كه مي*خواهد ناكامي*هاي فصل گذشته را جبران كند خيلي بيشتر مورد توجه قرار دارد كه بالاخره چه بازيكناني به اين تيم مي*آيند.

در حالي كه نام ليست مازاد هم تا امروز از سوي دنيزلي اعلام نشده اما بدون ترديد چند نفري براي خالي شدن ليست بايد از پرسپوليس جدا شوند. قاضي، ماهيني، گردان، حدادي*فر و بنگر نام*هايي هستند كه تا امروز بيشتر مطرح بودند و حتي گفته مي*شود كه بعضي از آنها با پرسپوليس به توافق هم رسيده*اند.

اما شرط لازم براي موفقيت در يك فصل، تنها جذب ستاره*ها نيست و به عوامل بسياري نياز دارد كه شايد پرداختن به آنها در حوصله اين مطلب نباشد اما حفظ مهره*هاي كليدي و مدنظر كادر فني هم يكي از همان عوامل موفقيت است.


به همين دليل بايد ديد مصطفي دنيزلي چند بازيكن را مي*خواهد و كدامشان هم حاضر به تمديد قرارداد هستند. در اين جمع فعلي هستند بازيكناني كه با توجه به عملكرد ضعيف پرسپوليس در ليگ يازدهم، همچنان مشتري دارند. يكي از آنها مهرداد پولادي است. ملي*پوش كشورمان از سپـاهان پيشنهاد دارد و حتي گفته مي*شود قبل از سفر پرسپوليس به امارات با او تماس هم گرفته اند.


حالا بايد ديد موضع پرسپوليس چه خواهد بود. آيا آنها حاضر مي*شوند به راحتي يكي از بهترين*هاي خود را از دست داده و يك رقيب جدي را قوي*تر كنند؟ شايد اگر پرسپوليس پولادي را از دست بدهد، با توجه به توانايي*هاي او از بازي در چند پست، بهتر از او را پيدا نكند. او در تمام بازي*هاي ليگ قهرمانان آسيا يكي از موثرترين بازيكنان پرسپوليس بود.


سردار رويانيان كه مي*خواهد ماحصل زحمات و هزينه كردن*هايش را در ليگ دوازدهم ببيند بايد نفرات اصلي تيمش را حفظ كند و اين ميسر نمي*شود مگر با توافق طرفين.


امروز كافي است پرسپوليس كمي كوتاهي كند، آن وقت خواهيد ديد به يك چشم برهم زدن بازيكنانش را تيم*هاي ديگر جذب مي*كنند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمون زاید دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا


مرجع خبری پرسپولیس :
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن 5 گل زده به*طور مشترک با دو بازیکن دیگر در جایگاه دوم گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.

ایمون زاید با گلزنی مقابل الشباب امارات تعداد گل*های زده*اش را به عدد 5 رساند تا به همراه کونکا مهاجم آرژانتینی گوانگژو چین و دیانه مهاجم ساحل*عاجی النصر امارات در جایگاه دوم قرار داشته باشد.




برونو سزار مهاجم برزیلی سپاهان نیز با 4 گل زده به همراه 5 بازیکن دیگر عنوان سوم را در اختیار دارد.


در صدر گلزنان آسیا، ریکاردو اولیویرا برزیلی مهاجم الجزیره امارات با 4 گلی که شب گدشته مقابل الریان قطر به ثمر رساند تعداد گل*های خود را به عدد 10 رساند تا فاصله زیادی را با سایر بازیکنان در صدر جدول گلزنان ایجاد کند.
آرش برهانی بهترین گلزن استقلال نیز با 3 گل*زده چهارم است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
كرماني مقدم: براي بازي با الاتحاد بايد روي خط دفاعي پرسپوليس كار شود



مرجع خبری پرسپولیس :

مرتضي كرماني مقدم مي*گويد پرسپوليس در عربستان كار سختي دارد.


پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار سه*شنبه شب اين تيم مقابل الشباب و صعود پرسپوليس به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: پرسپوليس بازي خوبي را انجام داد.
البته در اوايل بازي بازيكنان تيم هماهنگ نبودند اما در نيمه دوم به مراتب بهتر كار كردند و بازي را در كنترل خود گرفتند.

وي ادامه داد: خيلي حيف شد چرا كه پرسپوليس بايد به عنوان تيم اول اين گروه صعود مي*كرد و در واقع تنها تيمي بود كه مستحق كسب رتبه اول در اين گروه بود. اما به هر حال از صعود پرسپوليس خوشحاليم و اميدوارم كه اين تيم در مرحله بعد موفق شود.

كرماني مقدم با اشاره به اينكه خط دفاع پرسپوليس براي بازي بعد بايد تقويت شود، گفت: يكي از مشكلات اصلي پرسپوليس هنوز خط دفاعي اين تيم است كه به طور قطع بايد در بازي آينده بيشتر روي آن كار شود، فكر مي*كنم اولين كاري كه مديريت باشگاه براي فصل بعد بايد انجام دهد تقويت خط دفاع است.


بازيكن دهه 60 و 70 پرسپوليس با بيان اينكه اين تيم كار سختي مقابل الاتحاد در عربستان دارد، گفت: صعود از اين مرحله كار سختي است و الاتحاد هم در زمين خودش بازي مي*كند و نمي*شود گفت پرسپوليس اين تيم را هم مي*برد اما ما اميدواريم كه اين اتفاق بيفتد.

وي درباره عملكرد ايمون زايد در پرسپوليس گفت: زايد بازيكن باهوشي است و چارچوب را هم خوب مي*شناسد اما بازي*اش بگير، نگير دارد و بعضي مواقع درصدي از توانايي*هاي خودش را هم نمي*تواند ارائه دهد.

كرماني مقدم درباره تاثير علي كريمي در پرسپوليس گفت: اگر كريمي به عنوان يك بازيكن بزرگ در تيم پرسپوليس كاري به چيزي نداشته باشد و فقط حرف مربي را گوش كند تاثير زيادي براي پرسپوليس خواهد داشت.

اين پيشكسوت در پايان گفت: اميدوارم مديريت باشگاه براي فصل آينده بازيكنان خوبي را جذب كند كه دل مردم هم شاد شود. فكر مي*كنم همه خطوط پرسپوليس نياز به ترميم دارد و آن*هايي كه لياقت پوشيدن پرسپوليس را ندارند، بايد كنار گذاشته شوند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تهدید کرد در صورت عدم حضور ملی پوشان سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و ****ان در تمرینات تیم ملی، کار را با سایر بازیکنان دنبال می کند. کارلوس کی*روش پس از تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران به خبرنگار یکی از خبرگزاری*ها رو کرد و گفت: این آخرین باری است که من با شما درباره تیم ملی صحبت می*کنم. شما در خبرگزاری*تان به من تهمت زدید که در انتقال یک بازیکن به منچستریونایتد نقش داشتم. اگر خبرگزاری شما فردا رسما از من عذرخواهی نکند شکایت می*کنم.
وی که بسیار عصبانی بود، اظهار داشت: من دو انتخاب برای شما می*گذارم یا رسما معذرت خواهی کنید یا ثابت کنید که چنین اتفاقی افتاد است. در غیر این صورت از شما شکایت خواهم کرد شما برای من دلیل بیاورید و اینکه بدون مشورت من چنین خبری منتشر کرده*اید دلیل محکم و قوی* نیست. من با شما خصومت شخصی ندارم و در مورد خبرگزاری شما که به من تهمت زده صحبت* کردم.* نمی*خواهم دیگر در این رابطه صحبت کنم.
کی*روش پس از این موضوع در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه شرایط تیم ملی را چگونه می*بیند، گفت: خودتان شرایط تیم ملی را نمی*بینید؟ نمی*بینید با تیم نصف و نیمه در حال تمرین هستیم و این تیمی است که انتظار می*رود به جام جهانی برود. شما فکر می*کنید ما چنین انتظاری داشتیم؟ این سؤال را نباید از من بپرسید، فقط می*توانم بگویم از بازیکنان فعلی در اردو خیلی راضی هستم. وی در پاسخ به این سؤال که ملی پوشان، استقلال، ****ان و پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند گفت: سؤال اصلی ما اینجا است. به نظر می*رسد اینجا می*ترسید که در مورد این مسئله حرف بزنید. به هر حال شرایط ما این است. ما یک برنامه*ای داده*ایم و بازیکنانی را انتخاب کرده*ایم و قرار بود اینها دیروز اینجا باشند ولی نیستند. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم. آنچه ما برنامه ریزی کرده بودیم اکنون اجرا نشده و این آن چیزی نیست که ما توافق کرده بودیم و مطمئن باشید این شرایط به تیم ملی ضربه می*زند.
کی*روش تصریح کرد: این مسئله تقصیر باشگاه و سرمربیان باشگاه*ها نیست اما آنچه که مشخص است صددرصد تقصیر من هم نیست. از 8 ماه قبل برنامه ریزی کرده بودم و اکنون کارم را دنبال می*کنم و با بازیکنان خوب فعلی برنامه را جلو می*بریم. آنهایی که دعوت کردم اگر آمدند که هیچ وگرنه با همین روند ادامه می*دهیم. سرمربی پرتغالی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که ملی پوشان این 3 تیم نیز تحت اختیار باشگاه هستند عنوان کرد: شما خودت چه فکر می*کنی؟ اگر هر روز سر کار نروی به شرکتی که کار می*کنی لطمه وارد نمی*شود؟ اگر 50 درصد همکاران شما سر کار نیایند به کار لطمه نمی*خورد؟ سؤال واضح و جواب در آن مشخص است. کی*روش در پاسخ به این سؤال که با توجه به گلایه*هایی که دارد امکان موفقیت تیم ملی وجود دارد یا خیر گفت: فقط به من نگویید که همه از من حمایت کردند. واقعیت این است که کارم را انجام می*دهم و تنها کاری که از دستم بر می*آید این است که از طریق مدیر رسانه*ای لیست آماده باشی را به فدراسیون می*دهم که در این لیست یک سری بازیکنان دعوت می*شوند. اگر بعد از لیگ قهرمانان این تعداد خود را به ما معرفی کردند که هیچ وگرنه با همین افرادی که در اردو هستند کار را ادامه می*دهیم.
وی ادامه داد: باز هم می*گویم مسئله*ای که اکنون برای من اهمیت دارد این است که کسی نگوید منافع ملی در اولویت قرار دارد. واقعیت این است آنچه که اکنون در اولویت است باشگاه*ها و لیگ قهرمانان آسیا است و شفاف بگویم به این مسئله احترام می*گذارم. کی*روش تاکید کرد: تکرار می*کنم و از شما می*خواهم هر چند بار که تاکید می*کنم، بنویسید. به من نگوید اولویت تیم ملی است. من کاملا به این مسئله احترام می*گذارم و هیچ مشکلی نیست و دوست ندارم مشکل ساز شوم. فقط چیزی که شفاف می*گویم این است که به من نگوید اولویت تیم ملی است. وی گفت: اکنون با بازیکنانی که در اختیار دارم سعی خودم را می*کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم. فقط خواهش می*کنم در انتها نگویید که این برنامه توافق شده ما بود. من برنامه*ای را مشخص کردم اما واقعیت چیز دیگری است ولی با این حال از شرایط تیم خودم خیلی *راضی*ام. کی*روش در خصوص اینکه این جمله را به طعنه می*گوید گفت: نه، اصلا این طور نیست و کاملا جدی*ام و شرایط را درک می*کنم. واقعیت همین است. ما هم باید خود را آماده کنیم ولی با توجه به شرایط موجود ولی اگر کسی به من بگوید اولویت تیم ملی است احساس می*کنم که متوجه قضایا نیست. کی*روش اظهار داشت: برای شما مثال ساده*ای می*زنم تا این مسائل را درک کنید. مثل این می*ماند که به من بگویند شما می*توانید از طریق اتوبان به اصفهان بروید و من هم طبق همین برنامه ریزی می*کنم اما واقعیت این است که اتوبان قابل استفاده نیست و من هم می*گویم مشکلی نیست از راه دیگری می*روم اما اگر دیرتر به اصفهان برسم کسی نباید بگوید که به من اتوبان داده*اند. پیغام من مشخص است. کی*روش در پاسخ به این سؤال که آیا 8 ماه قبل که برنامه تیم ملی را به فدراسیون داده به او توضیح ندادند که امکان جابه جایی لیگ قهرمانان آسیا نیست گفت: برنامه*های afc مشخص است اما بعد از جلسات متعددی که من با رئیس وقت سازمان لیگ داشتم و در این رابطه صحبت کردیم بعدا متوجه شدم او به afc رفته و برنامه*ها را طوری ریخته که مسابقات اکنون برگزار شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا عزیز محمدی به او قولی داده بود اظهار داشت: او به من قولی نداده بود چون تصمیم نهایی را afc می*گیرد اما طبق تصمیمی که گرفته بودیم قرار شده بود مسئولان فدراسیون تلاش کنند مسابقات لیگ قهرمانان به فصل بعد موکول شود. آنها به آنجا رفتند و مسابقات را یک هفته زودتر برنامه ریزی کردند و این درست در وسط برنامه*های ما است.
کی*روش خاطرنشان کرد: قرار است فینال لیگ قهرمان اروپا 19 می برگزار شود. اگر توجه کنیم بازیکنان ملی پوش چلسی و بایرن مونیخ بعد از این بازی در خدمت تیم ملی*شان خواهند بود اما ما در لیگ قهرمانان آسیا 11 بازیکن اصلی خود را داریم و از این بابت قطر و ازبکستان دو حریف جدی در مسابقات مقدماتی جام جهانی خیلی خوشحالند چون نهایتا یک تا دو بازیکن خود را در لیگ قهرمانان آسیا دارند. الان حقایق عوض شده و باید طوری دیگری برنامه ریزی کنند که طبق حقایق باشد. کی*روش تاکید کرد: واقعیت است که فکر می*کردیم 17 می همه بازیکنان را در اختیار داریم و اکنون نداریم و اکنون من به شما یک راه حل می*دهم. من به همین بازیکنان فعلی اعتماد می*کنم ولی به من نگویید که اتوبان را در اختیارم گذاشتند. سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا کسی را مقصر می*داند گفت: فدراسیون فوتبال، afc و سازمان لیگ همه دست به دست هم داده*اند تا چنین اتفاقی رخ دهد. تنها چیزی که می*گویم این است که من به عنوان سرمربی ایران سعی می*کنم بهترین آمادگی را به وجود آوردم تا بهترین نتیجه حاصل شود. این آخرین باری است که درباره این مسئله حرف می*زنم. بارها تکرار کرده*ام جام جهانی از همین حال شروع می*شود. ازبک و قطر حریفان جدی تیم ملی هستند و ما باید تمرکز بالایی داشته باشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: اسامی بازیکنان اعلام شده را تایید یا تکذیب نمی*کنم/دنیزلی مقابل فشارها ایستادگی کرد



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که اسامی اعلام شده درباره حضور بازیکنان جدید در این تیم و جدایی برخی نفرات مورد تایید این باشگاه نیست.

محمد رویانیان در خصوص برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل الشباب امارات، گفت: جا دارد از بازی غیرتمندانه و جسورانه بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر الشباب امارات تشکر و قدردانی ویژه*ای داشته باشم.

وی عنوان کرد: دنیزلی در بدو ورود به پرسپولیس به خوبی این تیم را آنالیز کرد. پس از حضور او حواشی*، جنجال*ها و فشارهایی بوجود آمد، اما این مربی مقابل آنها ایستادگی *کرد و به همین دلیل تشکر ویژه*ای از سرمربی پرسپولیس دارم. پرسپولیس در بازی*های آسیایی مخصوصا در خارج از خانه تیمی بود که هواداران دوستش دارند. پرسپولیس واقعی را هواداران در بازی*های آسیایی ببینند و آن را ارزیابی کنند.

وی ادامه داد: ارزیابی من و دنیزلی در خصوص بازیکنان از بازی*های آسیایی است. در حال حاضر یک بازی حساس، مهم و سرنوشت*ساز با الاتحاد عربستان داریم. از تک تک هواداران می*خواهم برای پرسپولیس در سرزمین وحی دعا و آرزوی موفقیت کنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: به احترام بازیکنان باارزش و برای قدردانی از زحمات آنها و برد غیرتمندانه برابر الشباب ظرف 24 ساعت آینده راهی دبی خواهم شد تا از نزدیک از نفرات تیم تقدیر کنم و حساسیت بازی با الاتحاد را متذکر شوم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اسامی منتشره در برخی از رسانه*ها مبنی بر جدایی و جذب بازیکنان گفت: اسامی که در رسانه*ها منتشر می*شود، به هیچ عنوان صحت ندارد. با توجه به سیاست*هایی که داریم هیچکدام را تأیید نمی*کنیم و اسامی که اعلام می*شود، مورد تایید باشگاه نیست. با نظر دنیزلی در موقع خودش تکلیف همه چیز را روشن می*کنیم اما اکنون بازی با الاتحاد برای ما بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: با مدیران باشگاه، دنیزلی و علی پروین و کمیته* فنی مسائل را در میان خواهیم گذاشت و با توجه به اینکه در مسائل فنی پروین صاحب نظر است، تصمیم*گیری لازم را با ارزیابی*ها بسیار منصفانه خواهیم داشت.

رویانیان تصریح کرد: عملکرد بازیکنان بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می*کند که دوست داریم با چه بازیکنی ادامه دهیم و به چه بازیکنانی نیاز نداریم. شایعاتی که وجود دارد غیرقابل تکیه است، هر کسی که در رسانه*ها اعلام شده قرار است پرسپولیسی شود و یا از این تیم برود، فعلا مورد تایید ما نیست تا وقتی که جلسه* برگزار کنیم و به نتیجه برسیم.


وی گفت: من از تک تک بازیکنان با غیرت و با شرف پرسپولیس که امسال فشارهای زیادی را تحمل کردند می*خواهم در بازی مقابل الاتحاد با قوای چند برابر به فکر صعود به مرحله بعدی باشند و خاطره پیروزی برابر الغرافه، الشباب و متوقف کردن الهلال در خانه خود را با یک برد زنده کنند. از بازیکنان می*خواهم به شایعات در خصوص رفتن و آمدن*ها توجه* نکنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان به دبی می*رود، قرمزپوشان پاداش می*گیرند/ ارسال لیست برای الاتحاد


مرجع خبری پرسپولیس :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از سفر این تیم به جده در دبی به قرمزپوشان می*پیوندد.


محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی هر روز از وضعیت قرمزپوشان باخبر می شود. او قصد دارد قبل از سفر به جده با حضور در دبی با پرسپولیسی*ها دیدار کند.

همچنین قرار است پاداش بازیکنان پرسپولیس پس از برد مقابل الشباب با حضور رویانیان به آنها پرداخت شود.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته لیست 42 نفره خود را برای سفر به عربستان به باشگاه الاتحاد عربستان برای تهیه ویزا و اسکان ارسال کردند.

* پرسپولیسی*ها رایزنی*هایی با سفارت ایران در عربستان برای حضور راحت*تر در این کشور داشتند.

تیم*های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس سوم خرداد در مرحله پلی*آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پرسپولیس هم اکنون در دبی به سر می*برد و دوشنبه به جده خواهد رفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس برای بازی با الاتحاد محروم ندارد





کاپیتان دوپینگی ها تنها محروم تیم های ایرانی

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل الاتحاد عربستان محروم ندارد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کاپیتان تیم فوتبال استقلال تنها بازیکن محروم تیم*های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه*های آسیاست.

تیم فوتبال استقلال درحالی روز سه شنبه هفته پیش رو در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه*های آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ****ان این شهر می*رود که مهدی امیرآبادی را به علت محرومیت در اختیار ندارد، چرا که این بازیکن در دقیقه 69 دیدار مقابل نسف قارشی ازبکستان با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.


پرسپولیس
مرحله گروهی:
* الهلال عربستان یک - پرسپولیس ایران یک
اخطار: -
*
پرسپولیس ایران 6 - الشباب امارات یک
اخطار: امیرحسین فشنگچی
*
الغرافه قطر صفر - پرسپولیس ایران 3
اخطار: علی کریمی
*
پرسپولیس ایران یک - الغرافه قطر یک
اخطار: -
*
پرسپولیس ایران صفر - الهلال عربستان یک
اخطار: حمید علی عسگر، امیرحسین فشنگچی و مامادو تال
- امیرحسین فشنگچی از همراهی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل الشباب امارات محروم شد
*
الشباب امارات یک - پرسپولیس 3
اخطار: محمد نوری و سامان آقازمانی
اسامی بازیکنان اخطاری پرسپولیس در پایان مرحله گروهی: علی کریمی، محمد نوری، سامان آقازمانی، حمیدرضا علی عسگری و مامادو تال


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرین پرسپولیس در غیاب کریمی برگزار شد



مرجع خبری پرسپولیس : تمرین روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم ورزشی الشباب پیگیری شد.

در این تمرین علی کریمی برای دومین روز متوالی به دلیل مصدومیت با پرسپولیس تمرین نکرد.


دومین تمرین پرسپولیس بعد از بازی با الشباب جمعه در امارات برگزار شد که علی کریمی در این تمرین حضور نداشت.

کریمی که در تمرین پنجشنبه پرسپولیس غایب بود، جمعه همراه با پولادی و هاشمیان در هتل فیزیوتراپی کرد.

مهدوی*کیا و غلامرضا رضایی هم دور زمین دویدند.

به دلیل نارضایتی دنیزلی از کیفیت چمن زمین تمرین الشباب، تمرینات پرسپولیس از شنبه در زمین ایرانیان برگزار می*شود.

مصدومیت بازیکنان پرسپولیس از جمله کریمی و پولادی جزئی است و با فیزیوتراپی و استراحت این بازیکنان به بازی با الاتحاد می رسند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گرمای شدید امارات دردسر جدید قرمزپوشان/ واکنش دنیزلی به قهر زارع






مرجع خبری پرسپولیس : گرمای شدید امارات دردسر جدید قرمزپوشان قبل از بازی با الاتحاد است.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در عربستان میهمان الاتحاد است. از همین رو دنیزلی تصمیم گرفت پرسپولیس پس از بازی با الشباب در امارات بماند و تمرینات خود را دنبال کند.

روز پنجشنبه گرمای شدید هوا قرمزپوشان را دچار دردسر کرد تا حدی که برخی بازیکنان معتقد بودند تیم باید به ایران می*آمد و سپس راهی جده می*شد.

* دنیزلی آخرین اطلاعات الاتحاد شامل فیلم بازی*ها، وضعیت بازیکنان،* تعداد کارت*های زرد و قرمز بازیکنان و ورزشگاهی که قرار است در آن به میدان بروند را گرفت.

* دنیزلی در واکنش به ناراحتی مازیار زارع از نبودن در ترکیب و خودداری از همراهی پرسپولیس گفت: مشکل خاصی بین ما نبود و زارع با نظر من نیمکت نشین بود. به جز زارع 4 بازیکن دیگر ما هم از لیست بیرون بودند. ما صلاح می*دانیم کدام بازیکن وارد زمین شود و کدام بازیکن باید از لیست بیرون برود.

پس از این موضوع کادر فنی پرسپولیس جلسه*ای با مازیار زارع داشت و به این بازیکن در خصوص اتفاقات بازی با الشباب تذکری جدی داد. گفته می*شود با پادرمیانی برخی بازیکنان مشکل زارع با دنیزلی حل شده است.

* ایمون زاید پس از بازی با الشباب کمی از ناحیه زانو دچار مشکل شده بود ولی پزشکان اعلام کردند این بازیکن برای بازی با الاتحاد مشکل خاصی ندارد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
روزی که خدا هم پرسپولیسی بود...
مرجع خبری پرسپولیس : فینال . اولین فینال لیگ در ایران . و شاید آخرینش. لیگی که انگار سرنوشتش از قرعه کشی معلوم بود. سه تیم اول سه هفته پایانی با هم مسابقه می دادند. لیگی که اعتبارش به یک تیم بود. و اگر این یک تیم نبود این لیگ هم تاریخی نبود. پرظرفدارترین تیم آسیا بعد از 6 سال یکی از مدعیان قهرمانی شده بود. تیمی که تا پیش از این حتی یک سال سابقه مدعی نبودن نداشت . اما پای دیگر فینال نیز یک تیم معمولی نبود. تیمی بود که در این 6 سال جام های زیادی رو از پرسپولیس گرفته بود . تیمی بود که یک سال قبل از این فینال سنگین ترین شکست خانگی تاریخ پرسپولیس رو رقم زده بود. در نیمه نهایی جام حذفی. در حضور 100 هزار پرچم سرخ. تیمی که پرسپولیس رو برای اولین بار نائب قهرمان جام حذفی کرده بود. تیمی که اولین قهرمان شهرستانی لیگ بود . تو همون سال هایی که پرسپولیس بی پروین می شد. بی هویت. بدون آن هفت نفر . شاید شنبه روز انتقام بود. شنبه ای که روز آخر بود. شنبه ای که هزاران کارمند به محل کارشان نرفتند. دهها هزار جای خالی توی مدرسه ها بود. جمعیت پایتخت بیشتر از روزهای قبلش شده بود . شنبه ای که 40-50 هزار نفر به استادیوم رفتند ولی از خونه بازی رو دیدند.(مرجع خبری) ساعت 12 ظهر درهای ورزشگاه بسته شده بود. 5 ساعت مانده به فینال . سوت مظفری زاده. ساعت 5 . خیابان های تهران خلوت. نه . خیابان های ایران خلوت. دو تیم توی زمین. ****ان قهرمان دوم آسیا. پرسپولیس. پرسپولیس قطبی. پرسپولیس با هویت. با خلیلی. پیوس جدید. با نیکبخت. با کریم. با........ با استیلی. بی مرزبان. دقیقه 16. سانتر پژمان نوری از وسط زمین رو سر کریم. کریم توپو کاشت رو سینه خلیلی. پشت محوطه. شوت خلیلی. 100 هزار نفر رو هوا. نصف ایران رو هوا. وزن فلات ایران 30 میلیون نفر کم شد. دو دقیقه بعد. ادامه بازی طوفانی. یک و دوی خلیلی و آقایی. شوت خلیلی. زیر طاق. ولی نه به تور. به تیر. بازی زود تموم نشد. طوفان آرام میشه. دقیقه 30. یک پاس تو عمق و گل. حاج صفی. با خوشحالی توتی وار استادیوم رو ساکت میکنه. زنده شدن خاطرات بد. خاطره گل های محمود کریمی. گل های عماد رضا در بازی رفت. گل های پاس همدان. باخت به استقلال اهواز. باخت به ذوب آهن. دعوای قطبی و استیلی. نیمه دوم. حمله پرسپولیس با دفاع منطقی ****ان. فرصتهای نه چندان خطرناک. استرس. میلیون ها قلب پر کار در ایران. قلب هایی که دیگه داشت رنگ سرخشون می پرید. دقیقه 96. خطا. پشت محوطه. همه امیدوار. دست ها به آسمان. چشم ها بسته. به یاد گل دقیقه 93 بادامکی به استقلال اهواز. به یاد گل دقیقه 95 خلیلی به سایپا. به یاد اولین قهرمانی در لیگ برتر. ضربه فرزاد آشوبی. به دیوار دفاعی. حالا خلیلی..... موقعیت برای بازیکنان پرسپولیس..... در دهانه دروازه....... و توپ توی دروازه قرار میگیره.....چه خبره ورزشگاه آزادی.... ایران رو هوا. قطبی وسط زمین. بغل کعبی. در آغوش دشمن قدیمی. عباس آقایی. چه فوتبالی شده این بازی. دقیقه نود و ششم قهرمان لیگ عوض میشه! سوت پایان. قهرمانی. ترکیدن بغض 6 ساله. جامی که با خاطراتش میشه 6 سال دیگر رو هم بدون قهرمانی سپری کرد! سال ها جام از پی جام که بیاد و بره ، دقیقه 96 ، 28 اردیبهشت 87 برای پرسپولیسی جماعت چیز دیگری است..
واقعا خاطرش تا همیشه تو یادها میمیونه .... با وجود مشکلاتی که برامون بوجود آوردن و کسر 6 امتیاز بالاخره حق به حق دار رسید و قهرمان شدیم اونم دقیقه 96 ام ............
در حالیکه کیسه کشها 13هم بودن و آرزو داشتن لیگ تموم شه .....واقعا فصل بیادموندنییی بود کاش پرسپولیس برگرده به اون روزا ......
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
;)پرسپولیسو عشق است..
عشق است

واقعا خاطرش تا همیشه تو یادها میمیونه .... با وجود مشکلاتی که برامون بوجود آوردن و کسر 6 امتیاز بالاخره حق به حق دار رسید و قهرمان شدیم اونم دقیقه 96 ام ............
در حالیکه کیسه کشها 13هم بودن و آرزو داشتن لیگ تموم شه .....واقعا فصل بیادموندنییی بود کاش پرسپولیس برگرده به اون روزا ......

روز به یاد ماندنی ای بود
او روز سوم دبیرستان بودم
یادش بخیر
کلاس خصوصی داشتم خونه ی دوستام
عجب روزی بود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویژه های هفته ششم لیگ اسیا



ارتش سرخ دات كام:
ترکیب پرسپولیس:

آسمیر آودوکیچ، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، مهرداد پولادی( از دقیقه 83 حسین بادامکی)، سامان آقازمانی( از دقیقه 33 ابراهیم شکوری)، محمد نوری، علی کریمی، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی( از دقیقه 90 مهدی مهدوی کیا) و ایمون زاید



-------------------------------------------





دانلود گل های بازی با کیفیت HD

E. Mohammed 1-0
E. Zayed 1-1
M. Pooladi 1-2
H. Badamaki 1-3


گزارش تصویری دیدار پرسپولیس الشباب

گزارش تصویری و اختصاصی از حواشی ورزشگاه ال مکتوم


کاغذ دیواری
مسابقه :



 

Similar threads

بالا