به به
همه دوستان جمعن كه ...
تبريك مهندس ghzshadow . شيريني رو فراموش نكنين.
بیا مهندس اینم منم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امسال توقع بچه ها رفته بالا!!!!!!!!!!!!
مرسی... چرا همه صحبت از شیرینی میکنن؟؟؟؟ :دی
چونکه باید شیرینی بدی!!!!!!!!!!!!!!!
NO WAY UP!!!!!!!!!!!!!!!!
ببینم با این اوصاف اگه کار پیدا کنم که غلظت هدیه باید بالاتر باشه، چی میخاد؟ هوم؟![]()
![]()
مهندس ما همه جوره قبولت داریم!!!!!!
اقا رضا خودتون رو به کوچه علی چپ نزنین نمیتونین از زیر شیرینی دادن در برید!!!!!:دی
این چطور؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اینم منم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
eeeeeeeeeeeee من حواسم نبود اقا شیرینی یعنی نمیخوایی بدیی؟؟؟ عجب ادم معمولی هستیی![]()
مجتبی بیشتر حواستو جمع کن!!!!!!!

