کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون از خبرای خوبت ..... خبره دیکه باید بخونیمش نظر داشتیم میکیم...:)
ایشالا بازی رو هم ببریم...;)
قربونت.
آره خو.
ولی گفتم شاید نظری داشته باشین خوبه.
ایشالا.

این چه ربطی به اینجا داشت !!!:surprised:
فکر کنم اشتباهی جای کل کل اومدین اینجا ...
استقلالی ه دیگه!!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقازمانی : برای سه امتیاز برابر الغرافه به میدان خواهیم رفت
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم الغرافه گرچه با برنامه*ریزی خوبی وارد مسابقات شده، اما نتیجه نگرفته، آنها قطعا مقابل ما متفاوت ظاهر خواهند شد.

سامان آقا زمانی درباره بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: بدون شک یکی از سخت*ترین دیدارهای خود را باید مقابل الغرافه قطر برگزار کنیم. قطری*ها با برنامه*ریزی خوبی وارد مسابقات شدند اما به نتایج دلخواه نرسیدند و قطعا مقابل ما متفاوت ظاهر خواهند شد.

وی افزود: از طرف دیگر ما هم محکوم به برد هستیم و به خواسته دنیزلی امتیازهای خارج از خانه را نباید مفت از دست بدهیم پس برای ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت و سختی*ها را به جان می*خریم.

وی درباره اعتماد دنیزلی به خودش در چند بازی اخیر نیز گفت:* به این موضوع عادت دارم که حقم را با تلاش، کوشش و در زمین بگیرم. از دنیزلی سپاسگزارم که نظر کادر فنی را به من جلب کرد. من همیشه می*گویم اگر کادر فنی دستور بدهد با تمام قوا برای تیمم به میدان می*روم در غیر این صورت برای تیم دعا می*کنم. ما به دنبال این هستیم که هر طوری که شده تیم پرسپولیس با هر بازیکنی که صلاح است به مرحله بعدی صعود کند.

آقازمانی درباره حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر نیز گفت: فرهاد مجیدی بازیکن خطرناکی است اما قطعا این*بار نمی*گذاریم که به پرسپولیس گل بزند و مطمئن باشید تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. شاید مجیدی مقابل ما انگیزه*های خاص خودش را داشته باشد اما ما پرسپولیس هستیم و می*خواهیم دست پر به ایران برگردیم تا انشاءالله در سال ۱۳۹۱ با برد الشباب دل هواداران را شاد و با نتیجه خوب مقابل الغرافه این موضوع را ادامه دهیم البته فراموش نکنید الغرافه تیمی است که خط هافبک بسیار توانمند و بازیکنان پا به توپی دارد و باید برای این موضوع چاره*ای بیندیشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
يادداشت هفتگي زايد در نشريه ايرلندي



ارتش سرخ دات كام:
ايمون زايد که عملکرد خوبي از خود در ليگ ايرلند بر جاي گذاشته بود، خيلي زود توانست جايگاهش را در ميان هواداران پرسپوليس با هت تريک رويايي در داربي مقابل استقلال پيدا کند. در ادامه خاطرات زايد از حضور در ايران و بازي در پرسپوليس از زبان اين مهاجم ليبايي که در روز سی مارچ (جمعه) براي نشريه لندني نوشته شده است، مي آيد:

« ايران؟؟ جدي که نمي گويي؟ اين نخستين واکنش من بود زماني که متوجه شدم باشگاه پرسپوليس آذرماه براي خريد من ابراز علاقه کرده است. من تازه يک فصل خوب را به همراه تيم "دري" پشت سر گذاشته بودم، نخستين بار بود که قهرمان شده بودم. در ليگ سوم شده بوديم و سهميه ي اروپايي گرفته بوديم. به هدفم که آقاي گلي رقابت ها بود رسيده بودم و توانسته بودم از سوي بازيکنان حاضر در ليگ ايرلند به عنوان بازيکن برتر انتخاب شده و جايزه دريافت کنم.

صادقانه بگويم زماني که فصل پيش به پايان رسيد ، مطمئن بودم که حداقل براي يک فصل ديگر در تيم خواهم ماند. من از حضور در تيم دري واقعا لذت بردم و هواداران هم من را دوست داشتند. فکر مي کردم که در چمن اين پتانسيل را دارم که به حضورم يک فصل ديگر ادامه دهم. از بازي در دري واقعا لذت مي بردم و چيزهاي زيادي هم از کار کردن با استفان کني و دکلان ديواين ياد گرفتم. اين را هم بايد بگويم که اگراستفان نبود شايد من الان ايران نبودم چرا که او يکي از عوامل موفقيت من بود و تاثير زيادي روي من گذاشت تا بتوانم گلهاي زيادي به ثمر برسانم و عملکرد خوبي داشته باشم.

اينکه چطور شد که ايرلند را رها کردم و براي فوتبال بازي کردن به ايران آمدم، سوالي است که اغلب با آن مواجه مي شوم. شايد دلايل عجيبي باشد که خودم هم درست نمي دانم. احساس مي کردم بازيکني هستم که معمولا پيشنهادهاي عجيب از سوي نمايندگان باشگاه ها از کشورهايي که اجازه بدهيد آنها را کشورهاي متفاوت بنامم دريافت مي کنم. زماني که فصل به پايان رسيد ، از کشورم با من تماس گرفتند و به تيم ملي دعوت شدم. تورنمنت پن عرب 2011 در دوحه قطر در اواسط ماه دسامبر برگزار شد.

آنجا بودم که از سوي بزرگ ترين باشگاه ايران و يکي از بزرگ ترين باشگاه هاي آسيا با من تماس گرفته و پيشنهاد قراردادي 5 ماهه به من داده شد. اين باشگاه پرسپوليس بود که در شهر تهران، پايتخت ايران قرار داشت. شهري که حدود 15 ميليون نفر جمعيت دارد. بعد از اين که همه جوانب را در نظر گرفتم تصميم گرفتم پيشنهاد آنها را قبول کنم. به نظر من گاهي اوقات در زندگي لازم است که آدم از بيرون به مسائل نگاه کند و تصميم بگيرد که شرايط جديد را تجربه کند و وقتي چنين شرايطي برايش فراهم شد تصميمش را بگيرد و آن را بپذيرد تا بتواند موقعيت جديد و بي نظيري که قبلا فکرش را هم نمي کرد، تجربه کند. عمر انسان بسيار کوتاه است و طول دوران بازيگري حرفه اي از آن کوتاه تر!

چند ماه جلوتر برويم به اينجا مي رسيم که من اکنون در آپارتمانم در تهران نشسته ام و مشغول نوشتن خاطراتم هستم. اگر در روزهاي نخست، نگران، آشفته، مضطرب و دستپاچه بودم و مي ترسيدم، اين ترس و تشويش به زودي برطرف شد و حالا که اينجا هستم مطمئنم که يکي از بهترين تصميمات دوران فوتبالي ام را گرفته ام. اينکه حضور در ايران چه تجربه اي براي من داشت و بر من چه گذشت را مي خواهم در وقت اضافه ي اين يادداشتم بنويسم! مي خواهم زندگي در ايران را از هر دو بعد فوتبالي و غيرفوتبالي بررسي کنم. شايد با وجود اينکه فقط سه ماه است در ايران بوده ام، بتوانم در همين مدت کوتاه يک کتاب درباره ي آن بنويسم.

براي اين که به خوانندگان چشم اندازي از کشوري که در حال حاضر در آن زندگي مي کنم نشان دهم و تصوير فوق العاده اي از تجربه ام در ايران را به نمايش بگذارم اينگونه سخنم را آغاز مي کنم: در همين ماه گذشته براي نخستين بار در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب امارات بازي کردم، چرا که در بازي قبلي پرسپوليس مقابل الهلال عربستان مصدوم بودم و نتوانستم به ميدان بروم. به همين دليل دقيقا نمي دانستم که بايد انتظار چه چيزي را داشته باشم. بعدازظهر آن روز را هرگز فراموش نمي کنم. الشباب را توانستيم با اختلاف زياد و به راحتي شکست دهيم. من در آن بازي سه گل اول تيم را به ثمر رساندم.

اين دومين هت تريک من در شش بازي بود که براي پرسپوليس به ميدان رفته بودم و به اين ترتيب تعداد گل هاي زده ام را در اين تيم به هفت گل در شش بازي رساندم. اما موضوع جالبتر فضاي عجيب ورزشگاه بود که 82 هزار و هفتصد نفر براي تماشاي بازي آمده بودند و من پيش از اين هرگز بازي مقابل چنين جمعيتي را تجربه نکرده بودم. براي اين که بتوانيد مقايسه خوبي انجام بدهيد شايد لازم باشد بگويم که ديدار تيم هاي بارسلونا و ميلان در ليگ قهرمانان اروپا 70 هزار نفر را به ورزشگاه آورده بود!

هت تريک در چنين شرايطي مقابل اين جمعيت و اين که 80 هزار نفر يکصدا برايت شعار بدهند و نامت را بر زبان بياورند، تجربه اي نيست که هر روز بخواهد براي بازيکني تکرار شود. هواداران پرسپوليس فوق العاده پرشور و احساساتي هستند و اگر بازيکني خوب بازي کند با تمام وجود او را تشويق مي کنند. آنها واقعا فضاي ورزشگاه را خاص مي کنند. واقعا فرصت بزرگي به دست آورده ام که مي توانم چنين شرايطي را تجربه کنم.

بازي در ايران به ندرت در روز جمعه برگزار مي شود. من تقريبا در هر روزي از هفته در ايران بازي کرده ام به جز جمعه! معمولا از من سوال مي شد که جمعه ها چه کاري انجام مي دهم. اول از همه بايد بگويم که ايرلند به نوعي خانه من است چرا که ده سال آنجا بازي کرده ام و جام هاي مختلفي با تيم هاي مختلف به دست آورده ام. آنجا بازي ها جمعه برگزار مي شد و من جمعه ها مشغول بازي بوده ام. اما عصر جمعه در تهران يک فنجان قهوه مي نوشم و با لپ تاپ کار مي کنم. معمولا در يک صفحه نتايج زنده ي تمام بازي ها را چک مي کنم و در صفحه ي ديگر گزارش زنده ي بازي دري يونايتد را گوش مي دهم. دوست دارم هميشه نتايج اين تيم را دنبال کنم و برايم فرقي نمي کند چه مدت سپري شود. امشب هم همين کار را انجام مي دهم.

با بهترين آرزوها

ايمون زايد »

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
در تمرین دیروز پرسپولیس ، کریمی پا به توپ شد
مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح دیروز در ورزشگاه درفشی*فر برگزار شد.


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز(یکشنبه) در ورزشگاه درفشی*فر در هوایی آفتابی اما با وزیدن باد شدید پیگیری شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. مدافعان نیز تمرینات ویژه*ای را پشت سر گذاشتند.

* مهدی مهدوی*کیا، اولادی و محمد به دلیل مصدومیت تمرین نکردند و دقایقی اختصاصی در تمرینات زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداختند.

* علی کریمی، زاید و کاظمیان پس از مصدومیت*های جزئی بالاخره امروز پا به توپ شدند و مشکلی بابت مصدومیت نداشتند.

* غلامرضا رضایی تمرینات سبکی را انجام داد و زودتر از سایرین ورزشگاه را ترک کرد.

* جشن تولد رضایی، خوردن کیک و تمرین در روز طبیعت حال و هوای خاصی به تمرین امروز سرخپوشان داده بود. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان به شوخی و خنده بپردازند.

* در ابتدای تمرین دنیزلی جلسه*ای را با بازیکنان برگزار کرد.

* آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به قطر ساعت ۱۷ بعدازظهر فردا در ورزشگاه درفشی*فر دنبال می*شود. این تیم فردا شب ساعت ۲۲ راهی قطر می*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسئولان باشگاه عازم قطر شدند/ یک بازیکن در انتظار ویزا
مرجع خبري پرسپوليس: تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح دیروز برای مهیا کردن مقدمات اسکان پرسپولیس در قطر عازم این کشور شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در قطر به مصاف الغرافه خواهد رفت، از همین رو چند تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح دیروز راهی قطر شدند تا مقدمات اسکان و زمین تمرین پرسپولیسی*ها را مهیا کنند.

* کنعانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل همراهی تیم ملی جوانان هنوز موفق به دریافت ویزای قطر نشده است از همین رو در صورتی که او موفق نشود که ویزای قطر را بگیرد همراه با قرمزپوشان به قطر نخواهد رفت.* پس از تمرین دیروز، مسئولان کلینیک باشگاه پرسپولیس جزوه*هایی را که در خصوص مسائل روانشناسی بود با اجازه دنیزلی در اختیار بازیکنان گذاشتند تا آن را مطالعه کنند.
* دنیزلی در پایان تمرین دیروز اعلام کرد که قبل از تمرین امروز فیلم بازی*های الغرافه قطر در ورزشگاه درفشی*فر برای بازیکنان توسط کادر فنی آنالیز خواهد شد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیوستن رحمتی به پرسپولیس دروغ 13 است!
مرجع خبری پرسپولیس : صبح دیروز خبری در رسانه ها منتشر شده مبنی بر پیوستن رحمتی دروازه بان استقلال به پرسپولیس برای فصل آینده با این عنوان:«بمب رویانیان در حیاط خلوت فتح الله زاده منفجر می شود؟/رحمتی ؛ خرید ۳ میلیاردی پرسپولیس!»
اما باید گفت برای بررسی صحت این خبر کافی است نگاهی به تقویمتان بیندازید، دیروز 13 فروردین بود!

سیدمهدی رحمتی که در دربی هفتاد و چهارم سه بار برابر پرسپولیس دروازه اش باز شد از شرایطش در استقلال ناراضی است اما تاکنون توافقی یک و نیم میلیاردی برای پیوستن به پرسپولیس انجام نداده است.باشگاه پرسپولیس ابتدا منتظر تعیین تکلیف قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی است تا ببیند می تواند از آودوکیج در لیگ برتر استفاده کند یا خیر، پس از آن به فکر جذب دروازه بان خواهد افتاد.اما اگر فردا روزی رحمتی آمد و با پرسپولیس قرارداد بست نگویید که چرا گفتیم این خبر دروغ 13 است! در حال حاضر و با شرایط فعلی این خبر صحت ندارد اما هیچ کس از فردا خبر ندارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختلاف نظر رويانيان و دنيزلي در مورد عقيلي


البته آقا مصطفي در مورد مسائل فني حرف اول و آخر را مي*زند و مسوولان پرسپوليس دير يا زود بايد مذاکرات خود را با عقيلي آغاز کنند.

باشگاه پرسپوليس براي فصل آينده به دنبال جذب چند ستاره فوتبال ايران است که در اين ميان خبرهاي مختلفي در مورد پيوستن هادي عقيلي به تيم سرخپوش تهراني شنيده مي*شود.
به نقل از گل، از باشگاه پرسپوليس خبر مي*رسد که محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس براي تقويت خط دفاعي روي بازيکناني مثل محسن بنگر و سيدجلال حسيني نظر دارد ولي مصطفي دنيزلي سرمربي اين تيم فقط روي هادي عقيلي نظر دارد. دنيزلي معتقد است که مدافع فعلي العربي قطر بهترين گزينه ممکن براي جذب يک مدافع مياني است و در اين مورد با رويانيان اختلاف نظر دارد. البته آقا مصطفي در مورد مسائل فني حرف اول و آخر را مي*زند و مسوولان پرسپوليس دير يا زود بايد مذاکرات خود را با عقيلي آغاز کنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
يك همراه ويژه در كاروان پرسپوليس: كريم باقري




ارتش سرخ دات كام:
كاروان پرسپوليس براي رويارويي با الغرافه قطر فردا (دوشنبه) شب عازم قطر خواهد شد. سرخپوشان ساعت 23 فردا به سمت قطر پرواز مي كنند تا روز چهارشنبه در سومين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف رقيب قطري بروند.
نكته جالب در اين زمينه حضور كريم باقري در جمع نفرات اعزامي به قطر خواهد بود. كاپيتان سابق سرخپوشان هنوز سمت خاصي را در اين باشگاه قبول نكرده اما در اين سفر آسيايي ميهمان ويژه كاروان پرسپوليس خواهد بود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بادامکی: مجیدی هیچ خطری برای پرسپولیس ندارد
اميدوارم دست پر به تهران برگرديم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مطمئن باشيد در ديدار مقابل الغرافه مجيدي هيچ خطري براي ما ندارد.


حسین بادامکی در مورد بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: ما روز سختی را برابر حریف قطری در پیش داریم. الغرافه پس از تساوی مقابل الهلال با شرایطی به میدان می*رود تا به هر ترفندی شده مقابل ما به امتیاز برسد.
وی افزود: البته قطری*ها این را می**دانند پس از پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل الشباب پرسپولیس ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار داریم و انگیزه لازم را برای رسیدن به ۳ امتیاز و حتی یک امتیاز در زمین حریف را داریم. امیدوارم که با یک بازی خوب دست پر از قطر به تهران برگردیم.
بادامکی درباره شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: همه می*دانند ما یکی از بهترین*های گروه خودمان هستیم، اگر همین*طور رو به جلو برویم صعود ما قطعی است، اما از همه چیز مهم*تر این است که ما به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم تا در مرحله دوم کارمان راحت شود.
هافبک پرسپولیس درباره حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر نیز گفت: نگران نباشید، هیچ بازیکن خطرناکی برای ما ندارد. قطعا برنامه*ریزی*های لازم را انجام خواهیم داد، مطمئن باشید مجیدی هیچ خطری برای ما ندارد و ما می*دانیم باید چطور مقابل این بازیکن ظاهر شویم. ما سال 91 را با یک نتیجه خوب آغاز کردیم و قطعا سعی خواهیم کردیم با نتایج خوب آن را دنبال کنیم تا دل هواداران*مان شاد شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نصرتی : سه امتیاز را بگیریم راه صعود هموار می شود/وظیفه*ام بود حال دایی را بپرسم

مي*خواهم به تيم محبوبم کمک کنم
مدافع تيم پرسپوليس گفت: درست است که با دايي اختلافاتي داشتم اما وظيفه*ام بود جوياي احوال او باشم.



محمد نصرتی در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر گفت: بازی بسیار سختی در پیش رو داریم و اگر بتوانیم به ۳ امتیاز برسیم تا حدود زیادی صعودمان را به دور بعد مسجل خواهیم کرد و شرایطمان بهتر خواهد شد.

وی درباره حضورش در ترکیب پرسپولیس در دیدارهای اخیر اظهار داشت: بعد از آن مدتی که نبودم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم می*خواهم به تیم محبوبم کمک کنم. از آنهایی که در آن شرایط سخت من را تنها نگذاشتند و همیشه مدیونشان هستم، تشکر می*کنم.
نصرتی درباره حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر و اینکه گفته می*شود این بازیکن گربه سیاه پرسپولیس است گفت: مجیدی یکی از بهترین مهاجمان ایران است. او زمانی که در استقلال بوده موفق شده گل*های حساسی را به پرسپولیس بزند اما ما هم بیکار نیستیم و او را می*شناسیم. سعی خواهیم کرد در این بازی کاری کنیم که پای مجیدی به گلزنی باز نشود.
مدافع پرسپولیس در مورد احوالپرسی*اش از علی دایی با وجود اختلافاتی که بین آنها وجود داشت تصریح کرد: وقتی به من پیامک دادند که علی دایی بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان رفته دلم خالی شد و نمی*دانستم از شدت ناراحتی باید چه کاری انجام دهم. دایی بدون شک از مفاخر فوتبال کشورمان است. درست است یک سری مشکلات بین من و او بود ولی با توجه به سال نو و با توجه به اینکه باید همیشه احترام بزرگتر خودم را حفظ کنم وظیفه دانستم جویای احوال دایی شوم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی: با شروع خوب در آسیا خیلی چیزها را نشان دادیم/من دنیزلی هستم و کارم را بلدم


سرمربي پرسپوليس اعتقاد دارد فرهاد مجيدي قاتل اين تيم نيست و مي*گويد تا روز چهارشنبه صبر کنيد و ببينيد چه برنامه*اي براي مهار ابن بازيکن دارد.


مصطفی دنیزلی در گفت*وگویی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس، بازی روز چهارشنبه با الغرافه قطر و مسائل دیگر پیرامون فوتبال ایران به صحبت پرداخت.
گفت*وگوی تفصیلی با سرمربی پرسپولیس را در زیر می*خوانید.
* آقای دنیزلی! ابتدا از سال 90 بگویید.
من خوشحالم که در این سال با تلاش*هایی که از سوی مسئولان پرسپولیس انجام شد دوباره به ایران آمدم. به تیمی پیوستم که همیشه به آن افتخار می*کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و من خیلی خوشحال می*شوم بتوانم برای این تیم جام بیاورم که انشاءالله این اتفاق می*افتد.
* روز چهارشنبه با الغرافه در قطر بازی دارید...
بازی بسیار مهم،* حساس و سختی در پیش داریم. به دنبال این هستیم که صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را زودتر قطعی کنیم. اگر می*خواهیم به هدف خود برسیم به هیچ قیمتی نباید امتیازات خارج از خانه را از دست بدهیم.
* اما حریفان هم در زمین خودشان برنامه دارند...
قبول دارم اما ما با شروع خوب*مان خیلی چیزها را نشان دادیم. استارت خوبی زدیم و می*خواهیم این شروع خوب را ادامه دهیم تا به هدف*مان برسیم. درست است با توجه به شرایطی که داشتم و به پرسپولیس آمدم لیگ برتر را از دست دادم اما بچه*ها تلاش خودشان را کردند.
* از بازیکنان*تان راضی هستید؟
من از تک تک بازیکنان و از شرایط کلی تیم راضی هستم. آنها خوب تلاش می*کنند و خوشبختانه همه چیز مهیا شد تا بتوانیم تمرکز لازم را برای آسیا داشته باشیم. از تیم راضی هستم و طرفداران هم از این پرسپولیس راضی*اند. این خیلی مهم است چون شوق و ذوق هواداران را می*بینم.
* منظورتان حضور 80 هزار هوادار در بازی مقابل الشباب است؟
بله. در بازی*های بعدی انشاءالله با فوتبال زیبا،* منطقی و هجومی بیشتر از این تعداد به ورزشگاه بیایند. چون همه چیز مشخص است و بازیکنان هم می*دانند که باید دل هواداران را به دست آورند. پس از اینکه به قطر برویم در بازگشت به تهران میزبان الغرافه هستیم پس قرارمان با هواداران در همان بازی انشاءالله بیش از 80 هزار نفر است.


* همانطور که می*دانید الغرافه بازیکن خطرناکی مثل فرهاد مجیدی که برخی می*گویند قاتل پرسپولیس است را در اختیار دارد.
من فرهاد را این طور نگاه نمی*کنم که قاتل پرسپولیس است. این نظر شما و برخی از افراد دیگر است. فرهاد مجیدی در استقلال و حتی برای تیم ملی شما زحمات زیادی کشیده و بازیکن بسیار خوب و فرصت طلبی است. دوست دارم همیشه فرهاد در زندگی و فوتبالش موفق باشد. البته دوست دارم پرسپولیس بیشتر از فرهاد مجیدی موفق باشد. انشاءالله مجیدی همیشه موفق باشد و در کنار آن پرسپولیس هم همیشه تیمی موفق باشد.
* اما مهار مجیدی سخت است، قبول دارید؟
بله ولی برای مهار فرهاد مجیدی تا روز چهارشنبه منتظر بمانید و ببینید چه برنامه*هایی دارم، الان حرفی نمی*زنم. من دنیزلی هستم و کارم را بلدم.
* با آمدن شیث رضایی و نصرتی تحول خوبی در تیم شما مخصوصا در خط دفاعی انجام شد...
من در قبال این دو بازیکن کار خاصی نکردم اما از آنها شناخت دارم. این دو نفر حق این را نداشتند بعد از اینکه آن اتفاق برایشان افتاد، فوتبال را کنار بگذارند و بروند. نصرتی و شیث می*توانند برای موفقیت پرسپولیس و فوتبال ایران تلاش* بیشتری کنند. این دو نفر می*توانند به فوتبال ایران کمک کنند. با قدرت می*گویم که نصرتی و شیث در شرایطی هستند که بهترین بازی*های خودشان را می*توانند به نمایش بگذارند و الان هم این اتفاق افتاده است.
* پس از خط دفاعی راضی هستید؟
بله. ما در آسیا فقط یک گل خورده داشتیم و یک گل دیگر هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. شرایط خوب است و باید همین طور بماند.

* در خط حمله چطور؟ زاید را بازی نمی*دهید و اگر او روزی با تصمیم شما بازی کند، هت تریک می*کند.
سؤال خوبی بود و به خاطر همین جواب خوبی به شما می*دهم. تنها ایمون زاید در پرسپولیس نیست. هر بازیکنی که خوب تمرین کرد، آماده بود و شانس این را داشت که پیراهن پرسپولیس را از من بگیرد و در ترکیب برود، این شانس را به او می*دهم. بازیکنی که لیاقتش را داشته باشد به او فرصت می*دهم تا بتواند به پرسپولیس کمک کند. اما هر چیزی سر جای خودش.
بازیکنان پرسپولیس همه مثل بچه*های من هستند اما آنها باید خودشان را به من ثابت کنند. ایمون زاید تنها در پرسپولیس گل نمی*زند، او دوستانی دارد، مدافعانی دارد، هافبک*هایی دارد که همه زحمت می*کشند، توپ را حاضر می*کنند و به ایمون می*دهند و او توپ را گل و هت تریک می*کند. ما تیمی موفق هستیم که گل می*زنیم و پرسپولیس برنده می*شود نه شخصی. این مسئله مهمی است.
* با این تفاسیر کار بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی سخت است؟
بله. اینجا پرسپولیس است. هر فردی در هر بازی وظیفه*ای دارد. یک نفر وظیفه دارد دروازه پرسپولیس باز نشود، یک نفر وظیفه دارد پاس گل بدهد، یک نفر وظیفه دارد گل بزند و در جمع همه وظیفه داریم دل هواداران را به دست آوریم. این موضوع مهم است و من به بازیکنان می*گویم هر فردی در تمرین جسارت لازم و جدیت داشت، پیراهن پرسپولیس را برای حضور در ترکیب اصلی از من بگیرد. خوشبختانه فوتبال ایران بازیکنان خوب و جسوری دارد که موفق شدند به سطح بالای فوتبال در اروپا هم برسند.
* مثل علی دایی...
بله اما بازیکنان دیگری هم هستند.
* در جریان تصادف علی دایی بودید؟
پس از بازی با الشباب به ترکیه رفتم و سپس متوجه شدم که این اتفاق تلخ افتاده است. به هر طریقی که شده با دایی تماس گرفتم و گوشی را برادر دایی برداشت. خیلی ناراحت بودم. با برادر دایی حرف زدم و پس از اینکه متوجه شدم وضع او بهتر است، آرام شدم. به نظر من خدا دوباره علی دایی را در سال جدید به ایرانی*ها هدیه داد. خدا دایی را دوست داشت و او را به همه ایرانیان بخشید. درست است که بعد از حضور او در بیمارستان دایی را ندیدم اما صحنه*هایی که دیدم واقعا ناراحت کننده بود.

* اگر بخواهید در سال 1391 به هواداران پیام بدهید، چه حرفی می*زنید؟
ابتدا سال نو را به آنها تبریک می*گویم و به آنها می*گویم در روز دوم عید نشان دادید که خیلی با معرفت، با غیرت و عاشق پرسپولیس هستید. ما در بازی مقابل الشباب با هواداران بازی*های خوب خود را شروع کردیم و تمام تلاش خودم را خواهم کرد با کمک همکارانم و مسئولان باشگاه به موفقیت*های بیشتری برسیم. کار سخت است اما با کار گروهی و یکدلی می*توانیم به هدف خود برسیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سیلاس: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می*شناسم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی برزیلی الغرافه گفت: به خوبی از نقاط قوت و ضعف پرسپولیس برای بازی چهارشنبه شب شناخت داریم.

پائولو سیلاس، سرمربی برزیلی الغرافه که به تازگی جایگزین برونو متسوی فرانسوی روی نیمکت تیم قطری شده، پس از تمرین شب گذشته این تیم و در مورد دیدار هفته سوم تیمش در لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس گفت: تمرینات منظم و خوبی را تا چند روز گذشته برای آمادگی دیدار مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: از نقاط ضعف و قوت پرسپولیسی*ها به خوبی آگاهی داریم و هدف ما از این دیدار کسب نخستین 3 امتیاز آسیایی است.

سیلاس تأکید کرد: دیدار هفته دوم پرسپولیس مقابل الشباب را به خوبی آنالیز کرده*ایم و با شناخت کامل از حریف ایرانی به مصاف آنها می*رویم.

این دیدار چهارشنبه ساعت 20:05 به وقت ایران به میزبانی الغرافه برگزار می*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سخنگوی باشگاه پرسپولیس: پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده*ایم
مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد 3 هزار میلیاردی رویانیان به رحمتی را تکذیب کرد.


حمید رضا غریب در خصوص پیشنهاد 3 میلیاردی رویانیان به رحمتی دروازه بان استقلال اظهار داشت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و نمی*دانم منبع انتشار این خبر از کجا بوده؟!

وی افزود: فصل نقل و انتقالات در پیش است و باشگاه نیز با مدیریت محمد رویانیان سیاست*های خود را در پیش دارد. ما هرگز به دنبال این نیستیم پیش از موعد مقرر بازیکنانی که با تیم*های دیگر قرارداد دارند را دعوت به همکاری کنیم.

در فصل نقل و انتقالات اجازه نخواهیم داد تا از نام پرسپولیس سوء* استفاده* شود، البته سید مهدی رحمتی، دروازه*بان ملی پوش کشورمان یکی از بهترین*های ایران است و شاید هر تیمی دوست داشته باشد او را به خدمت بگیرد، اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به ایشان کذب است.

غریب یادآور شد: با توجه به حساسیت در فصل نقل و انتقالات از هواداران خوب پرسپولیس خواهش می*کنیم تا خبرهایی در خصوص نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس را از طریق مسئولان باشگاه که رسما آن را اعلام خواهند کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاروان پرسپولیس ساعت 10:30 امشب راهی قطر می شود
مرجع خبری پرسپولیس : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 22:30 امشب جهت انجام مسابقه سوم لیگ قهرمانان آسیا با الغرافه راهی قطر می شود.
پرسپولیسی ها بعدازظهر امروز ساعت 17 آخرین تمرین خود قبل از سفر به قطر را در ورزشگاه درفشی فر برگزار خواهند کرد.

بعد از این تمرین اعضای تیم ساعت 19:30 در هتل المپیک شام می خورند و ساعت 22:30 به سوی دوحه پرواز خواهند کرد.

قرار است پرسپولیسی ها سه شنبه شب یک جلسه تمرین در ورزشگاه محل بازی انجام دهند. کاروان سرخپوشان در هتل ماریوت دوحه اسکان خواهد یافت.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پولادی: با کسب 3 امتیاز 70 درصد راه صعودمان را طی می*کنیم/دوست دارم در پرسپولیس بمانم
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پرسپولیس تاکید کرد که کسب پیروزی برابر الغرافه قطر باعث می*شود این تیم 70 درصد راه صعود را طی کند.


مهرداد پولادی در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و ناکامی*های الغرافه در لیگ قطر و حتی لیگ قهرمانان آنها به میدان می*آیند تا حداکثر امتیاز را کسب کنند. تیم*های عربی مقابل تیم*های ایرانی انگیزه خاصی برای موفقیت دارند.

وی افزود: الغرافه در حال حاضر ۲ امتیاز دارد و برای برد به میدان آید. باید طوری بازی را اداره کنیم که سرگروهی*مان را حفظ کنیم. ما برای ۳ امتیاز به قطر می*رویم. در صورتی که موفق شویم ۳ امتیاز را کسب کنیم 70 درصد راه صعودمان را به مرحله بعد هموار کرده*ایم. البته در ۳ بازی دور برگشت هم باید باهوش باشیم.

پولادی در پاسخ این سوال که آیا پرسپولیسی*ها برای فصل آینده با تو صحبتی داشتند یا خیر گفت: عجله نکنید. باید ببینیم شرایط چطور می*شود. اگر از خودم بپرسید دوست دارم بمانم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فعلا باید به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برویم و سپس درباره آینده صحبت کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدار مسئولان پرسپولیس با قطری ها / صدور ویزای بازیکنان
مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس که عازم قطر شدند صبح امروز دیداری با مسئولان باشگاه الغرافه قطر داشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری سومین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22 امشب عازم قطر می*شود. از همین رو چند تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس برای آماده کردن شرایط، زودتر عازم قطر شدند.

زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس دیداری با مسئولان الغرافه قطر داشت و تعداد نفرات و برنامه تمرینی این تیم را که از دنیزلی گرفته بود به مسئولان الغرافه داد و در خصوص مسائل پیش از بازی با مسئولان این باشگاه گفت و گویی داشت.

سفارت قطر ویزای 45 نفر بازیکن و همراه را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داد.

با توجه به اینکه دفعه گذشته بازیکنان خارجی برای خروج از کشور دچار مشکلاتی شدند و همین موضوع باعث ناراحتی مصطفی دنیزلی شد پرسپولیسی*ها مسئولی را مشخص و مشکلات خارجی*ها را قبل از اینکه برای سفر به قطر عازم فرودگاه شوند بررسی و حل کردند.

پرسپولیس و الغرافه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز اومدی با خبرات ی حالی بهمون دادی...:D
دمت گرم...;)
ببخش تشکرام تموم شده:)
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سازمان لیگ در خصوص کاهش تعداد تیم ها و استفاده از گلرهای خارجی تصمیم گیری می کند
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: سخت در تلاش هستیم تا تعداد تیم*ها در لیگ برتر کاهش پیدا کند.
غلامرضا بهروان در مورد برگزاری فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برای فصل بعدی برنامه ها را مشخص و تا پایان سال ۹۲ برنامه های خود را تنظیم کرده ایم. مسابقات لیگ آینده از ۲۹ تیر آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد تیم ها برای فصل جدید کاهش پیدا می کند یا خیر عنوان کرد: برای فصل جدید کار سختی پیش رو داریم. طبق قوانین باشگاه ها باید مجوز فعالیت حرفه ای دریافت کنند و ما می خواهیم ظرف یک ماهی که در پیش داریم تمام باشگاه ها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر باشگاه ها شرایط حرفه ای شدن نداشته باشند نمی توانند در لیگ برتر شرکت کنند. این مسئله برای تیم های دسته اولی هم وجود دارد.
بهروان تاکید کرد: سخت به دنبال کم کردن تیم ها در لیگ برتر هستیم. مباحثی را با تربیت بدنی استان ها در خصوص زمین های بازی داریم. بحث خصوصی شدن باشگاه ها باید جدی دنبال شود. امیدوار هستیم مجلس هم به فوتبال کمک کند تا بتوانیم با توجه به قوانین به خصوصی شدن باشگاه ها کمک کنیم. باشگاه ها هم باید کمک و وضعیت هیئت مدیره و تجاری سازی خود را مشخص کنند.سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: در ماه مرداد هیئتی از AFC برای بازدید از شرایط لیگ برتر به ایران خواهد آمد. این گروه بحث های زیادی را مورد بررسی قرار می دهد و به هیچ وجه اغماض نخواهد داشت. باشگاه ها باید این مسئله را جدی بگیرند.بهروان با بیان اینکه باشگاه فجرسپاسی اولین باشگاهی بوده که توسط فدراسیون مورد بررسی قرار گرفته، گفت: در سفر اسفند سال گذشته به شیراز بحث های مفصلی را با مسئولان باشگاه فجر داشتیم. با استانداری و فرمانداری فارس و شیراز جلساتی را با حضور کفاشیان برگزار کردیم و همه مسائل با آنها در میان گذاشته شد. گروه صدور مجوز حرفه ای هم از مدت ها قبل کار خود را برای بررسی وضعیت باشگاه ها شروع کرده است. باشگاه باید تلاش کنند و بدانند که اگر کوتاهی صورت گیرد اغماضی در کار نخواهد بود چون آنها باید AFC سر و کار دارند.بهروان در پایان در خصوص اینکه گفته می شود برای فصل بعدی ظاهرا قرار است جذب دروازه بان خارجی در لیگ برتر آزاد شود، گفت: در این مورد نظر باشگاه ها خیلی مهم است. این مسئله در هیئت ریئسه سازمان لیگ مورد بررسی قرار می گیرد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمون زاید و کارسون آقای گل لیگ قهرمانان آسیا
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس در کنار کارسون برزیلی در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در پایان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و با احتساب بازی های پلی آف این رقابت ها، ایمون زاید مهاجم لیبیایی الاصل پرسپولیس با به ثمر رساندن سه گل صدرنشین جدول گلزنان آسیاست.
البته زاید در رتبه نخست یک همسایه هم دارد، کارسون مهاجم برزیلی گوانگ جوی چین با به ثمر رساندن دو گل در هفته دوم و یک گل در هفته نخست، در کنار زاید قرار گرفته است.با برگزاری بیش از 20 مسابقه در پایان هفته دوم، علی کریمی کاپیتان پرسپولیس با به ثمر رساندن 2 گل در تعقیب مهاجم سرخپوشان است. آرش برهانی ، یرکوویچ و خسرو حیدری هم با حضور در بازی های پلی آف و با احتساب گل های به ثمر رسیده در این بازی ها دیگر حاضرین در جمع مدعیان هستند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زاید: هیچ*وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی*کنم/ امیدوارم فصل آینده هم در پرسپولیس بمانم
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: پس از اینکه در یک تیم پرطرفدار ایرانی حضور پیدا کردم به تیم ملی لیبی دعوت شدم و به همین خاطر هیچ وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی*کنم.

ایمون زاید در خصوص حضورش در تیم ملی لیبی گفت: خیلی خوشحالم پس از اینکه در یک تیم پرطرفدار ایرانی حضور پیدا کردم به تیم ملی لیبی دعوت شدم. به همین خاطر هیچ وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی*کنم.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به هماهنگی*های انجام شده و صحبت*هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورم داشتم خرداد ماه راهی لیبی می*شوم تا بتوانم در تمرینات و سپس ترکیب اصلی تیم ملی کشورم به میدان بروم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد داری برای تیم ملی کشورت هم هت*تریک کنی، اظهار داشت: وقتی به پرسپولیس آمدم فقط می*خواستم به این تیم کمک کنم. هت*تریک در دربی هفتاد و چهارم برای من بسیار دل*انگیز بود اما در بازی مقابل الشباب هم ثابت کردم که اگر به من اعتماد شود می*توانم به پرسپولیس کمک کنم.
زاید خاطرنشان کرد: همواره به نظر دنیزلی احترام می*گذارم و به خاطر همین سعی می*کنم با تلاش زیاد پیراهن پرسپولیس را بگیرم و از دقایق حضورم در میدان برای گلزنی استفاده کنم.این بازیکن درباره بازی روز چهارشنبه با الغرافه قطر گفت: پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و من شادابی را در تیم می*بینم. ما با این دانش به مصاف الغرافه می*رویم که اگر این تیم را در خانه متوقف کنیم و سپس در تهران آنها را شکست دهیم راهمان برای صعود هموار می*شود اما همه تیم*ها خطرناک هستند و باید مراقب الغرافه باشیم.زاید در پایان عنوان کرد: در مدتی که در ایران به سر می*برم از همه لحاظ راحت هستم، با هواداران پرسپولیس زود دوست شدم و کار خودم را با قدرت ادامه می*دهم. امیدوارم بتوانم طوری نظر دنیزلی را جلب کنم که اگر شرایط مهیا شد در پرسپولیس بمانم اما فعلا هدفم این است مثل همه بازیکنان که در این مدت به من کمک کردند موثر، مفید و گلزن باشم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورمحمدي: براي مهار مجيدي برنامه داريم


رضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس اميدوار است که تيمش در بازي با الغرافه ضمن گرفتن 3 امتياز همچنين در صدرجدول بماند.

نورمحمدي حرف*هايش را اينگونه آغاز مي*کند:«بازي حساسي است ولي مي*توانيم با پيروزي در اين مسابقه در صدرجدول بمانيم و اميدوارم با تلاشي که انجام مي*دهيم صدرنشيني را در قطر از دست ندهيم. الغرافه چند بازيکن خوب خارجي دارد و از امتياز ميزباني بهره مي*برد ولي انگيزه ما در آسيا متفاوت است و مي*خواهيم دست پر برگرديم.»

نورمحمدي در ادامه حرف*هايش خاطرنشان مي*کند:«الغرافه بازيکنان خارجي خوبي دارد و اکثر بازيکنان اين تيم در خط حمله هميشه مهاجمان خوب خارجي هستند. قبلا خلعتبري مهاجم اين تيم بود و حالا فرهاد مجيدي ولي تيم ما الان در ساختار دفاعي و حمله هماهنگ شده و آماده انجام يک بازي خوب هستيم.»

نورمحمدي در مورد رويارويي مدافعان پرسپوليس با فرهاد مجيدي سوال مي*گوید:«تلاش ما اين است تا مقابل الغرافه گل نخوريم و مطمئنا براي مهار مجيدي و ديگر مهاجمان الغرافه برنامه داريم. بازيکنان ما از خصوصيات بازي مجيدي مطلع هستند و مي*توانيم اين تيم را شکست دهيم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال / ۲۹ تیر




ارتش سرخ دات كام:
سازمان لیگ برنامه های فصل دوازدهم را مشخص کرده و بر همین اساس لیگ آینده از ۲۹ تیر سال جاری آغاز می شود.


اولین مسابقه دوازدهمین دوره لیگ برتر ۲۹ تیر برگزار می شود و سایر رقابت های هفته اول، سی و یکم تیر یک روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر نیز از یک روز بعد از پایان فصل جاری آغاز می شود و تا یک هفته قبل از شروع مسابقات فصل جدید ادامه پیدا می کند. مسابقات فصل جاری ۲۲ اردیبهشت به پایان می رسد.

زمان قرعه کشی رقابت ها هنوز مشخص نیست. سازمان لیگ در حال بررسی وضعیت تیم ها برای صدور مجوز حرفه ای است و ظاهرا به دلیل مشخص نبودن وضعیت باشگاه ها برای ادامه فعالیت در لیگ برتر زمان قرعه کشی را معلوم نکرده است.

این احتمال وجود دارد لیگ دوازدهم با توجه به عدم صدور مجوز حرفه ای برای برخی از باشگاه ها با کاهش تعداد تیم ها برگزار می شود. لیگ کنونی با ۱۸ تیم در حال برگزاری است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فشنگچی: تابع دستور دنیزلی هستم/ امتیاز بازی با الغرافه حیاتی است
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط خوب*مان در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به مرحله بعد امتیاز بازی با الغرافه حیاتی است.
امیرحسین فشنگچی درباره بازی مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: خوشبختانه با بازی*های خوب و روانی که در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته*ایم، چهره واقعی پرسپولیس را به هواداران نشان داده*ایم.

اگر ما اسیر بدشانسی*هایی شامل مصدومیت، محرومیت و مسائل حاشیه ای نبودیم، اکنون با این تیم خوب در لیگ برتر و جام حذفی هم مدعی بودیم.وی افزود: همه می*دانند که با بازی مقابل الهلال چه استارت خوبی در لیگ قهرمانان *آسیا زدیم و با یک نتیجه خوب مقابل الشباب شایستگی*های پرسپولیس را به نمایش گذاشتیم. البته هنوز کار برای ما تمام شده نیست و باید ۴ بازی آینده را بسیار جدی بگیریم.فشنگچی تاکید کرد: در بازی مقابل الغرافه روز آسانی نداریم؛ قطری*ها تا به امروز به نتایج دلخواه خود نرسیده*اند، بنابراین مقابل ما برای گرفتن نتیجه دست به هر کاری می*زنند تا به ۳ امتیاز بازی برسند و همین موضوع کار را برای ما دشوار می*کند. اگر قدر فرصت*های خودمان را بدانیم و دقایق ابتدایی بازی را کنترل کنیم به مرور زمان می*توانیم حریف را غافلگیر کنیم و به امتیاز دلخواه برسیم.وی در مورد تصمیم دنیزلی برای حضورش در دقایق پایانی بازی های اخیر پرسپولیس گفت: من تابع کادر فنی هستم و خوشبختانه هر وقت هم به میدان آمدم تاثیری در روند تیمی داشته*ام و گلزنی برابر الشباب یکی از این موضوعات بود. حالا اگر دنیزلی یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه به من فرصت بدهد تابع دستورات او هستم و سعی می*کنم برای پرسپولیس موثر باشم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: الغرافه را ببریم صعودمان تقریبا قطعی می شود/ می خواهم به تیم ملی دعوت شوم
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مقابل الغرافه پیروز شویم صعودمان تقریبا قطعی می شود.
او در بازي*هاي اخير كه در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا انجام داد يكي از بازيكنان تأثيرگذار پرسپوليس بود. كاظميان در مورد رسيدن به روزهاي خوب فوتبالي*اش مي*گويد:
«يكي از اتفاقات مهم اين بود كه در بازي*هاي اخير به صورت ثابت در تركيب قرار گرفتم و توانستم از اعتماد كادرفني به خوبي استفاده كنم. متأسفانه در مقاطعي از فصل تيم ما دچار مشكلات زيادي شد و من هم مثل خيلي از بازيكنان هم از لحاظ روحي و هم از لحاظ فوتبالي افت كردم ولي حالا شرايط عوض شده است.»كاظميان ادامه مي*دهد: «خوشحالم كه در بازي*هاي اخير توانستم كادرفني را راضي كنم و مي*خواهم اين روند را ادامه دهم. حتي مي*خواهم بهتر از اين باشم تا دوباره به تيم ملي دعوت شوم. من آنقدر خوب بازي خواهم كرد تا دوباره كروش به تيم ملي دعوتم كند.»
از كاظميان در مورد شرايط پرسپوليس در آستانه ديدار با الغرافه قطر سوال مي*كنيم كه او اينگونه جواب مي*دهد: «از لحاظ روحي و فني شرايط بسيار خوبي داريم و شكست دادن الشباب شخصيت تيمي پرسپوليس را بالا برد. الان آماده بازي با الغرافه هستيم و فقط براي برد به قطر مي*رويم. اگر الغرافه را در زمين خودش شكست بدهيم صعودمان از اين گروه تا حدود زيادي قطعي خواهد شد.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: دنیزلی استاد است؛ نگران مجیدی و الغرافه نباشید
مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنیزلی تیم*های عربی را خوب می*شناسد، بنابراین نباید نگران بازی با الغرافه و مجیدی بود.
علی پروین در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: باید خدا را شکر کنم که پس از آن اتفاق تلخ برای دایی او صحیح و سالم در آغوش خانواده خود قرار گرفت. به نظر من خدا به ایرانی*ها رحم کرد و باید خدا را شاکر بود که وی می تواند همچنان بدون مشکل به کارش ادامه دهد.

وی افزود: علاوه بر این باید پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل الشباب را به کلیه هواداران تبریک بگویم. به نظرم بچه*ها عیدی خوبی به هواداران دادند و انشاالله این 6 گل زدن*ها ادامه دار باشد تا پرسپولیس در آسیا ناکامی*ها را جبران کند.
پروین تاکید کرد: در این بین نباید از عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس گذشت، شیث رضایی و محمد نصرتی با کمک بقیه بچه*ها خیلی خوب کار کردند و در ساختار دفاعی خوب عمل کردند؛ دست*شان درد نکند. البته در خط حمله هم بازیکنان خوب گل می*زدند که این هم به خاطر نحوه استفاده دنیزلی از بازیکنان است.
وی در خصوص بازی مقابل الغرافه قطر گفت: الغرافه* در قطر تیم بدی نیست، به نظرم پرسپولیس باید در 20 دقیقه اول احتیاط را چاشنی کار خود قرار دهد و کم کم و با احتیاط رو به جلو حرکت کند. عجله هیچ فایده*ای ندارد، چون آنها برای گرفتن 3 امتیاز به آب و آتش می*زنند.
پروین افزود: البته خود دنیزلی استاد است و نگران الغرافه و فرهاد مجیدی نباشید، چون سرمربی ما کارش را خوب بلد است. البته مجیدی هم خطر خاص خودش را دارد و بازیکنی است که از فرصت*ها خوب استفاده می*کند، اما بچه*های ما نیز دست و پا بسته نیستند.پروین خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس در قطر با یک برد کار خود را تمام کند شاهکار است، در غیر این صورت مساوی هم بد نیست، اما انشاالله دست پر برگردند و کار را در قطر تمام کنند. من امیدوارم پرسپولیس در سال 91 بتواند با نتایج خوب در لیگ قهرمان آسیا دل مردم را شاد کند که اگر این اتفاق بیفتد قطعا هواداران ما که روز دوم عید سنگ تمام گذاشتند و بیش از 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند، ورزشگاه آزادی را دوباره لبریز از تماشاگر خواهند کرد.پروین در خصوص اظهارنظری از طرف وی که در یکی از روزنامه*های امروز مبنی بر اینکه امیر قلعه*نویی گفته اگر به استقلال بیاید رحمتی را بیرون می*کند، نیز گفت: من اصلا چنین حرفی نزدم. موضوع استقلال، قلعه*نویی و رحمتی به من چه مربوط می شود؟! قلعه*نویی درحال حاضر در تراکتورسازی خیلی خوب کار می*کند و تیمش را می*خواهد قهرمان کند. اکنون هم استقلال وضعیت بدی ندارد و انشاءالله بتواند در تمام جام*ها موفق شود. من به هیچ عنوان اظهارنظری در خصوص استقلالی*ها که اگر فلانی بیاید آن یکی می*رود یا به پرسپولیس می*آید و از این گونه حرف*ها نزدم، چون استقلال خودش مدیر عامل، مدیر و مربی دارد. از رسانه*ها هم خواهش می*کنم از این خبرهای کذب از جانب من چاپ نکنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
به بهانه محکومیت محبوب ترین چهره تاریخ فوتبال ایران/ ما همه گمشده ایم عقاب جان!
با آنچه برسر احمدرضا عابدزاده مي*آوريم، بايد به نسل نو و اين بازيكنان متوسط كه از يك كرورشان «نيم ستاره» هم بيرون نمي*آيد، حق بدهيم كه دغدغه*اي غير از سابيده نبودن گوشه اسكناس*هايشان نداشته باشند.
1) سال نوي خورشيدي براي فوتبال ايران با يك شوك بزرگ آغاز شد.
وقتي احمدرضا عابدزاده در اولين ساعات نوروز راهي فرودگاه شد تا به آمريكا برود و تعطيلات عيد را در كنار فرزندش در ينگه دنيا بگذراند، به او خبر دادند مدتهاست به خاطر مصاحبه*اي كه 3 سال پيش عليه پزشك جراحش انجام داده ممنوع*الخروج است و حق سفر به خارج از ايران را ندارد. انتشار گزارش مربوط به اين مجازات عقاب آسيا و نيز حكم 54 ضربه شلاقي كه براي او بريده*اند، بسياري از مردم ايران را شگفت*زده كرده و تاثير نامطلوبي بر احساسات و عواطف عمومي گذاشت. بي*گمان هيچكس نمي*تواند كراهت وحشتناك قابي را توصيف كند كه در آن، سنگربان شماره يك تيم ملي ايران براي يك دهه، به شكلي زننده و ناگهاني از فرودگاهي كه كيلومترها خارج از شهر است ديپورت مي*شود و غريبانه به خانه*اي بر مي*گردد كه ساعاتي قبل با آن وداع كرده بود. رخ دادن چنين اتفاق تلخي، حتي براي يك شهروند عادي نيز قابل پذيرش نيست و حس تاثر و همدردي ديگران را بر مي*انگيزد، تا چه رسد به اينكه قرباني چنين سوءتفاهم ناميموني، محبوب*ترين كاراكتر فوتبال ايران در همه ادوارش باشد. آقايان مسوول، دوستان محترم؛ خيلي ممنون كه برگي ارزنده و بي*بديل از شناسنامه ورزش اين مملكت را جلوي غريبه و آشنا سكه يك پول كرديد و چوب حراج به اعتبارش كوفتيد. با آنچه برسر احمدرضا عابدزاده مي*آوريم، بايد به نسل نو و اين بازيكنان متوسط كه از يك كرورشان «نيم ستاره» هم بيرون نمي*آيد، حق بدهيم كه دغدغه*اي غير از سابيده نبودن گوشه اسكناس*هايشان نداشته باشند.
2) اينكه بين عابدزاده و پزشك شاكي*اش در مراجع دادرسي چه گذشته كه منجر به صدور چنين حكمي براي او شده، يك بحث حقوقي است كه پرداختن به آن در صلاحيت اين مطلب نمي*گنجد. اين نيز مسلم است كه همه آحاد مردم بايد در برابر قانون يكسان باشند. حتي مجادله برسر اينكه آيا مي*شد حكمي زيبنده*تر براي عقاب صادر كرد و او را كه سال*ها در ميادين مملو از دلهره شلاق افتخارآفريني براي كشورش را خورده بود، از «تازيانه جزا» معاف كرد يا نه را هم به اهل فن و مراجع ذيصلاح وامي*گذاريم. با اين همه اما، تحت هيچ شرايطي نمي*توان از غفلتي كه در ابلاغ اين حكم به عمل آمده چشم*پوشي كرد. يعني واقعا كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ايران، بايد در چند قدمي هواپيما متوجه ممنوع*الخروجي*اش شود؟ مجريان حكم توجيه مي*كنند كه «چون عابدزاده را پيدا نكرديم، غيابي محاكمه*اش كرديم»؛ اين هم از آن داستان*هاي شگفت*انگيز است. تصورش را بكنيد در مملكتي كه مسوولانش به خاطر دو قسط عقب افتاده يا يك مختصر بدهي دولتي يا هر خبط و خطاي كوچك و بزرگي ديگري به سرعت مي*توانند هر شهروند گمنامي را به چنگ بياورند، احمد رضا عابدزاده بزرگ آنقدر ناپيدا بوده كه بايد پاي پله*هاي طياره متوجه محكوميتش مي*شده است. رد سلطان خاطره*هاي ملبورن و ژرلان را خيلي جاها مي*شود پيدا كرد؛ از كسب و كار فست فودش در خيابان شريعتي تا محل تمرينات انفرادي*اش و حتي VIP ورزشگاه آزادي. فقط كافي است براي كسي كه پيكر پر از مصدوميت*اش را در تيررس شلاق خشمگين قرار مي*دهيم، مختصر حقوقي قائل باشيم و دست كم حق با خبر بودنش از سرنوشت خودش را به رسميت بشناسيم.
3) در واپسين روزهاي سال نود، علي دايي در مسير بازگشت از اصفهان به تهران اسير سانحه رانندگي شد و به سختي آسيب ديد. انگار با انتشار اين خبر و اعزام او به بيمارستان بود كه خيلي*ها ناگهان «اسطوره درد» گرفتند و ياد ارزش*هاي شهريار فوتبال ايران افتادند. كار حتي تا آنجا بالا گرفت كه محمد مايلي*كهن هم به رغم پرونده تاريخي دعوايش با دايي، به صرافت پيگيري وضعيت او و احوالپرسي از دشمن ديرينه*اش افتاد! شايد لازم است احمدرضا عابدزاده هم براي آنكه از گمنامي خارج شود و به چشم آقايان بيايد، حادثه*اي مشابه را تجربه كند يا مثل 10سال پيش سر از كنج مريضخانه در بياورد. انگار خيلي*ها فقط بلدند سراغ عقاب را در «كسري» بگيرند و زير تيغ جراح ياد رشادت*هاي او بيفتند. جماعتي كه امروز از ابلاغ حكم قضايي عابدزاده به او نيز حذر مي*كنند، از جنس همان*هايي هستند كه تا دوم خرداد 90 كوچكترين سراغي از ناصر حجازي نمي*گرفتند، اما ناگهان ياد سفر كرده *افتادند و برايش چكامه*ها سرودند. قهرمانان را مي*شود قبل از سكته و سرطان و تصادف هم دريافت؛ به شرط اينكه گوركن*ها قهرمانان شهر ما نباشند و زنده*ها هم به اندازه مرده*ها بيارزند.4)ما اينجا انگار همه مفقود*الاثريم. موجوديت واقعي، تنها همين جسميتي نيست كه از آن بهره مي*بريم. با مولفه*هايي مثل توجه و ديده شدن است كه «وجود» معنا مي*گيرد. جماعتي كه بزرگترين قهرمان ورزشي*شان نمي*داند ممنوع*الخروج شده، چرا بايد تعجب كنند از سرنوشت بيماراني كه به جرم فقر در بيايان رها مي*شوند؟ غمگين مباش عقاب عزيز؛ *ما همه با هم گم شده*ايم!* رسول بهروش
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ی پست جالب میخوام بگذارم.
میخوام اشخاص معروفی را که طرفدار پرسپولیس هستند را اسمشون را بگذارم.
برای همین یک پست فاصله میگذارم با خبرهای قبلی.;)
 

Similar threads

بالا