عجبــــــــــــــــا
هنوز حرف از دهنم بیرون نیومده،پریدین گرفتینشــــــــــا
چیکارش میکردم پس؟؟؟؟ آخ که چقد شیرینی ساخت شمال اونم از نوع خونگی پس از یک جنگ طولانی دوس دارم
آقا من شیرینی رو چون نزدیک هستم میخورم... واستون تعریف میکنم که مزه ش چطور بود![]()

خو سهم منو برا چی میخوری؟؟؟؟؟؟؟










