#& طرفداران بارسلونا &#

ESPEranza

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
طرفداران بارســـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ا @@@@@@

طرفداران بارســـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ا @@@@@@

سلام به همه ی طرفداران بارسلونا

بیان اعلام طرفداری بنمایید و بازیکن مورد علاقه تونو بفرمائید .................

viva barsa
 

ESPEranza

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
طرفداران بارســـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ا @@@@@@

طرفداران بارســـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ا @@@@@@

سلام به همه ی طرفداران بارسلونا

لطفا بیان و اعلام طرفداری بنمایید و بازیکن مورد علاقه تون رو بفرمائید ...............
viva barsa
 

hadi1987

عضو جدید
عصبانی نشید من عمدا اومدم زنده باد مردان باواریایی جاوید بایرن موووووووووووونیخ:whistle:
 

Civil Boy

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ژاوي: بارسا شکست ناپذير نيست
ژاوی، هافبک خلاق بارسا، معتقد است فاصله 10 امتیازی تیمش با رئال نشان می دهد آبی و اناری ها شکست ناپذیر نیستند.

در حالی که تنها 13 هفته تا پایان رقابت های این فصل لالیگا باقی مانده، بارسا کار دشواری برای رسیدن به رئال و کسب چهارمین قهرمانی پیاپی اش در رقابت های لالیگا دارد.

بارسا در حالی این هفته در لالیگا مقابل راسینگ سانتاندر قرار می گیرد که شب گذشته موفق شدند در لیگ قهرمانان 7-1 لورکوزن را شکست بدهند اما این برد پرگل هم نتوانست ژاوی را مغرور کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما شکست ناپذیر نیستیم. ما 10 امتیاز از رئال کمتر داریم. ما سعی می کنیم این اختلاف را جبران کنیم اما همه چیز دست خودمان نیست. شرایط به نتایج رئال بستگی دارد."

گواردیولا هنوز قراردادش را با بارسا تمدید نکرده و ژاوی برای اولین بار در این مورد اظهار نظر کرد.

" من دوست ندارم او از بارسا جدا شود. دوست دارم او قراردادش را تمدید کند و برای سال های بیشتری در بارسا بماند.

او به ما اعتماد به نفس و مسیر درست را نشان داد. او در رسیدن به همه این موفقیت ها نقش کلیدی داشت. او با قراردادن مسی در پست 9 تصمیم بسیار درستی گرفت."

مسی شب گذشته در دیدار مقابل لورکوزن با زدن 5 گل تاریخ ساز شد و ژاوی معتقد است مقایسه او و کریس رونالدو پایه و اساس درستی ندارد.

" لئو بی نظیر است. نمی توان او را با بازیکنان دیگر مقایسه کرد. خبرنگاران دوست دارند بازیکنان بزرگ را با هم مقایسه کنند که البته منطقی است اما مسیر بی نظیر است. هیچ بازیکن دیگری مانند او نیست.

او بارها سرنوشت بازی ها را رقم زده و در بازی ها تاثیر زیادی دارد. او وقتی خودش گلزنی نمی کند، پاس گل می دهد. او فوق العاده است."

این ملی پوش اسپانیایی همچنین تاکید کرد که به رویارویی احتمالی بارسا- رئال در فینال چمپیونزلیگ فکر نمی کند.

" همه اینها فرضیه است. رئال هنوز بازی برگشتش مقابل زسکا را انجام نداده و بعد از آن هم باید قرعه کشی انجام شود.

ممکن است شگفتی هایی رقم بخورد. منچستریونایتد در همان دور گروهی حذف شد اما فینال بارسا- رئال می تواند بسیار جذاب باشد. باید صبر کرد."
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
نبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir

بازی یکشنبه این هفته چهارمین تقابل پپ گواردیولا و راسینگ سانتاندر محسوب می شود و نکته قابل توجه اینکه وی به عنوان مربی هرگز در مصاف با این تیم بازنده نبوده است.

پپ گواردیولا به عنوان مربی آبی و اناری پوشان برای چهارمین بار به ساردینرو سفر می کند. وی در سه مصاف قبلی خود با این تیم، به سه پیروزی دست یافته است.


فصل گذشته در اولین روز شروع مسابقات لالیگا، بارسا با گل زود هنگام لیونل مسی و دو گل دیگر از اینیستا و ویا با نتیجه 0-3 راسینگ سانتاندر را شکست داد. در فصل 09/2008 نیز بارسا با نتیجه 1-4 در سانتاندر به پیروزی رسید. در این بازی مردان گواردیولا یک گل از اسکار سرانو در دقیقه 72 مسابقه دریافت کردند، اما به لطف گلهای ابراهیموویچ، مسی (2 گل) و پیکه به یک پیروزی شیرین دست یافتند.

در اولین مصاف گواردیولا در الساردینرو که مربوط به فصل 09/2008 می باشد، نتیجه 2-1 برای این مربی حاصل شد. در آن مسابقه ابتدا زیگیج راسینگ را جلو انداخت، اما دو گل مسی در ادامه بازی یک پیروزی برای آبی و اناری پوشان رقم زد.

نتایج بارسا با گواردیولا در الساردینرو

فصل 11/2010: اولین روز مسابقات- 2010/08/29- راسینگ 0-3 بارسا ( مسی دقیقه 3، اینیستا دقیقه 32 و ویا دقیقه 62)

فصل 10/2009: چهارمین روز مسابقات- 2010/08/29- راسینگ 1-4 بارسا ( ابراهیموویچ دقیقه 19، مسی دقیقه 23 و 63، پیکه دقیقه 26 و اسکار سرانو دقیقه 72)

فصل 09/2008: بیست ویکمین روز مسابقات- 2009/02/01- راسینگ 1-2 بارسا ( زیگیج دقیقه55، مسی دقیقه 65 و 81)
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
10 موفقیت از میان 11 بازی حذفی اروپا.

10 موفقیت از میان 11 بازی حذفی اروپا.

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir

گواردیولا در طی چهار فصلی که مربی بارسلونا بوده است، تنها یک بار در بازی های رفت و برگشتی اروپا شکست خورده است.

بارسا برای پنجمین بار متوالی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده است. از سال 2008 که پپ گواردیولا به بارسا آمد، تنها رکورد بازی های اروپایی آن ها کافی است تا لرزه بر اندام رقبایشان بیندازد. از سال 2009 تا 2011 آن ها در 10 بازی از میان 11 بازی حذفی اروپا موفق بوده اند.


راهی طولانی تا رم

اولین چالش گواردیولا در اروپا در بازی پیش مقدماتی رقابت ها مقابل ویسلا کراکوف بوده است. بارسا پس از کنار زدن قهرمانان لهستانی در اولین بازی رسمی این مربی (4-0)، توانست جایگاهی در مرحله گروهی رقابت ها برای خود پیدا کند. پس از گذراندن مرحله گروهی دیدار بعدی بارسلونا با المپیک لیون بود و پس از آن در یک چهارم نهایی در مقابل بایرن و سپس در مرحله نیمه نهایی در مقابل چلسی قرار گرفت که یکی از حساس ترین بازی های سال های اخیر پیش از بالا بردن جام در رم بود.

تنها شکست مقابل اینتر

بارسا سال بعد با 4 گل مسی در یک بازی مقابل توپچی های لندن نتیجه بهتری در مقابل آرسنال و همچنین اشتوتگارت کسب کرد. اما در مرحله نیمه نهایی زمانی که اینتر در بازی رفت 3-1 پیروز شد و با دفاعی مصمم کاتالان ها را تنها به زدن یک گل در نیوکمپ محدود کرد، اولین شکست پپ گواردیولا به عنوان مربی بارسا در اروپا رقم خورد.

از کلاسیکو تا ومبلی

تیم هیچ لغزشی در لیگ قهرمانان 2010/11 نداشت. آرسنال برای بار دیگر شکست خورد و پس از آن شاختار دونسک و سپس رئال مادرید ، رقیب قدیمی، شکست خوردند و باعث شد که تیم به ومبلی برسد. این موارد 9 موفقیت گواردیولا از میان 10 بازی حذفی اروپا را شامل می شد. با شکست بایر لورکوزن با نتیجه 10-2 در مجموع بازیهای رفت و برگشت- بزرگترین نتیجه بارسا در اروپا و طی چهار سال گذشته- این رکورد تا امسال نیز ادامه پیدا کرد و به 10 بازی از 11 بازی رسید.
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
7a5524a9-3082-4d81-833e-2546280b3d99.jpg
آیا بازیکنان ایرانی نیز به هواداران خود این همه احترام قائل هستند چند ماه/سال پیش ایرانیان هوادار سسک برای او مجسمه ی
فروهر را برای او فرستادن اونیز با گرفتن عکسی با فروهر و فرستادن آن به ایمیل مدیر آن باشگاه از هواداران تشکر کرد
 

پیوست ها

  • Hamrazan.Com-Tarafdare-mosalmane-barcelona.jpg
    Hamrazan.Com-Tarafdare-mosalmane-barcelona.jpg
    35 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[ مصاحبه ] : گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگرانیم»

[ مصاحبه ] : گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگرانیم»

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید صادق باری/


جوزپ گواردیلا در کنفرانس خبری پیش از بازی با راسینگ سانتاندر، بر این نکته اصرار داشت که در چهار سال گذشته، اف سی بارسلونا تمامی موفقیتهای خود را مرهون تلاش سرسختانه بازیکانش می داند. او در این کنفرانس با اشاره به صدر نشینی رئال مادرید آن هم با حاشیه امنیتی 10 امتیازی نسبت به بارسا، اذعان داشت که این صدرنشینی نشان دهنده شایستگی های آنان است.

«کسب 13عنوان قهرمانی از 16عنوان ممکن، حاصل کار بازیکنان است. هر بازی در پایانش همیشه به بازیکنان تعلق دارد. اگر چنانچه بارسا عناوین قهرمانی زیادی را کسب کرده است، تنها دلیل آن این است که ما از وجود بازیکنان خارق العاده بهره مند بودیم. این قهرمانی های متعلق به بازیکنان است زیرا آنان بودند که بهترین بازیهای خود در طول عمر ورزشی شان را به نمایش گذاشتند».

در این کنفرانس خبری گواردیولا برخلاف اظهار نظرهای مبهم و کنایه آمیز روز گذشته خوزه مورنیو، کاملا شفاف و ساده نظرات خود را عنوان کرد و تمامی عناوین کسب شده را به بازیکنان خود نسبت داد و در ادامه صحبتهایش، با اشاره به توصیه های آلفونسو گودال، نایب رئیس سابق باشگاه، گفت: «خود گودال نیز مثل راسل و فلورنتینو خوب بر این موضوع واقف است که افتخارات کسب شده تنها به این دلیل بوده است که در اولویت برنامه های ما تلاش سرسختانه و جدیت در کار بوده است. این برای فوتبال بسیار بد است که شایستگی های مسی و رونالدو دیده نشود. اگر ما توانستیم دراغلب بازی ها پیروز از زمین خارج شویم، دلیل آن این بوده است که نسبت به دیگر تیمها بسیار بهتر بودیم. اگر چنانچه رئال مادرید در جدول رده بندی با 10 امتیاز اختلاف با سایر تیمها پیشتاز است، برای این خاطر است که آنها در کارشان بسیار بهتر از دیگران بوده اند و ما در مسیر کار خود لغزش داشتیم. ما تاثیر خود را بعنوان مربی در تیمهایمان کتمان نمی کنیم و اگر چنانچه من بگویم که ما قهرمان لیگ نخواهیم شد، بخاطر این دلیل است که پر کردن فاصله ایجاد شده با رئال مادرید بسیار مشکل است. و این نظر من می باشد».

البته گواردیولا به این تنش ها و حاشیه ها اطراف تیمش عادت دارد چون او در ادامه صحبتهایش می گوید: «شرایط ما در طول چهار سال گذشته نیز مثل حال بوده است؛ همیشه تحت نظر بقرار گرفتن و کانون توجهات دیگران بودن، موجب شده است که ما نیز بتوانیم روشهای کاری مختلفی داشته باشیم. امسال نیز استثنایی در کار نیست. همیشه دلایل مختلفی وجود دارد که تیم ما را دچار مشکل کنند».

جوابی به مورینیو

در برابر اظهار نظرهای اخیر مورینیو، گواردیولا پاسخ صریحی به او داد و گفت: «بله، هرچند که اسمی به میان نیاورده است؛ اما من هم بر این گمانم که اظهارات او در مورد من بوده است، اما من امیدوارم که در اظهارات آتی خود وقتی در مورد کسی صحبت می کند، صریحا اسمش را نیز بیاورد. همه فهمیدند که او در مورد من صحبت می کرد. کاملا واضح است که هر دوی ما قصد داریم قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم، و ما در این نکته اشتراک نظر داریم. تردیدی نیز در این خصوص وجود ندارد.اگر چنانچه من هم بخواهم مثل او رفتار کنم، بدیهی است که کاملا باید مسیر خود را عوض کنم. من بر این باور هستم که من و او رفتارها و عقاید کاملا متفاوتی داریم. صحبتها و دیدگاه های ما کاملا کتفاوت است. هزاران کنفرانس خبری برگزار می شود. مسیر ما بسیار متفاوت است. من بر این عقیده ام که باید همیشه صادق و بی غل و غش باشیم. اگر واقعا بفهمم که اینگونه تداعی شده است که من نیز مانند او رفتار کرده ام، مجبورم که بیشتر فکر کنم تا به این موضوع پی ببرم که در کجا کارم اشتباه کرده ام. من به هیچ عنوان دوست ندارم که بخاطر من چهره باشگاه و بازیکنانم خدشه دار شود. سعی من این نیست که مردم بخاطر من احساس شرم کنند و به اضافه اینکه دوست دارم در تیم خود جو خوبی ایجاد کنم».

در جواب سوالی در مورد اعمال نفوذهای اخیر ایجاد شده در فدراسیون اسپانیا و تاثیر آن در خصوص تصمیمات داوری، گواردیولا پاسخ داد: «اگر چنانچه چنین موضوعی واقعیت داشته باشد، بنابراین می توان گفت که سیستم داوری مشکل بزرگی دارد. بارسا و سایر تیمها الزاما بایستی روابط حسنه ای با فدراسیون داشته باشند. داورها تحت فشار های زیادی قرار دارند و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا باید قدم جلو بگذارد و اتخاذ تصمیم کند. او باید بصراحت اعلام کند که پیروزی تیم ها فقط نتیجه تلاش مسی، رونالدو، مورینیو و سایرین است، زیرا در غیر اینصورت چنانچه پیروزی تیمها منتسب به داشتن روابط با آنخل ماریا ویار ( رئیس فدراسیون فوتیال اسپانیا) قلمداد شود، در آن صورت ما باید بشینیم و در خصوص چانه زدن برای سهم خواهی از فدراسیون صحبت کنیم».

سرمربی سانتاندر، چهره ای ناشناخته

بعد از بازی یکشنبه راسینگ سانتاندر، گواردیولا تصریح کرد که بارسا اطلاعات بسیار اندکی از آلوارو سرورا که اخیرا سرمربی سانتاندر شده است دارد. او می گوید: «ما با اطلاعات اندکی رهسپار مسابقه با سانتاندر می شویم. تنها چیزی که در دست داریم نیت پیروزی در بازی با سانتاندر می باشد. تنها چیزی که ما می توانیم بر روی آن کنترل داشته باشیم بازی خود ما خواهد بود. بازی با سانتاندر به خاطر طرز بازی تیمی شان، همیشه مهارت خاص خود را می طلبد و همیشه مصاف با آنان سخت است».

خویشتن داری در خصوص اتهامات اخیر

در نهایت گواردیولا نظر خود را در مورد اقدام قانونی در خصوص اتهام دوپینگ تعدادی از بازیکنان بارسا که رادیو کوپه مطرح کرده بود اعلام کرد: «فکر کنم که آنها در نهایت به این جمع بندی برسند که اتهامات وارد شده کذب محض می باشد و واقعیت ندارد. فعلا باید خویشتن داری کرد. در روزهای آتی آنها نظرات نهایی خود را اعلام خواهند کرد و یادآور شده که قضیه هنوز فیصله پیدا نکرده و موضوع هنوز در جریان است»
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
گل تاریخی در سانتاندر.

گل تاریخی در سانتاندر.

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir

از سال 2008 تاکنون روند گلزنی مسی در سانتاندر متوقف نشده است و از بین آنها، مهمترین گل او مقابل این تیم، پنج هزارمین گل تاریخ باشگاه به شمار می رود.

امروز بارسا با یک هدف و آنهم پیروزی به مصاف راسینگ سانتاندر می رود. از وقتی که گواردیولا هدایت آبی و اناری پوشان را بر عهده گرفته است، بارسا در تمام دیدارهای خود با راسینگ به پیروزی دست یافته است. مسی نیز یکی از عناصر کلیدی تیم در این دیدارها بوده و پنج گل او در سه بازی گذشته با این حریف خود گویای همه چیز است. در فصل سه جام 09-2008، بارسا نیمه اول را بدون گل سپری کرد، در حالیکه زیگیج با گل خود از روی نقطه پنالتی راسینگ را جلو انداخته بود. گواردیولا بلافاصله مسی را به جای بوستکس به داخل زمین فرستاد و تنها شش دقیقه طول کشید تا بازیکن آرژانتینی بارسا موفق شد با یک ضربه دقیق از محوطه جریمه حریف بازی را به تساوی بکشاند.


پنج هزارمین گل بارسا در لیگ

بارسا در آن مسابقه طبق معمول مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و با پاسکاری های پی در پی سعی داشت سه امتیاز بازی را به نام خود ثبت کند. نهایتا در دقیقه 80 مسابقه، مسی موفق شد در محوطه جریمه راسینگ توپ را از آن خود کند و پس از عبور از یار مقابل خود، توپ را با پای راست به گوشه ای از دروازه تیم رقیب و دور از دستان تونو، دروازه بان راسینگ، هدایت کند. گل مسی پیروزی بارسا را رقم زد و همچنین به عنوان 5000 امین گل آبی و اناری پوشان در تاریخ باشگاه به ثبت رسید.

همیشه تاثیرگذار

فصل گذشته، بارسا رقابتهای لالیگا را با راسینگ سانتادر در الساردینرو آغاز کرد. مسی فقط سه دقیقه از بازی گذشته بود که موفق شد با ضربه چیپ خود توپ را پشت سر تونو، درون دروازه جای دهد. آبی و اناری پوشان در این دیدار از فرصتهای خود به خوبی استفاده کردند و در نهایت با نتیجه 0-3، سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کردند. فصل قبل از آن نیز (2010-2009) ابراهیمویج، مهاجم سوئدی بارسا، گل ابتدایی بازی با راسینگ را به ثمر رساند و سه دقیقه پس از او، مسی گل دوم تیم را زد. در پایان نیمه اول بارسا با نیتجه 0-3 از رقیب جلو افتاده بود، اما مسی یکبار دیگر برای تیمش گلزنی کرد و نهایتا بازی با نتیجه 4-1 به نفع بارسا پایان یافت.
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز












 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[ مصاحبه ] : سسک فابرگاس: «در فوتبال مدرن چیز آسانی وجود ندارد».

[ مصاحبه ] : سسک فابرگاس: «در فوتبال مدرن چیز آسانی وجود ندارد».

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید صادق باری /

آندرس اینیستا به تلاش تیم در برابر راسینگ اشاره کرد و گفت: «ما یک بازی بی نقص را در آن ورزشگاه نفس گیر به نمایش گذاشتیم». آلوز توضیح داد که هدف تیم «بهبود مستمر» است.

سسک فابرگاس از پیروزی 2-0 در برابر راسینگ بسیار خشنود بود و در ادامه افزود: «بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. باید تلاش کرد که بازی روانی را انجام داد و فرصت های گلزنی فراهم نمود و کنترل بازی را در دست گرفت. در فوتبال مدرن دیگر چیز آسانی وجود ندارد».


تمجید سسک از مسی

«مسی با همه بازیکنان دنیا فرق دارد، جای بسیار خوشبختی است که هر فوتبالیستی هم بازی مسی باشد؛ وجود او برای هر تیمی غنیمتی بشمار می آید، زیرا او اعتماد به نفس تیم را بالا می برد و این دقیقا همان چیزی است که یک تیم برای قهرمانی به آن نیاز دارد». بازیکن کاتالانی بارسا در ادامه صحبتهایش به خصوصیات مسی اشاره می کند و می افزاید: «او به معنای واقعی یک بازیکن فروتن و متواضع است و به سختی تلاش و تمرین می کند؛ مسی عاشق فوتبال است. کسب این همه افتخار واقعا سزاوار اوست».

در ادامه جملات بازیکنان بارسلونا را بعد از بازی با راسینگ می خوانید:

آندرس اینیستا

«ما یک بازی بی نقص را در آن ورزشگاه طاقت فرسا به نمایش گذاشتیم».

«بعضی اوقات هماهنگی بازیکنان در حد ایده آلی است و ما دوست داریم که تا آخر فصل این هماهنگی را حفظ کنیم».

«مهمترین موضوع برای ما کسب نتیجه پیروزی در تمامی بازی های پیشرو است؛ در حقیقت تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم، کسب پیروزی در بازی هاست».

«ما در حال حاضر در حساس ترین زمان این فصل قرار داریم و اوضاع تیم نیز بسیار خوب است، البته هنوز برای کسب قهرمانی راه زیادی پیشرو هست».

دنی آلوز

«هدف ما پیرزوی در تمامی بازی هاست».

«بنظرم ما در شرایط خوبی قرار داریم اما حفظ شرایط خوب فعلی سخت است؛ همواره برای رسیدن به هدف لازم است که برای بهبود شرایط سعی و تلاش نمود».

«ما دوست داریم که فوتبال بازی کنیم و از بازیمان لذت ببریم. زیباترین قسمت این داستان هم این است که می دانید باشگاهتان بهترین باشگاه دنیاست».

«در حال حاضر تیم نتایج بسیار خوبی را کسب می کند، درست مثل فصل گذشته این موضوع به تیم روحیه و آرامش می دهد و آرامش دقیقا آن چیزی است که تیم را برای رقابت ها آماده نگه می دارد».

کریستین تیو

«بازی در استادیوم سانتاندر واقعا سخت و مشکل است؛ در این استادیوم فشار وحشتناکی به بازیکن وارد می شود».

«تیم بازی بسیار خوبی را انجام داد، ما برای ایجاد فضای مناسب از این گوشه تا آن گوشه زمین توپ را بگردش در آوردیم».

«ما بر این تصمیم هستیم که هر هفته سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ضمنا اصلا به این موضوع هم که رئال مادرید در جدول بالاتر از ما قرار گرفته توجه نمی کنیم؛ ما تنها به بازی پیش روی خود و کسب پیروزی در آن فکر می کنیم».

«من بخاطر حمایت هایی که هوادارن بارسا از من دارند بسیار خوشحال هستم و از حمایتشان قدردانی می کنم؛ مثل این است که در رویا زندگی می کنم و سپاس گذار اعتماد مربی به خودم هستم».

استراحت تا چهارشنبه

بازیکنان بارسا تا چهارشنبه چهاردهم مارس استراحت خواهند کرد. برنامه تمرینی تیم راس ساعت 11 روز چهارشنبه مجددا شروع حواهد شد و بازیکنان باید برای انجام تمرین در نیوکمپ حاضر شوند. روز چهارشنبه علاوه بر تمرین، کنفرانس خبری بعد از تمرین نیز در برنامه گنجانده شده است و مقرر شده است که ماسکرانو در این کنفرانس خبری شرکت کند. سسک فابرگاس معتقد است که تیم باید مدتی به استراحت بپردازد و می گوید: «ما از کریسمس تا حالا تعطیلی نداشته ایم. من فکر می کنم این چند روز تعطیلی بتواند خستگی را ار تنمان بدر کند و با آمادگی کامل به تمرینات بازگردیم». |
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir

ضربات نهایی آبی و اناری پوشان در این فصل تا کنون 21 بار به تیرک دروازه اصابت کرده است. اف سی بارسلونا و لیورپول بدشانس ترین تیم های این فصل لیگ های اروپایی هستند، چرا که دارای بالاترین تعداد ضربات به تیرک دروازه حریف هستند. اف سی بارسلونا در 26 مسابقه 21 بار تیرک دروازه را مورد هدف قرار داده است.

مسی با 7 ضربه، و سسک با 5 ضربه، دو بازیکن آبی و اناری پوش هستند که موقعیت های نسبتا زیادی را به خاطر بدشانسی از دست داده اند.


آندرس اینیستا و آیزاک کوئنکا آخرین بازیکنانی هستند که در بازی آخر هفته گذشته مقابل راسینگ سانتادر، ضربه آنها با اختلاف بسیار ناچیزی به بیرون از دروازه حریف رفت. آبی و اناری پوشان در 26 بازی اخیر خود 12 بار به تیرک عمودی یا افقی دروازه شیلیک کرده اند. در بین لیگ های مطرح اروپایی، تنها تیمی که این حیث با بارسلونا رقابت می کند، لیورپول از لیگ برتر انگلیس می باشد.

چه تیم هایی بیشترین تعداد ضربات به تیرک را داشته اند:

اف سی بارسلونا (21)
لیورپول (21)
والنسیا (18)
بتیس (18)
اس تی اتینه (17)
منچستر سیتی (17)
یونتوس (16)

مسی و سسک در صدر

ضربات نهایی لئو مسی در رقابت های این فصل تا کنون 7 بار به تیرک دروازه اصابت کرده است، و از این حیث در بین بازیکنان حاضر در لیگ های اروپایی در جایگاه دوم قرار دارد. باکاری ساکو از سنت اتینه با 10 ضربه به تیرک که رکورد نسبتا شگفت انگیزی است توانسته مسی را پشت سر بگذارد. یک بازیکن دیگر از اف سی بارسلونا نیز در لیست 20 بازیکن برتر این جدول قرار دارد و او کسی نیست جز سسک فابرگاس با 5 ضربه به تیرک دروازه.

چه بازیکنانی بیشترین تعداد ضربات به تیرک را داشته اند:

باکاری ساکو (9)
لئو مسی (7)
کریستیانو رونالدو (6)
لوئیز سوارس (6)
مارکوس روزنبرگ (6)
روبن کاسترو (6)
سسک فابرگاس (5)
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
آمار بارسلونا در صدر لیگ قهرمانان.

آمار بارسلونا در صدر لیگ قهرمانان.

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سارا اقبالی / FCBarcelona.ir

تیم گواردیولا تا کنون با 30 گلی که به ثمر رسانده در صدر جدول لیگ قهرمانان قرار دارد. در میان تیم هایی که به یک چهارم نهایی راه یافته اند، بارسا تا کنون بیشترین مالکیت توپ و تعداد کرنر را داشته اشت.

دوتیم بارسا و رئال مادرید با 96 پیروزی و دو پیروزی کمتر نسبت به منچستر یونایتد رکورد دار هستند. تیم بارسا با تصرف یکی از 8 جایگاه جدول راهیافتگان به مرحله یک چهارم نهایی، تا این مرحله از موفق ترین تیم های لیگ قهرمانان بوده است. در ادامه آماری که در لیگ قهرمانان تا کنون برای بارسا به ثبت رسیده را در مقایسه با سایر تیمها بررسی می کنیم:


گلهای به ثمر رسیده:

1- بارسلونا 30 گل (3.75 در هر بازی)
2- رئال مادرید 24 گل (3 در هر بازی)
3- بایرن و چلسی 18 گل (2.25 در هر بازی)

گل های خورده:

1- رئال مادرید 4 گل (0.50 در هر بازی)
2- بارسلونا و مارسی 6 گل (0.75 در هر بازی)

شوت به سمت چارچوب:

1- بارسلونا 134 شوت (16.75 در هر بازی)
2- چلسی 127 شوت (15.88 در هر بازی)
3- رئال مادرید 120 شوت (15 در هر بازی)

موقعیت گل:

1- رئال مادرید 70 موقعیت (8.75 در هر بازی)
2- بارسلونا، بایرن و چلسی 67 (8.38 در هر بازی)

ضربات درون چارچوب:

1- بارسلونا 67 (8.38 در هر بازی)
1- آ.ث میلان 61 (7.62 در هر بازی)
2- چلسی 60 (7.50 در هر بازی)

کرنر ها:

1- بارسلونا 54 کرنر (6.75 در هر بازی)
2- رئال مادرید 44 کرنر (5.5 در هر بازی)
3- بنفیکا 43 کرنر (5.38 در هر بازی)

میزان مالکیت توپ:

1- بارسلونا 69% مالکیت
2- چلسی 59% مالکیت
3- بایرن 55%مالکیت

خطا های انجام شده روی بازیکنان تیم:

1- مارسی 119 مورد (14.88 در هر بازی)
2- آث میلان 117 مورد (14.75 در هر بازی)
3- بارسلونا 110 مورد (13.75 در هر بازی)

خطا های انجام شده توسط بازیکنان تیم:

1- بارسلونا 78 (9.75 در هر بازی)
2- رئال مادرید 91 (11.38 در هر بازی)
3- چلسی 102 (12.75 در هر بازی)

کارت های زرد دریافت شده:

1- بارسلونا 10 کارت زرد (1.25 در هر بازی)
2- بایرن، چلسی و رئال مادرید 15 کارت (1.88 در هر بازی)

کارت قرمز های دریافت شده:

1- بارسلونا و چلسی بدون کارت قرمز
2- رئال مادرید، بنفیکا، بایرن، آ.ث میلان و آپوئل 1 کارت قرمز;)
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اریک آبیدال در آستانه پیوند کبد.

اریک آبیدال در آستانه پیوند کبد.

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سیمرا محمدی / FCBarcelona.ir

مدافع بارسا در هفته های آتی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مرکز خدمات پزشکی باشگاه طی اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: طی هفته های آینده، اریک آبیدال در راستای درمان بیماری کبدی اش تحت عمل پیوند کبد قرار خواهد گرفت که این گزینه از ابتدای مراحل درمان او از یک سال پیش در نظر گرفته شده بود. باشگاه خواستار حداکثر احترام به حریم خصوصی اوست.




کاپیتان(پویول)در مصاحبه مطبوعاتی روز گذشته اش درباره ی عمل پیوند اریک آبیدال در هفته های آتی گفت: «ضربه سنگینی است». در ادامه پویول با تاکید بر روحیه مناسب آبیدال و اینکه او نگرش خود را به سایر اعضای تیم نیز منتقل کرده است گفت: «همه ما مطمئنیم که او از این واقعه نیز سربلند بیرون خواهد آمد و ما تمام قدرتمان را به او می بخشیم. تا انتها با او و خانواده اش می مانیم و می دانیم که این مسئله نیز با موفقیت به پایان می رسد».
 
آخرین ویرایش:

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
فرستنده علی در تاريخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ (۱۳:۴۰) (82 بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir

سرمربی بارسا اشاره کرد که آزمون های جدی تیم در تمام بازی های لیگ قهرمانان، لالیگا و جام حذفی آغاز شده است. او این هشدار را داد که «از این پس، بعد از هر شکستی راه جبران کردن وجود ندارد». او همچنین از اینکه دیدار برگشت مقابل میلان در نیوکمپ خواهد بود ابراز رضایت کرد و معتقد است که این مسئله به نفع تیم خواهد بود. گواردیولا آبیدال را بازیکنی «غیر غابل تعویض و تکرار نشدنی» خواند و همچنین گفت که «در حال حاضر هیچ چیز مهمتر از یافتن راهی برای بهبود بیماری او و بازگشتش به روال عادی زندگی اش نیست».

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان انجام شد و جام حذفی هنوز به انتها نرسیده و فینال آن هنوز باقی مانده است و لیگ اسپانیا به هفته های پایانی خود نزدیک می شود. جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت: «این جرعه ای از حقیقت است و در صورت شکست، راهی برای بازگشت وجود ندارد». او در مورد دیدار روز شنبه در سانچز پیز خوان گفت: «در حال حاضر شرایط تیم بهتر از هر زمان دیگری است و ما مجبور هستیم امشب فرم عالی خودمان را بار دیگر نشان دهیم».


گواردیولا دقایقی پس از آگاهی از حریف بعدی تیم در لیگ قهرمانان گفت: «ما باید به مصاف میلان برویم، تیمی که جزو بهترین تیم های تاریخ اروپا می باشد و بازیکن های فوق العاده ای در اختیار دارد. قرعه سختی است ولی به هر حال خوب است. هر زمان که قهرمان شده ایم، آنها را شکست داده ایم. ما قهرمان اروپا هستیم و برای کسب قهرمانی مجدد باید بهترین ها را شکست دهیم».

فراخوان برای حمایت

گواردیولا که قبلا گفته بود ترجیح می دهم با تیمی که قبلا با آن بازی کرده ایم، برخورد نکنیم، از هواداران تیم در خواست کرد که در نیوکمپ از تیم حمایت کنند. او گفت: «ما نیاز به حمایت هواداران به خصوص برای بازی برگشت مقابل میلان داریم؛ آن دیدار یک بازی فوق العاده دشوار خواهد بود، زیرا میلان در هر صورت یک تیم قوی است. مردم باید خودشان را برای مرحله یک چهارم آماده کنند، زیرا ما واقعا به آن ها نیاز داریم».

محبت به آبیدال

سرمربی تیم نظرش را در مورد وضعیت آبیدال که روز پنجشنبه اعلام شد که نیاز به پیوند کبد دارد را اعلام کرد. او گفت: «ما می دانستیم که ممکن است این مسئله دوباره تکرار شود، او می داند که ما و هر فرد دیگری همراهش هستیم، چرا که او فرد دوست داشتنی است. در حال حاضر پیدا کردن راه حلی برای درمان بیماری او بسیار مهم است تا وی به روند عادی زندگی اش بازگردد. این زندگی است و او در برابر این موضوع مبارزه خواهد کرد؛ در حال حاضر او بیمار است و باید بر بیماری خود فائق آید».

گواردیولا ادامه داد: «او رفتار معصومانه و بی عیب و نقصی از خود نشان می دهد و چیز های زیادی به ما آموخته است، اما تصور می کنم تحمل این امر برای او بسیار دشوار است. اگر ما او را به این اندازه دوست می داریم به دلیل شخصیت دوست داشتنی اوست. تشویق شدن او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در نیوکمپ یکی از شگفت انگیز ترین چیز هایی بود که من تا به حال دیده ام. او یک فرد بسیار عالی است و همه تیم او را دوست دارند. اگر مردم او را دوست دارند دلیلش خصوصیاتی است که وی به دست آورده و من مطمئن هستم که او از این راه انرژی زیادی را دریافت خواهد کرد». گواردیولا همچنین اظهار کرد که بازی کردن یا نکردن را همواره به عهده خود بازیکن گذاشته است: «تعجب می کنم که او برای باشگاه و هم تیمی های خود چگونه این همه شور و شوق از خود نشان می دهد». او در ادامه افزود: «اگر بازی کردن یا نکردن در بازی امشب را به عهده او می گذاشتم، او حتما بازی کردن را انتخاب می کرد».

وی افزود: «این که چند هفته پیش قرارداد آبیدال تمدید شد نشان از بزرگی باشگاه می باشد. باید به هیئت مدیره برای این کارشان تبریک گفت».

«پیکه هر زمان بخواهد می تواند از تیم برود»

گواردیولا تصریح کرد که مطمئنا بازیکنان بارسلونا «هر زمان که بخواهند می توانند تیم را ترک کنند و این امر برای جرارد پیکه هم صدق می کند. هیچ مربی نمی تواند در مورد آینده بازی او تصمیم بگیرد؛ او از جمله بازیکنانیست که عاشق باشگاه می باشند و این بازیکنان جزء بازیکنان ویژه باشگاه تلقی می شوند. کسی نمی تواند به جای آنها تصمیم گیری کند».
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
به هر حال ما به خاطر برد های بارسا طرفشو نمی گیریم علاقمون به بارسا قلبی چه ببره چه خدایی نکرده ببازه طرفشو می گیریم
کاربر محترم2011-05-29_VIAJE_16.JPG
 

Similar threads

بالا