كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیبین !شما سعی کن نظراتتو واسه خودت نگه داری ،آخه میترسم بدزدنت بخدا!!!
صبر کن نگاه کنم

آره دیدم
ok واسه خودم نگه داشتم ولی تو نگران نباش
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
بيانيه محمد رويانيان خطاب به هواداران
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن بیانیه مدیر عامل سرخپوشان پایتخت بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مثل روز برایم روشن بود که در دربی شانسی نداریم و این عقیده و پیش بینی من دلایل زیادی داشت اما نمی توانستم با اشاعه این تفکر در بین بازیکنان روحیه آنها را تضعیف کنم. چرا که مرسوم نیست یک فرمانده قبل از یک نبرد بزرگ، سربازانش را تخلیه روحی و روانی کند. شاید معجزه فوتبال به دادمان می رسید و از حداقل شانس سود می بردیم اما اینگونه نشد.

به چند دلیل نتوانستیم بازی را ببریم. در فصل نقل و انتقالات تیم بد بسته شد و حواشی فراوانی دامن پرسپولیس را گرفت. ضرب المثل
«خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج» مبین حال پرسپولیس است. حمید استیلی اگر چه از فوتبالیست های بزرگ ما بشمار می رفت اما سرمربیگری پرسپولیس برای او زود بود و یکی از عوامل ناکامی تیم همین انتصاب در اول فصل برای هدایت پرسپولیس قلمداد می شود.

من با وارد کردن برخی شوک ها تیم را تقویت کردم تا استیلی، شکست خورده کنار نرود اما متاسفانه فرصت او تمام شد. استیلی بعد از بازی کنار گذاشته شد و به زودی سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد تا اوضاع تیم به سمت بهبودی پیش برود. من در بحرانی ترین شرایط پرسپولیس، قبول مسئولیت کردم و برای اصلاح شرایط نیز دست به هر کار قانونی خواهم زد.

محیط فوتبال ما سالم نیست. تصمیمات فوتبالی باید به طور جمعی اتخاذ شود و مدیران باشگاهی باید به بازی گرفته شوند اما اینجا تصمیم سازی شخصی است. در این 80 روزی که در عرصه فوتبال هستم یک بار از من مشورت نخواستند، در شرایطی که مصدومان زیادی داشتیم از سازمان لیگ خواستم تا بازی جام حذفی به تعویق بیفتد اما این فرصت از ما دریغ شد تا با یک لشگر مصدوم به دیدار حریف سنتی و تا بن دندان مسلح برویم.

باخت مقابل استقلال یکی از بدترین روزهای پرسپولیس را رقم زد و در ذهن هواداران به عنوان نقطه تاریک باقی خواهد ماند. از این پس باید طوری حرکت کنیم تا این موضوع از ذهن هواداران پاک شود. در بازی با استقلال هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم انرژی بازیکنان ما تحلیل رفت و تعویض ها هم دردی را دوا نکرد تا با شکست، شرمندگی ما مقابل هواداران تشدید شود. هوادار پرسپولیس دوست داشت حداقل اگر تیم محبوبش در لیگ نتیجه نمی گیرد در جام حذفی استقلال را ببرد اما با نتیجه ای که حاصل شد، قلب هواداران ما شکست. اشک های آنها دل مرا به درد آورد و من به عنوان مسئول تیم، از تمامی هواداران بابت شکست در دربی عذرخواهی می کنم. این شکست معلول تصمیم گیری های اشتباه در ابتدای فصل است اما من با همه توان تلاش می کنم تا در کوتاه ترین زمان، پرسپولیس را به روزهای اوجش برگردانم.
ببخشیدا قصد جسارت ندارم ولی فک میکنم اون ضرب المثلرو باید اینطوری بنویسن:
«خشت اول چون نهد معمار کج دیوارتا نیم مترم بالا نمیره»
:biggrin:
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه دوست عزیز ..... عذر میخوام ولی یه کم عصبی هستید بعد باخت .....من ورزش و مردم و ندیدم .... اونی که 5 ساله داره سفید امضا میکنه فرهاد خان مجیدیه ..... میثاق کجا بازیش پخش مستقیم میشه غیر پرسپولیس ..... حاظره پول هم بده ...سفید امضا کردن که جای خود ......

شما 6 امتیازتون کم شد درست .... ولی بازی اخر اقای مظفری زاده رو بهتون دادن .....

ببینید الان تیم ملی کشور رو پای تیموریان و جباری و رحمتیه که داره خوب بازی میکنه .... باید هم حقشون رو بدن .....
تازه پژو پارس اقای کریمی هم مبارک ..حتما بجای قرارد بهش دادن نه ؟

کاش اول فصل که سپاهان رحمتیو نمیداد و منت کشی معمارزاده رو میکردین هم همین حرفو میزدین !
کاری ندارم رحمتی بهترین دروازه بان حال حاضر لیگه و الان با 888 میلیون البته زیر سقف قرارداد تو تیم شماست ولی معمارزاده هم کم بازیکنی نیست که سپاهانو تراکتور همین فصل برا گرفتنش پیشنهاد نجومی میدادن !
اگه به نظر شما بازیکنی که قرارداد سفید امضا میکنه برا پخش زنده بازیاشه برا ما این کارش کلی ارزش داره و نشانه علاقش به تیمه ...
اینم منبعش که دیگه کارای خودتونم انکارش نکنین

راستی مظفری به چه دردمون خورد 6 امتیازمونو برگردوند؟ برامون پنالتی گرفت یا کمکش گل حریفو قبول نکرد؟ شایدم به جای خلیلی و سپهر حیدری گل قهرمانیمونو زد!

ما نگفتیم حقشونو ندن بدن نوش جونشون میگم بازیکن نباید اینقد پولکی باشه که وسط انتقادش از مربی بیاد بگه پاداشمونو هم ندادن!

شما میرفتین به مجیدی رای میدادین که پژو پارسو میدادن به اون ;)
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دیشب که خیلی خسته بودم و نتونستم همراهی کنم ولی جا دراه یکبار دیگه شکر خدا رو به جا بیارم که خیلی حال داد.
استقلال بار دیگه اقتدار خودش رو نشون همه داد.
ولی خارج از بحث کل کل من از پرسپولیس بدم میاد اما امیدوارم که از بحران بیاد بیرون چرا که فوتبال ایران زمانی پیشرفت میکنه که این دو تیم شرایطشون خوب باشه
استقلال و پرسپولیس شناسنامه فوتبال ایران هستند امدوارم استقلال این روند رو به رشدش رو ادامه بده و تیم رقیب هم از بحران در بیا تا تیم هایی که از نظر افتخار و... قابل مقایسه با این دو تیم نیستند خودشون رو برتر از آبی و قرمز ندونند.
موفق باشید.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اینقد سربسرشون نذارید گناه دارن اینا غمدیده ان.
غمم باخت .غم ازدست دادن مربی.غم... .
اصلا بحث غم زده بودن نیست درسته اینجا تاپیک کل کله ولی باید احترام طرف مقابل رو نگه داشت ...
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کدوم داداش ؟
منظور من اون جنابه که میگه باشه تو راست میگی ...

آهان دراگون رو میگی؟
اینجا تاپیک کل کله و ببخشید باید جنبه همه بالا باشه .
اگه بری و صفحه های قبلی رو نگاه کنی میبینی که علنا بهم توهین کردن جوابشون رو هم که میدی بهت اخطار میدن.
من هم دیگه فقط واسشون ......... میذارم.
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=tahoma, sans-serif] [/FONT][FONT=tahoma, sans-serif]نقل است روزی شیخ و مریدان در جایگاه ویژه استادیوم آزادی بازی آبی‌ و قرمز را به نظاره بنشسته بودند که ناگاه بادی عظیم وزیدن گرفت و جمله مریدان حامی تیم آبی را با خود ببُرد. مریدان قرمزدوست را دیدنه این صحنه بسیار خوش آمد. پس شیخ را پرسیدند: یا شیخ، حکمت چیست که این باد، آبیان با خود بِبُرد و ما بر جای خویشتن استوار مانده ایم؟ آیا جز این است که ما حقیم و آنان باطل؟ فرمود: ‌ای غافلان، شاد مشوید و دل‌ خوش مدارید که شما خود سوراخید و باد از میان سوراخ‌هایتان عبور همی‌ کند و این گونه است که بر جای ماندید... و مریدان نعره‌ها زدند و علی دایی رو تشویق کردند.[/FONT]​
 

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
لوکا بوناچيچ سرمربي پرسپوليس شد


لوکا بوناچيچ سرمربي تيم پرسپوليس شد. در جلسه امروز مديران باشگاه پرسپوليس، اين مربي 56 ساله کروات به عنوان سرمربي جديد سرخپوشان انتخاب شد و از فردا تمرينات اين تيم را زير نظر مي گيرد.


بوناچیچ کروات که فصل جدید را با تیم سپاهان شروع کرده بود، پس از شکست سنگین 3- صفر مقابل مس کرمان از کار برکنار شد.
به گزارش گل, لوکا امشب وارد تهران می شود و پس از عقد قرارداد از فردا کار خود را با این تیم شروع می کند. بوناچیچ در فصل 87 هم کاندید مربیگری این تیم بود، اما در نهایت وینگادا پرتغالی انتخاب شد.
لوکا دو سال پیش هم در وضعیتی مشابه مس کرمان را تحویل گرفت و در مسابقات آسیایی با این تیم نتیجه خوبی کسب کرد و مس از گروه خود صعود کرد.

 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
نقل است روزی شیخ و مریدان در جایگاه ویژه استادیوم آزادی بازی آبی‌ و قرمز را به نظاره بنشسته بودند که ناگاه بادی عظیم وزیدن گرفت و جمله مریدان حامی تیم آبی را با خود ببُرد. مریدان قرمزدوست را دیدنه این صحنه بسیار خوش آمد. پس شیخ را پرسیدند: یا شیخ، حکمت چیست که این باد، آبیان با خود بِبُرد و ما بر جای خویشتن استوار مانده ایم؟ آیا جز این است که ما حقیم و آنان باطل؟ فرمود: ‌ای غافلان، شاد مشوید و دل‌ خوش مدارید که شما خود سوراخید و باد از میان سوراخ‌هایتان عبور همی‌ کند و این گونه است که بر جای ماندید... و مریدان نعره‌ها زدند و علی دایی رو تشویق کردند.

:w15::w15::w25:
آخه من به تو بشر چی بگم!!ترکوندی.خیلی باحال بود.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
من میگم اما تو باور نمیکنی چرا؟ چون TİRƏXTUR ...

من میگم اما تو باور نمیکنی چرا؟ چون TİRƏXTUR ...

یا خود خدا!! بیبین !شما سعی کن نظراتتو واسه خودت نگه داری ،آخه میترسم بدزدنت بخدا!!!
[h=1]چرایی پایان استیلی به این شکل؛ آن سه آه/یادداشت ویژه[/h] [h=2]اوآه سه سرمربی را پشت سرش داشت و جبر تاریخ چه ظالمانه و قرینه وارعرض تنها سی دقیقه با او تسویه حساب کرد[/h]سایت گل -
1-یکی از همان هایی که در تمرینات بیشتر نزدیک دستیار بود تا سرمربی، لپ تاپ افشین قطبی را زیر پا انداخته بود و محکم چند لگد به آن می زد .طوری بر آن می کوبید که جای استوک هایش کاملا بر آن حک می شد. این انتقام فوتبالیستی بود که به زعم خامش سرمربی تیم حقش را خورده بود و حالا جایگاهی در ترکیب نداشت. اگرچه هرگز در ظاهر (!) مشخص نشد کدام بازیکن پرسپولیس در لیگ هفتم آن کار نابخردانه را با لپ تاپ افشین قطبی کرد اما حالا با قاطعیت می توان گفت ؛هیچ اثری از آن بازیکن نیست. قطبی قهرمان شد به تیم ملی رسید و سرانجام به جی لیگ رفت اما باند علیه قطبی تقریبا به خاکستر نشستند.یکی شان در لیگ یک است، یکی دیگر تا تابستان سال نود و دو بخاطر فضاحت شادی اش محروم. آن یکی حتی در تیم های لیگ یکی هم خریدار ندارد و سرانجام آخری شان که شامگاه همین جمعه گذشته پس از خلق سنگین ترین شکست تاریخ داربی بصورت اسفباری رفت احتمالا برای همیشه.
2-راینر زوبل عجیب ترین تجربه زندگی اش را در ایران و در پرسپولیس پشت سر گذاشت.داماد سلطان ،مترجمی بود که هنگام نیاز راست ترجمه نمی کرد و از سوی دیگر حمید استیلی بعنوان دستیار شبی نبود که خواب جلوس بر صندلی زوبل را نبیند. از همین رو سرمربی آلمانی قبل از خروجش از ایران بدون رو در بایستی انگشت اتهام را سمت دستیار ایرانی اش گرفت؛ حمید استیلی.
-3مصطفی دنیزلی تا اواسط فصل شرایط را تحمل کرد اما مرد باران دیده تُرک هر چه سبک و سنگین می کرد می دید یک جای کار آن هم از درون می لنگد. دنیزلی پخته تر از آن بود که نفهمد در زیر مجموعه اش باندی بصورت نامحسوس تشکیل شده است. از این رو بدون فوت وقت حمید استیلی را به در خروجی باشگاه رهنمون سخت. کاری که افشین قطبی بنا به حمایت سفت و سخت کاشانی از استیلی هرگز قادر به انجامش نشد. اما در ابتدای لیگ هشتم به محض خروج کاشانی به پرسپولیس بازگشت و اولین شرطش را به خروج استیلی منوط ساخت و با این شرط قطبی نشان داد اگر به اندازه دنیزلی و زوبل زور داشت یک ثانیه هم "دستیار طماع" را تحمل نمی کرد.
-4آنچه شرحش در سه بند فوق رفت فقط گوشه هایی از برخورد سه مربی وقت پرسپولیس با دستیارشان بود که در هر سه نوبت آن سه مرد یک تصمیم مشترک گرفتند؛ چشم پوشی از دستیار غیرشفاف. اما حمید استیلی نه در دوران بازیگری و نه تا اواسط دوران مربیگری به این خصیصه معروف نبود. او در جام ملت های 2000 لبنان به راحتی می توانست بعد از عابدزاده کاپیتان تیم ملی باشد اما خودش ترجیح داد بازوبند گرانقدر را به علی دایی بدهد. استیلی می توانست در آغاز لیگ هفتم به عنوان سرمربی پرسپولیس وارد زمین شود اما پیشنهاد قطبی را به کاشانی داد و ناباورانه خودش دستیار شد. شاید همین بلاتکلیفی در تعین سرنوشت (که ریشه در خود کم بینی مزمن داشت) موجب شد خودش هم نداند تکلیفش چیست. از یک سو آرزو داشت زیر نظر مربیان خارجی پرسپولیس آبدیده شود از یک سو در اواسط فصل ناگهان ساز ناکوک خودش را می نواخت.مرد غالبا آرام و اخلاق مدار که بعدها سرمربی استیل آذین شد یک روز در رختکن تیمش خفت فریدون زندی را چسبید و گوشه ای از فرهنگ قهریه جنوب شهریش را به رخ مسافر از آلمان برگشته کشید. یک شب دیگر روی خط برنامه نود آمد و شدیدترین اصطکاک ممکن را با فردوسی پور داشت اما در آخر همان دیالوگ عجیب از همه مخصوصا مجری نود عذر خواهی کرد.
5-حمید استیلی فوتبالیست هرگز جاه طلب نبود.د ردو نوبت هر وقت اراده کرد با آغوش باز به پرسپولیس آمد. با تیم ملی به بزرگترین آرزویش در جام جهانی و گلزنی به آمریکا رسید و یک روز خیلی راحت کفش هایش را آویخت. در آن دوران هم هیچ مربی ای بخاطر باندبازی و حرکات مشکوک عذر او را نخواست.اما در دوران مربیگری او مرد دیگری شد. آه سه سرمربی را پشت سرش داشت و جبر تاریخ چه ظالمانه و قرینه وارعرض تنها سی دقیقه با او تسویه حساب کرد. گل اول در داربی 73 از جنس راینر زوبل بود همان اندازه ناگهانی شیک و اروپایی. گل دوم که محصول شاهکار دُردانه اش درون دروازه بود بوی همان مردی را می داد که برای نخستین بار حقیقی را درون دروازه پرسپولیس قرار داد؛ مصطفی دنیزلی کبیر.و سرانجام گل شریفات بود که ناخود آگاه در آخرین دقایقی حضور استیلی بعنوان سرمربی پرسپولیس همه را به یاد قطبی انداخت.سه قبضه آه در سی دقیقه ناگهان به سراغ استیلی آمدند و بزرگترین درس دوران مربی گری اش را به او دادند؛ برای حضور در نوک هرم کادر فنی قرمزهامی بایست از راه توانایی فنی خودش می آمد نه میان بر رفاقت !
6- به این اعداد خوب توجه کنید؛ داربی هفتاد و سه، شکست صفر بر سه، روز دامن گیر شدن آن سه آه و سرانجام سومین اخراج استیلی در سومین سالی که سرمربی سه تیم لیگ برتری(استیل آذین، شاهین و پرسپولیس) بود.فقط بیچاره هواداران پرسپولیس که ناخواسته شریک عذاب مردی شدند که ای کاش همیشه یک فوتبالیست باقی می ماند.
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
حوصله نقل قول گرفتن نداشتم کلی جواب میدم
اصلا فک نمی کردم واسه قرمزا رویی بمونه که بازبیان و توجیه کنن ولی مثل اینکه باید یقین کنیم که قرمزا جماعت از رو نمیره!!!
در مورد اینکه لیست 18 نفره نداشتیم و بازیکننداشتیم و عزیز محمدی اینکارو کرده و ... یه کلام: بازی قبل که 50 نفر لیست داشتینچیکار کردین خوبه دوبله سوبله چوبله رو میشنوین و باز میاین توجیه می کنین
قضیه جباری یه قضیه شخصیه من از جباری متنفرماما مربوط به خانواده استقلال میشه اما حرکت بازیکنان قرمز چیز دیگس مقایسه بیربطلطفا ممنوع ...
نکته ی جالب اینه که قبلا شنیده بودیم وقتیلنگیا یک صفر می باختن می گفتن که ما برتر بودیم و موقعیت داشتیم و داوری علیه مابود و ... ولی الان دیگه سه بر صفر هم می بازن باز تیم برتر اونا بودن!!! خیلیعجیبه ها آدم برتر باشه بعد سه تا گل بخوره!!! خدایای این برتری رو ازشون نگیر پیشخودشون نگه دار ... لطفا خرید های نقل و انتقالات استقلال رو مطرح کنید ببینیم چیهستن؟؟؟ آندو تیموریان و سید مهدی رحمتی تنها بازیکنان جدید استقلال تو این بازیبودن آخه حرف الکی چرا میزنید ... حالا بازیکنان قدیمی ما مثل فرهاد جباری و ...به اوج رسیدن چیکار کنیم بذاریم کنار؟؟؟ تیم برتر یادشون رفته وقتی کریمی بی تربیترو خریده بودن می گفتن برتری یعنی خرید کریمی تو نقل و انتقالات زور برتر بودن میزدید حالا که کم آوردید ما شدیم برنده در نقل و انتقالات!!!
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
خواستم همه رو جواب بدم دیدم حوصله ندارم بهانه های بنی اسرائیلی رو تکرار کنم و جواب تکراری بشنوم و درست جایی که سوالات پایانی رو می پرسم جواب نشنوم این بهانه ها اگه قرارا بود تمومی پیدا کنه موسی که پیامبر خدا بود قومشو هدایت می کرد ...
فقط باحال ترین قسمت دربی اونجایی بود که از بهتاش فریبا پرسیدن چرا خسرو رو بازی نمی دید گفت اونو گذاشتیم واسه بازیای مهم تر ...
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
بر و بچه ها طبق قرارمون جواب تبریزی ها رو ندیم یادمون که نرفته ...
راستش دیگه حس کل کل نیست وقتی همه بازیارو می بری قهرمان لیگ هستی جام حذفی هم که داری میری بالا دربی هم که چپ و راست دو گله و سه گله می بری بازم ادعا های بی مورد میشنوی دیگه چرا بیایم اعصاب خودمون رو خراب کنیم بذار بگن زمین کج بود داور لج بود استیلی ناراحت بود کریمی پاش سر خورد اصلا آسمون زمین اومد ...مهم اینه که استقلال سروری خودشو داره اثبات می کنه ... جالب ترین نکته بحث نقل و انتقالاته استقلال تو این فصل چهار بازیکن خیلی شاخص گرفت: رحمتی(بازیکن سابق خودش)،آندو(که رده پایه خودمون شروع کرده)،خسرو حیدری(بازیکن سابق خودش)،جاسم کرار ... و جالب ترین نکته اینکه پرسپولیس مدعی بود که تیم برتر نقل و انتقالات بوده حالا که اینطوری شده و گند زدن دارن جا میزنن خوبه آدم یه کمی فکر کنه که دو ماه دیگه سه ماه دیگه از گفته و کرده اش پشیمان نشه ...
کل کل با قرمزها وقت هدر دادنه ما کارمون رو تو زمین می کنیم و نتیجمون رو اونجا میگیریم همه چیز هم عیانه نیازی به بیان نیست ...
حداقل خوبه استقلالی ها می بازن دو سه روز صحبتی نمی کنن...
 
بالا