خبرسازترین عروسی جهان به روایت تصاویر

Ћцвгіѕ Ǥіяl

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این روزها در انگلستان هیاهویی بر پاست. عروسی شاهزاده ویلیام روی همه چیز تاثیر گذاشته است. همه شهر در تب و تاب عروسی هستند. تمام خیابان ها با پرچم انگلیس آذین بندی شده اند و همه جه صحبت از این عروسی است.



می توان در شهر انواع و اقسام کیک ها، دسرها و غذاهای خوشمزه ای را دید که با تصویر عروس و داماد تزیین شده اند. وقتی شاهزاده باشی و بخواهی ازدواج کنی همین است دیگر !!



حتی عروسک های بافتنی بامزه شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون در لباس عروسی همه جا پیدا می شود. این عروسک ها با ظرافت خاصی بافته شده اند.





مادربزرگ شاهزاده ویلیام که قرار است قسمت زیادی از مخارج جشن نوه عزیزش را بپردازد. البته مادربزرگ واقعی نه این عروسک کوچک بامزه.



عروسک های بافتنی کل خانواده سلطنتی. انگار عروسک ها کنار هم ایستاده اند تا عکس یادگاری عروسی شاهزاده و کیت را بگیرند و این جشن بی نظیر را در تاریخ ثبت کنند.



تصویر عروس و داماد خوشبخت و خندان حتی به دسته چای کیسه ای هم رسیده است. حالا این چایی ها مزه چای های سلطنتی را می دهد یا خیر خدا می داند.



عروس و داماد معروف این روزها همه جا نفوذ کرده اند. حتی لگو و اسباب بازی آنها هم در شهر پیدا می شود. همه و همه خود را برای این روز خاص آماده می کنند.




این هم دکمه هایی با تصویر شاهزاده و کاترین. فکرش را بکنید لباسی به تن کنیم که روی دکمه هایش این تصویر باشد !! حتما برای بعضی ها جالب بوده که این فکر به ذهنشان رسیده است.


آنها حتی به دنیای تنقلات هم رحم نکرده اند و دنیای آدامس ها و شکلات ها را هم تسخیر کرده اند. تصویر این دو روی بسته های چایی و انواع دیگر خوراکی ها هم یافت می شود.

 

Hossein -2002

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینم ی ایوللللل دیگه
بااینکه نوه ملکه انگلیس بود عروسیشون خیلی ازمردمای عادی ایران ساده تر بود
 

nazila_sh

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
مگه عروسی نکردند هنوز؟
نکنه عقد بودند..........:D
 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینم ی ایوللللل دیگه
بااینکه نوه ملکه انگلیس بود عروسیشون خیلی ازمردمای عادی ایران ساده تر بود
کی گفته ساده بوده ؟

اوهوم خیلی زیاد ساده بود اونقد که لباس عروس خانم فلان هزار دلار شد،بعد ماشین های اسکورت عروس دومادم که بیا و ببین
مراسم شام و غیره رو هم صرف نظر میکنیم
اصلا مقایسه پول ما و اونا رو هم کرده باشیم خودت متوجه میشی که
خیییییییییییلی ساده بوده
 

Similar threads

بالا