رودخانه ی پنج رنگ، زیباترین رودخانه جهان

amanda.arch02

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانو کریستالس اسم یک رودخانه در ایالت متا در کشور کلمبیا است که در کوهستان ماکارنا واقع شده است. این رودخانه « رودخانه ی پنج رنگ» نامیده می شود و زیباترین رودخانه جهان به شمار می ‌آید؛ چرا که زیبایی آن در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. در بعضی از ماه های سال این رودخانه هیچ فرقی با یک رودخانه ی عادی ندارد اما در یک دوره کوتاه مدت کف این رودخانه با رنگ های قرمز، زرد، سبز و آبی تبدیل به رودخانه رنگین کمانی می ‌شود. سالانه تعداد زیادی عکاس و گردشگر برای دیدن این رودخانه ی بسیار زیبا به کلمبیا سفر می کنند.
 

industry

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستت درد نکنه
خدا نصیب کنه اونجا رو ببینیم...
میگم اینها شاید ذره هایی از بهشت خدا باشه ... آخه تو قرآن خیلی وقتها برای بهشت آیه ای آورده که مثل زیر است...

بَشِّرِ الَّذِين آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ كُلَّمَا رُزِقُواْ مِنْهَا مِن ثَمَرَةٍ رِّزْقاً قَالُواْ هَـذَا الَّذِي رُزِقْنَا مِن قَبْلُ وَأُتُواْ بِهِ مُتَشَابِهاً وَلَهُمْ فِيهَا أَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَهُمْ فِيهَا خَالِدُونَ
سوره : البقرة آیه : 25

و كسانى را كه ايمان آورده‏اند و كارهاى شايسته انجام داده‏اند، مژده ده كه ايشان را باغهايى خواهد بود كه از زير [درختان‏] آنها جويها روان است. هر گاه ميوه‏اى از آن روزىِ ايشان شود، مى‏گويند: «اين همان است كه پيش از اين [نيز] روزىِ ما بوده.» و مانند آن [نعمتها] براى آنها آورده شود و در آنجا همسرانى پاكيزه خواهند داشت و در آنجا جاودانه بمانند.
 

MaRaL.arch

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
خیلی قشنگ بود عسیسم
میسی:redface:
 

2aawsome

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرسییییییییییییییی خیلییییییی قشنگ بود..........
 

Shahram.OTF

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینا دیگه خیلی قشنگ هستن...فقط یه سوالی اونجا میشه آب خورد؟؟؟
 

Similar threads

بالا