به خدا توهین نکنید.................

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببینین بچه ها یکم دارین تند میرین
تا حالا نشده به دوستتون که براتون عزیزه بگی خیلی نوکرتم .بگین خاک پاتم.یا چیزای مشابه این
اگه گفتین یعنی کرامات انسانیتون له شده
نه شما خاستین ارادتتونو بهش بفهمونین.همین
در ضمن خیلی از ما ها دوس داریم مقرب بشیم ولی اگه به اون مرحله نرسیم ویه جایی اون پایینا بهمون بدن قبول نمیکنیم؟حالا اگه لیاقت همون پایینارم نداشته باشیم دوس نداریم یه مقام خیلی پایین تری رو لا اقل بهمون بدن؟
حالا شما ها خیلی خوبین میرین اون بالاها
من از خودم خبر دارم اون بالاها رام نمیدن
اگه سگ در خونشونم بشم افتخار میکنم
این چیزا کار دله همه کس نمیفهمن(توهین نباشه ها)

پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود.......گفت این سگ گاه گاه کوی لیلی رفته بود


شما برین تو دل مجنون پای سگم میبوسید نه کرامات انسانیتون له میشه نه به کسی بر میخوره
سلام خوش اومدی خیلی وقته منتظر اومدنت بودم.
1)راستش من اگه کسی رو خیلی دوست داشته باشم میگم چشم مایی میگم تاج سری میگم خیلی مردی میگم دمت گرم نمیگم خاک پاتم.

2)خوب حتما دانشجویی و حسابی چند سالی رو درس خوندی شایدم تموم کرده باشی درستو تو این همه سال درس خوندن حتما متوجه شدی که وقتی واسه 10 بری جلو میفتی وقتی واسه 15 بری دیگه حتما پاسی بهت سفارش میکنم پیرو باشی انسان باشی اشرف مخلوقات باشی نه سگ اگه میخوای اون پایینا یه جایی بگیری برای بالاها تلاش کن

3)این که میگی هرکسی نمیفهمه بعدشم میگی توهین نباشه بنظر من دلیل نمیشه فکر میکنی فقط تو دل داری یا از همه بیشتر میفهمی پس هنوز اهل بیت رو درک نکردی اهل بیت با عرب جاهلیت اینجوری که تو با مهندسای امروز حرف میزنی حرف نمیزد.
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
[
QUOTE=hami_sani;2366922]یه مطلبه دیگه
من روی صحبتم با استارتر تاپیکه
عزیزم شما که این تاپیکو زدی ایا واقعا برات سوال بود یا چون جدیدا این سوال مد شده پرسیدی؟
اگه جواب میخای لا اقل یکم فکرم میکردی.به نتیجه ای نرسیدی؟
تا حالا فکر کردی چرا به قول خودت میگن من سگ کوی زینبم؟
مثلا نمیگن من خر کوی زینبم؟ یا مثلا نمیگن من بز غاله کوی زینبم؟
یا خیلی حیوونای دیگه
چون نظرشو با نظر شما یکی نبوده و در حقیقت نمیخاستن کرامات انسان رو له کنن
دیگه حتما میدونی سگ نماد چیه.وفاداری
منظور اینه که من وفادار به این خاندانم
یعنی من تمام سعیمو میکنم تا وفادار بمونم
حالا اینجا هم مثل خیلی از شعرای دیگه توش از صنعت اغراق استفاده شده و یه کم بزرگ نمایی شده.اشکالی داره؟
[/QUOTE]

اول میخوام اون قسمتی از حرفات رو که قرمز کردم ج بدم برو صفحه مشخصات من وتایپک هایی که من شروع کردم رو پیدا کن یه تایپک پیدا میکنی به نام محرم می اید بعدش ج قسمت اول سولاتو میگیری

معذرت میخوام از مهندسای باشگاه که این حرفو میزنم بنظرم هیچ فرقی نداری بین اینکه بگن سگ کوی زینبیم یا خر کوی زینب یا بگن بزغاله کوی زینبیم حیون حیونه فرقی ام نداره مثلا بگن ما اسب حسینیم چون دیگه از ذوالجناح حیونی نزدیک تر به امام حسین نبود که تازه تا خود شهادت امام در رکابش بود..........

اگه خدا سگ میخواست خودش هم عالم تر بود هم توانا تر میرفت واسه امام حسین کلی سگ خلق میکرد.
من اگر زرنگ باشم میگم من پیرو حسینم یا حسین امام منه
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام خوش اومدی خیلی وقته منتظر اومدنت بودم.
1)راستش من اگه کسی رو خیلی دوست داشته باشم میگم چشم مایی میگم تاج سری میگم خیلی مردی میگم دمت گرم نمیگم خاک پاتم.

2)خوب حتما دانشجویی و حسابی چند سالی رو درس خوندی شایدم تموم کرده باشی درستو تو این همه سال درس خوندن حتما متوجه شدی که وقتی واسه 10 بری جلو میفتی وقتی واسه 15 بری دیگه حتما پاسی بهت سفارش میکنم پیرو باشی انسان باشی اشرف مخلوقات باشی نه سگ اگه میخوای اون پایینا یه جایی بگیری برای بالاها تلاش کن

3)این که میگی هرکسی نمیفهمه بعدشم میگی توهین نباشه بنظر من دلیل نمیشه فکر میکنی فقط تو دل داری یا از همه بیشتر میفهمی پس هنوز اهل بیت رو درک نکردی اهل بیت با عرب جاهلیت اینجوری که تو با مهندسای امروز حرف میزنی حرف نمیزد.
دوست عزیز هنوزم که تند میری
1.شما نمیگی خوب نگو هزاران هزار میگن
ما در مورد شما حرف نمیزنیم کلی میگیم
2.عزیزم این اخر خود بزرگ بینیه که خودشو اون بالاها ببینه
این اول راه سقوطه
علی با اون عظمتش برو تو مناجاتش ببین چی میگه
اگه کسی ندونه فکر میکنه از زبون یه ادم سر تا ÷ا گناه گفته شده
حالا شما اون بالایی دمت گرم
من همچین غروری ندارم
3.منظور من درک با دل بود نه مغز .اصل مطلبو بگیر با کلمات بازی نکن
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

اول میخوام اون قسمتی از حرفات رو که قرمز کردم ج بدم برو صفحه مشخصات من وتایپک هایی که من شروع کردم رو پیدا کن یه تایپک پیدا میکنی به نام محرم می اید بعدش ج قسمت اول سولاتو میگیری

معذرت میخوام از مهندسای باشگاه که این حرفو میزنم بنظرم هیچ فرقی نداری بین اینکه بگن سگ کوی زینبیم یا خر کوی زینب یا بگن بزغاله کوی زینبیم حیون حیونه فرقی ام نداره مثلا بگن ما اسب حسینیم چون دیگه از ذوالجناح حیونی نزدیک تر به امام حسین نبود که تازه تا خود شهادت امام در رکابش بود..........

اگه خدا سگ میخواست خودش هم عالم تر بود هم توانا تر میرفت واسه امام حسین کلی سگ خلق میکرد.
من اگر زرنگ باشم میگم من پیرو حسینم یا حسین امام منه[/QUOTE]
من خیلی روون حرف زدم ینی بازم متوجه نشدی
با این ای کیوت موندم چی بگم دیگه
فکر کنم همه گرفتن مطلب چیه
تو خیلی باکلاسی به کرامت انسانیت خش میوفته نگو داداش
سگ مظهر وفا داریه
تو کتابای ابتدایی هم خمدن همه تو رو نمیدونم
در مثل هم مناقشه نیس
نگرفتی هنوز
حتما صنعت اغراق یا قلو یا بزرگ نمایی رو هم نمیدونی چیه؟
یه چیز دیگه
بعضی وقتا وفای سگ از خیلی از ادما بیشتره
کاش مردم اندازه سگ وفا داشتن اونوقت این وضعمن نبود
 
آخرین ویرایش:

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز هنوزم که تند میری
1.شما نمیگی خوب نگو هزاران هزار میگن
ما در مورد شما حرف نمیزنیم کلی میگیم
2.عزیزم این اخر خود بزرگ بینیه که خودشو اون بالاها ببینه
این اول راه سقوطه
علی با اون عظمتش برو تو مناجاتش ببین چی میگه
اگه کسی ندونه فکر میکنه از زبون یه ادم سر تا ÷ا گناه گفته شده
حالا شما اون بالایی دمت گرم
من همچین غروری ندارم
3.منظور من درک با دل بود نه مغز .اصل مطلبو بگیر با کلمات بازی نکن

موافقم ببین مناجات نامه علی رو اگه یه جا پیدا کردی که علی حرفای شما رو بزنه اونوقت دوباره علی رو مثال بزنید

بسم الله الرحمن الرحیم

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المَولی وَ اَنا العَبدُ وَ هَل یَرحَمُ العَبدَ اِلّاَ المَولی

ای آقای من ای آقای من توئی مولای من و من بنده (فقیر) توام و آیا در حق بنده جز مولایش که ترحم خواهد کرد؟



مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ العَزیزُ وَ اَنا الذَّلیلُ وَ هَل یَرحَمُ الذَّلیلَ اِلّاَ العَزیز

ای آقای من ای آقای من تویی با عزت و اقتدار و من بنده ی ذلیلم و آیا در حق شخص ذلیل جز ذات با عزت و اقتدار که ترحّم خواهد کرد؟


مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ العَظیمُ وَ اَنا الحَقیرُ وَ هَل یَرحَمُ الحَقیرَ اِلّاَ العَظیمُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای بزرگ و من بنده ی حقیر ناچیز و آیا در حق بنده ی ناچیزی جز خدای بزرگ که ترحم خواهد کرد؟


مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ القَویّ وَ اَنا الضَّعیفُ وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفَ اِلّاَ القَویُّ

ای آقای من ای آقای من توئی قوی و توانا و من ضعیف و ناتوان و آیا در حق ضعیفی ناتوان جز شخص قوی توانا که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الغَنِیُّ وَ اَنا الفَقیرُ وَ هَل یَرحَمُ الفَقیرَ اِلّاَ الغَنِیُّ

ای آقای من ای آقای من توئی بی نیاز غنی الذات و من فقیرالذاتم و آیا در حق فقیری محتاج جز غنیّ بی نیاز که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المُعطی وَ اَنا السّائِلُ وَ هَل یَرحَمُ السّائِلَ اِلّاَ المُعطی

ای آقای من ای آقای من توئی عطابخش سائلان و من به درگاهت سائلم و آیا در حق سائل جز عطابخشنده که ترحم خواهد کرد؟


مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الباقی وَ اَنا الفانی وَ هَل یَرحَمُ الفانِیَ اِلّاَ الباقی

ای آقای من ای آقای من توئی وجود باقی و من مخلوقی تباه و فانی و نابودم و آیا در حق فانی نابود شدنی جز ذات باقی سرمدی که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الدّائِمُ وَ اَنا الزّائِلَ وَ هَل یَرحَمُ الزّائِلَ اِلّاَ الدّائِمُ

ای آقای من ای آقای من توئی موجود دائم ازلی و من موجودی زوال پذیر و آیا در حق موجودی زوال پذیر جز ذات دایم ازلی که ترحم خواهد کرد؟
مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الجَوادُ وَ اَنا البَخیلُ وَ هَل یَرحَمُ البَخیلَ اِلّاَ الجَوادُ

ای آقای من ای آقای من توئی صاحب جود و احسان و من بخیل و آیا در حق بخیل جز شخص با جود و احسان که ترحم خواهد کرد ؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المُعافی وَ اَنا المُبتَلی وَ هَل یَرحَمُ المُبتَلی اِلّاَ المُعافی

ای آقای من ای آقای من توئی عافیت بخش و شفا بخش و من مبتلا (و دردمند) و آیا در حق مبتلا جز عافیت و شفا بخش که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الکَبیرُ وَ اَنا الصَّغیرُ وَ هَل یَرحَمُ الصَّغیرَ اِلّاَ الکَبیرُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای بزرگ و من بنده ی کوچک و آیا در حق بنده ی صغیری جز خدای بزرگ که ترحم خواهد کرد؟
مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الهادی وَ اَنا الضّالُّ وَ هَل یَرحَمُ الضّالَّ اِلّاَ الهادی

ای آقای من ای آقای من توئی رهنمای خلق و من بنده ی گمراه و آیا در حق بنده ی گمراه جز رهنمای عالم که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الرَّحمنُ وَ اَنا المَرحُومُ وَ هَل یَرحَمُ المَرحُومَ اِلّاَ الرَّحمنُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای بخشاینده و من بنده ی قابل ترحم و بخشش و آیا در حق بنده ی قابل بخشش جز خدای بخشاینده که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الغَفُورُ وَ اَنا المُذنِبُ وَ هَل یَرحَمُ المُذنِبَ اِلّاَ الغَفُورُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای غفور آمرزنده و من بنده ی گنه کار و آیا در حق بنده ی گنهکار جز خدای غفور که ترحم خواهد کرد؟


مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الغالِبُ وَ اَنا المَغلوُبُ وَ هَل یَرحَمُ المَغلوُبَ اِلّاَ الغالِبُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای غالب و قاهر و من بنده ی مغلوب عاجز و آیا در حق بنده ی مغلوب مقهور جز خدای غالب قاهر که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الرَّبُّ وَ اَنا المَربُوبُ وَ هَل یَرحَمُ المَربُوبَ اِلّاَ الرَّبُّ

ای آقای من ای آقای من توئی پروردگار پرورنده ی خلق و من مربوب و پرورش یافته ی تو ام و آیا در حق مربوبی جز آنکه پروردگار اوست که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المُتَکَبِّرُ وَ اَنا الخاشِعُ وَ هَل یَرحَمُ الخاشِعَ اِلّاَ المُتَکَبِّرُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای با کبریا و بزرگی و من بنده ی فروتن و عاجز و آیا در حق بنده ی عاجز فروتن جز خدای با کبریای بزرگ که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اِرحَمنی بِرَحمَتِکَ وَ ارضَ عَنّی بِجودِکَ وَ کَرَمِکَ وَفضلِکَ یا ذَاالجُودِ وَ الأِحسانِ وَ الطَّولِ وَ الأِمتِنانِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ

مولای من ای مولای من به رحمت(بی انتهایت) ترحم کن و بجود و کرمت و فضل و احسانت راضی و خشنود باش ای خدای صاحب جود و احسان و فضل و نعمت(بی پایان) بحق رحمت(واسعت) ای مهربانترین مهربانان عالم
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یه چیز دیگه
یه نگاه به امضای من بکنین ینی من واقعا گفتم سگم
اونقدر سخت نیس معنیش ها
من گفتم خاک کف ÷ای..............
مثل همون قضیه نوکرتم خاک ÷اتم و....

یه بار دیگه میگم
÷ای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود ....گفت این سگ گاه گاه کوی لیلی رفته بود



نه ترو خدا به مجنونم گیر بدین
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
من خیلی روون حرف زدم ینی بازم متوجه نشدی
با این ای کیوت موندم چی بگم دیگه
فکر کنم همه گرفتن مطلب چیه
تو خیلی باکلاسی به کرامت انسانیت خش میوفته نگو داداش
سگ مظهر وفا داریه
تو کتابای ابتدایی هم خمدن همه تو رو نمیدونم
در مثل هم مناقشه نیس
نگرفتی هنوز
حتما صنعت اغراق یا قلو یا بزرگ نمایی رو هم نمیدونی چیه؟
یه چیز دیگه
بعضی وقتا وفای سگ از خیلی از ادما بیشتره
کاش مردم اندازه سگ وفا داشتن اونوقت این وضعمن نبود
اولا من قرار نیست خودم رو به شما اثبات کنم اینکه من چقدر ای کیو دارم والان چقدر موفق هستم(که هستم) مسئله شحصی منه وقرار نیست راجبش بحث بشه

شما هنوز نمیدونی از اخلاق بحث اینه که به طرف روبرو توهین نکنی

بخون مناجات نامه امام علی رو ببین هیچ جا از مقام انسانی خودش حتی پیش خدا کوتاه نمیاد و هر صفتی که بکار برده صفات انسانی بوده مثلا ضعیف بودن فقیر بودن و بی چیزی در برابر خدا

کاش همه به مقام انسان اگاه بودن تا مثل ابلیس نافرمانی وتوهین به خدا نکنن
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
موافقم ببین مناجات نامه علی رو اگه یه جا پیدا کردی که علی حرفای شما رو بزنه اونوقت دوباره علی رو مثال بزنید

بسم الله الرحمن الرحیم

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المَولی وَ اَنا العَبدُ وَ هَل یَرحَمُ العَبدَ اِلّاَ المَولی

ای آقای من ای آقای من توئی مولای من و من بنده (فقیر) توام و آیا در حق بنده جز مولایش که ترحم خواهد کرد؟


مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ العَزیزُ وَ اَنا الذَّلیلُ وَ هَل یَرحَمُ الذَّلیلَ اِلّاَ العَزیز

ای آقای من ای آقای من تویی با عزت و اقتدار و من بنده ی ذلیلم و آیا در حق شخص ذلیل جز ذات با عزت و اقتدار که ترحّم خواهد کرد؟


مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ العَظیمُ وَ اَنا الحَقیرُ وَ هَل یَرحَمُ الحَقیرَ اِلّاَ العَظیمُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای بزرگ و من بنده ی حقیر ناچیز و آیا در حق بنده ی ناچیزی جز خدای بزرگ که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ القَویّ وَ اَنا الضَّعیفُ وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفَ اِلّاَ القَویُّ

ای آقای من ای آقای من توئی قوی و توانا و من ضعیف و ناتوان و آیا در حق ضعیفی ناتوان جز شخص قوی توانا که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الغَنِیُّ وَ اَنا الفَقیرُ وَ هَل یَرحَمُ الفَقیرَ اِلّاَ الغَنِیُّ

ای آقای من ای آقای من توئی بی نیاز غنی الذات و من فقیرالذاتم و آیا در حق فقیری محتاج جز غنیّ بی نیاز که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المُعطی وَ اَنا السّائِلُ وَ هَل یَرحَمُ السّائِلَ اِلّاَ المُعطی

ای آقای من ای آقای من توئی عطابخش سائلان و من به درگاهت سائلم و آیا در حق سائل جز عطابخشنده که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الباقی وَ اَنا الفانی وَ هَل یَرحَمُ الفانِیَ اِلّاَ الباقی

ای آقای من ای آقای من توئی وجود باقی و من مخلوقی تباه و فانی و نابودم و آیا در حق فانی نابود شدنی جز ذات باقی سرمدی که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الدّائِمُ وَ اَنا الزّائِلَ وَ هَل یَرحَمُ الزّائِلَ اِلّاَ الدّائِمُ

ای آقای من ای آقای من توئی موجود دائم ازلی و من موجودی زوال پذیر و آیا در حق موجودی زوال پذیر جز ذات دایم ازلی که ترحم خواهد کرد؟
مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الجَوادُ وَ اَنا البَخیلُ وَ هَل یَرحَمُ البَخیلَ اِلّاَ الجَوادُ

ای آقای من ای آقای من توئی صاحب جود و احسان و من بخیل و آیا در حق بخیل جز شخص با جود و احسان که ترحم خواهد کرد ؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المُعافی وَ اَنا المُبتَلی وَ هَل یَرحَمُ المُبتَلی اِلّاَ المُعافی

ای آقای من ای آقای من توئی عافیت بخش و شفا بخش و من مبتلا (و دردمند) و آیا در حق مبتلا جز عافیت و شفا بخش که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الکَبیرُ وَ اَنا الصَّغیرُ وَ هَل یَرحَمُ الصَّغیرَ اِلّاَ الکَبیرُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای بزرگ و من بنده ی کوچک و آیا در حق بنده ی صغیری جز خدای بزرگ که ترحم خواهد کرد؟
مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الهادی وَ اَنا الضّالُّ وَ هَل یَرحَمُ الضّالَّ اِلّاَ الهادی

ای آقای من ای آقای من توئی رهنمای خلق و من بنده ی گمراه و آیا در حق بنده ی گمراه جز رهنمای عالم که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الرَّحمنُ وَ اَنا المَرحُومُ وَ هَل یَرحَمُ المَرحُومَ اِلّاَ الرَّحمنُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای بخشاینده و من بنده ی قابل ترحم و بخشش و آیا در حق بنده ی قابل بخشش جز خدای بخشاینده که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الغَفُورُ وَ اَنا المُذنِبُ وَ هَل یَرحَمُ المُذنِبَ اِلّاَ الغَفُورُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای غفور آمرزنده و من بنده ی گنه کار و آیا در حق بنده ی گنهکار جز خدای غفور که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الغالِبُ وَ اَنا المَغلوُبُ وَ هَل یَرحَمُ المَغلوُبَ اِلّاَ الغالِبُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای غالب و قاهر و من بنده ی مغلوب عاجز و آیا در حق بنده ی مغلوب مقهور جز خدای غالب قاهر که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ الرَّبُّ وَ اَنا المَربُوبُ وَ هَل یَرحَمُ المَربُوبَ اِلّاَ الرَّبُّ

ای آقای من ای آقای من توئی پروردگار پرورنده ی خلق و من مربوب و پرورش یافته ی تو ام و آیا در حق مربوبی جز آنکه پروردگار اوست که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اَنتَ المُتَکَبِّرُ وَ اَنا الخاشِعُ وَ هَل یَرحَمُ الخاشِعَ اِلّاَ المُتَکَبِّرُ

ای آقای من ای آقای من توئی خدای با کبریا و بزرگی و من بنده ی فروتن و عاجز و آیا در حق بنده ی عاجز فروتن جز خدای با کبریای بزرگ که ترحم خواهد کرد؟

مَولایَ یا مَولایَ اِرحَمنی بِرَحمَتِکَ وَ ارضَ عَنّی بِجودِکَ وَ کَرَمِکَ وَفضلِکَ یا ذَاالجُودِ وَ الأِحسانِ وَ الطَّولِ وَ الأِمتِنانِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ

مولای من ای مولای من به رحمت(بی انتهایت) ترحم کن و بجود و کرمت و فضل و احسانت راضی و خشنود باش ای خدای صاحب جود و احسان و فضل و نعمت(بی پایان) بحق رحمت(واسعت) ای مهربانترین مهربانان عالم
خودت جواب خودتو دادی
÷س ینی علی واسه 10 گرفتن اینارو گفته؟
قضاوتو بزار دیگران بکنند
اون جایی که گفته من بنده گنهکارم
ینی علی گنه کار بود نه عزیزم
اونم داره اغراق میکنه
نکنه میخای به علی هم گیر بدی تو عصمت نداری هاچون اقرار به گناه کردی
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اولا من قرار نیست خودم رو به شما اثبات کنم اینکه من چقدر ای کیو دارم والان چقدر موفق هستم(که هستم) مسئله شحصی منه وقرار نیست راجبش بخث بشه

شما هنوز نمیدونی از اخلاق بحث اینه که به طرف روبرو توهین نکنی

بخون مناجات نامه امام علی رو ببین هیچ جا از مقام انسانی خودش حتی پیش خدا کوتاه نمیاد و هر صفتی که بکار برده صفات انسانی بوده مثلا ضعیف بودن فقیر بودن و بی چیزی در برابر خدا

کاش همه به مقام انسان اگاه بودن تا مثل ابلیس نافرمانی وتوهین به خدا نکنن
بابا موفق من همچین غروری ندارم
علی هم نداشت
تو همین مناجات خیلی چیزا مشخص شده
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه چیز دیگه
یه نگاه به امضای من بکنین ینی من واقعا گفتم سگم
اونقدر سخت نیس معنیش ها
من گفتم خاک کف ÷ای..............
مثل همون قضیه نوکرتم خاک ÷اتم و....

یه بار دیگه میگم
÷ای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود ....گفت این سگ گاه گاه کوی لیلی رفته بود



نه ترو خدا به مجنونم گیر بدین

دیگه بدتر خاک پای سگ بودن که دیگه هیچ عین کفر عین بی دینی و......

درباره مجنون هم باید بگم
اول اون داستانه
دوم اون مجنون بوده یعنی دیوانه یعنی دیوانه یعنی.........
سوم مگه مجنون از معصومین بوده که تمام کارهاشو قبول دارین
از دیوانه انتظار دیگه ای نمیره اون مجنون بوده
 

shahidi721

اخراجی موقت
دوست عزیز هنوزم که تند میری
1.شما نمیگی خوب نگو هزاران هزار میگن
ما در مورد شما حرف نمیزنیم کلی میگیم
2.عزیزم این اخر خود بزرگ بینیه که خودشو اون بالاها ببینه
این اول راه سقوطه
علی با اون عظمتش برو تو مناجاتش ببین چی میگه
اگه کسی ندونه فکر میکنه از زبون یه ادم سر تا ÷ا گناه گفته شده
حالا شما اون بالایی دمت گرم
من همچین غروری ندارم
3.منظور من درک با دل بود نه مغز .اصل مطلبو بگیر با کلمات بازی نکن
اينو ولش كنيد شخصيت نداره الان اومد تو صفحه من به من كلي توهين كرد من فقط بهش گفته بودم سگ نباش آدم باش:gol:
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
خودت جواب خودتو دادی
÷س ینی علی واسه 10 گرفتن اینارو گفته؟
قضاوتو بزار دیگران بکنند
اون جایی که گفته من بنده گنهکارم
ینی علی گنه کار بود نه عزیزم
اونم داره اغراق میکنه
نکنه میخای به علی هم گیر بدی تو عصمت نداری هاچون اقرار به گناه کردی

علی رو واسه خودت الگو قرار بده اما خودت رو باهاش مقایسه نکن که او معصوم بوده و نیازی به قبولی نداره و قبول الهی بوده از اولم وگرنه امام نمیشد.
ببین اغراق علی فقط عبودیت وبندگی رو میرسونه فقط میگه من بنده فقیر و بی چیز و ناتوان توام نمیگه من................فکر کنم توضیحش کامل باشه
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
اينو ولش كنيد شخصيت نداره الان اومد تو صفحه من به من كلي توهين كرد من فقط بهش گفته بودم سگ نباش آدم باش:gol:

سلام مرسی اومدی
من میگم قرار نیست توهین کنیم ایشان هم بد کاری کرده توهین کرده به شما

میگن توهین باعث میشه حرف ادم دیگه خریدار نداشته باشه و باعث انزوا میشه
 

salizadeniri

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفتم قضیه این بود که وارد یک منطقه می شه و می بینه که مردم دارند بهش تعظیم می کنند
بعد که می پرسه قضیه رو می بینه که اونا رسمشون این بوده و بعد اون حرفو می زنه
از شما می پرسم
اگر به یکی خیلی علاقه داشته باشی
و شاید فقط یکبار تو عمرت اون رو ببینی
بعد از دیدن چه می کنی می گی سلام آقا
یا سعی می کنی تمام استفاده رو بکنی
جمعیت وقتی زیاد باشه همین مشکل هم ایجاد می شه

من اینو تو داستان راستان خوندم. قضیه این بوده که حضرت سواره بودن و مردم دنبالشون میدویدند.
حضرت میگن اینکار و نکنید چون هم شما رو کوچک میکنه و هم در من اثر منفی داره.
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اينو ولش كنيد شخصيت نداره الان اومد تو صفحه من به من كلي توهين كرد من فقط بهش گفته بودم سگ نباش آدم باش:gol:
بیش از ازین انتظار نمیره از شما دوست من
انتظار داری بعد از تو هینت سکوت میکردم
 

salizadeniri

عضو جدید
کاربر ممتاز
پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود

گفت این سگ گاه گاه کوی لیلی رفته بود

ببینید دوستان واقعا این شعر خیلی چیزها رو نشون میداد. توی ادبیات و شعر ما صنعت غلو داریم. انچه که تو شعر گفته میشه هم نوعی تشبیه رو میرسونه هم توش غلوه . این اشکالی نداره . خیلی هم مرسومه. میخاد شدت علاقه و وفاداری رو نشون بده.
البته خیلی از کارهایی که مداحان میکنند اصلا درست نیست اما مسائل رو نباید قاطی کرد. این دوستمون قصد توهین به خدا رو اونطور که شما میگی نداشته. واضحه منظورشون چیه.
این هم یه مطلب که صحبت دوستمون رو تایید میکنه:

سگ در شعر عراقی

بیشتر اشعارِ «سگیه» ــ یعنی اشعاری که شاعر در آنها خود را، در زبونی و پستی در برابر معشوق یا ممدوح، همردیف سگ یا پست‌تر از سگ وصف می‌کند ــ در شعر مکتب وقوع و سبک هندی و اشعار پس از آن دوران دیده می‌شود.
به گزارش سرویس خبر کتابنامه، مهران افشاری؛ پژوهشگر می نویسد:

بیشتر اشعارِ «سگیه» ــ یعنی اشعاری که شاعر در آنها خود را، در زبونی و پستی در برابر معشوق یا ممدوح، همردیف سگ یا پست‌تر از سگ وصف می‌کند ــ در شعر مکتب وقوع و سبک هندی و اشعار پس از آن دوران دیده می‌شود. اما فخرالدین عراقی (متوفی: 688 ق) را می‌توان یکی از پیشگامان سگیه‌سرایی در ادب فارسی محسوب کرد. کاربرد فراوان نام «سگ» در شعر او قابل توجه است. نمونه‌هایی را از مجموعة آثار فخرالدین عراقی (به تصحیح نسرین محتشم، تهران، زوار، 1372ش.) نقل می‌کنم:


با سگان گشتن مرا شب ‌تا به روز


گِرد کوی تو تماشایی خوشست


(ص 198)


چون نباشم من سگ در گاه تو؟


چون بدین نام خوشم بستوده‌ای


(ص 203)


نگذاشت که با سگان کویش


گرد سر کوی او بپوییم


(ص 223)


چه گویم با تو حال خود که لطفت با تو خود گوید


که بر کمتر سگ کویت جفا کردن توان؟ نتوان


(ص 167)

__________________
امام علی : اگر سگ صد تازیانه از دست صاحب خود خورد، در خانه او را رها نمی سازد و این صفت مریدان است.



 
آخرین ویرایش:

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علی رو واسه خودت الگو قرار بده اما خودت رو باهاش مقایسه نکن که او معصوم بوده و نیازی به قبولی نداره و قبول الهی بوده از اولم وگرنه امام نمیشد.
ببین اغراق علی فقط عبودیت وبندگی رو میرسونه فقط میگه من بنده فقیر و بی چیز و ناتوان توام نمیگه من................فکر کنم توضیحش کامل باشه
من خودمو با علی مقایسه نکردم
بحث منو شما هم نتیجه نداره فک کنم
کسایی که اینا رو میخونن خودشون قضاوت میکنن
اقا شما زورت میاد بگی ولی من نه
من نوکر اهل بیتم هستم دربست
حرفیه اقا
شما رو به خاطر گناه من بازخاست نمیکنن که
اگه اینکه بگم امام حسین نوکرتم کفره.... باشه اقا من کافر
اگه امام حسین منو به نوکری هم قبول نداره نوکریه نوکراشو میکنم .....بازم کفر میگم باشه بازم ما کافر
این حرفا رو به کسایی مقل اقای شهیدی بزنید که حاضر واسه تقرب به یه بنده معمولی خدا مثل اقاش حاضره بره جای پاشو ببوسه
نه عزیزم من اگرم میگم نوکرم نوکر یه کسیم که ارزششو داره نه این که به خاطر منافعم جلو بنده خدا دولا راست بشم(نگین توهین میکنم این حرفا قبلا زده شده نه اینجا)
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود

گفت این سگ گاه گاه کوی لیلی رفته بود

ببینید دوستان واقعا این شعر خیلی چیزها رو نشون میداد. توی ادبیات و شعر ما صنعت غلو داریم. انچه که تو شعر گفته میشه هم نوعی تشبیه رو میرسونه هم توش غلوه . این اشکالی نداره . خیلی هم مرسومه. میخاد شدت علاقه و وفاداری رو نشون بده.
البته خیلی از کارهایی که مداحان میکنند اصلا درست نیست اما مسائل رو نباید قاطی کرد. این دوستمون قصد توهین به خدا رو اونطور که شما میگی نداشته. واضحه منظورشون چیه.
این هم یه مطلب که صحبت دوستمون رو تایید میکنه:

سگ در شعر عراقی

بیشتر اشعارِ «سگیه» ــ یعنی اشعاری که شاعر در آنها خود را، در زبونی و پستی در برابر معشوق یا ممدوح، همردیف سگ یا پست‌تر از سگ وصف می‌کند ــ در شعر مکتب وقوع و سبک هندی و اشعار پس از آن دوران دیده می‌شود.
به گزارش سرویس خبر کتابنامه، مهران افشاری؛ پژوهشگر می نویسد:

بیشتر اشعارِ «سگیه» ــ یعنی اشعاری که شاعر در آنها خود را، در زبونی و پستی در برابر معشوق یا ممدوح، همردیف سگ یا پست‌تر از سگ وصف می‌کند ــ در شعر مکتب وقوع و سبک هندی و اشعار پس از آن دوران دیده می‌شود. اما فخرالدین عراقی (متوفی: 688 ق) را می‌توان یکی از پیشگامان سگیه‌سرایی در ادب فارسی محسوب کرد. کاربرد فراوان نام «سگ» در شعر او قابل توجه است. نمونه‌هایی را از مجموعة آثار فخرالدین عراقی (به تصحیح نسرین محتشم، تهران، زوار، 1372ش.) نقل می‌کنم:


با سگان گشتن مرا شب ‌تا به روز


گِرد کوی تو تماشایی خوشست


(ص 198)


چون نباشم من سگ در گاه تو؟


چون بدین نام خوشم بستوده‌ای


(ص 203)


نگذاشت که با سگان کویش


گرد سر کوی او بپوییم


(ص 223)


چه گویم با تو حال خود که لطفت با تو خود گوید


که بر کمتر سگ کویت جفا کردن توان؟ نتوان


(ص 167)

__________________
امام علی : اگر سگ صد تازیانه از دست صاحب خود خورد، در خانه او را رها نمی سازد و این صفت مریدان است.



ممنون از نظرت
ببین خدا شاهده اون بالا من منظورم از امضام چیه و اونی که این دوستان میگن نیس
با حرفتون موافقم راجع به مداحا
اونا واسه داغ کردن مجلسشون بعضی اوقات ضربه هم میزنن به دین اینا که دیگه چیزی نیس براشون
 

shahidi721

اخراجی موقت
من خودمو با علی مقایسه نکردم
بحث منو شما هم نتیجه نداره فک کنم
کسایی که اینا رو میخونن خودشون قضاوت میکنن
اقا شما زورت میاد بگی ولی من نه
من نوکر اهل بیتم هستم دربست
حرفیه اقا
شما رو به خاطر گناه من بازخاست نمیکنن که
اگه اینکه بگم امام حسین نوکرتم کفره.... باشه اقا من کافر
اگه امام حسین منو به نوکری هم قبول نداره نوکریه نوکراشو میکنم .....بازم کفر میگم باشه بازم ما کافر
این حرفا رو به کسایی مقل اقای شهیدی بزنید که حاضر واسه تقرب به یه بنده معمولی خدا مثل اقاش حاضره بره جای پاشو ببوسه
نه عزیزم من اگرم میگم نوکرم نوکر یه کسیم که ارزششو داره نه این که به خاطر منافعم جلو بنده خدا دولا راست بشم(نگین توهین میکنم این حرفا قبلا زده شده نه اینجا)
آوردن اسم حسين با يك كلمه فاصله با اسم سگ توهينه اين شعر هم ربطي به ادبيات ما نداره
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اسم حسين اسم خداست بهشت فقط كربلاست اين ميشه غلو
اگه بخام مثل خودتون معنای لفظ به لفظشو بگم شما دارید دروغ میگید
چون بهشت بهشته و کربلا نیست
پس دیدید اینا با پیمانه عقل جور در نمیاد
و احتیاجچ به پیمانه دل داره
همین شعرو اگه واسه یه ادم بی مذهب بخونی فکر میکنه دیوونه شدی
 

shahidi721

اخراجی موقت
اگه بخام مثل خودتون معنای لفظ به لفظشو بگم شما دارید دروغ میگید
چون بهشت بهشته و کربلا نیست
پس دیدید اینا با پیمانه عقل جور در نمیاد
و احتیاجچ به پیمانه دل داره
همین شعرو اگه واسه یه ادم بی مذهب بخونی فکر میکنه دیوونه شدی
عرض كردم كه غلوه ولي محترمانه
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
[
QUOTE=salizadeniri;2368874]پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود

گفت این سگ گاه گاه کوی لیلی رفته بود

ببینید دوستان واقعا این شعر خیلی چیزها رو نشون میداد. توی ادبیات و شعر ما صنعت غلو داریم. انچه که تو شعر گفته میشه هم نوعی تشبیه رو میرسونه هم توش غلوه . این اشکالی نداره . خیلی هم مرسومه. میخاد شدت علاقه و وفاداری رو نشون بده.
البته خیلی از کارهایی که مداحان میکنند اصلا درست نیست اما مسائل رو نباید قاطی کرد. این دوستمون قصد توهین به خدا رو اونطور که شما میگی نداشته. واضحه منظورشون چیه.
این هم یه مطلب که صحبت دوستمون رو تایید میکنه:

سگ در شعر عراقی

بیشتر اشعارِ «سگیه» ــ یعنی اشعاری که شاعر در آنها خود را، در زبونی و پستی در برابر معشوق یا ممدوح، همردیف سگ یا پست‌تر از سگ وصف می‌کند ــ در شعر مکتب وقوع و سبک هندی و اشعار پس از آن دوران دیده می‌شود.
به گزارش سرویس خبر کتابنامه، مهران افشاری؛ پژوهشگر می نویسد:

بیشتر اشعارِ «سگیه» ــ یعنی اشعاری که شاعر در آنها خود را، در زبونی و پستی در برابر معشوق یا ممدوح، همردیف سگ یا پست‌تر از سگ وصف می‌کند ــ در شعر مکتب وقوع و سبک هندی و اشعار پس از آن دوران دیده می‌شود. اما فخرالدین عراقی (متوفی: 688 ق) را می‌توان یکی از پیشگامان سگیه‌سرایی در ادب فارسی محسوب کرد. کاربرد فراوان نام «سگ» در شعر او قابل توجه است. نمونه‌هایی را از مجموعة آثار فخرالدین عراقی (به تصحیح نسرین محتشم، تهران، زوار، 1372ش.) نقل می‌کنم:

با سگان گشتن مرا شب ‌تا به روز

گِرد کوی تو تماشایی خوشست

(ص 198)

چون نباشم من سگ در گاه تو؟

چون بدین نام خوشم بستوده‌ای

(ص 203)

نگذاشت که با سگان کویش

گرد سر کوی او بپوییم

(ص 223)

چه گویم با تو حال خود که لطفت با تو خود گوید

که بر کمتر سگ کویت جفا کردن توان؟ نتوان

(ص 167)
__________________
امام علی : اگر سگ صد تازیانه از دست صاحب خود خورد، در خانه او را رها نمی سازد و این صفت مریدان است.

[/QUOTE]

خوب راستش من این سبک روهم قبول ندارم چون نه عقلیه نه انسانیه نه قرانی

ما هنوز چیزی قران مستقیم تکلیفمون رو مشخص کرده و عقل بهش تاکید داره نمیتونیم باور

کنیم چه برسه به چیزای دیگه

اگه چنتا شاعر به خودشون وادمیت احترام نمیذاشتن فقط برای یه سبک جدید این تلخه نه

ادبی وهنری البته به نظر من
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
]من خودمو با علی مقایسه نکردم
بحث منو شما هم نتیجه نداره فک کنم
کسایی که اینا رو میخونن خودشون قضاوت میکنن
اقا شما زورت میاد بگی ولی من نه
من نوکر اهل بیتم هستم دربست
حرفیه اقا
شما رو به خاطر گناه من بازخاست نمیکنن که
اگه اینکه بگم امام حسین نوکرتم کفره.... باشه اقا من کافر
اگه امام حسین منو به نوکری هم قبول نداره نوکریه نوکراشو میکنم .....بازم کفر میگم باشه بازم ما کافر
این حرفا رو به کسایی مقل اقای شهیدی بزنید که حاضر واسه تقرب به یه بنده معمولی خدا مثل اقاش حاضره بره جای پاشو ببوسه
نه عزیزم من اگرم میگم نوکرم نوکر یه کسیم که ارزششو داره نه این که به خاطر منافعم جلو بنده خدا دولا راست بشم(نگین توهین میکنم این حرفا قبلا زده شده نه اینجا

موافقم میسپریم به کسایی که پستارو میخونن

منم اهل بیت رو به عنوان ادم های خدایی دوست دارم ولی به عنوان یه انسان و رهرو همین
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
موافقم میسپریم به کسایی که پستارو میخونن

منم اهل بیت رو به عنوان ادم های خدایی دوست دارم ولی به عنوان یه انسان و رهرو همین
فرق منو شما همینه
شما اونارو انسان معمولی میدونی و در نتیجه واسه یه انسان معمولی همون طور که عقل حکم میکنه دلیلی نداره افکار منو داشته باشی
ولی من اونارو انسان معمولی نمیدونم
 

mohsen victor

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرق منو شما همینه
شما اونارو انسان معمولی میدونی و در نتیجه واسه یه انسان معمولی همون طور که عقل حکم میکنه دلیلی نداره افکار منو داشته باشی
ولی من اونارو انسان معمولی نمیدونم

قُلْ إِنَّما أَنَا بَشَر مِثْلُکُمْ یوحی إلَی أَنَّما إلهُکُمْ إِله واحِد فَمَن کانَ یرْجُوا لِقاءَ رَبِّهِ فَلْیعْمَلْ عَمَلاً صالِحاً وَ لا یشْرِکْ بِعِبادةِ رَبِّهِ أَحَدا؛ بگو: همانا من بشری همچون شمایم (جز اینکه) به من وحی می‌شود که خدای شما خدای یگانه است

خود پیغمبرش وقتی ایه نازل شد حساب کارشو میدونست

عقل از دین جدایی ناپذیره
 

Similar threads

بالا