دختر شدن در 5 دقیقه!!!(طنز)

fatima0

عضو جدید

اگر شما پسري هستيد طالب قرتي‌بازي‌هاي دخترانه!، نکات زير را جهت دختر شدن، البته به طور آزمايشي، رعايت کنيد:
ابتدا بايد ريش و سبيل خود را، البته اگر داريد، (ريش و سبيلو مي‌گم بابا پ نه پ...م!) به سطل خاکروبه بسپاريد. هر چند که با زدن سبيل خود، نمي‌توانيد درست راه برويد!
اکنون نوبت آن است که تغييراتي چند در سر و صورت خود به وجود آوريد. از جمله ابروها را صفا دهيد! که البته اين نکته امروزه لازم به ذکر نمي‌باشد. زيرا شما معمولا از قبل، اين كار را كرده‌ايد!
حالا به سراغ لوازم آرايشي مادر يا احيانا خواهر خود برويد. سعي کنيد قوطي کرم پودر را روي صورت خود خالي کنيد!
در آخر يک مانتو که از شدت تنگي به کيسه‌ي مارگيري شباهت دارد به تن کنيد. هر چه تنگ‌تر، اندام ضايع شما زيباتر!
روسري ترجيحا تيتيش خود را سر کنيد و آماده خروج از خانه شويد.
کفش پاشنه بلند در اينجا نقش مهمي ايفا مي‌کند. هر چند که شما با پوشيدن يک کفش پاشنه‌دار مثل شترمرغ راه خواهيد رفت!
حالا شما در خيابان هستيد!
هنگام راه رفتن سعي کنيد به کل بدن خود پيچ و تاب بدهيد! بهتر است براي بهتر قر دادن، مدام آهنگ بابا کرم را با خود زمزمه کنيد!
و نکته بسيار بسيار مهم «عشوه شتري» است! شما بايد سعي کنيد براي کل ملت که در خيابان هستند پشت چشم نازک کنيد!
اگر کسي احيانا از شما ساعت پرسيد، صداي دورگه و ناهنجار خود را کش دار کنيد:
ببخشيد خانوم، ساعت چنده؟
اييييييييييش! دو و ربــــــــــع! واااااه!
شما هنگامي که در خيابان راه مي‌رويد لغات عاشقانه بسياري را مي‌شنويد و مسلما حال مي‌کنيد!
به منظور جلوگيري از حال کردن بسيار شما با دختر شدن، از ادامه اين آموزش معذورم...:d
 

frotan68

کاربر حرفه ای
تو تا حالا ازین ناز و عشوه‌ها اومدی؟😁
به خدا که من یه دونه ازینکارها رو هم تا حالا نه تنها انجام ندادم که اصلا بلد هم نیستم😁
یه پسره اینجوری هست من هربار تو خیابون میبینمش حالم بد میشه همیشه هم گوشی دستشه با ناز و عشوه راه میره و غیبت میکنه اینقد که این ناز داره دخترا ندارن :wallbash:
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یه پسره اینجوری هست من هربار تو خیابون میبینمش حالم بد میشه همیشه هم گوشی دستشه با ناز و عشوه راه میره و غیبت میکنه اینقد که این ناز داره دخترا ندارن :wallbash:
شما که بر عکس این‌ موضوعی:w46:
 

frotan68

کاربر حرفه ای
شما که بر عکس این‌ موضوعی:w46:
اتفاقا یه خاطره در این موضوع دارم:w15:
خواهرشوهرم وقتایی که میخاد بره تو وادی شوخی و مسخره بازی صداشو نازک و کشدار میکنه .کلا مکالمات ما دوتا هیچوقت جدی نبوده گاهی زنگ میزنه حال و احوال کنه دوتایی واسه هم ناز و ادا میاییم(اینقد که من برا خواهرش عشوه اومدم واسه خودش نیومدم:w15:)
یه بار صبح گوشیم زنگ خورد منم خوابالو دیدم شماره شبیه شرکت خواهرشوهرمه.جواب دادم دیدم با ناز و ادا گفت سلاااام عزیزززم خوبی؟منم شروع کردم به شوخی و ادا دراوردن و مثل خودش کشدار حرف زدن یهو گفت عزیزم شماخانوم فلانی هستیییی؟من ازمرکز بهداشت تماس میگیررررم!!
من از حالت دراز کش یهو عین فنر پریدم مرتب نشستم یه سرفه کردم صدام به وضعیت کارخونه دراومد و ادامه صحبت چقد من تا قطع کردن تلفن عرق شرم ریختم
حالا بعدا که تلفنو قطع کردم گفتم چه اشتباهی کردم باید مکالمه رو همونطور نازدار ادامه میدادم طرف الان فک میکنه من میخاستم مسخرش کنم
 

Similar threads

بالا