2012 نابودیه دنیا راسته؟نظر شما چیست؟

sepide&alireza

عضو جدید
سلام
من این مطلب رو خیلی وقته خوندم واسم خیلی سوالات پیش اومد اگه کسی چیزی میدونه یا نظری داره خوشحال میشم بگه و کمکم کنه:w27:

حالا مطلب:


پایان دنیا در سال 2012 طبق پیش گویی مایا

ظاهرا، دنیا در 21 دسامبر سال 2012 به پایان می رسد! بله، درست متوجه شدید! یا حداقل بخش بزرگی از نوع بشری نابود خواهند شد! دیگر برای شغل آینده ی خود برنامه ریزی نکنید! بدنبال خرید خانه نباشید، و در عوض، چند سال آخر زندگی تان را هرآنطور که می خواهید بگذرانید. اکنون شما 4 سال فرصت دارید که از زندگی لذت ببرید... قبل از پایان دنیا!! خُب این سخنان عجیب و غریب چیست؟ تا بحال ما از این پیش گویی ها زیاد شنیده ایم، ولی هنوز اینجاییم و سیاره مان هنوز سرجایش است. چرا این سال 2012 اینقدر مهم شده است؟ این اخبار در تمام دنیا در حال پخش شدن است. (مثلا: در روزنامه اعتماد شماره 1300 یا پایگاه خبری تقریب)


این متن رو تو گوگل پیدا کنید:
Maya Prediction
یعنی پیشگویی مایا

مایاها قومی بودند که چند هزار سال پیش تو مناطق آمریکای مرکزی زندگی می کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگانی وجود دارن. حتما معبد زیر رو که متعلق به مایا هست رو دیدید:

قبل از اینکه وارد مقوله پیش گویی اصلی مایا بشم باید توضیحاتی راجع به قدرت و تمدن این قوم براتون بنویسم. مایا! قومی که هزاران سال پیش معبد و هرمی که در بالا مشاهده می کنید رو با 365 پله ساخته! به تعداد روزهای سال. مایا تمامی خسوف ها و کسوف ها را دقیقا تا سال 2012 ثبت کرده و همشون طبق برنامه دارن اتفاق می افتن، مایا چندین هزار سال پیش عدد یک میلیون رو کشف کرده بود، مایا هزاران سال پش تو معابدش تصاویری از سفینه ها و فضانوردان رو روی سنگ ثبت کردن! (این رو خودم به چشم دیدم!). مایا آن زمان حتی تعداد روزهای هر سال ماه رو که گمونم 279 روز هست محاسبه کرده بود. مایا ها از اورانوس و نپتون اطلاع داشتند، تقویم مایا برای 400 میلیون سال استخراج شده است، سال خورشید و زهره را تا چهار رقم اعشار محاسبه کرده اند.

همه اینها رو به دو دلیل اشاره کردم یکیش اینکه بگم مایا چقدر قدرت محاسباتی و علمی داشته و دوم رو هم تو پی نوشت ها خواهید خوند. تو ویدئویی که از یوتیوب تو ادامه مطلب هم گذاشتم اطلاعات بیشتری از مایا و تقویمشون براتون نشون می ده. حالا بریم سر اصل مطلب، پیشگویی!

پیشگویی می گه: تو 21 دسامبر سال 2012 این زندگی روی کره زمین به اتمام می رسه و یک دوره جدید زندگی روی زمین شروع می شه. تو چند تا سایت خوندم که این دوره جدید پر از صلح و عشق و آرامش و پیشرفت هست. (مصداق حرف یکی از سیاستمداران آمریکایی که پایان بحران مالی آمریکا رو صلح و آرامش تو دنیا می دونست). حالا چند تا نظریه دیگه هم هستند که به تفضیل روشون بحث می کنم. استاد کلاس #C هم اطلاعاتی در این مورد داشت، جالبه که گفت ما به ناسا یه ایمیل فرستادیم و پرسیدیم که آیا سال 2012 اتفاقی تو کهکشان خواهد افتاد؟ ناسا پاسخ داده بود که نارسایی هایی مشاهده می شن ولی نمی تونیم تائید کنیم که این اختلالات آسیبی به زمین می رسونن یا نه!




مایاها معتقد بودند که زمین از 5 دوره تشکیل شده، پایان هر دوره یه اتفاق خیلی بد می افته و دوره جدید شروع می شه. جالب اینجاست که 2012 پایان دوره پنجم هست! و ما وارد دوره ششم خواهیم شد، گفته می شه تمدن حاضر از بین خواهد رفت تا دوره ششم شروع بشه! (تو ویدئو اشاره شده به زمین لرزه های بزرگ) .








این کدها درخود قسمتها وقسمتهای زیادی را در مورد یک اتفاق هراسناک خورشیدی درسال2012بیان میکنددانشمندان متفق نظر هستند که هر100 سال یا بیشتر شهله های خورشیدزبانه می کشند و منظومه شمسی را تحت تاثیر خود قرار میدهند
اشعیانبی30-26-27علاوه بر اینکه نور ماه به اندازه نور خورشیدخواهد شد نور خورشید نیز هفت برابر خواهد شد ازدور نام خدا می اید بار او سنگین لبهای پر از خشم و زباناو پر از زبانه های اتش خواهد بود
کدهای کتاب با ارتباطی معنا دار به سالنامه ی مایا بصورت واضح بیان میکند حوادث خر زمان در سال 2012 و نزدیک شدهن به یک ستاره ی دنباله دار به زمین که شاید منشا این ویرانی ها باشد.تئوری میگوید که درسال 2012 یک شهاب سنگ باعث انفجار خورشیدی میشود که باعث سوزاندن کره ی زمین میشود.انفجار خورشیدی و پدیده ی cme یا پرتاب ماده ی پلاسمایی از درون خورشید به بیرون نیز یکی از دلایل این اتفاق خواهد بود.
همچنین ایجاد یک سلسله اتفاقات شدید مانند تقییر جهت قطب ها براثر شکستگی پوسته ی زمین.که اگر یادتان باشد هنگام تسونامی اندونزی نیز گفته میشود این پدیده اتفاق افتاده و زمین از مدار خود خارج شده است.این تاثیرات و تاثیرات کیهانی دیگر از عواملی است که سال 2012 را سالی غیر معمول و به احتمال زیاد پایان تمدن چند هزار ساله ای که از شرقی ترین سرزمین های اسیا اغاز شد و بین النهرین رسید از دریای سیاه کذشت به فرانسه مرکز تمدن نوین سپس انگلستان و اکنون در برج های بلند نیو یورک اخرین روز های خود را فریاد میزند.



گفته می شه پایان دوره دوم توسط هوا بوده (گمونم منظورش نارسایی های جوی) دوره سوم با آتش و دوره چهارم با سیل تموم شدند، لذا نظریه های زیادی مبنی بر اینکه دوره پنجم با زلزله از بین بره جاری هست.
دوتا چیز جالب هم دیدم: یکی اینکه مایا حتی زمان سقوط قوم خودشون رو پیشبینی کرده بودند و عجیب تر از همه: جنگهای جهانی رو هم پیش بینی کرده بودند.!!!! البته دقت کنید که اتمام دنیا به این معنی نیست که همه چیز از بین می ره، حتما شروعی خواهد بود، برای دوره ششم و هنوز مطمئن نیستیم که این دوره چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد.




خوب، اگه از یه منظر دیگه هم نگاه کنیم برای اینکه اثبات بشه این دوره نمی تونه واقعا اتمام باشه، بلکه فقط تعویض دوره هست، بحث دین و اعتقادات هست. دیگه زیاد لزومی نداره عمیقا وارد این بحث بشم.



در كتاب پيشگوييهاي آخر زمان خواندم كه به زودي زمين در مكاني قرار مي گيرد كه از چهار طرف تحت كشش سيارات ديگر منظومه شمسي قرار گرفته و در نهايت جذب يكي از آنها خواهد شد و اين يك تصادم بسيار بزرگ را بوجود خواهد آورد.



بعضي ها هم اين روز را روز قيامت مي دانند!ولي قيامت رو هيچ کس نمي دونه و خود خدا گفته که يک دفعه اتفاق مي افته.

سورة الزلزلة
هنگامى كه زمين شديدا به لرزه درآيد، (1)
و زمين بارهاى سنگينش را خارج سازد! (2)
و انسان مى‏گويد: «زمين را چه مى‏شود (كه اين گونه مى‏لرزد)؟!» (3)
در آن روز زمين تمام خبرهايش را بازگو مى‏كند; (4)
چرا كه پروردگارت به او وحى كرده است! (5)
در آن روز مردم بصورت گروه‏هاى پراكنده (از قبرها) خارج مى‏شوند تا اعمالشان به آنها نشان داده شود! (6)

سورة التكوير
در آن هنگام كه خورشيد در هم پيچيده شود، (1)
و در آن هنگام كه ستارگان بى‏فروغ شوند، (2)
و در آن هنگام كه كوه‏ها به حركت درآيند، (3)
و در آن هنگام كه باارزش‏ترين اموال به دست فراموشى سپرده شود، (4)
و در آن هنگام كه وحوش جمع شوند، (5)
و در آن هنگام كه درياها برافروخته شوند، (6)
و در آن هنگام كه هر كس با همسان خود قرين گردد، (7)


همین حس کنجکاوی خیلی از مردم و دانشمندان را برانگیخته است که چرا تقویم مایان ها در روز ذکر شده تمام می شود.
آیا روز 21 دسامبر سال 2012 روزی است که جهان به پایان می رسد یا اینکه آغاز دوره ای جدید است؟ آیا به پایان رسیدن تقویم مایان ها را می توان نشانه ای دانست بر وقوع یک اتفاق خاص در جهان؟شاید هم ظهور امام زمان؟ به هر حال باید صبر کرد.
 

uliu

عضو جدید
اتفاقا فیلمشم تازه رفت رو پرده!حالا فک کن حقیقتم داشته باشه!چیکار میخی‌ بکنی‌؟ولی‌ همش فیلمها؛)+۱۸هم گمون نکنم باشه!!
 

Sajjad_Fashion

عضو جدید
سلام
به نظر من احتمالش ممکنه وجود داشته باشه اما مهم این نیست که 4 سال بیشتر وقت نداریم و بخوایم نگران باشیم ،می گین چرا ؟
خوب دلیل دارم همین الان هم مشخص نیست ما تا صبح زنده هستیم یا نه پس بهتره حداقل این پیشگویی ، شایعه یا هر چیز دیگه ای که اسمش رو می ذاریم ما آدم ها رو کمی تو فکر فرو ببره .
البته معولا کسایی که خوبن فقط به فکر می افتن و از خدا بی خبر ان توی خواب خرگوشی باقی می مونن.

در مورد خبر هم بگم که جهانی هستش هم بی بی سی گفته هم ایران چند شبه داره توی برنامه آخرالزمان ازش حرف می زنه و مدام هم فیلم های نابودی زمین رو نشون می دن.
تازی نباشه مردم بی خود حرف نمی زنن.

به نظر من ما مردم عادی که نمی تونیم کاری کنیم حداقل یکم به رفتار هامون دقت کنیم.
:w19:به هرحال بی خیال
 

shahkoorosh

عضو جدید
کاربر ممتاز
باید بگم علت اصلی این اتفاق بخاطر انفجارهای خورشیدی و یا شهابسنگ نیست بلکه علت اصلی عبور دوازدهمین سیاره منظومه شمسی بنام Nibru از نزدیکی کره زمین میباشد.



این سیاره که از اون Planet-X هم یاد میشه دوازدهمین سیاره منظومه شمسی میباشد در صورتیکه مدار اون با مدارهای کرات دیگر یکی نمیباشد و در هر 3600 سال یکبار مدار خودش رو کامل میکنه، که متاسفانه در سال 2012 از نزدیکیه زمین عبور میکنه.



به علت جرم زیاد این سیاره نسبت به زمین و به وجود اومدن نیروی گرانش بین سیاره ای بسیار زیاد دانشمندان حدس میزنن در زمان عبور این سیاره، زمین در معرض اتفاقات غیر منتظره مانند جذر و مد های بسیار عظیم خواهد بود که بر خلاف نظر دوستمون باعث پایان یافتن عمر بشریت یا آخرالزمان نمی باشد، چون حداقل 3600 سال پیش هم این اتفاق افتاده!

برای درک بهتر میتونید عبارت های Planet x و Nibru رو در اینترنت و یا Youtube سرچ کنید و به مطالب جالبتری دست پیدا کنید.
 

Sparrow

مدیر تالار مهندسی هوافضا
مدیر تالار
راست يا دروغ به نظر شما فرقي مي كنه؟ فكر مي كنيد چند نفر از بمي ها مي دونستن كه امشب كه سرشون رو بذارن رو بالش، فردا بلند نمي كنن؟ چند نفر ما هستيم كه مطمئنيم سال 2012 رو مي بينيم؟ چرا آدم براي آينده خودش برنامه ريزي نكنه، چون طبق يه پيش بيني ممكنه سال 2012 آخر دنيا باشه؟ خوب، اومديم و سال 2012 گذشت و خبري نشد! اونوقت؟

چند تا آيه گفتيد،‌من هم يه ايه رو مي گم:

إِنَّ السَّاعَةَ ءاَتِيَةٌ أَكَادُ أُخْفِيهَا لِتُجْزَى كُلُّ نَفْسٍ بِمَا تَسْعَى ﴿۱۵-طه﴾
در حقيقت قيامت فرارسنده است مى‏خواهم آن را پوشيده دارم تا هر كسى به [موجب] آنچه مى‏كوشد جزا يابد (۱۵)
 

Taghdir

عضو جدید
سلام
منم فکر میکنم درسته و دور از حقیقت نیست....
استاد ما گفت باید یه فکری به حال کره ی زمین کنیم
گفت باید انرژی های طبیعی را جای گزین کنیم و گرمای کره را
کاهش بدیم و ...... از این حرفا
بعدشم گفت اگر دست به کار نشن اوضاع خیلی بد میشه...
 

a30r

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببخشين اين آقاهه پسر خاله خداست مگه كه ميدونه سال 2012 دنيا خراب ميشه؟
خرافاتي بيش نيست شرط نابودي 313 نفر بودنه نه بيشتر نه كمتر تازه الان خيلي بيشتر از اين 313 نفر را داريم ما
اگه طبق گفته ايشون 2012 ما فقط313 تا خوب داشته باشيم ميدونين وعده خداوند چقدر زود به تحقق پيوسته ميشه؟
بياييد توبه كنيم بشيم خوب بزنيم تو دهن يارو بخنديم بهش
بانو يوميول هم واسه جومونگ اينقدر با صراحت پيش بيني نمي كرد
تعجب مي كنيم!!!!!!!!!!!!!
 

sepide&alireza

عضو جدید
ببخشين اين آقاهه پسر خاله خداست مگه كه ميدونه سال 2012 دنيا خراب ميشه؟
خرافاتي بيش نيست شرط نابودي 313 نفر بودنه نه بيشتر نه كمتر تازه الان خيلي بيشتر از اين 313 نفر را داريم ما
اگه طبق گفته ايشون 2012 ما فقط313 تا خوب داشته باشيم ميدونين وعده خداوند چقدر زود به تحقق پيوسته ميشه؟
بياييد توبه كنيم بشيم خوب بزنيم تو دهن يارو بخنديم بهش
بانو يوميول هم واسه جومونگ اينقدر با صراحت پيش بيني نمي كرد
تعجب مي كنيم!!!!!!!!!!!!!


سلام
من سپیدم آقاهه کیه؟:question:
من هم صدق بودن مطلب رو نمیدونم واسه همین گذاشتم تا از اطلاعات بقیه استفاده منم گلم:hypocrite:
یارو کیه؟؟؟؟:question:
در ضمن اگه کلمه مایا 2012 رو سرچ کنید بینهایت مطلب + عکس میبینید
:cry:
خدا کنه راست نباشه:cry:
آخه واسه 2000 هم میگفتن اینارو
:cry:
 

IDCF

عضو جدید
دنیا که همش زمین نیست
آخه یه روز یه مورچه ای میفته تو اب میگه بجنبید دنیا رو سیل گرفته خودتونو نجات بدین
یه قورباغه بوده میگه مورچه جان افتادی تو اب خیال میکنی همه جا رو داره سیل می بره
مورچه میگه میخوام دنیا رو سیل ببره من طوریم نشه
حالا این دنیا کدومشه
در ضمن طبق همون آیات قرآن خدا به خاطر حضور ولی خود به تمام موجوریت عالم قرار و نظم داده که اگه ولی خدا رو زمین نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود
اولین ولی خدا حضرت آدم و حالا هم صاحب عصر
قرار بود 2000 هم خیلی امرها رخ بده کامپیوتر ها فرودگاهها کشتی ها حسابهای بانکی ... چی شد؟
تازه مگه اونا کی میگن قدرت ماورایی ندارن به قول خودوشون خوب با همون نیروی خودشون هم تا اون موقع یه کاری بکنن
نگران هیچی نباشین
به امید خدا همه جا امن و امان است
بقیه شو نمی گم چون لزومی نداره
ولی جالبش این بود که مقدار آدرنلین خونتون حسابی رفته بالا و بعد خواندن این داستان تخیلی صوذتتون برافروخته شده و قلبتون به طپش افتاده
زیاد هم بد نبود یه شوک هیجانی هم تنوعی است
 

افشـین

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

سلام
من سپیدم آقاهه کیه؟:question:
من هم صدق بودن مطلب رو نمیدونم واسه همین گذاشتم تا از اطلاعات بقیه استفاده منم گلم:hypocrite:
یارو کیه؟؟؟؟:question:
در ضمن اگه کلمه مایا 2012 رو سرچ کنید بینهایت مطلب + عکس میبینید
:cry:
خدا کنه راست نباشه:cry:
آخه واسه 2000 هم میگفتن اینارو
:cry:

دنیا که همش زمین نیست
آخه یه روز یه مورچه ای میفته تو اب میگه بجنبید دنیا رو سیل گرفته خودتونو نجات بدین
یه قورباغه بوده میگه مورچه جان افتادی تو اب خیال میکنی همه جا رو داره سیل می بره
مورچه میگه میخوام دنیا رو سیل ببره من طوریم نشه
حالا این دنیا کدومشه
در ضمن طبق همون آیات قرآن خدا به خاطر حضور ولی خود به تمام موجوریت عالم قرار و نظم داده که اگه ولی خدا رو زمین نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود
اولین ولی خدا حضرت آدم و حالا هم صاحب عصر
قرار بود 2000 هم خیلی امرها رخ بده کامپیوتر ها فرودگاهها کشتی ها حسابهای بانکی ... چی شد؟
تازه مگه اونا کی میگن قدرت ماورایی ندارن به قول خودوشون خوب با همون نیروی خودشون هم تا اون موقع یه کاری بکنن
نگران هیچی نباشین
به امید خدا همه جا امن و امان است
بقیه شو نمی گم چون لزومی نداره
ولی جالبش این بود که مقدار آدرنلین خونتون حسابی رفته بالا و بعد خواندن این داستان تخیلی صوذتتون برافروخته شده و قلبتون به طپش افتاده
زیاد هم بد نبود یه شوک هیجانی هم تنوعی است

تا جایی که میدونم چیزایی که برای سال 2000 میگفتن ، مربوط میشد به مسائل مربوط به کامپیوتر نه پیشگویی ! :cool:
 

pooneh12345

عضو جدید
کاربر ممتاز
همیشه فکر می کردم که از مرگ هراسی ندارم
اما حالا دارم به این فکر می کنم که اگه واقعا دنیا تموم بشه چی می شه؟
اگه دنیایی بعد این دنیا نباشه
یا اگه باشه و من خودم رو آماده کرده باشم
دوست دارم خدا باشه و حرف های همه فرستاده هاش راست باشه
اینجوری لااقل کسی هست تا بهش پناه ببرم
 

danielo

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر قوم مایا توانایی پیشگویی داشت.یک طوری پیشگویی میکرد که نسلشون منقرض نشه.
این ها همه چرته.این ها همه بازی که مردم را سرگرم کنند.شما به تعداد فیلم هایی که در مورد نابودی جهان در هالیوود تولید شده .دقت کنید.تو همین 2 ماه اخیر 10 تا فیلم اینجوری پیدا میکنید.
 

shahkoorosh

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر قوم مایا توانایی پیشگویی داشت.یک طوری پیشگویی میکرد که نسلشون منقرض نشه.
این ها همه چرته.این ها همه بازی که مردم را سرگرم کنند.شما به تعداد فیلم هایی که در مورد نابودی جهان در هالیوود تولید شده .دقت کنید.تو همین 2 ماه اخیر 10 تا فیلم اینجوری پیدا میکنید.

من جای تو بودم اینقدر مطمئن نظر نمیدادم، اگر فکر میکنی چرت هستن بهتره یه بار کلمه های Nibiru و planet x رو تو گوگل بزنی تا ببینی چقدر واقعی یا الکی هستن!
اون فیلمهایی هم که میگی درسته، اما از روی همین نظریه ها ساخته شدن. به نظر من شاید دنیا تموم نشه( که نمیشه) اما خب، بالاخره یه اتفاقایی میوفته.
 

Sad.Boy

عضو جدید
اگر قوم مایا توانایی پیشگویی داشت.یک طوری پیشگویی میکرد که نسلشون منقرض نشه.
این ها همه چرته.این ها همه بازی که مردم را سرگرم کنند.شما به تعداد فیلم هایی که در مورد نابودی جهان در هالیوود تولید شده .دقت کنید.تو همین 2 ماه اخیر 10 تا فیلم اینجوری پیدا میکنید.

ببخشیدا به نظر شما میشه از مرگ فرار کرد ؟
چرا دارید داستان بافی میکنید ؟
اونا انقارض خودشونوم پیشبینی کرده بودند میتونید از متون انگلیسی درباره مایاها اینو استخراج کنید.

اما اینکه گفته میشه دنیا تموم میشه و صفحه ی قبل پستی بود که سال 2000 هم گفته شد که دنیا نابود میشه

در پاسخ باید بگم که اولا اصلا مایاها مرگ و نابودی دنیا رو پیشبینی نکرده بودند بلکه نسل بشر زمینی رو پیش بینی کرده بودند و در مورد سال 2000 هم بله گفته بودند اما اون یک فرضیه بود اما سال 2012 در حال حاظر داره به یک نظریه تبدیل میشه.
این خبر حتی در روزنامه ی نیویورک نیوز هم درج شده .
اما خود مایاها پیشبینی کرده بودند تنها نسل بشر نابود میشه و دوره ای جدید با نسلی جدید آغاز میشه.
نظریه ی یکی از اخترشناسان آمریکایی به نام جاناتان(فامیلیش یادم نیست) که در تورنتو هم تدریس میکنه این هست که طوفانی خورشیدی در سال 2012 زمین رو در بر میگیره و زمین بر اثر از بین رفتن جوش همچنین لایه ی اوزون به کلی میسوزه اما مگه به نظر شما عصر یخبندان نبوده ؟مگه عصر یخبندان دروغه ؟
در اون زمان زمین یخ زد اما کمکم شروع کرد به زنده شدن و در این دوره هم سوخته میشه که میتونه مثل همون موقع بعد از گذشت سالیان دراز دوباره دوره از زندگی جدید زمین آغاز بشه.

به هر حال دولت ها جدیدا روی این موضوع خیلی دارن مانور میدن.
آمریکا دقیقا همین امسال فیلمی رو منتشر کرد که از نظر منتقدین هشداری بر همین امر بود.فیلم Knowing فیلمی بود که در اون دقیقا 21 دسامبر 2012 زمین بر اثر یک طوفان خورشیدی به کلی نابود میشه.

به هر حال هیچوقت نمیشه آینده رو به درستی تمام پیش بینی کرد و حتی نمیشه در مورد این پیش بینی ها نظر قطعی داد.

احتمالش هست که مایا ها اشتباه پیش بینی کرده باشند و احتمالشم هست که اونایی که میگن امکان نداره اشتباه کنند.

به هر حال پیشنهاد من اینه که هیچوقت اینقدر به خودتون سخت نگیرید.مرگ که حقه پس چرا ازش فرار کنیم به جای فرار بیایم کاری کنیم که از مرگمون پشیمون نباشیم.
 

افشـین

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اگر قوم مایا توانایی پیشگویی داشت.یک طوری پیشگویی میکرد که نسلشون منقرض نشه.
این ها همه چرته.این ها همه بازی که مردم را سرگرم کنند.شما به تعداد فیلم هایی که در مورد نابودی جهان در هالیوود تولید شده .دقت کنید.تو همین 2 ماه اخیر 10 تا فیلم اینجوری پیدا میکنید.

طوری پیشگویی کنن که نسلشون منقرض نشه ؟ :eek:
 

danielo

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی واقعا شما ها باورتون شده.shahkoorosh .سال 2012 هم میاد و شما میبینید که هیچ اتفاقی نمیوفته.قدرت های دنیا از الان برای 100 سال دیگه دارند قصه میخورند که گرمایش زمین داریم و از این چیز ها.
من تا حالا 100 تا تاپیک در مورد این موضوع دیدم.همشون میگن که پیشگویی های گذشته مایا درست بوده.یکیتون دقیقا متن پیشگویی را بزارند تا ما هم بفهمیم که در گذشته چه پیشگویی هایی کردند...؟؟؟
 

Sad.Boy

عضو جدید
یعنی واقعا شما ها باورتون شده.shahkoorosh .سال 2012 هم میاد و شما میبینید که هیچ اتفاقی نمیوفته.قدرت های دنیا از الان برای 100 سال دیگه دارند قصه میخورند که گرمایش زمین داریم و از این چیز ها.
من تا حالا 100 تا تاپیک در مورد این موضوع دیدم.همشون میگن که پیشگویی های گذشته مایا درست بوده.یکیتون دقیقا متن پیشگویی را بزارند تا ما هم بفهمیم که در گذشته چه پیشگویی هایی کردند...؟؟؟

جناب شما نظریه اخترشناس کانادایی رو هم رد میکنی ؟

.قدرت های دنیا از الان برای 100 سال دیگه دارند قصه میخورند که گرمایش زمین داریم و از این چیز ها.

احتیات جانب کاره.............پس اونا 1 درصد هم اگه به حرف شما فکر کنن میبینن که باید برای همچنین چیزایی برنامه ریزی کرد و ....

شما هم بعضی چیزا رو دست کم نگیر
 

Sky Shield

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزم داریم زندگی می کنیم هاااااااااااااا........

حالا نمیشه یه چند سال دیرتر نابود بشه؟؟؟.........


من هنوز جوونم......آرزو دارم..........
 

Sad.Boy

عضو جدید
2011 هست نه 2012

مسیحیا از تو کتاب مقدسشون دروردند
هر چی دروردند تا حالا درست بوده


ولی خودشون هم میدونن این یکی درست نیست میگن تاریخ احتمالی نابودی جهان

پیشنهاد میکنم یکم برید انجیل بخونید
در ضمن یکمم در مورد پیشگویی های قوم مایا ها تحقیق کنید

http://www.www.www.iran-eng.ir/images/statusicon/wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 1019x721 است.

دقیقا یکی از مسائلی که باعث شده الان ژاپن روی مریخ برای ایجاد جو سرمایه گذاری بکنه همین پیشگویی.
یکم بشینید مستند های نجومی شبکه 4 رو ببینید خودتون توجیه میشید
 

sepide&alireza

عضو جدید
امروز تو رادیو اینو شنیدم که تو کره ماه یه انفجار دادن و به آبهی یخ زده رسیدن

اگرم برسن که خودشون میرن ما ها رو نمیبرن
خدا خودش کمکمون کنه
 

Similar threads

بالا