روز گوسفند مبارک...

ricardo

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
روز گوسفند مبارک
[FONT=&quot]بدینوسیله ما گوسفندان روز گوسفند را به همگان تبریک گفته و در این قطعنامه اتحاد خود را به تمامی جهانیان اعلام میداریم و پشتیبانی خود را از تمامی گیاه‌خوران و آقای هوگو چاوز بطور رسمی اعلام می‌کنیم. از آنجاییکه که ما گوسفندان انگشت نداریم (عوضش کلی مدرک دکترا داریم) و نمی‌توانیم بشمریم شمارۀ بندها را زیاد جدی نگیرید.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
1- بلاخره روزی خواهد رسید که ما گوسفندان کاراته یاد خواهیم گرفت و با استفاده از انرژی صلح آمیز کاراته پدر همه گرگ‌ها را در خواهیم آورد.
4- اگر کاراته یاد بگیریم تمام افرادی را که با ما مثل گوسفند برخورد کردند مورد مهرورزی قرار خواهیم داد. پس، از همگان خواستاریم تا رفتار خود را اصلاح کنند و رفتاری شایستۀ یک گوسفند با ما داشته باشند.
12- هر ساله باید اسامی تمام گوسفندان کشته توسط انسان‌ها در روزنام‌‌های کثیزالانتشار چاپ شود و فرزندان و بازماندگان این عزیزان باید از امتیازاتی نظیر یونجۀ اضافی و تحصیل رایگان (مدرک دکترای واقعی) برخودار شوند.
3- کشتارگاه‌ها باید به موزه‌ای بنام شهیـد بـبـعـی تغییر کاربری داده و بازدید از آن برای تمام عموم یا همۀ عموم یا بخشی از عموم آزاد باشد.
8- کارخانه‌های خودرو سازی باید ملزم به ساخت وانتهایی شوند که صندلی جلو مخصوص نشستن گوسفند داشته باشند.
1- کله‌پزی‌ها باید توبه نموده و خود مغازۀ و دارایی‌هایشان را تسلیم کنند و الا خود و خانوادۀ‌شان را اعدام انقلابی خواهیم کرد.
47- و مهم‌ترین بند اینکه ما با گاوهای خرِ پدرسگِ فریب‌خوردۀ دشمن و خرهای گوسفندِ مزدور هیچگاه هم پیمان نشده و به جان مادرمان با هیچکی شوخی نداریم.
75/2- پِـشگل انداختن در هر جا که بخواهیم حق مسلم ما بوده و ما هیچگاه از این خواستۀ به حق خود قدمی عقب نخواهیم گذاشت.
6- در آخر به یک نکته اشاره داریم و آن اینکه «با وجود اینکه ما زیر بار زور نمی‌رویم و هیچکس نمی‌تواند دنبلانمان را هم بخورد، اما اگر مثل همیشه زور پر زور باشد حاضر به نشستن سر میز مذاکره می‌باشیم».
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]واژه نامه:[/FONT]
· دنبلان:[FONT=&quot] بیضۀ گوسفند[/FONT]
· پِشگل:[FONT=&quot] یا همان پی‌پی آقای بـبـعـی[/FONT]
· قطعنامه:[FONT=&quot] اعلامیۀ بی‌ارزشی که پس از یک مجلس سرکاری یک نفر از طرف همه بیان میکند[/FONT]
· کاراته:[FONT=&quot] نوعی انرژی صلح آمیز هم میتواند باشد[/FONT]
· گرگ‌ها: [FONT=&quot]کشورهای جهان اول[/FONT]
· خرها:[FONT=&quot] (پاکش کردم، توهین بود)
[/FONT]
 

amiiinem

عضو جدید
ببببعع ببعععبع بععبعبععع بببعبععبعبببعع بععععببعع!

ترجمه: از اینکه در انتخابات شرکت کردم خوشالم!
 
بالا