دومین کنفرانس شهر الکترونیک برگزار می‌شود

anahita shams

عضو جدید
کاربر ممتاز
دبیر علمی دومین کنفرانس شهر الکترونیکی گفت: این کنفرانس توسط جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران 3 و 4 خرداد ماه در سالن همایشهای برج میلاد برگزار می شود.

دکتر علی اکبر جلالی دبیر علمی دومین کنفرانس شهر الکترونیکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس حدود 350 مقاله در زمینه های مرتبط با پیاده سازی شهر الکترونیکی به دبیرخانه این کنفرانس ارائه شده است.

وی افزود: در این همایش علاوه بر ارائه سخنرانی علمی 6 میزگرد تخصصی در حوزه های مرتبط با حضور مسئولان کشور برگزار می شود.

جلالی از برگزاری نمایشگاه جنبی در این کنفرانس خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای محققان کشور در حوزه خدمات الکترونیکی شهری عرضه می شود.

دبیر علمی کنفرانس با تاکید بر اینکه این کنفرانس با همت جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران و 500 شرکت دولتی و خصوصی برگزار می شود، ادامه داد: در روزهای برگزاری این کنفرانس کتابی تحت عنوان "هزار و یک خدمت تعاملی دستگاههای دولتی و خصوصی" ارائه می شود. این اقدام به منظور افزایش آگاهی های عمومی در زمینه خدمات الکترونیکی شهری و مزایای آن صورت می گیرد.

جلالی با بیان اینکه شهر الکترونیکی شهری است که کلیه خدمات در حوزه هایی چون تجارت، بانکداری، دولت، آموزش و سایر خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می شود، خاطرنشان کرد: شهر الکترونیکی برای شهروندان این امکانات را ایجاد می کند تا در 24 ساعت شبانه روز بتوانند از منزل و بدون حضور فیزیکی در بانکها، فروشگاهها و ... از خدمات شهر الکترونیکی بهره مند شوند.
 
بالا