خداوندگاران گیتار !

PostModern

عضو جدید
خیلیها توی دنیا گیتار میزنن . حتی تازگیها مد شده که توی ایران هرکسی میره و یک هفته تمرین میکنه و بعد مثلا یک قطعه معروف رو اجرا میکنه ! ولی واقعیت اینه که تعداد معدودی از گیتاریستهای دنیا و شاید فقط یکی دو نفر از گیتاریستهای ایرانی هستن که گیتار توی دستهای اونها نرمتر از تار در دستهای محمدرضا لطفیه ! و این چیزیه که فقط بر و بچه هایی که اینکاره هستن میدونن . اگر میخواین زیباترین نغمه های گیتار رو گوش کنین ( نه از این شش و هشت های مسخره کوچه و خیابون که تا دلتون بخواد رایج شده و تمام نوارفروشیها و برنامه های رادیو و تلویزیون پر شده از اونها ) و یا اینکه سطح نواختن خودتون رو با حد نهایی گیتار زدن مقایسه کنین آهنگهای این گیتاریستها رو توی ذهنتون مرور کنین :

اریک کلپتن
دان فلدر
کت استیونس

فرهاد
فریدون فروغی

( توضیح : قطعه های گیتار فرهاد در دنیا کم نظیره و در سطح همون گیتاریستهای خارجیه که اسم بردم . ولی فریدون فروغی تونست گوشه هایی از موسیقی سنتی و دستگاههای ایرانی رو با ملودیهای غربی ترکیب کنه و با گیتار اجرا کنه . برای همین هرچند به اون چند نفر نمیرسه ولی باز کارش عالی و کم نظیره )
 

M.Deylamian

مدیر بازنشسته
ممنون از معرفی این افراد و از جمله اهنگ ها ;) و با نظر هاتون در ارتباط با گیتار های (خاص) موافقم و ممنون که انو مطرح کردید که لااقل بتونیم کمی این فرهنگ نوازنده شدن در عرض یک هفته رو دور کنیم.
 

mina jigili

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گفتی محمدرضا لطفی و کردی کبابم این مرد با هنرش ستودنیه
 

Similar threads

بالا