استخدام سراسری تامین اجتماعی

unp

عضو جدید
[h=2]

استخدام سراسری تامین اجتماعی







بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال 1393 می‌رساند،که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی از روز چهارشنبه مورخ 15 /5 /93 آغاز و لغایت روز شنبه مورخ 25 /5 /93 پایان می‌پذیرد
تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سال 1393

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی استخدام:

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

3- دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی.

4- دارابودن تحصیلات ودانش تخصصی وتوانایی های لازم برای انجام وظایف ومسئولیتهای شغل موردنظرحداکثر تاتاریخ 25 /5 /93.

5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای مردان حداکثر تا تاریخ (25 /5 /93).

6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

8- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرایط اختصاصی استخدام:

1- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.

2- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می‌گردد:

1/2- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل کل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 25 سال تمام.

(درعنوان شغلی بهداردارابودن گواهی نامه دوره کمک بهیاری ازمراجع ذیصلاح درصورت پذیرش وقبل ازشروع به کارالزامی می‌باشد).

2/2- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر 30 سال.

3/2- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر30 سال تمام.

4/2- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر30 سال تمام .

5/2-دارندگان مدرک تحصیلی دکتری(عمومی و متخصص) با حداکثر 40 سال تمام .

تذکر: تاریخ 4 /8 /93 ملاک محاسبه سن داوطلبان می باشد.

توضیح: مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد.

تبصره 1- مدت خدمت سربازی، طرح لایحه نیروی انسانی، انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان (باستثناء شرکتها و موسسات تابعه)، شرکت های ماموریتی و تکلیفی، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر سن مندرج در شرایط فوق مشروط به آن که از حداکثر 35 سال و برای رشته‌های دکتری 40 سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد.

منظور از شرکتهای ماموریتی و تکلیفی شرکتها و موسسات تابعه سازمان به شرح ذیل می باشد:

1-موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی 2- بانک رفاه کارگران 3- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی 4- شرکت گروه هتل های هما 5- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه 6- رفاه گستر 7-سرمایه گذاری تامین اجتماعی 8- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی 9- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 10- کار و تامین 11- گروه پزشکی حکمت 12- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران 13- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

توضیح: با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی‌باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح به حداکثر شرط سنی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود.

تبصره 2 : جانبازان، آزادگان و فرزندان معزز شاهد، جانبازان 25% و بالاتر و آزادگان متقاضی استخدام از طریق آزمون استخدامی از شرط معدل و سن مشروط به آنکه تا تاریخ 4 /8 /93 از حداکثر 35 سال و برای رشته های دکتری 40 سال تمام تجاوز ننماید، معاف می باشند.

تبصره 3: چنانچه در هریک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.

3- معافیت پزشکی داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

4- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام مصاحبه علمی الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

5- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار درسازمان الزامی می‌باشد.

6-ثبت نام کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی در آزمون استخدامی ممنوع می باشد.

7- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.[/h]ثبت نام
 

Similar threads

بالا