استخدام سراسری تامین اجتماعی

unp

عضو جدید
[h=2]معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: به زودی 1900 نفر نیروی انسانی در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور استخدام می‌شوند.

دکتر محمدعلی همتی با بیان این مطلب افزود: با این تعداد استخدام، افت نیروی انسانی مربوط به سال‌های 91 و 92 و جذب نیرو برای راه‌اندازی مراکز درمانی جدید سازمان، تا حدود زیادی جبران خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیروهای انسانی جذب شده اعم از پزشک، دندانپزشک، داروساز، متصدی امور دارویی، ماما، کارشناس علوم آزمایشگاهی، پرستار، بهیار، حسابدار، متصدی امور پشتیبانی و متصدی امور خدمات عمومی خواهد بود.

دکتر همتی خاطرنشان کرد: این استخدام از طریق آزمون و انجام مصاحبه که از طریق سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام عمومی خواهد شد، برگزار می‌شود.

---------------------------
خبر جدید

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار کار خبر از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۳۰ و۳۱ مرداد ماه خبر داد.

دکتر نوربخش با بیان اینکه این آزمون استخدامی جهت رفع کمبودهای این سازمان در بخش های بیمه و درمان انجام میشود گفت : با مجوز هیئت مدیره سازمان مقرر شده است تا ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از طریق این آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی شوند.[/h]
منبع آگهی
 

Similar threads

بالا