► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] خواسته هواداران استقلال از مظلومی+ عکس
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94033117645
یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱



جمعی از هواداران استقلال با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه از مظلومی خواستند تا عده‌ای از این بازیکنانی که به زعم آنها پولکی هستند را به این تیم نیاورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، چیزی حدود 20 – 30 هو‌اد‌ا‌ر استقلال با تجمع در مقابل ساختمان این باشگاه در سعادت آباد نسبت به سرمربیگری پرویز مظلومی موضع گرفته اند و اعتراضشان را اعلام کرده‌اند.

آنها با دیدن پرویز مظلومی به سمت او رفتند و با بیان این که به او علاقمند هستند از او خواستند هدایت این تیم را نپذیرد چرا که شرایط این تیم به گونه‌ای است که طبیعتا او هم نمی‌تواند در این تیم نتیجه‌ بگیرد و اگر در این تیم ماند بازیکنانی مثل رحمتی، تیموریان، نکونام، صادقی و بیک زاده را به این تیم نیاورد چرا که به زعم آنها این بازیکنان پولکی هستند و تعصبی به استقلال ندارند.

مظلومی هم خطاب به آنها گفت: من هنوز با هیچ بازیکنی نهایی نکرده‌ام و از شما می‌خواهم به من اجازه دهید تا تیم را آماده کنم.



مظلومی و هواداران

مظلومی و هواداران
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز





خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه استقلال که خواهان جذب یعقوب کریمی و میثم مجیدی شده‌اند، با ارسال دو نامه جداگانه به باشگاه‌های سپاهان و استقلال خوزستان درخواست رسمی خود را برای در اختیار گرفتن این دو بازیکن ارائه کردند.

یعقوب کریمی فصل قبل به صورت قرضی از سپاهان در استقلال توپ زد و با توجه به اینکه قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل به اتمام رسید، باید به جمع زردپوشان اصفهانی بازگردد. مجیدی نیز توانست در فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال خوزستان داشته باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز





خبرگزاری فارس: تیم استقلال در لیگ پانزدهم وضعیتی نامشخص برای پست دروازه‌بانی دارد و اظهارنظرهای عجیبی در این مورد به گوش می‌رسد.

به اظهارات زیر دقت کنید.

مظلومی: رحمتی را می‌خواهیم یکی از دروازه‌بان‌های ما جدا می‌شوند.

امیری: طالب‌لو و رحمتی را آشتی می‌دهیم تا با هم رقابت کنند.

طالب‌لو: با مظلومی صحبت کردم و در استقلال می‌مانم.

فروزان: قرارداد سه ساله دارم و در استقلال می‌مانم.

بهرام امیری: رحمتی را صد در صد می‌خواهیم، از بین طالب‌لو و فروزان یکی باید برود.

این صحبت‌ها طی چند روز گذشته در حالی مطرح شده که مسئولان باشگاه استقلال در ابتدا خواستار به خدمت گرفتن سید مهدی رحمتی شدند. البته در این بین حضور علیرضا بیرانوند در محوطه باشگاه استقلال طی روزهای ابتدایی نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد و درست یک روز بعد پرویز مظلومی و بهرام امیری ادعا کردند روی رحمتی برای فصل آینده حساب کرده و خواهان جذب این بازیکن هستند. با این وجود مشخص نیست وقتی استقلالی‌ها خواهان به خدمت گرفتن رحمتی هستند و پرویز مظلومی چندین بار به صورت تلفنی با گلر فصل گذشته پیکان صحبت کرده تکلیف دروازه‌بان‌های فصل آینده این تیم چه می‌شود. طالب‌لو و فروزان هر دو بعد از جلسه امروز مدعی شدند در استقلال می‌مانند و حالا باید دید چه کسی از پس حل این معادله سه مجهولی برمی‌آید.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] صادقی و بیک‌زاده از استقلال جدا شدند/ تاکید آبی‌ها بر بی‌علاقگی به جذب سیدجلال حسینی
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94041005821
چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸



مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم صحبت کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا‌، بهرام امیری در پاسخ به این سوال که لیست خروجی‌های استقلال چه کسانی هستند، اظها‌ر کرد: آقای مظلومی در ابتدای نقل و انتقالات نفرات مدنظر خودشان را به ما اعلام کرده‌اند. طبیعتا عده‌ای در لیست مظلومی نبودند و به آنها گفتیم که تیم جدیدشان را انتخاب کنند.
وی درباره وضعیت امیرحسین صادقی نیز عنوان کرد: صادقی در لیستی که آقای مظلومی اعلام کرده قرار ندارد و قرار است تیم جدیدش را به ما معرفی کند.
مسئول نقل و انتقالات استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که شاید صادقی بتواند با مظلومی صحبت کند و در این تیم بماند، تصریح کرد: این حق صادقی است که با مظلومی صحبت کند. امیدوارم که بتواند مظلومی را قانع کند. او بازیکنی است که برای استقلال زحمت کشیده اما بحث فنی سلیقه‌ای است و نظر آقای مظلومی روی نبودن صادقی است.
وی درباره وضعیت د‌ر‌وازه‌بان‌های تیمش گفت: وقتی تصمیم گرفتیم رحمتی را بگیریم، به طالب‌لو و فروزان گفتیم که اگر از جایی پیشنهاد دارند و می‌خواهند بروند می‌توانند این کار را انجام دهند اما هر دو اعلام کردند که می‌خواهند بمانند. بعد از این که رحمتی به استقلال آمد از فروزان خواستیم به تمرین نیاید و او هم پذیرفت که به مدت یک سال به تیم دیگری برود و در سال بعد در خدمتش باشیم.

امیری درباره وضعیت جواد نکونام و این گفته می‌شود او به سایپا می‌رود، اظها‌ر کرد: من از سایپا خبر ندارم و نکونام یکی از دوستان قدیمی ماست. ما به دنبال یک بازیکن هستیم. اگر این بازیکن را نگیریم به امید خدا نکونام را جذب می‌کنیم.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که چرا هیچ بازیکنی قراردادش را با استقلال ثبت نکرده است؟ گفت: اکثر بازیکنان مدنظر ما در شهرستان بازی می‌کنند و کار انتقالشان به تهران سخت است. آنها باید کار اداری‌شان را انجام بدهند و بعد به استقلال بپیوندند. به زودی قراردادهایشان در هیات فو‌تبا‌ل ثبت می‌شود.

وی درباره وضعیت خسرو حیدری و توافق او با استقلالی‌ها نیز خاطر‌ نشان کرد: حیدری مثل صادقی یکی از بازیکنان قدیمی و با تعصب استقلال است. او طلب زیادی از استقلال دارد، ولی خواست که بماند و ما هم به دنبال راهکاری هستیم تا شرایط پرداختی برای او ایجاد کنیم. او مشکلی برای قرارداد بستن با ما ندارد و از او متشکرم.

مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره وضعیت جاسم کرار، اظها‌ر کرد: ما به کرار گرفتیم که از ششم تیر به تمرینات بیاید، اما نیامد. او درخواست مالی زیادی کرده که ما نمی توانیم آن را بپذیریم. به او گفتیم اگر می‌خواهد، بیاید و رضایت نامه‌اش را بگیرد. از سویی دیگر با توجه به اتفاقات فصل گذشته سیستم قرارداد ما با کرار متفاوت شده و بابت اخراج یا مسایلی از این دست دریافتی او فرق می‌کند.

وی درباره وضعیت بیک زاده نیز گفت: او هم مثل صادقی در لیست پرویز مظلومی قرار ندارد.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به سوالی درباره سرپرست استقلال نیز، عنوان کرد: در این‌باره باشگاه تصمیم گیرنده خواهد بود.

امیری درباره وضعیت امید ابراهیمی گفت: این بازیکن هم مثل حیدری مشکلی ندارد و باید راهی برای مطالباتش پیدا کنیم. ما نباید او را در معذورات قرار دهیم و امیدوارم که جوری شود که پیش بازیکنان شرمنده نباشیم.

وی در ادامه اظهاراتش با بیان این که هزینه‌های استقلال نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده، ا‌ضافه‌ کرد‌: امسال نسبت به سال‌های قبل ما خیلی کمتر تلاش کرده‌ایم. خود خسرو حیدری خیلی کمتر از گذشته با ما توافق کرده است یا رحمتی که قراردادش چیزی شبیه قرارداد پنج ساله است. حتی چک 30 درصد پرداختی را هم به او گفتیم که نقد نکند چرا که آن پول را برای رضایت نامه چشمی که امروز رسما به ما می پیوندد کنار گذاشته‌ایم. رحمتی هم مثل همه بازیکنان استقلال به دنبال موفقیت این تیم است.

مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره وضعیت طالب لو نیز اظها‌ر کرد: من نمی دانم اخیرا اتفاقی افتاده است یا نه، ولی وحید طالب‌لو در لیست آقای مظلومی قرار دارد.

او درباره وضعیت گروسیان، د‌ر‌وازه‌بان فصل گذشته استقلال نیز گفت: این بازیکن در تیم ‌ملی دانشجویان ایران حضور دارد، ولی چون شرایط سنی‌اش از رده امید خارج شده است باید صرف نظر کنیم چرا که مسئولیت داریم.

امیری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره سید جلال حسینی اظها‌ر کرد: سید جلال حسینی در لیست ما نیست و با او هم مذاکره نکرده‌ایم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] در جلسه هیات مدیره استقلال در محل وزارت ورزش چه گذشت؟

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94061812021
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴



جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بیشتر به مسائل مالی و البته روشن شدن تکلیف ریوالدو گذشت.
به گزارش ایسنا، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه مواردی مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت. یکی از این موارد وضعیت ریوالدو بود. با توجه به وضعیت این بازیکن، قرار شد معینی و کرد نوری اقدامات لازم را جهت جدایی این بازیکن انجام دهند. به این ترتیب به زودی ریوالدو از جمع استقلالی‌ها جدا می‌شود.
دومین بخش جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال وضعیت مالی این باشگاه بود و صحبت‌هایی جهت کاهش هزینه‌های اردوهای آبی‌پوشان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد تا هزینه‌های باشگاه استقلال تا حدی کم شود.
آخرین بحث هیات مدیره استقلال درباره صورت‌های مالی باشگاه و وضعیت اسپانسر بود که سبک‌دست گزارش لازم را ارائه داد و صحبت‌هایی جهت پرداخت‌های بعدی باشگاه استقلال به بازیکنان صورت گرفت.
یکی از موارد مطرح شده در این جلسه که البته به تصویب ماده‌ای نینجامید و قرار شد بیشتر درباره‌اش صحبت شود، مصاحبه‌های پیرامون باشگاه از سوی برخی مسئولان این تیم بود که قرار شد در این باره در جلسات بعدی هم صحبت شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز





خبرگزاری فارس: هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال از اینکه امروز به حساب او پول نریخته‌اند ناراحت شده و اکنون در اردوی استقلال حضور ندارد.

امروز مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده‌ای که داده بودند حدود 30 درصد از قرارداد اعضای این تیم را به حساب‌های‌شان واریز کردند که ظاهراً در این پرداختی‌ها پاداش بازیکنان هم لحاظ شده است. در حالی که مسئولان استقلال اعلام کردند که به همه اعضای تیم پول پرداخت کرده‌اند اما ظاهراً جاسم کرار شامل این پرداختی‌ها نشده است.

در همین راستا امروز جاسم کرار پیگیر این مسئله شده ولی با این جواب روبه‌رو شده که او چون در خیلی از بازی‌ها حضور نداشته پاداش شامل حال او نمی‌شده و پرداختی هم از مطالبات به او تعلق نگرفته است.

همین مسئله باعث شده که کرار پس از تمرین امروز استقلال به حالت ناراحتی و قهر همراه سایر آبی‌پوشان به هتل آکادمی محل اردوی استقلال نرود.

در همین زمینه طاهر سعیدی مدیر برنامه‌های کرار به خبرنگار فارس اظهار داشت: من همین قضیه را بعد از تمرین متوجه شدم اما واقعاً خودتان قضاوت کنید آیا این رفتارها خوب است. امروز به حساب همه بازیکنان پول واریز شده به غیر از کرار. ظاهراً او امروز هم به باشگاه رفته اما جوابی نشنیده است و به او گفته‌اند چون در خیلی از بازی‌ها نبوده پاداش به او تعلق نگرفته است.

جاسم کرار در حالی اردوی را ترک کرده است که استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس قرار دارد و از امروز ساعت 12 ظهر اردوی آبی‌ها آغاز شده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

باید دید که در نهایت استقلالی‌ها موفق می‌شوند از میان صادقی و نویدکیا یکی را به خدمت بگیرند چرا که این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و بعید است که مظلومی توأمان بخواهد از هر دو بازیکن بهره بگیرد.


ایران ورزشی: پرویز مظلومی روی جذب بهترین‌های لیگ تاکید دارد. هر چند که افشارزاده در قامت مدیرعامل باشگاه استقلال رفت و آمد‌ها را تایید و تکذیب نمی‌کند اما فعالیت‌ها در پس پرده ادامه دارد و مذاکرات در حال انجام است. به زودی اتفاق‌های تازه‌ای در استقلال خواهد افتاد. البته باید در نظر داشت که مهدی مومنی هم جذب شده است.

تمام خبرها و شایعات نقل و انتقالاتی استقلال، حول 3 بازیکن مطرح می‌چرخد. یارگیران باشگاه استقلال بر اساس لیستی که از مظلومی دریافت کرده‌اند به دنبال جذب بازیکن جدید هستند.

یکی از این بازیکنان رسول نویدکیا است؛ هافبک میانی تیم سپاهان اصفهان. در همین راستا مذاکراتی میان باشگاه استقلال و باشگاه سپاهان انجام شده و دوطرف پیشنهاد‌های خود را در این راستا اعلام کرده‌اند. استقلالی‌ها به همتایان سپاهانی خود گفته‌اند که اگر رسول را بدهند، حاضرند علیرضا رمضانی را به آنها بدهند؛ پیشنهادی که مشخص نیست با موافقت مدیران این باشگاه مواجه شود.

سپاهانی‌ها که در جذب و دفع بازیکنان به شدت حساس هستند، شاید در قبال رسول که بازیکن بسیار مطرحی هم هست و در پست هافبک بازیساز جزو ارزشمندترین‌ها محسوب می‌شود، بازیکن دیگری را از استقلال طلب کنند. شاید هم سپاهانی‌ها روی رمضانی نظر مثبت داشته باشند و در نهایت این جابه‌جایی میان دو باشگاه انجام شود.

دیگر بازیکنی که در لیست خرید مظلومی قرار دارد، اکبر صادقی است. این بازیکن هم در پست هافبک بازیساز به میدان می‌رود. صادقی با رجب‌زاده و حدادی‌فر هم‌پست است و همین مساله باعث شده بازی‌های چندانی در ترکیب تیمش انجام ندهد. صادقی در بازی آخر ذوب‌آهن نیمکت‌نشین بود که این نشان می‌داد یحیی گل‌محمدی علاقه چندانی به بازی گرفتن از این بازیکن ندارد.

وضعیت موجود صادقی را برای جدایی از ذوب‌آهن ترغیب کرده و با توجه به اینکه صادقی بچه تهران است، دوست دارد در تیم‌های تهرانی بازی کند. استقلالی‌ها بخصوص مظلومی هم که از وضعیت صادقی اطلاع کافی دارند، مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به استقلال ملحق می‌شود. حضور صادقی می‌تواند آبی‌ها را در این خط تقویت کرده و خلأ کرار جاسم را که به همین منظور جذب شده بود، پر کند.

البته باید دید که در نهایت استقلالی‌ها موفق می‌شوند از میان صادقی و نویدکیا یکی را به خدمت بگیرند چرا که این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و بعید است که مظلومی توأمان بخواهد از هر دو بازیکن بهره بگیرد اما در خط حمله استقلال نیز احتمالا تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

مهرداد محمدی که پیش‌ترها گفته بود پرسپولیسی است در لیست خرید استقلال قرار دارد. در راه‌آهن وضعیت پرداخت‌ها مناسب نیست و برخی بازیکنان به همین علت جدا شده‌اند. درباره محمدی‌ها باید به اخبار موثق‌تری استناد کرد.

برخی فکر می‌کنند استقلال به دنبال میلاد محمدی است در حالی که برادر مهرداد در حال رفتن به لیگ‌های خارجی است و استقلالی‌ها هم با آگاهی از این ماجرا که از دید برخی رسانه‌ها پنهان مانده به دنبال میلاد نیستند و آقا مهرداد را می‌خواهند. بازیکنی که می‌تواند در کنار آرش برهانی و سجاد شهباززاده خط حمله آبی‌ها را تقویت کند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. فرصت هنوز هست و طی روزهای آتی خبرهایی خواهد شد. استقلالی‌ها چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در این میان مظلومی هم تاکید دارد که باید بهترین‌های لیگ را برای نیم‌فصل دوم که بازی‌های دشوارتری در راه است، در خدمت داشته باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] مظلومی: گلایه‌ای از مسئولان استقلال ندارم
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94102112431
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹



سرمربی استقلال توضیحاتی را راجع به اظهارات امروزش در تمرین استقلال ارایه کرد.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در توضیحات تکمیلی صحبت هایی که امروز در تمرین استقلال داشت، گفت: همانطور که گفته بودم ما در نقل و انتقالات ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتیم و به همین دلیل از آقایان امیری و نظری جویباری تشکر می‌کنم. همچنین از آقای توفیقی و دیگر مسئولان باشگاه هم تشکر می کنم که تلاش زیادی را برای موفقیت استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل انجام می دهند.

او افزود: اگر تا الان شرایط برای حضور بازبکنان مد نظر ما در نیم فصل فراهم نشده به این دلیل است که باشگاه ها آنها را آزاد نکرده اند وگرنه مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و من از این بابت از آنها متشکرم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. امیدوارم باشگاه هایی که بازیکنان مدنظر ما در آن تیم ها حضور دارند وقتی می‌بینند یک بازیکن تمایل دارد از جمع آنها جدا شود و به ما بپیوندد، شرایط را فراهم کنند تا آن بازیکن به استقلال بیاید.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من بار دیگر لازم می‌بینم که تاکید کنم گلایه و انتقادی از مسئولان نقل و انتقالات و آقای توفیقی ندارم چون آنها همه تلاش خود را انجام می‌دهند و صحبت من به باشگاه هایی است که بازیکنان مدنظر ما در آن تیم‌ها حضور دارند و امیدوارم همکاری لازم را با ما داشته باشند. من امیدوارم که از صحبت‌های من سوءبرداشتی نسبت به باشگاه استقلال و مسئولانش ایجاد نشود چراکه منظور من به آنها نبود و من معتقدم مسئولان باشگاه همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می دهند.
 
Similar threads

Similar threads

بالا