► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آیا فرهاد مجیدی زمستان لیگ ایران را خواهد دید؟!

گر زمان به گذشته برگردد، اگر این فرصت را داشته باشیم که دست فرهاد را بگیریم و با او در روزهایی که گذشته به سمت عقب قدم بزنیم و به میانه‌های فصل قبل برگردیم، آیا باز هم کاپیتان استقلال را در حال ترک این تیم خواهیم دید؟ آیا باز هم مجیدی به سمت تماشاگران می‌رود، پیراهنش را در می‌آورد و به نشانه خداحافظی به سمت آنها پرتاب می‌کند؟ آیا باز هم به دفتر باشگاه می‌رود تا با بهانه کردن زندگی دخترش، برای وداع از استقلال اجازه و رضایت بگیرد؟!
جدایی فرهاد از استقلال، چقدر در زندگی بازیکنی که داشت بهترین روزهای خود را چه به لحاظ فنی و چه از نظر روحی روانی و محبوبیت میان استقلالی‌ها سپری می‌کرد تاثیر مثبت داشت؟ اگر فرهاد برای سامان دادن به بخش خصوصی زندگی‌اش به قطر رفت (که البته فاصله‌ای چند هزار کیلومتری با دبی و محل زندگی دخترش داشت) چرا امروز و در فاصله کمتر از یک سال عزم بازگشت کرده؟ اگر برای قراردادی جدید رفت، باز هم چرا امروز همه خواستگارهایش را از دست داده؟ فرهاد مجیدی در 35 سالگی چقدر بی‌تجربه بود که زندگی‌اش در 36 سالگی را اینگونه بازیچه دست مربیان یا مدیرانی کند که به راحتی از کنار نامش می‌گذرند و او را پس می‌زنند.
ریشه مشکلات فرهاد و امیر قلعه‌نویی مختص امروز و دیروز نیست. فرهاد وقتی می‌خواست استقلال را ترک کند، چقدر از بابت بقای مظلومی اطمینان داشت؟ چقدر مطمئن بود که امیر دوباره روی نیمکت استقلال نمی‌نشیند؟
چقدر باور داشت که سرمربیگری در استقلال باز هم به دست گروهی نمی‌افتد که با او دچار مشکلاتی ریشه‌ای هستند؟ فرهاد از استقلال رفت اما آیا خودش می‌داند که همین رفتن او، یکی از مهم‌ترین دلایل بازگشت دوباره امیر به استقلال بود؟ اگر فرهاد بود و تنها یک بار، یک گل سه امتیازی می‌زد، فاصله یک امتیازی استقلال و سپاهان حذف می‌شد و هم او اسطوره استقلال باقی می‌ماند، هم امروز پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال می‌نشست. فرهاد تیشه زد، هم به خودش و هم به مردانی که در تمام روزهای حضورش در استقلال پشت او ایستاده بودند.
اما امروز داستان مجیدی، دردناک‌تر و تراژیک‌تر از اخباری است که در مورد اختلافات او با امیر و یا حتی یک جواب رد از سوی باشگاه به وی می‌شنویم. فرهاد مجیدی، میان چند راهی‌هایی گیر کرده که معلوم نیست به هیچ نتیجه و هدف و مقصدی برسند. مس در کرمان جواب قطعی و قانع کننده‌ای به فرهاد نمی‌دهد.
مربی‌اش مصاحبه می‌کند و مدعی می‌شود نامی‌های بیرون مانده، برای بالا بردن قیمت خود نام مس را می‌آورند. آن طرف تبریزی‌ها برای حضور مجیدی بر خلاف تمام ستاره‌های دیگری که تا امروز برای‌شان سر و دست شکسته‌اند هیچ واکنش مثبت و رو به جلویی نشان نمی‌دهند. ادعا می‌کنند با مدیربرنامه‌های فرهاد به نتیجه نرسیده‌اند و حتی با امیدواری هم حرفی از مذاکرات آینده نمی‌زنند.
حالا یک نام جدید را می‌شنویم... ملوان! گزینه‌های بعدی مجیدی چیست؟ تیم‌هایی که به زودی در مورد آنها خواهیم شنید کدام باشگاه‌ها خواهند بود؟ فجرسپاسی؟ مس سرچشمه؟ شهرداری تبریز؟ گهر زاگرس؟ فرهاد، پسر محبوب آبی‌ها چگونه به اینجا رسید؟ تنها با یک تصمیم؟ تنها با یک اشتباه؟ جدایی فرهاد از استقلال، با هر دلیلی و با هر بهانه‌ای، ارزش این روزها را داشت؟
سکوهایی که برای فرهاد فریاد می‌زد و نامش را می‌خواند، فصل بعد را در کدام تیم سپری خواهد کرد؟ آینده‌ای که پیش روی فرهاد مجیدی قرار گرفته چیست؟ انتظار کشیدن تا کنار رفتن امیر از استقلال؟ آیا عمر بازیگری فرهاد در زمین‌های فوتبال کفاف این آرزوی باقی مانده را دارد؟ فرهاد با خودش و آخرین روزهای فوتبالش چه کرد؟! اگر می‌ماند، چه کسی می‌توانست او را از خانه‌اش بیرون کند؟
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مبعلی :آنقدر لنگ نیستیم که به خاطر پول توجیبی اعتراض کنیم


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: عادت ندارم برای تیم رقیب کری بخوانم و هر تیمی کمتر وارد این مسائل شود موفق تر است.
شرایط استقلال در ترکیه چطور است؟ خوب تمرین می‌کنید؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. هم هتل و هم شرایط تغذیه‌ای بازیکنان خوب است.
گفته بودند بازیکنان از شرایط کمپ راضی نیستند و حتی به خاطر پول توجیبی و از این حرفها ناراحت بودید؟
چه کسی این حرف را زده؟ما از امکانات راضی هستیم و همه چیز خوب است. ضمنا هر چقدر هم بی پول باشیم لنگ پول توجیبی نیستیم که به خاطر آن اعتراض کنیم.
بازی‌های دوستانه چقدر به شما کمک کرده؟
امروز که با پیکان بازی داریم اما در مقابل نماینده کامرون خوب بازی کردیم و این بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند تا در مسابقات لیگ به هماهنگی برسیم.
وقتی قلعه‌نویی از فینال یورو برگشت، با شما در خصوص آن مسابقات صحبت نکرد؟
چرا، حرف امیرخان این بود که در فینال تیمی که قهرمان شد، همه عواملش یکدل بودند. حتی نیمکت‌نشینان وقتی اسپانیا گل می‌زد از بازیکنان درون زمین هم خوشحال‌تر بودند. قلعه‌نویی، فرناندو تورس را مثال زد که فقط چند دقیقه به زمین آمد و اتفاقا با تمام وجود کار کرد و گل هم زد و گفت دیدید که این بازیکن حتی آقای گل هم شد.
حتما خبر داری که جباری هم از استقلال جدا شد.
مجتبی بازیکنی بود که چند سال در استقلال بازی کرد و اتفاقا عملکرد مثبتی داشت. این که بگویند یک بازیکن می‌رود و به تیم ضربه وارد می‌شود، در حد حدس و گمان است. در زمین مشخص می‌شود که بودن و یا نبودن یک نفر چقدر مهم است. من کلی صحبت می‌کنم و معمولا در استقلال و پرسپولیس باید صبر کرد و عملکرد یک تیم را در طول یک لیگ بررسی کرد.
پرسپولیسی‌ها معتقدند شما برای آنها کُری خواندید و جوابش را هم در زمین می‌گیرید.
من اطلاع ندارم که چه کسی برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده است. من هم عادت ندارم کری بخوانم.خیلی‌ها این مسئله را دوست دارند اما من اعتقاد دارم هر تیمی کمتر وارد این مسائل شود، موفق‌تر است.
شنیدی که آنها در بازی مقابل صبا شکست خورده‌اند؟
آن بازی دوستانه بود و پرسپولیس رقیب اصلی ماست ضمن آنکه آنها مربی نداشتند. ما از باخت پرسپولیس در بازی‌های دوستانه خوشحال نمی‌شویم و اتفاقا باید این را ملاک قرار دهید که این بازی‌ها خیلی کمک می‌کند که تیم‌ها به شرایط ایده‌آل برسند./ش
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 14:18


[h=1]خبرهايي کوتاه از آبي‌پوشان[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال روز سه شنبه سومين ديدار تدارکاتي خود را در کشور ترکيه برگزار مي‌کند.[/h]



تيم استقلال شب گذشته در ديداري دوستانه مقابل پيکان شکست خورد و از همين رو قلعه نويي براي بازيکنانش تمرين ريکاوري در نظر گرفت.بازيکنان تيم استقلال امروز راهي استخر و سونا شدند و قرار است در نوبت عصر تمرينات تاکتيکي را پشت سر بگذارند. تمرين نوبت عصر استقلال ساعت 20 به وقت تهران برگزار مي شود.

*رودريگو توزي که روز گذشته قرارداد خود را با آبي‌پوشان ثبت کرده است به ترکيه نمي رود و در تهران برنامه هاي بدنسازي را دنبال خواهد کرد.

* طي هماهنگي هاي صورت گرفته تيم استقلال روز سه شنبه به مصاف لازيگ اسپور ترکيه مي‌رود.اين بازي آخرين ديدار تدارکاتي آبي پوشان در کشور ترکيه است.

* با حضور دکتر نوروزي و حضور وي در کنار تيم پزشکي نظارت ويژه اي روي تغذيه بازيکنان استقلال انجام مي شود و بدون هماهنگي آنها بازيکنان حق استفاده از تغذيه هاي متفرقه را ندارند.

*بازيکنان و کادر فني تيم استقلال به خاطر آسيب ديدگي ميثم حسيني ناراحت هستند. قرار بود اين بازيکن به تهران برگردد اما وي زير نظر کادر پزشکي استقلال تحت درمان قرار گرفته است.

* پژمان منتظري همچنان به تمرينات اختصاصي و بدنسازي مشغول است.اين بازيکن از اردوي ترکيه به جمع استقلالي ها اضافه شد.

* اردوي آبي‌پوشان روز چهارشنبه به پايان مي رسد و اعضاي تيم استقلال بامداد چهارشنبه به تهران باز مي‌گردند.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
استقلال نمي‌تواند قرارداد جانواريو را ثبت کند ...

استقلال نمي‌تواند قرارداد جانواريو را ثبت کند ...



.
.
.







حبيب‌الله شيرازي رئیس هیئت فوتبال تهران روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ايرنا تصريح کرد:

هر تيم در فصل نقل‌وانتقالات مي‌تواند حداکثر 7 بازيکن ليگ برتري جذب کند

و

باشگاه استقلال نيز هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي، ميثم بائو، سياوش اکبرپور، سيدامين منوچهري، محمد محمدي و رودريگو توزي را به خدمت گرفته است!!!

هيچ يک از اين بازيکنان ، سهميه زير 23 سال محسوب نمي‌شوند و بر اين اساس تيم استقلال با وضعيت کنوني ديگر نمي‌تواند بازيکن ليگ برتري جذب کند!:warn:


سايت گل :

به گفته وي در صورتي که مسئولان باشگاه استقلال بخواهند بازيکن ليگ برتري ديگري به خدمت بگيرند بايد قرارداد يکي از 7 بازيکن سهميه ليگ برتري که ثبت کرده‌اند را فسخ کنند!!

شيرازي افزود:

البته باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات نيم‌فصل مي‌تواند بازيکن ليگ برتري جذب کند، از اين رو اگر بازيکني مد نظر مسئولان باشگاه استقلال است مي‌تواند در نيم‌فصل اول در تيمي غير از استقلال بازي کند

و در نقل‌وانتقالات نيم‌فصل به جمع آبي‌پوشان اضافه شود!!



امروز در محافل فوتبالي گفته مي‌شد که استقلالي‌ها با توجه به شرايط جانواريو تبصره‌اي پيدا کرده‌اند که او را به عنوان بازيکن آزاد به تيم اضافه مي‌کنند؛

اما شايد هم يکي از سهميه‌هاي ليگ برتري که در حد انتظار قلعه‌نويي نبوده فعلا تا نيم‌فصل کنار برود!!


نکته ديگر در بين بازيکنان استخدام شده امسال اين است که قلعه‌نويي در پست هافبک بازي‌ساز توزي، مبعلي، بائو، زندي و احتمالا جباري را در اختيار دارد و فابيو ششمين هافبک پاسور اين تيم خواهد بود!!!:warn::surprised:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
جانواریو به استقلال پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو جانواریو که به دلیل تاخیر در تمرینات سپاهان از سوی کرانچار از لیست کنار گذاشته شد، پس از فسخ قرارداد با این تیم اصفهانی صبح امروز به همراه مدیر برنامه‌های خود در دفتر علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال حاضر شد.

فتح الله زاده که صبح امروز از ترکیه به تهران رسیده بود مستقیما به باشگاه استقلال رفت و با جانواریو قرارداد بست.
این بازیکن برزیلی پس از جلسه‌ای که با حضور فتح‌الله‌زاده، علی امیری و مدیر برنامه‌هایش برگزار شد قرارداد یک ساله‌ای با این تیم امضا کرد.

این در حالی است که استقلال 7 سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده و با این شرایط باید دید این باشگاه چگونه این موضوع را حل خواهد کرد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک روز تا پایان نقل و انتقالات: زیدان آسیا ماندنی شد یا ؟!
حقیقت این است که «مجتبى جبارى» در یکسال گذشته، بزرگ ترین لطمه ها را به خودش زد؛ آقا مجتبى در روزهایى که فوتبالش به اوج رسیده بود و حتى کى روش روى او حساب ویژه اى باز کرده بود یک مرتبه عشق «زاپاتا» بازى به سرش مى زند و قبل از همه مقابل مظلومى ایستاد و آنقدر با او کل کل کرد، تا بالاخره مظلومى از دیار آبى ها رفت! بعد از بازگشت قلعه نویى و باوجود اینکه فتح الله زاده خیلى دلش مى خواست «زیدان آسیا» در استقلال بماند اما ...شرط دوم استقلال چیزى شبیه به «تحقیر بازیکن» است!
در حالی که برخی باشگاه‌ها از جمله تراکتورسازی، مس و سپاهان به طور جدی به دنبال جذب مجتبی جباری هستند آخرین خبرها از مذاکرات باشگاه استقلال با این بازیکن حکایت از آن دارد که این هافبک گلزن به احتمال فراوان در لیگ دوازدهم نیز پیراهن آبی را به تن خواهد کرد. دیروز بعد از ظهر سرمربی استقلال شخصا با مجتبی جباری تماس گرفته تا به او نشان دهد کدورتی با او ندارد.

قلعه‌نویی از جباری خواسته تا استقلال را در فصل آینده نیز همراهی کند. هر چند که رابطه این دو نفر هیچ گاه با یکدیگر دوستانه نبوده است اما شرایط خاص استقلال گویا سرمربی این تیم را به تکاپو انداخته که هافبک شماره 8 را نگه دارد. در ضمن از باشگاه استقلال خبر می رسد که جباری هم پیشنهاد این باشگاه را قبول کرده و به زودی قراردادش را تمدید می کند.

یک روز بیشتر به پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است و به همین دلیل جباری باید تصمیم جدی در خصوص حضور در این تیم اتخاذ کند اما جباری نیز تصمیم جدی در این مورد نگرفته است و همچنان در انتظار روز پایانی فصل نقل و انتقالات است.

نماینده امیر قلعه نوعی تماسی را با این بازیکن برقرار کرده و از وی خواسته است تا با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را انجام دهد و قراردادش را به ثبت برساند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی خواستار این است که جباری در خصوص مسائل مالی و نوع قرارداد با استقلال کوتاه بیاید و برای کمک به این تیم اقدام کند تا با شرایط خاص بتواند در میانه میدان آبی ها را همراهی کند.

بعد از اینکه مذاکرات ابتدایی طرفین به بن‌بست خورد استقلالی‌ها یک پیشنهاد مالی جدید به مجتبی دادند و گویا آنها در دور جدید مذاکرات با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. یک منبع آگاه در باشگاه استقلال هم خبر داد که مبلغ قرارداد جباری با آبی‌پوشان برای فصل آینده 700 میلیون تومان است که البته گفته می‌شود بندهایی در این قرارداد وجود دارد و اگر جباری مصدوم شود از مبلغ قرارداد او کسر خواهد شد.

موضوع مهم دیگر اما بحث بازوبند کاپیتانی است. امیر قلعه‌نویی چند روز پیش سیدمهدی رحمتی را به عنوان کاپیتان اول تیمش انتخاب کرد و حالا با آمدن مجتبی مشخص نیست که آیا بازوبند در اختیار رحمتی قرار خواهد گرفت یا اینکه جباری کاپیتان خواهد شد. البته نزدیکان قلعه‌نویی می‌گویند که حتی اگر حضور جباری در استقلال قطعی شود رحمتی همچنان کاپیتان خواهد بود.

از طرفی اعلام شده که جباری خواستار یک میلیارد پول و قرارداد ثابت و قطعی است اما علی فتح الله زاده کاملاً با این موضوع مخالف است و اعلام کرده است که اگر امیر قلعه نوعی خواستار حضور این بازیکن در تیم است خودش به تنهایی باید در مورد حضور وی اقداماتی را انجام دهد و زمینه را فراهم کند که سرمربی استقلال نیز خواستار کوتاه آمدن جباری است

حقیقت ماجرا این است که «مجتبى جبارى» در یکسال گذشته، بزرگ ترین لطمه ها را به خودش زد؛ آقا مجتبى در روزهایى که فوتبالش به اوج رسیده بود و حتى کى روش روى او حساب ویژه اى باز کرده بود و همچنان هم این حساب مفتوح است- یک مرتبه مى بینیم که جناب آقا مجتبى عشق «زاپاتا» بازى به سرش مى زند و قبل از همه مقابل پرویز مظلومى ایستاد و آنقدر با او کل کل کرد، تا بالاخره مظلومى از دیار آبى ها رفت! بعد از بازگشت قلعه نویى و باوجود اینکه فتح الله زاده خیلى دلش مى خواست «زیدان آسیا» در استقلال بماند اما آقا مجتبى به جاى قدرشناسى از حاجى و کوتاه آمدن، ناگهان تبدیل شد به یک بازیکن کاملا غیرحرفه اى! مى گوییم غیرحرفه اى، به این خاطر که هیچ فوتبالیستى در سراسر دنیا پیدا نمى شود که بگوید:

«من هر چه دلم خواست علیه کادر فنى و کادر مدیریتى به زبان مى آورم و شما هم باید مرا بخواهید!»على ایحال؛ مخالفت جبارى با ضوابط حرفه اى باشگاه استقلال، باعث شد صحبت جدایى مجتبى از آبى ها جدى تر از قبل شود و... تا اینکه طى چند روز گذشته و به دلیل برخى مسائل که نیاز به مطرح کردنش نیست، دوباره مسیر گفت وگو میان مجتبى و استقلال هموار شد؛ با این توضیح که این مرتبه ظاهرا زیدان آبى ها پیاده است و مدیرعامل و سرمربى استقلال سواره!به زبان ساده اینکه؛ ظاهرا مجتبى متوجه شد که با چنین روحیه اى هیچ کجا نمى تواند فوتبال بازى کند، پس اگر قرار است از سر مواضع «زاپاتا گونه اش» عقب بکشد، چه بهتر که در همین استقلال بماند که هواداران نیز دوستش دارند؟!

تا اینجاى کار همه چیز دارد خوب و قشنگ پیش مى رفت، اما طى یکى ، دوروز اخیر یک اتفاق بد دارد در استقلال شکل مى گیرد؛ و آن هم نوع برخورد با مجتبى و شرط و شروطى است که مدیران استقلال براى بازگشت این هافبک خلاق و خوشفکر به تیم شان مطرح کرده اند! ظاهرا این مرتبه مجتبى قرار است کوتاه بیاید، اما شروطى که استقلال مى خواهد براى جبارى بگذارد، شروط قشنگى نیست!

همان طور که مى دانید استقلال دو شرط براى جبارى گذاشته است؛ اول اینکه حق ندارد علیه کادر فنى و مدیریت تیم صحبت و مصاحبه کند، که این شرط کاملا منصفانه است اما شرط دوم استقلال چیزى شبیه به «تحقیر بازیکن» است! اینکه با او قرار بگذارند که «بنابر تعداد بازى هایى که انجام مى دهد با تو قرارداد مى بندیم» شرط منطقی نیست! یقینا خود مجتبى نیز اصلا دوست ندارد مصدوم شود، اما مطمئنا چنین شرطى هم حرفه اى نیست؛

البته در فوتبال ما احتمال بروز هر اتفاقی اجتناب ناپذیر است ، در این صورت اگر تا فردا اتفاق جدیدی رخ داد چندان تعجب نکنید
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : جانواریو زیر قیمت قرارداد بسته است
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه جذب "فابیو جانوآریو" برگ برنده این تیم بوده است، گفت: وقتی قضیه فابیو را با امیر قلعه نویی در میان گذاشتم او به من گفت که در جذب این بازیکن درنگ نکنم.
علی فتح الله زاده در خصوص جذب فابیو جانوآریو تصریح کرد: بخاطر حساسیت جذب این بازیکن تصمیم گرفتم زودتر از تیم از ترکیه به تهران برگردم. این بازیکن محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال دارد و وقتی با امیر قلعه نویی این موضوع را مطرح کردم از من خواست برای خرید این بازیکن درنگ نکنم.
وی افزود: قلعه نویی از من خواست که هرچه زودتر این بازیکن را جذب کنیم. فابیو یک بازیکن تمام کننده در خط میانی است و تاثیرگذاری آن بر هیچ کس پوشیده نیست.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: جانوآریو تخفیف خوبی به ما داد و زیر قیمت با ما قرارداد بست. به هر حال این بازیکن برگ برنده ما بود و اگر بتوانیم جواد نکونام را هم جذب کنیم تیم ما قوی‌تر می‌شود.
فتح الله زاده درباره اینکه گفته می شود فابیو قرار است از نیم فصل دوم در استقلال بازی کند، گفت: ما یکی از بازیکنان را از لیست استقلال کنار می گذاریم تا با فابیو از ابتدای فصل کارمان را شروع کنیم. منتظر برگشت امیر قلعه نویی از ترکیه هستم تا او نظرش را درباره بازیکنی که قرار است نامش را از لیست خط بزنیم، بیان کند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر امضای قرارداد با مجتبی جباری خاطر نشان کرد: من مسئولیت تمدید قرارداد این بازیکن را به علی امیری و امیر قلعه نویی سپردم و این دو بزرگوار خودشان کار را پیگیری می کنند. از نظر من حضور جباری بلامانع است، اما مسئولیت مذاکره با این بازیکن برعهده من نیست و قصد ندارم در کار دوستانم دخالت کنم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه به جواد نکونام اشاره کرد و گفت: صحبت‌های من با نکونام به روز است و دیگر بین ما حرفی نمانده که بگوییم. قطعا اگر نکونام از اوساسونا جدا شود، در ایران برای استقلال بازی می کند. نکونام امشب از اسپانیا به تهران برمی گردد و قرار است فردا هم با او صحبت کنم.
فتح الله زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش به انتقاد رسانه ها مبنی بر برگزاری اردوهای تدارکاتی در کشور ترکیه که باعث هدر رفتن پول باشگاه‌ها می‌شود، پاسخ داد و خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم حرفه‌ای فکر کنیم همه تیم‌ها در دنیا اردوهای آماده سازی خود را در کشورهای دیگر برگزار می‌کنند. مثلا منچستریونایتد به دبی می رود و خیلی از تیم‌ها اتریش را انتخاب می کنند. این یک چیز طبیعی در فوتبال است و من معنی این انتقادها را نمی فهمم.
وی ادامه داد: آنهایی که این حرف‌ها را می زنند حتما در لیگ دست دو و سه تیم‌داری می کنند. آنها اگر امکانات کمپ‌های ایران را ببینند این حرف ها را نمی‌زنند. ما خودمان حاضر نیستیم با هزینه بیشتر به اردوهای خارجی برویم، اما باید بدانیم این 10 روز اردو ما را سه ماه جلو انداخت.
مدیرعامل استقلال گفت: ما افسوس می خوریم که چنین امکاناتی در ایران نداریم. با تمام احترامی که برای منتقدان قائلم باید بگویم تا زمانی که ایران چنین امکاناتی ندارد، ما مجبوریم در خارج از کشور اردو برپا کنیم. مسئولان به جای مطرح کردن این صحبت‌ها به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در ارتفاعات یک جای خوب بدهند تا ما یک کمپ کامل بسازیم و دیگر به خارج از کشور نرویم!
فتح الله زاده در ادامه در خصوص برگشت خوردن چک تعدادی از بازیکنان تصریح کرد: اگر جرات دارید اسم این بازیکنان را بیاورید! چک هیچ بازیکنی تا حالا برگشت نخورده است.
وی درباره اینکه گفته می شود چک آرش برهانی پیش از سفر به ترکیه پاس نشده است، تاکید کرد: این خبر کذب است. شما چک‌ها را بیاورید تا ما هم ببینیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلات مالی این باشگاه هم گفت: من و احمد رسولی نژاد هر روز پیگیر مسائل مالی هستیم، اما انصافا هنوز از وزارتخانه پولی نگرفته‌ایم. به هر حال دم بازیکنان استقلال گرم که بدون دریافت حتی یک ریال حاضر شدند به استقلال کمک کنند!
فتح الله زاده ادامه داد: باید این موضوع در کتاب گینس ثبت شود که یک تیم با 7، 8 میلیارد تومان بسته شده اما هنوز یک ریال به بازیکنان نپرداخته‌ایم!
"اگر یک ریال به بازیکنان استقلال نداده‌اید پس چطور ادعا می‌کنید چک بازیکنان استقلال برگشت نخورده است"؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سئوال یادآور شد: من گفتم چک هیچ بازیکنی برگشت نخورده است، نگفتم که چک‌ها نقد شده است! این دو مسئله با هم فرق دارد و ما باید به آن توجه داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان درباره ارزیابی‌اش از لیگ آینده گفت: به نظرم امسال استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند و به همین دلیل فشردگی بازی‌های فصل گذشته را شاهد نخواهیم بود./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نویی: حیف است جباری برود

امیر قلعه نویی می گوید: جباری برای تیم استقلال زحمات بسیاری کشیده است و می تواند این تیم را از نظر فنی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران کمک کند و حیف است او استقلال را ترک کند.
'امیر قلعه نویی' سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال خانه 'مجتبی جباری' است،گفت: این بازیکن از جمله سرمایه های این تیم به شمار می رود.
قلعه نویی گفت: جباری برای تیم استقلال زحمات بسیاری کشیده است و می تواند این تیم را از نظر فنی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران کمک کند و حیف است او استقلال را ترک کند.
وی گفت:تیم استقلال با در اختیار گرفتن دو یا سه بازیکن دیگر می تواند حرفهای بسیاری در لیگ فوتبال باشگاه های آسیا داشته باشد که امیدوارم این چنین باشد و ما شرمنده هواداران این تیم نشویم.
قلعه نویی با اشاره به یارگیری صورت گرفته در فصل نقل وانتقالات بازیکنان اظهارداشت :براساس تفکرات اعضای کادر فنی نسبت به گرفتن بازیکن اقدام کردیم و به نظر من بازیکنان خوبی را جذب کردیم و جا دارد از مسوولان باشگاه استقلال در این خصوص تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از افرادی که تلاش داشتند در خصوص کاپیتانی این تیم حاشیه درست کنند ، گفت : متاسفانه همیشه افرادی هستند که تلاش دارند که در این تیم حاشیه درست کنند ولی به هدف خود دست پیدا نمی کنند.
در خصوص کاپیتانی تیم فوتبال استقلال تهران ، باید از '' پژمان منتظری '' به خاطر منش و خصلت جوانمردی و پهلوانی اش تقدیر کرد.
منتظری با اینکه از یکی از باشگاه های قطر پیشنهاد داشت، به آن تیم پاسخ منفی داد و در استقلال باقی ماند. ضمن آنکه این بازیکن برای یاری کردن تیم ملی فوتبال ایران به منظور راهیابی به جام جهانی ، برای روحیه دادن به '' مهدی رحمتی '' دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی ، بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را به رحمتی داد.
وی در باره اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در ترکیه اظهارداشت: در مدتی که اردوی آمادگی خود را در ترکیه دایر کردیم به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی پرداختیم و سه دیدار تدارکاتی نیز برگزار کردیم که بازیکنان به هماهنگی لازم دست یابند.
قلعه نویی با تقدیر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من از تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم تقدیر می کنم، هیچ یک از اعضای این کادر و بازیکنان یک ریال از مبلغ قرارداد خود را تاکنون دریافت نکرده اند./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جانواریو : خوشحالم بار دیگر با قلعه‌نویی کار می‌کنم

هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد قراردادش با آبی پوشان یکساله است و از ابتدای لیگ دوازدهم برای این تیم به میدان خواهد رفت.
فابیو جانواریو هافبک فصل گذشته سپاهان با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست. او بلافاصله بعد از امضای قرارداد به سئوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
* گفته می شود طبق این قرارداد شما می توانید بعد از نیم فصل اول برای استقلال بازی کنید. آیا این موضوع درست است؟
- فابیو جانوآریو قراردادی که من امضا کردم یکساله بود. آقای فتح الله زاده در این مورد چیزی به من نگفت. هنوز قراردادم را در هیات فوتبال ثبت نکرده ام، به هیچ عنوان حاضر نیستم یک نیم فصل بیرون بنشینم.
* قراردادت چند ساله است و رقم آن چقدر است؟
- قراردادم یکساله است اما ترجیح می دهم رقم آن را نگویم.
* استقلال احتمالا جباری را هم به خدمت می گیرد و خط هافبک این تیم ترافیک سنگینی پیدا می کند، به نیمکت نشینی در این تیم فکر کرده ای؟
- من تمام بازیکنان استقلال را می شناسم و رابطه خوبی با آنها دارم. همه ما می توانیم در کنار هم بازی کنیم. تمام تلاشم را در تمرینات می کنم که در ترکیب اصلی تیم به میدان بروم.
* از اینکه دوباره با قلعه نویی همکاری می کنید چه احساسی دارید؟
- خوشحالم که می توانم بار دیگر با او کار کنم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. قلعه نویی مربی بسیار بزرگی است. من دوبار با استقلالی که او هدایت آن را بر عهده داشت به عنوان قهرمانی لیگ رسیده ام.
* 80 میلیون از استقلال طلبکار بودید، آیا این پول را از فتح الله زاده گرفتید؟
- توافق کردیم که این رقم به رقم قرارداد جدیدم اضافه شود و با هم آن را به من بپردازند.
* استقلال در این فصل در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا چه نتیجه ای خواهد گرفت؟
- استقلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است. مطمئنا با حضور قلعه نویی هم در لیگ نتیجه بسیار خوبی خواهیم گرفت و هم در آسیا می توانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : هنوز تصمیم نگرفته‌ایم چه کسی از لیست خارج شود

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جذب جانواریو گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین اتفاقات این باشگاه صحبت‌های زیر را انجام داد:
با جانواریو هم که قرارداد بستید؟
گفته بودم که اگر بازیکنی به دفترم بیاید بدون عقد قرارداد بیرون نمی‌رود. یا باید از این طبقه خودش را پایین بیندازد یا قرارداد امضا کند و برود. صبح امروز پس از بازگشت از ترکیه مستقیما از فرودگاه به دفتر باشگاه رفتم و قرارداد این بازیکن را به امضا رساندم. با پیوستن جانواریو تیم ما تقریبا کامل شد. استقلال در ترکیه تمرینات خوب و سنگینی را پشت سر گذاشت و توانست یکی از تیم‌های لیگ برتری ترکیه‌ای را شکست دهد. با این پیروزی همه به دنبال آن هستند که استقلال را بشناسند، چون در ترکیه اسم و رسمی پیدا کرده‌ایم و 2 سال پیش هم گونیا اسپور را هم 2 بر صفر شکست داده بودیم.
‌با پیوستن جانواریو و با توجه به اینکه 7 سهمیه لیگ برتری‌تان را گرفته‌اید باید یک نفر را از فهرست خارج کنید، درست است؟
هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جانواریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می‌کند. باید قلعه‌نویی برگردد و در جلسه با او همه چیز را مشخص کنیم. این مسئله به کادر فنی بستگی دارد و همانطور که می‌دانید من در کار فنی دخالت نمی‌‌کنم چون هنوز هیچ کاری را انجام نداده‌ایم می‌گویند قلعه‌نویی مدیرعامل است. این افتخار من است که در کاری که به من مربوط نمی‌شود، نظارت می‌کنم و دخالتی انجام نمی‌دهم.
جباری چه شد؟
همانطور که گفتم این قضیه را به قلعه‌نویی و امیری سپردم و آنها پیگیر این مسئله هستند. البته باید از جانواریو تشکر کنم که با پیشنهاداتی که داشت، خیلی به ما تخفیف داد و نشان داد که بی‌دلیل در بین هواداران محبوب نیست.
مشکلات مالی حل نشد؟
هنوز پول وزارتخانه نرسیده و شرایط همانگونه است.
می‌گویند کارمندان وزارت ورزش هم چند ماه حقوق نگرفته‌اند؟
من نشنیدم اما وزیر ورزش می‌داند موقعیت من چقدر حساس است و اگر پولی برسد سریع‌تر اقدام می‌کند. البته اسپانسر ما دیر شده و آقای صلاحی نیز تصادف کرده اما قول می‌دهم از آن طرف وقتی پول رسید برای بازیکنان جبران کنم. سابقه ندارد بازیکنان بدون یک ریال پول اینگونه قرارداد ببندند و در این بین قلعه‌نویی و امیری خیلی زحمت کشیدند.
صحبت خاصی ندارید؟
به هواداران اطمینان می‌دهم تیم خوبی را بسته‌ایم و بازیکنانمان را حفظ کرده‌ایم و با روندی که قلعه‌نویی دارد، شاهد یک استقلال هجومی خواهیم بود./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
میداوودی : قهرمانی همراه استقلال است

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران،این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران دانست.
'میلاد میداودی'در پایان اردوی آمادگی تیم فوتبال استقلال تهران در ترکیه با بیان این مطلب گفت : با توجه به شرایط موجود در تیم استقلال تهران ، کادر فنی و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد ، تیم استقلال امسال نیز یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران و حتی باشگاه های آسیا خواهد بود.

این مهاجم تیم استقلال تهران با اشاره به اردوی 10 روزه این تیم در ترکیه اظهارداشت : پیش از تشکیل اردو در ترکیه ، سه هفته زیر نظر کادر فنی تمرینات بدنسازی را در تهران انجام دادیم و در اردوی ترکیه این تمرینات را ادامه دادیم و به کارهای تاکتیکی نیز پرداختیم .

با گذشت این مدت ، اکنون بازیکنان تیم استقلال به آمادگی مطلوب نزدیک شده اند و تا آغاز لیگ و دیدار با تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته اول لیگ به شرایط ایده آل خواهند رسید.

میداودی ، یکی از عوامل مهم در تشکیل اردوی آمادگی تیم استقلال تهران در ترکیه را انجام بازی های تدارکاتی با تیم های قدرتمند عنوان کرد و گفت : در طول برگزاری اردو در ترکیه سه دیدار تدارکاتی با تیم های خوب انجام دادیم و کادر فنی نیز به هدف خود از برگزاری این دیدارها که شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بود دست یافت.

وی که در دیدار با تیم الازیگ اسپور ترکیه ، دو گل از چهار گل این تیم را به ثمر رساند ، اظهارداشت : به ثمر رساندن گل ، یک کار جمعی در فوتبال است و من نیز تنها وظیفه خود را در زمین اجرا کردم .

تیم فوتبال استقلال تهران که اردوی آمادگی خود را در ترکیه دایر کرده است، در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در این کشور مقابل تیم 'الازیگ اسپور' ترکیه به برتری رسید.

در این دیدار که سه شنبه شب برگزار شد، تیم استقلال تهران با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست داد.

'میلاد میداودی' دو گل و 'خسرو حیدری' و 'آرش برهانی' هر کدام یک گل برای تیم استقلال به ثمر رساندند.

تیم استقلال تهران در دو دیدار قبلی با نتیجه 7 بر صفر از سد یک تیم از کامرون گذشت و با نتیجه 2 بر صفر بازی را به تیم پیکان تهران واگذار کرد.

آبی پوشان تیم استقلال تهران که اردوی آمادگی خود را از هفته گذشته در ترکیه دایر کرده اند، چهارشنبه شب به تهران باز خواهند گشت ./ش


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نویی:استقلال خانه جباری است


'امیر قلعه نویی' سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال خانه 'مجتبی جباری' است،گفت: این بازیکن از جمله سرمایه های این تیم به شمار می رود.
قلعه نویی افزود:جباری برای تیم استقلال زحمات بسیاری کشیده است و می تواند این تیم را از نظر فنی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران کمک کند و حیف است او استقلال را ترک کند.
وی گفت:تیم استقلال با در اختیار گرفتن دو یا سه بازیکن دیگر می تواند حرفهای بسیاری در لیگ فوتبال باشگاه های آسیا داشته باشد که امیدوارم این چنین باشد و ما شرمنده هواداران این تیم نشویم .
قلعه نویی با اشاره به یارگیری صورت گرفته در فصل نقل وانتقالات بازیکنان اظهارداشت :براساس تفکرات اعضای کادر فنی نسبت به گرفتن بازیکن اقدام کردیم و به نظر من بازیکنان خوبی را جذب کردیم و جا دارد از مسوولان باشگاه استقلال در این خصوص تشکر کنم .
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از افرادی که تلاش داشتند در خصوص کاپیتانی این تیم حاشیه درست کنند ، گفت : متاسفانه همیشه افرادی هستند که تلاش دارند که در این تیم حاشیه درست کنند ولی به هدف خود دست پیدا نمی کنند.
در خصوص کاپیتانی تیم فوتبال استقلال تهران ، باید از ' پژمان منتظری ' به خاطر منش و خصلت جوانمردی و پهلوانی اش تقدیر کرد.
منتظری با اینکه از یکی از باشگاه های قطر پیشنهاد داشت ، به آن تیم پاسخ منفی داد و در استقلال باقی ماند . ضمن آنکه این بازیکن برای یاری کردن تیم ملی فوتبال ایران به منظور راهیابی به جام جهانی ، برای روحیه دادن به ' مهدی رحمتی ' دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی ، بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را به رحمتی داد.
وی در باره اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در ترکیه اظهارداشت : در مدتی که اردوی آمادگی خود را در ترکیه دایر کردیم به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی پرداختیم و سه دیدار تدارکاتی نیز برگزار کردیم که بازیکنان به هماهنگی لازم دست یابند.
قلعه نویی با تقدیر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : من از تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم تقدیر می کنم ، هیچ یک از اعضای این کادر و بازیکنان یک ریال از مبلغ قرارداد خود را تاکنون دریافت نکرده اند./ش

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 09:33


[h=1]ترديد امير قلعه نوعي در خط حمله استقلال[/h]
[h=2]امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال شرايط تيم را در اردوي ترکيه مورد بررسي قرار داده است تا تصميم نهايي خود را براي انتخاب ترکيب اصلي استقلال اتخاذ کند اما در اين مورد وي با ترديد بسيار زيادي روبرو شده است.[/h]


اميرقلعه نوعي در خط حمله استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است، وي از حضور آرش برهاني و ميلاد ميداودي در اين پست از فصل گذشته بهره مند است و از طرفي نيز امين منوچهري را از تيم سايپا جذب کرد و سياوش اکبرپور نيز در دو پست هافبک نفوذي و مهاجم مي تواند آبي ها را همراهي کند اما در اين ميان وي در خط حمله با شرايط خاصي روبرو شده است زيرا سه مهاجم اصلي اين تيم در باز يهاي تدارکاتي آماده ظاهر شدند، آرش برهاني و ميداودي در ديدارهاي تدارکاتي تيم گل به ثمر رساندند و منوچهري نيز عملکرد قابل توجهي را ارائه کرده است به همين دليل اميرقلعه نوعي با ترديد در خصوص حضور کدام زوج در خط حمله تيم استقلال روبرو شده است.

گفتني است: وي در نظر دارد از منوچهري در کنار آرش برهاني استفاده کند اما از طرفي با اين ترکيب ميلاد ميداودي جايي در ترکيب اصلي ندارد و اين موضوع مشکلاتي را براي اعضاي تيم ايجاد مي کند.

شايان ذکر است: سيستم اصلي تيم استقلال در فصل جديد هنوز مشخص نيست البته قلعه نوعي سيستم سه هافبک نفوذي و يک مهاجم و همچنين حضور دو مهاجم در خط حمله را مورد بررسي قرار داده است.

اما اين در حالي است که شرايط براي خط حمله اين تيم مشخص نيست و اميرقلعه نوعي تا به حال تصميم قاطعي در اين خصوص نگرفته است و در انتظار ادامه تمرينات و بررسي شرايط بازيکنان در اين پست است که تصميم نهايي را بگيرد.

اين در حالي است که حضور توزي و جباري در خط مياني عاملي است که سياوش اکبرپور را براي حضور در ترکيب تيم دچار مشکل مي کند و امير قلعه نوعي در نظر دارد که از حواشي احتمالي در استقلال جلوگيري کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
قرارداد جانواريو با استقلال ثبت شد

قرارداد جانواريو با استقلال ثبت شد

زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 16:03

با حضور در هيئت فوتبال
[h=1]قرارداد جانواريو با استقلال ثبت شد[/h]
[h=2]هافبک برزيلي استقلال قرارداد خود را با اين تيم به طور رسمي در هيئت فوتبال ثبت کرد.[/h]


فابيو جانواريو هافبک برزيلي فصل گذشته سپاهان اصفهان که روز گذشته به استقلال تهران پيوسته بود امروز با حضور هيئت فوتبال قرارداد يکساله خود را با اين تيم به ثبت رساند.

پيش از اين محمد محمدي دروازه‌بان استقلال قراردادش را با آبي‌ها فسخ کرده بود و با توجه به خارج شدن اين بازيکن از ليست استقلال، جانواريو از ابتداي فصل براي استقلال به ميدان خواهد رفت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 18:30


[h=1]اميري: استقلال با اوساسونا به توافق 80 درصدي رسيد[/h]
[h=2]معاون باشگاه استقلال گفت: با باشگاه اوساسونا براي جذب جواد نکونام به توافق 80 درصدي رسيده‌ايم.[/h]


علي اميري با حضور در هيئت فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد امکان جذب جواد نکونام گفت: ما با جواد نکونام به توافق رسيدم. تنها توافق با باشگاه اوساسونا باقي مانده که 80 درصد آن حل شده است. در حال حاضر تنها بر روي نحوه پرداخت پول براي دريافت رضايت نامه مشکل وجود دارد و ما مي‌خواهيم در 3 قسط پراخت کنيم اما آنها مي‌گويند بايد در 2 قسط پرداخت شود.

به گزارش فارس وي افزود: قرار است فتح الله زاده بار ديگر تماسي داشته باشد که در نهايت بر سر اين مسئله توافقاتي حاصل شود. در صورت کسب توافق شخصي از طرف نکونام با وکالت از او براي ثبت قرار داد به هيئت فوتبال مي‌آيد.

اميري در مورد مبلغ قرارداد جواد نکونام گفت: در مورد اين مسئله از فاضلي مدير برنامه‌هاي نکونام سؤال کنيد. مبلغ رضايت نامه خيلي پايين تر از چيزي است که در رسانه‌ها گمانه‌زني مي‌شود.

نکونام به خاطر سابقه خوبي که در اوساسونا داشت در صحبتي که با من داشت اعلام کرد که خودش شخصا صحبت کرده و خواستار اين شده که مبلغ رضايت نامه‌اش پايين تر باشد.

چرا که برخي از تيم‌هاي قطري با مبلغ پيشنهادي اوساسونا براي صادر کردن رضايت نامه موافق بودن اما چون نکونام دوست نداشته در کشوري به غير از ايران بازي کند از مسئولان باشگاه اوساسونا خواسته که با استقلال همکاري کنند.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا نکونام کمتر از سقف قرارداد گرفته است، گفت: مبلغ قرار داد نکونام زير سقف مجاز فدراسيون است. با او قرارداد 2 ساله خواهيم بست و او خودش پيشنهادش مبلغي بود که زير سقف قرار داد است.

وي در مورد مجتبي جباري افزود: تا اين لحظه فتح الله زاده براي حضور جباري موافقت نکرده است. البته قرار است جلسه‌اي با فتح الله زاده و قلعه نويي برگزار شود و طي آن در مورد جذب مجتبي جباري گفت و گو کند.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که طبق گفته فتح الله زاده نيمه دوم نقل و انتقالات را برده‌اند، گفت: ما دنبال اجراي شو و بمب ترکاندن نبوديم. ما بر اساس نيازهايمان خريد کرديم. يکي از سرپرست‌هاي تيم ليگ برتري بر عليه ما مصاحبه کرده و حرف‌هايي زده که از طريق کميته انضباطي هم پيگيري مي‌کنيم.

اميري ادامه داد: ما اگر مي‌خواستيم خلعتبري را با آن مبلغي که اعلام کرده بود جذب کنيم دو هفته پيش با او قرارداد مي‌بستيم. دوست ندارم مبلغ پيشنهادي خلعتبري را در رسانه‌ها اعلام کنم. ما به دنبال برطرف کردن نيازهاي خودمان بوديم و فکر مي‌کنم در نقل و انتقالات هم خوب عمل کرديم. به نظر من استقلال امسال بسيار بهتر از سال گذشته بسته شده است.

وي در پايان در مورد اينکه آيا در صورت استقلالي شدن نکونام بازوبند به او داده خواهد شد، گفت: اگر نکونام بيايد بازو بند را به او مي‌دهيم. اين پيشنهادي بوده که خود رحمتي و منتظري داده‌اند و در صورت استقلالي شدن نکونام او بازوبند را در دست مي‌بندد. نکونام يکي از بازيکنان بزرگ کشور و کاپيتان تيم ملي است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 18:59


[h=1]قرارداد دروازه‌بان استقلال ثبت شد[/h]
[h=2]دروازه‌بان جديد استقلال قرارداد خود را با اين تيم به ثبت رساند.[/h]


به گزارش فارس، سيد حسين حسيني، دروزاه بان فصل گذشته برق شيراز و عضو تيم ملي زير 22 سال کشورمان امروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قرارداد 3 ساله خود را با استقلال به ثبت رساند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 21:40


[h=1]جباري سرانجام با استقلال به توافق رسيد[/h]
[h=2]مجتبي جباري هافبک جنجالي تيم فوتبال استقلال تهران سرانجام با باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد به توافق رسيد.[/h]


جباري عصر امروز پس از مذاکره با مديرعامل باشگاه استقلال توافق کرد که قرارداد خود را يکسال ديگر با آبي پوشان تمديد کند.

''امير قلعه نويي'' سرمربي تيم استقلال روز گذشته در ترکيه اعلام کرده بود که استقلال خانه جباري است و براي حضور قدرتمند در آسيا و ليگ برتر ايران به اين بازيکن احتياج داريم.

جباري تا دقايقي ديگر براي ثبت قراداد خود با باشگاه استقلال در هيات فوتبال تهران حاضر مي شود.

فصل نقل و انتقالات دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران که از 28 ارديبهشت ماه آغاز شده است، ساعت 24 امشب به پايان مي رسد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22

فتح‌الله زاده:
[h=1]منتظر بازگشت مجيدي به استقلال هستيم[/h]
[h=2]مدير عامل باشگاه استقلال اعلام کرد: امير قلعه‌نويي براي جذب فرهاد مجيدي اعلام آمادگي کرده و درصدد بازگشت او به استقلال است.[/h]


امير قلعه‌نويي چندي پيش اعلام کرد که با وجود چهار مهاجمي که در اختيار دارد فرهاد مجيدي را براي فصل آينده نمي‌خواهد و از همين رو حضور اين بازيکن در استقلال منتفي است اما علي فتح‌الله‌‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: طي جلسه‌اي که امروز با قلعه‌نويي داشتم ايشان آمادگي خود را براي جذب فرهاد مجيدي و بازگشت اين بازيکن به استقلال اعلام کرد و از ما خواست تا با اين بازيکن مذاکره کنيم.

وي افزود: قلعه‌نويي اعلام کرد که منافع باشگاه برايش در اولويت قرار دارد و از همين رو از ما خواست تا مقدمات بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال فراهم شود.

مدير عامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که مگر مجيدي چند ساعت فرصت دارد که به استقلال باز گردد گفت: تصور مي‌کنم مجيدي به عنوان بازيکن خارجي بتواند تا فردا هم با ما قرارداد امضا کند اما در فکر اين هستيم که هر چه سريعتر با اين بازيکن قرارداد نهايي را امضا کنيم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
جباري: برخي مشکلات بود که حل شد

جباري: برخي مشکلات بود که حل شد

زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/22 22:07


[h=1]جباري: برخي مشکلات بود که حل شد[/h]
[h=2]هافبک استقلال تمديد قراردادش با اين تيم را يکي از بهترين قراردادهاي عمرش دانست.[/h]


مجتبي جباري پس از ثبت قراردادش با استقلال در هيئت فوتبال تهران گفت: خوشحالم که توانستم يک سال ديگر در استقلال باشم. هر چه مي‌گذرد وابستگي‌ام به اين تيم بيشتر مي‌شود.

وي درباره يارگيري استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تيم بسيار خوبي بسته شده است. استقلال هميشه کانديداي قهرماني بوده و امسال نيز اينگونه است. اميدوارم بازيکنان هماهنگ شوند تا نتايج خوبي کسب کنيم.

جباري درباره مشکلاتش با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: يک سري مشکلات بود که نمي‌توان درباره آن صحبت کرد و برخي مشکلات نيز حل شد. تنها حرفي که مي‌توانم بزنم اين است که اين يکي از بهترين قراردادهاي عمرم بود که با استقلال امضا کردم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 02:08


[h=1]جباري:اين يکي از بهترين قراردادهاي عمرم بود[/h]
[h=2]هافبک استقلال تمديد قراردادش با اين تيم را يکي از بهترين قراردادهاي عمرش دانست.[/h]


مجتبي جباري پس از ثبت قراردادش با استقلال در هيئت فوتبال تهران گفت: خوشحالم که توانستم يک سال ديگر در استقلال باشم. هر چه مي‌گذرد وابستگي‌ام به اين تيم بيشتر مي‌شود.

وي درباره يارگيري استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تيم بسيار خوبي بسته شده است. استقلال هميشه کانديداي قهرماني بوده و امسال نيز اينگونه است. اميدوارم بازيکنان هماهنگ شوند تا نتايج خوبي کسب کنيم.

جباري درباره مشکلاتش با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: يک سري مشکلات بود که نمي‌توان درباره آن صحبت کرد و برخي مشکلات نيز حل شد. تنها حرفي که مي‌توانم بزنم اين است که اين يکي از بهترين قراردادهاي عمرم بود که با استقلال امضا کردم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 02:11


[h=1]مبعلي: خودم خواستم از استقلال بروم[/h]
[h=2]ايمان مبعلي گفت که جدا شدنش از استقلال و پيوستن به پيکان به خواسته خودش صورت گرفته است.[/h]


ايمان مبعلي که قراردادش را با استقلال فسخ و با عقد قرارداد يک ساله به پيکان پيوست پس از ثبت قراردادش در هيئت فوتبال گفت: کسي مرا مجبور به اين کار نکرد. من بازيکن آزاد بودم و سهميه محسوب نمي‌شدم. خودم خواستم از استقلال جدا شوم و از مسئولان اين باشگاه که با درخواستم موافقت کردند تشکر مي‌کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که به نظر ناراحت مي‌رسد تصريح کرد: اينگونه نيست و اتفاقا يکي از خوشحال‌ترين شب‌هايم را پشت سر گذاشتم. تجربه حضور در ساعات پاياني در هيئت فوتبال را نداشتم که آن را به دست آوردم.

مبعلي در پاسخ به اين سؤال که جدايي‌اش از استقلال غير طبيعي به نظر مي‌رسد گفت: شما مي‌توانيد از مسئولان استقلال نيز در اين باره سؤال کنيد. دوست داشتم به پيکان بيايم و با ميل خودم اين اتفاق رخ داد. جدايي من از استقلال ارتباطي به حضور جباري نداشت و به درخواست خودم صورت گرفت.

بازيکن جديد پيکان در اين باره که آيا واقعيت را مي‌گويد اظهار داشت: روزي که ايمان مبعلي دروغ بگويد بايد از اين فوتبال برود. آن زمان که استقلال مرا مي‌خواست پيکان نيز دنبالم بود که من به استقلال رفتم اما اکنون تصميم گرفتم براي پيکان بازي کنم.

مبعلي در پاسخ به اين پرسش که آيا اين تصميم ارتباطي به اردوي ترکيه و بازي دوستانه استقلال و پيکان داشت خاطرنشان کرد: من از عبدالله ويسي شناخت کاملي داشتم. پيکان تيم خوبي است و از بازيکن جوان، مستعد و با انگيزه‌اي سود مي‌برد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 02:24


[h=1]کيانوش رحمتي قرارداد خود را تمديد کرد[/h]
[h=2]کيانوش رحمتي هافبک دفاعي تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين تيم تمديد کرد.[/h]


وکيل کيانوش رحمتي بازيکن مصدوم فصل گذشته استقلال در ساعت پاياني فصل نقل و انتقالات قرارداد اين بازيکن را با آبي پوشان تمديد کرد.

رحمتي که فصل گذشته در استقلال مصدوم شد و همچنان از ميادين دور است قرارداد خود يک فصل ديگر تمديد کرده است.

فصل نقل و انتقالات دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران که از 28 ارديبهشت ماه آغاز شده است، ساعت 24 امشب به پايان مي رسد.

به اين ترتيب اميرحسين صادقي،سياوش اکبرپور،ميثم بائو،امين منوچهري،هاشم بيگ زاده، رودريگو توزي و فابيو جانواريو هفت سهميه ليگ برتري باشگاه استقلال محسوب مي شوند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 11:21


[h=1]فتح الله زاده: نکونام يکشنبه مي آيد[/h]
[h=2]علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد .[/h]


علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد و اعلام کرد؛ براساس توافق صورت گرفته قرارداد جواد نکونام با استقلال روز يکشنبه به ثبت خواهد رسيد.

به گزارش گل توافقات اوليه دو طرف ، پرداخت مبلغي بيش از 500 هزار دلار تخمين زده مي شود. بايد منتظر نتيجه رسيدن اين انتقال بمانيم ؛انتقالي که به شدت پرسروصدا خواهد بود.

نکونام که کاپيتان تيم ملي ايران است ، سابقه حضور در تيمهاي پاس ، الوحده امارات و اوساسونا را دارد. او در زماني با 300 ميليون تومان گرانترين بازيکن ايران بود ؛ رقمي که امروز براي بازيکنان متوسط پرداخت مي شود.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمدی : از استقلال رفتم تا دوستی ها همیشگی باشد .

دروازه‌بان جدید تیم راه آهن با بیان اینکه با رحمتی مشکلی ندارد گفت:به خاطر اینکه دوستی‌ها در حدتماس تلفنی باقی بماند از استقلال رفتم.
چطور شد که به یک‌باره از استقلال رفتی؟

اگر خاطرتان باشد قبل از ثبت قراردادم با استقلال گفته بودم که منتظر پیشنهاد از تهران هستم. من از طریق بهمن دهقان و بهزاد غلامپور با علی دایی در ارتباط بودم و همان‌طور که شما می‌دانید راه‌آهن تازه 4-5 روز است شکل گرفته و به همین خاطر علی دایی نیز مسئولیت راه‌آهن را قبول نکرده بود به همین خاطر به استقلال رفتم. می‌دانستم که شرایط استقلال سخت است. هنگامی که دیدم علی دایی به راه‌آهن برگشت پرویز با قلعه‌نویی صحبت کردم و نزدیک به یک ساعت جلسه گذاشتیم و توانستم موافقت ایشان را بگیرم که از استقلال جدا شوم.

قلعه نویی مخالف نبود؟

ایشان خیلی مخالفت کرد اما به خاطر شرایطم پذیرفت که به راه‌آهن بروم. من 12 روز با استقلال بدنسازی کردم و چند روز در کنار دوستان قدیمی‌ام بودم اما بهتر این بود که از استقلال جدا شوم تا دوستی‌ها ادامه داشته باشد

واضح‌تر صحبت می‌کنی؟

فقط همین را بگویم که به خاطر اینکه مشکلی نیاید و دوستی‌هایمان حتی در حد تلفنی باقی بماند این تصمیم را گرفتم اما چیزهایی است که شاید برای خیلی‌ها قابل تحمل باشد، اما من احساس کردم که برایمان قابل تحمل نیست، این را هم بگویم کسی به من چیزی نگفته اما شرایط طوری بود که بهتر بود جدا شوم.

از این شرایطی که می‌گویی برای قلعه‌نویی توضیح دادی؟

تمامی شرایط را فقط برای قلعه‌نویی توضیح دادم و ایشان هم به من لطف کرد وگرنه هیچ‌کس قبول نمی‌کرد در این شرایط جدا شوم.

قبول کن که با جدایی‌ات شایعاتی در خصوص اختلاف با مهدی رحمتی مطرح می‌شود.

اتفاقاً دیروز با رحمتی صحبت کرده‌ام و هیچ مشکلی در این مسئله نیست. هیچ مشکلی نیست که شما فکر کنید اسمش را می‌توان مشکل گذاشت اما همین را بگویم که شرایط فوتبالی ما کاملاً تغییر کرده و به اشخاص بر نمی‌گردد، منظورم این است که شرایط گروهی خیلی تغییر کرده و نمی‌خواهم خدایی نکرده بگویم که اتفاقی افتاده است اما تحمل یکسری از چیزها برای من سخت بود که اصلاً این مسائل فوتبالی و فنی نیست، شاید خیلی‌ها بگویند که محمدی به خاطر بازی نکردن از استقلال جدا شد اما سر سوزنی در این خصوص بحث ندارم و خود قلعه‌نویی می‌داند که دلایلم را فقط به شخص ایشان گفتم.

هنگامی که در ترکیه بودی شایعاتی مطرح شد که به خاطر جان‌واریو نام تو و میثم بائو از فهرست استقلال خارج می‌شود؟

دو روز قبل از اینکه این مسائل مطرح شود و روزنامه‌ها چنین چیزهایی بنویسند، با قلعه‌نویی صحبت کردم. خدا شاهد است که دروغی نمی‌گویم و تمامی حرفهایم را می‌توانید از آقایان قلعه‌نویی و امیری بپرسید، من به اراده شخصی خودم و برای آنکه شرایط مهیاتر باشد و با آرامش کار کنم از استقلال جدا شدم حتی به هنگام فسخ قرارداد فتح‌الله‌زاده راضی نمی‌شد اما از آنهاممنونم که با جدایی‌ام موافقت کردند. من دوست داشتم شاگرد علی دایی باشم و در کنار بهزاد غلامپور کار کنم که او خیلی به من لطف کرد و از علی دایی ممنونم که تا آخرین لحظه از پیشنهادش به من دست نکشید و باعث حضورم در این تیم شد.

شرایط کار در راه‌آهن را چطور می‌بینی؟

آنها مجموعه خوبی دارند و بهمن دهقان در این مدت با وجود کسالت پدرش پی‌گیری‌های زیادی را انجام داد و دیروز که به تهران رسیدم تلاش زیادی کرد تا به راه‌آهن بروم که جا دارد از دایی و دهقان تشکر کنم و برای پدر بهمن دهقان نیز آرزوی سلامتی کنم، امیدوارم روزی برای مجموعه راه‌آهن جبران کنم.

با دیر بسته شدن تیم شرایط سخت نیست؟

از نظر حرفه‌ای سخت است اما همه می‌دانند که دایی مربی باهوشی است و مطمئن باشید در اولین تعطیلی لیگ بعد از ماه مبارک رمضان امتیازات خوبی می‌گیریم و فصل خوبی خواهیم داشت.

ظاهراً قرار بود امسال از فوتبال خداحافظی کنی؟

هرگز چنین قراری نبوده و اتفاقاً خیلی انگیزه دارم و تا زمانی که بتوانم بازی خواهم کرد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور مجیدی منتفی میشود و اولویت با نکونام است

مسئولان باشگاه استقلال برای جذب سهمیه آزاد به دنبال نکونام هستند و با این شرایط حضور مجیدی منتفی است.
پس از اعلام فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه استقلالی‌ها آمادگی دارند فرهاد مجیدی را به این تیم برگردانند، مسئولان این تیم در تماس‌های مکرر خواهان برقراری ارتباط با این بازیکن شدند اما از آنجا که تا آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات این بازیکن با استقلالی‌ها تماس نگرفت سرانجام کیانوش رحمتی آخرین بازیکنی بود که قراردادش را تمدید کرد تا به این ترتیب فهرست استقلالی‌ها برای این فصل پر شود.

حالا استقلالی‌ها تنها دو جای خالی دارند که یکی از این دو جای خالی باید حتماً با سهمیه آسیایی پر شود و گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان آسیایی هستند. اگر چه سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم زیر 22 سال ایران نیز به استقلال پیوسته است.

گزینه دیگر استقلال که سهمیه پایانی خواهد بود، جواد نکونام است. این بازیکن به اسپانیا رفته و امشب به تهران می‌آید. نکونام با مسئولان اوساسونا در خصوص نحوه پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش صحبت کرده و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال فراوان روز یکشنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد. او چون سهمیه آزاد است مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد.

در صورتی که نکونام به استقلال نیاید(که طبق گفته مسئولان استقلال این احتمال خیلی کم است) شاید آبی‌ها باز هم سراغ فرهاد مجیدی بروند اما با توجه به عدم تماس این بازیکن با مسئولان استقلال و احتمال حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان کم است چرا که استقلالی‌ها اولویت‌شان را برای جذب بازیکن آزاد، نکونام است. با این شرایط باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد.

نکته آخر این که با جذب جواد نکونام و به خدمت گرفتن دروازه‌بان آسیایی استقلال هیچ جای خالی در فهرست خود نخواهد داشت و حتی سهمیه‌ بین دو نیم‌فصل خود را هم استفاده خواهد کرد و دیگر نمی‌تواند بازیکنی به خدمت بگیرد./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ساموئل گوسفند قربانی کرد

لوید ساموئل مدافع سابق تیمهای بولتون و آستون ویلا درآخرین گفتگویش با مجله ورزشی Four Four Two خاطره جالبی رادرباره یکی از بازیهای باشگاه استقلال تعریف کرده است .
بازیکن انگلیسی استقلال چنان از قربانی کردن گوسفند شوکه شده که آن را به عنوان یک رخداد مهم برای هموطنانش تعریف کرده است. البته خداراشکر او در روز ورود سرمربی جدید تیم به تمرینات نبوده تا ببیند چطور چند گاو را پیش پای قلعه نویی قربانی کردند و بعد آقای قصاب، چاقو بدست به وسط دعوای طرفداران رفت تا همه را به خانه های شان هدایت کند!

در گزارش Four Four Two آمده است؛پیش از شروع بازی ناگهان با مراسم قربانی کردن گوسفندی برای خوش شانسی و کسب پیروزی تیمش مواجه شده و قبول این مسئله بدون هیچ پیش زمینه ای برایش کار ساده ای نبود:«آنها برای خوش شانسی گوسفند قربانی کردند . بعد از باخت در یکی از بازیها ، گوسفندی خریدند و برای اینکه بخت تیم باز شود بازیکنان باید داخل خون آن گام برمی داشتند اما من این کار را انجام ندادم. دوست نداشتم کاری برخلاف اعتقادات آنها انجام دهم ولی این کار از من بر نمی آمد. جالب بود که پس از این کار بازی بعدی را بردیم. هواداران خیلی خوبی داریم و در بازیهای خانگی بین 85 هزار تا 100 هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه می آیند. »

البته ساموئل بدترین خاطره اش از ایران را رانندگی در تهران می داند و می گوید:«به عمرم چنین چیزی ندیده ام .وقتی رانندگی می کنید جان تان را دست تان گرفته اید و پشت فرمان می نشینید. از خیلی ها شنیده ام در باره ترافیک لندن ناله می کنند ولی رانندگی درتهران چیز دیگری است . خیلی از راننده ها کاری به علائم ندارند و فقط بوق می زنند و به نظر می رسد در تمام مدت رانندگی فقط دست شان روی بوق است !/ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازوبندکاپیتانی , روی بازوی چه کسی آرام میگیرد؟

پس از آنکه این نشان در اردوی ترکیه حرف و حدیث زیادی به وجود آورد و بحث کاپیتانی سید مهدی رحمتی و پژمان منتظری بالا گرفت،حالا خبر می رسد که شاید بار دیگر کاپیتان استقلال تغییر کند

جواد نکونام که تکلیف حضورش در استقلال تا ساعاتی دیگر مشخص می شود یکی از گزینه های کاپیتانی استقلال است؛کاپیتان تیم ملی که گرچه سابقه بازی در استقلال را ندارد اما اگر بیاید رحمتی نشان را به او اهدا خواهد کرد.

این در صورتی است که با امدن فرهاد مجیدی تمامی معادلات

به هم خواهد خورد و کاپیتان اول استقلال او خواهد بود؛یک کاپیتانی بی اما و اگر و بی حرف و حدیث!/ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پشت‌پرده قرارداد جباری با استقلال



در حالیکه خیلی ها تمدید قرار داد مجتبی جباری را با استقلال محال می دانستند و این بازیکن برای حضور در تیم تراکتورسازی تبریز اعلام آمادگی کرده بود ، ناگهان ورق برگشت و بازیکنی که سایه قلعه نویی را با تیر می زد ، با تماس این مربی راهش را کج کرد و به استقلال برگشت!
جالب آنکه بعد از درگیری چند هفته قبل وی و فتح الله زاده در دفتر این مدیر که به گفته شاهدان حتی به درگیری فیزیکی نیز کشیده شده بود، فتح الله زاده اعلام کرد که استقلال جای جباری نیست و حتی 24 ساعت قبل از تمدید قرارداد جباری ، حضور او در استقلال را منتفی دانست اما ظاهرا سمبه قلعه نویی مثل دفعات قبل پر زور تر بوده و جباری با نظر امیر به استقلال برگشته است!
در این میان اظهارات طرفین یعنی فتح الله زاده و جباری بعد از تمدید قرارداد در نوع خود عجیب بود چراکه حاجی فتح الله مدعی شده که نقشی در این اتفاق نداشته است و مسوولیت این بازیکن تا آخر فصل با خود قلعه نویی خواهد بود!
این گفته ها که نشان می دهد فتح الله زاده و جباری هنوز دل خوشی از هم ندارند، در حالیست که آنها قرار است با هم کار کنند و چنین قهری بین مدیرعامل یک باشگاه و بازیکن آن در نوع خود بی سابقه و مختص فوتبال ایران است!
این مسایل اما تنها یک روی داستان است از سوی دیگر مجتبی بعد از عقد قرارداد با استقلال، در مصاحبه ای مدعی شد که بهترین قرارداد عمرش را بسته است تا با همین جمله باردیگر به جنگ کسانی برود که گفته بودند جباری را با شرایط خاص می خواهند.
جباری با این جمله خواسته تا به همه بفهماند حرفش را به کرسی نشانده و آنگونه که می خواسته- و حاجی نمی خواسته – تمدید کرده است.
جالب اینکه فتح الله زاده بعد از تمدید قرارداد این بازیکن، به نزدیکانش گفته است که جباری را با شرایط خاصی که در قراردادش نیز گنجانده شده جذب کرده و دیگر مثل سابق نیست که او هر کاری دوست داشته باشد انجام دهد و در واقع طبق قرارداد جدید، باشگاه در ازای تعداد بازی های جباری به او پول می دهد!
با توجه به این ضد و نقیض گویی ها، اهالی فوتبال طرفداران استقلال حق دارند که دچار سردر گمی شوند و بپرسند این وسط چه کسی راست می گوید؟ البته تجربه ثابت کرده که در فوتبال ایران زیاد نباید به دنبال تمیز حرف راست از دروغ رفت زیرا بی فایده است!/ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده: در مذاکرات سر سفره، ید طولایی دارم!


در دفتر مدیر عامل استقلال فرصتی دست داد تا با وی گفتگوی جالب و خواندنی داشته باشیم گفتگویی که البته همراه با مقداری گلایه و در برخی موارد جملات شیرین و طنز گونه فتح الله زاده همراه بود.
آقای فتح الله زاده کمی از مطالب منتشر شده در مورد خودتان و طلب مرفاوی از استقلال ناراحت به نظر می رسید.?
بله ، در مورد من و مرفاوی و در مورد طلب وی از استقلال عده ای از دوستان مطبوعاتی مسائل کذبی را نوشتند چون من یک سال و نیم است که مرفاوی را ندیدم جالب است خودشان هرچه که می نویسند اشکالی ندارد اما حرفهای ما به آنها بر می خورد. یا حتی در مورد جذب بازیکنان هم مسائلی را منتشر کردند که جای تعجب دارد؛ گرفتن بازیکن به عهده مدیر عامل است این را همه می دانند که بازیکن را مدیر عامل برای سرمربی می گیرد باز هم می گویم که شنونده باید عاقل باشد. آنها نوشتند که قلعه نویی مدیر عامل استقلال است، خوب مدیر عامل واقعی استقلال قلعه نویی است چه اشکالی دارد؟
من به نظرات سرمربی تیمم احترام می گذارم زیرا این حق وی است که در مورد بازیکنان نظر دهد.
قلعه نویی در مورد جانواریو هیچ نمی دانست من در ترکیه متوجه شدم که جانواریو با سپاهان به مشکل خورده که به قلعه نویی گفتم و وی نظر مثبت داشت و او را گرفتیم؛ مردم پول می دهند روزنامه می خرند که اخبار درست را بخوانند.
*هزینه روزنامه استقلال را می دهم ، عکس خودم را هم روی جلد میزنم
خود شما روزنامه نگار هستید و ایرادی که به شما میگیرند این است که همیشه عکس خودتان روی جلد روزنامه تان است؛ در این مورد چه نظری دارید؟
ببینید در روزنامه های پرسپولیس و پیروزی هم همیشه عکس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی جلد روزنامه هست وقتی من مدیرعامل باشگاه هستم توقع داری عکس کی را بزنیم؟ تازه این دو روزنامه روزنامه رسمی باشگاه پرسپولیس است اما روزنامه ما شخصی است و خودم هزینه آن را می دهم و هیچ کمکی نمی گیرم و طی تمام این سالها شخصا هزینه آن را پرداخت کردم و می کنم .
من همه روزنامه ها را می خوانم برخلاف بعضی ها که می گویند روزنامه نمی خوانم و همیشه یک ساعت وقت برای خواندن روزنامه ها می گذارم زیرا مدیرعامل ورزشی باشگاه هستم برای من روزنامه ها خیلی ارزشمند هستند و به همه آنها احترام می گزارم.
پرسپولیسی ها قرارداد ایمون زائد را تمدید کردند و پس از آن برای دربی بعدی شروع به کری خوانی کرده اند؟
بالاخره در تاریخ کمتر به وجود می آید که تیمی تیم رقیب را چهار بار شکست دهد اما حالا که زائد کابوس پرسپولیسی ها را پایان داده پرسپولیسی ها با نام این بازیکن برای ما کری می خوانند . البته من همیشه برای پرسپولیسی ها احترام قائل هستم و معتقدم استقلال و پرسپولیس دو بازوی توانمند فوتبال ایران هستند.
*باید روی بام فدراسیون باند فرود هلی کوپتر بسازند
چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال مدارک خود را با پیک موتوری به فدراسیون ارسال کرده است، آیا این موضوع صحت دارد؟
مدارک ما را نماینده مان به فدراسیون برده و حتی می خواستم با بهروان در این رابطه صحبت کنم که موفق نشدم ، ما حتی اگر با پیک موتوری هم می فرستادیم اشکالی نداشت دوستان توقع داشتند با هلی کوپتر مدارکمان را بفرستیم خوب اگر این را می خواهند روی پشت بام فدراسیون باند فرود هلی کوپتر بسازند تا ما مدارکمان را با هلی کوپتر برای دوستان بفرستیم . وقتی نماینده ما مدارک را تحویل فدراسیون داد از آنها رسید گرفت که رسید آنها نیز موجود است و در نامه ای که از طرف فدراسیون منتشر شده باشگاه ما و چند باشگاه دیگر جزو باشگاه هایی بودیم که مدارک کامل به فدراسیون تحویل دادیم.
اینها متاسفانه حرفهایی است که زده می شود و ما به آنها عادت داریم.
بالاخره با مسئولان باشگاه اوساسونا برای جذب نکونام به توافق رسیدید؟
مسئولین باشگاه اوساسونا در اروپا آبرامویچ را دیدند فکر کردند ما هم مثل او هستیم در صورتیکه نمی دانند فتح الله زاده پول ندارد.
ما می خواهیم که با خواهش و تمنا از اوساسونا تخفیف بگیریم و با 500 هزار دلار نکونام را استقلالی کنیم.
حتی باشگاه های قطری حاضر شدند 2 و نیم ملیون یورو به جواد بدهند ولی نکونام به خاطر اینکه می خواهد دل خانواده اش را شاد کند دوست دارد در ایران بازی کند اگر قرار به رفتن به قطر است بهتر است نکونام در اسپانیا بماند جواد به خاطر شاد کردن دل مادرش می خواهد به ایران بیاید و حتی من به وی گفتم اگر قرار است در جایی دیگر بازی کنی بهترین جا برای شما همان تیم اوساسوناست.
با اینکه گفته بودید دیگر نیازی به جباری ندارید اما سرانجام قرارداد وی تمدید شد؟
جباری را واگذار کردم به قلعه نویی و امیری و من در کار وی دخالت نکردم به خاطر صحبتهایی که قبلا در مورد من و جباری شده بود نمی خواستم دیگر مساله ای به وجود بیاید به همین دلیل کار وی را به سرمربی و معاون باشگاه سپردم.
شما قبلا در مصاحبه ای عنوان کردید که پرسپولیس نیمه اول بازی فصل نقل و انتقالات را برده است اما نیمه دوم مانده، سر انجام چه باشگاهی در نقل و انتقالات پیروز شد؟
من هیچ گاه نگفتم که پرسپولیس نیمه اول بازی در فصل نقل و انتقالات را برده است آنها فکر می کردند بردند، نیمه اول را با آنها مساوی کردیم، ما در نیمه اول قلعه نویی را آوردیم که خودش به اندازه 6 بازیکن بزرگ ارزش دارد.
*قلعه نویی به اندازه 6 بازیکن بزرگ ارزش دارد
نظر شما در مورد مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس چیست؟
با تمام احترامی که برای ژوزه قائل هستم و به پرسپولیسی ها بابت آوردن وی تبریک می گویم اما معتقد هستم که قلعه نویی خیلی بزرگتر از ژوزه است .
قلعه نویی در دوران بازیکنی و مربیگری برای استقلال فقط 16 قهرمانی آورده و با قهرمانی های دیگر حدود 20 بار قهرمان شده است ، در لیگ برتر هم 4 قهرمانی دارد . قلعه نویی به لحاظ اینکه ایرانی است و به ساختار ایران آشناست بزرگتر از ژوزه است.
*نقل و انتقالات را بسکتبالی از پرسپولیس بردیم
بالاخره شما فصل نقل و انتقالات را بردید یا پرسپولیس؟
در نقل و انتقالات خیلی جلوتر از پرسپولیس هستیم و فکر می کنم با اختلاف بالا و به اصطلاح بسکتبالی بردیم اگر نکونام را هم بیاوریم دیگر به گرد ما هم نمی رسند. پرسپولیس چون بازیکن نداشت مجبور بود تعداد زیادی بازیکن بگیرد اما ما بهترین ها را داشتیم مثل سید مهدی رحمتی، منتظری و حیدری، ما اینها را می دادیم چه کسی را می گرفتیم؟
وضعیت مالی باشگاه استقلال چگونه است؟
وضعیت مالی باشگاه ما و حتی خود من بسیار بد است تاکنون حتی یک ریال هم پول به بازیکنان ندادم و آنهایی که قرار داد بستند به خاطر عشق به استقلال بوده و لطفی که نسبت به من داشتند من حتی پول ندارم برای بنزین زدن ماشین شخصی ام! خودروی من به دلیل اینکه وارداتی است کارت سوخت ندارد و من در این مورد از آقای رویانیان درخواست میکنم که حداقل به اندازه ی سوخت یک پراید برای من بنزین در نظر بگیرد! البته بازیکنان ما مشکل بنزین ندارند ولی یک چرخ ماشین بعضی ها به تمام ماشین من می ارزد!
*هرکس هواپیما و هلی کوپتر خواست تقدیم می کنم
برای جذب بازیکنان قولی به آنها ندادید؟
من در دفتر خودم هواپیما ، هلی کوپتر و ماشین دارم و هرکس خواست تقدیم می کنم البته این هدایای من اسباب بازی است چون که ما از نظر مالی مشکل داریم و نمی توانیم واقعی اش را بخریم!
*خوروش حرفهای سخیف زیاد می زند
پس از جذب خلعتبری توسط سپاهان مصاحبه هایی از قول برخی مسئولان این تیم منتشر شد نظر شما در مورد صحبتهای سپاهانی ها چیست؟
خوروش سرپرست سپاهان سومین باری است که از این حرفهای سخیف میزنند وی جوان است و باید یاد بگیرد که با بزرگتر از خودش درست صحبت کند ما از نظر سنی بزرگتر از وی هستیم، ما کاری به خلعتبری نداشتیم او فقط گزینه ی ما بود و به پرسپولیس نزدیکتر بود اگر آنها یک بازیکن آزاد را در اختیار گرفتند ما بازیکن آنها را که جانواریو باشد گرفتیم بهتر است دوستان از این به بعد در گفتارشان بیشتر دقت کنند.
*کفاشیان و رویانیان به من کم لطفی کردند
کفاشیان و رویانیان چند روز پیش با هم ناهار خوردند اما شما که همیشه ناهارهایتان خبر ساز است حضور نداشتید.
کفاشیان و رویانیان کم لطفی کردند که برای ناهار مرا دعوت نکردند، آنها مراسم را زمانی گذاشتند تا من به مسافرت بروم بعد ترتیب یک ناهار دور هم را دادند بهتر بود که این ناهار سه نفری باشد تا من هم حضور داشته باشم ولی به هر حال به زودی ترتیب یک ناهار سه نفره را می دهم! من بارها با رویانیان صبحانه ناهار و شام خوردم بعد از این هم این کار را می کنم زیرا در اینگونه ناهار خوردن ها و مذاکرات سر سفره ید طولایی دارم./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : تیم امسال ما نسبت به سال گذشته کامل‌تر است.



فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم به پایان رسید و استقلال توانست بازیکنان مد نظر خود را به جز آندرانیک تیموریان حفظ و چند بازیکن را هم به لیست خود اضافه کند.علی فتح‌الله زاده در خصوص نقل و انتقالات و عملکرد این تیم در این فصل، تمدید قرارداد مجتبی جباری و دیگر مسائل صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید:
با اتفاقاتی که افتاد نیمه دوم نقل و انتقالات را بردید یا نه؟
ما نیمه اول را هم نباخته بودیم. دوستان ما در باشگاه پرسپولیس چون فصل گذشته کمبود بازیکن داشتند تعدادی بازیکن گرفتند اما ما تیمی را حفظ کردیم که نگه داشتن بازیکنانش خیلی سخت بود. 7-8 بازیکن گردن‌کلفت استقلال قراردادشان تمام شده بود و بازیکنانی مثل برهانی، رحمتی، منتظری، میداودی، حیدری و خیلی‌های دیگر با پیشنهادات چشمگیر روبرو شده بودند. شاید چون اینها بازیکن استقلال بودند حفظ آنها زیاد به چشم نیامد اما انصافاً کار بسیار سختی برای تمدید قرارداد آنها داشتم. حتی این اواخر چون بازیکن زیاد آوردیم با خواست و تمایل ایمان مبعلی او را به پیکان دادیم و حالا هم امید داریم در زمین جوابگوی هوادارانمان باشیم.
چرا کوتاه آمدید که جباری به استقلال برگردد؟
روز گذشته جلسه داشتیم و بارها گفتم که خودم را فدای استقلال می‌کنم. در این جلسه قلعه‌نویی اعلام نیاز کرد و گفت جباری را می‌خواهد، من هم به نظر سرمربی احترام گذاشتم.
اما به نظر می‌رسد تا آخرین لحظات جباری را نمی‌خواستید و دوست داشتید جایگاه مدیرعامل و بازیکن را نشان بدهید.
برای خود بازیکن هم خوب است که در چارچوب قوانین یک باشگاه حرکت کند. خود آنها هم می‌دانند اگر بازی نکنند درآمدی ندارند. بنابراین یک بازیکن باید تابع تصمیمات باشگاه استقلال باشد.
نمی‌ترسید دوباره جباری مصاحبه کند و همان اتفاقات قبل تکرار شود؟
نه از این لحظه به بعد مسئولیت جباری با سرمربی است و من مطمئنم قلعه‌نویی در برخورد با بازیکنان کارش را بلد است. سعی من هم این است که فقط مدیریت و در مواقع لزوم ورود کنم.
استقلال امسال کهکشانی‌تراست یا سال گذشته؟
فکر می‌کنم تیمی که امسال درست کردیم کامل‌تر از سال گذشته است.
از اصطلاح کهکشانی استفاده نمی‌کنید چرا؟
سال گذشته همه می‌گفتند که ما کهکشانی هستیم و من می‌خواستم که از این واژه برای استقلال استفاده نکنند. این اصطلاح انتخاب دوستان مطبوعاتی ما بود ولی حالا می‌گویم که ما تیم خوبی هستیم و هواداران هم با وجود این بازیکنان احساس اطمینان می‌کنند.
فارس: تکلیف مجیدی چه شد؟
چون او با ما قرارداد داشت و به عنوان بازیکن قرضی به الغرافه رفته بود دیروز جلسه گذاشتیم تا این بازیکن را بگیریم و حتی چند بار تماس گرفتیم اما تلفن او بسته بود و حتی از طریق یکی از دوستانش قصد ارتباط داشتیم که این امر میسر نشد.
پس او دیگر نمی‌تواند به استقلال بیاید؟
خیلی دوست داشتیم مجیدی برگردد اما متأسفانه فصل نقل و انتقالات تمام شده و زمانی برای ما باقی نمانده است.
خوروش سرپرست باشگاه سپاهان اعلام کرده زمانی که مدیران استقلال و پرسپولیس شو اجرا می‌کردند ما خلعتبری را گرفتیم. شما چه نظری دارید؟
ادبیات ما به این گونه صحبت‌ها نمی‌خورد. این ادبیات مخصوص همان آقایانی است که شما اسم بردید. سؤال بعدی لطفاً!
چگونه می‌خواهید به این بازیکنان پول بدهید؟
خدا را شکر می‌کنم که بدون یک ریال پول تیمم را اینگونه بستم. اگر نگوییم بهترین تیم نقل و انتقالات نیستیم، اما جزو بهترین‌ها هستیم. دست همه آنهایی که با ما قرارداد امضا کردند درد نکند و امیدوارم خدا به من توفیق بدهد که برای بازیکنانم جبران کنم.
قبول دارید بازیکنان هم از فردا چشم به شما دارند و حتی قلعه‌نویی اعلام کرده بود امیدواریم مشکلات مالی قبل از بازی با آلومینیوم حل شود؟
طبیعی است که بازیکنان حق داشته باشند و تا همین حالا هم کلی محبت کردند، من اطمینان دارم که آنها قبل از بازی هفته آینده با آلومینیوم شارژ مالی خواهند شد. منتظرم وزیر ورزش از سفر خارج از کشور برگردد و آن درصدی را که با هم توافق کرده بودیم پرداخت کند تا من بلافاصله به بازیکنان برسانم.
با نکونام چه کار کردید؟ ظاهراً او در آستانه پیوستن به استقلال است؟ واقعاً می‌خواهید 5میلیارد به او بدهید؟
بحث 5میلیارد نیست، متأسفانه این حرف‌ها همیشه مطرح می‌شود و اشتباه است. اگر ما یک و نیم میلیارد داشتیم آندو را نگه می‌داشتیم. با نکونام توافق کردیم و او نیز با مسئولان باشگاه صحبت کرد که مبلغ 500هزار دلار به باشگاه اوساسونا پرداخت کنیم. قرار است نکونام از آنها اجازه بگیرد و توافقات لازم نیز انجام شده و انشالله یکشنبه ختم به خیر خواهد شد.
پس احتمال حضور نکونام در استقلال خیلی زیاد است؟
از خیلی هم زیادتر است و 80درصد این بازیکن استقلالی است./
 
Similar threads

Similar threads

بالا