گزارش تصویری کامل از کنفرانس ۴ اکتبر اپل؛ آیفونی که ۵ نشد و تنها یک S اضافی گرفت! - بخش اول

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
اپل رسماً نسل پنجم تلفن های هوشمند خود با نام iPhone 4S را معرفی کرد. دستگاه جدیدی که از لحاظ ویژگی ها بسیار شبیه iPhone 4 است و از روز ۷ ام اکتبر برای پیش خرید و از روز ۱۴ اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود.iPhone 4S تا پایان سال در ۱۰۰ کشور موجود خواهد شد و در ایالات متحده توسط Sprint، Verizon و AT&T ارائه خواهد شد.همانند تلفن هوشمند قبلی اپل، iPhone 4S نیز قیمتی ۱۹۹ دلاری برای مدل ۱۶ گیگابایتی و قیمتی ۲۹۹ دلاری برای مدل ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت. مدل جدید ۶۴ گیگابایتی آن نیز به مبلغ ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که این قیمت ها به همراه یک قرارداد ۲ ساله می باشند.iPhone 4S، از یک پردازنده ی دو هسته ای A5، دوربینی ۸ مگاپیکسلی و ویژگی های iOS 5 بهره می برد. شایان ذکر است که در سال های گذشته، اپل تلاش بسیاری را برای افزایش تقاضاهای پیش خرید محصولات خود انجام داده است، اما اینکه این محصول تا چه اندازه می تواند طرفداران پر و پا قرص محصولات اپل را راضی کند، چیزی است که می بایست منتظر ماند و سپس قضاوت کرد.با هم تجزیه و تحلیلی بر iPhone 4S جدید خواهیم داشت، همچنین در ادامه گزارش تصویری کاملی از آنچه که در این کنفرانس روی داده است را پوشش خواهیم داد:iPhone 4S
گوشی جدید iPhone 4S کاملاً و دقیقاً شبیه به iPhone 4 است.


فیلمبرداری iPhone 4S
iPhone 4S از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد، لنزهای آن ارتقاء یافته اند، می تواند به صورت ۱۰۸۰p HD تصویر برداری کرده و با به روز رسانی هایی که در آن صورت گرفته است توانایی تصویر برداری سریع تر و همچنین امکان عکاسی در نور پایین نیز برای آن میسر شده است.


دوربین iPhone 4S
وِیژگی های جدیدی همچون امکان برش تصاویر (cropping)، هم اکنون از طریق دوربین iPhone 4S در دسترس می باشد.


Siri
مهمترین ویژگی جدید در این تلفن هوشمند Siri می باشد. Siri نامی است که بر امکان فرامین صوتی جدید که در iPhone 4S جدید افزوده شده نهاده اند. امکانی که از طریق آن می توان فرمان های صوتی به دستگاه داده و یا از آن سئوال پرسید!


iCloud
iCloud اپل، که به کاربران اجازه می دهد تصاویر، موزیک، تصاویر و ایمیل های خود را بین دستگاه های iOS همگام سازی (sync) نمایند.


iCloud و سایر دستگاه ها
iCloud همچنین بین دستگاه های iOS و سیستم عامل Lion مک نیز به خوبی کار می کند.


تصاویر iCloud
تصاویر گرفته شده توسط تلفن ها به صورت اتوماتیک بر روی iCloud بارگزاری خواهند شده و سپس بر روی سایر دستگاه های اپل شما در دسترس خواهند بود.


iOS 5
iOS 5 نگارش جدیدی از سیستم عامل مخصوص موبایل اپل است. این سیستم عامل شامل هشدارهای نو نوار شده، یک ویژگی پیام رسانی جدید و تلفیق بیشتر با توییتر شده است.


پیام رسان
iOS 5 یک ویژگی جدید پیام رسانی برای ارسال پیام به سایر دستگاه های iOS به صورت رایگان، و البته بدون نیاز به پیام کوتاه به همراه خود دارد.


هشدارها
iOS 5 هشدارهای خود را نو نوار کرده است. دیگر خبری از هشدارهای آزار دهنده ی قبلی نیست.


Newsstand
اپل اپلیکیشن Newsstand را نیز رونمایی کرد، اپلیکیشنی برای دانلود مجلات، روزنامه ها و هر محتوای که می تواند مبتنی بر اشتراک باشد.اما در کنفرانس ۴ ام اکتبر اپل چه چیزهایی را معرفی کرد؟
کوک صحنه را در اختیار گرفته بود


کوک صحنه را در اختیار گرفته بود

وبلاگ نویسی زنده در کنفرانس اپل


فروش iPod


فروش iPod




فروش iPhone


تأثیر iPad بر آموزش


آمار iPad


Scott Forstall در مورد آیپد صحبت می کند


Scott Forstall در مورد اپلیکیشن های دانلود شده توضیحاتی ارائه داد
 
بالا