مژده به علاقمندان کتاب تجارت الکترونیک
کتاب «مدیریت بازاریابی الکترونیک» منتشر شد
table.MsoNormalTable {font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; } p.MsoNormal {margin-top:0in; margin-right:0in; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0in; line-height:115%; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; } بدینوسیه به اطلاع کلیه علاقمندان به بازاریابی الکترونیک میرساند، کتاب بازاریابی الکترونیک تالیف امیر صالحی، مدیر سایت بازاریابی الکترونیک منتشر شد. علاقمندان به بازاریابی الکترونیک به میتوانند این کتاب را که حاوی آخرین اطلاعات و تکنیکهای بازاریابی الکترونیک و راهکارهای موفقیت در تجارت الکترونیک میباشد را از کتابفروشیها و یا از طریق سایت بازاریابی الکترونیک تهیه و مطالعه نمایند. کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیک با هدف افزایش سطح دانش مدیران صنایع، دانشجویان و کلیه افرادی که در امور بازرگانی فعالیت دارند تالیف شده است و مطالعه آن به همه مدیران، دانشجویان و افرادی که با بازرگانی سر و کار دارند توصیه میشود.
این کتاب در ۷ فصل اصلی تالیف گردیده که بشرح ذیل می باشند:
- مقدمه
- فصل اول: چارچوب بازاریابی الکترونیک
- فصل دوم: برنامه ریزی برای بازاریابی الکترونیک
- فصل سوم: تامین مشتری و کیفیت در اینترنت
- فصل چهارم: شخصی سازی
- فصل پنجم: مشهور ساختن نام تجاری و افزایش ترافیک سایت : شامل بازاریابی نامنظم- بازاریابی پست الکترونیک- بازاریابی موتورهای جستجو- تبلیغات الکترونیک-صحبتهای مردم و ....
- فصل ششم: بازگرداندن مشتری و تکرار بازدید از سایت
- فصل هفتم: افزایش موفقیت با استفاده از آنالیز آمار سایت
قیمت کتاب برای چاپ نوبت اول 4000 تومان می باشد.